Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Metallurg" sēriju neizdodas pārtraukt

Andrejs Siliņš

"Metallurg" sēriju neizdodas pārtraukt
Marsels Hosa cīnās ar pretiniekiem
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Arēnā Rīga ceturtdien Rīgas "Dinamo" tomēr nespēja pārtraukt Magņitogorskas "Metallurg" uzvaru sēriju – pēcspēles metienu sērijā zaudējums ar rezultātu 1:2.

Arēnas tribīnes pirms spēles pildījās lēnām un bija aizdomas, ka šovakar "dinamiešu" spēli klātienē vēros visai maz cilvēku, taču bažas neattaisnojās un Žorža Siksnas izpildīto Latvijas himnu jau noklausījās diezgan pilnas otrā stāva līmeņa tribīnes.

Sākts cienīgi

Rīdzinieku vārtos spēli uzsāka Pruseks, kamēr viesiem Proskurjakovs, kurš arī līdz šim bija aizvadījis visvairāk spēļu "Metallurg" vārtos. Pāris pirmās mača minūtes aizritēja ar nelielu viesu ripas kontroles pārsvaru, taču arī rīdzinieki izveidoja pāris ātros pretuzbrukumus, kas gan līdz nopietniem draudiem vārtu virzienā nenonāca. Piektajā minūtē Proskurjakovs nesapratās ar saviem aizsargiem un uz mirkli zaudēja kontroli pār ripu, taču bez sekām. Pirmo reizi Pruseks glāba komandu brīdī, kad, no laukuma labās malas ieslidojis, metienu izdarīja pretinieks. Astotajā minūtē Dārziņš laikam saklausīja līdzjutēju "Lauri! Lauri!" un uzmeta pa vārtiem no vārtu priekšas, taču nekā. Mirkli vēlāk Meija pārtvēra ripu pie pašiem "Metallurg" vārtiem, tomēr vārtsargs bija vietā. Desmitajā minūtē Fjodorovs no vārtu priekšas izdarīja spēcīgu sitienu, kam lieliski izsekoja Pruseks, tverot ripu. 13. minūtē atkal Meijam bija laba iespēja izvirzīt vadībā mājiniekus, taču izgājiens 2:1 netika realizēts.

Pirmo noraidījumu par bīstamu spēli nopelnīja viesi mača 14. minūtē. Pirmajā vairākuma minūtē rīdziniekiem neizdevās nekas, un tieši tāpat arī otrajā. Trīs minūtes pirms trešdaļas beigām Vestkots, saņēmis Hossas piespēli, no vārtu priekšas izdarīja labu metienu, ko gan Proskurjakovs atvairīja. Sākoties pirmās trešdaļas pēdējai min ūtei, viesi krietni aktivizēja uzbrukumu, taču nekā. Uz to rīdzinieki dažas sekundes līdz beigām atbildēja ar neizmantotu labu iespēju izvirzīties vadībā. Visai līdzīgā spēlē pēc 20 minūtēm pirmais periods bija sagaidījis savas loģiskās beigās, bet cipari uz rezultāta tablo nebija mainījušies – 0:0.

Neizmantotās iespējas

Otrās trešdaļas sākumā "dinamieši" vēlreiz vairākas reizes lika noelsties līdzjutējiem, jo tikai nedaudz pietrūka līdz pirmajam vārtu guvumam. Tam sekoja atslābums un jau viesu momenti pie rīdzinieku vārtiem, kur teicami turpinaja darboties Pruseks. Sestajā minūtē vārtu priekšā netālu no tiem izslīdējušo ripu neuztvēra Dārziņš, bet nedaudz vēlāk Vestkots par grūdienu mugurā saņēma noraidījumu, pirmo reizi šovakar rīdziniekus atstājot mazākumā. Magņitogorskieši no "Dinamo" zonas ripu neizlaida teju visu vairākuma laiku, taču, publikas svilpienu pavadīti, nespēja pārspēt Pruseku.

Devītajā minūtē labā slidojuma ātrumā Dārziņš aizslidoja aiz "Metallurg" vārtiem un piespēlēja pa vidu uz vārtu priekšu, taču ripa adresātu neatrada, vēl pēc brīža Dārziņa maiņa atkal izveidoja bīstamu momentu, bet atkal nekā. Trešdaļas otrā pusē ripu jau krietni vairāk kontrolēja "Dinamo", ļaujot viesiem pārsvarā tikai "atsisties" un varbūt aizskriet kādā pusātrajā uzbrukumā, taču bez reāliem draudiem Pruseka cietoksnim. 16. minūtē pēc tam, kad Hossa nerealizēja vēl vienu pusiespēju ātrajā, "Metallurg" aizsteidzās pretuzbrukumā un šoreiz no vārtu zaudējuma glāba ne tikai Pruseks, bet arī veiksme. Trīs minūtes līdz trešdaļas beigām Novāks iegrūda pretinieku apmalē, par ko nopelnīja mazākumu mājiniekiem otro reizi šajā vakarā. Arī šoreiz viesi to nemācēja izmantot, taču tikko laukumā atgriezās Novāks krieviem bija lieliska iespēja izvirzīties vadībā, tom ēr ripa neatrada ceļu arī pretī teju tukšiem vārtiem, un arī pēc 40 spēles minūtēm rezultāts nebija mainījies.

Nogurums neļauj noturēt vadību

Pēdējā trešdaļa sākās līdzīgā cīņā, bet neviena no komandām pie labam vārtu gūšanas iespējām netika. Piektajā minūtē nedaudz aiz zilās līnijas spēcīgu metienu veica Dārziņš, tomēr v ārtsarga meistarība ripas lidojuma virzienu izmainīja un tā aizlidoja secen vārtiem. Uguņošana bija sākusies – ātrajā leilisku iespēju neizmantoja "Metallurg", otrā laukuma galā – "Dinamo", tiesa, par turēšanu viesi palika mazākumā. Rīdzinieki velti laiku netērēja un uzreiz atkal lika spēlē iesaistīties viesu vārtu vīram. Diemžēl neizdevās iztikt bez kļūdām un pusminūti pēc vairākuma sākšanās par bloķēšanu divas minūtes saņēma Sotnieks, kad līdz pamatlaika beigām bija palikušas 14 minūtes. Spēlējot četratā pret četriem, labāk izskatījās rīdzinieki, bet mirkli pēc tam, kad mūsējie palika mazākumā Ņiživijs ar spēcīgu sitienu lika uzgavilēt Arēnai – 1:0.

Arī pēc gūtajiem vārtiem "dinamieši" neapstājās un turpināja kontrolet noteikumus laukumā. Bija iespējas rezultāta starpību arī uzreiz dubultot, taču tas neizdevās. Publika bija uzlādēta, un tas noteikti radīja vēl lielāku psiholoģisko spiedienu viesu hokejistiem. Sākoties trešdaļas otrai pusei krievi spēlēja lēnām un pacietīgi, kas izraisīja mājinieku svilpienus, bet arī nesa rezultātu – 13. minūtē rezultāts tika izlīdzināts, pie tam desmit minūtes par disciplīnas pārkāpumiem saņēma Hossa. Fortūna rīdziniekiem pavisam bija pagriezusi pēcpusi – tai pašā 13. minūtē par klupināšanu divas minūtes saņēma Ņiživijs. "Dinamo" nebija talu no otro vārtu zaudēšanas, ripu neizdevās izraidīt no zonas, tomēr pēc ilga laika ar nežēlīgu cīņu tas beidzot izdevās.

Piecas minūtes pirms beigām Laviņu soģi pažēloja un neiedeva noraidījumu, lai gan Rodrigo acīmredzami pielika kaju priekšā pretiniekam, kurš aiz tās paklupa. Arvien vairāk bija jūtams, ka spēlētāji ir saguruši – ne tikai ātrumi vair snebija tie, kas spēles sākumā, bet arī tika pieļautas dažādas kļūdas. Miķelis Rēdlihs, izslidojušam no aizvārtes, mēģin āja iebakstīt ripu vartos, bet nesekmīgi. Tas arī bija viss, ko komandas iespēja 60 pamatlaika minūtēs, un sekoja papildus piecas minūtes.

"Bullīšos" sēriju uzsākt neiznāk

Pēc trīs minūšu pauzes spēle varēja atsākties, tikai šoreiz, spēlējot četri pret četriem, kā jau tas papildlaikam piedienas. "Dinamo" sāka ar Širokovu, Cipuli, Novāku un Vestkotu, taču šī mai ņa vairak par vienu puslīdz momentu nespeja radīt. Piecēlies kājās, no noraidīto soliņa laukumā notiekošo cītīgi v ēroja Hossa, kurš noteikti būtu noderējis rīdziniekiem laukumā papildus minūtēs. Papildlaika otrā pusē nedaudz aktīvāki bija krievi, taču tikai uz mirkli, jo pēdējās sekundēs krietni bīstamāk uzbruka mājinieki. Sešas sekundes līdz beigam Tribuncovs saņēma divas minūtes, bet arī trijatā "Dinamo" neļāva pretiniekam gūt vārtus.

Pirmais uz izgājienu pret Proskurjakovu devās "dinamietis" Ņiživijs – vārtu stabs... Čistovs – precīzi. Cipulis – atkal stabs... Kaigarodovs – garām v ārtiem. Publikas mīlulis Dārziņš – precīzi! Smirnovs – Pruseks atvaira. Čistovs – vēlreiz precīzi. Hossa – Proskurjovs un zaudējums...

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas Dinamo – Magņitogorskas Metallurg 1:2 (0:0, 0:0, 1:1, 1:0)
Vārti: 47:42 Ņiživijs (Tribuncovs, Hartigans), 52:04 Kudrna (Fjodorovs).

 +26 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Patika Njizhivija Rakjete Vaartos! Laba Speele!!!

 +36 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Nu speele vienkaarshi fantastiska, skataamaakaa shomeenes, zheel kad zaudeeja, bija visas iespeejas, bulliishos bez matiem vareeja palikt!
_________________________
dinamoriga.blogspot.com - sheit buus speeles atkaartojums, kuru varees lejupielaadeet

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Sveicam Prusaku un Lauri Vārda dienā!Vispār kas par spēli ļoti interesanta neskatoties uz to,ka zaudējām,bet 1 punkts ir!!

 +34 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
bet laba speele bija!!

un Njizhivija vaarti, super!!
Slēpts komentārs: Rand.oM^

 +29 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
good game...
Slēpts komentārs: Zroberts

 +19 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Malači

 +15 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Ir OK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
zheel,buliishos vareeja vineet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
labi

 +36 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
1 punkts 100x reizes labāks nekā 0 punkti
Tik un tā malači...cīnijās godam

 +22 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Kreipans nezin, ka, ja ir aiztureetais sods un pretinieks gust vartus, tad to speletaju vairs nenoraida

 +21 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
skaista spēle ! ...Pruseks malacis...visi cīnījās ...malači ...prieks tāpat !
apsveicu Lauri v/d un ar gūtajiem vārtiem !

 +12 [+] [-]

, 2008-11-27 21:58, pirms 16 gadiem
Lai buutu kaaa buudams....tik un taa MALACI

 +16 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: ehh tie krievu tiesneši - sukas
cik var tos tiesneshus lamaat? bullishus ari vinsh nepareizi tiesaaja?

 +13 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
nju neko... tik un taa paldies!
bet Pruseks toch pareizais kakjis

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
pruseks zelts, parejie malachi

 +19 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Super hokejs abu komandu izpildijumā!
RD līdzjutēji,celiet pieminekli Prusekam par izcīnīto vienu punktu!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
zjeel taa cerēju uz uzvaru

  +5 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
urraa urraa urraa... par skaista hokeja atrgriesanos!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
ta je...al speele smuka ,muuseejie kapaaja prieks,bet tik zeel,ka beigaas nepaveicaas

bet taa malachi chalji!!!

     [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Saldumins rakstīja: Sveicam Prusaku un Lauri Vārda dienā!Vispār kas par spēli ļoti interesanta neskatoties uz to,ka zaudējām,bet 1 punkts ir!!Vakardienas un šodienas hoķis vienkārši saldais ēdiens!
Ka tik Tu pats neesi kkāds daudzreiz pretīgāks insekts!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Nu diezgan labi. Bet pretinieks bija spēcīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Meija ar normali deva basus

  +6 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
Artjoms2 rakstīja: cik var tos tiesneshus lamaat?
tu paskaties ko viņi dara Artkjom

  +9 [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
zetons par centibu!

     [+] [-]

, 2008-11-27 21:59, pirms 16 gadiem
SPēle ļoti laba, žēl nepaveicās, bet otrā spēle pēc kārtas,divās spēlēs četri punkti ļoti labi.............

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
speele bija super!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
Žēl! Bet nu bija vismaz baudāma spēle. Pruseks malacis!!! Gribās ņošpikot komentāru, kuru kāds vakar rakstīja par LV-POR hanbola spēli, ko varētu te arī atzīmēt "jābeidz vienreiz cienīgi zaudēt, bet jāsāk knapi uzvarēt"!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
super speele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
zaudeejums cieniigaa speelee nerada rūgtuma garšu + 1 punkts arī noderēs!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
Skaista spēle!
Rezultāts vareja būt skaistaks, bet ņemot vēra pretinieku, mums otrā spēle 2 dienās, tad ir ok! 1p izcīnīts, varēja gan būt divi!
Bet nu bullīšos veiksme bik pietrūka! Pirmais pa pārliktni, otrais pa stabu!
Kopumā skatāms hoķis un Dinamo ir atpakaļ Pruseks ar lielsisks vārtos!
Tā turpināt un 6dien Ufa kritīs!
Par Stipru Dinamo!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
Ljoti laba spele , tomert veiksme pietruka , bet nekas

  +6 [+] [-]

, 2008-11-27 22:00, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Kreipans nezin, ka, ja ir aiztureetais sods un pretinieks gust vartus, tad to speletaju vairs nenoraida
labaak padomaa cik daudz vinjsh zin
Slēpts komentārs: egils34

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:01, pirms 16 gadiem
beidzot ir atgriezusies dinamo speele !
labs hokejs... pruseks nazis !

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:01, pirms 16 gadiem
PSC tiesnesis visu sačakarēja!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:01, pirms 16 gadiem
MALACI,PRIEKS KAD CINIJAAMIES LIIDZ BEIGAAM,ATGRIEZAS TICIIBA KOMANDAI,,,,,SESTDIEN VISI ATBALSTIIT!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:01, pirms 16 gadiem
Artjoms2 rakstīja: cik var tos tiesneshus lamaat? bullishus ari vinsh nepareizi tiesaaja?
varbūūt vēl boldāā paraksti tirliņ

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:02, pirms 16 gadiem
Visai komandai pa 10iekam
Faniem arēnā 10+

Un pat tiesnešiem kādu 8 var ielikt (būtu 10, ja ne tas stulbais noraidījums Ņiživijam)

Ļoti labs garīgais neskatoties uz zaudējumu.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:02, pirms 16 gadiem
Nu negribas atkal vainu novelt uz kādu Bet nu, lai šoreiz tā ir veiksme! Pati Magņitka iemta šādu ne tādu, ripa atlec un čalis vēl trāpa tieši devītniekā un, protams, pārliknis, stabs Nekas, nākamreiz!

  +9 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
prieks par Ņiživiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
Bet visu cieņu,Malači
Un tie Ņiživija vārti,var skatities un skatities tiks skaisti,un piespēle

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
Njemu wisus sliktos wardus ko esmu teici par pruseku atpakal winjs ir wnk monstrs, cinas lidz pedejam ari bezcerigos momentos! Dinamo malachi! Bulishos mazliet nepaweicas!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
Nafig , to ābolu,lai par šuplera paliigu ir H.Vasiļjevs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
hossa chist taka kautkac lamzaks sitaja spele nevar nomierinaties kasas ar tiesnesi dabu 10min sodu kam tas bija vajadzīgs? domāju ka nekam. Un ja ari tevi izlaiž uzmest izšķitošo sodinju tad ari ir kautkas jaizdara nevis japaslidinas un jauzsit pa ripu NEZINU KA JUS DOMAJAT BET TAS IR TIKAI MANAS DOMAS!!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
Skaista spēle Prusekam un visam Dinamo

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:03, pirms 16 gadiem
Tas ir kkāds ārprāts!Bez pēdējiem matiem var palikt...Emocijas pāri visam!
Sestdien tiekamies Arēnā!!!
Īpašs paldies Martinam - bez viņa dirsā būtu.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:04, pirms 16 gadiem
beidzot ari esam sava limeni...
normali!
sakuma vnk parak labi veicas tagad viiss ir ka jabut cerams ka atistisimies

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:04, pirms 16 gadiem
vendetta rakstīja: Meija ar normali deva basus
Jā un man bija liels prieks , ka vakar Sotnieks iemeta vairāk tādu momentu....

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:04, pirms 16 gadiem
Spēle patiešam laba Rīgas Dinamo malači!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:04, pirms 16 gadiem
Easton77 rakstīja: beidzot ir atgriezusies dinamo speele !
labs hokejs... pruseks nazis !
Hm,hm!
Labi nestrīdēšos!
Šodienas Dināmo labās spēles atslēgas vārds-Pruseks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-11-27 22:05, pirms 16 gadiem
Škrobe ka bullīšos pārliknis un stabs krievu sabiedrotais bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:05, pirms 16 gadiem
Malači!!!!vieniigi uz bulliishiem es vaartos buutu licis Naumovu-vinjam kaut kaa labaak sanaak,bet Pruseks jau itkaa bija pelniijis par izcilo speeli vakar un shodien.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:06, pirms 16 gadiem
Cepuri nost un čību galvā!
Skaista spēle un Laurim ar vārti mūsu svētku dienā!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:06, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Kreipans nezin, ka, ja ir aiztureetais sods un pretinieks gust vartus, tad to speletaju vairs nenoraida
Vinji abi to nezin! Tikai nesaprotu to gudro spriedeleeshanu par to kur bija noraidiijums kur nebija, itin biezi runaa stipri garaam cienijamie komenteetaaji , bet masas , kas taa mazaak saprot hokeja nianses uz to dikti pavelkaas!!!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,hm!
Labi nestrīdēšos!
Šodienas Dināmo labās spēles atslēgas vārds-Pruseks!
Bet viens nav spēlētājs, teikšu, ka visi nospēlēja labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:07, pirms 16 gadiem
visus matus sev izpluukaaju
laba speele!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:08, pirms 16 gadiem
smukdupse rakstīja: dirsaa tapat ir , vai ar, vai bez vina
blaa +++++++

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:08, pirms 16 gadiem
Nav skaidrs kaapeec meta Hosa, ja mani atminja nevilj vinsh pagaidaam nevienu bulliiti nav iemetis! Domaaju lietderiigaak buutu bijis otreiz ljaut mest Nizivijam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:08, pirms 16 gadiem
Tas pieradija ka Dinamo ir labakie.Man patika tikai to buliti ko meta Hosa vajadzeja mest Nizivijam un metals butu izskusis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:09, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet viens nav spēlētājs, teikšu, ka visi nospēlēja labi!
Lai jau tā būtu!
Bet spēle tiešām bija super,un tāda sen nebija redzēta,kad cīnās abas komandas līdz pedējam!
Žēl,ka MgM nebija abi komandas labākie snaiperi,jo baigi gribējās viņus velreiz redzēt darbībā! Tomēr arī bez viņiem MgM pirmā maiņa riktīgi zvēri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:09, pirms 16 gadiem
njaa dinamo manupraat bija pelniijushi uzvaru shodien...taa jau metalurgs atspeeleejaas bet veel taas divas shtangas peec kaartas...veiksme staaveeja klaat krievu vaartu sargam jo vins tika apjaats visos buulliishos iznjemot hosas buuliiti...bet nu tomeer viens punkts tomeer nopelniits

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:09, pirms 16 gadiem
Salvis74 rakstīja: Nav skaidrs kaapeec meta Hosa, ja mani atminja nevilj vinsh pagaidaam nevienu bulliiti nav iemetis! Domaaju lietderiigaak buutu bijis otreiz ljaut mest Nizivijam!!!
Bet NHL tachu Brodeeru izchakareejis.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:10, pirms 16 gadiem
Nu vispar rezultats daleji taisnigs, jo sakat ko gribat metalurgs tomer izveidoja daudz vairak bistamus momentus pie musu vartiem. Un tikai Pruseka dalejas halavas mus paglaba!!!! Bet spele interesanta, azartiska, uzbrukumiem bagata!!! Skatitajiem tadi maci patik.!!!
Sestdien uz arenu jaiet visiem kas spej kaajas pavilkt, jo atbalsts bus nepieciesams LLOOOTTTIIII!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:10, pirms 16 gadiem
smukdupse rakstīja: dirsaa tapat ir , vai ar, vai bez vina
Nu, protams, Pruseks nespēj ietekmēt to, vai Tev dirsā ir dildo vai nav. Tas paliek Tavā ziņā.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:12, pirms 16 gadiem
piedod,Ivar, bet tas tavs nievājošais tonis nedaudz kaitina.
es saprotu, ka tu vēlies būt īstais hokeja eksperts, bet man šķiet, ka salīdzinot ar iespējām, mūsējie šodien tiešām nospēlēja ļoti labi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Super hokejs abu komandu izpildijumā!
RD līdzjutēji,celiet pieminekli Prusekam par izcīnīto vienu punktu!
OHO!!!!!!!??? Tev nav vecit temperatura?? Kautko labu par RD ieminejies, mjaaa. Bet spele tiesam laba

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:13, pirms 16 gadiem
Ja nebūtu Pruseka labā spēle, kas zin kā tā būtu beigusies... Bet bija vienkārši prieks skatīties, kā Dinamo spēlē... Sestdien uz arēnu!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:13, pirms 16 gadiem
nesaprotu ko tas šuplers dod hosam mest buļlus. nu nav viņam tā stiprā puse. vajadzēja mest 'ņiživijam. bet nu kas bija tas bija, atpakaļ to nepagriezīsi. būtu iemetis hatigans nebūtu nekādu soda metienu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:14, pirms 16 gadiem
Vairāk nedrīkstu iet uz hoķi, kā manis nav - lieliska spēle. Galvenais, ka ir atdeve un gandrīz katrs spēlētājs cienīgi cīnās savās divcīņās.
Malači. Varbūt neiet arī uz SJ. (joks, iešu gan)!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:14, pirms 16 gadiem
labāk lietas nokārtot līdz bullīšiem

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:14, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Bet NHL tachu Brodeeru izchakareejis.
Nu jaaa, tas jau taads tituls, uz muuzu!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:15, pirms 16 gadiem
bet ko svaigam MM padarīsi. labi ka izturējam cienīgi. MALAČI.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:15, pirms 16 gadiem
Vienalga Malači!
Spēle iet un vajag smuki spēlēt un tad viss būs okey.
Ņiživjs šodien normāli kapāja.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:16, pirms 16 gadiem
Njiživijs pa pārlikni, Cipulis pa štangu ... noplauka tiem metālalējējiem...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:16, pirms 16 gadiem
lunis_no_malas rakstīja: piedod,Ivar, bet tas tavs nievājošais tonis nedaudz kaitina.
es saprotu, ka tu vēlies būt īstais hokeja eksperts, bet man šķiet, ka salīdzinot ar iespējām, mūsējie šodien tiešām nospēlēja ļoti labi!
Bet es jau arī neteicu,ka slikti!Tas arī atspguļojas rezultātā un izcīnītā vienā punktā!
Tomēr gan metienu skaits,gan arī redzētais laukumā man liek īpaši uzteikt Pruseku!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:16, pirms 16 gadiem
Spēle , kur visu noteica pati spēle nekādas veiksmes palīdzības tik , žēl ka veiksmes sliktā māsa bisķ ierieba pēcspēles metienos . Un es jau vakar teicu : pretinieks pēc atpūtas svaigs ,kā gurķīts , bet mums otrā spēle pēc kārtas ,un domāju šodien tikai šis faktors mums neļāva paņemt 3 punktus .
Un Ivars77 bez ironijas džeki patiešām savākušies nu un Pruseks tam šodien laimīgā diena .
Paldies džekiem , tā turpināt.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:16, pirms 16 gadiem
malači

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:17, pirms 16 gadiem
Maķenīt beigās nepaveicās,bet vienalga malači! Lai veicas sestdien!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:17, pirms 16 gadiem
malači! Labi, ka ieguvām to 1 punktu.. Protams, labāk būtu, ja būtu vinnējuši pamatlaikā. Bet vienalga malači, visi cīnījās godam!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:18, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: OHO!!!!!!!??? Tev nav vecit temperatura?? Kautko labu par RD ieminejies, mjaaa. Bet spele tiesam laba

Temperatūra nav,bet visu nedēļu esmu uz slimības lapas,kas gan nav atstājis iespaidu uz manu skaidro saprātu!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:20, pirms 16 gadiem
Salvis74 rakstīja: Nav skaidrs kaapeec meta Hosa, ja mani atminja nevilj vinsh pagaidaam nevienu bulliiti nav iemetis! Domaaju lietderiigaak buutu bijis otreiz ljaut mest Nizivijam!!!
Šuplers gribēja pēdējo reizi pārliecināties un salīdzināt mūsējos un leģionārus bullīšos (pirmos 3 taču šoreiz meta mūsējie, atšķirībā no iepriekšējās reizes)... Turpmāk leģionāri metīs pamatlaikā, bet, ja lieta nonāks līdz bullīšiem, leģionāri varēs sēdēt aiz borta

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:22, pirms 16 gadiem
smukdupse rakstīja: SKA - Cempion!!!!!!! Molodci!!!!!
moš ASK ?

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:23, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: Šuplers gribēja pēdējo reizi pārliecināties un salīdzināt mūsējos un leģionārus bullīšos (pirmos 3 taču šoreiz meta mūsējie, atšķirībā no iepriekšējās reizes)... Turpmāk leģionāri metīs pamatlaikā, bet, ja lieta nonāks līdz bullīšiem, leģionāri varēs sēdēt aiz borta
Par to Šuplers var arī pārliecināties arī trenniņos. domāju ka otrajā piegājienā bija vēlreiz jādod iespēja Ņiživijam mest.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:24, pirms 16 gadiem
Artjoms2 rakstīja: cik var tos tiesneshus lamaat? bullishus ari vinsh nepareizi tiesaaja?
visus var kritizēt, pat jebkuras valsts prezidentu, tikai ne tiesnešus-kas viņi ir par svētajiem, vienreiz taču tā stulbā tiesnešu aizstāvēšana jābeidz, es saprotu ka nav korekti ja spēlētāji vai treneri visu vainu noveļ uz tiesāšanu bet kapēc to nedrīkstētu darīt prese vai fani.

šī mana replika nav par šo spēli bet par principu kurš kaut kad iegājies un jau sāk pārvērsties par muķību.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:24, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Spēle , kur visu noteica pati spēle nekādas veiksmes palīdzības tik , žēl ka veiksmes sliktā māsa bisķ ierieba pēcspēles metienos . Un es jau vakar teicu : pretinieks pēc atpūtas svaigs ,kā gurķīts , bet mums otrā spēle pēc kārtas ,un domāju šodien tikai šis faktors mums neļāva paņemt 3 punktus .
Un Ivars77 bez ironijas džeki patiešām savākušies nu un Pruseks tam šodien laimīgā diena .
Paldies džekiem , tā turpināt.
Es domāju,ka RD špīleriem vienkārši vairs nebija atkāpšanās ceļa,un tāpēc viņi kapājas uz maksimumu! Galu galā viņiem ir jaciena pašiem sevi visupirmām kārtām!
Atliek vien pajautāt-uz cik laiku viņiem baterijas turēs!
To laikam šobrīd nevar atbildēt neviens!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:25, pirms 16 gadiem
nu ko pēc komentāriem spēle ir bijusi ļoti laba... daudz atkarīgs ir bijis no pruseka... un letiņi ar tagad dominē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-27 22:25, pirms 16 gadiem
lunis_no_malas rakstīja: piedod,Ivar, bet tas tavs nievājošais tonis nedaudz kaitina.
es saprotu, ka tu vēlies būt īstais hokeja eksperts, bet man šķiet, ka salīdzinot ar iespējām, mūsējie šodien tiešām nospēlēja ļoti labi!
es jau teicu, ka Ivars ir ieņēmis gudrā onkuļa pozu - "man patīk Dinamo, vēlu viņiem tikai labu, bet mans analītiskais prāts un nenovērtējamā dzīves pieredze liek domāt, ka viņi, diemžēl, šogad neko nesasniegs" Izdevīgi - var gudri izrunāties jebkurā gadījumā - gan zaudējuma gadījumā, gan pēc uzvaras...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:26, pirms 16 gadiem
lieliska spēle pat neskatoties uz zaudējumu
"Bullīšos" jau arī drusku nepaveicās, bet punkts kabatā
Pruseks nostāvēja gandrīz kā Dievs!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es domāju,ka RD špīleriem vienkārši vairs nebija atkāpšanās ceļa,un tāpēc viņi kapājas uz maksimumu! Galu galā viņiem ir jaciena pašiem sevi visupirmām kārtām!
Atliek vien pajautāt-uz cik laiku viņiem baterijas turēs!
To laikam šobrīd nevar atbildēt neviens!
turpinam uzdot retoriskus jautājumus un tēlot KHL erudītāko ekspertu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:29, pirms 16 gadiem
Visvairāk žēl ka pretinieku komandas vārtsargam paveicās bullīšos, pēc viņa spēles 65 min, vins nebija pelnijis atsist kaut vienu bullīti.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:29, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: es jau teicu, ka Ivars ir ieņēmis gudrā onkuļa pozu - "man patīk Dinamo, vēlu viņiem tikai labu, bet mans analītiskais prāts un nenovērtējamā dzīves pieredze liek domāt, ka viņi, diemžēl, šogad neko nesasniegs" Izdevīgi - var gudri izrunāties jebkurā gadījumā - gan zaudējuma gadījumā, gan pēc uzvaras...
Jā,rozā brilles jau ļoti sen nenēsāju,un tas man atļauj retāk kļūdīties,un vairāk priecāties,ja kas notiek labāk,nekā es biju prognozējis iepriekš!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:29, pirms 16 gadiem
Martons rakstīja: visus matus sev izpluukaaju
laba speele!!!!
Sveiciens plikpauriem!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:30, pirms 16 gadiem
morfeus rakstīja: Par to Šuplers var arī pārliecināties arī trenniņos. domāju ka otrajā piegājienā bija vēlreiz jādod iespēja Ņiživijam mest.
vecīt, tas bija tikai sarkasms par Šuplera neizsmeļamo uzticības kredītu saviem tautiešiem

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:30, pirms 16 gadiem
Lieliska spēle,jo atkal Dinamo ir ātrumi un uzreiz veidojas vārtu momenti!Hosa tik tāds nervozs pārāk(arī vakar bija...)Netiku uz spēli klātienē-cik bija skatītāju šodien?

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:31, pirms 16 gadiem
žēl, ka zaudējām.. mūsējie riktīgi labi nocīnījās..

  -2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:32, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: turpinam uzdot retoriskus jautājumus un tēlot KHL erudītāko ekspertu...
Jā,turpinam,jo hokejs interesē daudz dziļāk,nekā tikai sēdēt tribīnēs un izdot neattikulētas skaņas bieži pat nesaprotot,kas notiek laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: nezinu par RD ātrumiem,bet mogņitkas spēlētāji vienkārši lidoja !!
Jā,un kad RD bija otrs mazākums,tad MgM pirmā maiņa vispār RD spēlētājus neizlaida no savas zonas!Sen nebiju ko tādu redzējis!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:38, pirms 16 gadiem
umkaaa rakstīja: Bet kas noticis ar Novaku?Pēdejā laikā ne visai labi viņš spēlē.
Iespējams, ka kāda mikrotrauma, jo vakar šis diezgan smagi pa kāju dabuja tapēc arī iespējams, ka arī nevar uz visiem 100% tagad pakapāt... bet kopumā es īpaši nemaniju, ka šis baigi uz pārējo fona būtu "ārā kritis".... RD visi kopumā bija malači un it īpaši Pruseks! Bullīši ir loterija.... kādam paveicas, kādam ne...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:38, pirms 16 gadiem
nu ko gaidam spēli pret ufu...punkts jāņem...šodienas manas prognozes par zaudējumu nepiepildījās, zaudēja ,bet tik buļļos

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:38, pirms 16 gadiem
biju spele, emoocijas labas. Darzinsh smuki iebaza!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 22:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,turpinam,jo hokejs interesē daudz dziļāk,nekā tikai sēdēt tribīnēs un izdot neattikulētas skaņas bieži pat nesaprotot,kas notiek laukumā!
ievietot 10...20 komentārus par katru RD spēli vēl neliecina par īpašu interesi par hokeju, drīzāk nelielu iedomātā hokeja "eksperta" narcismu... ok, apnika, neies jau mērīties krāniņiem un vilkt ārā vecās hokeja gadagrāmatas, lai pierādītu, kuram ilgāka un dziļāka interse par hokeju

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,turpinam,jo hokejs interesē daudz dziļāk,nekā tikai sēdēt tribīnēs un izdot neattikulētas skaņas bieži pat nesaprotot,kas notiek laukumā!
Pat ne Tu Ivar, vienmēr saproti kas notiek laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 22:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,turpinam,jo hokejs interesē daudz dziļāk,nekā tikai sēdēt tribīnēs un izdot neattikulētas skaņas bieži pat nesaprotot,kas notiek laukumā!
Lūk, te arī tavs nievājošais tonis izpaužas.
no tevis teiktā 90% tribīnēs sēdošo izdvešs neartikulētas skaņas, bet tu ,gudrais, sēžot pie televīzora, visu novērtē objektīvi!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:40, pirms 16 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Lieliska spēle,jo atkal Dinamo ir ātrumi un uzreiz veidojas vārtu momenti!Hosa tik tāds nervozs pārāk(arī vakar bija...)Netiku uz spēli klātienē-cik bija skatītāju šodien?
skatitaji vareja but vairaak, bet bija OK! Nu vispar es ceru ka pret Salaftju Lajev bus vairaak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:41, pirms 16 gadiem
Pruseks atgādināja Irbi (Hurricanes vs Red Wings kaut kas tamlīdzīgs). Ņiživijs vispār ideāli nospēlēja pamatlaikā. Bet kā nepaviecās, ka bullīšos Sašam un Mārtiņam vārtu vietās bija vārtu pārliknis un stabs.
Teikšu tā. Ja Pruseks šo spēli aizveda līdz bullīšiem (labā nozīmē), tad Proskurjovs pirms sērijas prata aprunāties ar Arēnas "Rīga" inventāru - vārtu stabiņiem.
pret Ufu... ir laba nojausma.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:43, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Iespējams, ka kāda mikrotrauma, jo vakar šis diezgan smagi pa kāju dabuja tapēc arī iespējams, ka arī nevar uz visiem 100% tagad pakapāt... bet kopumā es īpaši nemaniju, ka šis baigi uz pārējo fona būtu "ārā kritis".... RD visi kopumā bija malači un it īpaši Pruseks! Bullīši ir loterija.... kādam paveicas, kādam ne...
Vispaar diezgan rupji pret vinju nospeeleeja.
Par loteriju - kaa to njem, tas tomeer arii apliecina meistariibu, protams, taas shtangas var novelt uz neveiksmi, bet veel ir arii psihologjiskaa sagatavotiiba tajaa briidii.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:44, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: ievietot 10...20 komentārus par katru RD spēli vēl neliecina par īpašu interesi par hokeju, drīzāk nelielu iedomātā hokeja "eksperta" narcismu... ok, apnika, neies jau mērīties krāniņiem un vilkt ārā vecās hokeja gadagrāmatas, lai pierādītu, kuram ilgāka un dziļāka interse par hokeju
Tev ir dotas visas iespējas nelasīt manus komentārus!
Lasa to,kas pašam nepatīk,un vel jūtas apvainots! Tas par lielu gudrību neliecina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:46, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: mogņitka bij tiešām ļoti laba un labi noskaņojusies uz šo spēli,mūsu čaļi šajā spēlē bij spiesti spēlēt ar 150% atdevi.
200% vārtsargs

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:47, pirms 16 gadiem
kharlamovs

Manā atmiņā ir pagaisis kā Cipruss met bullīšus, bet Saša jau varen labs.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:47, pirms 16 gadiem
kā ivar var neizlasīt tavus komentus bieži tavs viedoklis ir sakarīgs un es tew piekrītu, bet ir reizes ka tu konkrēti besī ārā...a kur pruseka norējējs fire

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Pat ne Tu Ivar, vienmēr saproti kas notiek laukumā.
Es vismaz cenšos saprast,un man pat bieži rezultāts ir vienaldzīgs! Galvenais,lai super hokejs! Šodien tāds bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:48, pirms 16 gadiem
Eh...zaudējums..žēl, bet nospēlēja godam, malači!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:49, pirms 16 gadiem
Ņiživijam labs gols. Labi, ka vismaz 1 punkts. Arī labi.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:50, pirms 16 gadiem
Spēle un atmosfēra šodien bija lieliska, bet man sāk traucēt, ka Arēnā aizvien vairāk fani ir analfabēti hokeja noteikumos... Vai tiešām ir jāsvilpj katru reizi, kad tiesnesis nosvilpj kādu svilpi pret mums? Vai tiešām ir jābūt noraidījumam katru reizi, kad mūsējais nokrīt? Riktīgs bērnudārzs...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev ir dotas visas iespējas nelasīt manus komentārus!
Lasa to,kas pašam nepatīk,un vel jūtas apvainots! Tas par lielu gudrību neliecina!
labi, labi, nepārdzīvo, jūtu, ka uzkāpu Tev uz pašapziņas nerva iešu sestdien uz Arēnu, iedzeršu aliņu ar čipšiem un izdvesīšu neartikulētas skaņas (tipa "Dinamo, Dinamo Rīga!"), netraucējot Tev spodrināt esporta ekspertlauvas ūsas... Pārdomas izraisa tas, ka, spriežot pēc komentāru operativitātes, Tu gan vēl neesi bijis ne uz vienu RD spēli klātienē Laikam TV ekrāns sniedz daudz lielākas priekšrocības gudrā muldēšanā?

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:50, pirms 16 gadiem
Molodci! Prieks par Meijas sniegumu un itin labo saspēli ar dzīvo leģendu Ciprusu!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:51, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Vispaar diezgan rupji pret vinju nospeeleeja.
Par loteriju - kaa to njem, tas tomeer arii apliecina meistariibu, protams, taas shtangas var novelt uz neveiksmi, bet veel ir arii psihologjiskaa sagatavotiiba tajaa briidii.
Ja nu kaut kas mani pasaulē kaitina, tad viena lieta ir ka daudzi speci, gan tie kas domā ka ir speci cenšas iestāstīt ka bullīši ir loterija. Nav!!! Tas ir vārtsarga un laukuma spēlētāja duelis. Piekrītu par veiksmes devu tai visā, bet nosaukt par loteriju ir kliedzoša netaisnība pret šo hokeja elementu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:51, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Vispaar diezgan rupji pret vinju nospeeleeja.
Par loteriju - kaa to njem, tas tomeer arii apliecina meistariibu, protams, taas shtangas var novelt uz neveiksmi, bet veel ir arii psihologjiskaa sagatavotiiba tajaa briidii.
Protams arī tas, bet galvenais bullīšos ir kā koučs uzmin ar metējiem... Ņizīvijs ir RD un izlases "štatnijs" bullīšu metējs un viens no labākajiem šajā rādītāja... Cipulim biš nepaveicās iespejams arī emocionāli biš pārdega, bet Hossu manuprāt nevajadzēja laist mest bullīti, jo džeks kaut kāds baigi sastresojies izskatijās... ta jau moš toč labāk Jūlis vēlreiz Lauri būtu palaidis... bet tas jau atkal tagad no sērijas "kā būtu, ja būtu"..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,un kad RD bija otrs mazākums,tad MgM pirmā maiņa vispār RD spēlētājus neizlaida no savas zonas!Sen nebiju ko tādu redzējis!
Runā, ka BAČā pret Junostj Liepājas Metalurgu minskieši iespieduši tā zonā, ka visu vairākumu ripu kontrolēja baltkrievi...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:53, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: kā ivar var neizlasīt tavus komentus bieži tavs viedoklis ir sakarīgs un es tew piekrītu, bet ir reizes ka tu konkrēti besī ārā...a kur pruseka norējējs fire
Bet tas jau ir normāli,kad reizēm atšķirās viedokļi,jo tika vilki mežā gaudo savam barvedīm līdz,bet mēs atšķirībā no viņiem esam cilvēki,kuriem par lietām tiem apkārt ir katram savas domas!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:53, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: vecīt, tas bija tikai sarkasms par Šuplera neizsmeļamo uzticības kredītu saviem tautiešiem
OK sorry, pārpratu.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Runā, ka BAČā pret Junostj Liepājas Metalurgu minskieši iespieduši tā zonā, ka visu vairākumu ripu kontrolēja baltkrievi...
LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
jā tas ir pareizi ka atšķiras ja būtu vienādi viedokļi tad neveidotos diskusijas...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ja nu kaut kas mani pasaulē kaitina, tad viena lieta ir ka daudzi speci, gan tie kas domā ka ir speci cenšas iestāstīt ka bullīši ir loterija. Nav!!! Tas ir vārtsarga un laukuma spēlētāja duelis. Piekrītu par veiksmes devu tai visā, bet nosaukt par loteriju ir kliedzoša netaisnība pret šo hokeja elementu.
Pasaulē vispār daudz kas ir netaisnīgi...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:56, pirms 16 gadiem
Nez, ja trāpa stabu tas nozīmē ka neiztur nervi vai nebija gatavs? Nepiekrītu, nepaveicās un viss, īpaši man kremt tas ka tas vārtsargs neko spēles laikā neparādija, raustijās vislaik. Es nebūtu licis Hossu, it īpaši kad šis atsēdējis bij cik ilgi uz soliņa.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!
Un RD tu kaut ko vari līdzēt?

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:59, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nez, ja trāpa stabu tas nozīmē ka neiztur nervi vai nebija gatavs? Nepiekrītu, nepaveicās un viss, īpaši man kremt tas ka tas vārtsargs neko spēles laikā neparādija, raustijās vislaik. Es nebūtu licis Hossu, it īpaši kad šis atsēdējis bij cik ilgi uz soliņa.
...un sēžot uz soliņa viņa sejas izteiksme neliecināja ka šis vīrs šodien mūs glābs

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Pasaulē vispār daudz kas ir netaisnīgi...
Tas gan, bet par tiem loterijbuļļiem dusma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: labi, labi, nepārdzīvo, jūtu, ka uzkāpu Tev uz pašapziņas nerva iešu sestdien uz Arēnu, iedzeršu aliņu ar čipšiem un izdvesīšu neartikulētas skaņas (tipa "Dinamo, Dinamo Rīga!"), netraucējot Tev spodrināt esporta ekspertlauvas ūsas... Pārdomas izraisa tas, ka, spriežot pēc komentāru operativitātes, Tu gan vēl neesi bijis ne uz vienu RD spēli klātienē Laikam TV ekrāns sniedz daudz lielākas priekšrocības gudrā muldēšanā?
Neesmu gan bijis,jo man nav pārāk izdevīgi braukt uz Rīgu no Liepājas tikai spēles dēļ! Ja ļoti gribas izjust spēles atmosfēru,tad aizsoļoju pa retam uz LM ledus halli!Tur ,protams,nav tas,kas arēnā,bet ja ir vēlēšanās,tad balsi var gana labi izvingrināt!
Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā+atkārtojumi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!
Lāsts??? Vari nokopēt, lielu daļu savu komentu kas rakstīti par RD un iepeistot rakstos zem LM, tur tie tikpat labi iederēsies.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Protams arī tas, bet galvenais bullīšos ir kā koučs uzmin ar metējiem... Ņizīvijs ir RD un izlases "štatnijs" bullīšu metējs un viens no labākajiem šajā rādītāja... Cipulim biš nepaveicās iespejams arī emocionāli biš pārdega, bet Hossu manuprāt nevajadzēja laist mest bullīti, jo džeks kaut kāds baigi sastresojies izskatijās... ta jau moš toč labāk Jūlis vēlreiz Lauri būtu palaidis... bet tas jau atkal tagad no sērijas "kā būtu, ja būtu"..
tīri subjektīvi likās, ka Lauris savā vārda dienā bija tāds atraisīts un gatavs kalnus gāzt, taču nevar pārmest Šupleram, jo pie šiem vārda dienas nesvin par Hossu pilnīgi piekrītu, pārāk jau liela atbildības nasta un pārāk ilga melnā strīpa, lai laistu uz izšķirošiem bullīšiem

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā!
var redzēt ka neesi bijis Arēnā...

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ...un sēžot uz soliņa viņa sejas izteiksme neliecināja ka šis vīrs šodien mūs glābs
Godīgi sakot, nu nebija viņa diena šodien, vairākas reizes kļūdijās. Bet pat tad ja neiemet, viņa klase ir acīm redzama, prieks skatīties.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: var redzēt ka neesi bijis Arēnā...
Neesmu gan,jo darba un citās darīšanās visbiežāk tikai ieskrienu uz dažām stundām Rīgā!

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā+atkārtojumi!
Nu šeit nepiekritīšu, Arenā no 3. stāva visu var perfekti redzēt, arī spēles zīmējumu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:06, pirms 16 gadiem
ivar es pat dzīvoju tālu taču apmeklēšu kādu spēli...tev nepatīk šī komanda un tādēļ arī neapmeklē spēles...taču man spēles apmeklējums ir svētki... es vnk mīlu dinamo

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:07, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Godīgi sakot, nu nebija viņa diena šodien, vairākas reizes kļūdijās. Bet pat tad ja neiemet, viņa klase ir acīm redzama, prieks skatīties.
Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Lāsts??? Vari nokopēt, lielu daļu savu komentu kas rakstīti par RD un iepeistot rakstos zem LM, tur tie tikpat labi iederēsies.
Nesit Ivaram77 zem jostas vietas. Nav jeegas!!! Vinjsh ir kastraats.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neesmu gan bijis,jo man nav pārāk izdevīgi braukt uz Rīgu no Liepājas tikai spēles dēļ! Ja ļoti gribas izjust spēles atmosfēru,tad aizsoļoju pa retam uz LM ledus halli!Tur ,protams,nav tas,kas arēnā,bet ja ir vēlēšanās,tad balsi var gana labi izvingrināt!
Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā!
o, šinī komentā beidzot Tev piekrītu, man arī patīk atkārtojumi no dažādiem leņķiem Taču latviešu un baltkrievu olimpiskā kvalifikācijas spēle un latviešu un baltkrievu U-20 kapājiena vērošana klātienē ir vieni no skaistākajiem mirkļiem manā hokeja līdzjutēja pieredzē

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:08, pirms 16 gadiem
Ar labu nakti visiem hokejmīļiem!
Novēlu mums visiem arī sestdien skatīt aizraujošu un azartisku hokeja spēles skatīšanu visa mača garumā!

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neesmu gan,jo darba un citās darīšanās visbiežāk tikai ieskrienu uz dažām stundām Rīgā!
karliss jau uzrakstīja, Arēnā var labi redzēt un ir vietas kur pat ļoti labi, TV nestāv klāt, TV plus ir bijis atkārtojumi un komentētāji, lai gan šitie abi kadri daudzas hokeja nianses nepārzin, tapēc arī viņu līmenis ir stipri viduvējs.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:10, pirms 16 gadiem
Patīkami pārsteidza abi komentētāji:
1. Kad pie mūsu aizturētā soda pretinieku vārtsargs slidoja nomainīties pret vēlvienu laukuma spēlētāju - vai tiešām šiem hokeja pārzinātājiem (komentētājiem) bija pirmā reize, kad to redzēja (vēl pateica, ka tā tak netīšām var iesist savos vārtos )
2. Kad Dinamo zaudēja vārtus, no kurienes viņi izrāva aizturēto sodu???

Saprotu, ka komentētājiem arī ir emocijas bieži vien lielākas nekā skatītājiem, bet nu .....

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas gan, bet par tiem loterijbuļļiem dusma!
Re ko Jūlis presenē teica: "Bullīšos ne vienmēr visu izšķir meistarība, liela nozīme ir arī veiksmei. " .... veiksme = loterija... Bet labi beigšu Tevi "kacināt" kaut kur jau Tev taisnība arī ir un droši vien, ka bullīši vairāk ir maistarības (vai nu vārtsarga, vai uzbrucēja) apliecinājums un ne tik daudz tāds veiksmes/neveiksmes faktors kaut gan bieži vien bez pēdējā arī neiztikt ...

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Nu prieks pa viņu, bet jauprojām uzskatu ka vajadzēja iemest kad bij viens pret vārtsargu, nu vismaz ko vairāk kā uzmest virsū. Bet to var norakstīt uz pirmo spēli un satraukumu, noteikti negaidija tādu ''dāvanu'' domājams nakamajās spēlēs iemetīs. Novēlu iemest nākamajā

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 23:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ar labu nakti visiem hokejmīļiem!
Novēlu mums visiem arī sestdien skatīt aizraujošu un azartisku hokeja spēles skatīšanu visa mača garumā!
Novēlu Tev uz Play Offiem atbraukt uz Arēnu

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Jap.... man Meija arī šodien patika! Tads labā nozīmē - sportiski nekaunīgs..... ja džeks "nepārdegs", tad nākotnē iespejams mums būs par vienu labu uzbrucēju vairāk..... a labu uzbrucēju mums nav nemaz tik daudz....

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: karliss jau uzrakstīja, Arēnā var labi redzēt un ir vietas kur pat ļoti labi, TV nestāv klāt, TV plus ir bijis atkārtojumi un komentētāji, lai gan šitie abi kadri daudzas hokeja nianses nepārzin, tapēc arī viņu līmenis ir stipri viduvējs.
Par Kreipānu piekrītu!
Skatos,ka ir pazudis mans koments par to,ka es to pašu ko rakstu par RD var arī atiecināt uz LM,tad atbildu-ka tā tas ir,un man nav ko Tev oponēt pie šī jautājuma!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:17, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Novēlu Tev uz Play Offiem atbraukt uz Arēnu
Ja gadīšos Rīgā,tad kāpēc gan nē!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:23, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Re ko Jūlis presenē teica: "Bullīšos ne vienmēr visu izšķir meistarība, liela nozīme ir arī veiksmei. " .... veiksme = loterija... Bet labi beigšu Tevi "kacināt" kaut kur jau Tev taisnība arī ir un droši vien, ka bullīši vairāk ir maistarības (vai nu vārtsarga, vai uzbrucēja) apliecinājums un ne tik daudz tāds veiksmes/neveiksmes faktors kaut gan bieži vien bez pēdējā arī neiztikt ...
Viņš teica "ne vienmēr", protams, es jau nenoliedzu zināmu veiksmes faktoru, tomar galvenais ir meistarība. Lai uzvarētu loterijā nevajag iepriekšēju sagatavotību, hokeja bullīšos tomēr to vajag un stipri daudz. reiz Piņķos spēles starplaikā bija līdzjutēju stafete - džeki ar nūju rokās vadot ripu startē no zilās, mauc aiz vārtiem apslido apli atpakaļceļā šiem ripa jāiemet tukšos vārtos, kurš pirmais tam balva. Pirmais kurš bija izrāvies vadībā no puszonas meta, aizmeta garām, to redzēdams otrais izvēlējās pieslidot pavisam tuvu... vārtiem, garām, pats uz mutes...tas pirmais aiz vārtiem savāca savu šaibu un no aizvārtes meiģināja iedabūt to vārtos, paklupa un nesanāca, karoč neatceros kā īsri beidzās, bet vesels karuselis tur bija ar švakiem slidotājiem, viņu ripām un tukšajiem vārtiem līdz noskaidroja uzvarētāju. Nedomāju ka kāds no viņiem tagad bullīti uzskata par loteriju.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 23:26, pirms 16 gadiem
Pruseks šodien monstrs bija.... biju Arēnā, atmosfēra šodien bija super! pretinieks bija stiprāks, bet darījām ko varējām un punkts tika izcīnīts!

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:34, pirms 16 gadiem
Spēle ļoti laba!!! spēles gaitā veicās kā mums tā pretiniekam. Vienīgi Magņitka spēlēja bez sava līdera Jana Mareka!!! domāju, ka, ja būtu tas džeks, tad savu golu droši ka iemestu jau 1. vai 2.periodā, ko nekādīgi nevarēja izdarīt pārējie metalurgi! Bet tā, ļoti labi pārsteidza mūsējie! kā nekā otrā spēle pēc mazāk kā 24 h pārtraukuma!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-27 23:36, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:39, pirms 16 gadiem
smukdupse rakstīja: SKA - Superbeton!!!
Tiešām trula esi,visiem pie kājas ko te raksti

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:49, pirms 16 gadiem
Boriss55 rakstīja: Molodci! Prieks par Meijas sniegumu un itin labo saspēli ar dzīvo leģendu Ciprusu!
Ja vēl spēles laiku iedos būs normāli,jo ceturtā maiņa ir Bērziņš&CO.Neapskaužu Laviņu ar CHANEL N5 vienā pārī tas ir kā pa mīnu lauku paistaigāties.Šodien reizes 4-5 metās pie cita spēlētāja ar kuru jau viens mūsējais spēlē(un tas notiek katru spēli)aizsargam tādas kļūdas un sākas haos zonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:59, pirms 16 gadiem
underworld rakstīja: Reko par mums raksta nytimes
http://slapshot.blogs.nytimes.com/2008/11/26/hockey-night-in-europe-latvians-online-sure-love-their-hockey/
Kas taa pa dziesmu kas skan 1:27 taja video?Super dziesma

     [+] [-]

, 2008-11-28 00:11, pirms 16 gadiem
pēc pēdējām divām RD spēlēm, redzētām klātienē, es tiešām esmu kļuvis par šīs komandas fanātu!

     [+] [-]

, 2008-11-28 00:20, pirms 16 gadiem
kur visi trakie nolicēji nez palikuši pēdējo divu spēļu komentos nav redzēti,bet ir tādi kas pārnākuši atkal pie dinamo,kaut gan pāris dienas atpakaļ reāli nodirsa

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 00:27, pirms 16 gadiem
Stupid rakstīja: Kas taa pa dziesmu kas skan 1:27 taja video?Super dziesma
taa ir grupas "Modo" (cerams ka nekļūdos, ja tā ir palabojiet) dziesma vēl no padomju laiku Rīgas Dinamo!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 00:28, pirms 16 gadiem
un šo dziesmu varētu arī šad un tad arēnā uzspēlēt!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 00:59, pirms 16 gadiem
hmm, kas tad tie pa faniem, kuros jaatgirez uzticiba?! es teiktu ka tie ir memleki ne fani ^_^
uzprieksu kameruna!!!! ta turpinat togo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-28 01:22, pirms 16 gadiem
patiesiba 6 jau jebkura gadijuma, j par paliksanu grupa jau cinamies biezak, neka par augstakam vietam RD fufelis ne veikals man patik ka spele bolivija, hmm japaskatas vai siem vispar ir zinams kas ir hokejs

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 01:30, pirms 16 gadiem
Dinao Riga vislabakie! vnk super spele! fantastika, nekas ka zaudejam!

     [+] [-]

, 2008-11-28 02:12, pirms 16 gadiem
vajadzeeja Hariganu uzlaist bulliitii, ka buutu shaavis pa stiklu!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 08:23, pirms 16 gadiem
oki, laba speele bija
luuk , ko raksta Traktoristu fans par 5 :0
" вот это настрой у ваших...
Мда, докричались кретины тогда "
nevar muuseejos taa niknot

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 08:31, pirms 16 gadiem
godīgi sakot, viss bija OK, izņemot Hosas spēli. Džekam ir bišķiņ galvā sakāpis "zvaigznes" statuss - aizsardzībā nepalīdz, dzīvo pie sarkanās līnijas, pēc katra pieskāriena skatās uz tiesnesi, nevis iet tālāk. It sevišķi beigās, kad visiem jau tā pat nav viegli.
Sotniekam un Meijam - pa lielam cepumam Izskatās, ka šitie džeki ir uz palikšanu (vismaz manas domas)
Galviņš, kā vienmēr, liek ķert pēc validola, bet nu malacis, cīnās līdz galam

     [+] [-]

, 2008-11-28 08:51, pirms 16 gadiem
ai kaa man patiik palasiities krievy saitos komentus
piemeeram , kad iemetaan Traktoram 4 : 0 :
" Полный пендец.
Плачь Россия- радуйся европа.
Вы полная ,,,,,,,,,,,,,, "
labs

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 08:54, pirms 16 gadiem
oki, par metalurg speli ; kad saakaas papaildlaiks , nevareeju noskatiities vienatnee, aizskreeju uz baaru pie draugiem ...
speele bija super , tak taa bullisu zaude bij ruugta ..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 08:55, pirms 16 gadiem
underworld rakstīja: Reko par mums raksta nytimes
http://slapshot.blogs.nytimes.com/2008/11/26/hockey-night-in-europe-latvians-online-sure-love-their-hockey/

tas ir mans video, ko viņi tur ielikuši.
forši

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 09:38, pirms 16 gadiem
viens punkts arī Āfrikā ir viens punkts!! Malači Dinamo, cīnījās godam!

     [+] [-]

, 2008-11-28 10:08, pirms 16 gadiem
nu gan jau hosam aizies spēle tik jaunu ķiveri vajag

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 10:15, pirms 16 gadiem
Viens kārtīgi izkapāts punkts! Pruseks- nav pat īsta apzīmējuma.. Hosa gan tāds gurdens jau kuro spēli, slims vai?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 10:44, pirms 16 gadiem
Spēle tiešām patika, visu garastāvokli sačakarēja "menti" kas tik čakli bija uzlikuši savu soda kvīti par nepareizu mašīnas novietošanu, varēja pa centru braukāt un līmēt, arēnā nebija iespējams novietot mašīnu tam paredzētajās vietās un tā kā spēle jau tūlīt sākās tad vajadzēja nolikt uz trotuāra, nevienam takš netraucēja, bet tie "gaiļi" paņem un pieber vēl sāli zudējumam!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 11:18, pirms 16 gadiem
jaa!!!.vot šādi ir jāspēlēe sai krievijas līgā!!!
ja taa DINAMO RIGA turpinas spelet,tad 16niekaa tiks!!
ta tureet!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 11:27, pirms 16 gadiem
ieiet nobalso par Pruseku sportbox.ru beidzot atkal kādu mūsējo ielikuši

news.sportbox.ru

par labāko nedēļas spēlētāju balsojums !

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 11:28, pirms 16 gadiem
eldžī rakstīja:
tas ir mans video, ko viņi tur ielikuši.
forši
Kur Tu dabuuji to dziesmu, nekur vinju nevaru atrast!Help!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 11:34, pirms 16 gadiem
atceros kaa no saakuma visi nolika PRUSEKU!!!
luudzu -experti!!!!!!
pruseks viesulis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 12:26, pirms 16 gadiem
Nobalsoju Par Jašinu

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 12:27, pirms 16 gadiem
iesparda ka daži liela pruseku bet skatas reali lielako vina darbu paveica aizsargi. Un paskatisimies ka pret ufu nospeles ja tik labs ka sakat tad jau sausais mach garantets

     [+] [-]

, 2008-11-28 12:29, pirms 16 gadiem
Tantrix rakstīja: ai kaa man patiik palasiities krievy saitos komentus
piemeeram , kad iemetaan Traktoram 4 : 0 :
" Полный пендец.
Плачь Россия- радуйся европа.
Вы полная ,,,,,,,,,,,,,, "

Tur netikai šādus tekstus var atrast izlasot aiz smiekliem var vismaz 30min smieties no vietas , protams ka parasti ir ari negatīvi komentari
labs

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 12:44, pirms 16 gadiem
eldžī rakstīja:
tas ir mans video, ko viņi tur ielikuši.
forši
Tagad ieraksti pie sava CV ka tavi video likti NY Times
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 12:50, pirms 16 gadiem
Stupid rakstīja: Kur Tu dabuuji to dziesmu, nekur vinju nevaru atrast!Help!
manā profilā ir links šai himnai!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 13:33, pirms 16 gadiem
es domaju ka vini nospeleja loti labi man prieks

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 13:47, pirms 16 gadiem
fire samierinies ar domu ka pruseks ir labākais

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 13:56, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: fire samierinies ar domu ka pruseks ir labākais
Nu es nobalsoju par Jšinu, ja kādam liksies savādāk, man taču vienalga. Par ko gribu to balsoju, un par ko man samierināties?

Runajot par prusaku paskaties, ka vins staveja kad aizsardziba bija caura un ka tagad ir atskiriba. Nebutu aizsardzibas butu prusaka stabilie 4 varti ieksa! Tas ta.

Atgriežoties par balsojumu, katram taču savas domas kāpēc un par ko nobalsot, es izvērtēju un nobalsoju par Jašinu lai gan kā spēlētājs man nepatīk, bet sniegums labs un tas galvenais!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 13:59, pirms 16 gadiem
man par to balsojumu ir nospļauties, bet ja tu saki ka aizsargi vilka tad nu es nezinu... labs varotčiks

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 14:07, pirms 16 gadiem
vnk ideāla spēle!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 15:00, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: man par to balsojumu ir nospļauties, bet ja tu saki ka aizsargi vilka tad nu es nezinu... labs varotčiks
Nu tad tā arī saki, a to padomāji ka nujau piesējies par balsojumu

Nu arī Lauris Dārziņš teica ka aizsargi strādāja labi, un KA JAU TEV PASKAIDROJU PRIVĀTAJĀ VESTULĒ, tad arī man zināms gk teica ka aizsargi teicami palīdz dināmo vartsargam !!!
Es nesaku ka viņš ir galīg garām, bet spriest pēc vienas spēles, tajā pat laikā cits gk ir pierādījis sevi pret grandiem... Tā ir liela atšķiriba, nu skatisimies pret ufu, ja neielaidis vairak par 1 vartiem tad tā nebus vnk haļava ieprieks, bet pret Ladu un traktor veiksme + aizsargi !

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 15:03, pirms 16 gadiem
Bet par balsojumu krievu lapa - varēja esports uztaisīt tādu kur tākā balsošana un par jebkuru spelētāju varētu balsot un teiksim mēneša spēlētājs utt , tā ir tāda ideja kuru diez vai ņems vērā

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 15:05, pirms 16 gadiem
labi nospeeleeja bet beigaas nenoveicaas.
stulbi ka nav kaa nhl noteikumi bullishos 1 reizi izmet un vairs ne.
bet pretinieku profiņš 2 reizes izgaaja un abas iemeta.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 15:16, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: manā profilā ir links šai himnai!!
Ne jau Dzelzs Vilku man vajag,bet to kas saakas 1:27!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 15:28, pirms 16 gadiem
maize rakstīja: taa ir grupas "Modo" (cerams ka nekļūdos, ja tā ir palabojiet) dziesma vēl no padomju laiku Rīgas Dinamo!!
Paldies atradu, MODO "Dinamo roks" 1979

zigmarsliepins.lv: Zigmars Liepiņš - ieraksti un notis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-28 17:14, pirms 16 gadiem
.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 19:50, pirms 16 gadiem
es jau domaaju ka Ņizhivijs iemeta, ka muuseejie vinnees..........

     [+] [-]

, 2008-11-28 20:34, pirms 16 gadiem
28.11.2008 19:05
Официальный сайт КХЛ опубликовал расписание телевизионных трансляций на канале "Спорт" в декабре 2008 года.

1 декабря, понедельник

"Авангард" - "Барыс" 16.00*
"Динамо" Москва - "Металлург" Магнитогорск 19.30

2 декабря, вторник

"Атлант" - ХК МВД 19.00

7 декабря, воскресенье

"Ак Барс" - "Динамо" Рига 17.00

8 декабря, понедельник

"Амур" - "Атлант" 12.00
"Авангард" - "Локомотив" 16.00

9 декабря, вторник

"Ак Барс" - "Динамо" Минск 19.00

11 декабря, четверг

"Ак Барс" - "Динамо" Москва 19.00

23 декабря, вторник

"Спартак" - "Ак Барс" 19.30

24 декабря, среда

"Динамо" Рига - "Авангард" 16.00

25 декабря, четверг

ЦСКА - "Ак Барс" 19.45

26 декабря, пятница

"Атлант" - "Салават Юлаев" 19.30

27 декабря, суббота

"Витязь" - "Ак Барс" 17.00

28 декабря, воскресенье

"Локомотив" - "Авангард" 17.00

30 декабря, вторник

"Локомотив" - СКА 19.00

* - время начала матчей - московское