Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' piekāpjas ''Atlant''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' piekāpjas ''Atlant''
Rīdzinieki šovakar tika apstādināti pārliecinoši
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'' Latvijas Dzelzceļa kausa otrajā spēlē šovakar ar 3:5 piekāpās Mitišču ''Atlant'', taču joprojām saglabā cerības iekļūt turnīra finālā. Vārtus rīdzinieku labā guva Marks Hartigans, Roberts Bukarts un Mārtiņš Karsums.

Šodien LDz kausa otrajā spēļu dienā bija jātiekas Rīgas ''Dinamo'' un Mitišču ''Atlant''. Trešā komandu tikšanās pārbaudes spēlēs pirms jaunās sezonas, un pirmajās divās Kazahstānā rīdzinieki uzvarēja pēcspēles metienos. Salīdzinot ar vakardienas sastāvu, šodien bija vērojamas vairākas izmaiņas. Sandi Ozoliņu aizstāja Kristaps Sotnieks, spēlēja arī Ainārs Podziņš un Juris Štāls, aizstājot Aleksandru Ņiživiju un Miķeli Rēdlihu.

Spēli komandas sāka ļoti aktīvi, un jau 1. minūtē viesi varēja izvirzīties vadībā. ''Atlant'' uzbrucējs Zbineks Irgls nepiesegts palika pie Mikaela Telkvista vārtiem, taču viņa metiens lidoja secen. Brīdinājuma zvans palika neievērots, un rīdzinieki tika sodīti. Jans Bulis paspraucās garām Guntim Galviņam, un viņa mestā ripa, izlidojusi starp Telkvista kājsargiem, nodevīgi šķērsoja vārtu līniju – 1:0 viesu labā, taču spēlēs pret ''Atlant'' tā bija ierasta parādība. Joprojām rīdzinieku aizsardzība darbojās miegaini, un ''Dinamo'' no otro vārtu zaudējuma glāba tikai zviedru vārtsarga ātrā pārvietošanās vārtos.

Pirmo momentu ''dinamieši'' izveidoja tikai skaitliskajā vairākumā, kad Konstantīnu Baruļinu ar spēcīgu metienu centās pārspēt ''Dinamo'' šīsdienas kapteinis Ģirts Ankipāns. Nesekmīgi. Tomēr rīdzinieki šo vairākumu realizēja. Broks Troters ar plašu piespēli atrada nepiesegto Marku Hartiganu, kuram atlika ripu ieraidīt jau tukšā vārtu stūrī – 1:1. Arī turpinājumā komandas vairāk domāja par vārtu guvumiem, ne savu vārtu drošību, taču rezultāts nemainījās. Rezumējot pirmās 20 minūtes, rīdzinieku rindās redzamākais bija Hartigans – gan pozitīvā, gan negatīvā zīmē, proti, vārtu guvums un vairākas labas darbības pie pretinieku vārtiem, kā arī trīs nevajadzīgi noraidījumi.

Otro trešdaļu vienības aizvadīja piesardzīgāk, iespējams, pie vainas bija nogurums. Tomēr atkal aktīvāki bija viesi, un viņiem tas atmaksājās. ''Dinamo'' vairākumā kļūdījās uz pretinieku zilās līnijas, sekoja ātrs pretuzbrukums un Bulim ripu atlika raidīt tukšos vārtos. Atkal vadībā Mitišču pārstāvji. Trešdaļas 13. minūtē viesi varēja iegūt divu vārtu pārsvaru, taču vairāku metienu sēriju atvairīja Telkvists. Sekoja Aināra Podziņa noraidījums, un viesi savu panāca. Bulis saņēma piespēli pie vārtiem, viņam pat bija laiks novērtēt situāciju, un metiens izrādījās netverams – 3:1, Bulim ''hat-trick''.

Abos šajā trešdaļā zaudētajos vārtos pasīvi aizsardzībā nospēlēja Jānis Andersons – jāsaka, viņam bija iespēja iztraucēt pretiniekam metienu. Pagāja tikai minūte un trīs sekundes, kad rīdzinieki zaudēja arī ceturtos vārtus. Irgla metienu pie vārtiem pielaboja Eduards Levandovskis – 4:1. Sekoja pusminūtes pārtraukums, pēc kura mājiniekiem izdevās pakutināt pretinieku nervus – Mārtiņš Karsums pielaboja gar vārtiem slīdošu ripu, Baruļins bija modrs. Jēkabs Rēdlihs saņēma piespēli pie vārtiem, metiens lāgā neizdevās. Pirms pēdējām 20 pamatlaika minūtēm pārliecinošs pārsvars viesiem.

Sākot trešo periodu, rīdziniekiem bija mazs cerību stariņš. 100 sekundes jāspēlē lielajā skaitliskajā vairākumā piecatā pret trim pretspēlētājiem. Atkal iniciatīvu vairākumā uzņēmās Troters, un kārtējo reizi visi centieni atsitās pret organizēto ''Atlant'' aizsardzību. Rīdzinieki arī vienādos sastāvos centās vērpt kombināciju virpuļus, taču allaž gadījās kāda kļūme. Tiesa, samazināt starpību izdevās, un par to jāpateicas Gintam Meijam. Viņš nepadevās, pirmais piesteidzās pie ripas, izlauzās līdz vārtiem un veiksmīgi piespēlēja Robertam Bukartam, kuram atlika ripu raidīt jau pustukšos sāncenšu vārtos – 2:4.

Atspēlējuši vienus vārtus, rīdzinieki cerības ilgi nesaglabāja. Pagāja nepilnas divas minūtes, un Irgls ar precīzu šķēlienu raidīja piekto ripu Telkvista mūrī – 5:2. ''Dinamieši'' nepadevās, priecējot sanākušos skatītājus ar cīņu līdz pēdējai svilpei. Un tas attaisnojās – Jānis Sprukts 10 sekundes pirms spēles beigām izlauzās līdz pretinieku vārtiem un piespēlēja Mārtiņam Karsumam. Baruļins kapitulēja trešo reizi, un spēle noslēdzās ar mājiniekiem nelabvēlīgo 3:5. Pirms pēdējās kārtas joprojām visas komandas saglabā iespēju iekļūt finālā. Rīdziniekiem jāspēlē pret Jaroslavļas ''Lokomotiv'', kas vēl nav zaudējusi. Rīt brīvdiena.

Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant'' 3:5 (1:1, 0:3, 2:1)

Vārti: 03:03 Bulis (Vasiļjevs) 0:1, 07:28 Hartigans (Troters, Surovijs, vair.) 1:1, 26:18 Bulis (Irgls, Homickis, maz.) 1:2, 34:33 Bulis (Gluhovs, Mozjakins, vair.) 1:3, 35:36 Levandovskis (Ņeprjajevs, Irgls) 1:4, 52:10 Bukarts (Meija) 2:4, 54:23 Irgls (Ņeprjajevs, Homickis, vair.) 2:5, 59:56 Karsums (Reķis, Sprukts) 3:5

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Mikaels Telkvists (Kriss Holts); Arvīds Reķis - Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Oskars Cibuļskis - Kristaps Sotnieks, Broks Troters - Marks Hartigans - Tomašs Surovijs; Guntis Galviņš - Rodrigo Laviņš, Ainārs Podziņš - Vitālijs Karamnovs - Juris Štāls; Jānis Andersons - Jēkabs Rēdlihs, Gints Meija - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts

LDz kausa izcīņas kalendārs

Dat.LaiksSpēleRezultāts
24.08.15:30Lokomotiv – Atlant4:0
24.08.19:30Dinamo R – OHK Dinamo4:2
25.08.15:30OHK Dinamo – Lokomotiv2:4
25.08.19:30Dinamo R – Atlant3:5
27.08.15:30OHK Dinamo – Atlant
27.08.19:30Dinamo R – Lokomotiv
28.08.15:30Spēle par 3. vietu
28.08.19:30Spēle par 1. vietu

Latvijas Dzelzceļa kauss

VKomandaSUZVAP
1.Jaroslavļas ''Lokomotiv''2208:26
2.Mitišču ''Atlant''2115:73
3.Rīgas ''Dinamo''2117:73
4.Maskavas ''OHK Dinamo''2024:80

''Dinamo'' pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
02.0818:00Rīgas ''Dinamo'' - Ņižņekamskas ''Neftekhimik''5:2Cibuļskis(2); Hartigans; Dārziņš; Surovijs
06.0819:00Rīgas ''Dinamo'' - Habarovskas ''Amur''2:3 PMŅiživijs; Hartigans
10.0812:00Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo''3:2 PHartigans; Dārziņš; Reķis
11.0816:00Astanas ''Barys'' - Rīgas ''Dinamo''4:2Džeriņš; Dārziņš
13.0812:00Mitišču ''Atlant'' - Rīgas ''Dinamo''2:3 PMSurovijs; Karamnovs; Ņiživijs (p.m.)
14.0810:00Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''2:1 PMŅiživijs (2)
24.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - OHK ''Dinamo''4:2K.Rēdlihs; Surovijs; Laviņš; Ozoliņš
25.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Mitišču ''Atlant''3:5Hartigans; Bukarts; Karsums
27.0819:30Rīgas ''Dinamo'' - Jaroslavļas ''Lokomotiv''
28.08Rīgas ''Dinamo'' -
03.0918:30''Liepājas Metalurgs'' - Rīgas ''Dinamo''

     [+] [-]

, 2010-08-25 22:57, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
ak nu jā, protams

     [+] [-]

, 2010-08-25 22:58, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
jā, un reizēm pilnīgi liekas, ka līdzjutēji paši nezin, ko no spēlētājiem grib un ci kdaudz no katra vispār var prasīt

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:00, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, un reizēm pilnīgi liekas, ka līdzjutēji paši nezin, ko no spēlētājiem grib un ci kdaudz no katra vispār var prasīt
Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:01, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
Tā jau ir tava problēma, draugs. Vaitad es apgalvoju, ka Trotters ir pārākais spēlētājs?

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:02, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tā tas ir gan jā. Bet gan jau būs ok ar Hartiganu un Surovy izskatījās diezgan daudzsološi.
Izskatījās ļoti labi. Tā maiņa vienīgā spēlēja no sākuma, Ņiživija nomaiņa pret Troteru nesamazināja kvalitāti ne nieka. tas ir labs rādītājs RD līmenī, imho

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:02, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ā, nu priekš leģionāra par vāju
1. kārtā dalīta 2. vieta šķiet bija Laurim ar Miķeli abiem (1+2).

  -4 [+] [-]

, 2010-08-25 23:02, pirms 14 gadiem
Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:04, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tā jau ir tava problēma, draugs. Vaitad es apgalvoju, ka Trotters ir pārākais spēlētājs?
Nu, ja tavas prasības neapmierina leģionārs, kurš sezonas svarīgākajā brīdī ir komandas labākais uzbrucējs, tad tā jau ir tava problēma, draugs

 +10 [+] [-]

, 2010-08-25 23:04, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Man pat šķiet ka visā pasaulē, ja ne vēl tālā visumā pats, pats sliktākais

  -2 [+] [-]

, 2010-08-25 23:06, pirms 14 gadiem
Telkvistu gan liekat mierā! Viņš darīja ko varēja un glāba ko varēja! Besī tas, ka vārtusargu pēc vienas ne tik labas spēles uzreiz apd**š, gan pienāks labākas dienas un sezonā viņam ies labi, galu galā, viņam nebija viņa numurs , bet tiešām viņu labāk likt mierā. A vot aizsardzība mums šodien tribīnēs sēdēja. Par Reķi kauns.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:08, pirms 14 gadiem
IllaGhee rakstīja: Man pat šķiet ka visā pasaulē, ja ne vēl tālā visumā pats, pats sliktākais
Nu pareizi, Stenlija kausu viņš vispār palīdzēja izcīnīt esot sliktākais visās jomās un tikai uz beņķa sēdēja

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:08, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 1. kārtā dalīta 2. vieta šķiet bija Laurim ar Miķeli abiem (1+2).
Tevi pārsteidz, ka rezultatīvākā uzbrucēja maiņas partneriem ir normāla rezultativitāte? Vai arī tu tikai tad uzskati leģionāru par ieguvumu, ja viņš met golus bez piespēlēm? Vai kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:10, pirms 14 gadiem
AlexTheGreat rakstīja: Nu pareizi, Stenlija kausu viņš vispār palīdzēja izcīnīt esot sliktākais visās jomās un tikai uz beņķa sēdēja
Viņš nemaz tur nebija, tas viss ir RD sazvērestības teorijas, lai uzsistu Ozoliņam cenu, gredzens ir viltots.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-25 23:10, pirms 14 gadiem
Mitišķi tagad manā black listā! bl*g

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:10, pirms 14 gadiem
Es visu saprotu, ka bez zaudejumiem netikt pie uzvaras! Bet nu shii bija viss pretigaka speele dinamo izpildijuma ko es biju redzejis! komanda wnk staaveja, ja buutu ciinijushies un zaudejushi es saorastu, bet kad komanda tiiri zaude speeli, taa tam nav jabuut neskatoties uz to parbaudes vai nav parbaudes! jacinaas vienmeer!!

P.S Dinamo sanjemas!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-25 23:11, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Šis arī ir vien no kvalitatīvākajiem un universiālākajiem komentāriem, kuru katrs kārtīgs Dinamo fans var likt īstajā brīdi lietā

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:11, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: abus vakarus biju arēnā.

Jau vakar vēlējos rakstīt:
Gaidot sezonu jauno:
*LTV7 esot veikuši izmaiņas (intervētāja, meklē komentētāju)
*Arēna veikusi izmaiņas (jauns ledus aparāts, jaunas bildītes kubā)
*Klubs veicis uzlabojumus (sastāvs, treneri)

A fani? NEKO! Jau trešo sezonu dzied vienu un to pašu, kaut kad pagājušogad pēc mana ieteikuma izskanēja hei-hei-Dinamo. UN VISS! Tie paši nodzertie purni, tie paši plakāti, tā pati stabulēšana. Par ko viņus tur par faniem?
par to,ka viņi var atļauties aiziet uz visām spēlēm un vēl atrast naudu, par kuru piedzerties tur.
Latvija tagad ir tādā pakaļā,ka cilvēkiem pat nav naudas maizei,kur nu vēl hokejam.

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:13, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nu, ja tavas prasības neapmierina leģionārs, kurš sezonas svarīgākajā brīdī ir komandas labākais uzbrucējs, tad tā jau ir tava problēma, draugs
Mēs runājam par visu sezonu, turklāt kur viņš bija pret MVD?

Turklāt, ja mēs runājam par prasību neapmierināšanu. OS pārtraukuma laikā...

Kontinentālās Hokeja līgas kluba Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs sarunā ar Sportacentrs.com izvairījās atbildēt uz jautājumu par to, vai no komandas atskaitīti leģionāri Tailers Arnasons un Martins Karija.

Reaģējot uz šodien parādījušos informāciju par to, ka Rīgas ''Dinamo'' sastāvā šajā sezonā vairs neredzēsim divus ārzemju uzbrucējus - Taileru Arnasonu un Martinu Kariju, Sportacentrs.com sazinājās ar ''Dinamo'' ģenerālmenedžeri Normundu Sējēju, kurš izvairīgi runāja abu leģionāru nākotni Rīgas komandā: ''Man tā ir pirmā dzirdēšana, neko par to nezinu. Rīgā viņiem jābūt atpakaļ 15. februārī, kad atsāksies treniņi.''

Neilgās sarunas laikā spilgti atmiņā palika viena Sējēja teiktā frāze: ''Manis pēc viņi var nebraukt atpakaļ.'' Pēc šī teikuma var noprast, ka ar hokejistiem patiešām klubā vairs nerēķinās. Sējējs atklāja, ka viņš nevienu no minētajiem hokejistiem nav atskaitījis, tiesa tajā pašā laikā piebilda, ka nevar atbildēt par citu kluba vadības pārstāvju rīcību.

sportacentrs.com

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:13, pirms 14 gadiem
zhostik rakstīja: Es visu saprotu, ka bez zaudejumiem netikt pie uzvaras! Bet nu shii bija viss pretigaka speele dinamo izpildijuma ko es biju redzejis! komanda wnk staaveja, ja buutu ciinijushies un zaudejushi es saorastu, bet kad komanda tiiri zaude speeli, taa tam nav jabuut neskatoties uz to parbaudes vai nav parbaudes! jacinaas vienmeer!!

P.S Dinamo sanjemas!
Nu bet ko var gribēt ja Jūlis rezultāta vārdā noņem no trases tos kuriem visvairāk sevi jāapliecina un ir vislielākā degsme, ok 3p palika vēl Meija un co, kuri manā skatījumā arī bija aktīvākie...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:14, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Smiekli nāk par to, ka ja nav Ozoliņa, tad nav aizsardzības. Tas jau nekas, ka Ozoliņš aizsardzībā ir viens no sliktākajiem spēlētājiem līgā.

Protams, lielajiem DR ''faniem'' to nesaprast, bet tā bija, ir un būs.
Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda jēga no Trotera ? Ieliec viņu 4 maiņā ar partneriem kas nav spēlējuši un nezin draugs draugu,jēga būs tāda paša.
Bez tās piespēles nekas sevišķs. Fiziski nekas iespaidīgs. Individuāli pat mūsu Meija meisterīgāks.
Viņš tikai tagad sāks iespēlēties, nevar gaidīt no spēlētāja, kas atbraucis no Ziemeļamerikas uzreiz rezultātus (laigan rezultāts ir - 1 piespēle). Viņam jāpierod pie lielajiem laukumiem utt., jo šeit ir cits hokejs. Jūs redzēsiet, ka Troteram ir iekšā un viņš vēl parādīs

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:15, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas ir fakts, it sevišķi zinot, ka tāds Troters, piemēram, maksā 250 000 usd. Bet gribas, lai mauc pa divi miljoni
pa divi miljoni
nu nekas, čalis pieradīs pie laukumiem, iespēlēsies ar partneriem (cerams pie Dārziņa & Miķeļa) un tad jau visiem lielajiem gudreļiem pievērsies pāksts. būs tāpat, kā ar Rodžeru. kā nolažojās, tā simtiem komentu par to, cik viņš slikts, vecs utt, bet, kad iemet golu, tā uzreiz šamo ceļ debesīs un bučo zemi, pa kuru viņš staigājis. protams, mazliet pārspīlēju, bet doma skaidra tā bijis līdz šim un būs vienmēr. spēlētāji var kaut pekas atstiept, bet vienalga nebūs gana labi. viņi var arī neiemest golu, bet pavērojiet, ko spēlētājs dara laukumā, cik daudz izdara aizsardzībā... tas pats Sprukts. cik daudz viņš met vispār? bet kādu darbu izdara ?!?? kādam te probēmas?

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:15, pirms 14 gadiem
IllaGhee rakstīja: Viņš nemaz tur nebija, tas viss ir RD sazvērestības teorijas, lai uzsistu Ozoliņam cenu, gredzens ir viltots.
Un viņa vārds ir iegravēts uz mākslīgā plastmasas Stenlija kausa Kamõn viņš ir visu laiku labākais latviešu hokejists, vienīgais, kas vispār Stenlija kausam pieskāries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:19, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tavs teiktais paliek tukša di***na!!
http://www.youtube.com/watch?v=wfuN0mUDYdI
Vecīt es to spēli skatījos.

Zinu ko runāju.

Tur jau tā lieta, ka daži nesaprot, kas ir aizsardzība. Ozoliņš pats par sevīm nav izteikts aizsargs, viņam pavisam cita loma ir komandā jau no Sharks laikiem. Viņš ir izteikts plejmeikeris(OD), kur viņš savu uzdevumu paveic teicami. Rons Vilsons tikai dādēļ arī iespēlēja Sandi kā 7. aizsargu kuru laida laukumā tikai uz vairākumiem. Nesaprotu mazo rūķi Šupleru, kurš Ozoliņu laiž mazākumā, jo reāli Ozoliņš praktiski nekad nav spēlējis mazākumos, izņemot to reizi, kad spēlēja pēdējo regulāro sezonas spēli 07-08 sezonā, kur viņu izlaida 2 reizes mazākumā, lai iespēlējas un atgūst formu pirms plejofiem, tajās pašās divās reizēs tika ielaisti arī vārti.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mēs runājam par visu sezonu, turklāt kur viņš bija pret MVD?

Turklāt, ja mēs runājam par prasību neapmierināšanu. OS pārtraukuma laikā...

Kontinentālās Hokeja līgas kluba Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs sarunā ar Sportacentrs.com izvairījās atbildēt uz jautājumu par to, vai no komandas atskaitīti leģionāri Tailers Arnasons un Martins Karija.

Reaģējot uz šodien parādījušos informāciju par to, ka Rīgas ''Dinamo'' sastāvā šajā sezonā vairs neredzēsim divus ārzemju uzbrucējus - Taileru Arnasonu un Martinu Kariju, Sportacentrs.com sazinājās ar ''Dinamo'' ģenerālmenedžeri Normundu Sējēju, kurš izvairīgi runāja abu leģionāru nākotni Rīgas komandā: ''Man tā ir pirmā dzirdēšana, neko par to nezinu. Rīgā viņiem jābūt atpakaļ 15. februārī, kad atsāksies treniņi.''

Neilgās sarunas laikā spilgti atmiņā palika viena Sējēja teiktā frāze: ''Manis pēc viņi var nebraukt atpakaļ.'' Pēc šī teikuma var noprast, ka ar hokejistiem patiešām klubā vairs nerēķinās. Sējējs atklāja, ka viņš nevienu no minētajiem hokejistiem nav atskaitījis, tiesa tajā pašā laikā piebilda, ka nevar atbildēt par citu kluba vadības pārstāvju rīcību.

sportacentrs.com
Bļāviens, nevelc mani tajā purvā iekšā. Dinamo tika playoffos, playoffos Karija bija labs. Sezonā viņam bija smaga trauma, vidēji punkts/spēlē viņam ir ap 0.6, aptuveni tikpat cik citiem vadošajiem spēlētājiem. cenas/kvalitātes ziņā normāls leģionārs priekš RD. Punkts

  +3 [+] [-]

, 2010-08-25 23:20, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.
Nu saņemies! Viņš komandai ir vajadzīgs kaut vai savu lielisko piespēļu dēļ, ja kas slikts aizsargs nemaz normālas piespeles nevar atdot, aizsargam ir jāmāk dot piespēles un uzsākt uzbrukumu un, manuprā, Sandis ir ļoti labs aizsargs. Viņš prot komandu sapurināt grūtos brīžos!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-25 23:23, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu ka Sandis aizsardzībā ir viens no sliktākiem varbūt ne gluži līgā, bet komandā gan. Sandis to kompensē ar savu slidošanas prasmi, piespēlēm, uzbrukumu. Es arī ļoti fanoju par Dinamo bet Sandi aizsardzībā uzskatu par ļoti vāju. Lielākā daļa fanu to it kā neredz, pieklājīgi noklusē jo uzbrukumā Sandis var iztaisīt kaut ko tik jauku ka mute paliek vaļā - un kā tad Tu viņu kritizēsi.
Bet reāli man aizsardzībā ir leilas bailes tiklīdz sandis laukumā īpaši 2-3 periodā kad Šuplers Sandi jau ir nodzenājis virs 20 minūtēm spēlē-viens no retajiem pārmetumiem trenerim-nu lai Sandis spēlē 15 minūtes-vairākumā, var arī mazākumā-tad viņš neaizraujas ar uzbrukumu, mazāk taktiskās kļūdas. Par to ka Sandis zina kā jāspēlē nešaubos, bet vairs nav ātruma, un kļūdas-, vēlme darīt ko nedrīkst laukumā viņam ir bijusi vienmēr.
Pilnīgi manas domas.

Nēsmu kvalificēts speciālists kā Šuplers, bet, manuprāt, nav prāta darbs likt uzbrūkošo aizsargu spēlēt mazākumos.

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:24, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bļāviens, nevelc mani tajā purvā iekšā. Dinamo tika playoffos, playoffos Karija bija labs. Sezonā viņam bija smaga trauma, vidēji punkts/spēlē viņam ir ap 0.6, aptuveni tikpat cik citiem vadošajiem spēlētājiem. cenas/kvalitātes ziņā normāls leģionārs priekš RD. Punkts
Kurš to purvā brišanu sāka?
Iespējams, tavās acīs Kariya bija labs, bet manās un , acīmredzot, Sējēja un RD vadības ziņā tā nebija.

Cenu/kvalitāti mēs par Kariju nevaram spriest, dīvainās KHL noslēpumu politikas dēļ.

Tādēļ, savu pesimismu ,attiecībā pret Kariju ,neuzskatu par kļūdainu.

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:25, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: pa divi miljoni
nu nekas, čalis pieradīs pie laukumiem, iespēlēsies ar partneriem (cerams pie Dārziņa & Miķeļa) un tad jau visiem lielajiem gudreļiem pievērsies pāksts. būs tāpat, kā ar Rodžeru. kā nolažojās, tā simtiem komentu par to, cik viņš slikts, vecs utt, bet, kad iemet golu, tā uzreiz šamo ceļ debesīs un bučo zemi, pa kuru viņš staigājis. protams, mazliet pārspīlēju, bet doma skaidra tā bijis līdz šim un būs vienmēr. spēlētāji var kaut pekas atstiept, bet vienalga nebūs gana labi. viņi var arī neiemest golu, bet pavērojiet, ko spēlētājs dara laukumā, cik daudz izdara aizsardzībā... tas pats Sprukts. cik daudz viņš met vispār? bet kādu darbu izdara ?!?? kādam te probēmas?
Tak tā tas viss ir. Nākošais kandidāts jau ir uzradies - Reķis. Tu vēl redzēsi kā tiks lamāts no panckām ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-25 23:36, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ok ok, bet nespēju piekrist tavam teiktajam par sliktākais aizsargs KHL. Ja tev ir pirkstā Stenlija kausa čempiona gredzens tad tāds tu vispār nemaz nevari būt!
Ozoliņš toreiz spēlēja maiņā kura vien pa uzbrukumu dzīvojās. Par aizsardzību laiks nebija domāt.

Kamenskis-Forsbergs-Sakiks
Ozoliņš-Fūts

Un melno darbu aizsardzībā, ja bija nepieciešamība darīja Fūts, kurš pēc spēles tipa bija ļoti līdzīgs Skrastiņam. Nesaku, ka Ozoliņš ir norakstāms aizsardzībā, bet tīri aizsarga iemaņas viņam ir vienas no vājākajām DR.

To arī es gribēju pateikt. Punkts.

Uzrakstīju spekulatīvu komentāru iepriekš, jo vēlējos redzēt reakciju. Manī ir apslēpts trollis.