Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristiāns Dilāns

''Dinamo'' savā laukumā uzņems ''Mogo'', jelgavnieki viesosies Viļņā

''Dinamo'' savā laukumā uzņems ''Mogo'', jelgavnieki viesosies Viļņā
Patriks Zabusovs.Foto: Raimonds Volonts, Dinamo Rīga

Šodien ''Optibet'' Hokeja līgā tiks aizvadītas trīs spēles. Pirmajā no tām Rīgas ''Dinamo'' uzņems ''Mogo''/LSPA. Dienas turpinājumā HS ''Rīga'' spēlēs pret ''Prizma'', bet ''Zemgale''/LLU pulksten 17:00 Viļņā spēlēs pret vietējo ''7Bet-Hockey Punks''.

• Pulksten 13:00 Rīgas ''Dinamo'' savā laukumā uzņems ''Mogo''/LSPA hokejistus.

• ''Mogo''/LSPA sezonu sāka ar pārliecinošu uzvaru pār esošajiem čempioniem ''Zemgale''/LLU, bet ''Dinamo'' jelgavniekus uzveica pagarinājumā, uzvaras vārtus gūstot Patrikam Zabusovam.

• Maču tiešraidē demonstrēs portāls ''Sportacentrs.com''.

• Pusstundu vēlāk Oļega Sorokina vadītā hokeja skola ''Rīga'' uzsāks spēli pret Ērika Miļuna trenēto ''Prizmu''. Arī šo spēli tiešraidē vēro portālā ''Sportacentrs.com''.

• Sorokina padotie pirmajā mačā ar 5:1 sagrāva Kauņas ''City'', bet ''Prizma'' piedzīvoja neveiksmi, ļoti rezultatīvā duelī atzīstot Viļņas ''7Bet-Hockey Punks'' pārākumu – 5:7.

• ''Prizma'' otrajā periodā 14 minūšu laikā ielaida četrus bezatbildes vārtus.

• Pulksten 17:00 pašreizējā Latvijas čempione ''Zemgale''/LLU viesosies Lietuvas galvaspilsētā, aizvadot spēli pret ''7Bet-Hockey Punks''.

• Arta Ābola trenētā komanda sezonu iesākusi ar divām neveiksmēm un kā pirmā aizvadīs trešo maču.

Optibet Hokeja līgas pirmās spēles

DatumsSpēleRezultāts
03.09.Zemgale/LLU - Mogo/LSPA0:3
07.09.Kauņas City - HS Rīga1:5
Zemgale/LLU - Rīgas Dinamo1:2 P
08.09.7Bet-Hockey Punks - Prizma7:5
10.09.Rīgas Dinamo - Mogo/LSPA
HS Rīga - Prizma
7Bet-Hockey Punks - Zemgale/LLU

, 2022-09-10 10:47, pirms 2 gadiem
Cik Juris maksā SC? Visu laiku tiek izcelts Dinamo. Apnicis jau.
Slēpts komentārs: Aldis Br
, 2022-09-10 11:12, pirms 2 gadiem
Kārtas galvenā spēle ir HS Rīga - Prizma!
, 2022-09-10 11:17, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nerakstu kā Dinamo fans, esmu neitrāls OHL līdzjutējs. Mazliet vairāk tagad jūtu līdzi Zemgalei jo tā spēlēs Mestis.
Pirms OHL sākuma, par ko visvairāk te runāja komentāros? Par Zemgali. Un otrā vietā pēc intereses bija Dinamo.
Zemgale ar Dinamo arī ir divas apspriEstākās komandas OHL.
Par Dinamo interese liela , jo interesē kas tas par veidojumu, kas aiz tā stāv.
Kuri ir OHL favorīti? Zemgale, Dinamo, Mogo. Par tām arī rakstīs visvairāk.
Negatīvas lietas cilvēkus interesē. Diemžēl.
Vai Zemgales spēles Mestis līgā netiks izceltas SC? Droši vien tiks. Vai teiksim ka Zemgale maksā SC?
Par to, kas ir Dinamo OHL, nevajag 10 rakstus. Kurš teica, ka par Dinamo ir liela interese?
, 2022-09-10 11:20, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik Juris maksā SC? Visu laiku tiek izcelts Dinamo. Apnicis jau.
bezmaksas savickija pakalpiņi. visu laiku veģetējuši uz kolhoza ziņām, prāta nepietiek interesantāk aizpildīt radušos tukšumu, tad nu čakli šo sprāgoni vazā pa virsrakstiem.
Slēpts komentārs: Gratianus Funarius
, 2022-09-10 11:22, pirms 2 gadiem
Kad jātaisa materiāls par Savicka komandeli, tad SC autori ir tik ļoti centīgi, ko nevar teikt par pirmsspelu un pašu spēļu rakstiem.
, 2022-09-10 11:25, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: bezmaksas savickija pakalpiņi. visu laiku veģetējuši uz kolhoza ziņām, prāta nepietiek interesantāk aizpildīt radušos tukšumu, tad nu čakli šo sprāgoni vazā pa virsrakstiem.
Tā jau tas ir, Olimp pietika tikai nomainīt nosaukumu, kā SC autoriem stojaks.
, 2022-09-10 11:27, pirms 2 gadiem
Ja es kaut ko kritisku uzrakstu, uzreiz klāt Dinamo policists Brediks, lai mani citetu, labotu, aizrādītu.
Slēpts komentārs: pernambucan0
, 2022-09-10 11:33, pirms 2 gadiem
Es zinu, kur notiks Dinamo un HSR mājas spēles, bet rakstā tas nav norādīts. Bija tik grūti to uzrakstīt tiem, kuri nezina? Haltūras, sūds, nevis raksts.
Slēpts komentārs: pizdjux
, 2022-09-10 11:47, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā jau tas ir, Olimp pietika tikai nomainīt nosaukumu, kā SC autoriem stojaks.
Kad bija spēle pret Melnkalni, kur netika tālāk, tip vinnēja bet par maz? Tas bija kaut kāds rudens, bet kura gada?
Slēpts komentārs: Aldis Br
Slēpts komentārs: Aldis Br
, 2022-09-10 12:00, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Eefu kiplokbageti, uzkozhu knakerus tiiraja! Klat pivons, smags riits, uh tii smags
es vēlāk jalaiž ciemos, ja uz vakaru vēl būs pie jēgas, uzliks leiti paskatīties, baskets nav redzēts vairākus gadus
, 2022-09-10 12:00, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Pohmela zelta recepte - kiplokbaget, marinets gurkis, knakeri, tomatu sula, pivchiks un auGsts saldejums leckapi
uzjauc tomātu sulu ar kefīru 50/50
, 2022-09-10 12:02, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Kad bija spēle pret Melnkalni, kur netika tālāk, tip vinnēja bet par maz? Tas bija kaut kāds rudens, bet kura gada?

2019.g. februāris.
, 2022-09-10 12:02, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Respekt un uvazhuha!
Ko nems, gruntiigo mantu vai ko lezenaku?
tas tāds ikgadējs pasākums, būšu trešo reizi - visi sabrauc ar saviem dzērieniem, brūniem un nebrūniem no veikala, tad saimnieks izvelk šmakovku un visi teš to Gan jau šodien būs tas pats
, 2022-09-10 12:03, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Shitads hendza man patik - pohains, uzbudinats un izbadejies
Pohu nav, bet rīt laikam būs.
, 2022-09-10 12:03, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2019.g. februāris.
ā, nav tik traki pat 3 gadu nav.
, 2022-09-10 12:04, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Pagaidām neredzu ka OHL sakarā par Dinamo raksta vairāk kā par Zemgali. Skaties uz lietām objektīvi nevis no emocijām. Šāds Dinamo man ir parasta OHL komanda un nefanoju par to.
Ja būs spēle Zemgale - Mogo, domā par to SC nerakstīs?
Un Tu esi tas objektivisma paraugs? Varētu vnk aizvērties.
, 2022-09-10 12:04, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Tiesham strada? Nu man bail un kepiirs nav uz vietas, kadreiz paproves
baidīties nav ko, vai nu strādās vai nē, dzerams ir tāpat
, 2022-09-10 12:04, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ā, nav tik traki pat 3 gadu nav.
Ir gan.
, 2022-09-10 12:05, pirms 2 gadiem
Brīvdienās skolotājs kļūst par skolnieku
, 2022-09-10 12:06, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir gan.
pļe, toč
, 2022-09-10 12:06, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Patik kaa tu tos skribentus purin, mes jau parejie nevar, uzreiz banu ieshkiebs, tu gan driksti un pareizi dari!!!
Esmu Ozerinski nolicis, bet viņam katrā pirmsspēles rakstā par Virsligu ir norādīts stadions, kurā notiks spēlē. Te pat to ielikt nevar. Domāju, pamatota kritika.
Slēpts komentārs: Aldis Br
, 2022-09-10 12:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pļe, toč
Kāpēc basketu šodien skatīsies?
, 2022-09-10 12:08, pirms 2 gadiem
EURO 22 rakstīja: Tas speles bija smiekligas, kuriem tur noleja kad mellais lika trulus, nebij tie pashi zemnieki
Es skatijos un reecu
tā ir pēdējā ko esmu noskatījies, sēdēju optibetā un gaidīju čurbanu, kurš neieradās jo bija izrubījeis kaut kur, kā pats nākamā dienā teica. tomēr pēc laika pa sportacentru muldēja ka bijis vecrīgā un baigi svinējis netikšanu
, 2022-09-10 12:08, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vēlos lasīt rakstus par visām komandām. Man nekas nav pretī ja par Dinamo raksta mazāk, bet tā vietā vairāk pie'vēršas Zemgalei. Šajā sezonā interesē viss kas saistās ar Zemgales klubu. Jo vairāk būs raksti par Zemgali jo labāk. Ceru ka pret daudziem rakstiem par Zemgali tev nebūs iebildumi.
Būs iebildumi, ja neko nerakstīs par pārējām OHL komandām.
, 2022-09-10 12:09, pirms 2 gadiem
Par cik, Beresņevs ar Savicki atšuvuši brāļus Širokovus, man šis veidojums vairs neliekas interesants.
, 2022-09-10 12:09, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc basketu šodien skatīsies?
visticamāk nebūs citu ko darīt, jāuzslēdz jo sen nav redzēts, bet nu interesē leiši. moš sanāks atgūt skatīšanās smeķi.
, 2022-09-10 12:11, pirms 2 gadiem
EURO23 rakstīja: Taa jau ir dirshana nakamaja limeni, sasola ka bus un beigas atrubona pie origo zem benka gul
bet tie stāsti par svinēšanu bija episki, es zinu ka tā nebija, lasu un brīnos
, 2022-09-10 12:15, pirms 2 gadiem
Maz biļešu palicis pret Hearts uz 4dienu. Vēl nezinu, tikšu vai ne,bet varu arī nepaspēt nopirkt pēc tam.
, 2022-09-10 12:15, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būs iebildumi, ja neko nerakstīs par pārējām OHL komandām.
Šeit mums domas sakrīt. Vēlos lasīt par visām 6 OHL komandām ļoto daudz, par 3 Lietuvas komandām daudz. Zemgale tiks atspoguļota vairāk jo raujas divās frontēs un Zemgale Mestis līgā ļopti interesē.
Šobrīd Latvijas klubu līmenī man divas izteiktas prioritātes. Zemgale Mestis un RFS konferenču līgā. Jo vairāk rakstu par tiem jo labāk.
, 2022-09-10 12:17, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Maz biļešu palicis pret Hearts uz 4dienu. Vēl nezinu, tikšu vai ne,bet varu arī nepaspēt nopirkt pēc tam.
cik maksā?
, 2022-09-10 12:17, pirms 2 gadiem
Churbans Nr1 rakstīja: Kur speles?
Visas grupas spēles Skonto.
, 2022-09-10 12:19, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad jātaisa materiāls par Savicka komandeli, tad SC autori ir tik ļoti centīgi, ko nevar teikt par pirmsspelu un pašu spēļu rakstiem.
Tu šo rakstu lasīji. Tas nav par Dinamo bet OHL spēlēm. Virsrakstā izceltā favorītu spēle. Ja loģiski tu padomātu saprastu , ja Dinamo vietā būtu cita komanda, būtu tāds pats virsraksts.
Šis nav raksts par Dinamo.
, 2022-09-10 12:19, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: cik maksā?
Neesmu sīki izpētījis, aiz vārtiem negribu, bet skatos, ka 25 eiro, bet ne centra, tuvak vieniem no vārtiem.
, 2022-09-10 12:20, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tu šo rakstu lasīji. Tas nav par Dinamo bet OHL spēlēm. Virsrakstā izceltā favorītu spēle. Ja loģiski tu padomātu saprastu , ja Dinamo vietā būtu cita komanda, būtu tāds pats virsraksts.
Šis nav raksts par Dinamo.
Tev ir uzdevums citēt visus manus komentārus?
, 2022-09-10 12:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: man jau liekas, ka tikpat labi var dzēst konkrētais autors
Patīk Edgara komentāri. Vienmēr korekti, interesanti, iedod vajadzīgos faktus.
, 2022-09-10 12:21, pirms 2 gadiem
Best4sport rakstīja: Kadas prognozes, Gjinama chempions?
Stipri pāragri kaut ko spriest.
, 2022-09-10 12:22, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Patīk Edgara komentāri. Vienmēr korekti, interesanti, iedod vajadzīgos faktus.
Pilnīgi nekas no minētā nav komandu sporta veidos.
, 2022-09-10 12:23, pirms 2 gadiem
Best4sport rakstīja: Perebors! Balkanos pa 3eur var tikt, ukraina uz cl kapteinis volchara pa 2eur gaja
Šitos neesi provējis?
https://chazzchips.com/lt/putes-sko...
, 2022-09-10 12:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Patīk Edgara komentāri. Vienmēr korekti, interesanti, iedod vajadzīgos faktus.
edža tāds korekts, jo ir darbā, gan jau vakarā barā pie rumkolas dod vaļā ka maz neliekas
bet tu ir salkans un glumš pa dzīvi
, 2022-09-10 12:24, pirms 2 gadiem
Atceros vienu interesantu Edzas komentāru. Pec Rīgas neizšķirta ar POR klubu mājas. Kuram no klubiem šis rezultāts ir labāks? Ļoti interesants komentārs.
, 2022-09-10 12:25, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev ir uzdevums citēt visus manus komentārus?
Nē, bet kādreiz biji loģiski domājošs. Rakstīji to kas patiešām ir, bez pārspēlējumiem. Paskaties pats ko raksti - šis raksts ir par Dinamo. Lasu , nav par Dinamo.
saprotu ka tā muļķibas raksta daudzi, bet tas nebija tavs stils sagrozīt faktus, rakstīt to kas nav. Pats labui saproti ja OHL viens klubs paŗņemtu citu būtu par to raksts.Ja kāds klubs gribētus sastāvā Dārziņu,arī rakstītu. To taču pats labi apzinies, jo uztveru tevi joprojām kā loģisku komentētāju, kuram tikai dažreiz emocijas liek kaut ko galīgi garām uzrakstīt. Ja šeit tu sāksi rakstīt pilnīgi garām vaitrs nebūs īsti komentāri ko lasīt. Vismaz Edgars te uztur interesantu sarakstes garu.
No tevis ņemu faktus kas interesē, jo man nav tik daudz laika lai visam izsekotu līdzi.
Ja gribēssi sapratīsi manu domu, ja negribēsi nesapratīsi.
, 2022-09-10 12:26, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu sīki izpētījis, aiz vārtiem negribu, bet skatos, ka 25 eiro, bet ne centra, tuvak vieniem no vārtiem.
oho, normāli cipari
, 2022-09-10 12:27, pirms 2 gadiem
Best4sport rakstīja: Jaa, vienmer seko gudrs komentars, kads padoms un beigas links uz kadu no veciem rakstiem
tev nepatīk , man patīk.
, 2022-09-10 12:28, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nē, bet kādreiz biji loģiski domājošs. Rakstīji to kas patiešām ir, bez pārspēlējumiem. Paskaties pats ko raksti - šis raksts ir par Dinamo. Lasu , nav par Dinamo.
saprotu ka tā muļķibas raksta daudzi, bet tas nebija tavs stils sagrozīt faktus, rakstīt to kas nav. Pats labui saproti ja OHL viens klubs paŗņemtu citu būtu par to raksts.Ja kāds klubs gribētus sastāvā Dārziņu,arī rakstītu. To taču pats labi apzinies, jo uztveru tevi joprojām kā loģisku komentētāju, kuram tikai dažreiz emocijas liek kaut ko galīgi garām uzrakstīt. Ja šeit tu sāksi rakstīt pilnīgi garām vaitrs nebūs īsti komentāri ko lasīt. Vismaz Edgars te uztur interesantu sarakstes garu.
No tevis ņemu faktus kas interesē, jo man nav tik daudz laika lai visam izsekotu līdzi.
Ja gribēssi sapratīsi manu domu, ja negribēsi nesapratīsi.
Kadas muļķības??? Ja Olimp jaunais nosaukums būtu Daugava, tad nebūtu neviena raksta par šiem. Vai tad to tik grūti saprast??
, 2022-09-10 12:28, pirms 2 gadiem
Best4sport rakstīja: Kipa kkadi asie?
Izlasi kārtīgi - te latviski
https://chazzchips.com/lv/putes-sko...
, 2022-09-10 12:30, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vismaz Edgars te uztur interesantu sarakstes garu.
Vakar bija 9. septembris, šodien ir 10. septembris. Kas būs rīt? Ko saka eksperti?
, 2022-09-10 12:31, pirms 2 gadiem
piecēlu Edžu, lai ieved te kārtību pietirsuši jau no rīta čatu
, 2022-09-10 12:31, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: piecēlu Edžu, lai ieved te kārtību pietirsuši jau no rīta čatu
tak jau iztīrīts
, 2022-09-10 12:32, pirms 2 gadiem
Gratianus Funarius rakstīja: Vakar bija 9. septembris, šodien ir 10. septembris. Kas būs rīt? Ko saka eksperti?
tip svētdiena, bet par datumu vēl jātiek skaidrībā
, 2022-09-10 12:32, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tak jau iztīrīts
cerams beidzot glumo funi izpederēs
, 2022-09-10 12:32, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tip svētdiena, bet par datumu vēl jātiek skaidrībā
Paldies! Ļoti interesanti palasīt ekspertu viedokļus.
, 2022-09-10 12:33, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kadas muļķības??? Ja Olimp jaunais nosaukums būtu Daugava, tad nebūtu neviena raksta par šiem. Vai tad to tik grūti saprast??
Daugava būtu ieņēmusi otras komandas vietu čempionātā un īsti nav saprotams kā tas noticis. Nebūtu neviens raksts. Tu to nopietni?
Daugava uzrunātu Dārziņu un par to nerakstītu? Patiešām , nopietni domā.
Man nekas nav pretī ja Dinamo pārsauktu par Daugavu. Pat patiktu tas. Noteikti patiktu, jo šis Dinamo nav tas kas bija. Pilnībā atbalstu komandas nosaukumu Rīgas Daugava. Var noņemt Dinamo un komanda sauktos Rīga. Es tikai par.
, 2022-09-10 12:37, pirms 2 gadiem
10 eiro čipsu paka
, 2022-09-10 12:39, pirms 2 gadiem
Edža ja izpederēsi funarinu nopirkšu tev čipšu paku pa 10 eiro
, 2022-09-10 12:40, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Ja ikdiena runatu ar edzu un funi, tu pec gada butu darzenis un to chipsu paku pirktu ari pa 50eur un maksatu 100eur par internetu kaa funis
un bļautu ka valsts centrālā tv nerāda viņam svarīgu spēli
, 2022-09-10 12:45, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Bet patiesiba tadi edzini un funariki ir diezgan daudz, taadu trulu, naivu un pastulbu individu deel ka vini, ari tadi knarini, pluuti un lembergi tiek pie siles
Vel viena klike ir taadi kaa pizdkapis kas no 90tajiem iet inerces 0eec un balso par nacionalajiem, pohuy , tur varetu but jau dombrovskiks ar lashakovu pie shprices, vini tapat ietu un balsotu
par ko jābalso šogad?
, 2022-09-10 12:48, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Šeit mums domas sakrīt. Vēlos lasīt par visām 6 OHL komandām ļoto daudz, par 3 Lietuvas komandām daudz. Zemgale tiks atspoguļota vairāk jo raujas divās frontēs un Zemgale Mestis līgā ļopti interesē.
Šobrīd Latvijas klubu līmenī man divas izteiktas prioritātes. Zemgale Mestis un RFS konferenču līgā. Jo vairāk rakstu par tiem jo labāk.
Izrādās, ka tu, Fuņķi, esi baigais Eiropas joberlīgu fans.
Kaut kā tas nebija piefiksēts. Un, tikai nestāsti, ka somu joberlīgai sekos tāpēc, ka tajā spēlēs LV komanda. Visas Eiropas joberlīgas vienmēr ir bijušas pilnas ar LV spēlētājiem, vairākās komandās pat pa 2-3 LV spēlētāji, tikai nez kāpēc tas Fuņķim nekādu interesi nerosināja.
, 2022-09-10 12:50, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: par ko jābalso šogad?
Atradi kam prasīt!
, 2022-09-10 12:51, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atradi kam prasīt!
huļiks ielika savu analīzi. vari arī savu nodrukāt
, 2022-09-10 12:53, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Kaa to pacanu no regionalajiem sauca, atceros pirms 4 gadi vinsh kaa baltais zvirbulis un parejo ujobaku fona izcelas, nez kapec nesavaca 5%
nezinu
, 2022-09-10 12:53, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu
Smiltens?
, 2022-09-10 12:56, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Ir!!!! Tas nizcag pacans, logiski domaa un nelej udeni
tas ir tas, kas Rīgas domē vatņiku nosauca par vatņiku?
, 2022-09-10 12:56, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Ir!!!! Tas nizcag pacans, logiski domaa un nelej udeni
uzleca nacionāļiem pičpaunā un ietika Rīgas domē
, 2022-09-10 12:57, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tas ir tas, kas Rīgas domē vatņiku nosauca par vatņiku?
nē, tas kurš nosauca ir kaut kāds zaļais gurķis, Smiltens jau sen pa politiku
, 2022-09-10 12:58, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: huļiks ielika savu analīzi. vari arī savu nodrukāt
Kāda nahren analīze, ja cilvēks pat nezin, ka Pīlēns un Sesks nemaz nekandidē Saeimas vēlēšanās?!
Es, kā vienmēr, par Nacionālo apvienību. Nav ideāla, un ne visam viņu ideoloģijā piekrītu, bet labākais no visiem citiem, ja tā var teikt, ļaunumiem.
Vel varētu balsot par Apvienoto sarakstu, jo tur Pīlēns premjēra kandidāts. Vienmēr esmu ticējis cilvēkiem, kuri prot savest savu personisko biznesu kārtībā, un ir darītāji, nevis tukšu salmu kūlēji. Tādi pratis arī kopējo, ja tā var teikt, LV biznesu savest kārtībā.
, 2022-09-10 12:58, pirms 2 gadiem
a ko domājat par progresīvajiem?
, 2022-09-10 13:01, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: a ko domājat par progresīvajiem?
gribēja dot vatei balsošanas tiesības pašvaldību vēlēšanās
balsoja pret kolorado lentu aizliegumu
tadi liberāli jaunkomunisti
, 2022-09-10 13:01, pirms 2 gadiem
Vaaverchipshi rakstīja: Patik ka namgejs par tiem biznesiem filozofe, atceros ka gorksh bija slikts jo nebija par pildspalvam un a4 lapam laicigi samaxajis
Mihelsons blieza spēcīgāk, gorkšs sūdīgs prezis jo vārtu platību un bumbas svaru nemācēja precīzi nosaukt
, 2022-09-10 13:01, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: a ko domājat par progresīvajiem?
Totāli populisti un demagogi!
Visam viņu solītajam apakšā nav nekāds reāls segums.
, 2022-09-10 13:02, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vel varētu balsot par Apvienoto sarakstu,
didzis šmits 2014 gadā pēc Krimas aneksijas mauroja ka jāpastiprina sadarbību ar krieviju
, 2022-09-10 13:03, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Totāli populisti un demagogi!
Visam viņu solītajam apakšā nav nekāds reāls segums.
Ko tad tie liberasti tādu sasolījuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:04, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ko tad tie liberasti tādu sasolījuši?
viņi runā terminos, ko parastais bauris pat nesaprot, tip "iekļaujoša sabiedrība" un tādā garā
bet visādi citādi - nabagu nebūs, visiem labas algas u.t.t. Plāna kā tikt pie naudas nav, bet viss būšot
, 2022-09-10 13:04, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: gribēja dot vatei balsošanas tiesības pašvaldību vēlēšanās
balsoja pret kolorado lentu aizliegumu
tadi liberāli jaunkomunisti
man viņi atgādina glumo funi
kas lokās, no tā kā valdība saka , to i dara
24.februārī valdība pateica, ka moskoviju var saukt par okupantiem, tad i panesās.
a līdz 24.februārim morderu bija gatavi bučot un kas viņus sauca par okupantiem, tie bija lohi
, 2022-09-10 13:05, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: didzis šmits 2014 gadā pēc Krimas aneksijas mauroja ka jāpastiprina sadarbību ar krieviju
Taisnība!
Tomēr katrā partijā tādu šmitu var atrast, un tas ir neizbēgami. Tomēr vēlēšanu +/- sistēmā ir savs labums, un tā jau vairākkārt ir pierādījusi, ka gana labi strādā, jo pietiekami daudz visādi kreisie politiķi nav tikuši Saeimā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:07, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Edža un celm ibio maķ ar jums lohiem, šoreiz huļiks vispār neko tādu neuzrakstija par ko būtu jāpederē un jādzēš
Viņu, tāpat kā Fuņķim mīnusus ielikt, izpederēt ir automātiska padarīšana. Kāda starpība, uzreiz vai dažas stundas vēlāk?!
, 2022-09-10 13:07, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: viņi runā terminos, ko parastais bauris pat nesaprot, tip "iekļaujoša sabiedrība" un tādā garā
bet visādi citādi - nabagu nebūs, visiem labas algas u.t.t. Plāna kā tikt pie naudas nav, bet viss būšot
Šķiet tieši šie grib tādu spēcīgi progresīvu ienākuma nodokli, kas vismaz man nu galīgi nepatīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:07, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Neatradisi nevienu kadru bez kasjakiem, nu varbut kaadu zalo gurki bet par viniem nekas nav zinams
zinu, paskatoties balsojumus kāši ir pat ne katram politiķim, bet arī partijām, ko vien vērta ir zagļa bondara virsvadībā nozagtie 40mio

es izcēlu tādus prokremliskākos gadījumus, bet smird visi.
, 2022-09-10 13:08, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viņu, tāpat kā Fuņķim mīnusus ielikt, izpederēt ir automātiska padarīšana. Kāda starpība, uzreiz vai dažas stundas vēlāk?!
Vai esi pret vārda un izpausmes brīvību?
, 2022-09-10 13:08, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Taisnība!
Tomēr katrā partijā tādu šmitu var atrast, un tas ir neizbēgami. Tomēr vēlēšanu +/- sistēmā ir savs labums, un tā jau vairākkārt ir pierādījusi, ka gana labi strādā, jo pietiekami daudz visādi kreisie politiķi nav tikuši Saeimā.
zinu
bet nu tur nedaudz ož pēc lemberga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:10, pirms 2 gadiem
Lopzema kaka pārvarēs barjeru, kādas prognozes?
, 2022-09-10 13:10, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vai esi pret vārda un izpausmes brīvību?
Jā, nenoliedzami! Tomēr demokrātija, līdz ar to vārda brīvība, nav visatļautība. Ja būs visatļautība, tad tā jau vairs nebūs demokrātija, bet anarhija.
, 2022-09-10 13:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lopzema kaka pārvarēs barjeru, kādas prognozes?
ja tādus lopzemus un šleserus savēlēs, tad atkal pie varas būs huļika mīluļi kariņš un pļūts nākošos 4 gadus
, 2022-09-10 13:12, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Par sitiem demagogiem, kas noruna 5min un neko nepasak, vispar nav jegas iespringt! Tie tiekot pie siles zog bez saata sajutas, kad knabi un huyaabi uznak virsu, uzreiz ir slimibas lapa un pat pacelt trubu nav spejigi
kupumā mums ir iedoti 10 slikti spēlētāji un jāsalipina viena maiņa no 5 spēlētājiem, jāizlasa mazāk sliktie ar domu ka tie spēs sadarboties, jo tāpat neviens solīto nevarēs izpildīt, paši savstarpēji tirgosies. mums jau nav vienpartejiska vara, bet koalīcijas
, 2022-09-10 13:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lopzema kaka pārvarēs barjeru, kādas prognozes?
, 2022-09-10 13:13, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, nenoliedzami! Tomēr demokrātija, līdz ar to vārda brīvība, nav visatļautība. Ja būs visatļautība, tad tā jau vairs nebūs demokrātija, bet anarhija.
Visatļautība gluži nē, bet uz tādu ļoņķu, kas dzen promaskavisku sūdu iecietība ir daudz augstāka, nekā piemēram pret huļiku vai tjomu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:14, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nē
A šlesis?
, 2022-09-10 13:14, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Es knarina un pluuta rezhimu uzskatu par vissudigako visu laiku vesture, tapec manas acees tadas koalicijas partijas sarakstos nemaz nav, tur vispar nav bazara, man tie pedarasti neeksiste tapec ari aicinu balsot par kaadu kursh nav ar korupcijas pliivuriem aptinies un kartrjo reizi sola zelta kalnus! Papeti vienotibas solijumus pirms 4 gadi, nav izpildits NEKAS, absoluta 0!!!!
skatoties ciparus, jenoti būs koalīcijā, bet es ļoti ceru ka nebūs aparisti, tie ir lielāks ļaunums
ja savēlēs vēl ko daudzmaz jēdzīgu, tad arī jenotu puikas dabūs labāk strādāt
, 2022-09-10 13:15, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Par govzemi ir taa, ka vina debilie izgajieni ir novedushi pie taa, ka vinu pat par tiktok partiju saukt vairs nevar jo arii tur visi vinu ienist un ierec
Shis ir paspejis salekties ar visiem, sakot no bomzhiem un alkashiem, beidzot ar penchiem
Ja veleshanas butu tai bridi kad shis rododendroja pa visiem ciemiem, stabili 10% savaktu JO tad vina nemshanas bija kaa svaigs gaiss, jo pat no majas nevareja iziet ara uzpipaat legaali tagad govzemis ir sagraavis aiz sevis visus tiltus un 5% nebus! Sudigs taimings, ko lai sak
Tagad rododendru vietā dzenā bomārus pa rīgas parkiem
, 2022-09-10 13:15, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: zinu
bet nu tur nedaudz ož pēc lemberga

Atzīstos, ka neesmu iedziļinājies Apvienotā saraksta programmā.
Tik vien zinu, ka Zaļā un Liepājas partija nolēca no n-to gadu sadarbības ar Zemnieku savienību tāpēc, ka viņiem apnika dancot pēc Lemberga stabules.
, 2022-09-10 13:15, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: A šlesis?
50 uz 50
, 2022-09-10 13:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Izrādās, ka tu, Fuņķi, esi baigais Eiropas joberlīgu fans.
Kaut kā tas nebija piefiksēts. Un, tikai nestāsti, ka somu joberlīgai sekos tāpēc, ka tajā spēlēs LV komanda. Visas Eiropas joberlīgas vienmēr ir bijušas pilnas ar LV spēlētājiem, vairākās komandās pat pa 2-3 LV spēlētāji, tikai nez kāpēc tas Fuņķim nekādu interesi nerosināja.
Man interesē Latvijas klubi. Par Mestis līgu tagad būs leila interese tikai tādēļ , ka tur spēlē Zemgale.
Sekoju līdzi individuāli kā spēlē mūsu hokejisti citu valstu līgās , bet tiaki viņiem nevis viņu pārstāvētām komandām. Piemēram interesē kā nospēlējis Balcers, Ābols, bet dazŗeiz pat nepaskatos vai viņu pārstāvētā komanda uzvarēsjusi vai zadējusi. Redzu Ābolam laba spēle Zviedrijā super, bet aizmirstu pievērst uizmanību viņa komandai uzvarēja vai zaudēja. Tā nav Latvijas komanda un interese nav.
Nav liela interese kā klājās mūsu sportistu klubiem citās līgās.
Ja Zemgale nespēlēs Mestis, interese par šo līgu zudīs pilnībā.
NHL mūsu spēlētājiem sekoju līdzi vairāk un tikai uz pavasara pusi parādās interese vai viņu klubi tiks PO vai viņi būs PČ. Bet viņu statistika NHL ļoti interesē.
, 2022-09-10 13:16, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Par govzemi ir taa, ka vina debilie izgajieni ir novedushi pie taa, ka vinu pat par tiktok partiju saukt vairs nevar jo arii tur visi vinu ienist un ierec
Shis ir paspejis salekties ar visiem, sakot no bomzhiem un alkashiem, beidzot ar penchiem
Ja veleshanas butu tai bridi kad shis rododendroja pa visiem ciemiem, stabili 10% savaktu JO tad vina nemshanas bija kaa svaigs gaiss, jo pat no majas nevareja iziet ara uzpipaat legaali tagad govzemis ir sagraavis aiz sevis visus tiltus un 5% nebus! Sudigs taimings, ko lai sak
Ja barjeru nepārvarēs, beidzot aispisīs uz Spāniju pie šķirtenes vai turpinās smirdēt pa LV?
, 2022-09-10 13:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja:
Atzīstos, ka neesmu iedziļinājies Apvienotā saraksta programmā.
Tik vien zinu, ka Zaļā un Liepājas partija nolēca no n-to gadu sadarbības ar Zemnieku savienību tāpēc, ka viņiem apnika dancot pēc Lemberga stabules.
es nepārmestu tiem, kas par šiem nobalsos, bet tur pamatīgi jāsasvītro

bet kopumā šādas apvienības ir neprognozējamas ilgtermiņā
, 2022-09-10 13:17, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja barjeru nepārvarēs, beidzot aispisīs uz Spāniju pie šķirtenes vai turpinās smirdēt pa LV?
smirdēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:20, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Es knarina un pluuta rezhimu uzskatu par vissudigako visu laiku vesture, tapec manas acees tadas koalicijas partijas sarakstos nemaz nav, tur vispar nav bazara, man tie pedarasti neeksiste tapec ari aicinu balsot par kaadu kursh nav ar korupcijas pliivuriem aptinies un kartrjo reizi sola zelta kalnus! Papeti vienotibas solijumus pirms 4 gadi, nav izpildits NEKAS, absoluta 0!!!!
Var jau, protams, Kariņa valdību lamāt, bet vienmēr vajag atcerēties, ka nevienai citai valdībai mūsdienu neatkarīgās Latvijas laikā nebija jāizrullē divas pēc kārtas globālās pasaules krīzes.
Un, patīk tas kādam, vai nepatīk, bet es uzskatu, ka Kariņa valdība abas krīzes ir izrullējuši tīri labi. Un viņus lamāt var tikai opozīcijas partiju politiķi, vai viņu atbalstītāji, kuru pienākums ir lamāt pozīcijas partijas un valdību, vai arī absolūti lumpeņi, kuri vispār ir pilnīgi tukšpauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:22, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var jau, protams, Kariņa valdību lamāt, bet vienmēr vajag atcerēties, ka nevienai citai valdībai mūsdienu neatkarīgās Latvijas laikā nebija jāizrullē divas pēc kārtas globālās pasaules krīzes.
Un, patīk tas kādam, vai nepatīk, bet es uzskatu, ka Kariņa valdība abas krīzes ir izrullējuši tīri labi. Un viņus lamāt var tikai opozīcijas partiju politiķi, vai viņu atbalstītāji, kuru pienākums ir lamāt pozīcijas partijas un valdību, vai arī absolūti lumpeņi, kuri vispār ir pilnīgi tukšpauri.
C19 krīze nu gan netika izrullēta nedz veiksmīgi nedz labi
, 2022-09-10 13:22, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un viņus lamāt var tikai opozīcijas partiju politiķi, vai viņu atbalstītāji,
tagad jau lamā arī koalīcijas draugi, vēlēšanas nāk
, 2022-09-10 13:24, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja barjeru nepārvarēs, beidzot aispisīs uz Spāniju pie šķirtenes vai turpinās smirdēt pa LV?
tev tak patīk selma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:28, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: C19 krīze nu gan netika izrullēta nedz veiksmīgi nedz labi
Ko tādu var uzrakstīt tikai tas, kurš nepasekoja, kas notika citās valstīs.
Un citās valstīs notika viss tas pats, kas notika Latvijā-bija pamatīgi kasjaki un bija labas lietas un rīcības. Nebija tādas valst(i)s, kur(ā)s viss bija ļoti labi, jo nebija pasaulē valstis, varbūt izņemot Āzijā, kuras bija 2004. gadā SARS epidēmiju, kuras būtu bijušas gatavas COVID-19 epidēmijai.
Tāpēc neredzu nekāda pamata prasīt no Kariņa valdības, lai viss būtu bijis ideāli.
, 2022-09-10 13:29, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tagad jau lamā arī koalīcijas draugi, vēlēšanas nāk
Tas gan.
Tā būs vienmēr!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:38, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: huiņa kaut kāda. pārsvarā retvīti
Uzspied uz tā ''tweets and replies'', tur rādās atbildes uz citu tvītiem, tur simt punkti kkam jābūt. Vai arī mazliet piebremzējusi aktivitāti triperī
, 2022-09-10 13:39, pirms 2 gadiem
ja ticēt šim reitingam, tad huļiks vēl ilgi kariņu un pļūtu šmorēs spirtacentrā

https://twitter.com/Progresivie/sta...
, 2022-09-10 13:40, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ja ticēt šim reitingam, tad huļiks vēl ilgi kariņu un pļūtu šmorēs spirtacentrā

https://twitter.com/Progresivie/status/1567547736416813056
Nu es būš ļot dusmīgs ja AS vēl apsteigs NA...
, 2022-09-10 13:41, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ja ticēt šim reitingam, tad huļiks vēl ilgi kariņu un pļūtu šmorēs spirtacentrā

https://twitter.com/Progresivie/status/1567547736416813056
ja viss saliksies, tad pļūta partiju var arī atstāt opozīcijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:43, pirms 2 gadiem
S! - kas tie tādi?
, 2022-09-10 13:44, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: S! - kas tie tādi?
Okupanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:45, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Bet kaa tevi var uzbudinat taa selma, nuu labi katram savi fetishi bet ne jau tik slimi
Es nez kkas šajā psihopātē ir ka varētu pālī izvālēt šīs parasti ir skaļās un trakās
, 2022-09-10 13:45, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad jātaisa materiāls par Savicka komandeli, tad SC autori ir tik ļoti centīgi, ko nevar teikt par pirmsspelu un pašu spēļu rakstiem.
Nez kapēc man interesē raksts par Dinamo, vairāk pat par to sūda EČ kas tagad notiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:45, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Okupanti
tagad sapratu
3 okupantu partijas virs 5%? kaut kādi tie reitingi kreisi
, 2022-09-10 13:47, pirms 2 gadiem
Mazliet pieskārāmies lgbt tēmai un aizvien diskusijai nav pievienojies varenais eksperts
, 2022-09-10 13:48, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Mazliet pieskārāmies lgbt tēmai un aizvien diskusijai nav pievienojies varenais eksperts
varbūt devies ir romantikā ar savu draugu šādā skaistā dienā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:53, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Kad stepanenko runaa, pat domburs saak zhakstities
kas tā tāda?
, 2022-09-10 13:53, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Bet nopietni, es domaa ka par stepanenko nobalsos!
Ej un atrod otru taadu smukinu kas ar galvu draudzejas un pat sakarigi runaa
Vot stepanenka gan nekāda pilnīgs fuj labāk tad jau selma
, 2022-09-10 13:55, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Es pakluses
Ar dievu stroika, man jadodas, kur kaujas lauka meitenes ir plikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:57, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Krasilnik, uz kurien tu? Arzemem brauksi vai atlaida?
Man apnika stroika, atradu citu darbu, bet neteikšu par ko, negribu lai te kāds zin tur viss oficiāli un ļoti labi būs mmmm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:59, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Cik algu uz rokas sola? Stundinieks vai kas
sākuma 1k, pēc tam skatās pēc manām darbspējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 13:59, pirms 2 gadiem
darbs saistīts ar cilvēkiem kas ir aktieri televīzija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 14:09, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Ooo mezhinieks pamodas
Nosauc man smukinas aktrises, es taas lv ziepenes cik redzu fonaa, vieni krokshi un selmas
Runā par aktrisēm, tad jāskatās arī teātri!
Tur tādu ir daudz!
Filmas, seriāli tā ir tikai niša!
, 2022-09-10 14:14, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Nu jobanna rot, kadu meeslu tu dzen, kur man vinas redzet ja ne ekrana kur vinas ir sazimetas ar kilo shpaktel
Tas ir tāpat kā šis raksts! Hokejs- Dinamo
Nekā cita nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 14:15, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nerakstu kā Dinamo fans, esmu neitrāls OHL līdzjutējs. Mazliet vairāk tagad jūtu līdzi Zemgalei jo tā spēlēs Mestis.
Pirms OHL sākuma, par ko visvairāk te runāja komentāros? Par Zemgali. Un otrā vietā pēc intereses bija Dinamo.
Zemgale ar Dinamo arī ir divas apspriEstākās komandas OHL.
Par Dinamo interese liela , jo interesē kas tas par veidojumu, kas aiz tā stāv.
Kuri ir OHL favorīti? Zemgale, Dinamo, Mogo. Par tām arī rakstīs visvairāk.
Negatīvas lietas cilvēkus interesē. Diemžēl.
Vai Zemgales spēles Mestis līgā netiks izceltas SC? Droši vien tiks. Vai teiksim ka Zemgale maksā SC?
Ja interese ir tik liela, kāpēc ar ieeju par velti, tribīnes ir pustukšas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-09-10 14:20, pirms 2 gadiem
Ald Breidiks rakstīja: Domāju, ka Mairis būtu lielisks tautu sadraudzības ministrs.
Es Mairi briedi uz ielas redzēšu ar akmeņiem nomētāšu, tāds utainais urlas kroplēns sen valstī nav bijis!
, 2022-09-10 14:21, pirms 2 gadiem
franki comebacko episki!
, 2022-09-10 14:28, pirms 2 gadiem
Eduards Ozols rakstīja: Ja interese ir tik liela, kāpēc ar ieeju par velti, tribīnes ir pustukšas?
interese liela no negatīvā aspekta. Cik godīga bija Olimp vietas ieņemšana, no kurienes finanses, kāda ir Savicka loma komandā. Man nav vēlme speciāli vairāk apmeklēt Dinamo spēles. Ir interese apmeklēt OHL spēles. Atšķirību, cerams, saprati.
Pirms gada tavu tekstu rakstīju par skatītājiem pie OHL spēlēm. Maz skatītāji un no tribīnēs dzirdētā saprotams, liela daļa ir hokejistu draugi, radinieki.
, 2022-09-10 14:34, pirms 2 gadiem
visi grib mileties
, 2022-09-10 14:35, pirms 2 gadiem
Odiitis rakstīja: Pusi no profita tu man esi parada
Varēji pats likt
, 2022-09-10 14:36, pirms 2 gadiem
sportacentra admini sava elementa, pie virslīgas ieliku komentāru ka Audai ielikts tehniskais zaģis iepriekšēja Mettas spēlē, jo protokols nepareizi aizpildīts, šis admins izdzēš manu komentu un izlabo tabulu, pat paldies nemāk pateikt
, 2022-09-10 14:39, pirms 2 gadiem
kāds sāka komentarus dzēst
, 2022-09-10 14:39, pirms 2 gadiem
tulit bans būs
, 2022-09-10 14:40, pirms 2 gadiem
Turki paceļ stenlija turzu gg!
ardievu melnais mbappe!
, 2022-09-10 14:46, pirms 2 gadiem
izlidzinaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja