Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Vityaz" kauslis Jablonskis: "Nedomāju, ka mūs kāds sasitīs"

Juris Miņins
Juris Miņins

"Vityaz" kauslis Jablonskis: "Nedomāju, ka mūs kāds sasitīs"
Čehovas "Vityaz" šīs vasaras jaunieguvumi - Džons Mirastī un Džeremijs Jablonskis
Foto: www.khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Čehovas "Vityaz" jaunpienācēji Džeremijs Jablonskis un Džons Mirastī vietējiem Krievijas žurnālistiem dalījās pārdomās par gaidāmo sezonu un norādīja, ka dūru cīņām viņi būs gatavi.

"Mēs KHL varējām spēlēt jau agrāk," tiek citēts Džeremijs Jablonskis, "pirms gadiem diviem, taču tad kaut kas nenostrādāja kā vajag. Mums šeit ir arī daži draugi vēl no AHL laikiem, viņi arī daudz pastāstīja par šo līgu." Savukārt Džons Mirastī piebilda: "Pēdējās četras sezonas mēs spēlējām AHL, zvetējām viens otru, taču tagad esam komandas biedri. Tā ir lieliska pieredze, spēlēt Eiropā."

Mirastī arī atklāja, ka karjeras laikā ar savu jauno komandas biedru Jablonski dūru cīņās ir tikušies septiņas reizes, taču kopējais cīņu rezultāts varētu būt neizšķirts. Vaicāti par to kā abi ir nonākuši līdz "policista" ampluā, hokejisti vienbalsīgi atbildēja: "Mēs nākam no Kanādas, abi spēlējām blakus – Džeremijs pilsētā, bet Džons tam blakus esošajā indiāņu rezervātā. Mēs spēlējām hokeju un ļoti bieži kāvāmies, tāpēc kad izaugām, tas kļuva par mūsu profesiju. Domājam, ka kautiņi hokejā tas ir jautri."

Tāpat, lai arī neviens no abiem Čehovas kluba pārstāvjiem vēl nav aizvadījis nevienu maču jaunās komandas sastāvā, KHL vidē klīst runas par "briesmīgajiem kanādiešiem", tāpēc žurnālisti uzdeva jautājumu arī šajā sakarā uz ko Jablonskis atbildēja šādi: "Es jums teikšu godīgi, nedomāju, ka KHL mūs kāds sasitīs. Es cienīšu katru spēlētāju, kurš izaicinās mani un apsolu, ka tā būs godīga cīņa, taču tās rezultāts ir zināms jau iepriekš."

Savukārt vaicāts par cīņām ar Omskas "Avangard", Jablonskis atbildēja: "Jā, redzējām internetā pāris video no pagājušājām sezonām. Skatīsimies kā būs šosezon. Iespējams, ka kautiņu nebūs, taču iespējams, ka arī būs jānomet cimdi. Man gan liekas, ka galvenais ir, lai mūsu koamanda izcīna vairāk uzvaru un iekļūst izslēgšanas spēļu kārtā."

Jāpiebilst, ka abi kanādiešu kaušļi ir ieradušies Čehovā, lai aizstātu divus citus "policistus" - Džošuā Gratonu, kurš ir pārcēlies uz Astanas "Barys" un Dārsiju Vero, kurš pašlaik gan vēl ir bez kluba.

Atgādināsim, ka Čehovas "Vityaz" savu pirmo maču ar Džeremiju Jablonski un Džonu Mirastī aizvadīs šodien, kad tiksies ar pašreizējiem KHL čempioniem Ufas "Salavat Yulaev".

Mirastī un Jablonskis dūres vicinājuši arī savā starpā

Izmantotie resursi:
Советский спорт

  +3 [+] [-]

, 2011-08-24 11:05, pirms 13 gadiem
Savstarpējā cīņa izskatījās godīga, neskrien virsū pretiniekam no aiz stūra, kā kāds Vero. Par Ivanānu var necerēt, labi, ka nekļūs par invalīdu.

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:10, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:22, pirms 13 gadiem
catcorpse rakstīja: LW Mirasty - Eliteprospects.com - Jon Mirasty

RW Yablonsky - http://www.eliteprospects.com/player.php?player=14184
Ar īpašu rezultativitāti neizceļās kaut arī kaušļi.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-24 11:29, pirms 13 gadiem
teiksu ta, ja kads no siem tiktu panemts RD, tad tie pasi blaveji, bikseles slapinadami, lektu no prieka, ka redz kads mums policists un ka sitisim visus un smeresim gar bortiem ....
tads darbs vieniem, neko nepadarisi....

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:30, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Mierini sevi ? Pret šitiem kadriem neviens neko nespēs jēdzīgu paveikt. Jautājums miņin jurim - kāpēc hokeja mekā tikai viena spēle pa abiem? Sūdīgi hokejisti? Ar saviem gabarītiem un kautiņiem varēja jau uz ilgāku laiku aizķerties...
Nebija īstajā laikā un vietā. Kaušļiem tas ir ļoti svarīgi - īstajā laikā "sasist seju" īstajam onkulim un cerēt, ka tiešais konkurents pats dabūs pa degunu.

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:33, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi Ivanāna kautiņi:
http://dropyourgloves.com/Fights/FightCard.aspx?Player=6618
Nu nopietniem onkuļiem - Larakam, nelaiķim Būgardam Raiča ir kāsis gandrīz "vienos vārtos"... arī tagad slavenajam Makintairam kopumā ir zaudējis (ir cīnijušies ne vienu reizi vien arī pirms tagad "slavenās" cīņas) vienīgais kaut cik nopietnais smagsvars, kuru Raiča ir vairāk "nolicis uz dēļiem" ir muskatieris Paross! Vēl starp nopietniem onkuļiem ar kuriem Raiča ir ticis galā var pieminēt Šelliju, kurš arī nav nekāds nīkulis.... pārējie vairāk ir tik tādi "šakāļi" - vidējā svara puikiņi!

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:58, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu nopietniem onkuļiem - Larakam, nelaiķim Būgardam Raiča ir kāsis gandrīz "vienos vārtos"... arī tagad slavenajam Makintairam kopumā ir zaudējis (ir cīnijušies ne vienu reizi vien arī pirms tagad "slavenās" cīņas) vienīgais kaut cik nopietnais smagsvars, kuru Raiča ir vairāk "nolicis uz dēļiem" ir muskatieris Paross! Vēl starp nopietniem onkuļiem ar kuriem Raiča ir ticis galā var pieminēt Šelliju, kurš arī nav nekāds nīkulis.... pārējie vairāk ir tik tādi "šakāļi" - vidējā svara puikiņi!
Laraku vienreiz Raitis arī ir vinnējis.
Arī par "tikai Parošu" negribētos piekrist, jo ar to pašu Koči Raitim interesantas cīņas bija. Arī vēl ar pāris onkuļiem ir bijuši labi kautiņi.

Vienkārši pēdējā laikā ir notikusi "paaudžu maiņa" arī kaušļu rindās, jo no iepriekš varenajiem maz kas vairs ir palicis un viņu vietā nāk jaunā paaudze, kas ir arī mazliet citādāka (izteiktu smagsvaru vairs praktiski arī nav, tik vien cik vēl ir palicis no iepriekšējiem gadiem).

  -1 [+] [-]

, 2011-08-24 12:00, pirms 13 gadiem
ehh šo vitjaz var apturēt tikai Ivanāns

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 12:00, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es, protams, ļoti atvainojos, bet kāpēc tāda nepatika pret olbaltumvielām (proteīniem)? Tad jau sportisti ne gaļu, ne olas, ne arī piena produktus nedrīkst ēst?
Šitās lietas cilvēkiem, kas ar sporta zāli ir uz "Jūs" vari pat necensties skaidrot. Priekš tādiem proteīni, aminoskābes, steroīdi utt. - viss ir viens...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-24 12:08, pirms 13 gadiem
lauznis_41 rakstīja: Šitās lietas cilvēkiem, kas ar sporta zāli ir uz "Jūs" vari pat necensties skaidrot. Priekš tādiem proteīni, aminoskābes, steroīdi utt. - viss ir viens...
Vienkārši paradokss ir tāds, ka ja saka "proteīns", tad visi iedomājas kaut ko nenormāli briesmīgu no kura cilvēkus "uzpūš" gandrīz vai 30 minūtes pēc pirmā kokteiļa izdzeršanas, tai pašā laikā vārds "olbaltumvielas" tādu reakciju neizraisa (pat otrādi - sākas reakcija "O, jā! Cilvēks veselīgi dzīvo, par uzņemtajām olbaltumvielām domā")... laikam jau vienkārši jāsauc lietas latviski.

P.S.
Traģiskāk ir tad, tad kad kāds "nesagatavotāks prāts" ierauga multivitamīnu un minerālvielu kompleksu, kas ir paciņās - dažādas tabletes, kapsulas. Tad vispār sākas paniska reakcija.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 12:24, pirms 13 gadiem
Es patiesām neuzskatu, ka hokejā obligāti ir kautiņi (nu tādi kā daži masu sišanas pasākumi no aizmugures uzbrūkot Vitjaz te bija, noteikti nē), jo tas ir sports, cilvēki ir profesionāli hokejisti, kuri ir trenējušies u pilnveidojuši sevi, lai maksimāli labi slidotu, kombinētu, gūtu vārtus, aizsargātos utt. Bet ne zvetēt otru, vai tikt zvetētiem, vēl ar risku iegūt traumu un dēļ šitā zaudēt visu apgūto un trenēto..

Un šiem "zvetētājiem" tiešām nav nekāda sakara ar policistiem hokejā, kas ierāda vietu vai apstādina tos, kas aizrāvušies un spēlē netīri, vai cenšas savainot pretspēlētājus.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-24 12:26, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: teiksu ta, ja kads no siem tiktu panemts RD, tad tie pasi blaveji, bikseles slapinadami, lektu no prieka, ka redz kads mums policists un ka sitisim visus un smeresim gar bortiem ....
tads darbs vieniem, neko nepadarisi....
Piekrītu 100%

     [+] [-]

, 2011-08-24 12:40, pirms 13 gadiem
var redzēt ka tādi sisti viņi ir.. ;D

     [+] [-]

, 2011-08-24 12:46, pirms 13 gadiem
Tā arī īsti nesaprotu šo vitjaz īpašnieku, banģugu, hokeja domāšanu - tāda mērīšanās ar krāniņiem??? Ko viņi īsti grib pierādīt?
Kāda marutka pec nepieciešama puskomanda ar kaušļiem? Ar ko tad viņi taisās kauties?
Ja grib nenormāli lidzinātiem NHL komandu modelim – ok, paņem 1 policistu - kuru merķis/uzdevums ir lauzt speles gaitu, aizstāvet līderus, uztaiīt šovu.. utt.. Tagad sanāk – komandas hokejs - nekāds un normāli

     [+] [-]

, 2011-08-24 12:50, pirms 13 gadiem
Nez ko Saimons ?

  +8 [+] [-]

, 2011-08-24 13:01, pirms 13 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 13:04, pirms 13 gadiem
Tur ir galīgi autā, ja no sītāda vienu tīru sitienu dabūn...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 13:10, pirms 13 gadiem
buzmarito! rakstīja: Dabūt tad dabūs tu neesi redzējis kā viņi abi sitās līdz pēdējam un neviens nekrīt nost! Viņi ir no akmens!Varētu sadot plātīgajam un lecīgajam Svitovam par pagājuša'gadā notikušo incidentu starp Ozo-Telkvistu un Svitovu!
ilgi nebija jāgaida!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 13:20, pirms 13 gadiem
enkurs3 rakstīja: Es patiesām neuzskatu, ka hokejā obligāti ir kautiņi (nu tādi kā daži masu sišanas pasākumi no aizmugures uzbrūkot Vitjaz te bija, noteikti nē), jo tas ir sports, cilvēki ir profesionāli hokejisti, kuri ir trenējušies u pilnveidojuši sevi, lai maksimāli labi slidotu, kombinētu, gūtu vārtus, aizsargātos utt. Bet ne zvetēt otru, vai tikt zvetētiem, vēl ar risku iegūt traumu un dēļ šitā zaudēt visu apgūto un trenēto..

Un šiem "zvetētājiem" tiešām nav nekāda sakara ar policistiem hokejā, kas ierāda vietu vai apstādina tos, kas aizrāvušies un spēlē netīri, vai cenšas savainot pretspēlētājus.
Kā reiz vot šitie onkuļi arī ir policsti atšķirībā no Vero. Viņi ievēro "ētikas kodeksu" un nekādas rupjības no aizmugures netaisīs (protams, ja pirms tam kāds nebūs rīkojies šādi).

Ja apskatās kautiņu statistiku, tad īstenībā tāds riktīgs "širminieks" ir bijis tikai Vero, kurš ticis KHL sāka savas viesizrādes. Pārējie kaušļi +/- ir turējuši sevi rokās. Un tieši viņa dēļ arī Čehovas klubs ieguva tādu "atsaldēto" iesauku.
Pat Saimons sākumā nedaudz paālējās, bet vēlāk jau tā prātīgi turpināja.

Īstenībā lielākā KHL problēma pat ir nevis "Vityaz" kuašļi, bet gan pārējo komandu negatavība šādam hokejam. Teiksim, ja katrā otrajā komandā būtu tāds pats policists, tad nekādu huligānisko izlēcienu nebūtu un kautiņi arī neizskatītos tā, ka atnāk čehovieši un vienkārši piekauj pretinieku.

     [+] [-]

, 2011-08-24 13:22, pirms 13 gadiem
Varbūt vēl Jablonski var nosaukt par Hokejistu, bet Mirastijs vispār ir tīrs kauslis kurš māk slidot, viņš pēc būtības ir ringa cīnītājs.
BEt parametri gan iespaidīgi augums tikai 1, 78 bet svars mazliet pāri par 100 kg...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 13:24, pirms 13 gadiem
piekrītu, Rīgai arī vajag savu policistu, domāju, ka tas ir svarīgi

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 13:25, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: FIGHT: Alexander Svitov vs Jon Mirasty
-...
jau sākas.
Starp citu, ļoti laba cīņa.
Lai arī Mirastī ir mazāks par Svitovu, tomēr savas specializācijas dēļ klasiski nolika savu pretinieku uz ledus - pāris sitieni, lai iegūtu "pozicionālo pārsvaru", ātri norauta ķivere, atkal vairāki sitieni, krekls pāri galvai un nospiests uz ledus.
Un, ja neievērojāt, "Nasty Mirasty" kautiņa laikā praktiski nemaz nemēģināja aiziet no sitieniem un visu laiku turēja galvu augšā (ko nevar tiekt par Svitovu).

     [+] [-]

, 2011-08-24 13:26, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā reiz vot šitie onkuļi arī ir policsti atšķirībā no Vero. Viņi ievēro "ētikas kodeksu" un nekādas rupjības no aizmugures netaisīs (protams, ja pirms tam kāds nebūs rīkojies šādi).

Ja apskatās kautiņu statistiku, tad īstenībā tāds riktīgs "širminieks" ir bijis tikai Vero, kurš ticis KHL sāka savas viesizrādes. Pārējie kaušļi +/- ir turējuši sevi rokās. Un tieši viņa dēļ arī Čehovas klubs ieguva tādu "atsaldēto" iesauku.
Pat Saimons sākumā nedaudz paālējās, bet vēlāk jau tā prātīgi turpināja.

Īstenībā lielākā KHL problēma pat ir nevis "Vityaz" kuašļi, bet gan pārējo komandu negatavība šādam hokejam. Teiksim, ja katrā otrajā komandā būtu tāds pats policists, tad nekādu huligānisko izlēcienu nebūtu un kautiņi arī neizskatītos tā, ka atnāk čehovieši un vienkārši piekauj pretinieku.
Bet Vero jau pēc būtības nebija nekāds kauslis, viņam līdz kauslim bija diezgan tālu, viņš vienkārši bija atsaldenis, kurš laikam savādāk nemākot izcelties uz ledus darīja visādas augstākā mēra rupjības, pēc kurām nereti pats arī atrāvās pa muti.
Tādu vienu rupjību no mugurpuses vai kaut ko tādu atļautos NHL, vai pret kādu komandu KHL kur ir tādi Onkuļi kā šie, ar saviem likumiem, viņu visdrīzākais varētu no ledus pēc tam nokasīt

  +3 [+] [-]

, 2011-08-24 13:35, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Bet Vero jau pēc būtības nebija nekāds kauslis, viņam līdz kauslim bija diezgan tālu, viņš vienkārši bija atsaldenis, kurš laikam savādāk nemākot izcelties uz ledus darīja visādas augstākā mēra rupjības, pēc kurām nereti pats arī atrāvās pa muti.
Tādu vienu rupjību no mugurpuses vai kaut ko tādu atļautos NHL, vai pret kādu komandu KHL kur ir tādi Onkuļi kā šie, ar saviem likumiem, viņu visdrīzākais varētu no ledus pēc tam nokasīt
Nu ar to Vero ir interesanti, jo Ziemeļamerikā viņš bija vieglā svara kauslis-provokators (par policistu viņu saukt tiešām negribas), kurš pat no mazāk nopietniem onkuļiem kā Jablonskis un Mirastī regulāri "dabūja iekšā" (NHL, piemēram, 18 kautiņos 3 uzvaras un 9 zaudējumi [par pārējiem nav info vai neizšķirti], AHL arī no zināmajiem kautiņiem viņam vairāk ir zaudējumu).

Taču tiekot RSL/KHL, šams saprata, ka tādu īstu kaušļu šeit ir maz (daži pa visu līgu), tāpēc arī sākās šitas "mordabojs".

     [+] [-]

, 2011-08-24 13:41, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ar to Vero ir interesanti, jo Ziemeļamerikā viņš bija vieglā svara kauslis-provokators (par policistu viņu saukt tiešām negribas), kurš pat no mazāk nopietniem onkuļiem kā Jablonskis un Mirastī regulāri "dabūja iekšā" (NHL, piemēram, 18 kautiņos 3 uzvaras un 9 zaudējumi [par pārējiem nav info vai neizšķirti], AHL arī no zināmajiem kautiņiem viņam vairāk ir zaudējumu).

Taču tiekot RSL/KHL, šams saprata, ka tādu īstu kaušļu šeit ir maz (daži pa visu līgu), tāpēc arī sākās šitas "mordabojs".
Cik snācis pasekot līdzi, vistrakākā jau viņam bija pirmā sezona Krievijā, kad vēl bija RSL, tad nu tas bija vāks, es nesapratu kāpēc viņu vispār tajā komandā turēja Vieni noraidījumi un sūdi laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 15:52, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka MacIntyre (tas laikam tas pats keksis, kas Raiču KO) ir reiz nolicis Jablonski pie vietas
Steve MacIntyre Knocks Out Jeremy Yablonski
...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 16:16, pirms 13 gadiem
Skatoties uz video - šiem tikai sviestu vai putukrējumu kult, nevis hokeju spēlēt...

     [+] [-]

, 2011-08-24 16:56, pirms 13 gadiem
Visu cienu, izskatas zolidi cinitaji un nebus tas nevajadzigas rupjibas, bet kad ies pa gaisu tad bus pa riktigo!!!
gan jau ari kads no RD ieberzisies!

     [+] [-]

, 2011-08-24 17:03, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: FIGHT: Alexander Svitov vs Jon Mirasty
-...
jau sākas.
Nu re Svitovs jau ierāva kupolā. Miņina kungs jau to pieminēja un viņam arī ir taisnība, ka Jablonkskis piedalās MMA, takšto domājams, ka abi šie indivīdi no Čehovas manuprāt ātri vien norausies diskābeļus un varēs tālāk studēt MMA

     [+] [-]

, 2011-08-24 17:24, pirms 13 gadiem
vienos vārtos vēl pie tam ivanāns ar tādam bez problēmām sadotu iekšā
snpz rakstīja: Izskatās, ka MacIntyre (tas laikam tas pats keksis, kas Raiču KO) ir reiz nolicis Jablonski pie vietas
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4jIBsmoBrGQ

  -1 [+] [-]

, 2011-08-24 17:32, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: nezinu kā īsti sauc to mākslīgo herņu kuru rij lai muskuļu masa būtu lielāka, to es biju domājis
Lai muskuļu masa būtu lielāka var ēst "dajebko", precīzāk, ir ļoti daudz dažādu risinājumu šai "problēmai" - var ēst jau pieminētās olbaltumvielas (jā, tas ir tas pulveris, kas sporta preču veikalos/aptiekās tiek pārdots lielajās burkās/pakās), taču var arī "ēst" hormonus, roidus utt.

Liela daļa tā no kā baidās "parastais mirstīgais" ir pilnīgi normālas vielas, ko ikdienā ikviens no mums uzņem ar pārtiku. Tiem, kas apmeklē svaru zāli ir pastiprināta slodze, līdz ar to arī šo vielu vajag vairāk, dažas no kurām uzņemt ar ēšanu ir ļoti grūti, pat neiespējami. Savukārt šādā veidā, izdzerot proteīna kokteili, vai aminoskābju tableti, vajadzīgās vielas vajadzīgajā apjomā arī tiek uzņemtas, pie tam visai labi.
Kāpēc tas vajadzīgs? Tāpēc, lai organisms varētu atjaunoties pēc paaugstinātās slodzes. Mūsdienās praktiski jebkurš PRO (un arī ne tik pro) sportists lieto šos uztura bagātinātājus (tieši šajā grupā tie tiek "ierakstīti", atšķirībā no "smagā gala", kas jau ir nopietnas ķīmiskas vielas, kuras bez receptēm un pazīšanās dabūt ir ļoti grūti, turklāt daudz ko no tā nemaz nedrīkst pārdot). Pēc treniņiem proteīna kokteilis - tā jau ir norma, taču ir sporta veidi (regbijs), kuros šos kokteiļus dzer arī treniņu laikā (lielo slodžu dēļ).

Cik tas ir ķīmiski? Nu praktiski jebkurš produkts mūsdienās tiek apstrādāts un lai arī dabūtu, piemēram, sūkalu proteīnu, tas ir jāiztvaicē sākumā. Tie kas tos ēd pilnīgi bez jēgas (ir jāzina ko, kad un kādā daudzumā vajag lietot, lai sasniegtu rezultātu), protams pakļauj savu organismu zināmam riskam (papildus slodze uz nierēm un aknām), taču arī ēdot parastus cīsiņus, čipsus vai dzerot limonādi vai alu, ķīmija tajos ir pietiekamā daudzumā, lai ilgtermiņā dabūtu "labas" problēmas ar veselību.

Viss ir jādara ar saprašanu!

Turklāt, ir arī jāsaprot, ka ne jau no pulvera dzeršanas vien muskuļi sāks augt. Pirmkārt, ir jābūt pareizi sastādītai ēdienkartei/diētai, kurā papilduzturs arī pilda savas funkcijas (tieši kā papildinājums pamatuzturam). Otrkārt, ir jābūt pareiziem treniņiem. Treškārt - atpūtai un dienas režīma ievērošanai. Tikai viss šis kopā dod rezultātus.