Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

M. Rēdlihs: "Zaudējām pelnīti"

Jānis Celmiņš

M. Rēdlihs: "Zaudējām pelnīti"
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Nenospēlējām savu spēli, nebija simtprocentīgas atdeves un piedzīvojām pelnītu zaudējumu," pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēles pret Čehovas "Vityaz" sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Miķelis Rēdlihs.

Jau ziņojām, ka parādot pagalam neizteiksmīgu sniegumu, ceturto zaudējumu pēc kārtas šodien piedzīvoja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'', kas, pirmo reizi šajā sezonā negūstot vārtus, savā laukumā ar 0:2 piekāpās Čehovas ''Vityaz'' priekšā.

"Pretinieki nospēlēja tiešām labi, spēlēja aktīvi un uzvarēja pelnīti. Mēs netikām galā ar viņu aktivitāti un zaudējām. Viņu vēlme uzvarēt noteikti bija lielāka. Viņi nospēlēja disciplinētāk, bet mēs neparādījām sniegumu kādu varam parādīt," pēc spēles atzina Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Miķelis Rēdlihs.

Vaicāts, ko treneris Juliuss Šuplers ģērbtuvēs komandai teica uzreiz pēc spēles, Miķelis plašos komentāros neizplūda. "Bija neapmierināts ar mūsu parādīto sniegumu, taču centās uzmundrināt komandu un teica, ka katram pašam ir jāizdara secinājumi."

Miķelis arī atzina, ka spēles laikā nav bijis jūtams, ka šovakar ticis spēlēts pret līgas rupjāko spēli. "Nekas īpašs, kaut kādas runas un komentāri bija, taču tas piederas pie viņu spēles. Salīdzinājumā ar pagājušo sezonu komanda nav mainījusies."

1 2 40 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:25, pirms 14 gadiem
Pašam Miķeļim īpaši neveiksmīgas darbības laukumā!

 +15 [+] [-]

, 2010-10-27 23:26, pirms 14 gadiem
protams ka pelnīti
cerams ka nakamo speli panjems un atkal aizies uzvaras garsha

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 23:26, pirms 14 gadiem
Karoč spīd 5uzvaras pec kartas un tagad 5zaudes pec kartas!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:27, pirms 14 gadiem
Janyks rakstīja: Galvenais mierigi itka zaudetu kadai AK Bars! .. pfu nosplauties liekas vinjiem...
Daļēji tev var piekrist - jo KHL tomēr nav LAČ vai BAČ.., bet tomē Vitjaz...nu tā dīvaini tas viss skan..

 +15 [+] [-]

, 2010-10-27 23:27, pirms 14 gadiem
biju šokā par šo spēli... bet nu, gan jau būs labi !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 23:34, pirms 14 gadiem
Janyks, 23:25, pirms 6 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot
Galvenais mierigi itka zaudetu kadai AK Bars! .. pfu nosplauties liekas vinjiem...

kas viniem tagad jaasaujaas buutu???
nesanaca spele un tu tur neko nevari dariit!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 23:34, pirms 14 gadiem
Laukumā visu laiku valdīja haoss un tāpēc nekas sakarīgs neiznāca,bet šī spēle ir vienkārši jāaizmirst,Jūlim visticamāk tas būs visgrūtāk!
Lai veicas turpmāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Lowd1nG

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 23:37, pirms 14 gadiem
un vel kā pelnīti...fuj..par tādu kaunu pat runāt negribās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-10-28 00:05, pirms 14 gadiem
Kā OZO teica kauns par komandu ! Sliktak jau laikam nevar but zaudet divam vaļākajām komandām, vitjaz un avtomobilist ...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 00:09, pirms 14 gadiem
Atzīt savas kļūdas jau pēc spēles ir vienkārši, bet varbūt spēlētāji varētu paskaidrot kāpēc viņiem nav šīs simprocentīgās pašatdeves? Treneris nespēj motivēt? Tā Šuplera atruna 'katram pašam jāizdara secinājumi' ir galīgi garām - spēlētāji jau paši no sevis savu domāšanu nemainīs. Tas ir trenera pienākums, noskaņot komandu cīņai. Rodas tāds iespaids ka mūsējie ir pilnīga garastāvokļa komanda - un Šuplers tik peld līdzi un pēc tam pēc mača gudri filozofē, ak jā nebija noskaņojuma! Tad radi to, jubilār.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-28 00:18, pirms 14 gadiem
lai atgrieztu fanu uzticību tagad aiziet 6 uzvaru sēriju uztaisat
tad spēlētājiem varēs piedot šādu spēli

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:19, pirms 14 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Atzīt savas kļūdas jau pēc spēles ir vienkārši, bet varbūt spēlētāji varētu paskaidrot kāpēc viņiem nav šīs simprocentīgās pašatdeves? Treneris nespēj motivēt? Tā Šuplera atruna 'katram pašam jāizdara secinājumi' ir galīgi garām - spēlētāji jau paši no sevis savu domāšanu nemainīs. Tas ir trenera pienākums, noskaņot komandu cīņai. Rodas tāds iespaids ka mūsējie ir pilnīga garastāvokļa komanda - un Šuplers tik peld līdzi un pēc tam pēc mača gudri filozofē, ak jā nebija noskaņojuma! Tad radi to, jubilār.
kas musu hokejisti ir tinu komanda? prof. sportisti,ja nemaldos,ja ir sportiskas formas kritums,, tu vari raudat vai dziedat neko neizdarisi.

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:20, pirms 14 gadiem
Besi ara visi lielie muldetāji aiziejat uz laukuma un paši pamēģinat tad sapratīsiet ka tas ir.
Tas nau tik viegli Liekas jas tur pedejā vietā komanda pof nau gan tā pret specigam komandām ir daudz vieglāk spelēt jo viņas ir prognozējamas bet šitadās neko nevar noprognozēt.

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:29, pirms 14 gadiem
Veciem jasanemas un jadara tas ko noviniem gaida visas majas speles-Uzvaras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 01:11, pirms 14 gadiem
nu man jau liekas, ka divas lietas:
1) mūsējie domāja, neko nedarot iemetīs 7 golus;
2) un noraustījās, vienkārši noraustījās.

Bet varbūt, ka bija nepieciešama šāda auksta duša, citādi jau, varbūt, ka bija sakāpis galā.

     [+] [-]

, 2010-10-28 02:44, pirms 14 gadiem
dzonss92 rakstīja: Besi ara visi lielie muldetāji aiziejat uz laukuma un paši pamēģinat tad sapratīsiet ka tas ir.
Tas nau tik viegli Liekas jas tur pedejā vietā komanda pof nau gan tā pret specigam komandām ir daudz vieglāk spelēt jo viņas ir prognozējamas bet šitadās neko nevar noprognozēt.
aaksts,tas nav muusu darbs,ja pienjemsim mehaaa nikjis Nizjivijam sataisiis suudiigi mashiinu tad gan domaaju ka Sasha neklusees,bet kasiisies un pieprasiis naudinju apakaljaam,bet ja vinji suudiigi speelee tad kaadam te jaapieraada ka var kautko izdariit uz laukuma.... ko var stulbi pljerksteet,tas ir vinju darbs kas vinjiem jaapadara nevis kaadam citam,shitaa speeleejot vinjiem vajadzeetu atmaksaat naudinju apakaljaam par pakalpojumu,bet varbuut taadi nesapratiis un akal mals visaadus murgus par to ka te lielaakaa dalja uz slidaam nenostaavess,itka tas ir pienaakums

     [+] [-]

, 2010-10-28 03:11, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Laukumā visu laiku valdīja haoss un tāpēc nekas sakarīgs neiznāca,bet šī spēle ir vienkārši jāaizmirst,Jūlim visticamāk tas būs visgrūtāk!
Lai veicas turpmāk!
un ja iemestu tos divus golus beigās? kas tad būtu, dinhamo zelts , paŗbraucām pāri Vitjaz utml... nekādas analīzes

     [+] [-]

, 2010-10-28 08:03, pirms 14 gadiem
Veči, kas tas bija? Vai tad Šupim dzimšanas diena bija aizvakar? Pilnīgi bezzobains uzbrukums, nekādu asu momentu pie vārtiem... Mēs tribīnēs jumtu cēlām nost, kad Jums kaut vai izdevās tikt pretinieka zonā. Nu ko vēl darīt, lai jūs dabūtu uz priekšu?

     [+] [-]

, 2010-10-28 09:32, pirms 14 gadiem
Negribās un varbūt nevajag atzīties,bet vakar es šos lamāju nepajokam,piedodiet,bet tas nebij izturams.Piekrītu AhmadShahMassud par visu it īpaši,ka viņi ir profi un maxā kā profiem tapēc jākapā kā uz dzīvibu vai nāvi!!!

     [+] [-]

, 2010-10-28 09:34, pirms 14 gadiem
pēc uzvaru sērijas mūsējie iespējams ir kaut kādā emocionālā bedrē un arī noteikti fiziskais kritums... nogurums uzkrājas, bet tam jātiek pāri, jāatjaunojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-28 10:49, pirms 14 gadiem
Miķelīt ..nu būtu tak pateicis godīgi ..nu pārbijāmies mēes ,mums bija ļoti bail..mēs esam bailīgi puikņas ...tad būtu godigi vismaz.

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:38, pirms 14 gadiem
RD sak kutinat nervus lidzjutejiem

     [+] [-]

, 2010-10-28 12:12, pirms 14 gadiem
Tas bija tak redzams,ka spēlētāji bija pārbijušies,ka nedabū pa purnu.īstākie mīkstie,hokejā tādiem nav ko darīt.Tagad jebkura komanda uzspēlēs asāk un ar iespējām iedot pa degunu,tā dinamo uzreiz padosies-mīzeļi līdz matu galiem.Kauns par tādiem,bet te varbūt mēs redzam kādi sieri īstenībā ir latvieši???

     [+] [-]

, 2010-10-28 12:41, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Tiem visiem, kas saka apmēram - Nu neizdevās spēle, sanāks nākamreiz. Lūk kur arī atšķirība starp KHL un NHL. Šādus fanus NHL fani, maigi izsakoties, vienkārši nespētu saprast, bet ja kāds spēlētājs tā pateiktu (un ja tas sakristu ar uz laukuma demonstrēto), viņš, ļoti iespējams, vairs nekad nespēlētu NHL, vai visticamāk tur nekad nebūtu nokļuvis. Tā var runāt tikai amatieris, kurš to uztver kā izklaidi, kurš nejūt nekādas saistības... un kuram, kā jau te kāds minēja uz visu nospļauties... kā būs tā būs...

Šie ir sportisti-profesionāļi, kas ar to maizi pelna. Šiem cilvēkiem maksā naudu, un diezgan lielu naudu (salīdzinot ar pašreizējo Latvijas vidējo algu). Par ko? Par to lai sistos līdz asinīm ar putām uz lūpām par uzvaru līdz samaņas zaudēšanai katrā spēlē (jā piekrītu, ka kādam no viņiem varētu maksāt arī vairāk, taču gribas ticēt, ka ne tikai nauda ir viņu motivācija). Šosezon pirmo redzēju šķiet trešo vai ceturto spēli. RD pakāsa, bet spēle bija skaista, cīnījās vienkārši zvērā! Man nav nekas pretī ja tā zaudē, jo var redzēt, ka darīja visu lai uzvarētu, tomēr pretinieks bija stiprāks. Tāds ir sports, nevar uzvarēt visās spēlēs. Bet pēc šādas spēles... sajūta tikai viena, ka viņiem pajāt, ka viņi iespļauj dvēselē visiem faniem (es nerunāju par visu hokejistu attieksmi). Daudzi noteikti mani no******. Uz priekšu! Tikai atcerieties Sanda Ozoliņa komentāru pēc otrā perioda. UN, ko tagad saka M. Rēdlihs... (vai arī viņi nekā nesajēdz un tie, kas šim nepiekrīt, ir gudrāki hokejā par viņiem?... es nestrīdēšos (ja tādi būs), jo jūs nepazīstu, bet atļaušos pasmaidīt gan).

PS. Un vēlreiz. Protams, ka pelnīti, pat ļoti pelnīti. Man izskatās, ka (varbūt man rādās) RD ir vai nu iestājusies zvaigžņu slimība (Mēs taču pagājušajā gadā p-off-os SKA sasitām un zaudējām tikai sudraba ieguvējiem, kurus trenē treneris, kurš ļoti labi zina kā pret mums jāspēlē, un vēl šogad tik labs sezonas sākums (lai gan īstenībā patiesi labs bija tikai viens posms) - mēs jau esam bez 5.min čempioni). No tā vēl var atmosties. Vai arī iestājusies kluba "smagā piezemēšanās" (viena no pēdējām vietām šosezon, kas būtu pelnīti un tad varbūt sapurinātu nākamajai), vai sekos pilnīgs komandas krahs (ko ļoti negribētos). Tomēr ceru, ka variants ir pirmais (tā spriežu pēc Sprukta teiktā). Tas ir optimistiskākais variants, lai gan zāles ir rūgtas, jo var nākties piedzīvot vēl vismaz 5 vai pat vairāk zāģu sēriju pēc kārtas, tomēr, ja tas palīdzēs "sakārtot smadzenes" es esmu par to.
Tieši NHL bieži esmu lasījis ka pēc zaudējuma vai uzvaras nav nekāds panīkums vai eiforija-viss spēle beigusies gatavojas nākošai-NHL atšķiras no KHL ka par katru konkrētu spēli netaisa baigos secinājumus, bet tieši tā nu zaudējām vai uzvarējām tagd domāt par nākotni. Mūsējie KHl dažreizx ieciklojās kā padomju laikos ārprāts zaudējām nu gandrīz vai pasaules gals, bet 3 punkti visās spēlēs ir dabūjami ne vairāk vai mazāk-nevajag iecikloties uz zaudējumu-tad tikai ir sliktāk. Galvenais vienmēr ir nākošā spēle-protams kļūdu analīze ir vajadzīga bet komandas iekšīenē.

     [+] [-]

, 2010-10-28 12:47, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Tiem visiem, kas saka apmēram - Nu neizdevās spēle, sanāks nākamreiz. Lūk kur arī atšķirība starp KHL un NHL. Šādus fanus NHL fani, maigi izsakoties, vienkārši nespētu saprast, bet ja kāds spēlētājs tā pateiktu (un ja tas sakristu ar uz laukuma demonstrēto), viņš, ļoti iespējams, vairs nekad nespēlētu NHL, vai visticamāk tur nekad nebūtu nokļuvis. Tā var runāt tikai amatieris, kurš to uztver kā izklaidi, kurš nejūt nekādas saistības... un kuram, kā jau te kāds minēja uz visu nospļauties... kā būs tā būs...

Šie ir sportisti-profesionāļi, kas ar to maizi pelna. Šiem cilvēkiem maksā naudu, un diezgan lielu naudu (salīdzinot ar pašreizējo Latvijas vidējo algu). Par ko? Par to lai sistos līdz asinīm ar putām uz lūpām par uzvaru līdz samaņas zaudēšanai katrā spēlē (jā piekrītu, ka kādam no viņiem varētu maksāt arī vairāk, taču gribas ticēt, ka ne tikai nauda ir viņu motivācija). Šosezon pirmo redzēju šķiet trešo vai ceturto spēli. RD pakāsa, bet spēle bija skaista, cīnījās vienkārši zvērā! Man nav nekas pretī ja tā zaudē, jo var redzēt, ka darīja visu lai uzvarētu, tomēr pretinieks bija stiprāks. Tāds ir sports, nevar uzvarēt visās spēlēs. Bet pēc šādas spēles... sajūta tikai viena, ka viņiem pajāt, ka viņi iespļauj dvēselē visiem faniem (es nerunāju par visu hokejistu attieksmi). Daudzi noteikti mani no******. Uz priekšu! Tikai atcerieties Sanda Ozoliņa komentāru pēc otrā perioda. UN, ko tagad saka M. Rēdlihs... (vai arī viņi nekā nesajēdz un tie, kas šim nepiekrīt, ir gudrāki hokejā par viņiem?... es nestrīdēšos (ja tādi būs), jo jūs nepazīstu, bet atļaušos pasmaidīt gan).

PS. Un vēlreiz. Protams, ka pelnīti, pat ļoti pelnīti. Man izskatās, ka (varbūt man rādās) RD ir vai nu iestājusies zvaigžņu slimība (Mēs taču pagājušajā gadā p-off-os SKA sasitām un zaudējām tikai sudraba ieguvējiem, kurus trenē treneris, kurš ļoti labi zina kā pret mums jāspēlē, un vēl šogad tik labs sezonas sākums (lai gan īstenībā patiesi labs bija tikai viens posms) - mēs jau esam bez 5.min čempioni). No tā vēl var atmosties. Vai arī iestājusies kluba "smagā piezemēšanās" (viena no pēdējām vietām šosezon, kas būtu pelnīti un tad varbūt sapurinātu nākamajai), vai sekos pilnīgs komandas krahs (ko ļoti negribētos). Tomēr ceru, ka variants ir pirmais (tā spriežu pēc Sprukta teiktā). Tas ir optimistiskākais variants, lai gan zāles ir rūgtas, jo var nākties piedzīvot vēl vismaz 5 vai pat vairāk zāģu sēriju pēc kārtas, tomēr, ja tas palīdzēs "sakārtot smadzenes" es esmu par to.
Un vēl arī iepriekšējās sezonās bija šādas spēles-bija spēles kur visa komanda nospēlē ļoti slikti. Un vari jau lamāt arī nākošās sezonas laikā noteikti būs spēles par kurām varēsi teikt - spļāviens komandas līdzjutējiem. Man šī bija tikai viena spēle un neko sāusmīgu neredzu-jā zaudējām pēdējai vietai nu un tad tagad gatavojamies Dinamo Mn-savedam galvas kārtībā. Pirms gada arī mēs savā laukumā mocījāmies ar Amur un citām vājākām Sibīrijas komandām.
Zvaigžņu slimība mums nu nekādi nevar būt pēc 3 zaudējumiem. Kas nepatīk ka ir 4 zaudējumi pēc kārtas. daudziem patīk Sandis - man arī bet pēdējās 2 spēlēs pie visiem zaudētiem vārtiem laukumā bija Sandis-var jau būt ka sagadīšanās arī tas ka viņam ir otrs sliktākais lietderības koeficients laukumā kostarp citu ļoti skatās Tavā pieminētajā NHL.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-28 13:27, pirms 14 gadiem
Sotniek! Skolā biji viens no STULBĀKĀJIEM, RD profos vārtus NEPROTI gūt, pat lai IZKAUTIES ar ,,bratvu" tu esi par JĒLU! Jums abiem ar Duļevski tik ping-pongu spēlēt. -hokjiška- tpu!

     [+] [-]

, 2010-10-28 13:56, pirms 14 gadiem
Galvenais savākties .

     [+] [-]

, 2010-10-28 14:21, pirms 14 gadiem
Lowd1nG rakstīja: Tiesneši arī notiesāja nedaudz par labu vitjaz. Spēli Lauzt vajadzēja tajā brīdi kad bij mahačs un sočam vajadzēja 1vs1 izkauties a ne kko mīzt no tā krieva!
nu tad aizej un nenomīz ģeniālais jaunekli!

     [+] [-]

, 2010-10-28 15:05, pirms 14 gadiem
nu zudēja, nu un, ko tad Detroita, Čikāga vai Pitsburga lai dara, kad zaudē komandām kuras par pley off tikai sapņo, nošauties visiem??
spēle beidzās, jādomā par nākošo
un par naudas pelnīšanu, vai tad viņi vienkārši stāvēja pie bortiem un neslidoja, bortos nelīmēja un viņus nelīmēja, nu nesanāca, ko nu vairs
1 2 40 komentāri