Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks: "Ne mirkli nenožēloju atgriešanos Krievijā"

Kovaļčuks: "Ne mirkli nenožēloju atgriešanos Krievijā"
Iļja Kovaļčuks
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas hokeja valstsvienības un Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Sanktpēterburgas SKA uzbrucējs Iļja Kovaļčuks izteicies, ka ne brīdi nav nožēlojis pārcelšanos atpakaļ no Ziemeļamerikas uz Krieviju.

Straujiem soļiem tuvojas 2014.gada ziemas olimpiskās spēles, to vidū arī olimpisko spēļu hokeja turnīrs, kurā daudzi vadošie pasaules hokejisti cīnīsies par medaļām.

Pirms nozīmīgā notikuma Championat.com sēdās pie galda ar vienu no Krievijas izlases līderiem Iļju Kovaļčuku. Sarunas laikā tika pārspriesta arī Kovaļčuka atgriešanās no Nacionālās hokeja līgas (NHL) uz KHL, kas 2013.gada vasarā bija viens no skaļākajiem notikumiem hokeja pasaulē.

Pusgadu pēc NHL pamešanas Kovaļčuks izteicies, ka nevienu mirkli nav nožēlojis savu lēmumu. Uzbrucējs norādīja, ka ļoti labprāt spēlē Krievijā, kur ir tuvāk savai ģimenei.

Kovaļčukam pirms pievienošanās Sanktpēterburgas SKA bija vēl atlicis garantēts līgums ar Ņūdžersijas "Devils". Kontrakta kopējais apjoms bija 15 gadi un 100 miljoni ASV dolāru, bet 2013.gada vasarā atlikuši bija 12 gadi un 77 miljoni.

Kovaļčuks gan nevēlējās salīdzināt spēlēšanu NHL un KHL, norādot, ka otrā pastāv tikai sešus gadus. "Nav nepieciešamības salīdzināt. Mums tikai jāaug un jākļūst labākiem. KHL jau ir pievienojušās spēcīgas komandas no Eiropas un vēl dažas nāks klāt. KHL ir interesants turnīrs, kas ar katru gadu kļūst stiprāks," konstatēja Kovaļčuks.

Hokejists arī neizslēdz, ka pēc esošā četru gadu līguma beigām varētu atgriezties NHL, lai izcīnītu Stenlija kausu: "Šobrīd esmu tikai pirmajā gadā no četru sezonu līguma ar SKA. Kad šis laiks paies, tad arī domāšu, ko darīt tālāk."

Šajā KHL sezonā Kovaļčuks 43 spēlēs ir guvis 40 (16+24) punktus, bet viņa pārstātētais SKA ieņem otro vietu Rietumu konferencē.

Savu NHL karjeru Kovaļčuks sāka ar 2001.gada draftu, kurā viņu ar pirmo numuru izvēlējās Atlantas "Trashers". Debijas sezonā uzbrucējs izcēlās ar 51 (29+22) punktu 65 spēlēs, bet individuāli labākais gads hokejistam bija 2005./2006., kad Kovaļčuks nopelnīja 98 (52+46) punktus 78 mačos. Kopā 816 NHL mačos 11 sezonu laikā Kovaļčuks izcēlies ar 816 (417+399) punktiem un 516 soda minūtēm. NHL hokejists ir spēlējis "Trashers" un "Devils" komandās, bet pēdējā NHL lokauta laikā paguva aizvadīt 36 spēles SKA rindās un nopelnīt 42 (18+24) punktus, kā arī koeficientu +21.

Kovaļčuka rēķinā ir Ziemas olimpisko spēļu bronzas medaļas (2002), divi pasaules čempiona tituli ar Krievijas pieaugušo izlasi (2008,2009) un viens ar junioru izlasi (2001). Pie pieredzējušā hokejista individuālajiem apbalvojumiem var atzīmēt Morisa "Raķetes" Rišāra balvas iegūšanu (labākajam NHL vārtu guvējam) 2004.gadā un dalību NHL Zvaigžņu spēlēs 2004., 2008. un 2009.gadā. Tāpat Kovaļčuks ir kļuvis par pasaules čempionāta vērtīgāko spēlētāju (2009) un rezultatīvāko spēlētāju (2010).

Izmantotie resursi:
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:13, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: a tu vari saprast,ka hokejs nav rentabls sports?
Vēlreiz atkārtoju-es nerakstu par hokeja (SKA) kopējām izmaksām, bet gan par viena konkrēta spēlētāja izmaksām. Par ieguldīto un peļņu saistībā ar šo spēlētāju.

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:14, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: a ko es tādu pateicu? Visi SC keponi tak saka,ka Girgensons ir stabils 50-70 punkti špielers,vnk komanda vāja nemāk spēlēt
Izklausījās pēc sarkasma! un klausīties piņņu nosētajos pubertņos ir pēdējais,ko var izdarīt...laiks rādīs,bet viss sliecās uz to(viņa darba ētika),ka Girgensons būs stabils vidēja līmeņa NHL spēlētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:15, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: da labi,SKA ir aktuāls tikai Piterā,ir tak arī Maskavas klubi,un tur Kovi nespēlē
Labi!
Šķiet,ka bezjēdzīgi Tev ko skaidrot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas priekš RU mērogiem ir kaut kādi 1Mio. suvenīri? Sīkums.
Un zinot Kovaļčuku popularitāti RU, tad šoreiz varētu būt izņēmums no citu klubu faniem, jo šo SKA simboliku pērk nevis SKA kluba, bet Kovaļčuka dēļ.
Tu tiešām iedomājies,ka piemēram tādi paši maskavas komandu līdzjutēji(MD,Spartak,CSKA) pērk SKA Kovaļčuka atribūtiku??? Nesmīdini Un neskaiti citus parastos cilvēkus,kam uz tādu hokeju ir pajāt,jo viņam svarīgāk ir vakariņās kaut ko uzlikt uz galda,nekā kaut kāds lupatas gabals ar Kovaļčuka uzvārdu uz muguras...tāda ir reālā Krievija!

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:25, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: nu es uzskatu,ka Girgensons kā uzbrucējs NHL neder,varēja pamēģināt sevi citā pozīcija
Hokejs sākas no pašadeves(ar talantu vien nepietiek),un Zemgum tā ir vairāk nekā vajag,neba nu mums būs spriest kas viņam ir labāk,fakti gan liecina par tevis teiktā pretējumu,jo kaut vai NHL drafts ir viens no rādītājiem,kā tiek vērtēts hokejists no speciālistu puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:32, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: šitais Zemgus drafts bija pilnīgs bullshit,viņam vajadzēja but vismaz 60-70 vietas zemāk
Un tu būtu tas objektīvais spēlētāju vērtēšanas paraugs??? ja reiz kul tukšus salmus,tad paskaidro konkrētāk,kāpēc 60-70 vietas zemāk???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:36, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Mazliet smejos par to, ka dažs tic, ka Krievi uzvarēs os es nesaku, ka tas nav nereāli, bet uzvarēs kāds no USA, CAN vai SWE jo viņiem ir spēcīgākie sastāvi protams nevar aizmirst arī Čehiju uz Somiju, kas pie labas apstākļu akritības un darba var daudz ko paveikt...Ruslandes izlasē smagi klāsies KHL večiem, jo no viņiem gaidīs tādu pašu spēli kā no nhl spēlētājiem, bet tā nenotiks jo KHL līdz NHL ir kā līdz mēnesim
ko Tu te muldies? os uzvarēs lv.pats super-duperētākais hokeja eksperts paste par to nešaubās.un arī sprukts lika to noprast

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:36, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Zemgus bija 3.vietas augstāk par Hertlu,kas ir 2.klases pārāks špielers
un divas vietas zemāk par Grigorenko....a kur tagad ir Grigorenko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa ir tikai par peļņu saistībā ar Kovaļčuku un viņā ieguldīto naudu, jo SKA simbolika ar viņa vārdu Krievijā iet uz urrā.
Tas ir nenoliedzams fakts.
Simbolika iet.Piekrītu .Bet kaut ko nopelnīt Eiropā var tikai futbols un tad ne visās valstīs un ne visi klubi.Kamēr aiz muguras stāv Gazproms,par peļņu nav galva jālauza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:43, pirms 11 gadiem
Ir ko pasmieties,palasot te komentārus
Kā gan tas iespējams,ka krievam savās mājās patīk. Viņam vajadzēja teikt,ka viņš ienīst savu dzimteni,liek virsū pašmāju čempionātam - tad viņš būtu bijis godājam cilvēks te vietējo komentētāju rindās.
Bet ja tas pateiktu,ka no sirds mīl ASV un dēļ Stenlija kausa gatavs pārdot savu dvēseli,tad viņš būtu vispār varonis. Nu bet ja pateiktu ka ienīst Rašu,tad ovācijas neizsīktu nekad.
Jā un te var secināt vienu,NHL visi spēlē par sviestmaizi.
Tāpēc nejēdzīgajam Kovie tur bija viens no iespaidīgākajiem līgumiem NHL vēsturē. No kura tas atteicās apmaiņā pret vēl lielāku $ un iespēju spēlēt savā dzimtenē.
Cik gan nožēlojams lēmums tas var būt.

     [+] [-]

, 2014-01-27 14:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi!
Šķiet,ka bezjēdzīgi Tev ko skaidrot!
Cilvēkiem jau ir krekli, visāda simbolika, nafig tagad pirkt kaut ko Kovaļčuka dēļ.
Ja visi SKA fani dulli paliek, izmet ārā vecos kreklus, tad ar uzviju 50 000 var pārdot Pēterburgā, citās pilsētās labi pastrādājot vēl varbūt 50 000, tikai uz kurieni ar tādiem var iet, pa galvu dabūs kaut kādā Omskā. Sākot jau no Ņižņekamskas, cilvēki pat savu klubu kreklos nestaigā, pārāk auksts. Miljonu varbūt var pārdot izlases kreklus, ar visu zvaigžņu uzvārdiem, bet ne jau nemīlētākā kluba ar tikai viena spēlētāja uzvārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:02, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: hokeja klubiem nav tik daudz fanu,cik ir futbola
Nu protams. Šalles varbūt var pārdot daudz, bet cik nu tie štrunti maksā, peļņa maksimums pāris $.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:13, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Grigorenko vispār ir parodija Nu drafts jau gadus 2-3 nav objektīvs
Salīdzinot Zemgu(ZEMGUS GIRGENSONS 49 4 10 14 -10) ar citiem tā gada drafta pirmajiem numuriem uzbrucējiem(pārējie top20 draftā ir aizsargi):
1#NAIL YAKUPOV 49 10 8 18 -31
3#ALEX GALCHENYUK 44 10 13 23 -7
11#FILIP FORSBERG 12 1 4 5 -8
12#MIKHAIL GRIGORENKO18 2 1 3 -3
13#Radek Faksa spēlē OHL
16# TOM WILSON 52 1 5 6 -1
17#TOMAS HERTL 35 15 10 25 11
18# Teuvo Teräväinen spēlē Jokerit SM-liiga
19#Andrei Vasilevski uz MHL
20#Scott Laughton spēlē OHL
Un tagad man pasaki,izņemot čehu hertu,kas tur tik ūberkruts ir pārējā drafta divdesmitnieka spēlētājos,lai Girgensonu nobīdītu 60-70 vietas zemāk draftā??? IN YOUR FACE POKE

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:17, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Tu tiešām iedomājies,ka piemēram tādi paši maskavas komandu līdzjutēji(MD,Spartak,CSKA) pērk SKA Kovaļčuka atribūtiku??? Nesmīdini Un neskaiti citus parastos cilvēkus,kam uz tādu hokeju ir pajāt,jo viņam svarīgāk ir vakariņās kaut ko uzlikt uz galda,nekā kaut kāds lupatas gabals ar Kovaļčuka uzvārdu uz muguras...tāda ir reālā Krievija!
Kāpēc tieši Tevis nosaukto hokeju fani? Zini cik RU ir tādi fani,kas nefano par kādu konkrētu komandu, bet par RU hokeju kopumā? Īpaši tajās pilsētās,kurās nav KHL komandu. Tādu ir ļoti daudz.
Ja kas,tad Rīgā esošajā KHL veikalā Kovaļčuka krekls ar 10 numuru esot bijis uz izķeršanu.

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:25, pirms 11 gadiem
Vēl man patīk viena lieta,cik prasmīgi viena daļa SC lietotāju lavierē starp sportu un biznesu.
Katru reizi sagriežot visu sev izdevīgā veidā.
NHL ir biznes,tur spēlē profesionāļi.
Kuri cīnās :
1) Iespēja kļūt par pasaules mēroga zvaigzni,atpazīstamu seju hokeja pasaulē.
2)Par vietu zem saules,komandā
3)Par lielāku lomu komandā
4)Par lielāku līgumu ar vairāk $ nullēm līgumā
5)Un tikai tad par Stenlija kausu.
6) Tas ir sporta pasākums.

KHL visu viņi redz savādāk. Kādi nu velni kuram tur tik nerādās.
Bet ja sarunā tiek minēts NHL un KHL,nedod dievs salīdzināts,tad vispār paranoja un greizsirdība sit visas latiņas.

Savulaik 90 - gados neviens nemuldēja par NHL prestižu.
Kā tas notiek tagad. Jo tad nebija konkurentu nevienā līnijā.
Tad visi atklāti teica,no Rus puses : Braucam uz civilizāciju,braucam pēc naudas,braucam pēc slavas un tikai tad visi tie pekstiņi par Stenlija kausa un NHL burvību.
Neviens no greizsirdīgajiem neiebilda uz to.
Sakot,nu ja,brauc uz civilizāciju,vairs nevajadzēs knapināties par kapeikām. Nopelnīs sev visam mūžam.
Mūsdienās KHL noteiktiem spēlētājiem var piedāvāt tik pat un pat pārsolīt.
Tāpēc,atlicis tik viens.
Protams šausmīgā Krievija,bardaks utt - stāv pāri visam.
Bet nu nākamais ir SC un NHL burvīgums,mīts.
Jo nauda vairs nav faktors. Kas patiesībā ir galvenais.
Lai ko kurš neteiktu. Par jaunie.

Ja vēl KHL iemācītos zvaigznes cept,tas būtu vispār kā ar sirpi pa p.utiem tiem biznesmeņiem. Bet tas nav iespējams,ja neatkārtosies kas līdzīgs 72 gadam. Un ja teiksim uz atjaunoto Kanādas kausu KHL oratoriem nenodrebēs cisīte,aizsūtīt tur KHL blici. Kas nenotiks,jo neies šķelt savus spēlētājus. Jo tad tiktu aizvainoti Rus NHL stāri. Bet jau ar tiem ierindā triumfa nebūs.
Nebūtu 72 gada,pasaule nezinātu par Mihailoviem,Pitroviem,Harlamoviem,Balderiem utt.
Jo tieši tas tagad ir nākamais galvenais NHL arguments.
Tai pašā Šveicē,KHL tagad var normāli spēlēt,progresēt,pelnīt.
Bet tu nekad neiegūsi pasaules slavu. Tu vari būt krietni labāks par tiem,kurus par tādiem dēvē,bet tu nekad netiksi atzīts,kamēr neaizbrauksi uz NHL un nepierādīsi sevi.

Pie mums mazajā Latvijā pat tas nav svarīgi. Milzīgs panākums un varoņa statuss ir jau par vienu faktu,ka ir NHL.
Pie kam tas ir pat vēl šizofrēniskāk.
Pietiek aizbraukt uz Ziemeļameriku,lai jau tu būtu nākamais elks un cerība.
Ņemot par piemēru Gudļevski. RD rindās viņš nebija nekas,pārvērtēts spēlētājs,kurs bija kļūdas pēc paņemts KHL izlases tūrē uz Ziemeļameriku.
Viņš bija pārvērtēts RD fanu acīs. Dažu RD fanu acīs utt.

Tagad smieklīgākais ir tas,ka par to kapitālistiski izvirtušo meku ir kļuvusi Krievija.
Tagad tur tie neprātīgie naudas maki dzīvo,kas pērk spēlētājus par šausmīgo naudu un aizmirst par "sporta"principiem.

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:25, pirms 11 gadiem
Mozjakins rakstīja: Argumentēsi? KHL jau po uz Sočiem, jo atkal paņemti 80% no NHL un līdz ar to izgāšanās būs nevis KHL vaina bet NHL vaina
Pasaki lūdzu kā var vainot izgāšanos NHL, ja pārējām valstīm ir tikai NHL spēlētaji? Tad jau tieši tā saujiņa KHL spēlētāju paviks krievus ne? Ej smirdēt citur

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:28, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: hokeja klubiem nav tik daudz fanu,cik ir futbola
Mans viens labs draugs ieprecējā krievietē no Sanktpēterburgas,un tur pārmaiņus ar Latviju jau dzīvo gadus septiņus,tad man ir sanākusi ar viņu tieši par to saruna,kas pīķerā ir populārāks hokeja klubs SKA vai FK Zenit,un atbilde ilgi nebija jāgaida...visa pēterburga ar Bojarski priekšgalā ir pārņemta ar futbola klubu Zenit! Kovaļčuka sabiedriskā loma Krievijas kultūras galvaspilsētā ir stipri vien pārspīlēta(maigi izsakoties),kā to pasniedza NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:34, pirms 11 gadiem
AlanRich rakstīja: Pasaki lūdzu kā var vainot izgāšanos NHL, ja pārējām valstīm ir tikai NHL spēlētaji? Tad jau tieši tā saujiņa KHL spēlētāju paviks krievus ne? Ej smirdēt citur
Pretjautājums tev,nu un ja vinnēs ? Tu bļausi,ka to paveica KHL spēlētāji ? Stipri šaubos.
Kaut gan pilnībā piekrītu,ka biedrs Mozjakins cenšas otmazkas ļepīt.

Bet ļepī neļepī,triumfa gadījumā uzteiks NHL spēlētājiem.
Zaudes gadījumā pērs KHL.
Un štruns,ja tie būtu SC lietotāji. Bet tie būs arī Rus hokeja atbildīgās personas. Un tas ir trakākais.
Cenšoties paglābt savas pakaļas vainos visus pēc kārtas

Līdzīgi kā LV visas likstas nāk no austrumu kaimiņa un tas maita vainīgs pie visa.

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:38, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Mans viens labs draugs ieprecējā krievietē no Sanktpēterburgas,un tur pārmaiņus ar Latviju jau dzīvo gadus septiņus,tad man ir sanākusi ar viņu tieši par to saruna,kas pīķerā ir populārāks hokeja klubs SKA vai FK Zenit,un atbilde ilgi nebija jāgaida...visa pēterburga ar Bojarski priekšgalā ir pārņemta ar futbola klubu Zenit! Kovaļčuka sabiedriskā loma Krievijas kultūras galvaspilsētā ir stipri vien pārspīlēta(maigi izsakoties),kā to pasniedza NAMEJS 9999
Tu jau,protams, vari uzrakstīt visu ko vien vēlies, bet tas ka SKA spēles ir visapmeklētākās RU apliecina, ka S-Peterburgā hokejs ieņem nozīmīgu lomu šīs pilsētas sabiedrības dzīvē.

     [+] [-]

, 2014-01-27 15:39, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Mans viens labs draugs ieprecējā krievietē no Sanktpēterburgas,un tur pārmaiņus ar Latviju jau dzīvo gadus septiņus,tad man ir sanākusi ar viņu tieši par to saruna,kas pīķerā ir populārāks hokeja klubs SKA vai FK Zenit,un atbilde ilgi nebija jāgaida...visa pēterburga ar Bojarski priekšgalā ir pārņemta ar futbola klubu Zenit! Kovaļčuka sabiedriskā loma Krievijas kultūras galvaspilsētā ir stipri vien pārspīlēta(maigi izsakoties),kā to pasniedza NAMEJS 9999
Un tai pašā laikā Peterburgā nekad nav bijis populārs hokejs agrāk.
Absolūti vienaldzīga pilsēta pret hokeju bija.
Un ja salīdzina kā ir tagad,tad salīdzinājumā SKA iekabina visiem,Zeņit ieskaitot.
Un noteikti,ka šīs divas komandas arī ir viņu lepnums.