Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pruseks ''Dinamo'' nepaliks

Pruseks ''Dinamo'' nepaliks
Martins Pruseks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Līdzšinējā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' vārtsarga Martina Pruseka aģents Vladimirs Vuiteks atzinis, ka hokejists nākamsezon nepaliks ''Dinamo''.

Pagājušajā sezonā veiksmīgi Rīgas ''Dinamo'' sastāvā iekļāvās čehu vārtsargs Martins Pruseks, kļūstot par vienu no komandas labākajiem spēlētājiem, kā arī veiksmīgākajiem vārtsargiem visā līgā. Hokejists iekļuva arī Čehijas izlasē, pārstāvot to pasaules čempionātā Šveicē, kur čehi iekļuva ceturtdaļfinālā, piekāpjoties Zviedrijas izlasei.

Hokejista aģents Vladimirs Vuiteks atzinis, ka Pruseks tomēr nākamsezon nepārstāvēs ''Dinamo'' komandu: ''Martins aizvadīja ļoti labi sezonas otro daļu ''Dinamo'' sastāvā un, protams, komandas vadība bija ieinteresēta pagarināt līgumu ar viņu. Uz to arī paši cerējām. Sarunājām, ka pēc pasaules čempionāta hokejā uzsāksim pārrunas, bet ar citiem klubiem mēs tās neuzsāksim. Jāsaka gan, ka par Pruseku daudzas komandas izrādīja interesi, tomēr mums ar ''Dinamo'' bija noruna un mēs nevēlējāmies to pārkāpt. Šeit gan plānus izjauca ekonomiskā krīze - komanda zaudēja vairākus sponsorus un to budžets nākamajai sezona ir samazinājies un mūsu sarunas ir iestrēgušas. Mēs esam iekļuvuši ļoti sarežģītā situācija, jo tie klubi, kuri interesējās par Martinu iepriekš, šobrīd jau ir iegādājušies jaunus vārtsargus. Kas attiecas uz ''Dinamo'', tad, visticamāk, tie dos iespēju Masaļskim būt pirmajam vārtsargam, savukārt viņa aizstājēji būs gados jaunāki hokejisti.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

 +74 [+] [-]

, 2009-05-26 13:05, pirms 15 gadiem
Mums Ir Masaļskis un Muštukovs

+116 [+] [-]

, 2009-05-26 13:05, pirms 15 gadiem
zhel bet mums taa vai taa jau ir Edgars!
Paldies Martinam par vienreizeejo sezonu!

 +37 [+] [-]

, 2009-05-26 13:05, pirms 15 gadiem
Žēl, protams, bet mums buus Masals....
Ja palikti Pruseks neeertiibas rastos abiem, a taa vismaz saveejais staavees... Un Naumovs shad tad nomainiis...

 +10 [+] [-]

, 2009-05-26 13:05, pirms 15 gadiem
Labi vien ir, labaak lai staav muusu pasu Masalskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-05-26 13:08, pirms 15 gadiem
Tas nozīmē ka Masaļskis būs Nr1. Ko vēl var vēlēties!!!

 +21 [+] [-]

, 2009-05-26 13:08, pirms 15 gadiem
Saveejie tomeer ir saveejie
Slēpts komentārs: pūce

 +29 [+] [-]

, 2009-05-26 13:09, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Masaļskis toč nav Dinamo sastāvā!!!!
masalskis oficiali ir nosledzis ligumu ar Dinamo

  +6 [+] [-]

, 2009-05-26 13:10, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Tas nozīmē ka Masaļskis būs Nr1. Ko vēl var vēlēties!!!
vēl vajag labu Nr2!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-26 13:11, pirms 15 gadiem
tirlins rakstīja: masalskis oficiali ir nosledzis ligumu ar Dinamo
Jā, tā es sapratu... Būšu ko palaidis garām... Sorry!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 13:11, pirms 15 gadiem
Viss ir kārtībā nau jēgas no diviem labiem... es domāju Masalja vēl izaugs sniegumā! Tur pat varētu rasties kāds iekšējs konflikts ja paliktu abi... jo abi ir līmenī!
Slēpts komentārs: Parasts Lietotājs
Slēpts komentārs: alguns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-05-26 13:13, pirms 15 gadiem
Sanak, ka iespeja tiks dota Mushtukovam un Enkuzenam un legionaru daudzums samazinasies.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:15, pirms 15 gadiem
mja ka tik Dinamo neiet ASK pedas....varbut so sezonu kamer ir krize nolaust bez legionariem!vismaz nebusim parados un vel sazin kur!kaut vai drosibas del un iespeja tiktu dota jauniem LV speletajiem un tad jau uz nakamo izlases turniru varbut butu veel stipraki un veel parliecinosaki

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 13:15, pirms 15 gadiem
īstenībā ir Ok. Būs jaunajiem vietējiem spēlētājiem iespēja sevi pierādīt. Paldies, Prusek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-05-26 13:21, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Lai Kozjolova kungs satrenējas!
Tu atkal kaut ko esi palaidis garām. Laikam par sportu sāki interesēties brīdī, kad piereģistrējies Esportā.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:22, pirms 15 gadiem
Munštuku arī beidzot jasak izmantot!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-26 13:24, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot tas priecē, nevis Pruseka piečakarēšana, bet tas ka pie teikšanas būs iespēja tikt mūsu pašu jaunajiem vārtuvīriem!

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:26, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu atkal kaut ko esi palaidis garām. Laikam par sportu sāki interesēties brīdī, kad piereģistrējies Esportā.
Kāpēc tu tā domā?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:26, pirms 15 gadiem
Žēl, labāk būtu Pruseku ņēmuši par pirmo vārtsargu!

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:28, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Kāpēc tu tā domā?
Ko tu domāji ar "Kozjolova kungu"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 13:33, pirms 15 gadiem
Ja Masaļskis turpina spēlēt kā pasaules čempionātā, tad nebūtu īsti pareizi viņam vai Prusekam palikt par otro vārtsargu.
Nekas nav pret to, ka pie teikšanas laiž jaunos, bet kas ar Naumovu?

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 13:36, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ko tu domāji ar "Kozjolova kungu"?
Nu bijušo Dinamo kluba prezidentu.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 13:37, pirms 15 gadiem
elements rakstīja: Ja Masaļskis turpina spēlēt kā pasaules čempionātā, tad nebūtu īsti pareizi viņam vai Prusekam palikt par otro vārtsargu.
Nekas nav pret to, ka pie teikšanas laiž jaunos, bet kas ar Naumovu?
Naumovs ir brīvs. Es gan uzskatu, ka klubā jābūt diviem augstas klases vārtsargiem, jo pēkšņas traumas gadījumā būs pamatīgas problēmas.

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:38, pirms 15 gadiem
elements rakstīja: Ja Masaļskis turpina spēlēt kā pasaules čempionātā, tad nebūtu īsti pareizi viņam vai Prusekam palikt par otro vārtsargu.
Nekas nav pret to, ka pie teikšanas laiž jaunos, bet kas ar Naumovu?
Runājot,ka Dinamo atteicās no viņa pakalpojumiem.

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:39, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Nu bijušo Dinamo kluba prezidentu.
Kāds sakars??? Vai tas bija reti izsmalcināts joks, kuru visiem nesaprast?

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:40, pirms 15 gadiem
domāju, ka pilnīgi pareizi.
citu variantu nemaz nebija. nevar būt vienā komandā tādi vārtsargi, kuri pelna pirmā vārtsarga algu.

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:43, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kāds sakars??? Vai tas bija reti izsmalcināts joks, kuru visiem nesaprast?
Tas bij joks... Koziols bij normāls vecis, līdz brīdim, kad viņš sporta studijā (sen jau) skaidri un gaiši pateica ka Masaļskis vairs nespēlēs RD, tāpēc man prieks ka Koziols vairs nav prezidents un droši vien tāpēc Masaļskis atkal varēs spēlēt RD! Tas bij domāts kā nelabvēlīgs joks uz Koziolu...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:45, pirms 15 gadiem
un labi vien ir,savadak divi ljoti labi vaartsargi naak klubam par sliktu,jo buutu probleemas utt, tapec labak vieteejais lai treneejas .

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:46, pirms 15 gadiem
Masaļskis atkal savārīs nepatikšanas un būsim bez vārtsarga n1...

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 13:48, pirms 15 gadiem
agenta plika atrunasanas,tad nosauc tas komandas kuras interesejas,vienmer tuksus salmus kulj,interesejas,bet nekas nenotiek,ja jau vinsh ir tik labs,ko tad citas tagad nenjemt.mulkjibas,Masalskis labaks!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:51, pirms 15 gadiem
zhetons seejeejam...
kaa nav vajadziigi divi labi vaartu sargi? kas juus auni? kas notiks ja Masaljskim paraadiisies trauma kaada (protams nenoveelu, bet to izsleegt nevar)? ir jaabuut taadam pasha liimenja vaartu sargam ko likt pretii...
tad jautaajums (varbuut ka jau ir kkur dzirdeets, bet diezin)- kaadi buus komandas meerkji, naakamajaij sezonai?

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:52, pirms 15 gadiem
Prusaks tagad laikam spļauj uguņus ! Vartusargus jau parasti visi mekle pirmos, un tad, ja spēle neaiziet, nov-dec pērk kautko klāt. Plus vēl vārtusargs Krievijā aizņem divas legionāru vietas, tā ka viegli Prusakam nebūs. Laikam ari padārgs, ja Sējējs ,pretēji deklarētajam, tomēr paņēma Edgaru. Un kas tas par agentu- Vuiteks? Tas nav Maskavas Dinamo treneris ????

  +4 [+] [-]

, 2009-05-26 13:53, pirms 15 gadiem
izskatās, ka bišķi palaidis garām to brīdi, ka tika paziņots, ka Naumovs nespēlēs Dinamo 2009./10. g. sezonā.
Muštukovs kā otrais KHL komandas vārtsargs izraisa skepsi.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 13:53, pirms 15 gadiem
Parasts Lietotājs rakstīja: Tas bij joks... Koziols bij normāls vecis, līdz brīdim, kad viņš sporta studijā (sen jau) skaidri un gaiši pateica ka Masaļskis vairs nespēlēs RD, tāpēc man prieks ka Koziols vairs nav prezidents un droši vien tāpēc Masaļskis atkal varēs spēlēt RD! Tas bij domāts kā nelabvēlīgs joks uz Koziolu...

Tici man, ka Viestura aiziešana no kluba ir RD problēmu sākums un cēlonis. Ar gāzētāju un viņa izgājieniem tālu netikt un ja klubā radīsies kāda garāka sportiskā krīze(agri vai vēlu tāda būs) viņš būs pirmais, kas būs gatavs visam atmest ar roku. Nebūtu slinkums, varētu par šo tēmu uzrakstīt kādu topiku.

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:53, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: agenta plika atrunasanas,tad nosauc tas komandas kuras interesejas,vienmer tuksus salmus kulj,interesejas,bet nekas nenotiek,ja jau vinsh ir tik labs,ko tad citas tagad nenjemt.mulkjibas,Masalskis labaks!
vinjam nemaz nav jaatrunaajas.
ja seejeejs nevar soliit ka samaksaas Prusekam tik cik Pruseks prasa, tad tur nav ko atrunaaties...

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:54, pirms 15 gadiem
Droši vien jau ka mērķi neatšķirsies no šī gada mērķiem - tas ir playoff - top16 sezonas beigās, kaut gan varētu būt ar mazāku budžetu šī vēl smagāka sezona ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:56, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tici man, ka Viestura aiziešana no kluba ir RD problēmu sākums un cēlonis. Ar gāzētāju un viņa izgājieniem tālu netikt un ja klubā radīsies kāda garāka sportiskā krīze(agri vai vēlu tāda būs) viņš būs pirmais, kas būs gatavs visam atmest ar roku. Nebūtu slinkums, varētu par šo tēmu uzrakstīt kādu topiku.
nu tad uzraksti, ja jau juuties tik varens

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:59, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: nu tad uzraksti, ja jau juuties tik varens
Apsolu, kad būs vairāk infas uzrakstīšu. Domāju tikai, ka galējie optimisti uzskata, ka RD viss ir kārtībā.

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:03, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Apsolu, kad būs vairāk infas uzrakstīšu. Domāju tikai, ka galējie optimisti uzskata, ka RD viss ir kārtībā.
infas? kas tas par vaardu? atkal kaads tizlais, kjipa krutais, saiisinaajums no kaada vaarda?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:08, pirms 15 gadiem
muļķības

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:10, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tici man, ka Viestura aiziešana no kluba ir RD problēmu sākums un cēlonis. Ar gāzētāju un viņa izgājieniem tālu netikt un ja klubā radīsies kāda garāka sportiskā krīze(agri vai vēlu tāda būs) viņš būs pirmais, kas būs gatavs visam atmest ar roku. Nebūtu slinkums, varētu par šo tēmu uzrakstīt kādu topiku.
+1

Koziols ir pietiekami daudz izdarījis RD labā un ne jau nu viņš ir vainīgs Masaļska nedienās. Man vairāk nepatika tas, kā apgājās Savickis ar Hosu & dažu citu leģionāru pēc sezonas beigām ...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:12, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: vinjam nemaz nav jaatrunaajas.
ja seejeejs nevar soliit ka samaksaas Prusekam tik cik Pruseks prasa, tad tur nav ko atrunaaties...
prasit vari cik gribi,bet vai vinsh ir tas naudas verts domaju ka ne,Sejejs labak zinas!neko spozu vinsh nav paradijis ka jamaksa tik cik prasa,jo pirmo reizi vispar izlase ticis,tad par ko mes runajam.

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:22, pirms 15 gadiem
žēl ļoti ļoti žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:25, pirms 15 gadiem
nu galiigi shii zinja nesatrauc..... mums tak ir Masaļskis, saveejais, ari leetaak sanaaks

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:25, pirms 15 gadiem
tikai ne ivars77 rakstīja: redzēsim, ko jūs teiksiet, kad atkal Edgars savārīs sūdus!
Cerams, ka Pruseks paliks ''RD'' sastāvā!
Tu rakstu izlasīji>? Pruseks nebūs RD sastāvā!!!

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:26, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Apsolu, kad būs vairāk infas uzrakstīšu. Domāju tikai, ka galējie optimisti uzskata, ka RD viss ir kārtībā.
Dinamo ir tas kas ir, klubs ar ierobežotu budžetu.
Dinamo budžets varētu būt 14. līdz 20. lielākais KHL.
Mēs nevaram pārsolīt Salavatu, Omsku vai citus bagātos klubus.
Sējējs pagājušajā sezonā veica lielisku atlases darbu. Ļoti lēti dabuja labus spēlētājus. Jāsamierinās ar faktu, ka ja leģionārs aizvada RD labu sezonu, viņu būs ļoti grūti noturēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:30, pirms 15 gadiem
Tas bija prognozejami un logiski!
Un naivi ir ceret,ka paliks Hartigans...
Un vel naivak ir ceret uz vel labakiem legionariem par pagajusas sezonas.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:36, pirms 15 gadiem
Pruseks nenoliedzami labs vārtsargs.Domāju, ka KHL tādu ir kādi , nu, teiksim vismaz 10-15.
Diemžēl, pašā atbildīgajā brīdī, PO sērijā pret Maskavas Dinamo, Pruseks absolūti nebija gatavs un komandu neglāba.Tas tā.Lai viņam veicas. ( tā šķidri zilā ķivere gan izskatās diezgan atbaidoši...)

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:37, pirms 15 gadiem
žel gan

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:37, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Jā,viss būs labi līdz tam brīdim,kamēr Masaļskis ievēros sportisko režīmu.
Masaļskis, - latviešu Emerijs ???

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:38, pirms 15 gadiem
atkal tas: ierobezhots budzhets, ir tik cik ir, voi voi voi, tik nesaaciet raudaat. tad ko tad piedalaas KHL ja nevar kaartiigu komandu nokomplekteet? johaidii kad beigsies shitaa njurdeeshana ka nav mums naudas tik daudz. tapeec ir komandai menedzeri kas to sponsoru sameklee... un ja nevar samekleet, nu spriediet pashi ( kad komanda zaudee speeles ko dara ar treneri? kursh tiek uzskatiits par vainiigo? treneris)... taatad kas jaadara ar menedzeri, ja tas nespeej pildiit savu pienaakumu- sponsoru samekleeshanu...

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:39, pirms 15 gadiem
nu nez par ko te lielaaka dalja priecajas! Masalskis sevi ilgterminjaa tochna nav pieradijis nu bet cerams ka shosezon

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:40, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Pruseks nenoliedzami labs vārtsargs.Domāju, ka KHL tādu ir kādi , nu, teiksim vismaz 10-15.
Diemžēl, pašā atbildīgajā brīdī, PO sērijā pret Maskavas Dinamo, Pruseks absolūti nebija gatavs un komandu neglāba.Tas tā.Lai viņam veicas. ( tā šķidri zilā ķivere gan izskatās diezgan atbaidoši...)
kas tev pret kjiveri? normaala kjivere! irbenieks taadaa speeleeja, Hasheks...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:41, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: kas tev pret kjiveri? normaala kjivere! irbenieks taadaa speeleeja, Hasheks...
krāsa..

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:42, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: infas? kas tas par vaardu? atkal kaads tizlais, kjipa krutais, saiisinaajums no kaada vaarda?

Tu, Endzelīn, pirms citiem kaut ko pārmet, papēti pats savu rakstu valodu! Auns, ibio!

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:43, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: prasit vari cik gribi,bet vai vinsh ir tas naudas verts domaju ka ne,Sejejs labak zinas!neko spozu vinsh nav paradijis ka jamaksa tik cik prasa,jo pirmo reizi vispar izlase ticis,tad par ko mes runajam.
1kaart, iesaku kaartiigi visu izlasiit un, ja veel iisti nav skaidrs, tad pameegjini iedziljinaaties rakstaa!!! (tas bija par ieprieksheejo tavu komentaaru)

2kaart, Pruseks nav pirmo reizi ticis izlasee!!! Un, ja ar savu domaashanu esi pataalu no sporta, shajaa gadiijumaa no hokeja, tad, luudzu savus nepaardomaatos komentaarus raksti savaa pieziimju blocinjaa!!!

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:44, pirms 15 gadiem
tur jau taa lieta ka visu sezonu jaastaav kaa vaartusargam
tas ka Pasaules Chempii nostaaveeja tik labi, nenoziimee ka tgd taa staavees vislaik. tas tomeer savaadaak- valsts izlase, katra speele svariiga... a pa sezonu tomeer taa katra speele tik svariiga nav...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:44, pirms 15 gadiem
Izskatas ka RD ir nopietnas finansialas problemas ja pat sarunas nevar pabeigt ar vartsarga agentu. Bus vel viens ASK???

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:47, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu, Endzelīn, pirms citiem kaut ko pārmet, papēti pats savu rakstu valodu! Auns, ibio!
neesmu tur kkaads Endzeliins!? nu kuru vaardu nesaproti ko uzrakstiiju? meegjinaashu tev paliidzeet

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:48, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: neesmu tur kkaads Endzeliins!? nu kuru vaardu nesaproti ko uzrakstiiju? meegjinaashu tev paliidzeet
Un kas tev nebija skaidrs vārdā "infa"?

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:49, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: tur jau taa lieta ka visu sezonu jaastaav kaa vaartusargam
tas ka Pasaules Chempii nostaaveeja tik labi, nenoziimee ka tgd taa staavees vislaik. tas tomeer savaadaak- valsts izlase, katra speele svariiga... a pa sezonu tomeer taa katra speele tik svariiga nav...
tur jau ta lieta!!! nez kapec vinjam sava karjeraa (vinjam jau ap 30) ir tikai viena puslidz normali aizvadita sezona, puslidz normalaa liimenii- aizpērn Baltkrievijaa???? visi te ir parfanojushies aimirsushi ka pasaules chempii ir tikai 5-7 speles. ko tad vins pag gad tadu dinamo sastavaa izdarija nostaveja sausaa pret atlant??? ceru jau ka shosezin vins paradis normalu sniegumu kaut gan kaut kur man maac shaubas!

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:50, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Un kas tev nebija skaidrs vārdā "infa"?
kas tas ir par briinumu? kaa vareetu iztuulkot? tas laikam kaadaa sveshvalodaa ne ?

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:51, pirms 15 gadiem
Tas jau bija gaidāms !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:53, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Izskatas ka RD ir nopietnas finansialas problemas ja pat sarunas nevar pabeigt ar vartsarga agentu. Bus vel viens ASK???
Kapēc ?? Tas ka RD plāno budžetu nenozīmē ka viņiem vispār nav naudas. Normālas komandas apzinās savas iespējas un vajadzības. Nevis sezonas vidū nonāk sūdos un apmelo savus darbiniekus sadarbībā ar ienaidnieku...
Es gan nezinu vai tā notiks, bet KHL par algu nemaksāšanu met ārā no līgas...
Salīdzinājums ar ASK ir nekorekts.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:53, pirms 15 gadiem
Patika jau kā spēlē viņš, bet tomēr labāk ir ka mūsu Edgars sargās vārtus...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:55, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: tur jau ta lieta!!! nez kapec vinjam sava karjeraa (vinjam jau ap 30) ir tikai viena puslidz normali aizvadita sezona, puslidz normalaa liimenii- aizpērn Baltkrievijaa???? visi te ir parfanojushies aimirsushi ka pasaules chempii ir tikai 5-7 speles. ko tad vins pag gad tadu dinamo sastavaa izdarija nostaveja sausaa pret atlant??? ceru jau ka shosezin vins paradis normalu sniegumu kaut gan kaut kur man maac shaubas!
Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:58, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.
un ko teica? atgaadini. neatceros.
un kas tur palika ar to "infa"? kaa vinju iztulkosi?

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:00, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.
ko tad shis tadu teica???
skairds ka ir atshkiriba nospelet pasaules chempi 5 speles. pec katras speles atpaklj uz viesnicu utt .bet sezonaa kur ir tuukstoshiem km gari parlidojumi man liekas ka bus dirsaa! nedomaju ka sejejam vajadzeja taupit uz vartsarga!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 15:03, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: ko tad shis tadu teica???
skairds ka ir atshkiriba nospelet pasaules chempi 5 speles. pec katras speles atpaklj uz viesnicu utt .bet sezonaa kur ir tuukstoshiem km gari parlidojumi man liekas ka bus dirsaa! nedomaju ka sejejam vajadzeja taupit uz vartsarga!
Es tev daļēji piekrītu. Manuprāt, Edgars ir spējīgs būt 1. vārtusargs, bet ar Muštukovu kā 2. numuru tas izskatās ļoti riskanti.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 15:05, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es tev daļēji piekrītu. Manuprāt, Edgars ir spējīgs būt 1. vārtusargs, bet ar Muštukovu kā 2. numuru tas izskatās ļoti riskanti.
jaa mushtukovs un KHL shie divi termini galigi nav savienojami!
vai tad segeja nebus?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:08, pirms 15 gadiem
Zembergs Pavlovam jautāja, vai Masaļskis nevarētu būt interesants Pavlovam kā Ķelnes Haie vārtsargs? Uz to viņš atbildēja:"Nē, viņš ir viena turnīra vārtsargs, bet stabilitātes visai sezonai viņam pietrūkst, ko parāda lidzšinējā karjera." Kaut kā tā.

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:20, pirms 15 gadiem
Grūti jau būtu Masaļskim kopā ar Pruseku, bet labāk Edgars un vēlviens latvijas

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:22, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Zembergs Pavlovam jautāja, vai Masaļskis nevarētu būt interesants Pavlovam kā Ķelnes Haie vārtsargs? Uz to viņš atbildēja:"Nē, viņš ir viena turnīra vārtsargs, bet stabilitātes visai sezonai viņam pietrūkst, ko parāda lidzšinējā karjera." Kaut kā tā.
beidzot kko sakariigu uzrakstiiji, bet vng neatbildeeji ko tas infa noziimee!?

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:25, pirms 15 gadiem
To Fedorov91
Nemot vera to ka informacijas no RD puses nav vispar nekadas tad tikpat labi var so rakstu uzskatit par baumam vai dezinformaciju. Kas ir un kas nav korekti ir jalemj katram pasam. Es tikai izteicu savas domas .

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:28, pirms 15 gadiem
nu bet tagad noteikti nodereet NAUMOVS - kaa Nr.2

LJOTI DIIVAINAS DARBIIBAS, vai to visu dara Sejeejs????????
Sergeejs noteikti paliidzeetu RD, un kapaatu par nelielu algu vai treneetu jaunos farmaa...

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:29, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: To Fedorov91
Nemot vera to ka informacijas no RD puses nav vispar nekadas tad tikpat labi var so rakstu uzskatit par baumam vai dezinformaciju. Kas ir un kas nav korekti ir jalemj katram pasam. Es tikai izteicu savas domas .
bet cik zinaams baumas nerodas taa pashas no sevis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:51, pirms 15 gadiem
Nu jau gandrīz par 95% ir skaidrs, ka neviens no pagājušās sezonas RD leģionāriem nākamajā sezonā Rīgā nespēlēs.

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:52, pirms 15 gadiem
kinul

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:57, pirms 15 gadiem
šogad dinamo būs pastarīte diemžēl, kamēr citi klubi pērk NHL stārus , mēs nevaram noturēt pat eiropas līmeņa spēlētājus

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:58, pirms 15 gadiem
Laime uz NElaimes!
Laime.. Masaļskis RD..
NElaime Prusex prom!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:59, pirms 15 gadiem
jā? a es domaju ka ņems pruseku uz fārklubu...

kas bus ar sergeju? vinsh ir pieredzejis un stabils vartu virs kursh ljoti labi var iesaistities ari bez lielakas spelju pieredzes, jo zinot juuli, tad 2. vartsargs reti kad tiks pie teikshanas, un spelet tik reti ar janajiem galigi nav parocigi!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:07, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Naumovs ir brīvs. Es gan uzskatu, ka klubā jābūt diviem augstas klases vārtsargiem, jo pēkšņas traumas gadījumā būs pamatīgas problēmas.
Kā, kur tu to izlasīji, man kaut kā neticās, ka RD atbrīvojās no tik laba Vārtsarga, varbūt vienkārši Naumovs, vienu no savām pēdējām sezonām grib aizvādīt citā klubā kā pirmais vārtsargs?

     [+] [-]

, 2009-05-26 16:07, pirms 15 gadiem
Ko cepjaties, pagāšgad Masaļskis sez. sākuma bija kā pirmais un viss bija kārtībā. Labi stavēja vārtos un visi viņu te slavināja, tagad visi baigi skeptiskie.
P.S. skaidrojums: INFormacijA

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:10, pirms 15 gadiem
Un mums reali neviens cits nevar;etu arū normāli nosargāt vārtu, tā kā Naumovs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:15, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā, kur tu to izlasīji, man kaut kā neticās, ka RD atbrīvojās no tik laba Vārtsarga, varbūt vienkārši Naumovs, vienu no savām pēdējām sezonām grib aizvādīt citā klubā kā pirmais vārtsargs?
Telegraf.lv bija rakstīts, ka RD pateikuši Naumova aģentam ,ka viņa klienta pakalpojumi vairs nav vajadzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:19, pirms 15 gadiem
'Dinamo'' sastāvā un, protams, komandas vadība bija ieinteresēta pagarināt līgumu ar viņu. Uz to arī paši cerējām.
Kas par bietēm kāda velna pēc RD Pruseks ja jau ir Masaļškis protams bija saprotams ka viņš neapliks jo nauda tač nav bezgalīga turklāt tagad.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:37, pirms 15 gadiem
ilinens rakstīja: Munštuku arī beidzot jasak izmantot!!!
Muštukovs nevis Munštuks

     [+] [-]

, 2009-05-26 16:52, pirms 15 gadiem
kārtējo reizi čakarēšana - kurš no RD vadības teica, ka pruseks nākamsezon spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:15, pirms 15 gadiem
Tas mūsu izlasei tikai labāk. Masaļska ziņā.

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:44, pirms 15 gadiem
Nu bet protams un varbūt ir arī labi, jo, kā zināms, Latvijā reti kad strādā "kodola saglabāšana" un jaunas asinis var dot pat labāku rezultātu.

     [+] [-]

, 2009-05-26 18:12, pirms 15 gadiem
tieši šodien domāju, kurš būs pirmais GK dinamo, bet nu tagad mans jautājums ir atbildēts!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 18:14, pirms 15 gadiem
Pruseka vietaa tgd kaadu braali Stastniju mosh?

     [+] [-]

, 2009-05-26 18:24, pirms 15 gadiem
cik vispaar tagad RD aarzrmnieku ir....Taa buus kaa buus naakamsezon..

     [+] [-]

, 2009-05-26 18:38, pirms 15 gadiem
Mans viedoklis ir:
Vadoties no kluba interesēm, slikta ziņa. Vadoties no izlases interesēm - laba ziņa. Pašlaik vairāk uztrauc divas lieta - kā RD komplektē sastāvu un budžeta samazinājums. Savickis gan teica, ka būs tāds pats.
Kāds zina, kādi plāni ir RD nākošgad - trenēt pašmāju jaunos, nospēlēt labāk kā šogad?
Jāpiezīmē, ka grupa, kurā spēlēs RD būs stiprāka, kā pagājušogad. Tas nozīmē, ka 4 reizes spēlēsim ar potenciāli spēcīgākiem pretiniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 18:40, pirms 15 gadiem
šitā sezona būs pilnīgi garām.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 19:04, pirms 15 gadiem
Jaa, loti forshi. Bet biletes bus vel dargakas, neka pagajusa sezonaa. Es pat 14 ls par speli vairs nemaksashu, lai paskatities uz Masalski, Meiju un Pecuru.
Jaa, tiesham kads bus vartsargs nr.2? Ko darit ja piemeram bus trauma? Vai ari ilgos izbraukumos 1 vartsargam bus loti gruti. Reali stulbi, visi klubi tikai pastiprinajas ar Sergeju Fjodorovu, Satanu, Zedniju, bet mes tikai zaudejam speletajus. Paskatisimies cik pilna arena bus. Es tochna vairs neieshu uz spelem, ja nebus stiprie legionari (vismaz tadi ka pagajusha sezonaa). Visiem ir, bet mums nav - kaut kads stulbums.
Paskatisimies cik dauzd naudas izdosies ietaupit un nopelnit Savickim un Ko, kad cilveki neies skatities uz arenu uz Berzinjiem un Mejiem (man nav nekas pret shiem speletaajiem, bet pagaidam nav vinji KHL limenii).

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 19:19, pirms 15 gadiem
Ruen_DR rakstīja: Jaa, loti forshi. Bet biletes bus vel dargakas, neka pagajusa sezonaa. Es pat 14 ls par speli vairs nemaksashu, lai paskatities uz Masalski, Meiju un Pecuru.
Jaa, tiesham kads bus vartsargs nr.2? Ko darit ja piemeram bus trauma? Vai ari ilgos izbraukumos 1 vartsargam bus loti gruti. Reali stulbi, visi klubi tikai pastiprinajas ar Sergeju Fjodorovu, Satanu, Zedniju, bet mes tikai zaudejam speletajus. Paskatisimies cik pilna arena bus. Es tochna vairs neieshu uz spelem, ja nebus stiprie legionari (vismaz tadi ka pagajusha sezonaa). Visiem ir, bet mums nav - kaut kads stulbums.
Paskatisimies cik dauzd naudas izdosies ietaupit un nopelnit Savickim un Ko, kad cilveki neies skatities uz arenu uz Berzinjiem un Mejiem (man nav nekas pret shiem speletaajiem, bet pagaidam nav vinji KHL limenii).
nu mūld un mūld... kā Tu domā kapēc nekas nav dzirdams tagad par leģionāriem??? pacieties līdz treniņnometnei tad arī viss būs skaidrs... un tagad var iepirkties tie kam budžetiņš liels,RD nopirks to ko varēs atļauties... un ja visiem būs caureja un mums nē- arī būs kaut kāds stīlbums??? '' un starpcitu iesaku Tev izlasīt šodienas SA,varbūt tā atvere pa kuru Tev neadekvātisms plūst laukā,pievērsies... Un nenāc uz Arēnu,lūdzu... jo mazāk būs tādu,kuri nāk uz arēnu tikai uzvārda dēļ un vairāk kas mīl hokeju,būs tikai labāk....

     [+] [-]

, 2009-05-26 19:28, pirms 15 gadiem
nja labs jau bija, bet labak ka musu pasu speletaji dabon spelet augsta limeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 19:52, pirms 15 gadiem
Minimums,

Tu biji Arenaa spelee ar Traktor, kad RD vinneja 5-0, bet taa spele bija pec 8 zaudejumiem?
Es biju un tur bija ap 3 tukst cilveeku - loti mazs, dazud mazak neka parasti (videji visas sezonas garuma sanaca 6 vai 7 t., neatceros). Kapec bija tik mazs skatitaju. Tapec ka zaudeja pedejas 8 reizes. Man bija dauzd draugu un pazinju (lieli hokkeja fani), kuri pateica, ka kamer vinji nevinnes vinji vairs uz arenu neies (es toreiz viens pats aizeju uz speli).
Es nenacu uz arenu tikai uzvarda del, bet es esmu realists un saprotu, ka Berzinjsh ar Meiju neuzvares Avangardu, Lokomotivu, Ak Bars u c, ka tas bija pagajusha sezonaa. Un nevajag par hokkeja milestibu. Ja RD but 24. vieta un vinji speles ar 23. vietu (piem. Vitjazj) es nedomaju ka aizies daudz cilveku noskatities. Bet pagajushaa sezona daudz cilveku bilja ari uz speelem ar autsaideriem, jo visi gaidiju (un biezi sagaidija) skaistas uzvaras.
Tapec skaistus vardus visi mak rakstit par milestibu pret RD, bet uz spelem neviens nenaks jau bus tikai zaudejumi.

     [+] [-]

, 2009-05-26 20:09, pirms 15 gadiem
žēl gan es gribēju vīnu rēdzet vēl nakošsezon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 20:12, pirms 15 gadiem
krissis rakstīja: žēl gan es gribēju vīnu rēdzet vēl nakošsezon
Nāksies iztikt bez vīna,iztiksim ar alu

     [+] [-]

, 2009-05-26 20:12, pirms 15 gadiem
Interesanti,ka 5 KHL klubi joprojām nav samaksājuši spēlētājiem par iepriekšējo sezonu-starp tiem arī MVD-un līgas vadība draud nemaksātājus noņemt no trases...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 20:33, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: bet cik zinaams baumas nerodas taa pashas no sevis...
ar isteicieniem vari piebremzeet! pietiek buut vienam gudriniekam kam ir kaads labums sev un radiisies i ne tikai tas!!!

     [+] [-]

, 2009-05-27 01:12, pirms 15 gadiem
optimuss rakstīja: Tā, kurš atkal melo?
sports.delfi.lv: Rīgas ‘Dinamo’ budžets arī nākamgad būs 15...
Rīgas "Dinamo" budžets arī nākamsezon būs 15...
?
heh, laikaam, Savickis un kompaanija grib bjudzheta paarpalikumu padariit par pelnju! LOL

     [+] [-]

, 2009-05-27 14:34, pirms 15 gadiem
Žēl gan!!!
It, kā , ja tagad būs Masaļskis atpakaļ, bet .....
Grūti spriest, kurš būtu labāk. Labākais variants jau būtu visi trīs, bet tas nav iespējams.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:19, pirms 15 gadiem
miškins rakstīja: Mums Ir Masaļskis un Muštukovs
gribeeshu redzeet, ko tad masals izdariis,
tici man tas caurums RD atstaas vienaa no peedejaam vietaam

     [+] [-]

, 2009-05-28 15:32, pirms 15 gadiem
Masalim pruli! Turies vecīt!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-28 15:36, pirms 15 gadiem
Ruen_DR rakstīja: Jaa, loti forshi. Bet biletes bus vel dargakas, neka pagajusa sezonaa. Es pat 14 ls par speli vairs nemaksashu, lai paskatities uz Masalski, Meiju un Pecuru.
Jaa, tiesham kads bus vartsargs nr.2? Ko darit ja piemeram bus trauma? Vai ari ilgos izbraukumos 1 vartsargam bus loti gruti. Reali stulbi, visi klubi tikai pastiprinajas ar Sergeju Fjodorovu, Satanu, Zedniju, bet mes tikai zaudejam speletajus. Paskatisimies cik pilna arena bus. Es tochna vairs neieshu uz spelem, ja nebus stiprie legionari (vismaz tadi ka pagajusha sezonaa). Visiem ir, bet mums nav - kaut kads stulbums.
Paskatisimies cik dauzd naudas izdosies ietaupit un nopelnit Savickim un Ko, kad cilveki neies skatities uz arenu uz Berzinjiem un Mejiem (man nav nekas pret shiem speletaajiem, bet pagaidam nav vinji KHL limenii).
Pirmkārt Tu vēl nezini kādi leģionāri būs! Ļoti iespējams P.Karijas brālis, nav nekāds superstārs , bet mums noteikti derēs! Otrkārt ļoti reāls ir variants , ka arī Hossa spēlēs! Gribētos arī Hartiganu, man viņš patika! Tākā nav ko D...t pret vēju pirms laika! N. Sējējs domāju zina ko dara!