Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmo izbraukuma tūri noslēdz ar zaudējumu "CSKA"

Šodien Rīgas ''Dinamo'' hokejisti aizvadīja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) pirmās izbraukuma sērijas pēdējo maču, izbraukumā tiekoties ar bijušā dinamieša Marka Hartigana pārstāvēto Maskavas ''CSKA''. Šajā spēlē ar 2:1 uzvaru izcīnīja "CSKA".

Spēle iesākās līdzīgi, taču pirmā labā izdevība bija mūsu hokejistiem – vārtu priekšā veiksmīgi nospēlēja Ronalds Cinks, taču beigās viņš neaizsniedzās līdz ripai un epizode bija galā. Nedaudz vēlāk jau savu meistarību nodemonstrēja Marsels Hosa. Viņš aiz vārtiem apspēlēja mājinieku komandas aizsargu un bīstami meta pa "CSKA" sargātajiem vārtiem, taču veiksmīgi spēlēja vārtsargs. Hosa turpināja cīnīties par ripu un beigās pārkāpa noteikumus, par ko arī saņēma divu minūšu sodu.

Mazākums tika izturēts, taču nedaudz vēlāk savu meistarību jau apliecināja Deniss Paršins, kurš vispirms apspēlēja mūsu aizsargu un tad ar plaukstas metienu no tuvas distances raidīja ripu vārtu apakšējā stūrī - 1:0 vadībā "CSKA".

Neilgi pēc zaudētajiem vārtiem divi pret vienu "CSKA" aizsargu izgāja mūsu hokejisti, taču Aleksandra Ņiživija metienu vārtsargs tvēra. Taču pēc pāris minūtēm teicami nospēlēja Aleksandrs Suglobovs, kurš apspēlēja Gunti Galviņu un ar spēcīgu metienu caur Pruseka kājsargiem raidīja ripu vārtos - 2:0. Arī pirmā puslaika beigās mājinieki varēja gūt vēl trešos vārtus, taču tas viņiem neizdevās.

Otrais puslaiks iesākās mierīgā tempā, kur iniciatīva nepiederēja nevienai no komandām. Nedaudz vēlāk "CSKA" hokejisti mūsu laukumā izveidoja kārtīgu karuseli, kuru apturēt "Dinamo" hokejisti spēja tikai ar noteikumu pārkāpumu – otro noraidījumu nopelnīja Hosa. Mazākumu mūsu hokejisti izturēja godam.

Nedaudz vēlāk lielisku piespēli Hosam atdeva Maiks Iguldens. Hosa izgāja viens pret vienu, taču "CSKA" vārtsargu viņam apspēlēt neizdevās. Jāatzīmē, ka šajā epizodē saskrējās "CSKA" vārtsargs un aizsargs, kā rezultātā spēlētājs kopā ar ārstu ātri vien devās uz ģērbtuvēm.

Neilgi pēc tam skaitliskajā vairākumā pirmo reizi nonāca "Dinamo". Vairākas reizes mūsu komandai izdevās nostāties pretinieku laukumā un pat izdarīt bīstamus metienus (Kristaps Sotnieks un Hosa), taču savā vietā bija vārtsargs.

Arī vēlāk mūsu hokejistiem bija lieliska izdevība atklāt spēles rezultātu - Ņiživijs apspēlēja pretinieku vārtsargu, taču leņķis bija pārāk ass un ripa lidoja garām tukšajiem vārtiem. Spēle izlīdzinājās, taču vārtus neviena no komandām nespēja gūt. Pēdējā otrās trešdaļas minūtē bīstami uzbruka "CSKA", taču savā vietā bija Pruseks.

Trešā trešdaļa iesākās līdzīgā cīņā. Abas komandas uzbruka, taču bīstamu momentu ne pie vieniem vārtiem nebija. Spēles piektajā minūtē trešo reizi divu minūšu noraidījumu nopelnīja Hosa. Lai arī viesi vairākumā vērpa skaistas kombinācijas, reālākā izdevība gūt vārtus bija "Dinamo" hokejistiem. Mūsu hokejisti mazākumā izgāja divi pret vienu aizsargu, taču Ņiživija metienu vārtu apakšējā stūrī lieliski atvairīja vārtsargs.

Vēlāk jau mūsu hokejisti varēja spēlēt vairākumā. Arī šoreiz bija momenti, taču ne viens no tiem netika realizēts. Otrās trešdaļas vidū jau ceturto (!) reizi Hosa nopelnīja divu minūšo sodu. Ar to bija par maz, jo par runāšanu ar tiesnešiem mūsu spēlētājs saņēma vēl desmit minūšu sodu. "CSKA" arī šoreiz nespēja gūt vārtus spēlējot vairākumā, jo mūsējie prasmīgi aizstāvējās. Spēles beigās divas reizes mūsu komanda spēlēja vairākumā, taču "CSKA" vārtus "Dinamo" hokejistiem atslēgt neizdevās. Spēles pēdējā minūtē pēc Armanda Bērziņa piespēles beidzot vārtus guva Lauris Dārziņš, tādejādi samazinot rezultāta starpību līdz minimumam – 1:2. Laika panākt izlīdzinājumu bija ļoti maz, tādejādi "Dinamo" piedzīvoja minimālu zaudējumu -1:2

Līdz ar to pirmā izbraukumu tūre ir noslēgusies. Četrās izbraukuma spēlēs mūsu hokejisti izcīnīja divas uzvaras, bet divas reizes zaudēja. Nākamā spēle mūsu puišiem būs 30.septembrī, kad savās mājās būs jāspēlē ar Sanktpēterburgas "SKA".

Maskavas "CSKA" - Rīgas ''Dinamo'' 2:0 (2:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 12:40 Paršins (Suglobovs) 1:0, 17:25 Suglobovs (Korņejevs) 2:0, 59:00 Dārziņš (Bērziņš) 2:1
Vārtsargi: Baruļins - Pruseks

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +20 [+] [-]

, 2009-09-26 18:06, pirms 15 gadiem
jaamaina mainjas, nevar shitaa turpinaat..

galvinjsh vispaar.. kaa stabu izgjeerba

 +35 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
vieniigais mierinaajums ka mees nebijaam sliktaaki... prieks par komandas ciinjas sparu!!!

 +27 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
žel bet veiksmi Rīgā

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Laba spele!
ceram uz maajaam

 +11 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Zaudējums, bet neko nevar pārmest... Malači, veči...

 +13 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Spēle kopumā laba, iespējas mums bija diezgan, bet iespēju realizācija gan kliboja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Vismaz beigās iemeta. Tas ir labi. Prieks ka uzreiz nepadevās.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Nu Baruļins šodien bija mūsu kapracis... Piekrītu Toļikam, ka spēlējām jau visai atzīstami, bet maķenīt pietrūka, lai ieliktu vel pāris ripas vārtos.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Skaista spēle,nesmuks rezultāts!
Slēpts komentārs: chalis

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:07, pirms 15 gadiem
Zel Nedziva....daudz momentu bija,nepaveicas...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Nav par ko kaunēties!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Bet laba spele. Cepuri nost Barulinam, ja ne vins, uzvara butu musu. Bet tragedija nav notikusi

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
jāpieliek ij aizsardzībā, ij uzbrukumā. gaidam atpakaļ Ozo!

labākais - Pruseks, sliktākais - Hossa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
chalis rakstīja: Kad beidzot Kreipāns ar Andersonu beigs muldēt un sāks komentēt spēli?
Šitie komentatori, reāli jau zaeb***

 +12 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
1 punktinu bijam pelnijusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Tik daudz momentu un nekā... bet spēle bija laba, ar Torpedo nevarēja salīdzināt.. žēl, ka 0p. tik un tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Spēlējām labi, bet zaudējām

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
laba speele - malači

  +6 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Hossa "Sport ekspress" pirmajās lapās

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:08, pirms 15 gadiem
Mūsējos var uzslavēt! Malači! Dārziņš -
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
terminatorzaza rakstīja: Galviņs riktīgi nočakarējas 2. vārtos!!
Savukārt Cibuļskis pirmajos!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
bez veiksmes grūti, bet spēle laba

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
Pusiem nevar parmest, cinijas lidz beigam. Veiksmi nakamajas speles, lai izdodas un beidzot aiziet spele. Ceriba mirst pedeja, es vel ticu puisiem!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
Nebija nemaz tik slikti,bet tomēr gaidiju uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
spēle bija laba, mūsējie cīnījās līdz galam!!! tikai tie komentētāji. vnk tā nobesīja. slavē tikai pretiniekus, cik tie labi, a mūsējie tur slikti spēlē, nav meistarīgi. reibj jau klausīties.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:09, pirms 15 gadiem
P.S. Kreipāns šodien tāds jautrs

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
laba spēle tikai šoreiz nepaveicas

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
terminatorzaza rakstīja: Galviņs riktīgi nočakarējas 2. vārtos!!
Un? Vienmēr kāds nočakarējas! Nu apspēlēja viņu, ko tagad darīt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
spele bija laba,tikai sakums tads svaks

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
Šis zaudējums bija labāks par uzvaru pār Viķaz

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
Spēle bija laba!!

Wnk CSKA vārtsargs galīgi labi sargāja!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
laba speele....zeel tikai ka neizmantojaam savas iespeejas guut vaartus!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:10, pirms 15 gadiem
Spēle nebija no sliktajām, spēlējām jau labi. Vismaz 1 golu iemetām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:11, pirms 15 gadiem
Dinamo malači. Mūs vismaz nesalika sausā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: PēterisP

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 18:11, pirms 15 gadiem
Kreipāns ir lasījis komentārus un jau otro spēli pēc kārtas nav dzirdēts, kā tā un šitā var

Baruļins.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:11, pirms 15 gadiem
momentu realizaacija diemzjeel nebija liimenii ... un veel Hosa nerealizeeja vairaakus momentus un "paardega", nopelnot 4 noraidiijums + veel 10min ! bet nu jaasanjemaas, jo tagad buus maajas speeles un cerams, ka arii pienaaciigs atbalsts tribiinees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:12, pirms 15 gadiem
nu vismaz cīnijās līdz galam ,meistarības pietrūkst , tas arī viss

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:12, pirms 15 gadiem
jaatrenee variaakums tas muus iegaaza arii pagaajushaa spelee .galvinsh arii kaa stabs tika apslidots un 1 ripa daudz pa maz.Sanemieties!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:12, pirms 15 gadiem
Hosa- spēlētāja, kuram būtu jāvelk komanda uz priekšu, bet viņš to gremdē. Spēle kopumā bija neslikta, vienīgi vairākumu realizācija bija zem katras kritikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:13, pirms 15 gadiem
Laba spēle. Mūsu kaprachi bija - CSKA vāŗtsargs un hossa.

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:14, pirms 15 gadiem
Cienijama spēle. Rezultātu izšķīra individuālā meistarība, kas Galviņam un Cibuļskim ir pārāk zema. Galviņam vispār ļoti neveiksmīgs mačs, par Hossu vispār neizteikšos.

Ļoti priecē Dārziņš un Cinks.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:14, pirms 15 gadiem
kas iemeta pēdējos?
Slēpts komentārs: eDzuliC

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:14, pirms 15 gadiem
Komanda līderi Hosa un Ņiživijs, nevar iemest no pozīcijām kurās vārti ir jāgūst, ja grib uzvarēt tādu komandu kā CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:15, pirms 15 gadiem
uldeens rakstīja: Hosa- spēlētāja, kuram būtu jāvelk komanda uz priekšu, bet viņš to gremdē. Spēle kopumā bija neslikta, vienīgi vairākumu realizācija bija zem katras kritikas
Bet Hosa cenšas,tas ir acīm redzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:15, pirms 15 gadiem
eDzuliC rakstīja: Hartigans spēlēja vai nē?
izrāvi vārdus no mutes . vismaz mūsu "lieliskie" komentētāji varēja pateikt , kurā maiņā viņš spēlē, ar kādu numuru.. vai arī pateikt kad viņš ir laukumā, citādi nemaz nemanīju, centos sameklēt, bet neizdevās

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:16, pirms 15 gadiem
Hossam nepaveicās,bet 2vos periodos viņš bija visredzemākais,varēja redzēt, ka grib iemest un ir tendēts uz vārtiem!!!! Ko nevar teikt par daudziem mūsu uzbrucējiem!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:16, pirms 15 gadiem
Žēl, kārtējais zaudējums. Hosam ļoti vāja spēle, savukārt Barūļinam lieliska. Jācīnās tālāk, nevaram taču tā turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:16, pirms 15 gadiem
Barauļins izvilka ciskai uzvaru.Lai veicas nākamajās spēlēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:16, pirms 15 gadiem
izteniba sodien kaut nedabujam punktus malaci.
Tapec ka vnk mums nepaveicas un ja ta paskatas viniem abi varti uz tehniku.un pats galvenais ka ir momenti mums.un pidari beidziet nolikt komandu vini cinijas lidz galam un piedevam daudzm i traumas pamat speletajiem.isti fani tic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:18, pirms 15 gadiem
Tas ir tikai sezonas saakums! Uzvaras vel naks

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:18, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Hosam liels fui! Kā var tā spēlēt
Kopumā ar komandas sniegumu esmu apmierināts,tik žēl,ka spēle vairākumā mums totāli neiet
Krievi laikam apbūruši savus vārtus
Nevajag muldēt,Hossa bija kasa kautko darīja,vienkārši negāja, tāpat kā Ņiživijam!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:19, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: izrāvi vārdus no mutes . vismaz mūsu "lieliskie" komentētāji varēja pateikt , kurā maiņā viņš spēlē, ar kādu numuru.. vai arī pateikt kad viņš ir laukumā, citādi nemaz nemanīju, centos sameklēt, bet neizdevās
nu es ar nemanīju, tpc prasu, bet te lkm neviens neatbildes, jo kka ari nedzirdeju ka pim. Hartigans butu ar ripu.

p.s gaidu minusus

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:19, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Krievi laikam apbūruši savus vārtus
mošk viņiem atkal jauna sezona ekstrasensu cīņās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:20, pirms 15 gadiem
eDzuliC rakstīja: nu es ar nemanīju, tpc prasu, bet te lkm neviens neatbildes, jo kka ari nedzirdeju ka pim. Hartigans butu ar ripu.

p.s gaidu minusus
viņš nespēlēja! pirms spēles komentētāji teica, ka nespēlē, jo sieva šodien dzemdēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja nepamaniji, tad pateikšu priekšā, ka pret RD pieredzējušiem spēlētājiem spēlēja salīdzinoši jauni džeki, kas nekautrējās vazāt RD spēlētājus pa viņu pašu aizsardzības zonu. Itsevišķi pirmās divās trešdaļās.
Dinamo ir ārkārtīgi lielas problēmas pret ļoti tehniskām komandām kā Torpedo un CSKA. Paršins tiešām bija lielisks. Diemžēl Latvijā nav tāda līmeņa spēlētāju uzbrukumā.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:20, pirms 15 gadiem
Beidziet HOSA rāvās kā traks!! nepaveicās un tiesnesis viņu nemīl

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:21, pirms 15 gadiem
Ārprāts cik ātri te dažiem mainās domas! Pirms sezonas bļāva vajag Hossu, bet tagad piedāvā viņu iemainīt pret kādu citu! Atjēdzas, katra spēle nevar izdoties perfekti! Es neattaisnoju viņa šodienas sniegumu, bet, lai tie, kas tagad noliek Hossu, lai pēc tam nepiemetas par "labiņajiem"! Tas ir ja guvi vārtus - tu esi vislabākais, ja ne - lasies prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:22, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ko nozīmē salīdzinoši jauni??? Tas pats Krosbijs arī ir salīdzinoši jauns .... Vienkārši krieviem ir iespēja no kā izvēlēties, Latvijai un RD jāiztiek ar to, kas ir...
Neviens neliedz RD Hossas vietā ņemt laba līmeņa jauno krievu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
pretinieki noteikti pirms spēles bija bijuši pie kādas čigānietes - bet vismaz nepalika uz nullīti, par to sevišķs gandarījums - atliek cerēt uz mājas spēlēm, kad Ozoliņš būs atpakaļ, un - ja entuziasms nezudīs, kā šajā spēlē, tad mēs vēl redzēsim, kuros vārtos ziemo vēži!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
nu paldies par info par Hartiganu apsveicu viņu un ģimeni

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Neviens neliedz RD Hossas vietā ņemt laba līmeņa jauno krievu.
tikai tas jaunais krievs maksās divreiz vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Ārprāts cik ātri te dažiem mainās domas! Pirms sezonas bļāva vajag Hossu, bet tagad piedāvā viņu iemainīt pret kādu citu! Atjēdzas, katra spēle nevar izdoties perfekti! Es neattaisnoju viņa šodienas sniegumu, bet, lai tie, kas tagad noliek Hossu, lai pēc tam nepiemetas par "labiņajiem"! Tas ir ja guvi vārtus - tu esi vislabākais, ja ne - lasies prom!
Plusiņš!!!!!!!!!!!! Gluži manas domas.Nolicēji lai paskatās vēlreiz kā spēlēja Hossa uz citu spēlētāju fona!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
uldeens rakstīja: Hosa- spēlētāja, kuram būtu jāvelk komanda uz priekšu, bet viņš to gremdē. Spēle kopumā bija neslikta, vienīgi vairākumu realizācija bija zem katras kritikas
TU vienkarsi paraaak daudz gaidi no vina!! Varbut tadam jabut nizivijam kas parbaudes speles bija rezultativakais ?

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:23, pirms 15 gadiem
Blin...nu neko...gaidam majas speeles!

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:24, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Neviens neliedz RD Hossas vietā ņemt laba līmeņa jauno krievu.
Protams,ka neliedz, tikai joprojām nav mirusi cerība, ka slovāks beidzot atvērsies un sāks rādīt savu ierasto sniegumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:25, pirms 15 gadiem
KO jus varat HOSU nolikt zb.. nejau katra ma4a vinsh jums metis golus!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
Piespēles pilnīgs murgs! Viskur tikai ne uz nūjas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Es domāju Hossa šodien pārcentās vnk.. Viņam sezona aizies, tāpat kā Igguldenam un Nedzīvajam
Ja visi šodien skrietu kā HOSA mēs svinētu uzvaru 2-8

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
Bez Sanda nav kas notīra savu vārtu priekšu.
Tagad NHL pa 85% ir skaidrība ar sastāviem, vai tomēr nevar tomēr nopirkt 2 spēlētājus?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
par nožēlu Baruļins spēlēja fantastiski.

bet mūsējie tiešām nepadevās un cīnījās līdz galam.. Prieks par Laura skaisto golu, un veiksmi nākošajās spēlēs.

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
Ja es būtu neitrāls līdzjutējs ,tad teiktu garlaicīga spēle.Vēlot uzvaras mūsējiem tomēr gaidu NHL sezonas sākumu.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:26, pirms 15 gadiem
Kopumā - 6 punkti 4 izbraukuma spēlēs nav tas sliktākais rezultāts. Slikti, ka pirmajās mājas spēlēs nebija punktu. Tagad mājās jāuzņem apgriezieni !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:27, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Ārprāts cik ātri te dažiem mainās domas! Pirms sezonas bļāva vajag Hossu, bet tagad piedāvā viņu iemainīt pret kādu citu! Atjēdzas, katra spēle nevar izdoties perfekti! Es neattaisnoju viņa šodienas sniegumu, bet, lai tie, kas tagad noliek Hossu, lai pēc tam nepiemetas par "labiņajiem"! Tas ir ja guvi vārtus - tu esi vislabākais, ja ne - lasies prom!
Hossa tāpēc arī ir paņemts un viņam maksā lielu algu, lai viņš mestu golus!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:27, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Es domāju Hossa šodien pārcentās vnk.. Viņam sezona aizies, tāpat kā Igguldenam un Nedzīvajam
Par Hossu man ir cita teorija.
Pagājušajā sezonā viņš nevarēja tikt NHL tādēļ piekrita sezonu spēlēt pie tautieša Šuplera. Viņa motivācija bija sakrāt labus status un atgriezties pie brāļa NHL (Ar to arī var izskaidrot nevienošanos ar citiem KHL klubiem šajā starpsezonā). Izrādās, ka neviens NHL viņu negrib un nu viņš ir atpakaļ, bet šosezon jau bez motivācijas par NHL un var arī teikt vispār.

Viņš var spēlēt labāk, bet šaubos vai viņš būs tik pat labs kā pagājušajā sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:27, pirms 15 gadiem
ko jus te visi dirsat tad kas noticis slikts jus brecat bet kad musejie nospele labi aka brecat.jus tik dirst makat nejau visas spele var nospelet ideali.
jus parak daudz gribat no komandas visu uzreiz bet japadoma pa iespejam komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:28, pirms 15 gadiem
Man melnā skaudība par meistariem kādi spēlē ACSK. Mums tāda līmeņa spēlētāji ir kādi 3-4 ne vairāk,bet viņiem lielākā daļa komandas. Ir uz ko tiekties nākotnē.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un uz ko Tu ceri mājās?
Nākošais pretinieks SKA.

Uz ko??????????? Uz uzvaru,savādāk vispār nav jēgas būt par fanu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un uz ko Tu ceri mājās?
Nākošais pretinieks SKA.
Mājās spēlēt ir mājās spēlēt - hokejisti jau nu točna jūtas daudz stabilāk. Tikai pēc izbraukuma jāizdara secinājumi par RD spēles stilu un atsevišķi dažiem spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:30, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: viņš nespēlēja! pirms spēles komentētāji teica, ka nespēlē, jo sieva šodien dzemdēs!
Paldies, es tieši nokavēju sākumu. Lai mazais aug griezdamies

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:31, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Kristaps Valters EČ arī skrēja kā raķete, jēga?
Hossam maksā lielu algu, viņš pretī kamēr dod aktīvu spēli, no kuras jēgas nav. Tie vārti, kas šosezon bijuši, ir partneru nopelns. Ļoti maz redzama viņa individuālā meistarība
aizmirsīsim basketbolu un Kristapu Valteru arī

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:31, pirms 15 gadiem
Salvis74 rakstīja: Hossa tāpēc arī ir paņemts un viņam maksā lielu algu, lai viņš mestu golus!!!
Izlasi kārtīgāk ko teicu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:31, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par Hossu man ir cita teorija.
Pagājušajā sezonā viņš nevarēja tikt NHL tādēļ piekrita sezonu spēlēt pie tautieša Šuplera. Viņa motivācija bija sakrāt labus status un atgriezties pie brāļa NHL (Ar to arī var izskaidrot nevienošanos ar citiem KHL klubiem šajā starpsezonā). Izrādās, ka neviens NHL viņu negrib un nu viņš ir atpakaļ, bet šosezon jau bez motivācijas par NHL un var arī teikt vispār.

Viņš var spēlēt labāk, bet šaubos vai viņš būs tik pat labs kā pagājušajā sezonā.
Ko tu runā , ar tādu degsmi spēlēt kā šodien un bez motivācijas, vai tad šī ir pēdējā sezona HOSAS karjerā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:32, pirms 15 gadiem
Spēle, kā spēle - vienmēr var būt labāk, bet ir kā ir.
Kopumā normāli.
Izbraukums beidzies neslikti, iegūti 6 punkti - puse no iespējamajiem, kas ir normāls, pat vairāk labs rādītājs.
Aizvadītas 7 spēles īsā laikā. Visi pretinieki pietiekami nopietni, reāli KHL nav peramo komandu, ko pierāda sezonas sākums, visi zaudē un ne vienu vienu reiz...šodien iekrita Salavats....tādēļ sezona ir tikai sākumā.....būs vēl daudz raibu notikumu!!!!
Skaidrs, ka mājās no pirmajām 3 spēlēm bija vajadzīgi punkti, bet ko lai dara.....vēlme bija daudz lielāka par izpildījumu...
Tagad, jāatpūšas un tad trešdien jāsāk ar otro mājas sēriju...protams, ar uzvaru...un domu par play-off. Viss būs OK, ja spēlēs. Būs uzvaras un pilnas halles.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:32, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Tā runā, itkā mēs mājas spēlēs šozenon spīdoši nospēlējām...
Galvenies bez panikas! Uzturam pozitiivas domas un iedzeram kvasu!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:32, pirms 15 gadiem
Kerčs Francijā

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:32, pirms 15 gadiem
ek, ja ņiživijs būtu realizējis kaut vienu no savām 4 iespējām, bet patiesībā ciska pārsteidza ar savu pavājo spēli, gaidīju daudz lielāku spiedienu, kaut gan, iespējams, viņi pētīja spartakiešu un mūsējo maču un saprata ka pilnīgi aizmugur atkāt nevajag..

dārziņs labs. cīnās, vienīgi gribās lai visi cīnās līdz momenta beigām, ato nereti ripa ir soļa attālumā a savāc to pretinieks kas tālāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par Hossu man ir cita teorija.
Pagājušajā sezonā viņš nevarēja tikt NHL tādēļ piekrita sezonu spēlēt pie tautieša Šuplera. Viņa motivācija bija sakrāt labus status un atgriezties pie brāļa NHL (Ar to arī var izskaidrot nevienošanos ar citiem KHL klubiem šajā starpsezonā). Izrādās, ka neviens NHL viņu negrib un nu viņš ir atpakaļ, bet šosezon jau bez motivācijas par NHL un var arī teikt vispār.

Viņš var spēlēt labāk, bet šaubos vai viņš būs tik pat labs kā pagājušajā sezonā.
Pēc tavas teorijas nākošajā sezonā Hossam būtu jāspēlē BAČ ja jau nav viņam uz ko tiekties. Manuprāt tomēr viņam nav vajadzīgo partneru ar kuriem viņš varētu saprasties,kā pagājušajā sezonā. Vārtus gūt viņš grib ļoti,to var redzēt manuprāt. Ja RD būtu bijusi pārliecība,ka viņš paliks komandā būtu taisīta triecienmaiņa kā pagājušā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Jūs salīdziniet Hossu ar Igguldenu... Viņi abi skrien kā zvēri, bet Igguldenam acīs ir uguntiņa un cīņasspars, Hossam nē.
Un ko tā salīdzināšana dod? Neko!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
Labi, ka tiesnesis pažēloja mūs un nedeva vairākumus, zinādams, ka mums tur tāpat nekas nesanāks

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
Kārtējo reizi pierādās Latvija spēlētāju vājā spēka spēle un momentu realizācija, kā arī neprecīzās piespēles. Par cīņassparu, 5 no 5.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Pēc tavas teorijas nākošajā sezonā Hossam būtu jāspēlē BAČ ja jau nav viņam uz ko tiekties. Manuprāt tomēr viņam nav vajadzīgo partneru ar kuriem viņš varētu saprasties,kā pagājušajā sezonā. Vārtus gūt viņš grib ļoti,to var redzēt manuprāt. Ja RD būtu bijusi pārliecība,ka viņš paliks komandā būtu taisīta triecienmaiņa kā pagājušā sezonā.
Hossam diemžēl ir tādi posmi. Viņš var spīdēt, bet ir arī pilnīgi melnie periodi (sezona Fīniksā, kur stati bija pat sliktāki kā Ivanānam). Ceru, ka es kļūdos un viņš jau sevi pierādīs nākamajās spēlēs.

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ar hossu jālauž līgums un jāņem karsums!
Jau sākas, ka tik nesanāk pēc tam aplauzties!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:39, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ar hossu jālauž līgums un jāņem karsums!
Ej tač Tu ķer taureņus labāk!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-26 18:41, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ar hossu jālauž līgums un jāņem karsums!
Tad līgumi ar pusi komandas būtu jālauž ja pēc dažām spēlēm tu izdari tādus secinājumus. Ar Hossu viss ir kārtībā,bet ar partneriem nav saskaņas pagaidām. Hossa pārī tikai ar Pruseku vēl nav spēlējis tāka iespējas atrast partneri vēl ir. jOKS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:42, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Piekrītu visam ko tu saki !

Vai atvārā ir tava bilde ??!
Diemžēl vai par laimi nē!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:42, pirms 15 gadiem
nesaprotu ko jus te visi ta stresojat itka tagad butu sezonas beigas un esam pedejie vel tak dahuja spelu un var visu mainit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-26 18:43, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Piekrītu visam ko tu saki !

Vai atvārā ir tava bilde ??!


Tagad kad uzzinaji atbildi droši vien vairs visam nepiekritīsi

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:44, pirms 15 gadiem
Hosa atgriezās Rīgā tikai tad, kad izrādījās, ka ne tikai NHL, bet arī neviena KHL komanda "superlīgumus"nepiedāvāja... Tā teikt - "izmēģināšu visus variantus, bet šeit mani tāpat atpakaļ paņems" Un kad beigās tiešām nācās atgriezties "drošajā variantā", vairs nav tālu arī līdz problēmām ar pārliecību par saviem spēkiem.... It kā jau cenšas un pāragrus secinājumus neizdarīsim, bet tāda kā nedrošība un nervozitāte viņa spēlē manāma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:44, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: nesaprotu ko jus te visi ta stresojat itka tagad butu sezonas beigas un esam pedejie vel tak dahuja spelu un var visu mainit
Tieši tā! Pāgajušo sezonu mums no sākuma viss gāja kā pa sviestu, bet tad iestājās tā zaudējumu sērija! Tāpēc nevjag norakt mūsējos pirms laika, bet gan atbalstīt cik varam!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:44, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Jūs salīdziniet Hossu ar Igguldenu... Viņi abi skrien kā zvēri, bet Igguldenam acīs ir uguntiņa un cīņasspars, Hossam nē.
HOSA ir normāls vecis, cīnijās kā zvērs, nevar vienmēr viss izdoties un tiesneši labvēļi! Viņam vajag kādu partneri kas palīdz, Cinks pāris reizes ir kaut ko izdarījis, bet viņš bišk pa zaļu.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:45, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Kāpēc ... ??! Ieliec savējo ! Lūdzu !
Pats ieliec savējo!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:45, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Mājas pēlēs atpakaļ būs Ozoliņš un Kariya, Rīgā mums nāksies paņemt pēc iepējas vairāk punktus, komandas arī nebūs stipras, tā ka mēs savāksim punktus kurus nepaņēmām !
Nu es nesauktu SKA, Atlantu un Maskavas Dinamo par vājām komandām. Severstal un it īpaši Avtomobilist ir vājāki, tomēr punkti pret šīm komandām ir mazākā vērtē jo gandrīz visi uzvar šīs komandas, līdz ar to tām ir mazāka nozīme vietu atgūšanā.

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:45, pirms 15 gadiem
pagais gad ja kads aceras mums a bija spelu bedre vairakas speles zaudejam un pectam aizgaja labi .
mums vel tak daudz spelu gan buss labi nestresojiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:46, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Pats ieliec savējo!
Viņš nevar, tad nobanos uz 50 gadiem šo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hossam diemžēl ir tādi posmi. Viņš var spīdēt, bet ir arī pilnīgi melnie periodi (sezona Fīniksā, kur stati bija pat sliktāki kā Ivanānam). Ceru, ka es kļūdos un viņš jau sevi pierādīs nākamajās spēlēs.
Ja Hossam piemeklēs vajadzīgo partneri vai atvērsies kāds no esošajiem tad viņš domāju mūs priecēs katrā spēlē,bet ir jāpagaida pagaidām nevienam spēle tā īsti no rokas neiet. Ņiživijs arī nozibeņoja un pagaidām klusē.

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:46, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: pagais gad ja kads aceras mums a bija spelu bedre vairakas speles zaudejam un pectam aizgaja labi .
mums vel tak daudz spelu gan buss labi nestresojiet
Pagājušajā sezonā bija 2x vieglāks mērķis uz kuru tiekties.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:48, pirms 15 gadiem
dajjna rakstīja: Pats ieliec savējo!
pasaule ir pilna ar visādām čatu istabām, šī nav tā vieta, kur kko koķetēt

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:49, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Kur divi, tur trešais ir lieks !
divi? te ir kadi 170 komentāri...atradis divvientulību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:49, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Šitā ir mana bilde.
psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:49, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Šitā ir mana bilde.
tad lapa tavam čatam - urla.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:50, pirms 15 gadiem
Pans varētu pastāstīt ,pēc kāda principa mūsējie vairākumus izspēlē ,un no kādas "hokeja skolas" ,šādas vairākuma izspēles taktika ir paņemta ? Jo vienīgas ,kas ir redzams ,ka vairākums ,pagaidām,mums uzlabo tikai statistiku ailē - ripas kontrole (it īpaši savā zonā).

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:50, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Šitā ir mana bilde.
Āāā, es jau domāju, ka pazīstu Tevi, šitas ķekars ir Ikaišu zaļļumbaļu un ballīšu grands

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:51, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: pasaule ir pilna ar visādām čatu istabām, šī nav tā vieta, kur kko koķetēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:53, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Visi nevar būt vienādi, daži nav tik skaisti kā es !!!!
Njā... No Dinamo līdz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:53, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Mani sauc Laimonis, meklēju kundzi NOPIETNĀM attiecībām. 60+


TIKAI SMS!!!! 2999****
ārprāts!

     [+] [-]

, 2009-09-26 18:54, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Mani sauc Laimonis, meklēju kundzi NOPIETNĀM attiecībām. 60+


TIKAI SMS!!!! 2999****
sexiigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-26 18:55, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tev arī prieks par mau foto, laikam patīku ??!
Mīlestība no pirmā acu skatiena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:57, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Nē! Tikai ar Dajjna !!!! Viņa mani mīl, bet negrib atzīties !
Nu kā tad Saldumiņ!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 18:57, pirms 15 gadiem
Lab šitais viss jau par traku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:59, pirms 15 gadiem
Pēdējo 5 periodu rezultāts ir 1-8 normāli? Ko? Par ko Ņiživijs saņem savu algu? Cipulis? Ja nākamajā spēlē šitie nesāks spēlēt, nosūtīt viņus vajag lai uzkrāj pieredzi Dinamo Junuiors komandā. Vai atskaitīt vispār.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 18:59, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Speeli zaudeja Hossas del 100%
spēli zaudēja Galviņa,Cibuļska un vispār nenormāli vājās aizsardzības dēļ.nevienas precīzas piespēles,izņemot pēdējo Bērziņa pasiņu Dārziņam.meistarības un elementāra slidojuma trūkums!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:00, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Pēdējo 5 periodu rezultāts ir 1-8 normāli? Ko? Par ko Ņiživijs saņem savu algu? Cipulis? Ja nākamajā spēlē šitie nesāks spēlēt, nosūtīt viņus vajag lai uzkrāj pieredzi Dinamo Junuiors komandā. Vai atskaitīt vispār.
Nost ar Ņiživiju un Cipuli! To ko galvu durvīs saspiedi??!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: trakaiss

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:01, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: BET šinī rakstā teikt ka rezūltāt beigās 2-0
Šajā spēlē ar 2:1 uzvaru izcīnīja "CSKA".
Tas tak augšā rakstīts!

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:01, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Viss "projehaļi", ka nav ta nav man laimes mīlestībā, braukšu uz centrālstaciju, Čaka ielai naudas trukst!
Kāpēc Tu tā? Vairs nepatīku?
Slēpts komentārs: trakaiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:05, pirms 15 gadiem
nekas, nesanāca, bet tāpēc jau neiesim viņus nomelnot! cerams ka paveiksies mājās

Yashinam 30 sadosim pa gurniem!

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas ir tas par ko es saku-es nevaru atļauties, bet es to gribu.
Man patiesībā vienalga, bet MnD pērn izbaudija ko nozīmē zaudēt ar vietējiem spēlētājiem, un tāpēc nolēma sapirkt to ko sapirka. Ja komanda grib spēlēt KHL līgā un ko sasniegt, tad tai arī jabūt attiecīgi nokomplektētai.
Komanda vēlas saniegt PO un vel ir visas iespējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:09, pirms 15 gadiem
trakaiss rakstīja: Nost ar Dinamo.
Nost ar tādiem faniem!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:10, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Pārkačāšu datorā bildi no fotoaparāta, kur es Hokeja Fanu kreklā un nomainīšu atvāru . Cerība mirst pēdējā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:11, pirms 15 gadiem
Vārti: 12:40 Paršins (Suglobovs) 1:0, 17:25 Suglobovs (Korņejevs) 1:1, 59:00 Dārziņš (Bērziņš) 2:1

kkas nav riktiigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-26 19:13, pirms 15 gadiem
Sprukts 7 spēlēs 2+1 koefs - 4 un tikai 3 metieni pa vārtiem. Tas ir normāli? Par ko viņam algu maksā? Par skaistām acīm? Tajā pat laikā Cinks kurš saņem n-tās reizes mazāku algu nekā Sprukts, 7 spēlēs Cinkam 0+2 koefs + 2 kā arī 5 metieni pa vārtiem. Karoče maiņu Ņiživijs-Sprukts-Cipulis jāsūta lai spēle Dinamo Juniors un atgūst formu nav ko te tizloties laukumā.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 19:14, pirms 15 gadiem
Viniem vartsargs labs un mums nedaudz veiksmes pietruka.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:14, pirms 15 gadiem
priekš KHL vidusmēra komandas kāda ir RD ļoti normāla izbraukuma sērija (2-2). Ceru ka sekojošā mājas spēļu sērija būs vēl patīkamāka. Nav ko nokārt nāsi, vēl tik daudz spēļu priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 19:14, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Sprukts 7 spēlēs 2+1 koefs - 4 un tikai 3 metieni pa vārtiem. Tas ir normāli? Par ko viņam algu maksā? Par skaistām acīm? Tajā pat laikā Cinks kurš saņem n-tās reizes mazāku algu nekā Sprukts, 7 spēlēs Cinkam 0+2 koefs + 2 kā arī 5 metieni pa vārtiem. Karoče maiņu Ņiživijs-Sprukts-Cipulis jāsūta lai spēle Dinamo Juniors un atgūst formu nav ko te tizloties laukumā.
[/quote]
[quote ontario]
Sprukts 7 spēlēs 2+1 koefs - 4 un tikai 3 metieni pa vārtiem. Tas ir normāli? Par ko viņam algu maksā? Par skaistām acīm? Tajā pat laikā Cinks kurš saņem n-tās reizes mazāku algu nekā Sprukts, 7 spēlēs Cinkam 0+2 koefs + 2 kā arī 5 metieni pa vārtiem. Karoče maiņu Ņiživijs-Sprukts-Cipulis jāsūta lai spēle Dinamo Juniors un atgūst formu nav ko te tizloties laukumā.
Un ko tad tu pasauksi vietā? Varbūt Tu aizņemsi kādu vietu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 19:15, pirms 15 gadiem
Laba spēle, paldies spēlētājiem! Šodien Pruseks neglāba, bet to darīja Baruļins. Nav man tiesību pārmest, bet šodien zaudētie vārti ir jau bieži redzēti. Man liekas, ka Pruseks redzot, ka visi aizsargi apspēlēti, pats padodas. Tā teikt nedaudz paslinko, jo rodas tāda līdz galam nepadarīta darba sajūta. Katram vārtsargam ir savs spēles stils, bet Masaļskim tas ir tāds, ka nerodas sajūtā, ka paslinkots.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:16, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, iespējas ir vienmēr, bet ar katru zaudēto spēli šī iespēja arvien vairāk attālinās. Jaņem noteikti punkti pret sava līmeņa komandām, un tad var cerēt, ka kaut ko aizkabinās arī no varenajiem.
Nū, pagājušo gadu arī bija sūrs kritums, ja nemaldos astoņi kāsieni no vietas, tajā skaitā arī mājas spēles, bet PO tomēr iegājām kā 10tā komanda!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:16, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, iespējas ir vienmēr, bet ar katru zaudēto spēli šī iespēja arvien vairāk attālinās. Jaņem noteikti punkti pret sava līmeņa komandām, un tad var cerēt, ka kaut ko aizkabinās arī no varenajiem.
Te attalinās ,tad atkal pietuvinās...tā ir mūsu vieta un ir izvirzīti attiecīgi mērķi, neredzu par ko cepties

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:16, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Sprukts 7 spēlēs 2+1 koefs - 4 un tikai 3 metieni pa vārtiem. Tas ir normāli? Par ko viņam algu maksā? Par skaistām acīm? Tajā pat laikā Cinks kurš saņem n-tās reizes mazāku algu nekā Sprukts, 7 spēlēs Cinkam 0+2 koefs + 2 kā arī 5 metieni pa vārtiem. Karoče maiņu Ņiživijs-Sprukts-Cipulis jāsūta lai spēle Dinamo Juniors un atgūst formu nav ko te tizloties laukumā.
man jau visu laiku te mīnuso, kasaku, ka sprukts-cipulis absolūti neatbilst ne ekspektācijām, ne viņu atalgojumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:18, pirms 15 gadiem
Visa slimības sākas no galvas ,un komandas galva ir treneris .Un ja treneris nemāk noskaņot komandu uz spēli (kas izpaudās arī iepriekšējā sezonā) tad no visa tāds purkš vien sanāk . Un šodienas spēlē - ko tādu pretinieks parādīja ,kas deva viņiem iespēju uzvarēt - neko , ko darīja mūsējie lai uzverētu ,vai vismaz liegtu pretiniekam uzvarēt - neko .
Un vēl viens paradokss - kapēc tikai DR ir izbrukuma spēles , kapēc tikai DR ir vairākas spēles ik pēc dienas , kapēc tikai DR pretī nāk spēcīgi pretinieki un visi kā viens ar "super" spēlētājiem .
Lūdzu neņemiet ļaunā esmu mazliet "iešvilpis" , man dotā brīdī rezultāts ir 0 : 8 "pūķa" labā .
P/s
Kādā lugā bija tāds teksts : vilciens iebrauc tunelī un pazūd..... , un saistībā ar šo gribas teikt : spēlē pret Vitjaz beidzas otrais periods , Dinamo hokejisti aiziet uz ģērbtuvēm un pazūd ..... !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Komanda vēlas saniegt PO un vel ir visas iespējas.
Bet tās iespējas samērā ātri sarūk. Mēs cīnamies par 7.-8. vietu ar Torpedo un Vityaz. Maskavas Dinamo noteikti būs mums priekšā (Viņiem spēles bija ar Salavatu, Spartaku, Avangardu,CSKA) , Lokomatīve tā pat. No Torpedo mēs atpaliekam jau 5 punktus no Vitjaz 8.

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pirms tās zaudējumu sērijas RD bija iekrāta labu punktu raža, kas tiem deva noturēties Top 16 pat pēc šiem zaudējumiem.
Pakaļ dzīties vienmēr ir grutāk nekā noturēt pārsvaru, jo tad uz komandu gulstās lielāka atbildība, kas tiem nedod spēlējot atbrīvotības sajūtu.
Jāpiekrīt Tev!Bet es vienalga būšu optimists!

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man patiesībā vienalga, vai Tu ņem mani vērā vai nē.
Droši vien arī Tu pērn apdirsi Mihailovu pēc viņa teiktā preses konferencē?
Ko Tu ar savu Mihailovu plāties, viņam nebija nekada pamata kaut ko teikt nezinot šis sezonas komandu komplektāciju, kalendāru, diviziju sastāvus u.t.t. pilnigi nekads sakars

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:23, pirms 15 gadiem
dīvaini,kāpēc te neviens neredz un nerunā par meistarības trūkumu - īpaši aizsargiem,bet gan tikai par veiksmes trūkumu?veiksme taču ir tur,kur meistarība!

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:24, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: jaamaina mainjas, nevar shitaa turpinaat..

galvinjsh vispaar.. kaa stabu izgjeerba
nebija veiksmīgākā viņa spēle. taču necīnīšanos pārmest nevar... un tas nav mazsvarīgi

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:25, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet tās iespējas samērā ātri sarūk. Mēs cīnamies par 7.-8. vietu ar Torpedo un Vityaz. Maskavas Dinamo noteikti būs mums priekšā (Viņiem spēles bija ar Salavatu, Spartaku, Avangardu,CSKA) , Lokomatīve tā pat. No Torpedo mēs atpaliekam jau 5 punktus no Vitjaz 8.
Nu sarūk? iespējams netiksim? Un ko? tagad tak ir tautas klubs kam jadod prakses izlases večiem...tas ari notiek

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:26, pirms 15 gadiem
Otrais puslaiks iesākās mierīgā tempā, kur iniciatīva nepiederēja nevienai no komandā

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 19:30, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Darzinsh sogad loti produktivi spele prieks par vinu
jap. tagad rezultatīvākais DR ierindā:
Dārziņš 2+5
Hosa 3+3
Iggulden 4+1
M.Rēdlihs 3+2
Ankipāns 2+1
Sprukts 2+1
Bērziņš 1+1
Ņiživijs 1+1
Sweatt 1+1
Cinks 0+2
Cipulis 0+2
Karija 0+2
Ozoliņš 1+0
Galviņš 0+1
Kr.Rēdlihs 0+1
Sorokins 0+1

petrovich27.wordpress.com: 1:2 pret “armijniekiem” «...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:31, pirms 15 gadiem
Dinamo no playoff shobrid atpaliek tikai 2 punktus(Viena uzvaras tiesa), mes nekur neesam pazudushi, esiet mierigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:41, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Sprukts 7 spēlēs 2+1 koefs - 4 un tikai 3 metieni pa vārtiem. Tas ir normāli? Par ko viņam algu maksā? Par skaistām acīm? Tajā pat laikā Cinks kurš saņem n-tās reizes mazāku algu nekā Sprukts, 7 spēlēs Cinkam 0+2 koefs + 2 kā arī 5 metieni pa vārtiem. Karoče maiņu Ņiživijs-Sprukts-Cipulis jāsūta lai spēle Dinamo Juniors un atgūst formu nav ko te tizloties laukumā.
Kas tie par muļķīgiem secinājumiem. Paskaties kā Sprukts cīnās-bieži izcīna ripas un ja tu vērtē rezultativitāti tad 2 plus 1- 7 spēlēs nav slikti. Šādā grafikā ejot 56 spēlēs būs 16 plus 8 -24 punkti. ņiživiju uz farmklubu-vai Tu spēles esi skatījies ..

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Atceries, ka jaskatās ne tikai pēc diviziona rezultātiem, bet arī pēc visas konferences rezultātiem. Pat ja esi savā divizionā otrā vietā, tad vari arī palikt aiz Play Off strīpas, jo netiec konferences Top 8 punktu pēc.
Nu nez, ja izkapā divizonā otro vietu starp sešām blicēm, PO ir jātiek manuprāt!

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:46, pirms 15 gadiem
nevar teikt, ka puiši necīnijās, cīnijās un kā vel. 2trajā periodā vajadzēja iemest kādu, bet vismaz neielaidām. ir tā kā ir. ar to jāsadzīvo.
vai jums nelikās, ka tiesneši dažās vietās nepiespreida pelnīto sodus pretinieku komandai? (piemēram, kur Miķeli ķeksēja un tad viņš nokrita.)
nesaku, ka negodīgi k-kas vai kā, bet gribu zināt arī jūsu domas par šo.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:48, pirms 15 gadiem
Viss ir ok. Panikai nav nekāda pamata. Komanda nospēlēja normāli (pietrūka laika, lai pacīnītos par neizšķirtu), sākums bija tāds, teiksim tā, nepadevies.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 19:51, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Dinamo no playoff shobrid atpaliek tikai 2 punktus(Viena uzvaras tiesa), mes nekur neesam pazudushi, esiet mierigi.
Neaizmirsti ka citi klubi arī aizvada spēles, kad mēs spēlēsim pret SKA 8. vietai būs vismaz 11 punkti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 19:51, pirms 15 gadiem
Autor, hokejā nav puslaiku, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 19:59, pirms 15 gadiem
starp citu, viena maza nianse - šosezon KHL izmaiņas par golu gūšanu no vārtsargu laukuma, tas samazināts un jebkura atrašanās tur aizliegta, cik daudz runu jau bija par to citu komandu spēlēs, bet rīdzinieku spēlēs NEVIENA ripa nav tikusi neieskaitīta, tas tik liecina cik mēs vāji(jeb pareizāk sakot nekādīgi) spēlējam vārtu priekšā, diemžēl, vairākums arī ir statisks un ripas izspēle lēna, ar to jāpriecājas ka mēs esam guvuši 2as uzvaras jo vairums vārtu tiek gūti no vārtu priekšas pēc atlēcošās ripas...

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:00, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,mazliet kļūdijos, jo 3-4 vieta var radīt visādus brīnumus
Tomēr RD vajag ieņemt Bobrova diviziionā vismaz trešo vietu.
Skator turnīla tabulu ir po uz divīzijām , galvenais kuru vietu ieņem konferencē. protam divīzijā pirmā un otrā vieta garantē vietu PO.

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:01, pirms 15 gadiem
Желательно по русски правильно и грамотно выражать свои мысли
Но для латыша репортаж приличный. Следует писать так -
... c поражением против "ЦСКА" -- поражением против "ЦСКА"
...в выезде --... на выезде
...победу завоевали''ЦСКА''. -- ...победу одержал ЦСКА
..но в конце нарушил правила --...но в конце концов нарушил правила
...и тогда с броском из близкой дистанции --... и броском с близкой дистанции
...Недолго после проигрышного гола, два против одного защитника "ССКА" вышли наши хоккеисты -- ...Вскоре после пропущенного гола, вдвоем против одного защитника ЦСКА вышли наши хоккеисты

I tak dalee po tekstu. Ustal icpravljatj i nabiratj tekst na russkom .
Paldies par reportāžu.
Maciet krievu valodu.Čao.

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,mazliet kļūdijos, jo 3-4 vieta var radīt visādus brīnumus
Tomēr RD vajag ieņemt Bobrova diviziionā vismaz trešo vietu.
Nu trešā jau arī varētu būt kritiska, ja otra konference būs pārāka pēc punktiem, lai gan variācijas protams ir un būs ļoti daudz, kā viss iegrozīsies rādīs sezona, precīzāk - regulārā čempja nobeigums!

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Komandai, lai cīnītos par neizšķirtu, bija laika vairāk kā divas trešdaļas.
Jā, tomēr ripu vārtos sanāca iedabūt par vēlu. Varēja manīt, ka - ja būtu vēl laiks, komanda noteikti pacīnītos (otrā elpa). Un cska emocijas nebija vairs tās (kā jau tiem, kas spēlē ir vadībā.. pēdējās minūtēs - nervozē un spēlē uz "noturēšanu").

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:23, pirms 15 gadiem
Autoram. Puslaiki ir sporta veidos, kur spēles laiks dalās divās daļās - futbols, rokasbumba utt. Hokejā, cik zinu, spēles laiks iedalās trešdaļās vai periodos.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-26 20:27, pirms 15 gadiem
pazors

     [+] [-]

, 2009-09-26 20:42, pirms 15 gadiem
Malacis Lauris...

Amm kas ar Hosu tas bija liels prikols.. tik daudz noraidijumu vinam vienam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:29, pirms 15 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 21:30, pirms 15 gadiem
museejie malacci,bet cska vartsargs izvilka speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-26 21:56, pirms 15 gadiem
cinja turpinas! nekas, medz but arii zaudeejumi!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-26 22:20, pirms 15 gadiem
Vartsargam Paveicas savadak musejie butu vinus SAGRAVUSI.

     [+] [-]

, 2009-09-26 22:23, pirms 15 gadiem
It kā jau normāli, bet satrauc ielaisto ripu skaits turn;ira tabulā skatoties.

     [+] [-]

, 2009-09-26 22:23, pirms 15 gadiem
Jā RD nenotiks aizsardzības korekcija un pastiprināšana,tad turpmāk būs ļoti grūti.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 22:35, pirms 15 gadiem
Tiešām, atzīstami kopumā, bet nu vienreiz tak jāsaprot, ka šosezon nav variantu pret komandām, kuras pagājušo gad paņēmām uz izbrīnu un nenovērtēšanu. Protams, dažas ''neplānotās uzvaras'' būs, bet krietni mazāk, kā iepriekšējo sezonu.

     [+] [-]

, 2009-09-26 22:39, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: izrāvi vārdus no mutes . vismaz mūsu "lieliskie" komentētāji varēja pateikt , kurā maiņā viņš spēlē, ar kādu numuru.. vai arī pateikt kad viņš ir laukumā, citādi nemaz nemanīju, centos sameklēt, bet neizdevās
varēji noskatīties VISU reportāžu un tad pārmest " lieliskajiem" komentētājiem..

     [+] [-]

, 2009-09-26 22:51, pirms 15 gadiem
Dinamo - priekšpēdējā vietā?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-26 23:32, pirms 15 gadiem
tas ir tikai sezonas sākums , vēl neko nevar spriest tabula mainīsies vel daudz un dikti

bet bija prieks skatīties puisi cīnījās līdz pēdējam !!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-27 00:14, pirms 15 gadiem
Kas nesis uzvaras? tie pashi,kas taas jau ir nesushi lidz sim

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 04:21, pirms 15 gadiem
chalis rakstīja: Kad beidzot Kreipāns ar Andersonu beigs muldēt un sāks komentēt spēli?
patiesībā jau to kas notiek laukumā tāpat var pats redzēt (vēl jo vairāk izbraukuma spēlēs, kur komentētāji tāpat skatās teļukā), man tomēr interesantāk liekas uzzināt citu info paralēli spēlei...

nu un jā šodien bija laba spēle, nesalūza mūsējie pēc 2 vārtiem 1.periodā... aizsardzībā paspējām praktiski katrā epizodē... zaudētie vārti? nu te arī redzam atšķirības budžetos... lieli meistari prasa lielu naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-27 12:46, pirms 15 gadiem
LAIKAM JAU TĀPĒC JAU HOSA CITUR LĪGUMU NEDABŪJA JO NAV JAU NEKĀDS BRĪNUMZĒNS.KAS IR UZŠĶELT KĀRTĪGI NEVAR GANDRĪZ NEVIENS.KĀ IGNIS ,ČUDINOVS,PAT TRIBUNCOVS.SOROKINU AR PENNSIJĀ VAJAG!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 12:51, pirms 15 gadiem
nē,nu mūsēji malači bet nu ,varēja arī uzvarēt,bet neko teikt,sezona tikai sākusies

     [+] [-]

, 2009-09-27 13:29, pirms 15 gadiem
kāds varbūt zin kā var ripu dabūt vārtos,ja uz viņiem nemet:]

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 14:29, pirms 15 gadiem
Laba spēle īsts fans ir tas kurš atbalst kad komandaj neiet

     [+] [-]

, 2009-09-27 22:49, pirms 15 gadiem
Cik es zinu tad pirms šīs sezonas bija mazas izmaiņas noteikumos un tās attiecās arī uz vārtsarga laukuma izmēriem. CSKA arēnā bija vēl vecais (pusaplis) vārtsarga laukums! Kaut kā liekas jocīgi tie noteikumi jāievēro tikai dažām komandām, bet dažas var neivērot... Par to diez nepienākas kāds sods??? Varbūt jāieskaita mums uzvara par to, ka CSKA laukums neatbilst KHL prasībām!!!

     [+] [-]

, 2009-09-27 23:12, pirms 15 gadiem
Spēlēja mūsējie labi, vien izšķirošajos brīžos neveicās ar momentu realizāciju. Kas vainīgs - ej nu sazini... Psiholoģija, meistarības trūkums, nogurums (4. izbr. spēle), vienkārši veiksmes faktors?... Es vairāk sliecos uz domām, ka mūsējiem pagaidām diezgan bieži vienkārši nepaveicas - ja poretiniekam ripa pēc uzmetiena uz vārtiem bieži atlec ļoti izdevīgi, tad mūsējiem - nē. Varbūt tā maksa par veiksmīgajām pārbaudes spēlēm (tur ne reizi vien paveicās)? Varbūt vienkārši jātrenējas, jāpagaida, un pienāks arī veiksmes laiks! Viss jau dzīvē iet, kā zināms, viļņveidīgi!

     [+] [-]

, 2009-09-28 12:18, pirms 15 gadiem
Nu šogad izskatās ka tikai spēlētāji var uzlabot savu statistiku individuāli lai nākam gad tiktu kādā labā KHL klubā jo komanda kopumā izskatās švaka paredzu kādu 14-16 vietu šogad pirmais desmitnieks šogad ir nepārspējams un nekas daudz nemainīsies Grandi saspēlēsies un spēlēs vēl labāk ar to jārēķinās . Bet nu cīnamies labi ,ja gribam arī aizsardzība laba Lai veicas turpmāk jo projām fanoju par Rīgas Dinamo