Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Gagarina kausu izcīna Magņitogorskas "Metallurg"

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Gagarina kausu izcīna Magņitogorskas "Metallurg"
"Metallurg" hokejisti pirmo reizi kļuvuši par KHL čempioniem
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Šodien noslēgusies Kontinentālās hokeja līgas (KHL) sestā sezona, par jauno čempioni un Gagarina kausa ieguvēju kļūstot Magņitogorskas "Metallurg" vienībai. Finālsērijas izšķirošajā septītajā spēlē "Metallurg" savā laukumā pieveica Prāgas "Lev" ar rezultātu 7:4. Par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts "Metallurg" kapteinis un uzbrukuma līderis, Sergejs Mozjakins.

Gagarina kausa izcīņas finālsērija reāli varēja noslēgties jau pirms divām dienām, kad Prāgā "Metallurg" atradās vadībā līdz mača 58. minūtei, kad "Lev" panāca izlīdzinājumu, bet pagarinājuma ievadā arī izrāva uzvaru ar rezultātu 5:4. Līdz ar to jaunais KHL čempions tika noskaidrots šodien Magņitogorskā.

Izšķirošo spēli apņēmīgi iesāka viesi, ātri tiekot pie labām vārtu gūšanas iespējām. Sākoties ceturtajai minūtei, iniciatīvu pārņēma "Metallurg" hokejisti, bet tuvu vārtiem netika laisti. Rezultāts tika atklāts piektajā minūtē, kad Jaroslava Habarova mesto ripu no zilās līnijas nenofiksēja Petri Vehanens. Pie tās tika Fransis Parē, izvirzot vadībā laukuma saimniekus (1:0). Līdz perioda vidum aktīvāk uzbruka "Lev" hokejisti, bet "Metallurg" vienība ar aktīvu spēli viduszonā spēja veikt bīstamus pretuzbrukumus. Īsi pēc pārtraukuma "Lev" panāca izlīdzinājumu, kad ripas lidojuma virzienu mainīja Dāvids Ulstrēms - 1:1. Pēdējā pus minūtē laukumā dominēja vārtsargi. Divas simtprocentīgas iespējas gūt vārtus bija "Lev" komandai, bet viena "Metallurg", bet šajās epizodēs glāba vārtsargi, neļaujot vienai vai otrai komandai izvirzīties vadībā.

Jau otrā perioda sākumā vēlreiz savu komandu no droša vārtu zaudējuma bija jāglābj Košečkinam, kurš meistarīgi tvēra Petra Vranas mesto ripu. Ko nepaveica "Lev", to izdarīja "Metallurg" hokejisti. Mājinieku labu uzbrukumu izvērsa ceturtajā minūtē, kuru ar lielisku metienu vārtu augšējā stūrī noslēdza Jevgēņijs Birjukovs (2:1). Mājinieki bija ieguvuši iniciatīvu, cenšoties gūt vēl kādus vārtus. Perioda otrajā pusē darba netrūka arī Košečkinam, bet viņš to darīja lieliski. Kapitulēt sanāca 15. minūtē, kad netveramu metienu izdarīja Raiens O'Birns. Rezultāts ilgi nepalika neizšķirts. Vispirms "Metallurg" labā vārtus guva Jaroslavs Kosovs, bet jau nākamajā uzbrukumā ripas lidojuma virzienu veiksmīgi mainīja Jans Kovaržs, izvirzot mājiniekus vadībā ar 4:2.

Spēles liktenis principā tika izšķirts trešā perioda ceturtajā minūtē, kad Sergejs Mozjakins vispirms izgāja viens pret vienu ar Petri Vehanenu nomainījušo Atti Engrēnu, trāpot pa vārtu stabu. "Lev" hokejisti pārāk pasīvi nospēlēja savā zonā, kas pēc brīža deva Mozjakinam vēl vienu iespēju, kuru "Metallurg" kapteinis un uzbrukuma līderis neizniekoja, panākot 5:2. "Lev" hokejisti nedomāja padoties un centās atjaunot intrigu šajā mačā, bet vārtus kā neizdevās, tā neizdevās gūt.

Pēc trīs rezultatīvām piespēlēm šajā mačā, ar savu aktīvo spēli vārtu guvumu nopelnīja arī Danis Zaripovs, panākot graujošo 6:2 "Metallurg" labā. Tajā brīdī tika piešķirtas arī pirmās soda minūtes, kad 10 minūšu disciplināro sodu saņēma "Lev" hokejists Martins Ševcs. Ilgi nebija jāgaida, kad šajā atvērtajā abu komandu cīņā tika gūti arī devītie vārti, atlēkušo ripu iegūstot un precīzu metienu izdarot Martinam Ternbergam. Košečkina vārti krita arī ceturto reizi, kad precīzs bija neviens cits kā Džastins Azevedo, kurš guva vārtus astoto spēli pēc kārtas.

"Lev" nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, mēģinot paveikt brīnumu. To spēja izmantot Mihails Juņkovs, pieliekot treknu punktu šai spēlei un sērijai. "Metallurg" hokejisti triumfēja ar rezultātu 7:4 un kļuva par jaunajiem KHL čempioniem, izcīnot Gagarina kausu.

Par KHL izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju bez lieliem pārsteigumiem atzina "Metallurg" kapteini Sergeju Mozjakinu, kurš ceļā pretī Gagarina kausam guva 13 vārtus un izdarīja 20 rezultatīvas piespēles.

KHL, Gagarina kausa izcīņas fināls, 7. spēle

"Metallurg" - "Lev" 7:4 (1:1, 3:1, 3:2)

Vārti: 04:43 Parē (Habarovs) 1:0, 13:49 Ulstrēms (Graņani) 1:1, 23:32 Birjukovs (Antipins, Zaripovs) 2:1, 34:41 O'Birns 2:2, 36:56 Kosovs (Timkins, Kazionovs) 3:2, 37:37 Kovaržs (Antipins, Zaripovs) 4:2, 43:10 Mozjakins (Zaripovs, Kovaržs) 5:2, 52:35 Zaripovs (Kovaržs) 6:2, 53:55 Ternbergs (Ņemecs) 6:3, 58:19 Azevedo (Ņemecs, Novotnijs) 6:4, 59:51 Juņkovs (Parē, Osala) 7:4
Metieni: 23-47
Soda minūtes: 0-10
Vārtsargi: Vasilijs Košečkins - Petri Vehanens (40:00 Atte Engrēns)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-30 21:03, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Šie ''labumi'' ir padarījuši Latviju par rīcības nespējīgu valsti. Mēs nespējam funkcionēt kā valsts, cilvēki tiek pakļaui, izmantoti citu interesēs. tā vairs nav Neatkarība par kuru krita tavi varoņi Es nezinu ko viņi teiktu, bet pieļauju ka uzspļautu NATO, ES karogiem.
Būšu skarbs.
Ja cilvēks ir slinks (un pie tam vel idiots), tad tam nebūs labi ne LV,RU vai pat USA, jo viņš vienmēr vēlēsies,lai valsts vai kādas starptautiskās organizācijas tam visu ieliek mutē.
LV ir garantētas visas starptautiski atzītās cilvēktiesības (atšķirībā no Tevis slavētās RU), bet ja cilvēks pats nav pietiekoši gudrs,aktīvs un uzņēmīgs, tad viņam atliek tikai vietā un nevietā lamāt valsti un tās valdību.
Es patiešām novēlu visiem RU slavētājiem ilgāku laiku padzīvot savā iedomu paradīzē, un tad varbūt daudzi no viņiem saprastu,ka LV nemaz nav tik slikti dzīvot.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 21:03, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Jā. Pietiekoši apzinīgā vecumā
Īpaši neticās, jo savādāk tādas muļķības nerakstītu.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 21:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi dzīvojis PSRS laikos?
Es ari stipri apziniga vecuma piedzivoju padomju laikus. Tacu ir loti mulkigi padomju laikus salidzinat ar musdienu Krievijas imperiju tur nav nekas kopigs. Tapat, ka nevar salidzinat musdienu neatkarigo Latviju ar ulmanlaikiem pilnigi dazads valstis ar savadaku mentalitati, tik nosaukums - teritorija viena. Un pie vainas nav ne NATO, ne ES pasi cilveki.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 21:25, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Es ari stipri apziniga vecuma piedzivoju padomju laikus. Tacu ir loti mulkigi padomju laikus salidzinat ar musdienu Krievijas imperiju tur nav nekas kopigs. Tapat, ka nevar salidzinat musdienu neatkarigo Latviju ar ulmanlaikiem pilnigi dazads valstis ar savadaku mentalitati, tik nosaukums - teritorija viena. Un pie vainas nav ne NATO, ne ES pasi cilveki.
Nepiekrītu, jo mainoties kādas valsts sabiedriskai iekārtai nenotiek automātiska cilvēku domāšanas maiņa atbilstoši patreizējai valsts sabiedriskai iekārtai. Tam nepieciešamas vismaz 3-4 paaudzes.
Arī Ulmaiņlaikos bija daudz tādu cilvēku (īpaši Latgalē), kas visus tos laikus atskatījās pār plecu uz RU pusi. Vel izteikti sociāldemokrātisko ideju atbalstītāju vidū. Tās bija sekas ilgstošai LV atrašanās RU impērijas sastāvā.
Kā Tev šķiet, kāpēc RU tagad intensīvi tiek atjaunoti vecie PSRS simboli (GDA,VDNH utt.)? Tāpēc,ka lielā RU sabiedrības daļā ''līdz kaulam'' ir iekšā nostaļģija pēc PSRS laikiem. Un šo cilvēku ietekmē ir izaugusi arī jauna paaudze, kura daudz ko no savu vecāku dzīves pieredzes nodos nākošai paaudzei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-30 21:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu, jo mainoties kādas valsts sabiedriskai iekārtai nenotiek automātiska cilvēku domāšanas maiņa atbilstoši patreizējai valsts sabiedriskai iekārtai. Tam nepieciešamas vismaz 3-4 paaudzes.
Arī Ulmaiņlaikos bija daudz tādu cilvēku (īpaši Latgalē), kas visus tos laikus atskatījās pār plecu uz RU pusi. Vel izteikti sociāldemokrātisko ideju atbalstītāju vidū. Tās bija sekas ilgstošai LV atrašanās RU impērijas sastāvā.
Kā Tev šķiet, kāpēc RU tagad intensīvi tiek atjaunoti vecie PSRS simboli (GDA,VDNH utt.)? Tāpēc,ka lielā RU sabiedrības daļā ''līdz kaulam'' ir iekšā nostaļģija pēc PSRS laikiem. Un šo cilvēku ietekmē ir izaugusi arī jauna paaudze, kura daudz ko no savu vecāku dzīves pieredzes nodos nākošai paaudzei.
Daleji piekritu. Tam ir vienkars izskadrojums, PSRS laikos visi cilveki bija sociali nodrosinati visiem bija darbs, tads vards ka bomzis neksisteja, bija ari kaut kada garantija par ritdienu, ne jau pec PSRS tiecas, bet pec socialisma, kas padomju laika augusam cilvekam diemzel asociejas ar ar PSRS. Latvija jau ari tadas tendences, kas lidz ar krizes turpinasanos pastiprinasies, jo mums lidz ar haotisko prihvatizaciju neatkaribas iegusanas laika videjais slanis izzuda pat neparadoties , momenta paradijas jaunbagatnieki un stadajosais no rokas mute, iluziju par videjo slani tik radija treknie gadi, ar saviem nesamerigajiem bezpamata kreditiem, tacu tie bija jaatdot un sakas izcelosana.

Mes jau tema esam stipri talu no hokeja aizgajusi, kopuma viss play off soreiz bija sanacis super, nebija izteiktas dominances, bet lidzvertiga cina.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 21:57, pirms 11 gadiem
paldies Dievam Levs nepaņēma. apsveicu Magņitku, bija jau arī vienreiz pelnījuši. Levs jau ar tikšanu finālā vien bija uzlēkuši augstāk par savu pakaļu

  +3 [+] [-]

, 2014-04-30 22:01, pirms 11 gadiem
Namej, tu pats esi īsts veco laiku komunists plus Žirinovskis vienā personā.
Ieslēdz LTV1 un apskaties kā inteleģenti cilvēki diskutē, bet no tevis nāk visādas nievas, apsaukāšanās un zīmoga uzlikšana oponentam. Savādāk jau laikam nemāki?
Nožēlojami ka tādi neizglītoti, deklaratīvie patrioti apkauno mūsu valsti.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 22:01, pirms 11 gadiem
tur ir kāds latvietis? nav? ok. ignore

  -2 [+] [-]

, 2014-04-30 22:15, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Daleji piekritu. Tam ir vienkars izskadrojums, PSRS laikos visi cilveki bija sociali nodrosinati visiem bija darbs, tads vards ka bomzis neksisteja, bija ari kaut kada garantija par ritdienu, ne jau pec PSRS tiecas, bet pec socialisma, kas padomju laika augusam cilvekam diemzel asociejas ar ar PSRS. Latvija jau ari tadas tendences, kas lidz ar krizes turpinasanos pastiprinasies, jo mums lidz ar haotisko prihvatizaciju neatkaribas iegusanas laika videjais slanis izzuda pat neparadoties , momenta paradijas jaunbagatnieki un stadajosais no rokas mute, iluziju par videjo slani tik radija treknie gadi, ar saviem nesamerigajiem bezpamata kreditiem, tacu tie bija jaatdot un sakas izcelosana.

Mes jau tema esam stipri talu no hokeja aizgajusi, kopuma viss play off soreiz bija sanacis super, nebija izteiktas dominances, bet lidzvertiga cina.
Es arī tev daļēji piekrītu,ka ''pelēkai tautas masai'' PSRS laikos bija normāli nodrošināti dzīves un sociālie apstākļi (es to vairāk sauktu par-eksistences apstākļi), un tāpēc pēc nonākšanas patiesā kapitālisma apstākļos tie jutās kā no laivas izmesti. Pat neskatoties uz to,ka paši atmodas laikā dzīvoja ar saukli-''kaut pastalās, bet brīvā Latvijā''. Tieši tāpēc jau arī rakstīju par tām 3-4 paaudzēm, pēc kurām varēs sākt runāt kā par cilvēkiem,kuri gatavi dzīvot ar centieniem radīt sev paši tādus dzīves apstākļus, kādi šobrīd ir attīstītās Rietumu valstīs, kur cilvēki vairāk paļaujas uz sevi, un nevis nemitīgi gaida,ka valsts tiem visu ieliks mutē.
Attiecībā uz bomžiem,tad jāsaka,ka arī PSRS laikos šis termins nebija svešs. Tas kļuva ļoti aktuāls 1980.gadā, kad Maskavas OS dēļ no Maskavas un citām OS pilsētām (starp citu, tas notika arī Soču OS laikā) deportēja vairākus desmitus tūkstošus bezpajumtniekus. Tikai atšķirība bija tā, ka PSRS laikā ļoti labi strādāja likums ''Par parazītisku dzīvesveidu'' un aktīvi bija iecirkņu inspektori.
P.S. Attiecībā uz šo KHL Play Off, tad jāsaka/jāraksta, ka slikta šī spēļu sērija nebija, bet mani no pirmās šīs sērijas spēles nepameta sajūta, ka čehiem neļaus visā sērijā uzvarēt. Krievi vel nav gatavi,ka viņu čempionātā uzvar ārzemju klubs.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 22:17, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Namej,Tu esi demagogs!PSRS neuzvarēja vieni!PSRS izdzīvoja tajā karā tikai ar ASV un GBR žīdu palīdzību!Un vienlidz noziedzīgi ir arī šo valstu režīmi!Tikai to tu nepiemini!Kas pārdalīja eiropu?Krievi vieni paši?Esi jau vienreiz adekvāts-visas lielvaras karoja tajā karā par savām savtīgajām interesēm!Un vācija laikam bija humānākā no visām karā iesaistītajām pusēm!
Tu taču nevēlies,lai es te uzrakstu ''Otrā Pasaules kara'' īso vēstures kursu?
Joprojām apgalvoju,ka visas lielvaras bez izņēmuma ir maitas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-30 22:44, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Bet Tu nepārtraukti kā ļaunumu piemini PSRS,toties slavini demokrātiskās vērtības,ko pārstāv masu slepkavas ASV un GBR.Masu slepkavas rakstu,jo neviena cita kara dalībniece nebombardēja mierīgās pilsētas tālu frontes aizmugurē!Tas ir noziegums pret cilvēci ko demokrātiskā sabiedrība noklusē!
Ja būs par tēmu, tad esmu gatavs arī padiskutēt par mūs sabiedroto ''padarītiem darbiem''.

     [+] [-]

, 2014-04-30 22:55, pirms 11 gadiem
Skaisti, gribējās jau LEV, bet nu abas komandas bija pelnījušas. Atceros, ka jau pirmajā KHL par Magņnitku runāja, ka tai interesē tikai kauss-sestajā, re ka piepildijās.
Tagad pievēršamies pilnībā NHL

  -1 [+] [-]

, 2014-04-30 22:59, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Namej,Tu esi demagogs!PSRS neuzvarēja vieni!PSRS izdzīvoja tajā karā tikai ar ASV un GBR žīdu palīdzību!Un vienlidz noziedzīgi ir arī šo valstu režīmi!Tikai to tu nepiemini!Kas pārdalīja eiropu?Krievi vieni paši?Esi jau vienreiz adekvāts-visas lielvaras karoja tajā karā par savām savtīgajām interesēm!Un vācija laikam bija humānākā no visām karā iesaistītajām pusēm!
Neatceros, ka Francija, Liebritānija utt. Būtu piesavinājušās kādas teritorijas pēc WWII

  -2 [+] [-]

, 2014-04-30 23:02, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Neatceros, ka Francija, Liebritānija utt. Būtu piesavinājušās kādas teritorijas pēc WWII
Vai arī piedzinušas pilnas okupētās teritorijas ar saviem cilvilokupantiem. Nemaz nerunājot par valstiskās neatkarības statusa atņemšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-30 23:12, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Slikti zini vēsturiKolonijas āfrikā sagrāba laikam PSRS?Un Eiropas pārdali vistiešāk ietekmēja GBR,USA,FRA un PSRS.Tas Tev neliels ieskats vēsturē!Palasi netā par neatkarības cīņām Āfrikā un Āzijā pēs 2.p.k.
Kolonijas jau bija nodibinātas pirms kara ne pēc. Un kādas nu tur cīņas. Ja nu Francija drusku pakaroja. Pārējās valstis ātri saprata, ka nav vērts mocīties. sapakoja mantas un aizmuka. Daža laba kolonija tagad tik tālu attīstījusies, ka 100 gadus nevarēs izstrēbt.

     [+] [-]

, 2014-04-30 23:23, pirms 11 gadiem
fagcentrs rakstīja: Mozjakins ir labākais spēlētājs PASAULĒ.
Aņisins

     [+] [-]

, 2014-04-30 23:44, pirms 11 gadiem
Liekat tak miera karus un kolonijas, ar tadam temam uz TVNET

     [+] [-]

, 2014-04-30 23:54, pirms 11 gadiem
malači magņitka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-01 09:56, pirms 11 gadiem
Kīnens atnāca, ieraudzija, uzvarēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-01 10:12, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Kolonijas jau bija nodibinātas pirms kara ne pēc. Un kādas nu tur cīņas. Ja nu Francija drusku pakaroja. Pārējās valstis ātri saprata, ka nav vērts mocīties. sapakoja mantas un aizmuka. Daža laba kolonija tagad tik tālu attīstījusies, ka 100 gadus nevarēs izstrēbt.
Pie kam tagad šo eks koloniju iedzīvotāji tagad kā no mēra bēg no savām neatkarīgajām valstīm pie saviem Eiropas ex- kolonizētājiem tapēc salīdzīnāt mūs un Āfrikas primātus nebūtu gluži pareizi..... man tāda Puķina impērija 100 gadus nav vajadzīga un normāls letiņš nekad negribēs atgriezties Krievijas "paspārnē"! Ja kādam rusofīlam kā piem. Kharlamovs u.t.t. ir šajā sakarā kādas baigās izluzijas, tad ieteiktu Delfos pameklēt Mamikina rakstu par šo tēmu (iepriekš čalis ar baigo Latvijas un latviešu mīlestību neizcēlās, bet pietika padzīvot Krievijā kādu nedēļu, lai saprastu, ka pie mums te "rusofobiem", "fašistiem" vietējiem krieviem ir krietni vairāk iespēju un brīvību nekā tādā Krievijā) un arī retorika čalim uzreiz mainijās uz krietni mērenāku no sērijas "par savām tiesībām un valodu ir jācīnās, bet LV likumdošanas ietvaros"! Kas attiecas uz tām padomju armijas Eiropas "atbrīvošanām", tad tur jau tā lieta, ka tādu Austriju varbūt arī cccp karavīri atbrīvoja (nepalika tur ar saviem karavīriem un neieveda civilokupantus), bet padomju bloku un it sevišķi Baltiju cccp atkal pārokupēja no fričiem ar visām no tām izrietošām sekām un vēlākām represijām, deportācijām....

  -1 [+] [-]

, 2014-05-01 10:13, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: tas NATO un ES gremdē tavu valsti. Cik daudzi tagad maksā nodokli UK, GER un citās valstīs? Ko tad šie līgumi ir devuši LV drošībai, ekonomikai un attīstībai? ne jau visi var būt lielie darba rūķi. Penši sev nevar zāles un siltumu samaksāt, kaut gan strādājuši ir vairāk kā jūs spējat iedomāties. ja esi slims, tad ir problēmas. Ej kur gribi, tev izvelk visu naudu, sākot ar ārstiem, beidzot ar ceļu policistu, kuram gavenais ir iekasēt, nevis rūpēties par kārtību un cilvēkiem. Uz ES fondiem nepretendē parasts strādnieks Parasts cilvēks pretendē tikai uz nodokļu nomaksu, nesamērīgām izmaksām. Aizej uzsāc dzīvi Rīgā, Daugavpilī Labi ja tu dzīvokli, silto ūdeni samaksāsi. Te ir tikai lēts darbaspēks. Nezinu cik aklam ir jābūt, lai teiktu ka viss ir labi.
Un ja viss tiešām ir labi, mantojumā ir saņemta gan dzīvojamā platība, gan zeme, izdevies nopelnīt, varbūt pat veidot darbavietas, piesaistīt ES lielo piķi, būt vienam no valsts atbalstiem, tad paskati kur samaksātais nodoklis tiks iztērēts. Valsti interesē tikai tas, lai tu spēj samaksāt, lai dažiem ir ko nozagt. Uzņēmēji, pakalpojumu sniedzēji darbojās pēc identiskas idejas .. tas ir tikai rādītājs tam, ka valsts nav ieinteresēta cilvēkos, ne mazākajā mērā. Valsts strādā kā uzņēmums, kur ir jāiekasē nauda, un kuru interesē šaura loka labklājība.. Tas ir nožēlojami, un to nevar izlikties neredzam Cik te baros ar kauliem un tukšiem solījumiem, viss ir redzams. nav tak visi stulbi, cerams
Īsta čīkstuļa kometārs.

     [+] [-]

, 2014-05-01 11:17, pirms 11 gadiem
nesapratu, nafig Sudānas jautājums nav apskatīts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja