Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Neveiksmju sērija turpinās

Ansis Rudzāts
Ansis Rudzāts

Neveiksmju sērija turpinās
Marks Hartigans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šovakar Rīgas "Dinamo" hokejisti beidzot aizvadīja īstu mājas spēli, bet arī tas nelīdzēja, lai izcīnītu uzvaru. Šoreiz tika atzīts Ņižņekamskas "Neftehimik" pārākums ar rezultātu 1:5.

Abas komandas spēli uzsāka visai piesardzīgi. Pirmo bīstamo momentu izveidoja viesi, bet savā vietā bija Sergejs Naumovs, kuram šovakar tika uzticēti Rīgas "Dinamo" vārti. Tiesa, pēc dažām sekundēm par Rēdliha nogāšanu, uz divām minūtēm tika noraidīts "Neftehimik" spēlētājs, bet vairākumu realizēt neizdevās. "Dinamo" uzņemtais temps vairākumā palīdzēja radīt vairākus bīstamus momentus arī vienādos sastāvos. Tomēr šo ofensīvu apturēja Širokova noraidījums, kura laikā viesiem tā arī neizdevās ne reizi izveidot kaut cik bīstamu momentu pie Naumova vārtiem.

Spēles turpinājumā abām komandām nevedās uzbrukums, bet tad kļūdu pieļāva "Dinamo" aizsargi, atstājot nepieskatītu Sergeju Bernackiju, kurš atklāja ne tikai spēles rezultātu, bet guva arī savus pirmos vārtus šosezon.

Pirmajā trešdaļā abām komandām vēl radās iespēja uzspēlēt vairākumā. Vispirms to neizmantoja mājinieki, bet trešdaļas izskaņā to nespēja arī viesi.

Otro periodu "Dinamo" uzsāka ar ofensīvu pretinieku zonā, bet ieņemt Horošuna cietoksni tā arī neizdevās. Pat Bļinova noraidījums neapturēja rīdzinieku aktivitāti, kas vainagojās ar piektajiem mazākumā gūtajiem vārtiem šosezon - rezultatīvs bija Filips Novāks.

Turpinājumā mājinieki veiksmīgi spēlēja mazākumā, ik pa laikam izveidojot kādu pretuzbrukumu. Lai arī dinamieši kontrolēja spēles gaitu, tomēr atkal nācās palikt mazākumā, jo uz sodīto soliņu tika nosūtīts Armands Bērziņš. "Neftehimik" hokejisti šajā vairākumā spēja gan nostāties zonā, gan izveidot bīstamus metienus, bet pārspēt Naumovu nesanāca. Nu jau vairākumā varēja spēlēt mājinieki, bet neko vairāk par pāris bīstamiem metieniem izveidot neizdevās. Pēc pāris minūtēm atkal ieguvām iespēju spēlēt vairākumā, bet arī šo iespēju "Dinamo" hokejisti nespēja izmantot. Neizmantojām mēs - izmantoja pretinieki. Bļinovam atrodoties uz noraidīto soliņa, vārtus guva Konstantīns Makarovs. Otro periodu dinamieši pabeidza vairākumā, bet joprojām izmantot viena cilvēka pārsvaru nespēja.

Trešo periodu komandas uzsāka piesardzīgi, bet ātri iniciatīvu pārņēma dinamieši. Tomēr pēc neveiksmīgas Veskota spēles laukuma centrā, viens pret viens ar Naumovu izgāja Jevgēnijs Lapenkovs un bija pārāks. Uzreiz pēc vārtu zaudējuma mājinieki centās atgūt zaudēto, bet Horošuna vārtu cietoksnis nebija ieņemams. Neveiksmīga situācija mājinieku aizsardzības zonā un Marselam Hosam tika piespriests noraidījums līdz spēles beigām (5+20), par pārkāpumu pret Konstantīnu Makarovu. Paliekot bez sava uzbrukuma līdera "Dinamo" ielaida ceturtos, vēlāk arī piektos vārtus un piedzīvoja sakāvi ar 1:5.

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Ņižņekamskas "Neftehimik" 1:5 (0:1, 1:1, 0:3)
Vārti: 9:42 0:1 Bernackijs (Fjodorovs, Makarovs), 23:16 1:1 Novāks (maz.), 37:40 1:2 Makarovs (Sokolovs, Fjodorovs, vair.), 45:32 1:3 Lapenkovs (Poligalovs, Ivanovs), 51:59 1:4 Lapenkovs (Blohins, vair.), 59:42 1:5 Markovs (Starosta, Fjodorovs)
Vārtsargi: Naumovs – Horošuns

 +60 [+] [-]

, 2008-10-29 21:43, pirms 16 gadiem
Kas notiek Ar Dinamo?

 +51 [+] [-]

, 2008-10-29 21:43, pirms 16 gadiem
Atbilstoši meistarībai.

Tripans- "What happen in this last period?! It was... like awful!"

 +42 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
Nu jau sāk palikt nepatīkami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
Nevarēja trāpīt!
Vismaz izkāvās, varēja saklopēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
Diemžēl.. var redzet, ja Nav Hossas veiksmes.. un Vartsarga kuram šī ir veiksmes diena, tad DINAMO pakāš.. Kamer šie speletaji bija uz viļņa.. gāja..
Paldies.. par nelielo prieciņu, tas ir kautiņu

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
spēle vnk super beigas izcilas.. dināmo tāpat labākie malači...
Slēpts komentārs: Baxter19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
Hossas noraidījums vnk smieklīgs!!

P.s Prieks par kautiņu!!

 +10 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
bļin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-10-29 21:44, pirms 16 gadiem
Nez ko Elisons tur ar pirkstu méginája ieskaidrot tam loham

  +8 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
edgarito rakstīja: ja nevar tā uzvarēt, tad piekaut vajag, tā jau ir!!!!!
Tiesneši, ma*kas, pieturēja, tad kad Elisons bija ieslilis, bet tam atļāva mūsējo slātīt! Kā jau Krievi!

  +9 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Žēl!
Un ļoti žēl ka kautiņā Hartigans taka zaudēja!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Hosas žēl, nebija pelnīts noraidījums, bet arī tiesnesim baigi pārmest negribas, jo asinis tomēr bija pēc tā grūdiena un nedod sodu tādā epizodē būtu ļoti liela drosme.

P.S.
Bandīti nemāk zaudēt.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Vismaz beigas skaistas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rronijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Nesaprotu kas notiek! tieshaam pagurushi jau?!?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Brīžiem liekas ka tādā pašā līmenī ka rīga 200 vai ogre beediigi saņemieties vienreiz

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
skorpio rakstīja: mīksties-pat kauties nemāk...
Tu būtu paņēmis špuri jau kad sāktu briest s*di!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 21:45, pirms 16 gadiem
Nu galīgā neveiksme. Beigās vairs skatīties negribējās. Neveiksmes nost un pa brīvdienām jāpārdomā viss.

Vot kautiņš bija labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
Man patika tikai kautins

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
Dabuuja mizaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
arvien skumjāk
labi atvadījās no pretiniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
Ivar es saku jau tagad, tev taisnība!

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
Nekas... Gan būs labākas spēles vārtsargiem. Šobrīd RD jādomā nopietni par vārtsargu līniju un par pāris spēlētājiem sastāvā. Vai ir cienīgi savas algas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:46, pirms 16 gadiem
Suudiem vieta podaaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: riat80

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
pat kautiņā zaudējām

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
Viss spēks slēpjas JOGĀ...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
Novāka Paldies! bija labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
jā, beigas bija labas - turpinu jūsmot par Tripāna angļu valodu...

spēle? eh... klope? nebija jau tur nekā

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
man patiešām ir kauns es varu daudz ko saprast,bet šitais jau ir pāri robežai ta kā puišeļus un uzvedība arī kā puišeļiem!Un iebāžiet savus mīnusus dirs* skaistu komplimentu te nevar principā būt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
augsta līmeņa hokejs MAN patīk... vnk malači RD rulovaj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
Njaaa, pedejais periods bija vinkarsi sausmigs....

  +7 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
bezcers..

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:47, pirms 16 gadiem
uz ledus ka mironi,un vel pa pieri dabuja

 +10 [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
Man patík,ka publika atbalstíja kautinja laiká

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
addictedtosport rakstīja: saaksies tagad.. visi tirlinji salasaas esportaa, lai kko apdirstu YEEEEEEEEEEEEEEEEEE GO ON!!!!!!!!!!!!!!!
un tu viens no viņiem, tirliņ

  +9 [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
Spēlei kā tadai nekādas vainas,jo bija tīri skatāma!
RD zaudēja visos kompanentos!Pat pašu izraisītā kautiņā!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
Cerams tas ilgi neturpināsies un atgriezīses iepriekšejā pārliecība un spēles stils...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
pilniigs kauns dinamo,totalizaatoraa vismaz noceelu 350ls,jo izdeviigi likt,uz tiem kas nemaak speeleet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:48, pirms 16 gadiem
13.11. Bús uzvara,ja avangard nezaudés

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
maigi sakot pepini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
Jebal musu super uzbruceji pedejas 5 speles guvushi 2 vartus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
smags grafiks,smags grafiks nu noņemamies no turnīra un grafika nebūs!Šuplera koments būs ''eto klasnaja komanda,horowije igroki''

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
pilnīgi nepelnīts zaudējums,bet nu,ja nemāki iesist ...............

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
nu liekas ka veskota tribuncova un laviņa galvas ripos

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
Cerība mirst pēdējā,bet nu godīgi galīgi garām.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
vai tikai dazam labam nav paarmaksaats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:49, pirms 16 gadiem
nu tas ir vāks.!
Šādi nevar turpināt.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:50, pirms 16 gadiem
Nu, jasaka ka sis gaiditais, vai negaiditais (ka kuram) neveiksmju periods ir pienacis, si spele bija janem........

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 21:50, pirms 16 gadiem
Elisons malacis!!! Tiesnesis akls...... (Hosa)

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Spēlei kā tadai nekādas vainas,jo bija tīri skatāma!
RD zaudēja visos kompanentos!Pat pašu izraisītā kautiņā!
Vai tad? Man izskatījās ka Hartigans jau gandrīz uzvarēja cīņā ar pretinieku!

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:50, pirms 16 gadiem
aij nu vispaar psc,vimaz beigaas pa purnu vareeja iedot

 +11 [+] [-]

, 2008-10-29 21:51, pirms 16 gadiem
pofig, es mīlu hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 21:51, pirms 16 gadiem
Dzeki turaas!!

Smiekls sanaca, kad komentetajs nokomenteja Edgars Naumovs atsita ripu
kaut kas tur nav tirs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
pēdējās četrās spēlēs vārtu attiecība 3:17, nav pat īsti ko analizēt un komentēt, rezultāts "na ļico", šodien arī tiešā nozīmē

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
kautkas jadara lietas laba!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
Ja nevar spēli uzvarēt vismaz kautiņā, bet šoreiz pat uz to nevarēja cerēt!
Spēle, sāk izpausties komplektācija! Respektīvi tas, kas stāv aiz leģionāriem!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Hosas žēl, nebija pelnīts noraidījums, bet arī tiesnesim baigi pārmest negribas, jo asinis tomēr bija pēc tā grūdiena un nedod sodu tādā epizodē būtu ļoti liela drosme.

P.S.
Bandīti nemāk zaudēt.
Noraidijums bija,jo par noteikumus ir skurpulozi aprakstīts,kādā situācijā nedrīkst grūst bortā! Ne velti tam džekam bija trauma!
Vienīgais RD gols bija kruts! Ja būtu bijusi asāka spēles situācija moška pat nepamanītu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
Kas pa rubaku bija?
Liels vai tik kauakada grustishanaas?

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
Vot nesanāca mums toreiz Jāgru dabūt, tagad kožam pirkstos!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:52, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: P.S.
Bandīti nemāk zaudēt.
Krievs ieliek ar nūju pa grudaku - ko Elisonam bij darīt? Lo'giski, ka mauca pretī šādas spēles izskaņā...

Nekāda traģēdija nav notikusi. Kārtīgi tagad atpūsties gan fiziski, gan morāli, un gaidam atpakaļ ar jaunām uzvarām!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:53, pirms 16 gadiem
tā nebija spēle...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:53, pirms 16 gadiem
zeel Dinamo. Saakums bija tik Kolasaals un tgd

  -3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:53, pirms 16 gadiem
jūs su.kas tik tagad kad RD uzvarēs tad tīk pamēginiet dziedāt slavas dziesmas mī.zeļi jo.banie adir.sēji...kā var tā nolikt komandu nepatīk neskatieties

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Noraidijums bija,jo par noteikumus ir skurpulozi aprakstīts,kādā situācijā nedrīkst grūst bortā! Ne velti tam džekam bija trauma!
Vienīgais RD gols bija kruts! Ja būtu bijusi asāka spēles situācija moška pat nepamanītu!
Es tā arī nierubijos kā viņš to golu ielika!
Slēpts komentārs: Straka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
cerams, ka peec 2 nedeelam RD krīze būs tikai nepatiikamas atminas...

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
RD pie šī modeļa ir divas iespējas.
1. Balansēt uz play off robežas (komentāros tauta priecāsies, ka izlases kandidāti gatavojas PČ).
2. Paņemt vēl pāri leģionārus, jo diemžēl mūsējie džeki ar dažiem izņēmumiem nevelk. (komentāros tauta priecāsies, ka DR uzvar).
Viss ir ļoti vienkārši. Tiesnešu faktoru nekomentēšu tas tāpat visiem ir skaidrs (nu neļaus mums būt augšā - tad ir jābūt galvastiesu pārākiem). Viss būs o.k. Galvenais atalstīt mūsējo komandu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
tiesnesis normals,jo grudiens bija galva...nav atlautsa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
Ew Viesturs būs dusmīgs, bet gan jau iedzers leipziedu tēju un pārdomās dzīvi!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
Nebija jau tik traki, kā awful Cepuri nost par pirmajām 50 spēles minūtēm, par to, kas notika pēc tam negribas runāt... Un es nerunāju par kautiņu, kur nez kādā sakarā Tribuncovam tas krievu gailis piesējās, bet vispār par spēli. Centās mūsējie, bet tikai līdz 50 minūtei - tālāk izskatījās, ka visiem vienalga... Par kautiņu, ja godīgi, man bija prieks - savā ziņā... Tā jau ir - netrāpa leģionāri, vinnēt nevaram. Tas ir arī loģiski, jo priekš kam tad viņi vispār būtu vajadzīgi, bet nupat jau ir par traku jo Hosam, Hartiganam un Eliotam kopā ar Novāku un Vestkotu katrā spēlē ir jāiemet pa trim ripām, lai mēs vinnētu. Latvieši nemet un tas ir skumji. Šajā spēlē nevar pārmest necīnīšanos, taču vajag iemest, lai vinnētu. Bet vispār zaudējums šodien lielā mērā ir tieši uz leģionāru sirdsapziņas jo vairāki vārti tika zaudēti tieši dēļ viņiem. Pēc Vestkta kļūdas iemestie 3. vārti lielā mērā salauza spēli par labu Himik. Eh, ir jau labi...

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:54, pirms 16 gadiem
Mjaa. Pedejas divas speles acimredzami nogurums mezonigais dzekiem. Protams pedejas 10 speles 8 zagi nav tas labakais. Sakam ienemt mums paredzeto vietu turnira tabula, vietas aiz 10nieka!!!
P.s Pa TV6 hokeja vakars turpinas!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:55, pirms 16 gadiem
januks117 rakstīja: kautinsh RD nepadara par kkadu varonjkomandu
jamak tak zaudeet...
Tie ir kanādieši- ja nevari uzvarēt, tad uzvari vismaz kautiņā!

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:55, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: P.s Pa TV6 hokeja vakars turpinas!!!!!!!!!!!!!
Kāds šots? Ufa pret Slovan, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 21:55, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: Paldies Dievam nenopirku abonentu uz RD speeleem!!!
Par to no naw jaapasakaas Diewam! Pats mulkjis esi ka nenopirki!! vienmeer peeec zaudeetaam speeleem jaalasa taadi stulbi komentaari...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:56, pirms 16 gadiem
Salavats pa tv6 speelee ar slovanu chempionu liigaa.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad? Man izskatījās ka Hartigans jau gandrīz uzvarēja cīņā ar pretinieku!
Gandrīz neskaitās,jo esmu dzirdējis,ka skaitās zaudēts kautiņā,ja noliek uz ceļiem vai arī izģērbj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:56, pirms 16 gadiem
bliezejs4funny rakstīja: Kas notiek Ar Dinamo?
ļoti vienkārši:
tiesneši
+Tribuncovs,Galviņš nu tādi ,,aizsargi,, dāvana jebkuram pretiniekam!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:56, pirms 16 gadiem
Cik dinamo krekls maksa arena riga?

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:56, pirms 16 gadiem
pareiz ira, izkauties wajaga!!!! ja taa neiet, tad wismaz kkaaa izlaadeeties!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:57, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: jūs su.kas tik tagad kad RD uzvarēs tad tīk pamēginiet dziedāt slavas dziesmas mī.zeļi jo.banie adir.sēji...kā var tā nolikt komandu nepatīk neskatieties
Nu sory ja izlases uzbruceji 5 speles gust 2 vartus, tad tur nevar nenolikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:57, pirms 16 gadiem
what means awful ???

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:57, pirms 16 gadiem
Dinamo Riga,Dinamo Riga,Dinamo Riga !!!

Shodien neparsteidzaat

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:57, pirms 16 gadiem
Nepietiek kad zaudeeja veel pa viepli dabuu savaa laukumaa.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:57, pirms 16 gadiem
Keroven rakstīja: what means awful ???
briesmīgi, šausmīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:58, pirms 16 gadiem
Keroven rakstīja: what means awful ???
vārdnīca!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:58, pirms 16 gadiem
morfeus rakstīja: Salavats pa tv6 speelee ar slovanu chempionu liigaa.
kāds šots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:58, pirms 16 gadiem
robb85 rakstīja: Cik dinamo krekls maksa arena riga?
es pirku pa 25ls

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:58, pirms 16 gadiem
zaagis rakstīja: Kas notiek ar RD? 4 zaudējums pēc kārtas cerams pēc šī pārtraukuma neveiksmju sērija vairs neturpināsies
Turpināsies,jo Magņitku neticu,ka RD paņems!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-29 21:58, pirms 16 gadiem
Klapeejiet to bodi ciet peec sezonas un miers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
Tāds tas līmenis ir.Ar tādu rezultavitāti gaidīt brīnumus nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Hosas žēl, nebija pelnīts noraidījums, bet arī tiesnesim baigi pārmest negribas, jo asinis tomēr bija pēc tā grūdiena un nedod sodu tādā epizodē būtu ļoti liela drosme.
Man jau šķiet, ka tomēr beigās sanāca spēka paņēmiens pretiniekam galvā... un gribam vai nē, tīšam vai netīšām - tas ir sods. Un tā kā bija asinis, tad seko lielais sods.

Bet nekas, lai komanda atpūšas, sakārtojas un atsāk cīņu. Neviens nekad nav teicis, ka būs viegli un rožaini. Par play-off mēs pacīnīsimies!

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
Koziols jau draudēja, ka šitā turpināt nevarēšot, būšot izmaiņas sastāvā

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
atkal galiigs PSC. kamēr nebūs drošas aizmugures(vārtu sarga) tikmēr nevar runāt par pašu komandu. iespējams, ja nebūtu starpgadījums ar masaļski........, bet tas jau ir kas būtu ja būtu

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: kāds šots?
tiko salavats izvirzijas vadiibaa ar 3:2 2 perioda beigas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: 3:2 ufa liek
švaki, daudz par maz Ufai!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: varbuut RD vareetu neierasties uz speeleem jo tad zaudeejums ir tikai 0:3???
Kā to šodien jau izdarija viena Rīgas komanda,bet tikai futbolā!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 21:59, pirms 16 gadiem
skatos Ivars tagad ir topā

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:00, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: nav ko dariit, tad jau labaak nopeerku vieteejo tochku.
pa 25 LS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:00, pirms 16 gadiem
Nu Hossas noraidijums pilnīgi stulbums, labi iedod piecas minūtes par to ka asinis, bet kāda hrena pēc viņam iedeva vairāk, tapēc ka otrs čalis nav gatavs spēka paņēmienam? Lai iet uz baletu. Baigā škrobe pa šo spēli, jo bija reāli ņemama komanda un neko pārdabisku nerādija. Cerams pēc atpūtas būs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BaSSe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:00, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Gandrīz neskaitās,jo esmu dzirdējis,ka skaitās zaudēts kautiņā,ja noliek uz ceļiem vai arī izģērbj!
"Iedoshana pa seju" (kura shajaa kautinjaa gan laikam iisti nenotika), tavupraat, neskaitaas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:01, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: P.S.
Bandīti nemāk zaudēt.
Kāds deva ar nūju no muguras vai spārdija zemē gulošu? Nepamaniju laikam
Slēpts komentārs: erls

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:01, pirms 16 gadiem
mūsējiem pamatīga bedre!!
derētu kautkādas pārmaiņas komandā, citād jau paliek pawisam bēdīgi!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:02, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nebija jau tik traki, kā awful Cepuri nost par pirmajām 50 spēles minūtēm, par to, kas notika pēc tam negribas runāt... Un es nerunāju par kautiņu, kur nez kādā sakarā Tribuncovam tas krievu gailis piesējās, bet vispār par spēli. Centās mūsējie, bet tikai līdz 50 minūtei - tālāk izskatījās, ka visiem vienalga... Par kautiņu, ja godīgi, man bija prieks - savā ziņā... Tā jau ir - netrāpa leģionāri, vinnēt nevaram. Tas ir arī loģiski, jo priekš kam tad viņi vispār būtu vajadzīgi, bet nupat jau ir par traku jo Hosam, Hartiganam un Eliotam kopā ar Novāku un Vestkotu katrā spēlē ir jāiemet pa trim ripām, lai mēs vinnētu. Latvieši nemet un tas ir skumji. Šajā spēlē nevar pārmest necīnīšanos, taču vajag iemest, lai vinnētu. Bet vispār zaudējums šodien lielā mērā ir tieši uz leģionāru sirdsapziņas jo vairāki vārti tika zaudēti tieši dēļ viņiem. Pēc Vestkta kļūdas iemestie 3. vārti lielā mērā salauza spēli par labu Himik. Eh, ir jau labi...
Kad kaads (jeb dazhs) sapratiis, ka kaavaas Elisons, nevis Tribuncovs?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:02, pirms 16 gadiem
Tas, ka kritums sniegumā gaidāms, bija paredzams, bet nu tā kā par daudz! Nogurums, jā , O.K.- tad pārtraukums pašā laikā.
Bet nav galīgi spēles- trīs vīrus nosedz, spējš p..dc... Vai nevajadzētu
arī Šupleram olas piespiest, lai pakustina pauri, manuprāt galīgi vienmuļa
spēle pēdējos mačos. Ne jau viens trijnieks visu laiku var vilkt !

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:02, pirms 16 gadiem
Kautiņš bija par vēlu, vajadzēja sist otrā perioda vidū. Kāpēc ir jāliek sastāvā slims Vestkoks? Ja jau viņam pirms divām dienām bija pazemīta temperatūra un daudz sūdu savārija, šodien atkal tas pats. Ir tak vesela komanda aizsargu, kas grib spēlēt. Nedomāju, ka nospēlētu sliktāk. Un beidzot Hossas noraidījums, par ko? Protams uzbrucēji jau kuro spēli nevar iemest, arī leģionāri. Vienīgais pluss spēlētāji cīnijās!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:02, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Klapeejiet to bodi ciet peec sezonas un miers.
a nah skaties ja tew nepatiik...
taks beidziet klaji dirsst...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:02, pirms 16 gadiem
Zheel ka kautinju izskjiira .. gribeejaas redzeet speele diemzheel galiigi suudiiga jaacer ka tagad dzheki atkopsies..

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:03, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Nah** mums tā krievu līga vajadzīga, ja job**** tiesneši aizstāv savējos (lasīt krievus), savukārt RD laiks uzspēlēt amatieru līgā. Es nezinu, ko tur dara Bērziņš, Galviņš, Veskots utt., nulles jau kuro spēli. Man kā līdzjutējam galīgi vairs nestāv uz skatīšanos, nokāva RD sev ticību
Shito atceries un uz to arii pastaavi peec naakamaas RD uzvaras (gan jau, ka kaut kad arii taada buus)!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:03, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: nu peedeejaas speelees vaartusargi galiigi nav vainiigi!!!
Vnk nav mums aizsardzības un izskatās, ka RD nemaz nezin, kas tā tāda ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:03, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tā arī nierubijos kā viņš to golu ielika!
Vienkārši uzmeta normāli uz vārtu pusi, un ripa izlidoja caur caurumu vārtu tīkliņā!
Gols ar lielu veiksmes piesitienu!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:03, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Nah** mums tā krievu līga vajadzīga, ja job**** tiesneši aizstāv savējos (lasīt krievus), savukārt RD laiks uzspēlēt amatieru līgā. Es nezinu, ko tur dara Bērziņš, Galviņš, Veskots utt., nulles jau kuro spēli. Man kā līdzjutējam galīgi vairs nestāv uz skatīšanos, nokāva RD sev ticību
Jaja Vestkots toch nulle tikai kaa aizsargs rezultativaks par visiem musu superuzbrucejiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:04, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: a nah skaties ja tew nepatiik...
Kaapeec domaa, ka skatos?
Slēpts komentārs: BaSSe

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:04, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Kāds deva ar nūju no muguras vai spārdija zemē gulošu? Nepamaniju laikam
Nē,nē...Viņš vienkārši atminējās vienu komandeli, kura, nespējot vinēt pretinieku, beigās spārdija guļošus un dauzīja ar nūju pa pakaušiem...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:04, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Shito atceries un uz to arii pastaavi peec naakamaas RD uzvaras (gan jau, ka kaut kad arii taada buus)!
Kamēr nenomainīs Šupleru, citu spēli nākotnē neredzu

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:05, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Un beidzot Hossas noraidījums, par ko?
Chalis iznaca ar galvu bortaa, deninji paarsisti, veel nevari izdomaat, par ko?

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:05, pirms 16 gadiem
mbeka rakstīja: nu tu huinu tiko uzrakstiji!
prieks censties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:06, pirms 16 gadiem
man lielāks kauns ir par jums,nekā par dināmo zaudējumu.man gribētos redzet kā jūs asprāši spēlējat hoķi... nu nevar tagad šitā pateikt ka viss ir jāmet pie malas ir jāturpina būt kopā ar dināmo un mēs piedzīvosim vēl daudzas skaistas uzvaras... one for all and all for one... pierādīsim krieviem ka esam labi hokeja līdzjutēji un atbalstīsim savu komandu līdz pēdējam...es par dināmo gan zaudējumos gan uzvarās...par lielu Latviju par Lielu DINāmo

  -4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:06, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Jaja Vestkots toch nulle tikai kaa aizsargs rezultativaks par visiem musu superuzbrucejiem.
Un paskaties, cik reizes viņš kļūdās pie Naumova vārtiem, kā rezultātā padirsiens

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:06, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: nu peedeejaas speelees vaartusargi galiigi nav vainiigi!!!
galīgi bez vainas arnav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
nu blin vechi!!!3 speeles 4 dienaas...WTF!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
jabeidz treneties boksa un jasak spelet hokejs atkal

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
Nez es lepojos ar to ka mums tada komanda vispar ir Vienmer nevar iet,kaa pa notim

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: buus speeles driiz
Būs būs Rīga 2000

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: cik ilgi rakstīji?
uj, ilgi, ļoti ilgi jāfunktierē bija, lai iznāktu tik labi, ka visādi īpatņi piesienas Pat speciāli uzmanības piesaistīšanas kursos gāju.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:07, pirms 16 gadiem
paklausijos tos ekspertus,nu izradijas ka tas usainais ir aksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-10-29 22:08, pirms 16 gadiem
andrisberzs rakstīja: atkal galiigs PSC. kamēr nebūs drošas aizmugures(vārtu sarga) tikmēr nevar runāt par pašu komandu. iespējams, ja nebūtu starpgadījums ar masaļski........, bet tas jau ir kas būtu ja būtu
Jā,un ja vel vārtu vīrs sāktu mest vārtus,tad vispār būtu ideāli!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:08, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Kamēr nenomainīs Šupleru, citu spēli nākotnē neredzu
Labi, tas ir tavs viedoklis, vienkaarshi ceru, ka tas nemainaas ik peec uzvaras vai zaudeejuma.

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:08, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: cho? taa jau nevar... jaapriecaajas, ka ir iespeeja taadaa liiga speeleet
Es priecājos... līdz šodienai, bet nu apskrējās

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:08, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Kamēr nenomainīs Šupleru, citu spēli nākotnē neredzu
ew nu shupleram nav ne vainas tam dziivee pietiek sasniegumu, vinjhs no suuda konchu neuztaisiis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:09, pirms 16 gadiem
Man jau pieriebies, ka Dinamo visu laiku zaudē. Vajag taču sākt vienreiz uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:09, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Chalis iznaca ar galvu bortaa, deninji paarsisti, veel nevari izdomaat, par ko?
Nu bet par ko noraidijums, kāpēc tad viņš savu stulbo pauri tur pie borta biebāza? Galvai ir jābūt paceltai , nevis nolaistai kā palaistuvei.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:09, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: man gribētos redzet kā jūs asprāši spēlējat hoķi...
Valdiibu un Saeimu kaut reizi esi kritizeejis?
Tad gribeetos redzeet, kaa tu Jeekaba un Briivibas ielaa vinju vietaa klasi raadiitu.

Vai arii atljaujam eSportaa komenteet tikai profesionaaliem sportistiem un tikai sava sporta veida rakstus.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:10, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Nah** mums tā krievu līga vajadzīga, ja job**** tiesneši aizstāv savējos (lasīt krievus), savukārt RD laiks uzspēlēt amatieru līgā. Es nezinu, ko tur dara Bērziņš, Galviņš, Veskots utt., nulles jau kuro spēli. Man kā līdzjutējam galīgi vairs nestāv uz skatīšanos, nokāva RD sev ticību
Ja neatceries tad Weskotam bija 34 graadu zema temperatuura veel ieprieksheejaa speelee - ar taadu tu pat no gultas piecelties nevareetu ibio !

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:10, pirms 16 gadiem
bliezejs4funny rakstīja: Kas notiek Ar Dinamo?
parslodze!
Slēpts komentārs: erls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:10, pirms 16 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Weskotam bija 34 graadu zema temperatuura veel ieprieksheejaa speelee
Kur tad shis taa nosala?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:11, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Chalis iznaca ar galvu bortaa, deninji paarsisti, veel nevari izdomaat, par ko?
Tīrs spēka paņēmiens! galvu pārsita ar ķiveres stūri un pats vainīgs! Tur pat 2 min nebija, kur tad vēl 5+20

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:11, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: Koziols jau draudēja, ka šitā turpināt nevarēšot, būšot izmaiņas sastāvā
pilnīgs stulbenis tikai neredz, ka no komandas ir jāatskaita bērziņš, galviņš, dārziņš, cipulis. Kandidāti ir arī ankipāns, tribuncovs, bļinovs un štāls. tad jau labāk, lai bondarevs, ozoliņs, pečura, meija un gricinskis spēlē, rezultāts būs tas pats, kamēr ir skaidrs, ka pašreizējie "perspektīvie" arī tikai paliks "perspektīvie"

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:11, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Jaja Vestkots toch nulle tikai kaa aizsargs rezultativaks par visiem musu superuzbrucejiem.
rezultatīvs, bet lietderība ir vienā vietā dēļ viņa ir diezgan daudz arī ielaists

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:11, pirms 16 gadiem
nah hosam 5+20 iedeva?

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:11, pirms 16 gadiem
Nu nah, turpināšu fanot par basi, šis projekts pie patreizējās politikas ir izgāzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:12, pirms 16 gadiem
Rīkojam raganu medības,
pēc zaudējuma katra,
tiek rīkotas loģikas bedības,
pēc zaudēta punkta katra,

ja vinnē - tad protams,
RD ir labākais pasaulē,
ja zaudē - tad protams,
RD - iemetam misenē.

Principā vienalga, jo stulbi,
Principā vienalga, jo muļķigi tas,
Bet labāk slavētu Ernsetu Gulbi,
nevis dirs.tu visādas Huiņ.as.

/autors nezināms.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:13, pirms 16 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Ja neatceries tad Weskotam bija 34 graadu zema temperatuura veel ieprieksheejaa speelee - ar taadu tu pat no gultas piecelties nevareetu ibio !
Un kāpēc tāds spēlētājs ir jālaiž laukumā, arī gribēja lai no halles ar kājām par priekšu iznes? K. Rēdlihs mierīgi varēja spēlēt viņa vietā, bet Šuplers jau latviešus netrenēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:13, pirms 16 gadiem
KAD BEIDZOT KAUT KO SAKARĪGU RĀDĪS LV IZLASES KANDIDĀTI? Nemāk pat ieiet zonā un savaldīt ripu,kur nu vēl sakarīgu piespēli iedot. Pēc tam brīnās,ka ārzemju komandās netiek pie spēlēšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:15, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Chalis iznaca ar galvu bortaa, deninji paarsisti, veel nevari izdomaat, par ko?
Nesaprotu šito, no muguras sitiens nebija, bet no sāniem kā parasts spēka paņēmiens. Tad jau kad slido ar nolaistu degunu pa centru un uztaisa spēka paņēmienu pretī aizsargs ar jādod līdz spēles baigām sods, jo redz čalis bij pieliecies un trāpija pa galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:15, pirms 16 gadiem
PēterisP rakstīja: pilnīgs stulbenis tikai neredz, ka no komandas ir jāatskaita bērziņš, galviņš, dārziņš, cipulis. Kandidāti ir arī ankipāns, tribuncovs, bļinovs un štāls. tad jau labāk, lai bondarevs, ozoliņs, pečura, meija un gricinskis spēlē, rezultāts būs tas pats, kamēr ir skaidrs, ka pašreizējie "perspektīvie" arī tikai paliks "perspektīvie"
Dārziņš spēlē , cīnās , Galviņš ir aizsargs un stipri šaubos, ka Tu zini kā aizsargam jāspēlē, rupju kļūdu nav tātad splē labi. Par pārējiem varētu piekrist, jo nezin vai viņi vēl meistarībā var pielikt.

  +6 [+] [-]

, 2008-10-29 22:16, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Nu nah, turpināšu fanot par basi, šis projekts pie patreizējās politikas ir izgāzies
Turpini, bet tad arii atpakalj nenaac!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:18, pirms 16 gadiem
Interesanti palasit komentarus. Jau sezonas sakuma bija paredzams ka bus sada zaudejumu serija, un visticamak ka bus vel, piemeram no 24 nov lidz 11 dec 14 dienaas 7 speles, labi gan ka lielaka dala majas bet tomer. Ari bus slodzes baigas.sezonas sakuma panemam uz to ka jauna nezinama komanda. Un ar fizisko tomer bus iebraukts auzas jo parejas komandas tagad sak atgut atrumus un fizisko ,kamer mes kritam bedre kura sezonas sakuma bija parejas komandas.
Nekas ir tomer pozitivas iezimes ka beigas starp 16 jabut, nekur augstu gan bet busim!!!
Dzeki lai atpusas, ari lidzjuteji, un tad jau atkal varesim liksmot par speli!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:18, pirms 16 gadiem
nu man vnk patīk Latvijas pilsoņi... saemu un politiku es kritizēju ikdienas jo mums Latvijas pakalpiņiem vairs nemaksā sakarīgas algas ar to naudu ko mēs tagad saņemam nav iespējas izdzīvot vesalu mēnesi... jums to nesaprast kā ir dzīvot bez naudas pat nākas badoties lai nomaksātu parādūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:18, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Turpini, bet tad arii atpakalj nenaac!
Ne tu mani sauci, ne tev padomu prasīšu, knēveli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:20, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Līdz tam brīdim kad sāks neiet basī... tad varēsi ar to pašu saukli atgriezties pie hokeja
Vecīt, es neesmu tāds EKSPERTS kā jūs, tāpēc spriežu kā līdzjutējs, jūs te visi tādi eks hokejisti laikam

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:20, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Un kāpēc tāds spēlētājs ir jālaiž laukumā, arī gribēja lai no halles ar kājām par priekšu iznes? K. Rēdlihs mierīgi varēja spēlēt viņa vietā, bet Šuplers jau latviešus netrenēs.
blaaviens vinsh ir profesionaalis...tie ir taada suga kas nekad nezheelojas un domaa ja var tad var ( lasi:ja var piecelties no gultas, tad var speeleet ).pilniibaa piekriitu lukaz23, ka viss ir izskaidrojams ar paarslodzi, bet kaa teica Novaks, tas nav attaisnojums...

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:20, pirms 16 gadiem
Piem es tgd netaisos RD noliet ar samazgām. Nosauciet koč vienu komandu, kurai nekad nav bijuši kritumi??? Es turpināšu atbalstīt Dinamo lai arī kādi būtu rezultāti!
Vismaz skatītājiem par prieku uzkāvās! bet Novaka paldies vispār bija labs!
Nu Novakam no manas puses arī paldies par cīņassparu, jo dažbrīd likās, ka tikai viņš un vēl daži bij gatavi cīnīties!
Varu pateikt paldies RD par emocijām 1 posmā, diemžēl neizdevās beigt uz pozitīvas nots, bet veiksmi nākamajā posmā!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:20, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nesaprotu šito, no muguras sitiens nebija, bet no sāniem kā parasts spēka paņēmiens. Tad jau kad slido ar nolaistu degunu pa centru un uztaisa spēka paņēmienu pretī aizsargs ar jādod līdz spēles baigām sods, jo redz čalis bij pieliecies un trāpija pa galvu.
Labi, man buutu veelreiz jaaredz taa epizode, lai taa spriestu, tachu shkjiet, ka bortaa vairaak tika panjemta vinja galva, tad jau jaaprasa, ko saskatiija Ruutu panjeemienaa pret Jaagru 2006.gada olimpiaadee, shodien nebija tik atklaati, arii ne speciaali, tachu man tas to gadiijumu atgaadina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BaSSe

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:22, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nesaprotu šito, no muguras sitiens nebija, bet no sāniem kā parasts spēka paņēmiens. Tad jau kad slido ar nolaistu degunu pa centru un uztaisa spēka paņēmienu pretī aizsargs ar jādod līdz spēles baigām sods, jo redz čalis bij pieliecies un trāpija pa galvu.
Laikam jau tomēr tas, ka Hosam tas grūdiens sanāca pretiniekam pa galvu, bet tur tiešām nepaveicās, jo skaidri varēja redzēt, ka Hosa gribēja tikai tā nedaudz apmalē iegrūst, tipa atļauto spēka paņēmienu.

  +6 [+] [-]

, 2008-10-29 22:22, pirms 16 gadiem
Pretīgi lasīt visu šito dir.šanu...

Tie, kam Dinamo liekas nekur nederīgs lūzeru bars, priecājaties, ka tautas mīļotajai izlasei tiek gatavoti spēlētāji. Gribat vai nē, bet daudz no šiem kluba spēlētājiem būs labākie kandidāti uz spēlēšanu pavasarī.
Ja Jums arī izlase pie kājas, varbūt labāk pameklēt citu sporta veidu, kam sekot līdz nelīst te ar saviem debīlajiem spriedumiem pēc katra zaudējuma.

Dusma b.ļēē. Ne jau uz Dinamo. Kopš vecā Dinamo vēl nekad ar tādu aizrautību neesmu sekojis līdz hokeja sezonai. Dusma uz šito padebīlo esporta auditoriju.

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:23, pirms 16 gadiem
es esmu ex hokējists taču guvu ļoti smagu ceļa traumu un vairs nedrīkstu spēlēt

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:23, pirms 16 gadiem
Es nevaru saprast,kā viena daļa RD līdzjutēju nesaprot,ka RD ir tā nokomplektēta cik to atļauj viņu budžets! Ja pat labākie špīleri nepelna miljonu,tad tas ir viņu spēju rādītājs! Cerēt,ka mūsu puišu vietā parādīsies labāki leģionāri ir galīgs bullshits! Vienīgais ir pamainīt spēlētājus ar R2000!
Es drīzāk teikšu,ka šeit apstiprinās Krievijas hokeja atzinums par Šupleru kā hokeja treneri-vissliktākais treneris Superlīgas vēsturē! Komanda nav fiziski gatava sezonai,un tagad arī nedrīkst forsēt ar fizisko sagatavotību,jo pretējā gadijumā RD vispār nepavilks kājas! Tas,ka laukumā tiek sūtīts slims spēlētājs (Veskots) vien daudz ko izsaka par treneri! Plus vel tas,ka par trenera palīgu strādā Ābols kam vispār nav trenera prakses vien par daudz ko liecina!
RD ir potenciāls,bet tikai vajag treneri,kas to var dabūt ārā un likt lietā!
Bet šeit atkal jautājums par naudiņu,lai noalgotu labu treneri,un visi labie treneri jau ir komandās,jo hokeja sezona rit uz pilnu klapi!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:24, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Pretīgi lasīt visu šito dir.šanu...

Tie, kam Dinamo liekas nekur nederīgs lūzeru bars, priecājaties, ka tautas mīļotajai izlasei tiek gatavoti spēlētāji. Gribat vai nē, bet daudz no šiem kluba spēlētājiem būs labākie kandidāti uz spēlēšanu pavasarī.
Ja Jums arī izlase pie kājas, varbūt labāk pameklēt citu sporta veidu, kam sekot līdz nelīst te ar saviem debīlajiem spriedumiem pēc katra zaudējuma.

Dusma b.ļēē. Ne jau uz Dinamo. Kopš vecā Dinamo vēl nekad ar tādu aizrautību neesmu sekojis līdz hokeja sezonai. Dusma uz šito padebīlo esporta auditoriju.
Kur tu redzi izlases kandidātus? Vai arī gribi redzēt izlasi B grupā?

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:24, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Ne tu mani sauci, ne tev padomu prasīšu, knēveli
Padomu tu man neprasi, es pats dodu, par to, vai esmu kneevelis, ne tev spriest, taapat neko nezini par mani. Vienkaarshi shitie labie teksti, "fanoshu par basi, besii Dinamo", peec kaadas uzvaras "basketbolisti" atkal izraadaas hokeja fani, bet manis peec, te jau daudz taadu komentaaru tagad esportaa...
Slēpts komentārs: BaSSe

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:25, pirms 16 gadiem
ai beidzat dir.st

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:25, pirms 16 gadiem
Skaidrs ka nepaveicās, man izskatijās ka Hossa to paņēmienu taisa uz ķermeni, bet tas čalis slidoja atmuguriski un sanāca un galvu vairāk vēlpietam tas viss notika diezgan lēni, bet vienalga es uzskatu ka 20+5 tur nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es nevaru saprast,kā viena daļa RD līdzjutēju nesaprot,ka RD ir tā nokomplektēta cik to atļauj viņu budžets! Ja pat labākie špīleri nepelna miljonu,tad tas ir viņu spēju rādītājs! Cerēt,ka mūsu puišu vietā parādīsies labāki leģionāri ir galīgs bullshits! Vienīgais ir pamainīt spēlētājus ar R2000!
Es drīzāk teikšu,ka šeit apstiprinās Krievijas hokeja atzinums par Šupleru kā hokeja treneri-vissliktākais treneris Superlīgas vēsturē! Komanda nav fiziski gatava sezonai,un tagad arī nedrīkst forsēt ar fizisko sagatavotību,jo pretējā gadijumā RD vispār nepavilks kājas! Tas,ka laukumā tiek sūtīts slims spēlētājs (Veskots) vien daudz ko izsaka par treneri! Plus vel tas,ka par trenera palīgu strādā Ābols kam vispār nav trenera prakses vien par daudz ko liecina!
RD ir potenciāls,bet tikai vajag treneri,kas to var dabūt ārā un likt lietā!
Bet šeit atkal jautājums par naudiņu,lai noalgotu labu treneri,un visi labie treneri jau ir komandās,jo hokeja sezona rit uz pilnu klapi!
Vai nu nauda vai spēlē, bl

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:26, pirms 16 gadiem
basse purnu vajag izsist

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:26, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Padomu tu man neprasi, es pats dodu, par to, vai esmu kneevelis, ne tev spriest, taapat neko nezini par mani. Vienkaarshi shitie labie teksti, "fanoshu par basi, besii Dinamo", peec kaadas uzvaras "basketbolisti" atkal izraadaas hokeja fani, bet manis peec, te jau daudz taadu komentaaru tagad esportaa...
Katram savs, vsjo, eju gulēt, rīt smaga darba diena

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:26, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: basse purnu vajag izsist
nac un izsit mergli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-29 22:27, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Pretīgi lasīt visu šito dir.šanu...

Tie, kam Dinamo liekas nekur nederīgs lūzeru bars, priecājaties, ka tautas mīļotajai izlasei tiek gatavoti spēlētāji. Gribat vai nē, bet daudz no šiem kluba spēlētājiem būs labākie kandidāti uz spēlēšanu pavasarī.
Ja Jums arī izlase pie kājas, varbūt labāk pameklēt citu sporta veidu, kam sekot līdz nelīst te ar saviem debīlajiem spriedumiem pēc katra zaudējuma.

Dusma b.ļēē. Ne jau uz Dinamo. Kopš vecā Dinamo vēl nekad ar tādu aizrautību neesmu sekojis līdz hokeja sezonai. Dusma uz šito padebīlo esporta auditoriju.
ezīti - chill. Šitie eSporta komentētāji vispār nekādu sabiedrības procentu neatspoguļo. Tas, ka pārdesmit mudakiem liekas, ka RD "sūkā", vai kā nu viņi tur saka - tas neko nenozīmē. Neņem galvā - tas tāpat nav vairākums. Manā paziņu, draugu lokā nav neviena, kas teiktu, ka Dinamo ir stulbi, vai, ka tas projekts ir tizls. Tev ir kāds personīgi pazīstams, kurš runā tāpat kā šie idio.ti eSportā? Nē, vai ne? Tad nav par ko uztraukties. Vienkārši atceries to, katreiz kad redzi kāda pastulbeņa komentāru - neņem vērā, bet ja ņem, tad neaizmirsti, ka tāpat vairākums RD fanu tā nedomā, lai gan, kas vispār tie par faniem?

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:27, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: priecājaties, ka tautas mīļotajai izlasei tiek gatavoti spēlētāji.
Kuraa vietaa? Vieniigais, kas kaut ko murminaaja par izlasi, bija Kira, kura sen vairs te nav.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:28, pirms 16 gadiem
davaj izsitīšu pasaki kur ierasties

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:28, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Nu bet par ko noraidijums, kāpēc tad viņš savu stulbo pauri tur pie borta biebāza? Galvai ir jābūt paceltai , nevis nolaistai kā palaistuvei.
Un tad tas pauris jaapanjem bortaa? Nedomaaju, ka Hosa to dariija speciaali, bet gluzhi tiiri tur viss nesanaaca.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:28, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Ne tu mani sauci, ne tev padomu prasīšu, knēveli
a tu neizsakies tizli !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:29, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Pretīgi lasīt visu šito dir.šanu...

Tie, kam Dinamo liekas nekur nederīgs lūzeru bars, priecājaties, ka tautas mīļotajai izlasei tiek gatavoti spēlētāji. Gribat vai nē, bet daudz no šiem kluba spēlētājiem būs labākie kandidāti uz spēlēšanu pavasarī.
Ja Jums arī izlase pie kājas, varbūt labāk pameklēt citu sporta veidu, kam sekot līdz nelīst te ar saviem debīlajiem spriedumiem pēc katra zaudējuma.

Dusma b.ļēē. Ne jau uz Dinamo. Kopš vecā Dinamo vēl nekad ar tādu aizrautību neesmu sekojis līdz hokeja sezonai. Dusma uz šito padebīlo esporta auditoriju.
Nu jau, nepārspīlē, dažs labs izlases kandidāts jau no laba DEL līmeņa vai no Alsvenska ir nonācis līdz nespēlēšanai nekur.
Rīgas Dinamo ir unikāla iespēja šiem spēlētājiem uzspēlēt tik augstā līmenī, bet to, vai tas viņiem nāks par labu vai par sliktu, redzēsim tikai vēlāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:29, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: davaj izsitīšu pasaki kur ierasties
tur kur es atrodos tgd

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:29, pirms 16 gadiem
Kapec visi visu laiku saka gan jau nakamas reizies vis bus kartiba!Nu nebus kamer nepamainisies kaut kas komadas sastava un taktika!Vairak NEVELK NE LAVINS NE TRIBUNCOVS UN BERZINS VISPAR NEKO NERADA!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:29, pirms 16 gadiem
Ivar77 nebrauc auzaas - Suplers ir vnk fantastisks treneris
man patiik vina maniere un izpratne par konkreeto situaaciju nevis, piemeeram, kaar Vorobjovs izlsai kad trenneeja tad vislaik raidiija skarbus vaardus pat speeles laikaa, kas nekaadaa zinaa nepaliidz speeleetaajiem...lai gan hokejists neesmu, bet domaaju, ka lieka kritika ( kaa piem shroeiz ) ir lieka kritika ...pameegini pats iztureet 3 speeles 4 dienaas...Jaa, NHL varbuut taa ir biezha paraadiiba ( daudzaas speeles ), bet NHL notiek ASV kur gan liidzekli, gan iespeejas ir lielaakas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:30, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: ezīti - chill. Šitie eSporta komentētāji vispār nekādu sabiedrības procentu neatspoguļo. Tas, ka pārdesmit mudakiem liekas, ka RD "sūkā", vai kā nu viņi tur saka - tas neko nenozīmē. Neņem galvā - tas tāpat nav vairākums. Manā paziņu, draugu lokā nav neviena, kas teiktu, ka Dinamo ir stulbi, vai, ka tas projekts ir tizls. Tev ir kāds personīgi pazīstams, kurš runā tāpat kā šie idio.ti eSportā? Nē, vai ne? Tad nav par ko uztraukties. Vienkārši atceries to, katreiz kad redzi kāda pastulbeņa komentāru - neņem vērā, bet ja ņem, tad neaizmirsti, ka tāpat vairākums RD fanu tā nedomā, lai gan, kas vispār tie par faniem?
Pilnīgi piekrītu, tikai tie kas te tgd no*irš RD, tie nav nekādi fani, īstie fani NEKAD šitā nenoliks savējos...

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:31, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Kur tu redzi izlases kandidātus? Vai arī gribi redzēt izlasi B grupā?
[/quote]

[quote kencis]
Kuraa vietaa? Vieniigais, kas kaut ko murminaaja par izlasi, bija Kira, kura sen vairs te nav.
Ok gudrnieki.

Nosauciet izlases sastāvu bez Dinamo spēlētājiem. Pieņemsim pat, ka visi no okeāna otras puses būs brīvi un spēlēt gatavi...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:31, pirms 16 gadiem
nu bail atklāt lai gan hoķi nēesmu spēlējis kādus 10 gadus taču man vēl ir spēcīgs sitiens pa ripu...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:31, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tu atrodies totala dirsaa
tawas smadzenes atrodas govs dir...sa ez..eli tu .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:32, pirms 16 gadiem
erls rakstīja: Kur tu redzi izlases kandidātus? Vai arī gribi redzēt izlasi B grupā?
Reti debils cilvēks, lai spēlētu B grupā pietiek ar Samsung līgas spēlētājiem, kā to demonstrēigauņi un lietuveiši, viņi pie tam tur nav pēdējie.

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:32, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Tīrs spēka paņēmiens! galvu pārsita ar ķiveres stūri un pats vainīgs! Tur pat 2 min nebija, kur tad vēl 5+20
Ar kjiveres stuuri pret bortu! Kad muuseejam gluzhi tiiri nav iznaacis speeka panjeemiens, tad pat 2 min nepienaakas.

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:32, pirms 16 gadiem
Man piemēram šitie komentāri eSportā vispār ir pie d.. Šito komentēšanu es vispār uzskatu par tādu prastu anoīmu di.rš.anu, kas viņa arī ir. Pats kāpēc te uzturos? Interesanti. Es vienkārši pasmejos par tiem, kuru viedoklis kodolīgi aprobežojas ar lamuvārdiem, vai nolikšanu pēc katras neveiksmes. Nav jāuztver nopietni šitais viss, kas eSportā notiek ar tiem komentāriem, eSports, ja runājam par komentārim, ir šaura pasaulīte kura atspoguļo nelielas cilvēku grupas viedokli. Cik tad regulāri [vismaz katru pārdienu] komentē eSportā? Pāris simti. Un zinot, ka dienā eSportu apmeklē ~15.000 tas vispār nekas nav.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es drīzāk teikšu,ka šeit apstiprinās Krievijas hokeja atzinums par Šupleru kā hokeja treneri-vissliktākais treneris Superlīgas vēsturē! Komanda nav fiziski gatava sezonai,un tagad arī nedrīkst forsēt ar fizisko sagatavotību,jo pretējā gadijumā RD vispār nepavilks kājas! Tas,ka laukumā tiek sūtīts slims spēlētājs (Veskots) vien daudz ko izsaka par treneri! Plus vel tas,ka par trenera palīgu strādā Ābols kam vispār nav trenera prakses vien par daudz ko liecina!
RD ir potenciāls,bet tikai vajag treneri,kas to var dabūt ārā un likt lietā!
Bet šeit atkal jautājums par naudiņu,lai noalgotu labu treneri,un visi labie treneri jau ir komandās,jo hokeja sezona rit uz pilnu klapi!
Nu nepiekritīšu tev te, esmu redzējis kā viņš trenē R2000 un tagad RD, gudrāku treneri latvijā neesu redzējis, tiešām. Ja būtu sūdīgs treneris nemaz netiktu līdz Superlīgai un Slovākus ar netrenētu divas reizes. Par fizisko nezinu kas un kā, zinu ka ārzemnieki ir spēlējuši NHl, kur spēlēs slodzes ir vēl lielākas, vienīgais pārlidojumi šeit ir lielāki un tas varētu būt pie vainas. Nedomāju ka par tādu naudu sevišķi labāku treneri dabūtu par šo.

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:32, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu bail atklāt lai gan hoķi nēesmu spēlējis kādus 10 gadus taču man vēl ir spēcīgs sitiens pa ripu...
un kas tad ir ka tew specigs sitiens pa ripu ....???? wisa wisuma wari savu sitienu iespraust wiena wieta .....

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:33, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: ezīti - chill. Šitie eSporta komentētāji vispār nekādu sabiedrības procentu neatspoguļo. Tas, ka pārdesmit mudakiem liekas, ka RD "sūkā", vai kā nu viņi tur saka - tas neko nenozīmē. Neņem galvā - tas tāpat nav vairākums. Manā paziņu, draugu lokā nav neviena, kas teiktu, ka Dinamo ir stulbi, vai, ka tas projekts ir tizls. Tev ir kāds personīgi pazīstams, kurš runā tāpat kā šie idio.ti eSportā? Nē, vai ne? Tad nav par ko uztraukties. Vienkārši atceries to, katreiz kad redzi kāda pastulbeņa komentāru - neņem vērā, bet ja ņem, tad neaizmirsti, ka tāpat vairākums RD fanu tā nedomā, lai gan, kas vispār tie par faniem?
Nē,vecīt,nu jau runā un domā gan negatīvi,un pat nospļaujas, kad piemin RD! Varbūt vienīgi ne tik rupji,bet runā un domā negatīvi par RD!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:33, pirms 16 gadiem
lukaz nē neesmu

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:34, pirms 16 gadiem
nu viri !!!tā vietā lai atbalstītu savējos, jus te gan komandu, gan viens otru noliekat !
P.S. tas nav par viesiem pease

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:34, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Nosauciet izlases sastāvu bez Dinamo spēlētājiem.
Es ar to nedomaaju, ka starp RD nav izlases kandidaatu, bet gan to, ka neviens vinjus tur nekaadai izlasei NEGATAVO.

Izlase Juulim un paareejai kompaanijai pie ***. 100% biznesa projekts un tikai - un kaa taadu to labaakajaa gadiijumaa arii var uztvert.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:34, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: autors- Maikls Skoulfilds
ta parecos,malacis,sita pateikt

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:34, pirms 16 gadiem
winsh ir panna pirdejs ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:36, pirms 16 gadiem
basse sasiešu tevi un nomētāšu ar ripām lai tu izjūti kā ir ka noliek manu miļāko komandu

  +4 [+] [-]

, 2008-10-29 22:36, pirms 16 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Ivar77 nebrauc auzaas - Suplers ir vnk fantastisks treneris
man patiik vina maniere un izpratne par konkreeto situaaciju nevis, piemeeram, kaar Vorobjovs izlsai kad trenneeja tad vislaik raidiija skarbus vaardus pat speeles laikaa, kas nekaadaa zinaa nepaliidz speeleetaajiem...lai gan hokejists neesmu, bet domaaju, ka lieka kritika ( kaa piem shroeiz ) ir lieka kritika ...pameegini pats iztureet 3 speeles 4 dienaas...Jaa, NHL varbuut taa ir biezha paraadiiba ( daudzaas speeles ), bet NHL notiek ASV kur gan liidzekli, gan iespeejas ir lielaakas.
par šupleru kā par fantastisko treneri es gan vēl nedaudz pašaubītos vienīgais slovāku treneris, kam izdevās iegūt 13 vietu pasaules čempī, pēc tam kad SVK visu laiku bija 6niekā un vienreiz pat čempioni. Nu labi, nebija šajā čempī Satana, Demitras, Hossu un vēl pāris, bet anyway tā bija slovākijas izlase !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:37, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,vecīt,nu jau runā un domā gan negatīvi,un pat nospļaujas, kad piemin RD! Varbūt vienīgi ne tik rupji,bet runā un domā negatīvi par RD!
O.k. runā, lai runā - mani tas neskar. Vispār manu paziņu lokā [kaķis Vajska, suns Tobis un Bezpajumtnieks Kārlis] nerunā gan. Tā, kā mani neskar ka kaut, kur Liepājā [vai tik ne tā dēļ, ka Meči spēlē līmeni zemāk ?] sabiedrības vairākums tā uzskata. Bet es nerunāju par tiem, kas kritizē Dinamo, bet gan vairāk par tiem, kas to dara neagumentēti un ar mērķi - ka tik aplikt ar sū.diem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:38, pirms 16 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Ivar77 nebrauc auzaas - Suplers ir vnk fantastisks treneris
man patiik vina maniere un izpratne par konkreeto situaaciju nevis, piemeeram, kaar Vorobjovs izlsai kad trenneeja tad vislaik raidiija skarbus vaardus pat speeles laikaa, kas nekaadaa zinaa nepaliidz speeleetaajiem...lai gan hokejists neesmu, bet domaaju, ka lieka kritika ( kaa piem shroeiz ) ir lieka kritika ...pameegini pats iztureet 3 speeles 4 dienaas...Jaa, NHL varbuut taa ir biezha paraadiiba ( daudzaas speeles ), bet NHL notiek ASV kur gan liidzekli, gan iespeejas ir lielaakas.
Par to cik labs viņš ir kā treneris apliecina fakts,ka šā gada PČ ar spēlētājiem,kas LV izlasi pie Kurres vai Vasiļjeva būtu ieveduši sešiniekā,bet pie viņa iebrauca galīgās auzās! Šuplers izbrauc uz laba līmeņa spēlētāju rēķina! NHL džeki atteicās spēlēt izlasē,un rezultāts bija ļoti bēdīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:38, pirms 16 gadiem
labi nav jēga te dirsties ar kaut kādu mīksto

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:38, pirms 16 gadiem
Nu ko nozime ka ar RD speletajiem viss ir kartiba tur jau var redzet no musu vietejiem speletajiem ka vinji nevelk un nevelas vilkt !!!kapec nevar uz paris spelem panemt no R 2000 calus un vinji mauks ar pinu adevi neviss ka TRIBUNCOVS AR LAVINJU UN BERZINJU!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:38, pirms 16 gadiem
mbeka rakstīja: piekritu,jo gandriz katra spele pret krievu klubu,tiesa krievi!

erls rakstīja: Nah** mums tā krievu līga vajadzīga, ja job**** tiesneši aizstāv savējos (lasīt krievus), savukārt RD laiks uzspēlēt amatieru līgā. Es nezinu, ko tur dara Bērziņš, Galviņš, Veskots utt., nulles jau kuro spēli. Man kā līdzjutējam galīgi vairs nestāv uz skatīšanos, nokāva RD sev ticību
pričom te tiesneshi, ja pashi iemest nevaram?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:38, pirms 16 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Ivar77 nebrauc auzaas - Suplers ir vnk fantastisks treneris
man patiik vina maniere un izpratne par konkreeto situaaciju nevis, piemeeram, kaar Vorobjovs izlsai kad trenneeja tad vislaik raidiija skarbus vaardus pat speeles laikaa, kas nekaadaa zinaa nepaliidz speeleetaajiem...lai gan hokejists neesmu, bet domaaju, ka lieka kritika ( kaa piem shroeiz ) ir lieka kritika ...pameegini pats iztureet 3 speeles 4 dienaas...Jaa, NHL varbuut taa ir biezha paraadiiba ( daudzaas speeles ), bet NHL notiek ASV kur gan liidzekli, gan iespeejas ir lielaakas.
šoreiz ir jāpiekrīt Ivaram, jo Šuplers ir labs Eiropas treneris, viņam jau ir ~ 60 gadi un viņš nav trenējis Krievijā, ( Tikai pussezonu laika). Viņam nav pieredzes kā sagatavot spēlētājus tik smagiem pārbraucieniem. Un tagad tik cienijamā vecumā viņš arī neko neiemācīsies. Tad tiešām labāk būtu bijis Znaroks, kurš visu ir izbaudijis uz savas ādas vai Vasiljevs ,kurš arī ir Krieviju izbraukājis krustām šķērsām. Bert par to nav ko uztraukties, tagad Krievijā treneriem galvas ripo un mums ir iespēja izvēlēties jebkuru treneri. Vienīgais mīnuss ir Koziola lielā uzticība Šupleram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:39, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: pričom te tiesneshi, ja pashi iemest nevaram?????
Tas ir vecais labais Latvijas lījutēja triks - tiesnesis vienmēr vainīgs

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par to cik labs viņš ir kā treneris apliecina fakts,ka šā gada PČ ar spēlētājiem,kas LV izlasi pie Kurres vai Vasiļjonoka būtu ieveduši sešiniekā,bet pie viņa iebrauca galīgās auzās! Šuplers izbrauc uz laba līmeņa spēlētāju rēķina! NHL džeki atteicās spēlēt izlasē,un rezultāts bija ļoti bēdīgs!
Nu noņemam 13 labākos spēlētājus LV izlasei un apskatamies cik tālu tiksim

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:40, pirms 16 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kad beidzot sāksim saukt lietas īstajos vārdos?! Kāds nogurums?! Vienīgā komanda, kurai ir spēles tik bieži? A, varbūt sagatavošanas periodā k/kas norauts greizi?
Gribētos zināt kāds IQ ir BĻINOVAM, BĒRZIŅAM, TRIBUNCOVAM? Liekas, ka līdz 50% galvaskausu aizņem, ja ne salmi, tad biezpiens točna!!!
To, ka HOSA palicis paviršs un necenšās izlikties pa visiem 100% ir skaidrs - tāpat jau piedos, jo līderis.
CIPULIS - viens un tas pats - ieskriet zonā gar bortu, strauji nobremzēt un pazaudēt ripu. Bet ja pacenstos pakarpīties uz priekšu, nu nopelnītu tak noraidījumus pret viņu!
DĀRZIŅŠ - tā kā muša pa tūtu - pietrūkst sevis nežēlošanas, lai "ar gaļu" līstu uz vārtiem.
NAUMOVS - ar savu spēli laikam nekad vairs nespēs būt komandas "motors". Teicami nostāvēt - varbūt, bet ne kaujā saucējs, kāds bij Irbe
Otrie zaudētie vārti (mazākumā) - antihokejs - dzīvi alvas zaldātiņi.
Un kopumā - šī komanda (ne leģeonāri) nav tāda, kas sitas uz "dzīvību un nāvi" ne pie pretinieku vārtiem, ne aizstāvot savu vārtsargu, ne arī uztaisot kautiņu, lai pamodinātu gan sevi, gan citus, gan līdzjutējus.
Lai sapurinātos, ir vajadzīga rīcība. Mans priekšlikums - Bļinovu prom, Bērziņu samainīt ar Širokovu - tas prot iedot piespēli, uzmest, pacīnīties - tas, kas pietrūkst šai maiņai - "cements". A, Ņiživijs lai māca Bērziņu, kas uz laukuma jādara.
Rakstītu vēl, bet jāiet skatīties rocene. Varbūt tur veči parādīs raksturu un cīņas sparu - t.i., savu profesionalitāti un patriotismu!!!
P.S. Mača komentētājs ZAHAROVS!!! Tad jau mana vecmāmiņa labāk nokomentētu. 90% spēles laika nemitīga uzvārdu saukšana - kurš slido ar ripu, kurš pāriet pāri zilajai līnijai utt. Murgs! Labi, ka ne ar tādu "verbālu vemšanu", kā to dara Rupais. Bet tomēr - nav taču pārraide "Latvijas Radio 2", nav arī pārraide "Blind TV". Ja cilvēkam nav spējas analizēt atsevišķu spēlētāju darbību, atsevišķus momentus, spēles laika posmus, periodu, vai tad tāds ir vajadzīgs, lai izstāstītu to, ko mēs jau tā redzam ekrānā?! Jā, KREIPĀNS vēl nav īsts hokeja komentētājs, bet ir jūtams, ka komentē profesionālis. Vai nevarētu piemeklēt komentēt gribošu, talantīgu censoni?
Super. Lielisks piemērs par kādiem komentāriem ierēcu Ko tad pats netrenē Dinamo un nekomentē spēles? Neesi taksists, vai auklīte bērnudārzā ? Bieži vien tieši šīs profesijas pārstāvji ir tie, kuri vienmēr visu "zin" labāk.

p.s. lūdzu nevienai auklītei un taksistam neķert pie sirds, bet statistika [JBSKDS apkopotā] to apliecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:41, pirms 16 gadiem
eu bet tagad nevajag klupt virsū Sperlem

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:41, pirms 16 gadiem
Patika vienīgi Sotnieks,labs špīlers var izveidoties.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:41, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: labi nav jēga te dirsties ar kaut kādu mīksto
tu taks pakis ritigs esi ...... drosvien kad speleji to hoki (ja speleji) tad droska kada pagalma trenkaji ripinju :!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:42, pirms 16 gadiem
nu Bērziņ tu aizskari manu auklītes godu

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
Šādu ,,Superzāģsēriju"",pie tam mājas spēlēs(tas gan nosacīti) nebija exRD- Tihonova laikos...vienīgi Daugava Staņislava Motla ( starp citu,čeha) laikos, sešdesmitajos kaut ko līdzīgu sasniedza...Patreiz, pat pret viduvējiem KHL klubiem mēs iemetam cik varam,bet pretinieks- cik vēlas. Var jau visu norakstīt uz noguruma rēķina- bet tāds kalendārs...RD administrācija ,,lieliski"" pastrādājusi KHL propogandā...Rezultātā zaudēsim lielu daļu fanu atbalstu!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
snormis rakstīja: Jā un Matulis vēl kko irsa ka Sperli mums nevajag protams ka vajag!!!!
Priekš kam mums viņu vajag, lai sēdētu uz soliņā? Tur jau jebko var sēdināt, bet Naumovs savā vecumā ir pārāks par leģionāru, tad kāpēc mums tāds leģionārs???

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
KO jus par to Supleru nejau Suplers ies un metis vartus ja nav normalu ispilditaju tad ari Skotis Bomens nepalidzetu .Tas atiecas uz musu vietejiem spelatajiem!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu Bērziņ tu aizskari manu auklītes godu
nu damn vai es vainīgs, ka JBSKDS statistika to apliecina?

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nu noņemam 13 labākos spēlētājus LV izlasei un apskatamies cik tālu tiksim
T%as ir ar mūsu iespējām,bet slovākiem ir pavisam citas iespējas!
Vel jau nav īsti atbildēts jautājums-kāpēc tie spēlētāji (slovāku),kas varēja spēlēt PČ no šī goda atteicās!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
Nē nu nekad, atkārtošos NEKAD nav bijusi reize pēc zaudējuma, kad šeit nesalasītos tādi kas tik māk nolikt, a kas jums no tā vieglāk paliek... Nu tak var vienreiz saprast, ka viņi (spēlētāji, treneri) ir tikai cilvēki un nekas vairāk. Ja jau jūs esat tik gudri, tad aizejat un parādat viņiem kā ir jāspēlē hokejs un tad paskatīsimies kam būs taisnība. Nu tgd RD ir bedre, bet tam nav jābūt par iemeslu, lai tgd visi te viņus nolietu ar samazgām tikai dēļ zaudējuma. Nedomāju ka jūsu dzīvi tas baigi ietekmēs, pie tam ja jau jūs neesat RD fani, tad kāda velna pēc jūs te stresojat?

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:43, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Šuplers ir labs Eiropas treneris, viņam jau ir ~ 60 gadi un viņš nav trenējis Krievijā, ( Tikai pussezonu laika). Viņam nav pieredzes kā sagatavot spēlētājus tik smagiem pārbraucieniem. Un tagad tik cienijamā vecumā viņš arī neko neiemācīsies. Tad tiešām labāk būtu bijis Znaroks, kurš visu ir izbaudijis uz savas ādas vai Vasiljevs ,kurš arī ir Krieviju izbraukājis krustām šķērsām.
Robbie Ftorek, anyone?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:44, pirms 16 gadiem
nē idiot mans tevs veda uz hoķa trenniņiem es nopietni nodarbojos ar hoķi nu jav vis ir aizmirsts tik vēl cēli gan ir jūtamas sekas

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:44, pirms 16 gadiem
nu ja un tagad pēkšņi RD vinnē izbraukuma spēles vai vismaz savāc pusi punktu , tad atkal visi kā viens je jeje je Rd labākie, principā tāpat , ka ar Ernestu ...

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:45, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tu pasties kur ir Znaroks ar MVD un tad saki labak butu znaroks!!!
Nu tagad jau mēs esam turpat kur MVD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:46, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nē idiot mans tevs veda uz hoķa trenniņiem es nopietni nodarbojos ar hoķi nu jav vis ir aizmirsts tik vēl cēli gan ir jūtamas sekas
skaidrs ar tewi ...... kaju pakala iebazi

  +5 [+] [-]

, 2008-10-29 22:46, pirms 16 gadiem
bonjaski rakstīja: KO jus par to Supleru nejau Suplers ies un metis vartus ja nav normalu ispilditaju tad ari Skotis Bomens nepalidzetu .Tas atiecas uz musu vietejiem spelatajiem!!!!
Vai atceries,kas notika ar Omskas Avangar sezonas sākumā,un kas notika ar to pašu komandu pēc trenera nomaiņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:46, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: baSSe galiig nerullee
es nerulleju bet tu real atkal iesuka

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:47, pirms 16 gadiem
ai lab beidzam dirsties un iedzeram par LieLo DINAMO

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:47, pirms 16 gadiem
BaSSe, kursh tevi no rezervaata izlaida?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:48, pirms 16 gadiem
nu basse tev nav bijis jāizjūt tas kas man bija ja būtu izjutis saprastu

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai atceries,kas notika ar Omskas Avangar sezonas sākumā,un kas notika ar to pašu komandu pēc trenera nomaiņas?
Nu JA BET TUR IR CITI SPELETAJU RESURSI !!!

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:49, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: cik tev gadu beerninj?
12?
wairak jau par tewi noteikti ....

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:49, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu basse tev nav bijis jāizjūt tas kas man bija ja būtu izjutis saprastu
iespejams

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: šoreiz ir jāpiekrīt Ivaram, jo Šuplers ir labs Eiropas treneris, viņam jau ir ~ 60 gadi un viņš nav trenējis Krievijā, ( Tikai pussezonu laika). Viņam nav pieredzes kā sagatavot spēlētājus tik smagiem pārbraucieniem. Un tagad tik cienijamā vecumā viņš arī neko neiemācīsies. Tad tiešām labāk būtu bijis Znaroks, kurš visu ir izbaudijis uz savas ādas vai Vasiljevs ,kurš arī ir Krieviju izbraukājis krustām šķērsām. Bert par to nav ko uztraukties, tagad Krievijā treneriem galvas ripo un mums ir iespēja izvēlēties jebkuru treneri. Vienīgais mīnuss ir Koziola lielā uzticība Šupleram.
Jaa Znaroks, kaa tad!!!
Izveertee situaaciju - mees esam 15.sezonas laikaa bijaam pat top8.peec (!)3speeleem (!)4 dienaas atkritaam uz leju.2 nedeelu pauze ar treneshanaas iespeejaam.
Neuzskatu ka Juliuss buutu kko tik radikaali sliktu izdariijis, lai ietu prom no RD stuures...bet padomaa reaali...ko vinam vajadzeeja dariit???iesniegt petiiciju KHL vaditaajam ar suudziibu par paarbaazto speelu grafiku no 25. - 29. oktobrim?VINS nav neko sliktu izdariijis un veel ir laiks...Tas no Koziola puses buutu riktiigi stulbi atlaist Shupleru no amata sezonas viduu, kaut gan speeleejam visaa visumaa labi.Ja sezonas beigaas buusi 2 eshelona beigaas un 3. saakumaa ( 17 - 24 ) tad varees domaat par Shuplera atlaishanu...jeb drizaak par to vai vispaar veerts speeleet KHL...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem
BaSSe rakstīja: ai lab beidzam dirsties un iedzeram par LieLo DINAMO
jau darīts... un tulīt vēl, bet tas būs par BEBRIEM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: labs... es gaiigi nomeejos
tu pat sikais raxstit nemaki

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem
Atdziestiet biki. Emocijas, emocijas...Rīt esportā būs raksts par treneru preses konferenci un Šuplera tekstiem, tad varēs atgriezties pie spēles un paanalizēt ar vēsu prātu. Tas, ka ar komandu kaut kas nav kārtībā, ir acīmredzams.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:50, pirms 16 gadiem
es patlaban nodarbojos ar sportu gan strādāju taču šī trauma paliks uz mūžu

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:51, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: aaksts.. tev vajag banu uzlikt, siikais
tew tadu banu uzliks ka maz neliekas bus tew bans ar zilam acim

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:52, pirms 16 gadiem
bonjaski rakstīja: Nu JA BET TUR IR CITI SPELETAJU RESURSI !!!
Nē,tajā gadijumā spēlētāju resursi palika tie paši,bet jaunais treneris māk šos resursus gan izmantot,gan motivēt!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:52, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: face.lv: Face.lv :: lietotāja dati :: BaSSe

tas tu?
ne man face cits niks .....

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:52, pirms 16 gadiem
ja godīgi mani kaitina šuplera ietiepība, ja redz, ka lietas neiet, tad taču ir kaut kas jādara, jāmaina spēlētāji starp maiņām, jarotē vājākos uz r2000 un atpakaļ, jāmeklē sinerģijas, bet nē: ankipāns turpina "spēlēt" pirmajā maiņā, pārējās visā maiņās arī, manuprāt, pa enkuram, kas traucē maiņas darbību. Tur laukumā no brainerus, kamēr spēlētājus, kas redz kopējo spēles un laukumu ainu un pat vēl nesenā pagātnē ir tiešām bijuši labā līmenī un labās līgās, tur malā vai r2000.

tas protams tikai viedoklis, bet kaut kas kopā neiet toč

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:53, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: face.lv: Face.lv :: lietotāja dati :: BaSSe

tas tu?
nja 16

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:53, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: es patlaban nodarbojos ar sportu gan strādāju taču šī trauma paliks uz mūžu
forshi ... ta tik turpini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:54, pirms 16 gadiem
Pagaidām treneri mainīt nevajag, sezonas sākums bija ok, beigas gan ļoti sliktas, bet es domāju, ka jāpagaida, kas notiks pēc pārtraukuma, ja arī tad turpināsies sliktais sniegums, tad kaut kas jādomā.
Bet noteikti nedrīkst aizrauties ar kaut kādām lielām jaunu spēlētāju piesaistēm un treneru maiņām, jo negatīvie piemēri tālu nav jāmeklē - Minskas Dinamo ar savu pieklājīgo budžetu nu nek'qadīgi nevar tikt galā paši ar savām ambīcijām.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:54, pirms 16 gadiem
familyguy rakstīja: nja 16
ble.d tas neesmu es .... jus to apjedzat ... man ir cits niks ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:54, pirms 16 gadiem
nu man liekas ka van koziolam pacietības mērs ir pilns un nākamajā spēle varam gaidīt izmaiņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:55, pirms 16 gadiem
jee, bija labs kautinjsh
DINAAMOO, DINAMOO RIIGAAA

  -1 [+] [-]

, 2008-10-29 22:55, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: izeed savu dirs.u un tad vari muldeet aaksts blj.e. ej guleet 12 gadiigais, trakie kumelja gadi veel nav izgaajushi, var maniit ka tev tikai tgd saakas pubertaates vecums.
tu taks esi jobans su4onoks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:56, pirms 16 gadiem
...un moments, kad Bērziņš apveda sevi, protams, bija vnk funny

  -2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:56, pirms 16 gadiem
Kurš spēlētājs vēl nav guvis vārtus pret RD??? Drīz tādu KHL vairs nebūs... Nožēlojama spēle savās mājās, ja nekas nemainīsies, tad pēdējo vietu čempī RD sasniegs jau līdz Ziemassvētkiem...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 22:56, pirms 16 gadiem
idi n.ahuj idi na svaju rosiju i ubiraisa iz esporta cska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:57, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: ai, ai... nobiijos
nu es jau no tewis ar nenobijos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-29 22:57, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: tak ej apeed banaanu un liecies uz auss. mamma sabaars veel!
warbut tew ta jadara bet ne man .... neesmu nepilngadigs ka man kads waretu pawelet ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:58, pirms 16 gadiem
kad noraidīja Hosu gribējās tiem Neftehimik sadot vnk totāli ar kurpi
vienmēr būs kāds, kurš uzvarēs un , kāds kurš zaudēs ,un tie atkal bija Dinamo
likās ka puikas saņemsies bet... ir tā kā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 22:58, pirms 16 gadiem
nu jūlim ir jāpasakās par tādu hokejistu piesaisti ka hossa un petrovickis...aizies jūlis aizies hosa...julim ir jābūt trenerim labāks par viņu nebūs neviens ja nu vienīgi es
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-29 23:01, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: un mees tev ticam
man taks ir pohuj wai tic wai netic tapec pridurak aizwer savu parashu un izmazga winju ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 23:01, pirms 16 gadiem
gde propal cska fan

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:02, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: baSSe laikam muus paklausiija un aizgaaja guleet (beidzot)
gulet jau tik jums berneliem jaiet ..... rit jums uz bernudarzu jaiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 23:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,tajā gadijumā spēlētāju resursi palika tie paši,bet jaunais treneris māk šos resursus gan izmantot,gan motivēt!
Bet tas sanak labak ja tev ir sastavs tads ka omskai!!vai ne ta?vispar negribu nolikt RD BET DAZUS SPELETAJUS VAJADZETU NOSEDINAT UZ PARIS SPELEM. MAN LEIKAS KAD AR ADEVI NESPELE BERZINS .TRIBUNCOVS AR LAVINJU VISPAR VISU LAIKU KLUDAS .VAJAG PAMEIGINAT NO R2000 SPELETAJUS .LABI VINJI NEBUS AUGSTAKA LIMENI BET SPELES AR LIELAKU ADEVI ...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 23:03, pirms 16 gadiem
nesaprootu tos pajolinjus kuri tagd Dinamo noliek...tad kad muuseejie vinneeja speeles saakumaaa-visi kjip (oooo mala4i bla bla bla) a tagd....psc nu sewishkji gudri juus neesat.....

  +3 [+] [-]

, 2008-10-29 23:04, pirms 16 gadiem
sezoonas saakumaaa......drukas kljuuda:

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 23:06, pirms 16 gadiem
ko RD zaudēs kad pamēgginās jaunos spēlētājus no RĪGA2000

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 23:06, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: gde propal cska fan
cska fan ushol spat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-29 23:07, pirms 16 gadiem
vot eto odin bolšoj pridurok cska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:08, pirms 16 gadiem
cska fan gde to upal

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:11, pirms 16 gadiem
pdub77 rakstīja: tas toemer biji tu no face.lv, tev krievu valoda bija ar triis plusinjiem, ahahha nūģis, sasha? vai ne taa?
smagi vecit kludies ..... neesmu nekads tu sasha..... eu es tgd uzraxstishu kko angliski bushu atkal cita personiba .. laikam ta sanak

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:15, pirms 16 gadiem
da tak točna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:19, pirms 16 gadiem
Labs signāls vietējiem un jaunajiem censoņiem

Šuplers uzskata, ka komandā būtu nepieciešams labs centra uzbrucējs, jo ar Marku Hartiganu un Armandu Bērziņu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) līmenim ir par maz. Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols iepriekš pieļāva, ka sastāvā varētu sekot izmaiņas, ja spēlētāji rādīs blāvu spēli un pēc viņa teiktā neprofesionālu attieksmi pret darbu.

Šuplers arī sagaida, lai tiktu izlemts jautājums par vārtsargu Danielu Sperli, jo 26 gadus vecajam zviedram pārbaudes laiks ir noteikts līdz 15. novembrim. Vienīgais vārtsargs ar stabilu līgumu komandā ir Sergejs Naumovs.

No Rīgas "Dinamo" fārmkluba "Rīga 2000" Šuplers papildinājumu negaida, norādot, ka junioru vecuma hokejistiem ir grūti uzreiz spēlēt KHL līmeņa turnīrā. Šuplers uzskata par nepieciešamu dot jaunajiem iespēju sevi parādīt treniņos, taču ar vietu "Dinamo" sastāvā "Rīga 2000" hokejisti pagaidām nevarot rēķināties.

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:20, pirms 16 gadiem
no ja skazju čto etot hokeh samīt lučšij

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:20, pirms 16 gadiem
no ja skazju čto etot hokej samīt lučšij

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:21, pirms 16 gadiem
atvainojos par kļūdām samij...sen nēesmu pielietojis krievu valodu

  +2 [+] [-]

, 2008-10-29 23:30, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Labs signāls vietējiem un jaunajiem censoņiem

Šuplers uzskata, ka komandā būtu nepieciešams labs centra uzbrucējs, jo ar Marku Hartiganu un Armandu Bērziņu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) līmenim ir par maz. Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols iepriekš pieļāva, ka sastāvā varētu sekot izmaiņas, ja spēlētāji rādīs blāvu spēli un pēc viņa teiktā neprofesionālu attieksmi pret darbu.

Šuplers arī sagaida, lai tiktu izlemts jautājums par vārtsargu Danielu Sperli, jo 26 gadus vecajam zviedram pārbaudes laiks ir noteikts līdz 15. novembrim. Vienīgais vārtsargs ar stabilu līgumu komandā ir Sergejs Naumovs.

No Rīgas "Dinamo" fārmkluba "Rīga 2000" Šuplers papildinājumu negaida, norādot, ka junioru vecuma hokejistiem ir grūti uzreiz spēlēt KHL līmeņa turnīrā. Šuplers uzskata par nepieciešamu dot jaunajiem iespēju sevi parādīt treniņos, taču ar vietu "Dinamo" sastāvā "Rīga 2000" hokejisti pagaidām nevarot rēķināties.
Toljati Lada, kas sagrāva Dinamo ar 6:0 var spēlēt juniori, bet lieliski spēlējošā Dinamo nevar! Lūk parādās Šuplera trenera spējas.

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:34, pirms 16 gadiem
žēl Hossu kurš degraģē šajā barā ,sorry,komandā

     [+] [-]

, 2008-10-29 23:47, pirms 16 gadiem
gun13tars rakstīja: žēl Hossu kurš degraģē šajā barā ,sorry,komandā
dedraģē jāraksta DEGRADĒJAS
Nekā personīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 00:04, pirms 16 gadiem
redzēju pirmos divus periodus, principā jau daudz nav ko teikt...pēc 1:5... un šīs neveiksmju sērijas. Negribas arī apspriest trenera un spēlētāju kompetences, vienīgi otrajā perī ienāca tāda doma ka maiņa Dārziņš - Bērziņš - Rēdlihs ir jāizjauc, saprotu ka džeki iesildījuši vietiņas viens otram blakus gan izlasē, tagad arī klubā, bet visas viņu darbības jau ilgtermiņā nedod rezultātu un arī ir tik prognozējamas, ja jau es diletants varu prognozēt nākošo viņu darbību, tad liekas Krikunovam un citiem KHL treneriem vispār problēmu nekādu.
Dziedējam rētas, strādājam un gaidam labākus laikus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 00:44, pirms 16 gadiem
Atcerieities kas notika kad RD izkāvās pirmo reizi (ja pareizi atceros, tad pirmās izbraukuma sērijas beigās)? cerams būs tāpat.
Bet par spēli... Nu nebija slikti līdz nepamatotajam Hosas noraidījumam. Pēc tam vnk salūza.

     [+] [-]

, 2008-10-30 00:47, pirms 16 gadiem
Spēli neredzēju un lasos komentus. Izskatās, ka līdz galīgam pesimismam vēl tālu, ironijai arī nav ne vainas Ja pēc pārtraukuma un visu novembri Dinamo turpinās tādā pat garā, tad tas vadzis varbūt arī lūzīs. Lai gan puiki jau pie šāda grafika būs pieraduši - novembra beigās Rīgā 6 dienās nieka 4 spēles. Spēle ar Magņitogorsku parādīs (un LTV7 to noteikti retranslēs), kas iekš Dinamo notiek - gan ar mikroklimatu, gan fiziskās atjaunošanās spējām. Protams, būtu interesanti palasīt kādu interviju ar džekiem, treneri, kas šobrīd notiek komandā, bet gan jau neviens to "ārā nenesīs", ja nu vienīgi pēc sezonas.

Līdzjutējs arī Āfrikā ir līdzjutējs, kam gribas redzēt savējo uzvaru, nevis 3 zaudējumus savā laukumā pēc kārtas. Patiesībā Dinamo tagad grūti laiki, kad līdzjutējs hallē ir nepieciešams visvairāk. Pie šādas spēles apmeklētība noteikti brauks uz leju. Varbūt Dinamo administrācija lai vēl mazliet smagāk pastrādā un padomā par ieejas biļešu cenām jeb to samazināšanas iespējām, jo ka tik nesanāk spēlēt pie pavisam pustukšas halles. Tajā pat laikā adminstrācijai noteikti ir smagi jādomā, kā pamatot iespējamo cenu pieaugumu līdz esošajam līmenim, ja spēle atkal aizies. Benzīnam cenas arī mainās augšā lejā, ar ko hokejs sliktāks Ja benzīna cena pieaug, vai tad vairs neviens to nepērk? Varbūt mazāk, bet kopējie ieņēmumi varbūt pat pieaug. Tā ir vai nav? Savējie un īstenie šitādu peldošo cenu politiku takš sapratīs,vaj ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 06:33, pirms 16 gadiem
negribas iet caur wisiem komentaariem bet kauns par wisu seju!
zhel par speeli bet pēdeejaa epizode wienkaarshi nogremdeeja komandu - LV baalelinji Atvars un Ankipaans neaizstaaweet sawus labaaakos speeleetaajus wienkaarshi - pretiigi!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 07:10, pirms 16 gadiem
zheel

     [+] [-]

, 2008-10-30 07:33, pirms 16 gadiem
RD uir vienkārši graujoša +/- vārtu attiecība-52-74
Un soda minūtes arī visvairāk KHL-558
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 08:19, pirms 16 gadiem
Nu Kautinjaa jau nebija tik traki...Elisona jau ats krievs pirmais sejaa iebakstiija, kaa deelj dzheks zaudeeja liidzsvaru, tiesneshi normaali ljauj kauties, bet liidz ko Elisons normalai nostabilizejies akrtiigu uz kaajama un gatavs mahaat to pretinieku, tad uzreiz skjiira aaraa...wo maitas..

Un Hartigans vnk.aizlika garaam un apkrita, ebt taa jau paknaabaaja normaali to vinja feisu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 08:39, pirms 16 gadiem
Labrīt visiem!
Kluba prezidents(V.Koziols) ir malacis. Cepuri nost viņa priekšā par uzdrīkstēšanos un drosmi radīt šādu projektu.
Kas attiecas uz RD spēli, tad skaidri var redzēt ka kaut kas nav kārtībā.
Ar nogurumu šeit nevar attaisnoties, jo vai tad nebija skaidrs kādam uz ko ejam un kas RD sagaida.
Esmu viennozīmīgi par to, ka komandā steidzami ir nepieciešamas izmaiņas. Noteikti atbalstu, ka kādu no mūsu bālēliņiem aizsūta prom (varbūt uz Rīga 2000).
Katrā ziņā tā vairs turpināt nedrīkst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 09:31, pirms 16 gadiem
Karate Berns rakstīja: zaudee speeli un beigaas veel pa muti dabuu kauns
Man gan liekas ka tribuncovs to krievu izārdīja!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 09:40, pirms 16 gadiem
Koziola kungam ir laiks riikoties un savadaak nevar buut! Viņš nav donors vai arii labdariibas organizācija- Atbalstīsim mūsu hokejistus! Daudziem no muuseejiem ir ļoti neprofesionāla atieksme pret speeli šajā klubā. Jaa, grafiks ir smags, bet jabkurai komandai, shajaa liiga, ir šāds grafiks.
Un daudziem letiņiem kaajas netur, ka jaakriit un nevar paslidot, vai arii slidas sliktas???
Un vai vienā maiņā kopaa ar Redlihu un Dārziņu nevar ielikt kaadu veiklāku
un gudraak speeleejoshu hokejistu, piemeeram, Hartiganu. Un ko shajaa komandaa dara Laviņš??? Un kā var spēlētājs, kurš pagājušo gad Torpedo spēleja 4 maiņa, būt 1 maiņā ar 2 puikām no Baltkrievijas(liederības koificents šai miņai fantastisks -8!!!!!!! Pirmaa maiņa, HA)!??
Galu galaa, mees katrs, lielāko ties, straadaajam darbu par kuru saņemam atalgojumu un ja mees to nedaram muus atlaiž!
Un ja speeleetaaji neatiecas nopietni pret savu darbu, tad kaada velna peec viņus tureet komandaa, lai brauc uz Dāniju un atpuušas taas liigaa, tur ir viena speele nedeeļā!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 09:50, pirms 16 gadiem
Viss paliek skaidrs
1.liekas man bus bijis taisniba,te mums nav ko darit
2.esam svaki
3. nelaus,dazi noraidijumi ir bijusi apsaubami,kad liekas tulit bus luzums
4.Ka bus ar izlasi
5.kur nemsim spelu praksi pec 28. februara?

     [+] [-]

, 2008-10-30 09:56, pirms 16 gadiem
Viss normaali. Tas ir sports. Ir kritumi kaapumi, buus arii uzvaras. Bet kauns par visiem, kas neveixmee komandu nevis atbalsta, bet tikai prot nolikt. Patiesiibaa juus esat tie iistie zaudeetaaji, nevis komanda! Sarauj Dinamo!!!
P.S. Beerzinja devumu komandai gan dereetu paaveerteet.

     [+] [-]

, 2008-10-30 09:56, pirms 16 gadiem
gaidam papildinājumus un izmaiņas sastāvā
spēle vnk pretīga

     [+] [-]

, 2008-10-30 09:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: RD uir vienkārši graujoša +/- vārtu attiecība-52-74
Un soda minūtes arī visvairāk KHL-558
Nu man gan pec tabulas izskataas, ka Vjitaz ir 767 soda minuutes...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 10:14, pirms 16 gadiem
nu ko cepjaas? shodien zaudeeja, riit vinneeja
ja netiks play-off, tad varees palamaaties, tagad viss ir atbilstoshi muusu superspeeleetaaju liimenim. zheel tikai, ka shuplers neizmanto vairaak jauno uzbruceeju

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 10:21, pirms 16 gadiem
rreinis rakstīja: Nu man gan pec tabulas izskataas, ka Vjitaz ir 767 soda minuutes...
Tiešām!
Kļūdijos!

     [+] [-]

, 2008-10-30 10:59, pirms 16 gadiem
bljeg shuplers jau neko nejeedz treneet no ko juus daomaajat kad laabaak var buut ar supleru vadiibaa

kautins bija labs

     [+] [-]

, 2008-10-30 11:12, pirms 16 gadiem
VIsvairak pedejas sples ir musu GK. Lai ari daleji piekritu matulim, negribu vainot ne sperli ne Naumovu, stav labi, glab loti daudz komandu, TIEM KAS SAKA KA NESPEJ BUT DZINULIS KOMANDAI-MAN JAUTAJUMS KO TA MUSU NR 1 GK TAGAD butu ari jaiet uzbrukuma? Jadod pasi jagust varti? Uzskatu ka ari vakar vairakart glaba, un neteiktu ka musejie bija svaki, vnk epizodes nenospeleja visa komanda, lidz ar to bija tadas izspeles kad divi vai viens speletajs palika viens ar musu Gk, un vainot vartsargus tiesam nevar, jo vinji nav vainigi ka gan legionari gan musejie tuksos vartos ripu nevar no metra iesist, un aizsardziba elementaras kludas, KAS NAV TRAGEDIJA KO CITI TE RAUD JAU -VNK liels nogurums manams, jaskatas kas bus pec atputas un es domaju DINAMO ATSPELESIES!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-30 11:40, pirms 16 gadiem
Ir kādam kautiņa video ?

     [+] [-]

, 2008-10-30 11:45, pirms 16 gadiem
vismaz var zināt, ka tagad droši var likt stavkas uz Dinamo pretiniekiem!

     [+] [-]

, 2008-10-30 11:59, pirms 16 gadiem
Nu nu parak atri pesimisms jusos ...cali atgusies sezonas vidu puiši rukas ka traki bu iejutušies šim liimenim

     [+] [-]

, 2008-10-30 12:24, pirms 16 gadiem
Mūsējie ir ap 15 vietu. Iemetuši 52 golus (~15 vieta), ielaiduši 74 (~20 vieta). 31 golu iemetuši 5 ( Novaks, Vestkots - labākie aizsargi, Hossa, Hartigans, Elisons). No vietējiem aizsargiem visrezultatīvākais ir Laviņs (1+3=4), visbēdīgākais Tribuncovs (+/- ir -6). Labākais vietējais ir Ņiživijs ar 9 punktiem. Cipulim savukārt ir -9. Labākais vietējais vārtu guvējs ir Rēdlihs (5 goli). Eh kur žēl, ka nevar kādu samainīt uz R2000.
Tā ir plika statistika, bet parāda problēmas.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-01 15:18, pirms 16 gadiem
stulbi ka Masaiskis ir slimnica tas komandai ir loti liels minus ja butu Masaiski tad Dinamo KHL butu pirma vieta