Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pēc zaudējuma Rīgā "Donbass" lauž līgumu ar Šupleru

Agris Suveizda

Pēc zaudējuma Rīgā "Donbass" lauž līgumu ar Šupleru
Jūliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jūliuss Šuplers pēc abpusējas vienošanās izbeidzis līgumu un pametis Doņeckas "Donbass" galvenā trenera amatu, vēsta kluba oficiālā mājaslapa. Oskara Bārtuļa pārstāvētais "Donbass" vēl vakar Cerības kausa izcīņā piekāpās Rīgas "Dinamo" (3:4).

"Hokeja klubs "Donbass" un Jūliuss Šuplers vienojušies par līguma izbeigšanu. HK "Donbass" pateicas Jūliusam Šupleram par auglīgo darbu, kas atnesa ne mazums uzvaru šajā sezonā. Vēlam veiksmi tālākajā trenera karjerā. Par galvenā trenera vietas izpildītāju nozīmēts Miroslavs Mikloševičs," teikts "Donbass" paziņojumā.

Līdz ar to Šuplers pametis amatu vēl pirms sezonas beigām. "Donbass" joprojām piedalās Cerības kausa izcīņā, kā ceturtdaļfinālā tiekas ar Rīgas "Dinamo". Pēc pirmajām divām spēlēm rezultāts sērijā ir neizšķirts, un nedēļas nogalē Doņeckā norisināsies izšķirošie mači.

Popradā dzimušais Šuplers par "Donbass" galveno treneri strādāja pirmo sezonu, un komanda regulārajā sezonā 52 spēlēs izcīnīja 72 punktus. Ar to gan bija par maz, lai kvalificētos Gagarina kausa izcīņai - "Donbass", tikai par punktu atpaliekot no Sanda Ozoliņa pārstāvētā Mitišču "Atlant", Rietumu konferencē ieņēma devīto vietu. Iepriekšējā sezonā Šuplers februārī tika atlaists no Maskavas CSKA, bet pirms tam trīs gadus vadīja Rīgas "Dinamo".

Šuplers savulaik divreiz tika atzīts par Čehoslovākijas gada labāko treneri, un Jūliuss kļuva par pirmo Slovākijas izlases treneri pēc neatkarības atgūšanas. Šuplers strādājis arī ar "Rīgu 2000" un darba gaitās pabijis arī Ziemeļamerikā.

Izmantotie resursi:
Хоккейный клуб "Донбасс" - Официальный сайт

  +1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:04, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: 1. ''...Atceros,ka viens no spēlētājiem izmuldējās intervijā,ka vairākumu jau netrennējot!...'' - pilnīgas muļķības...
2. "....Pajautājiet Dinamo spēlētājiem -kāds ir Šuplers treneris-lielākā daļa,kas kaut kur ārzemēs spēlējuši pateiks ,ka vājš....'' - daļa Dinamo spēlētāji tieši var pateikties, ka viņi tagad spēlē tik augstā līmenī - vājš treneris viņš noteikti nav, varbūt nav īsti piemērots krievu klubu mentalitātei.
Piemēram, tad, kad viņš sāka trenēt R2000, no tā bardaka, kas uz to brīdi valdīja pateicoties Maticinam, viņš mēneša laikā izveidoja komandu, arī izlase pārņema labas lietas no šuplera pieredzes...
Piekrītu! Puče ir labi pastrādājis, tagad katrs zin kāds treneris ir Šuplers, izskatās ka vairums pie viņa ir paši trenējušies...

     [+] [-]

, 2013-02-28 23:11, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: kapec tavuprat izcint Nadezdu nav reali? man gan skiet, ka ja tiksim pari Donbasam,ar parejiem tikt gala bus vienkarsak tiesi Donbass no si "ceribu" bara prieks mums ir bijis visneparocigakais
Es gan teiktu, ka Minska, ja nemētās muļķi, ir daudz niknāka, lai gan arī uzvarai pār Donbas vajadzēs veiksmes palīdzību. Arī par Amur austrumos nevajag aizmirst (domāju tieši šie austrumos uzvarēs). Un pat ja Amur vai Minska nebūtu tik "draudīgi", un galvenais škērslis būtu Donbas, nevajag aizmirst par RD (un, diemžēl, bieži arī izlases) nespēju pārkāpt "suņa astei'', kad "sunim" jau pārkāpts. Turu īkšķus par RD, bet esmu tomēr reālists - visos atlikušajos mačos būs ļoti grūti, un diemžēl ticības, ka bez veiksmes iegūsim Cerību, nav īpaši daudz, turklāt veiksme smaida stiprākajiem, un RD šo titulu piešķirt (kā rietumu pēdējās vietas īpašniecei) grūti.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:14, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nav gan muļķības-intervijā pateica,īsti neatceros kurš spēlētājs,kad viņam jautāja-kāpēc vairākums neiet-nu mums jau vairākumu netrennē-tā teikt spēles laikā brīvā improvizācija...
Attiecībā uz Rīga 2000-nu labi,bet ,kur tad Rīga 2000 spēlēja tajā laikā BAČ līgā!Un tad arī vēl 1.,vietu BAČ nepaņēma un Kontinentālā kausa izcīņā Rīgā zaudēja. Par Dinamo spēlētāju teikto par Šupleru kā par treneri-zinu,jo pats esmu to dzirdējis.
Nav, protams, Šuplers pasaulē labākais treneris, bet nevajag jau nu arī tik truli skatīties uz viņa izdarīto. Ar Dinamo viņš izdarīja maksimumu un nekāds Znaroks neko vairāk nebūtu izdarījis, pārāk vājš sastāvs bija (ja nu atmiņa slikta, tad to pašu Znaroku PO iznesa). Tikai visādi pučes te sāka čīkstēt, ka mums jau varētu gagarini būt, ja tik ceļā nestātos sliktais Šuplers. Arī lielos mītus par visuresošo visvareno Ozoliņu tai laikā uzbūvēja. Jā, katram bija sava loma - Ozoliņam ģērbtuvēs un Šupleram uz soliņa un tikai tad, kad vairs nav RD Šuplera, pa īstam var novērtēt viņa devumu. Par CSKA vispār nav ko runāt, ne ļāva strādāt, ne ko, Donbass lēnām veidojās par nopietnu konkurentu rietumos, gan jau nākamgad būs.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-28 23:17, pirms 12 gadiem
kads tur sastaavs!?bars ar Daugavinjiem,kaut ko nebuut var iemest ahl citur neko,dazhi somi,dazhi ukrainji,krievinji ,cehi,zviedri,un bartulis veel,kish mish no viduvejiibam,nevienas spilgtas zvaigznes,kas vareetu izvilkt komandu!
Argonauts rakstīja: paga, paga! bet kāds sastāvs ir Donbasam?
RD ne vienu gadu nav bijis tik daudz labu spēlētāju, kā šogad bija Doņeckai.
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=4209&status=stats

     [+] [-]

, 2013-02-28 23:23, pirms 12 gadiem
edgarjans rakstīja: kads tur sastaavs!?bars ar Daugavinjiem,kaut ko nebuut var iemest ahl citur neko,dazhi somi,dazhi ukrainji,krievinji ,cehi,zviedri,un bartulis veel,kish mish no viduvejiibam,nevienas spilgtas zvaigznes,kas vareetu izvilkt komandu!
protams, īsta amatierkomanda!

  -2 [+] [-]

, 2013-02-28 23:25, pirms 12 gadiem
palasi elitprospectos status
huy rakstīja: protams, īsta amatierkomanda!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:25, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Es gan teiktu, ka Minska, ja nemētās muļķi, ir daudz niknāka, lai gan arī uzvarai pār Donbas vajadzēs veiksmes palīdzību. Arī par Amur austrumos nevajag aizmirst (domāju tieši šie austrumos uzvarēs). Un pat ja Amur vai Minska nebūtu tik "draudīgi", un galvenais škērslis būtu Donbas, nevajag aizmirst par RD (un, diemžēl, bieži arī izlases) nespēju pārkāpt "suņa astei'', kad "sunim" jau pārkāpts. Turu īkšķus par RD, bet esmu tomēr reālists - visos atlikušajos mačos būs ļoti grūti, un diemžēl ticības, ka bez veiksmes iegūsim Cerību, nav īpaši daudz, turklāt veiksme smaida stiprākajiem, un RD šo titulu piešķirt (kā rietumu pēdējās vietas īpašniecei) grūti.
Visas komandas KHL, ja nemētā muļķi, ir pietiekami nopietns pretinieks, tikai Donbass šosezon kaut kā uzkrītoši neērts ir bijis priekš RD. Visas spēles (atskaitot 5. sp. pēdējo periodu) viņi ir spēlējuši to sasienošo hokeju, kurš Pučem un Matulim nebij pamanījies iepriekš un viņi to ieraudzīja tikai šajā jokainajā kausā un izdarīja smalkos un gudros secinājumus, lai gan tieši tāpat tika spēlēts sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:30, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Loģiski-Šuplers ne CSKA kaut ko izveidoja, ne Donbasā ar labu sastāvu un budžetu.Pajautājiet Dinamo spēlētājiem -kāds ir Šuplers treneris-lielākā daļa,kas kaut kur ārzemēs spēlējuši pateiks ,ka vājš.Rezultāti bija labi Dinamo?Nu izpildītāji-arī bija -Hossa ,Hartigans,Elisons,Troters un labākie mūsējie,bet cik tur Šuplera nopelni ?Atceros,ka viens no spēlētājiem izmuldējās intervijā,ka vairākumu jau netrennējot!Nedomāju,ka viņš KHL klubos darbu atradīs nākošsezon kā galvenais treneris.
Tieši tā, viņš pēdējās divas sezonas ir izgāzis (ņemot vērā kādi izpildītāji un kādi lidzekļi). Rīgā peldeja pa straumi (neaizmirstiet, ka rīgā bija krietni vairāk labu izpildītāju, neka tagad). Un vēl ieteiktu neaizmirst, ka šo pirms nu jau gandrīz 10 gadiem no Jaroslavļas patrieca. Agrāk noteikti, bija labs treneris, bet nu jau vairākus gadus kā pensijā jāiet.
P.S. Nu nespēju iedomāties ka komandā var būt tāds treneris kuram nav autoritāte, un kāda autoritāte var būt, ja pats treneris netic, ka PO apspēlēsim pretinieku (atcerieties derības ar Ozo). Ko tāds treneris var pateikt hokejistiem, kā stimulēt un mobilizēt uz spēli, ja visi zina, ka šis jau pirms tam padevies un komandu norakstījis? Zinu, ka vienmēr liekas, ka agrāk zāle zaļāka bija un debesis zilākas, bet ...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:32, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Paskaties uz Minskas sastāvu un kādi treneri viņiem ir bijuši un tāpat rezultātu nav...
Baltkrievu nacionalās hokeja īpatnības.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-28 23:35, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tieši tā, viņš pēdējās divas sezonas ir izgāzis (ņemot vērā kādi izpildītāji un kādi lidzekļi). Rīgā peldeja pa straumi (neaizmirstiet, ka rīgā bija krietni vairāk labu izpildītāju, neka tagad). Un vēl ieteiktu neaizmirst, ka šo pirms nu jau gandrīz 10 gadiem no Jaroslavļas patrieca. Agrāk noteikti, bija labs treneris, bet nu jau vairākus gadus kā pensijā jāiet.
P.S. Nu nespēju iedomāties ka komandā var būt tāds treneris kuram nav autoritāte, un kāda autoritāte var būt, ja pats treneris netic, ka PO apspēlēsim pretinieku (atcerieties derības ar Ozo). Ko tāds treneris var pateikt hokejistiem, kā stimulēt un mobilizēt uz spēli, ja visi zina, ka šis jau pirms tam padevies un komandu norakstījis? Zinu, ka vienmēr liekas, ka agrāk zāle zaļāka bija un debesis zilākas, bet ...
Tev liekas, ka, ja kādu atlaiž no trenera amata Krievijā, tas ir nopietns arguments?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-28 23:37, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tieši tā, viņš pēdējās divas sezonas ir izgāzis (ņemot vērā kādi izpildītāji un kādi lidzekļi). Rīgā peldeja pa straumi (neaizmirstiet, ka rīgā bija krietni vairāk labu izpildītāju, neka tagad). Un vēl ieteiktu neaizmirst, ka šo pirms nu jau gandrīz 10 gadiem no Jaroslavļas patrieca. Agrāk noteikti, bija labs treneris, bet nu jau vairākus gadus kā pensijā jāiet.
P.S. Nu nespēju iedomāties ka komandā var būt tāds treneris kuram nav autoritāte, un kāda autoritāte var būt, ja pats treneris netic, ka PO apspēlēsim pretinieku (atcerieties derības ar Ozo). Ko tāds treneris var pateikt hokejistiem, kā stimulēt un mobilizēt uz spēli, ja visi zina, ka šis jau pirms tam padevies un komandu norakstījis? Zinu, ka vienmēr liekas, ka agrāk zāle zaļāka bija un debesis zilākas, bet ...
Ko tieši viņš izgāza ar CSKA?

     [+] [-]

, 2013-02-28 23:39, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Visas komandas KHL, ja nemētā muļķi, ir pietiekami nopietns pretinieks, tikai Donbass šosezon kaut kā uzkrītoši neērts ir bijis priekš RD. Visas spēles (atskaitot 5. sp. pēdējo periodu) viņi ir spēlējuši to sasienošo hokeju, kurš Pučem un Matulim nebij pamanījies iepriekš un viņi to ieraudzīja tikai šajā jokainajā kausā un izdarīja smalkos un gudros secinājumus, lai gan tieši tāpat tika spēlēts sezonā.
Nesaku, ka Donbas ir ērts, bet neredzu iemeslu, kāpēc teikt, ka pēc Donbas izsišanas (ja tas vispēr notiks) varēsim drusku atslābt. Nu galīgi neredzu iemeslu tam.

     [+] [-]

, 2013-02-28 23:44, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tev liekas, ka, ja kādu atlaiž no trenera amata Krievijā, tas ir nopietns arguments?
Jā, daļēji tev piekrītu, te jāskatās fons, tomēr nevar iebilst, ka pēdējo sezonu Jaroslavļā viņš izgāza, Un pie CSKA un Donbas stūres neko izdevušos (ņemot vēra budžetu un spēlētājus) tā arī neparādīja. Jā, var runāt par aizkulisēm (īpaši CSKA) gadījumā, bet tās mēs tāpat nekad neuzzināsim. Lai nu kā, man trūkst argumentu, lai saskatītu viņa personā jebkuras komandas Glābēju vai Vilcēju, ko viņam reizēm mēdz piedēvēt. Ļaujiet tak večukam cienīgi aiziet pensijā un baudīt pelnītu atpūtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:45, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Nesaku, ka Donbas ir ērts, bet neredzu iemeslu, kāpēc teikt, ka pēc Donbas izsišanas (ja tas vispēr notiks) varēsim drusku atslābt. Nu galīgi neredzu iemeslu tam.
Dabiski, ka atslābt nebūtu iemesla. Ja tiks pāri Donbasam. Kur šobrīd paveras 2 varianti- vai nu ši Šuplera izmešana kaut kā nomotivē komandu (kas liekas stipri neticami), vai arī ietekmē uz slikto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-28 23:50, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ko tieši viņš izgāza ar CSKA?
Vienā vārdā sakot - sezonu. Turklāt viņu atlaida pirms pašiem PO, kas ir ļoti rets gadījums, laikam jau vars nevarēja paciest, ka komandai, kurai vajadzēja (ņemot verā Lokomativ prombūtni) būt 4. - 5, vietā, knapi rāpjas PO, turklat viņš tika atlaists neskatoties uz savām "mugurkaula īpatnībam", t.i. ka viņš parata ieīist visam un visiem - vismaz ar muti - (un nevajag jaukt to ar pieklājību). Ja šādu treneri tomēr atlaiž turklāt pirms pašiem PO, jābūt nopietnam iemeslam (un, ņemot vērā CSKA pagājušajā sezonā parādīto, tāds ir). Protams, tikai mans viedoklis.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-28 23:54, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: ... Lai nu kā, man trūkst argumentu, lai saskatītu viņa personā jebkuras komandas Glābēju vai Vilcēju, ko viņam reizēm mēdz piedēvēt. Ļaujiet tak večukam cienīgi aiziet pensijā un baudīt pelnītu atpūtu.
Kādu glābēju? Nekādi mesijas te nav jāgaida un zvaigznes no debesīm jāķer. Kā notika pēdējā Š. sezonā ar RD. Vienīgais traucēklis ceļā uz GK. Smieklīgi. Lai kas arī vadītu šo komandu, nekur augstāk nenokļūtu. Un viss. Un tas, ko es visu laiku gribu pateikt, ir tas, ka varat necerēt uz būtiski labāku treneri par Šupleru. Kamēr budžets nebūs vismaz divreiz lielāks. Kaut kā nedrūzmējas tie boumeni pie Savicka durvīm- sak, gribētos ka man pārbaudīt sevi ar mazbudžeta komandu, kurā puskomanda ir viduvēji juniori un otra puse- viduvēji parasti trešās maiņas hokejisti.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:00, pirms 12 gadiem
Nu un kurš būs nākamais?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 00:01, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Vienā vārdā sakot - sezonu. Turklāt viņu atlaida pirms pašiem PO, kas ir ļoti rets gadījums, laikam jau vars nevarēja paciest, ka komandai, kurai vajadzēja (ņemot verā Lokomativ prombūtni) būt 4. - 5, vietā, knapi rāpjas PO, turklat viņš tika atlaists neskatoties uz savām "mugurkaula īpatnībam", t.i. ka viņš parata ieīist visam un visiem - vismaz ar muti - (un nevajag jaukt to ar pieklājību). Ja šādu treneri tomēr atlaiž turklāt pirms pašiem PO, jābūt nopietnam iemeslam (un, ņemot vērā CSKA pagājušajā sezonā parādīto, tāds ir). Protams, tikai mans viedoklis.
CSKA viņu atlaida ļoti vienkārša iemesla dēļ - nomainījās vadība, un tie cilvēki, kas viņu pieņēma ar skatu uz nākotni, lai iespēlē jaunos, kā sākumā tika teikts, ka rezultāts netiks prasīts, bla, bla, bla, bet nāca citi cilvēki ar savām ambīcijām un naudu un citu skatījumu. Nekāda sakara ar sniegumu sezonā.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:01, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kādu glābēju? Nekādi mesijas te nav jāgaida un zvaigznes no debesīm jāķer. Kā notika pēdējā Š. sezonā ar RD. Vienīgais traucēklis ceļā uz GK. Smieklīgi. Lai kas arī vadītu šo komandu, nekur augstāk nenokļūtu. Un viss. Un tas, ko es visu laiku gribu pateikt, ir tas, ka varat necerēt uz būtiski labāku treneri par Šupleru. Kamēr budžets nebūs vismaz divreiz lielāks. Kaut kā nedrūzmējas tie boumeni pie Savicka durvīm- sak, gribētos ka man pārbaudīt sevi ar mazbudžeta komandu, kurā puskomanda ir viduvēji juniori un otra puse- viduvēji parasti trešās maiņas hokejisti.
Piekrītu, ka nav jāgaida, pat vēl vairāk neka piekrītu. Es to teicu sakar ar jo daudziem komentētājiem, kuri pirmajos 70-100 komentāros tieši to Šuplera personībā sagaidīja. Vai man tos citēt, vai pats paskatīsies? (man šķita, ka tu, lai gan ne agresīvi, bet pārstāvi tādu pašu viedokli - Šupleru uz Rīgu un viss pats no sevis būs kartībā - tādēl arī tā oponēju.)

  -1 [+] [-]

, 2013-03-01 00:06, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tieši tā, viņš pēdējās divas sezonas ir izgāzis (ņemot vērā kādi izpildītāji un kādi lidzekļi). Rīgā peldeja pa straumi (neaizmirstiet, ka rīgā bija krietni vairāk labu izpildītāju, neka tagad). Un vēl ieteiktu neaizmirst, ka šo pirms nu jau gandrīz 10 gadiem no Jaroslavļas patrieca. Agrāk noteikti, bija labs treneris, bet nu jau vairākus gadus kā pensijā jāiet.
P.S. Nu nespēju iedomāties ka komandā var būt tāds treneris kuram nav autoritāte, un kāda autoritāte var būt, ja pats treneris netic, ka PO apspēlēsim pretinieku (atcerieties derības ar Ozo). Ko tāds treneris var pateikt hokejistiem, kā stimulēt un mobilizēt uz spēli, ja visi zina, ka šis jau pirms tam padevies un komandu norakstījis? Zinu, ka vienmēr liekas, ka agrāk zāle zaļāka bija un debesis zilākas, bet ...
ko Tu te gudrojies? kadi izpilditaji CSKA pagajoso sezon?tur tak bij svakakais CSKA pedejo gadu laika...Donbass sogad - nu kas tur tads iespaidigs?kas tur nereali kruts? gagarinu panemtu ar citu treneri? konkurence rietumos ka nekad vel bij...Minska un Torpedo ari nekadi svakie klubi nav naudas zinja, un tas ka cehi, slovaki tika PO ir normali..neredzu neko arkarteju..nav Julis nekads dievs protams, bet nu sava fiska vinam ir, nav jau tak a met vinu ara no visurienes kur pagadas un tad atkal nem par galveno teneri tada limeni un atkal met ara, taka vaveres riteni, netiek nabaga KHL no Shupja vala, ka no seergas

  +2 [+] [-]

, 2013-03-01 00:09, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: CSKA viņu atlaida ļoti vienkārša iemesla dēļ - nomainījās vadība, un tie cilvēki, kas viņu pieņēma ar skatu uz nākotni, lai iespēlē jaunos, kā sākumā tika teikts, ka rezultāts netiks prasīts, bla, bla, bla, bet nāca citi cilvēki ar savām ambīcijām un naudu un citu skatījumu. Nekāda sakara ar sniegumu sezonā.
Piedod, bet tikai nevajag stāstīt, ka Šupleru pieņēma ar skatu uz nākotni, lai audzinātu jaunos... Šuplers ar jauno "audzināsanu" nodarbojās tikai piespiedu kārtā (KHL nolikums, vai arējs - komandas vadības spiediens, vai ja tiešām ir "zvaigznīte" - piem. Filatovs). Citādi - jauno audzināšana un Šuplers ir 2 nesavienojamas lietas. Vai atceries, kā ceturtajā maiņā tika turēts nekāds Petrovickis, tā vietā lai jaunos iespēletu? Nevajag uztvert par baltu patiesību visus komandas oficiālos paziņojumus, kas parādās krievijas presē - tur lielākoties ir pieklājības un standarta frāzes. Ja sīkāk paseko līdzi un lasa katrai ziņai starp rindām, vai vienkārši paseko Šupja "politikai" (vismaz iekš Krievijas Atklātā čempionāta) kaut kā nerodas tāds priekšstats, vismaz man.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:09, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Piekrītu, ka nav jāgaida, pat vēl vairāk neka piekrītu. Es to teicu sakar ar jo daudziem komentētājiem, kuri pirmajos 70-100 komentāros tieši to Šuplera personībā sagaidīja. Vai man tos citēt, vai pats paskatīsies? (man šķita, ka tu, lai gan ne agresīvi, bet pārstāvi tādu pašu viedokli - Šupleru uz Rīgu un viss pats no sevis būs kartībā - tādēl arī tā oponēju.)
Da nē, kāds treneris būs, to arī centīšos respektēt. Tāpat kā nedomāju, ka visas vainas slēpjas Pekā, kā arī visas veiksmes Šuplerā. Un otrādi. Pagaidām lielākā vaina ir budžetā.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:11, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: ko Tu te gudrojies? kadi izpilditaji CSKA pagajoso sezon?tur tak bij svakakais CSKA pedejo gadu laika...Donbass sogad - nu kas tur tads iespaidigs?kas tur nereali kruts? gagarinu panemtu ar citu treneri? konkurence rietumos ka nekad vel bij...Minska un Torpedo ari nekadi svakie klubi nav naudas zinja, un tas ka cehi, slovaki tika PO ir normali..neredzu neko arkarteju..nav Julis nekads dievs protams, bet nu sava fiska vinam ir, nav jau tak a met vinu ara no visurienes kur pagadas un tad atkal nem par galveno teneri tada limeni un atkal met ara, taka vaveres riteni, netiek nabaga KHL no Shupja vala, ka no seergas
Es neteicu, ka nereāli kruts, bet ar Rietumu top 5 budžetu un šiem spēlētājiem PO vajadzŗja būt, turklāt ne jau pēdejas 3 spēles izvilktam, lai gan ar Šupi pa lielam tā tik šķiet iespējams.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:13, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Piedod, bet tikai nevajag stāstīt, ka Šupleru pieņēma ar skatu uz nākotni, lai audzinātu jaunos... Šuplers ar jauno "audzināsanu" nodarbojās tikai piespiedu kārtā (KHL nolikums, vai arējs - komandas vadības spiediens, vai ja tiešām ir "zvaigznīte" - piem. Filatovs). Citādi - jauno audzināšana un Šuplers ir 2 nesavienojamas lietas. Vai atceries, kā ceturtajā maiņā tika turēts nekāds Petrovickis, tā vietā lai jaunos iespēletu? Nevajag uztvert par baltu patiesību visus komandas oficiālos paziņojumus, kas parādās krievijas presē - tur lielākoties ir pieklājības un standarta frāzes. Ja sīkāk paseko līdzi un lasa katrai ziņai starp rindām, vai vienkārši paseko Šupja "politikai" (vismaz iekš Krievijas Atklātā čempionāta) kaut kā nerodas tāds priekšstats, vismaz man.
Nu jau gan, tur puskomanda, tāpat kā RD šogad bija tie pusjuniori, tikai salīdzinoši jau ''zvaigznes''. Un ar šiem potenciālajiem supermeniem viņam lika tikt galā.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:14, pirms 12 gadiem
Labi, paldies par diskusiju, rīt astoņos jābūt darbā. Veiksmi.

     [+] [-]

, 2013-03-01 00:27, pirms 12 gadiem
es vispaar nesaprotu par ko sheit ir bazars..Shupis normals treneris, ar viduveiibu RD 3 reizes PO, vineeja ari SKA un Maskavas Dinamo PO..tas bija ja sasniegums..Vispar, tas ir latvieshiem sporta veids, gnat na Lipmana i Shuplera..Lipmans arii bija un buus huj..ijs..ne par temu, bet juus nezinaat "iekesheeni" un patiesiibu par muusu hokkeja virtuvi un neziniet, kaas buutu bez Lipmana und Grindexa...

     [+] [-]

, 2013-03-01 03:12, pirms 12 gadiem
pag pag lasot komentus man liekas par Shekuru vai tik mums Sējējs nepiespelēja?????

  +2 [+] [-]

, 2013-03-01 07:36, pirms 12 gadiem
Jūlim visa vaina ir tur (kapēc citos klubos ar nopietnākiem sastāviem vairs onkam neiet), ka viņa vecais labais numerologs jau kādu laiku ir "labākos medību laukos" un nav vairs kam padomu paprasīt sastāva komplektācijas ziņā! Tapēc arī ar RD onkam gāja, jo numerologs vienmēr ieteca labākos risinājumus (šodien liec šo te vairak spēlēt tam šodien ies vai šodien šo te labāk nelaid ārā - sataisīs maita sūdus u.t.t.) a tagad Jūlis pats ar sastāvu "eksperimentē" un ne $ūda vairs nesanāk.... ne ar cisku, ne ar dumbasu... Atliek vienīgā cerība - izlūgties lai pa vēdera tiesu Svētjuris šo atkal ņem atpakaļ (galvenais, lai svētais neuzzin, ka numerologs miris) vai arī var pamēgināt tikt kādā kārtējā jaunpienācējā piem. jaunājā poļu superklubā, kas it kā no nākamās sezonas taisās arī startēt KHL! Katrā ziņā, lai onkam veicas atrast sev kādu klubu (tikai ne uz RD!!!)! Priekš R 2000 un BAČ viņš bija ideāls treneris un gan jau arī būtu gana labs treneris kādai komandai slovāku līgā, bet priekš KHL kur ir cits līmenis un citi "ūdeņi".... Jūlis tomēr kā redzam īsti nevelk...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 08:57, pirms 12 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Lai nāk uz Dinamo ar visu Holtu.
Kam mums to Holtu? Lai laiž katrā spēlē pa kaut kādam "taurenītīm"?! Labāk vajag stabilu vārtusargu, kas muļķīgus vārtus ielaiž retos gadījumos, nevis gandrīz katrā spēlē...
Un arī Jūļa laiks pie Dinamo pagājis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-01 10:17, pirms 12 gadiem
Lai uzbūvē vēl vienu Rīgas Dinamo un trenē to.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-01 10:26, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Jūlim visa vaina ir tur (kapēc citos klubos ar nopietnākiem sastāviem vairs onkam neiet), ka viņa vecais labais numerologs jau kādu laiku ir "labākos medību laukos" un nav vairs kam padomu paprasīt sastāva komplektācijas ziņā! Tapēc arī ar RD onkam gāja, jo numerologs vienmēr ieteca labākos risinājumus (šodien liec šo te vairak spēlēt tam šodien ies vai šodien šo te labāk nelaid ārā - sataisīs maita sūdus u.t.t.) a tagad Jūlis pats ar sastāvu "eksperimentē" un ne $ūda vairs nesanāk.... ne ar cisku, ne ar dumbasu... Atliek vienīgā cerība - izlūgties lai pa vēdera tiesu Svētjuris šo atkal ņem atpakaļ (galvenais, lai svētais neuzzin, ka numerologs miris) vai arī var pamēgināt tikt kādā kārtējā jaunpienācējā piem. jaunājā poļu superklubā, kas it kā no nākamās sezonas taisās arī startēt KHL! Katrā ziņā, lai onkam veicas atrast sev kādu klubu (tikai ne uz RD!!!)! Priekš R 2000 un BAČ viņš bija ideāls treneris un gan jau arī būtu gana labs treneris kādai komandai slovāku līgā, bet priekš KHL kur ir cits līmenis un citi "ūdeņi".... Jūlis tomēr kā redzam īsti nevelk...
Tas butu mans ļaunākais murgs, par to sliktāk būtu tikai, ja Ozo parakstītu līgumu ar Minskas "Dinamo".

Nav viegli norīt visus tos pazemojošos zaudējumus un mīcīšanos pa tabulas leju, bet tas ir vēl daudz grūtāk, ja pēc tam ir jāklausās, ka Šupis taču jau tā ir izspiedis maksimumu no mūsu spēlētājām ņizkovo ureviņa. Tā viņa mūžīgā taisnošanās lauztajā krievu valodā man murgos rādītos. Pēdējā laikā laikam sapratis, ka kuģis grimst un ir uzgriezis plati vēl skaļāk - tagad viņš ir gan RD uzcēlis, gan pus Slovākijas izlases zvaigžņu viņam ir pateicību parāda, bet divus klubus ar milzīgiem budžetiem dabūt play off - nu nekā