Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pruseks ''Dinamo'' nepaliks

Pruseks ''Dinamo'' nepaliks
Martins Pruseks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Līdzšinējā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' vārtsarga Martina Pruseka aģents Vladimirs Vuiteks atzinis, ka hokejists nākamsezon nepaliks ''Dinamo''.

Pagājušajā sezonā veiksmīgi Rīgas ''Dinamo'' sastāvā iekļāvās čehu vārtsargs Martins Pruseks, kļūstot par vienu no komandas labākajiem spēlētājiem, kā arī veiksmīgākajiem vārtsargiem visā līgā. Hokejists iekļuva arī Čehijas izlasē, pārstāvot to pasaules čempionātā Šveicē, kur čehi iekļuva ceturtdaļfinālā, piekāpjoties Zviedrijas izlasei.

Hokejista aģents Vladimirs Vuiteks atzinis, ka Pruseks tomēr nākamsezon nepārstāvēs ''Dinamo'' komandu: ''Martins aizvadīja ļoti labi sezonas otro daļu ''Dinamo'' sastāvā un, protams, komandas vadība bija ieinteresēta pagarināt līgumu ar viņu. Uz to arī paši cerējām. Sarunājām, ka pēc pasaules čempionāta hokejā uzsāksim pārrunas, bet ar citiem klubiem mēs tās neuzsāksim. Jāsaka gan, ka par Pruseku daudzas komandas izrādīja interesi, tomēr mums ar ''Dinamo'' bija noruna un mēs nevēlējāmies to pārkāpt. Šeit gan plānus izjauca ekonomiskā krīze - komanda zaudēja vairākus sponsorus un to budžets nākamajai sezona ir samazinājies un mūsu sarunas ir iestrēgušas. Mēs esam iekļuvuši ļoti sarežģītā situācija, jo tie klubi, kuri interesējās par Martinu iepriekš, šobrīd jau ir iegādājušies jaunus vārtsargus. Kas attiecas uz ''Dinamo'', tad, visticamāk, tie dos iespēju Masaļskim būt pirmajam vārtsargam, savukārt viņa aizstājēji būs gados jaunāki hokejisti.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:50, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Un kas tev nebija skaidrs vārdā "infa"?
kas tas ir par briinumu? kaa vareetu iztuulkot? tas laikam kaadaa sveshvalodaa ne ?

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:51, pirms 16 gadiem
Tas jau bija gaidāms !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:53, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Izskatas ka RD ir nopietnas finansialas problemas ja pat sarunas nevar pabeigt ar vartsarga agentu. Bus vel viens ASK???
Kapēc ?? Tas ka RD plāno budžetu nenozīmē ka viņiem vispār nav naudas. Normālas komandas apzinās savas iespējas un vajadzības. Nevis sezonas vidū nonāk sūdos un apmelo savus darbiniekus sadarbībā ar ienaidnieku...
Es gan nezinu vai tā notiks, bet KHL par algu nemaksāšanu met ārā no līgas...
Salīdzinājums ar ASK ir nekorekts.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:53, pirms 16 gadiem
Patika jau kā spēlē viņš, bet tomēr labāk ir ka mūsu Edgars sargās vārtus...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:55, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: tur jau ta lieta!!! nez kapec vinjam sava karjeraa (vinjam jau ap 30) ir tikai viena puslidz normali aizvadita sezona, puslidz normalaa liimenii- aizpērn Baltkrievijaa???? visi te ir parfanojushies aimirsushi ka pasaules chempii ir tikai 5-7 speles. ko tad vins pag gad tadu dinamo sastavaa izdarija nostaveja sausaa pret atlant??? ceru jau ka shosezin vins paradis normalu sniegumu kaut gan kaut kur man maac shaubas!
Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:58, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.
un ko teica? atgaadini. neatceros.
un kas tur palika ar to "infa"? kaa vinju iztulkosi?

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:00, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnībā piekrītu un varam atcerēties, ko PČ laikā par viņu teica Igors Pavlovs.
ko tad shis tadu teica???
skairds ka ir atshkiriba nospelet pasaules chempi 5 speles. pec katras speles atpaklj uz viesnicu utt .bet sezonaa kur ir tuukstoshiem km gari parlidojumi man liekas ka bus dirsaa! nedomaju ka sejejam vajadzeja taupit uz vartsarga!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 15:03, pirms 16 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: ko tad shis tadu teica???
skairds ka ir atshkiriba nospelet pasaules chempi 5 speles. pec katras speles atpaklj uz viesnicu utt .bet sezonaa kur ir tuukstoshiem km gari parlidojumi man liekas ka bus dirsaa! nedomaju ka sejejam vajadzeja taupit uz vartsarga!
Es tev daļēji piekrītu. Manuprāt, Edgars ir spējīgs būt 1. vārtusargs, bet ar Muštukovu kā 2. numuru tas izskatās ļoti riskanti.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-26 15:05, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es tev daļēji piekrītu. Manuprāt, Edgars ir spējīgs būt 1. vārtusargs, bet ar Muštukovu kā 2. numuru tas izskatās ļoti riskanti.
jaa mushtukovs un KHL shie divi termini galigi nav savienojami!
vai tad segeja nebus?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:08, pirms 16 gadiem
Zembergs Pavlovam jautāja, vai Masaļskis nevarētu būt interesants Pavlovam kā Ķelnes Haie vārtsargs? Uz to viņš atbildēja:"Nē, viņš ir viena turnīra vārtsargs, bet stabilitātes visai sezonai viņam pietrūkst, ko parāda lidzšinējā karjera." Kaut kā tā.

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:20, pirms 16 gadiem
Grūti jau būtu Masaļskim kopā ar Pruseku, bet labāk Edgars un vēlviens latvijas

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:22, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Zembergs Pavlovam jautāja, vai Masaļskis nevarētu būt interesants Pavlovam kā Ķelnes Haie vārtsargs? Uz to viņš atbildēja:"Nē, viņš ir viena turnīra vārtsargs, bet stabilitātes visai sezonai viņam pietrūkst, ko parāda lidzšinējā karjera." Kaut kā tā.
beidzot kko sakariigu uzrakstiiji, bet vng neatbildeeji ko tas infa noziimee!?

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:25, pirms 16 gadiem
To Fedorov91
Nemot vera to ka informacijas no RD puses nav vispar nekadas tad tikpat labi var so rakstu uzskatit par baumam vai dezinformaciju. Kas ir un kas nav korekti ir jalemj katram pasam. Es tikai izteicu savas domas .

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:28, pirms 16 gadiem
nu bet tagad noteikti nodereet NAUMOVS - kaa Nr.2

LJOTI DIIVAINAS DARBIIBAS, vai to visu dara Sejeejs????????
Sergeejs noteikti paliidzeetu RD, un kapaatu par nelielu algu vai treneetu jaunos farmaa...

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:29, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: To Fedorov91
Nemot vera to ka informacijas no RD puses nav vispar nekadas tad tikpat labi var so rakstu uzskatit par baumam vai dezinformaciju. Kas ir un kas nav korekti ir jalemj katram pasam. Es tikai izteicu savas domas .
bet cik zinaams baumas nerodas taa pashas no sevis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:51, pirms 16 gadiem
Nu jau gandrīz par 95% ir skaidrs, ka neviens no pagājušās sezonas RD leģionāriem nākamajā sezonā Rīgā nespēlēs.

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:52, pirms 16 gadiem
kinul

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:57, pirms 16 gadiem
šogad dinamo būs pastarīte diemžēl, kamēr citi klubi pērk NHL stārus , mēs nevaram noturēt pat eiropas līmeņa spēlētājus

     [+] [-]

, 2009-05-26 15:58, pirms 16 gadiem
Laime uz NElaimes!
Laime.. Masaļskis RD..
NElaime Prusex prom!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:59, pirms 16 gadiem
jā? a es domaju ka ņems pruseku uz fārklubu...

kas bus ar sergeju? vinsh ir pieredzejis un stabils vartu virs kursh ljoti labi var iesaistities ari bez lielakas spelju pieredzes, jo zinot juuli, tad 2. vartsargs reti kad tiks pie teikshanas, un spelet tik reti ar janajiem galigi nav parocigi!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:07, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Naumovs ir brīvs. Es gan uzskatu, ka klubā jābūt diviem augstas klases vārtsargiem, jo pēkšņas traumas gadījumā būs pamatīgas problēmas.
Kā, kur tu to izlasīji, man kaut kā neticās, ka RD atbrīvojās no tik laba Vārtsarga, varbūt vienkārši Naumovs, vienu no savām pēdējām sezonām grib aizvādīt citā klubā kā pirmais vārtsargs?

     [+] [-]

, 2009-05-26 16:07, pirms 16 gadiem
Ko cepjaties, pagāšgad Masaļskis sez. sākuma bija kā pirmais un viss bija kārtībā. Labi stavēja vārtos un visi viņu te slavināja, tagad visi baigi skeptiskie.
P.S. skaidrojums: INFormacijA

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:10, pirms 16 gadiem
Un mums reali neviens cits nevar;etu arū normāli nosargāt vārtu, tā kā Naumovs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:15, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā, kur tu to izlasīji, man kaut kā neticās, ka RD atbrīvojās no tik laba Vārtsarga, varbūt vienkārši Naumovs, vienu no savām pēdējām sezonām grib aizvādīt citā klubā kā pirmais vārtsargs?
Telegraf.lv bija rakstīts, ka RD pateikuši Naumova aģentam ,ka viņa klienta pakalpojumi vairs nav vajadzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:19, pirms 16 gadiem
'Dinamo'' sastāvā un, protams, komandas vadība bija ieinteresēta pagarināt līgumu ar viņu. Uz to arī paši cerējām.
Kas par bietēm kāda velna pēc RD Pruseks ja jau ir Masaļškis protams bija saprotams ka viņš neapliks jo nauda tač nav bezgalīga turklāt tagad.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 16:37, pirms 16 gadiem
ilinens rakstīja: Munštuku arī beidzot jasak izmantot!!!
Muštukovs nevis Munštuks

     [+] [-]

, 2009-05-26 16:52, pirms 16 gadiem
kārtējo reizi čakarēšana - kurš no RD vadības teica, ka pruseks nākamsezon spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:15, pirms 16 gadiem
Tas mūsu izlasei tikai labāk. Masaļska ziņā.

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:44, pirms 16 gadiem
Nu bet protams un varbūt ir arī labi, jo, kā zināms, Latvijā reti kad strādā "kodola saglabāšana" un jaunas asinis var dot pat labāku rezultātu.

     [+] [-]

, 2009-05-26 18:12, pirms 16 gadiem
tieši šodien domāju, kurš būs pirmais GK dinamo, bet nu tagad mans jautājums ir atbildēts!