Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Hosa un Ozoliņš piedalīsies vairākos konkursos

Jānis Celmiņš

Hosa un Ozoliņš piedalīsies vairākos konkursos
Sandis Ozoliņš un Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas kapteinis Sandis Ozoliņš Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Zvaigžņu spēles ietvaros sestdien Minskā piedalīsies divos meistarības konkursos, bet vienā arī līgas šī brīža labākais snaiperis Marsels Hosa.

Sandis Ozoliņš piedalīsies konkursā "ripas metiens tālumā", kā arī cīnīsies par līgas spēcīgākā metiena godu, bet konkursā par efektīgāko "bullīti" sacentīsies otrs Rīgas "Dinamo" pārstāvis KHL Zvaigžņu spēlē Marsels Hosa.

Konkursā par tālāko ripas metienu Sanda Ozoliņa sāncenši būs - Iļja Ņikuļins, Dmitrijs Kaļiņins, Sergejs Zubovs, Jozefs Štumpels un Kriss Saimons, bet par spēcīgāko metienu – Dmitrijs Kaļiņins, Iļja Ņikuļins, Karels Rahuneks, Martins Štrbaks un Antons Babčuks.

Konkursā par efektīgāko "bullīti" Marselam Hosam pretī stāsies Jozefs Štumpels, Matiass Veinhandls, Ville Peltonens un Jaromīrs Jāgrs. Visi mēģinās pārspēt Georgiju Gelašvili un Andreju Mezinu. Aleksejs Morozovs, Maksims Sušinskis, Aleksejs Jašins, Serges Fjodorovs un Sergejs Mozjakins savukārt cīnīsies pret vārtsargiem Kari Ramo un Maiklu Gārnetu,

KHL Zvaigžņu spēles ietvaros hokejisti sacentīsies sekojošos konkursos: Ātruma īpašību konkurss, Tālākais ripas metiens, Ātruma stafete, Metiena precizitātes konkurss, Spēcīgākā metiena konkurss, Konkurss par efektīgāko "bulliīti" un "Čūskas" stafete.

Šogad Zvaigžņu spēle notiks jaunajā arēnā Minskā, kas kļuvusi par galveno 2014. gada pasaules čempionāta hokeja halli. Kā zināms, Jašina komandā spēlēs hokejisti no Krievijas un Baltkrievijas, bet Jāgrs pretī liks ārzemju zvaigznes.

Visvairāk spēlētāju Zvaigžņu spēlē būs no "Avangard", "Salava Julajev" un "AK Bars" komandām. Katru no šīm komandām pārstāvēs pa četriem hokejistiem.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 20:20, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: speli šogad Jaroslavļā pret Lokomotiv atgadinaat? Tu pat neseko lidz hokejam bet gvelz kkadas stulbibas.. paseko nedaudz liidz ok? Un tad parunaasim..
ĀĀĀĀĀ. NU piedod, vienu reizi iemeta vai meta. Tas noteikti nozīmē, ka viņš ir ļoti labs šajos bullīšos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:21, pirms 15 gadiem
djkrott rakstīja: vismaz 15 no 30 saibam ir uzreiz pēc iemetiena un pēc atkārtota metiena
Nezinu, šosezon esmu redzējusi visas spēles, bet precīzus metienus pēc iemetiena – diezgan maz.
Bet pašlaik mēs nevaram nonākt pie kopsaucēja, tad ir jāskatās visu spēļu video utt, jāpēta, jāanalizē.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:22, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: šogad? 5as vismaz.. iemet ripu vartos uzreiz pec iemetien.. kad ripa leekaa pa ledu, priekshaa speleetaaji un uz sitienu ir jatraapa pa to ripu.. viegli ne?
Priekšā spēlētāji - aizsedz skatu vārtsargam.
Koks ar diviem galiem.

P.S. Tas iemetiens sākumā ir jāuzvar .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:23, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: kas i aplzauzies? Zobus neizsiti? Aizej vismaz vinjus izmazgaa lai nesmird...

Tu mani smīdini, patiešām.

P.S. Viņš tajā spēlē realizēja šo pēcspēles metienu,svaigās elpas īpašniek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:25, pirms 15 gadiem
Hossa noteikti varētu kandidēt uz precīzākā metēja statusu ar bullīšiem Hossam iet daudz bēdīgāk-met normāli bet ne vairāk tāpēc tā nu nav Hossas vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:25, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: ko Tu lej ka esi redzejis visas speles? speli Jaroslavļā 100% neredzeeji! Un taa nav vieniigaa!
Tu man personīgais asistents, ka zini, kuras spēles esmu redzējusi?

Es patiešām esmu skatījusies pilnīgi visas spēles, tas, ka nevaru atcerēties Hossas vienīgo bullīti šajā sezonā ir pilnīgi normāli.

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:27, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: speli šogad Jaroslavļā pret Lokomotiv atgadinaat? Tu pat neseko lidz hokejam bet gvelz kkadas stulbibas.. paseko nedaudz liidz ok? Un tad parunaasim..
Hossa ir iemetis vienu ,,bullīti,, . Bieži viņš iziet viens pret vienu un nekā. doma'ju piekritīsi ka mūsu Ņiživijs stabili ir labāks par Hossu ,,bullīšos,, un ne jau mūsu komandā ir tikai tāds ņīživijs, ir jau citās arī.

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:29, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: pamekle video un paskaties kaadu bulliti Hossa iemeta tam pasham Gelašvilli kam vins rit metiis golus... moš aizvērsies!!
Nu ja, viens realizēts bullītis – Hossa patiešām ir lielisks šajā elementā.
Ja Tu pats esi ieciklējies uz vienu lietu, tad nevajag apvainot citus cilvēkus.
Gan jau pats neesi vērojis spēles, kurās Hossa nerealizē izgājienu 1:0, kas ir pielīdzināms pēcspēles metienam, tikai mazāk laika sagatavoties. Tajā laikā gan jau meklēji savas smadzenes.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 20:29, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Hossa ir iemetis vienu ,,bullīti,, . Bieži viņš iziet viens pret vienu un nekā. doma'ju piekritīsi ka mūsu Ņiživijs stabili ir labāks par Hossu ,,bullīšos,, un ne jau mūsu komandā ir tikai tāds ņīživijs, ir jau citās arī.
Dārziņu un Miķeli Rēdlihu arī liktu pirms Hosas, rokas labākas.

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dārziņu un Miķeli Rēdlihu arī liktu pirms Hosas, rokas labākas.
Cipulis arī nav slikts.

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Dārziņu un Miķeli Rēdlihu arī liktu pirms Hosas, rokas labākas.
Pilnībā Tev piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 20:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kad izlasiju,ka Hossa piedalīsies konkursā par efektīgāko "bullīti" gandrīz sāku smieties.
Spēlētājs kurš vispār nevar iemest ,,bullīti'', sacentīsies par efektīgāko "bullīti" .
Kas tur īpašs? Ovečkins bulīšus izpilda viduvēji, bet ir uzvarējis jau divas gadus pēc kārtas Tauta grib redzēt kā labākais snaiperis izskatās izgājienos viens pret viens, arī šeit ir tas pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:33, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Bullishos? Kad vins ir iemetis kaut vienu bulliti? Taa ka Tu visas speles esi redzejusi tad Tev noteikti ka vajadzeetu zinaat.. aiziet, njem un izcelies.. nevari vai ne? jo nav jau ar ko..
Aizej tak nomierini nervus, nevis pats uzdod un pats arī atbildi uz saviem nekorektajiem jautājumiem.

Cipulis pirms pāris spēlēm izgāja 1:0 un iemeta ĻOTI skaistu golu, kas parasti Hossam neizdodas.
Es runāju ne tikai par bullīšiem, bet arī par 1vs0

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:33, pirms 15 gadiem
Lai veicas bombardieriem,tā teikt komandas vilcējiem!!!

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:35, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu.
Protasm, ka Cipulis,Dārziņš, M.Rēdlihs varētu būt labāki, bet statistiika un vārtu guvumi, ko Hosa sametis ir iespaidīgi. Protams 4% ir tukšos vārtos, bet šāvienu no iemetiena neviens nevar konkurēt. Viņš nav metis, bet kad metīs, tad būs ok ok..

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:36, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Cipulis arī nav slikts.
Cipulis, kā jau te dauzi izteicās ir mīkla. Viņš ļoti epizodiski ir parādijis gan metienu, gan rokas. Diemžēl, biežāk nav ne viens,ne otrs..

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:37, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ko Tu te murgo.

Protams, ka tas nav atkarīgs no viņa.

Šajā sezonā, manuprāt, vienu reizi. Varbūt kļūdos un nebija neviena reize.
Izskatās, ka tu gan daudz zini, ļoti,ļoti daudz zini.
Klau, pats, lielais zinātājs, vari nosaukt spēlet, kur Hossa ir iemetis bullīti?
Pietiekami, lai Hossam būtu iespēja to pieradīt.
Ja treneris neliek, tas nozīmē, ka pietiekami neuzticas viņam šajā komponentā.
da labi tas nenozīme ka viņš nevar iemest,cik ta reizes vins ir metis ja labi 2! Labi vins nav tads ka Tehniķis Ņiživijs,bet tāpat......

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:37, pirms 15 gadiem
Cristiano Ronaldo17 rakstīja: da labi tas nenozīme ka viņš nevar iemest,cik ta reizes vins ir metis ja labi 2! Labi vins nav tads ka Tehniķis Ņiživijs,bet tāpat......
Es nesaku, ka nevar iemest. Pie ļoti lieliskas apstākļu sakritības arī es varētu iemest.
Runa jau tieši iet par to, ka treneris viņam neuzticas tik ļoti kā pārējiem spēlētājiem, kuri met biežāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es nesaku, ka nevar iemest. Pie ļoti lieliskas apstākļu sakritības arī es varētu iemest.
Runa jau tieši iet par to, ka treneris viņam neuzticas tik ļoti kā pārējiem spēlētājiem, kuri met biežāk.
Šuplers tak bij izteicies ,ka dod mest tikai tiem, kas vēlas..

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 20:39, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šuplers tak bij izteicies ,ka dod mest tikai tiem, kas vēlas..
Tā būtu diezgan liela afēra no viņa puses.

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:41, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tā būtu diezgan liela afēra no viņa puses.
Neatceries to spēli,kur Bukarts meta bullīti? Presenē no viņa varēja noprast, ka neviens izņemot Dārziņu un Ņiživiju nav gribējis mest, tādēļ atalgoja Bukarta centību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:44, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: pirmo reizi vins iemeta taadu golu, bet redz kopsh speles ar Magņitku (kad bija tas izgajiens) Cipulis kaa vienmer ietur pauzi.. domajams ka uz spelem 20it, vinjam taa ir parasti.. ik pa 10-20it spelem vins iemet vienu golu..
Cipulis ir viens no tehniskākajiem latviešu hokejistiem.
Un 20 spēles vairs nav atlikušas, gan jau Mārtiņš vēl iemetīs.