Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks: "48 vārtu guvumi KHL - tas ir kā iemest 70 ripas NHL"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Kovaļčuks: "48 vārtu guvumi KHL - tas ir kā iemest 70 ripas NHL"
Sergejs Mozjakins un Iļja Kovaļčuks
Foto: S.Fjodorovs, KHL / championat.com

Sanktpēterburgas SKA uzbrucējs Iļja Kovaļčuks atzīst, ka Magņitogorskas "Metallurg" zvaigzne Sergejs Mozjakins aizvada fenomenālu sezonu. 48 ripas Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) varot pielīdzināt 70 vārtu guvumiem Nacionālajā hokeja līgā (NHL).

Februāra nogalē 35 gadus vecais Magņitogorskas "Metallurg" uzbrukuma līderis Sergejs Mozjakins guva savu 1000. rezultativitātes punktu KHL + iepriekš Krievijas Superlīgā. Šo regulāro sezonu noslēdza kā labākais bombardieris: 85 (48+37) punkti 60 spēlēs.

"Daudzi aizvadījuši labu sezonu, taču Mozjakinam sezona ir fenomenāla. Iemest 48 vārtus KHL - tas ir kā iemest 70 ripas NHL. Te var tikai noņemt cepuri un novēlēt viņam ļoti labu veselību. Esmu pārliecināts, ka tie nav viņa pēdējie punkti," tagad norāda Iļja Kovaļčuks. "Vai mans mērķis ir sakrāt 1000 punktus? Savu tūkstoti jau sen esmu savācis (NHL un KHL), tagad mērķis ir divi tūkstoši."

33 gadus vecais Sanktpēterburgas SKA uzbrukuma līderis Iļja Kovaļčuks aizvadītajā regulārā sezonā bija KHL otrais rezultatīvākais spēlētājs: 78 (32+46) punkti 60 mačos. KHL karjerā viņš iekrājis 291 punktu, NHL nopelnījis 843, kopā sanāk 1134.

Čeļabinskas "Traktor" uzbrucējs Aleksejs Kručiņins pirms dažām dienām jokoja: "Mozjakins vienkārši ir "čīteris", viņš droši vien ievada kaut kādus kodus. Tik daudz nevar iemest, bet viņš iemet. Viņam ripa pati lido vārtos. Varbūt viņam ir kaut kāds magnēts? Dodiet man deviņdesmit gadus un vēl nav teikts, ka tad varēšu iemest tik daudz!"

Kā jau ziņots, Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētais Sanktpēterburgas SKA play-off pirmās kārtas sērijā pārspēja Podoļskas "Vityaz" (4-0). Iepriekšējās sezonas čempionvienība Magņitogorskas "Metallurg" šobrīd ir vadībā pret Pekinas "Kunlun Red Star" (3-1). Iespējams, ka Kovaļčuka un Mozjakina vienības tiksies Gagarina kausa izcīņas finālā.

Izmantotie resursi:
rsport.ru
khl.ru

 +10 [+] [-]

, 2017-02-28 18:17, pirms 8 gadiem
Kurš tad cits kolhozam asti cels, ja ne viens no kolhozņikiem.
Bet joks tiešām labs. Protams, ja tas nav domāts kā joks, tad atliek tik pabrīnīties par zombēšanas apmēriem.

 +14 [+] [-]

, 2017-02-28 18:23, pirms 8 gadiem
Balderis PSRS 36 spēļu sezonā Rīgai guva 40 vārtus
Slēpts komentārs: Ernijzz

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 18:27, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kurš tad cits kolhozam asti cels, ja ne viens no kolhozņikiem.
Bet joks tiešām labs. Protams, ja tas nav domāts kā joks, tad atliek tik pabrīnīties par zombēšanas apmēriem.
Kāds tur joks?
Viņš jau nesaka, ka KHL ir augstāks līmenis. KHL vidēji gūst mazāk vārtus nekā NHL un tas arī ir viss
Slēpts komentārs: bitoose
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-02-28 18:49, pirms 8 gadiem
Ko viņš tur murgo, kurš vispār pēdējo reizi guva 70 vārtus NHL? Mozjakins ir NHL trešo maiņu kalibra vecis, nekas vairāk. Kolhoza punktu mašīna, ko pat krievu treneri izlasē neņem.

  +7 [+] [-]

, 2017-02-28 18:50, pirms 8 gadiem
Tiešām jautājums ko viņš ar to gribēja teikt. Saprotams ka mazāk spēļu, citāds hokejs vai arī Kovaļčukam tiešām bija citas domas.

  +7 [+] [-]

, 2017-02-28 18:50, pirms 8 gadiem
Bet tas tikai parāda kolhoza zemo līmeni, ja tāds penis ir līderis kolhozā.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 19:11, pirms 8 gadiem
Hahahahahahahaha āksts

  +5 [+] [-]

, 2017-02-28 19:15, pirms 8 gadiem
Es teiktu 48 KHL varētu būt apmēram līdzīgi 30 vārtiem NHL.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-28 19:27, pirms 8 gadiem
Njā, var jau saprast Kovaļčuku, ,jo tas lielais piķis jāatstrādā arī ārpus laukuma, bet muldēt arī vajag ar mēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-02-28 19:46, pirms 8 gadiem
Ir jau Mozjakins labs, tikai aklais to neredz, bet diemzel nav ar ko salidzinat, jo vins tikai pa Kolhozu dzivojies, top komandaa ar top partneriem.KHL vins ir nazis, neparprotami, Tomer kaut taja pasa PC nekad neko ipasu nav radijis.Vareja NHL sezonu pameginat kaa Cervenka.
Vina vieta ir KHL, speles maniere lauj apdomaties ilgak, vietas vairak kombinacijam, speka speles maz un publika miil.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 19:51, pirms 8 gadiem
Ja labi grib, 82 mačos NHL var sakrāt 70 punktus, vai arī vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-02-28 20:19, pirms 8 gadiem
Mīnuso tie, kuriem taisnība acīs kož un nav pretargumentu! Es tikmēr iedzeru aliņu un paspēlēju pleisīti pirms garas darba dienas. Sajonara!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:20, pirms 8 gadiem
Autor!
1000 punkti superliga+khl, nu tas tads sikumins😂
Mozjakins ir labs,khl ir vina vieta tur vins ir karalis, salidzinat ar ar nhl nav korekti, bet ticu ja uz vinu ta speletu nhl komanda tur ari vins samestu daudz!
Olimpiade socu sirmais vinu nepanema noteica ka netiktu lidz pretinieku zonai visi zin ka socos rus beidzas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:25, pirms 8 gadiem
Ar Mozjakinu NHL notiktu šis:
https://www.youtube.com/watch?v=riD...

  +5 [+] [-]

, 2017-02-28 20:28, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Ir jau Mozjakins labs, tikai aklais to neredz, bet diemzel nav ar ko salidzinat, jo vins tikai pa Kolhozu dzivojies, top komandaa ar top partneriem.KHL vins ir nazis, neparprotami, Tomer kaut taja pasa PC nekad neko ipasu nav radijis.Vareja NHL sezonu pameginat kaa Cervenka.
Vina vieta ir KHL, speles maniere lauj apdomaties ilgak, vietas vairak kombinacijam, speka speles maz un publika miil.
Labi teikts. Es cienu Mozjakinu, bet NHL ir pavisam cita vide, atšķirīgs hokejs un cita sezonas slodze. Viņš ir KHL dzīvā leģenda, tāpēc ir ļoti labi pielāgojies, bet patiešām nav ar ko salīdzināt un tāpēc ir šie "kā būtu, ja būtu".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 20:35, pirms 8 gadiem
Tas ka n-to sezonu Kolchoza līgas rezultatīvākais spēlētājs A. Radulovs patreiz NHL kaut kur ap 50-to vietu rezultatīvāko spēlētāju topā grozās izsaka visu.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 20:39, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: vai šis/ie

https://www.youtube.com/watch?v=DbL...
https://www.youtube.com/watch?v=NxUesG2kKFM
Lūdzu nevajag. Ar Senluī salīdzināji, būtu labāk nokaunējies. Man tiešām prieks, ka fano par KHL un ka tevi aizrauj šī līga. Es arī tavā vietā sapņotu, iedvesmotos un rautos ar raibiem salīdzinājumiem.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 20:55, pirms 8 gadiem
Tīri matemātiski sanāk 65 vārti NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 21:25, pirms 8 gadiem
Kovalcuks alu pardzeries,tad nu muld uz nebedu

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:43, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Mīnuso tie, kuriem taisnība acīs kož un nav pretargumentu! Es tikmēr iedzeru aliņu un paspēlēju pleisīti pirms garas darba dienas. Sajonara!
3 vai 4?

     [+] [-]

, 2017-02-28 21:56, pirms 8 gadiem
Domāju, ka NHL klubi centās mēģināt dabūt Mozjakinu (pirms 2-3 gadiem), bet manuprāt šis nepiekrita, jebkurā gadījumā pat ja tā nebija, tad esmu pārliecināts, ka Mozjakins nepiekristu, tikai kautvai tāpēc, ka viņš pats saprot, ka tur ir spēka spēle, ko viņš nepārprot.

Bet KHL līmenī šis ir patiešām izcils

     [+] [-]

, 2017-02-28 22:05, pirms 8 gadiem
bitoose rakstīja: 3 vai 4?
3., daudz naudas aiziet SC profila uzturēšanai

     [+] [-]

, 2017-02-28 22:14, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: 3., daudz naudas aiziet SC profila uzturēšanai
Nizcag. Kur rukaa? Nogale varetu ar dzirinju parotaljaties, ja ienaks alga un nepaspeshu visu nojaat. Esmu pieversies visai nopietni gamblingam .

     [+] [-]

, 2017-02-28 22:18, pirms 8 gadiem
Kas ir NHL? Tagad modē NBA! 48 goli KHL - tas ir kā NBA sezonā samest 2500 punktus un savākt 1000 bumbas zem groziem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 22:27, pirms 8 gadiem
bitoose rakstīja: Nizcag. Kur rukaa? Nogale varetu ar dzirinju parotaljaties, ja ienaks alga un nepaspeshu visu nojaat. Esmu pieversies visai nopietni gamblingam .
Nosūtīju sms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:40, pirms 8 gadiem
Latvijas čempionātā 10 vārti tas pats, kas KHL 100
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 22:43, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Domāju, ka NHL klubi centās mēģināt dabūt Mozjakinu (pirms 2-3 gadiem), bet manuprāt šis nepiekrita, jebkurā gadījumā pat ja tā nebija, tad esmu pārliecināts, ka Mozjakins nepiekristu, tikai kautvai tāpēc, ka viņš pats saprot, ka tur ir spēka spēle, ko viņš nepārprot.

Bet KHL līmenī šis ir patiešām izcils
Tu gribi teikt, ka KHL nav spēka spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:56, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tu gribi teikt, ka KHL nav spēka spēles?
Ir, noteikti ir, bet manuprāt pret Mozjakinu to neizmanto?! Nu jebkurā gadījumā KHL nav tādas sišanās kā NHL, un Mozjakins tur neizdzīvotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:58, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Ejot uz mainu nokriti un pretiniekam ieskaita speeka panemienu. Vot taa tas ir un par to ierece pashi Sport Pasaules vieteejie mirlas
Pasties spēli Traktor vs Barys, kā ča
li sitas par PO nākamo kārtu, it īpaši simpatizē Deņisova hiti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:59, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ir, noteikti ir, bet manuprāt pret Mozjakinu to neizmanto?! Nu jebkurā gadījumā KHL nav tādas sišanās kā NHL, un Mozjakins tur neizdzīvotu
Dzirdets jau Par Panarinu ar t rakstija , ka nederes NHLam , ka mazs, bez speka speles
un kas rezultata sanaca ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 23:02, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kolhoznieku limenii bus ok, starptautiska limeno nozhelojami. Sodien meginaju Admiral speeli paskatit, jo ap 11 no rita nekaa cita nebija. Starp to dvaku un miglu kas arenaa ir VISAS speles nespeju saskatit shaibu, tapec atmetu ar roku. Projekts pabeigts pirms 2 gadiem, tikai lieta taada ka NHL jau 1940. gada speleja kvalitativakas arenas
ka jau rakstiju , migla ir Tev acis. Skatijos speli , viss bija ok

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:02, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kolhozaa 20sek staav aiz saviem vaartiem, NHL jau pec 3sek jabucho borts. Un ne jau viens metrs to izskir, BET gan speles tendence
Šeit pilnīgi piekrītu, KHL spēles pat finālu ar nepatiku skatos, NHL kautvai Avalanche vs Coyotes spēlē, skatos neatraujoties, kā savulaik Coyotes vs Dinamo Riga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:06, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Mazak dzer shnabi vatnik, TAD buus PATIESAA BILDE
Tev jau migla acis zombetais , un Tu man saki mazak dzert ? klauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 23:09, pirms 8 gadiem
asusasus rakstīja: Tev jau migla acis zombetais , un Tu man saki mazak dzert ? klauns
Būsim tak godīgi, pat ja nebija nekādas miglas, KHL līdz NHL kā līdz kosmosam, un manuprāt ar katru dienu attālums palielinās nevis samazinās, NHL MŪŽAM BŪS LABĀKĀ LĪGA PASAULĒ

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:12, pirms 8 gadiem
Smieklīgi, ka dīvānā pirdēji, kuri nekad mūžā nav ņēmuši rokā hokeja nūju ņemas apšaubīt pasaules klases hokejista vārdus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:13, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Smieklīgi, ka dīvānā pirdēji, kuri nekad mūžā nav ņēmuši rokā hokeja nūju ņemas apšaubīt pasaules klases hokejista vārdus...
Nekad mūžā? Esmu pats hokejists...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:16, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Būsim tak godīgi, pat ja nebija nekādas miglas, KHL līdz NHL kā līdz kosmosam, un manuprāt ar katru dienu attālums palielinās nevis samazinās, NHL MŪŽAM BŪS LABĀKĀ LĪGA PASAULĒ
Es neesmu teicis , ka KHL ir labaka vai tik pat laba ka NHL.
Un es nesaku ka KHL ir slikta liga. ta ir 2. labaka liga

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:17, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nekad mūžā? Esmu pats hokejists...
Esi ar panākumiem spēlējis gan KHL, gan NHĻ kā Kovaļčuks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 23:41, pirms 8 gadiem
Krieviem taču nedraudzēties ar galvu un runāt plānprātības ir pavisam normāla parādība, pat ikdiena. Šis jau ir tik traģikomiski, ka jāliek vai nu "solis pa kreisi" rubrikā, vai jāignorē pavisam.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-01 00:10, pirms 8 gadiem
Atcerējos par KHL mega superstāru Radulovu.
Pagāšgad KHL 53 spēlēs 23+42=65
Šogad NHL 61 spēlē 15+31=46.

Dala 41.-48. vietu. Nav jau slikti, bet galīgi ne tāds mega stārs kā KHL.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 00:24, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Smieklīgi, ka dīvānā pirdēji, kuri nekad mūžā nav ņēmuši rokā hokeja nūju ņemas apšaubīt pasaules klases hokejista vārdus...
Riktīga vates domāšana-viņš teica, un to neviens nevar apšaubīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 00:36, pirms 8 gadiem
Visi šie muļķīgie izteicieni ir Kovaļčukam priekšā pačukstēti, lai celtu krieviem pašapziņu. Bet pienāks olimpiāde un krievi atkal dabūs pa muguru, kā jau ierasts.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-01 08:41, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka kovaļčuks te neslavina KHL līmeni, bet gan salīdzina spēles stilus un spēles laukumus. Tie kuri sktās hokeju un ir pazīstami ar Ziemeļamerikas un starptautisko noteikumu atšķirībām saprot, ka NHL ir rezultatīvāka un iespējams, ka tur tiešām arī ir vieglāk iemest vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-01 09:10, pirms 8 gadiem
Jā, protams. Daudzu kanādiešu elks Kovaļčuks neko nerubī, bet vietējie troļļi gan zin labāk. Zin labāk cik grūti ir gūt vārtus un kā labāk aptirst citus. Protams, ka Kovaļčuka teiktais ir izpušķots, bet sava taisnība arī tur ir.

     [+] [-]

, 2017-03-01 09:12, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Šeit pilnīgi piekrītu, KHL spēles pat finālu ar nepatiku skatos, NHL kautvai Avalanche vs Coyotes spēlē, skatos neatraujoties, kā savulaik Coyotes vs Dinamo Riga
Lielākā daļa NHL spēles absolūti neaizrauj, tādēļ nav iespējams tev piekrist. Koijoti vispār ir pelavas, tāpat kā visādi Avalanche un Hurricanes.

     [+] [-]

, 2017-03-01 09:55, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kuraa augstkola sito augstako matematiku pasniedz??? Kada bija aprekinu formula vari iepazistinat???
70/82*60

  +1 [+] [-]

, 2017-03-01 10:19, pirms 8 gadiem
Vajag veikt aprēķinus, lai salīdzinātu LAČ ar KHL.

     [+] [-]

, 2017-03-01 11:04, pirms 8 gadiem
Balderis Latvijas čempī savulaik 76 iemeta, tātad KHL 140 iemestu

Tāda pat loģika, kā Kovaļčukam - respektīvi, nekāda

  -2 [+] [-]

, 2017-03-01 11:31, pirms 8 gadiem
Jūs, laikam, bišķiņ tiešām NERUBĪJAT!
Nhl ir mazāki laukumi, mazāk izspēļu, vairāk Action vārtu priekšā, slikta aizsardzība.. Tādēļ NHL pašas par sevi spēles ir daudz rezultatīvākas! Runa ir par to, nevis, ka konkrēti kādā līgā ir labāki vai sliktāki špīleri!
da, ibitīt matos! Beidziet tak vnrz īdēt un lūrēt uz to visu caur nacionālā naida prizmu!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 11:37, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Lielākā daļa NHL spēles absolūti neaizrauj, tādēļ nav iespējams tev piekrist. Koijoti vispār ir pelavas, tāpat kā visādi Avalanche un Hurricanes.
jap! es pagāšgad īpaši gaidīju Sabres spēli- un aplauzos tik totāli, ka atliku savu potenciālo interesi par NHL =)))

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 11:41, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kolhozaa 20sek staav aiz saviem vaartiem, NHL jau pec 3sek jabucho borts. Un ne jau viens metrs to izskir, BET gan speles tendence
muļķi! Kolhozā aiz vārtiem ir vairāk vietas un tādēļ neviens nemetās virsū, lai viņu neapmudītu uz brīvu zonu! LOL! te nu gan Tu galīgi iebrauci auzās!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 12:00, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Balderis PSRS 36 spēļu sezonā Rīgai guva 40 vārtus
un- kādēļ gan ne?

https://www.youtube.com/watch?v=agf...

Helmuts Balderis- The latvian magician -esports.lv

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 12:03, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kolhozaa slido bet NHL pat pedejas 2min pie 5-0 buus saucamais forchekings un spele uz visiem 100%! Tu pats neko nerubi un tiesi AIZ vartiem ruume ir identiski vienada, tikko pachekoju info
ā, nu ķip laukuma platumu šeit nevajag ņemt vērā? nepiekrītu un nepiekritīšu, jo kā futbolists es ļoti labi izprotu plašuma nozīmi =)))
+arī Jāgra izteicieni, salīdzinot NHL un KHL laukumu atšķirības un attiecīgi- spēles stilu? to jau gan Tu esi palaidis garām vai arī neesi ņēmis vērā, jo neatbilst tevis paustajai filozofijai =))) he he

     [+] [-]

, 2017-03-01 12:08, pirms 8 gadiem
t.i 30!!! kvadrātmetri! lol!! TRĪSDESMIT!

     [+] [-]

, 2017-03-01 12:26, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Lielākā daļa NHL spēles absolūti neaizrauj, tādēļ nav iespējams tev piekrist. Koijoti vispār ir pelavas, tāpat kā visādi Avalanche un Hurricanes.
Nu kā kuram, man personīgi NHL ir daudz interesantāk skatīties nekā KHL

  -1 [+] [-]

, 2017-03-01 13:17, pirms 8 gadiem
Pēc analoģijas sanāk, ka Kovaļčukam kopā nemaz nav to 1000 punktu t.i. ja rēķina kopā KHL+NHL iegūtos, ja reiz NHL punkti, viņa izpratnē, skaitās par 1/3 nevērtīgāki kā KHL punkti.