Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Tihonovs: ""Vityaz" jāizslēdz no KHL, ārzemnieku skaitu jāsamazina par 40%"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Tihonovs: ""Vityaz" jāizslēdz no KHL, ārzemnieku skaitu jāsamazina par 40%"
Krievijas premjerministrs Vladimirs Putins un CSKA goda prezidents Viktors Tihonovs
Foto: Ria Novosti/Scanpix

"Manuprāt, par atmiņā paliekošāko aizvadītās KHL sezonas notikumu kļuva "Vityaz" spēlētāju uzvedība laukumā. Briesmīgākais, ka arī skatītāji Čehovā vairs nevēlas skatīties normālu hokeju, bet pieprasa dūru cīņas," neapmierināts ar Krievijas atklātajā čempionātā notiekošo ir hokeja kluba CSKA goda prezidents Viktors Tihonovs.

Atbildot uz laikraksta “Sport Express” žurnālistu jautājumiem, Tihonovs ierosināja rīkoties principiāli un apsvērt iespēju izslēgt Čehovas klubu no sacensībām.

“Uzskatu, ka viņu bezgalīgie kautiņi tikai kaitē KHL un visa Krievijas hokeja tēlam. Paskatieties uz Jablonski, kurš gandrīz lūdzās, lai viņam samazina diskvalifikācijas laiku un solīja vairāk nekauties. Piedeva viņam, samazināja terminu, un? Viņš atkal kāpa uz vecā grābekļa – devās kauties ar “Atlant” spēlētājiem un vispār rīkojās pilnīgi bezkaunīgi.”

Tihonovs neslēpa rūgtumu par līgā novērotajām tendencēm. “Domāju, pēdējie notikumi rāda, ka “Vityaz” labus vārdus nesaprot un sankcijas, kuras piemēro līga, klubu neietekmē. Tāpēc jāpieņem kardināls lēmums līdz pat “Vityaz” izslēgšanai no KHL.”

Leģendārais treneris, kurš savulaik strādāja ar Rīgas “Dinamo”, uzskata, ka Krievijas atklātajā čempionātā jāsamazina viesspēlētāju skaits. “Šo jautājumu jārisina vispirms. Manuprāt, piecu spēlētāju limits ir pārāk liels. Domāju, ka to jāsamazina līdz trijiem, bet, vislabāk, līdz trīs leģionāriem. Ja to neizdarīsim, jaunajiem spēlētājiem nekad nebūs iespēju spēlēt augstā līmenī.”

Viesspēlētāju jautājumā Tihonovam piekrīt Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks. “Uzskatu, ka limitam jābūt stingri noteiktam, taču svarīgi ir vēl divi jautājuumi. Pirmkārt, jāpievērš lielāka uzmanība jauno hokejistu apmācībai. Par to žēlojas vairākums treneru. Nesen runāju ar vienas MHL komandas pārstāvi. Viņiem pusgada laikā ir vairāk nekā 60 spēļu, plus jālido uz turnīru Baltkrievijā, Latvijā vai Tjumeņu. Kad lai trenējas? Jāatslogo kalendāru.”

“Otrkārt, vairāk nekā puse līgas hokejistu sešus mēnešus gadā atpūšas. No marta līdz jūlijam. Tas ir pilnībā nepieļaujami. Jaunājiem jāraujas vaiga sviedros – tikai tā viņi kļūs par īstiem meistariem. Savā laikā, kad CSKA spēlējām Tarasova vadībā, saņēmām tikai mēneša atvaļinājumu. Vienmēr jūnijā. Pārējos vienpadsmit mēnešus strādājām līdz nemaņai. Tāpēc brīvdienu garumu jāmaina, atgriežoties pie kādreizējās prakses.”

Izmantotie resursi:
Хоккей. СЭ: Тихонов призывает выгнать...

"Vityaz"

  • 387

  • 56

  • 232


1 2 3 95 komentāri
Slēpts komentārs: Niidermaiers

  +6 [+] [-]

, 2012-02-27 15:05, pirms 13 gadiem
Vitja tu traks esi te tak rietumu vilcienish un co pielaidis bikseles aiz beedam,apraudasies tak lauj lai siem pajoliniem tiek savs priecinsh Vitjaz izskata

 +17 [+] [-]

, 2012-02-27 15:07, pirms 13 gadiem
Slēdzam ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-02-27 15:11, pirms 13 gadiem
Tihonovam jādomā par ko runā, savādāk kad Vitjaz būs Maskavā tad viņu...

  +9 [+] [-]

, 2012-02-27 15:11, pirms 13 gadiem
"Pirmkārt, jāpievērš lielāka uzmanība jauno hokejistu apmācībai. Par to žēlojas vairākums treneru. Nesen runāju ar vienas MHL komandas pārstāvi. Viņiem pusgada laikā ir vairāk nekā 60 spēļu, plus jālido uz turnīru Baltkrievijā, Latvijā vai Tjumeņu. Kad lai trenējas? Jāatslogo kalendāru."

Ļoti labi, vairāk spēļu - vairāk iespēju jaunajiem tik pie reālas spēļu prakses. Trenēties var atlikušajos sešos mēnešos gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2012-02-27 15:14, pirms 13 gadiem
Man šķiet, ka leģionāru kvotu drīzāk vajadzētu palielināt par 40%, t.i., līdz 7 spēlētājiem. Līgas līmenis, skatāmība no tā tikai celtos. Protams, nabadzīgām komandām tas nebūtu izdevīgi gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+116 [+] [-]

, 2012-02-27 15:18, pirms 13 gadiem
Es nesaprtu reizēm pāši šie kliedz kad grib lai kādreiz KHL konkurē ar NHL nu tad kāda velna pēc ir jāierobežo leģionāri ? Protmas kad ir talantīgi hokejisti kreivijā bet tapēc ir VHL lai arī spēle paši labākie lai spēle KHL tad jau nav jēga no vis tāda projekta ! Iedomājos ja NHL ASV komandām drīkstētu būt tikai 5 leģionāri pēc kā tā līga izskatītos

 +13 [+] [-]

, 2012-02-27 15:21, pirms 13 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Es ar piekrītu, kad pārāk daudz brīvā laika ir, bet nu mēnesis ar par maz ir, labāk lai ir kādi 3 mēneši un aidā atkal.
Protams lielāka pauze pienākas Dinamo supervaronim Spruktam, lai atkal var nobīdīt ģimenes pieaugumu
Idiots....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-02-27 15:24, pirms 13 gadiem
nemoderni, jādomā plašāk. 17gadīgiem nav jāspēlē KHL. gribi vairāk savējos? varbūt beidzot jānosaka un jāievēro REĀLI algu griesti .. kad nevarēs nopirkt 5 leģionārus miljonārus un >5 vietējos miljonārus, tad būs spiesti iesaistīt vairāk savējos jaunos ..

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 15:25, pirms 13 gadiem
Drīzāk vajag Dināmo Raiti uz nākamo sezonu un tad pie kājas būs tas Vitjaz ar saviem kaušļiem,būs tikai interesantāk!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-02-27 15:26, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Man šķiet, ka leģionāru kvotu drīzāk vajadzētu palielināt par 40%, t.i., līdz 7 spēlētājiem. Līgas līmenis, skatāmība no tā tikai celtos. Protams, nabadzīgām komandām tas nebūtu izdevīgi gan.
Turklat tas veicinatu viesspeletaju parmaskashanu .. pa to pashu naudu 7 vai 3 legionari..?!. Bet krievam jau tikai bļaut populistiskas frāzes un nedomāt dzilāk, lai tautas acīs būtu varonis

  +1 [+] [-]

, 2012-02-27 15:32, pirms 13 gadiem
man13gadi rakstīja: Turklat tas veicinatu viesspeletaju parmaskashanu .. pa to pashu naudu 7 vai 3 legionari..?!. Bet krievam jau tikai bļaut populistiskas frāzes un nedomāt dzilāk, lai tautas acīs būtu varonis
Taisni otrādāk - tas veicinās krievu spēlētāju nepārmaksāšanu, jo viņu vietā būs gatavi spēlēt labāki ārzemnieki, un pat par mazāku naudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-02-27 15:35, pirms 13 gadiem
Par tiem leģionāriem es gan nepiekrītu. Vai tad NHL baigie limiti ir ar tiem leģionāriem. Es nedomāju ka kanādas junioriem un asv junioriem ir slikts līmenis. Ja spēlētājs tiešām būs labs un parādīs sevi tad arī izkonkurēs leģionārus.Vnk ASV un Kanādā ir sakārotas junioru līgu sistēma un viņiem ir kur attīstīties. No sākuma domāju ka viņiem krievijā vajadzētu paspēlēt augstākajā līgā kur līmenis ir arī diezgan labs. Un manuprāt leģionāri rāda skatāmu hokeju un ir interesantāk vērot KHL spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2012-02-27 15:49, pirms 13 gadiem
Gu$tly rakstīja: Par tiem leģionāriem es gan nepiekrītu. Vai tad NHL baigie limiti ir ar tiem leģionāriem. Es nedomāju ka kanādas junioriem un asv junioriem ir slikts līmenis. Ja spēlētājs tiešām būs labs un parādīs sevi tad arī izkonkurēs leģionārus.Vnk ASV un Kanādā ir sakārotas junioru līgu sistēma un viņiem ir kur attīstīties. No sākuma domāju ka viņiem krievijā vajadzētu paspēlēt augstākajā līgā kur līmenis ir arī diezgan labs. Un manuprāt leģionāri rāda skatāmu hokeju un ir interesantāk vērot KHL spēles.
bet Tu iedomājies, cik "tafgaju" spēlētu Vitjazjā, ja nebūtu leģionāru limita?

  -3 [+] [-]

, 2012-02-27 15:50, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Man šķiet, ka leģionāru kvotu drīzāk vajadzētu palielināt par 40%, t.i., līdz 7 spēlētājiem. Līgas līmenis, skatāmība no tā tikai celtos. Protams, nabadzīgām komandām tas nebūtu izdevīgi gan.
ar leģionāru limitu Krievija aizsargā savu hokejistu tirgu. Tas ir tikai normāli.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-27 15:51, pirms 13 gadiem
Varbūt vispāt viņiem leģionārus nevajag?

 +10 [+] [-]

, 2012-02-27 15:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ar leģionāru limitu Krievija aizsargā savu hokejistu tirgu. Tas ir tikai normāli.
Bet aizsargāt arī var ar limitu 7 vai 6 leģionāri. Bet tā kā jaušama KHL vēlme tuvināties NHL, tad 5 leģionāru limits ir pārāk mazs.

 +21 [+] [-]

, 2012-02-27 15:53, pirms 13 gadiem
Manuprāt, piecu spēlētāju limits ir pārāk liels. Domāju, ka to jāsamazina līdz trijiem, bet, vislabāk, līdz trīs leģionāriem.

Es domāju, ka vēl labāk ja varētu samazināt līdz trim spēlētājiem. Vēl labāk - mazāk par četriem.

 +17 [+] [-]

, 2012-02-27 15:56, pirms 13 gadiem
Amerigo_Vespucci rakstīja: Tihanovs var iet na *uj!
Izskatās ka tu jau tur bija Un tev patika

  +8 [+] [-]

, 2012-02-27 15:57, pirms 13 gadiem
Vecais zēns Tihanovs, par šādām lieliskām idejām, Putina kungam būtu jāieceļ par komisijas, kas atbild par NHL pārspēšanu visās jomās, vadītāju.

  +6 [+] [-]

, 2012-02-27 15:57, pirms 13 gadiem
Tihonovs zina ko saka.

     [+] [-]

, 2012-02-27 15:59, pirms 13 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Varbūt vispāt viņiem leģionārus nevajag?
tur jau taa lieta, krieviem nav vajadziigi legjonaari..
vinjiem tas nav izdeviigi.
vinjiem jacelj limenis ar saviem speeleetaajiem.

  +6 [+] [-]

, 2012-02-27 15:59, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: bet Tu iedomājies, cik "tafgaju" spēlētu Vitjazjā, ja nebūtu leģionāru limita?
Tur jau drīzāk jājautā, cik bez leģionāra limita Vitjazā būtu spēlētāji, kas nav tafgaji.
Iespējams, ka neviens.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 16:00, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Bet aizsargāt arī var ar limitu 7 vai 6 leģionāri. Bet tā kā jaušama KHL vēlme tuvināties NHL, tad 5 leģionāru limits ir pārāk mazs.
jā, bet palielinot leģionāru limitu par 1 spēlētāju, teorētiski darbu var zaudēt 20 krievu spēlētāji, attiecīgi par 2 - 40 spēlētāji.
Tuvināšanās NHL jau ir atkarīga arī no daudziem citiem aspektiem (kas ir daudz svarīgāki par leģionāru limitu).

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 16:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jā, bet palielinot leģionāru limitu par 1 spēlētāju, teorētiski darbu var zaudēt 20 krievu spēlētāji, attiecīgi par 2 - 40 spēlētāji.
Tuvināšanās NHL jau ir atkarīga arī no daudziem citiem aspektiem (kas ir daudz svarīgāki par leģionāru limitu).
Ja Krievijā hokejistu deficīts, tad - ideāli , ja pārpalikums - tad Tev taisnība.
1 2 3 95 komentāri