Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Dinamo" zaudē Minskā

"Dinamo" zaudē Minskā
Martins Pruseks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Otrdienas vakarā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas spēlē Rīgas "Dinamo" izbraukumā ar rezultātu 1:4 atzina Minskas "Dinamo" pārākumu.

Spēle iesākās diezgan azartiski, un abas komandas bija uzņēmušas labu tempu. Pavisam ātri pa noraidījumam saņēma abu komandu pārstāvji, taču, spēlējot četriem pret četriem, nekas nemainījās. Trīs ar pusi minūtes pēc sākuma Cipulim padevās labs metiens pusātrā uzbrukumā, bet jau pāris sekundes vēlāk Peltonens saņēma lielisku piespēli ātrajā pretuzbrukumā, esot ātrāk gan par Rēdlihu, gan Svetu, un raidīja ripu cauri garām Prusekam, taču iekšā vārtos – 1:0. Pie +1 tika arī latvietis Kaspars Saulietis, kurš bija pacelts uz otro maiņu. Diemžēl ātrs prettrieciens neizdevās, kam traucēja noraidījumu saņemšana, līdz ar to nācās ilgi spēlēt mazākumos.

Diemžēl arī tad, kad komandas spēlēja vienādos sastāvos, liels pārsvars piederēja mājiniekie, taču par laimi minskieši to nemācēja pārvērt vārtu guvumos. Labs (ilgāks) uzbrukums mūsējiem padevās 12.minūtē, kas noslēdzās ar ne visai labu Dārziņa metienu, taču arī kopumā mačs bija izlīdzinājies. Pirmās trešdaļas beigās izdevās tikt pie vairākuma, tomēr bīstamākie momenti šajā laikā bija tieši Minskas komandai pēc tam, kad Ozoliņš kļūdījās savu vārtu tuvumā. Pirmās 20 minūts noslēdzās ar diezgan redzamu minskiešu pārsvaru laukumā, bet rezultātā tikai 1:0.

Otrā spēles trešdaļa sākās ar nelielu rīdzinieku pārsvaru, tomēr tādu pa īstam bīstamu momentu nebija. Abas komandas aktīvi mēģināja darboties pretinieku aizsardzības zonā, cerot uz pretuzbrukumu iespējām. Tuvojoties trešdaļas vidum, Rīgas komanda tika pie vēl vienas iespējas vairākumā, taču atkal šī minskiešu "dāvana" netika pieņemta. Pēc šī vairākuma spēle izlīdzinājās. Nedaudz aktīvāk gan turpināja uzbrukt rīdzinieki, un vēlreiz nopelnīja vairākumu (pārkāpums pret Galviņu). Tajā rīdzinieki kontrolēja situāciju, un vienam no metieniem lidot vārtos traucēja vien vārtsarga aizsargmaska. Diemžēl to izmantot neizdevās vēlreiz, bet trešdaļai bija jābeidzas ātrāk nekā pēc 20 minūtēm tehnisku iemeslu dēļ, lai salabotu aizsargstiklu.

Pēc pārtraukuma ledus laukums atkal bija kārtībā, un mačs varēja atsākties. Diemžēl neveiksmīgi mūsējiem – jau uzreiz pēc spēles atsākšanās Saulietis apbēdināja Latviju, pārspējot Pruseku un panākot 2:0 sava kluba labā. Vēl mirkli vēlāk Sergejs Varlamovs panāca jau 3:0. Visam vēl klāt pašā trešās trešdaļas sākumā Ņiživijs tika noraidīts no laukuma līdz atlikušās spēles beigām... 11. un 12. trešdaļas minūtē rīdzinieki atkal tika pie iespējas spēlēt vairākumā, kas, lai arī kopumā tika aizvadīts diezgan bēdīgi, beidzot nesa rezultātu - savus 11. vārtus šajā sezonā guva Miķelis Rēdlihs, panākot 1:3. Atlikušajās minūtēs diemžēl spēles disciplīnas neievērošana ļāva minskiešiem spēlēt vairākumos divas reizes pēc kārtas, kas noslēdzās ar vēl vienu mājinieku vārtu guvumu - 4:1.

KHL regulārā sezona

Minskas Dinamo – Rīgas Dinamo 4:1 (1:0, 2:0, 1:1)
Vārti: 3:32 Peltonens (Lintners, Plecs) 1:0, 39:03 Saulietis (Jokela, Plecs, vair.) 2:0, 39:59 Varlamovs (Čupris, Kočetkovs) 3:0, 52:33 M.Rēdlihs (Dārziņš, Karija, vair.) 3:1, 59:08 Meļeško (Mihaļevs, vair.) 4:1


, 2009-12-22 21:04, pirms 15 gadiem
Žēl.
Cerams ka nākamajās spēlēs būs uzvaras.
Nesaprotu Šupleru kapēc lika Pruseku vārtos.
, 2009-12-22 21:04, pirms 15 gadiem
Nu zaudejam - zaudejam, nav dzivei gals Z-svetkos svinesim laimigu uzvaru par MD! Un Finska tapat ir AIZ mums
, 2009-12-22 21:04, pirms 15 gadiem
Stikls un Saulietis izbojaja speli
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
Nepārliecinoša spēle. :[

Pruseks varēja labāk nospēlēt, bet pēc kara jau visi gudri ! ;]

Nākamajā spēlē jāņem 3punkti .
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
gaidam nākamo spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
nu blaviens kapec vaidzeja pruseku likt, suplers ar galvu doma?

p.s. pruseks noraka speli
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
Divi noraidījumi pašās beigās liedza cīnīties par uzvaru
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
Pruseks
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
Pruseks nebija uzdevumu augstumos....
, 2009-12-22 21:05, pirms 15 gadiem
Kauns zaudēt tādai komandai kā Minska ar -3 !!!!
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
Diemžēl pagalam neveiksmīga un neskatāma spēle. Tā kā aizmiguši mūsējie spēlēja.
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
šī spēle lika atgādināt par sezonas sākumu!
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
Nee. Tas bija likumsakarigs zaudejums isteniba. Uzvaretaji sastavu nemaina. (tas par EM)
Slēpts komentārs: DULAISSS
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
Aiziet bērnudārza komentāri!!!!
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
Spēle atgadināja sezonas neizteiksmīgo sniegumu, ļoti švaki
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
PELNITI!!!
, 2009-12-22 21:06, pirms 15 gadiem
No Masals, no party
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:07, pirms 15 gadiem
Mūsējie spēlēja kā plukatas!! Ar tādu spēli pret maskavas dināmo šances nav!! Galīgi nebaudāma spēle!!
, 2009-12-22 21:07, pirms 15 gadiem
Nu ko, vēl jau 20 spēles priekšā.
, 2009-12-22 21:07, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Aiziet bērnudārza komentāri!!!!
+1
, 2009-12-22 21:07, pirms 15 gadiem
Kamēr Edža tik labi kapā, kāpēc Jūlis spītīgi liek Pruseku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
Var jau Pruseku vainot,bet pārējo Dinamo Rīga spēle jau arī sajūsmu neizraisīja!
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
Pret Maskavu vajag MASAĻSKI vārtos , citādi nav variantu
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
ejat jus dir*t ble Pruseku vareeja vainot vieniigi pie Kaspara vaartiem un viss paaareejais uz AIZSARGU SIRDSAPZINJAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: snilgan
Slēpts komentārs: WILL
Slēpts komentārs: Kimi Raikkonen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
Un bildē galvenais "varonis".... 3 pēdējie vārti ir uz viņa sirdsapziņas! Kur tad Jūlim palika teiciens, ka uzvarētāji sastāvu (arī vārtsargu) nemaina...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: +1
Es pat teiktu +2
, 2009-12-22 21:08, pirms 15 gadiem
Kaziks rakstīja: Kamēr Edža tik labi kapā, kāpēc Jūlis spītīgi liek Pruseku?
No viena rajona viņi (slovakija,čehija)
, 2009-12-22 21:09, pirms 15 gadiem
izskatas ka belatrusi bez tiesnesu palidzibas nespej neko,+protams musejie ka sezonas sakuma sak spelet tikai gar bortiem un aiz vartiem,jo vartu prieksa nav neviena,pat vairakuma.nu nekas bus jauzvelk tie belatrusi riga.
, 2009-12-22 21:09, pirms 15 gadiem
kapec vispar jaliek pruseks, ja Edžus sausā nospēlēja iepriekšeejo speli pret Minsku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:09, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Nee. Tas bija likumsakarigs zaudejums isteniba. Uzvaretaji sastavu nemaina. (tas par EM)
UN starpcitu to pašu vienā preses konferencē ŠUplers teica kad bija jāaizstāv Pruseks,bet tagad bez motivācijas nomainīja....taču sen skaic ka Edgars tagad velk spēli bet kā vienmēr savējie jau jālobē.....
, 2009-12-22 21:09, pirms 15 gadiem
Sorokins nu nezinu vai ir labaaks par Kuldu, lai vinu nepaarbaudiitu
, 2009-12-22 21:09, pirms 15 gadiem
Tie vārti manuprāt nebija tikai uz Pruseka sirdsapziņas.
Kr.Rēdlihs arī bija vainīgs. Un Sweatt ar Kr.Rēdlihu
pie pirmajiem. Vot tā!
, 2009-12-22 21:10, pirms 15 gadiem
vēlreiz saku - nav jēgas raustīt un mainīt vārtsargus upes vidū - vai ta Jūlis neredz, ka neiet Prusekam šosezon? Lai tak sēž puika uz soliņa un saņem naudiņas, nē, izvelk džeku uz laukuma un parāda saimniekiem, ka šosezon neiet nabagam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:10, pirms 15 gadiem
Nekaadas ciinjas shodien atkal...
, 2009-12-22 21:10, pirms 15 gadiem
Skatījos spēli un domāju, kad vēl redzēju tādu murgu RD izpildījumā - pilnīgu poxujismu, necieņu pret sevi, pret pretinieku, par skatītājiem- līdzjutējiem nemaz nerunājot. Nu re, atradu - spēle viens pret vienu ar trešo sezonas spēli Rīgā pret Barys. Absolūta vienaldzība, pilnīgi nepamatota pašpārliecinātība un rezultātā kvalitatīvs minets. Malači.
, 2009-12-22 21:10, pirms 15 gadiem
Sākas vecā muļļāšanās.
, 2009-12-22 21:11, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Prusekam šī bi labākā spēle šosezon, ja nepamanīji.
4 goli - ljoti laba speele! tad tew taa veerteeshana ir zema!
, 2009-12-22 21:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: (smaids)
Vēl viens Šreks uzradies!
Slēpts komentārs: zigislv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:11, pirms 15 gadiem
snilgan rakstīja: Pruseks neko nevar noķert!!!!
var,vienigi triperi
, 2009-12-22 21:11, pirms 15 gadiem
Spēlēja ta kā skuķi. ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
Reinis00 rakstīja: Pruseks
Ko jus muldat uz Pruseku paskataties kā spēlē mūsu aizsargi Sorokins un Rēdlihs!!!
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
Kapec edgars nespeleja vartos? Savainojums? Nav atputies? Neparliecinosi nospeleja ieprieksejas speles? Ko suplers ar to domaja?
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Izskatās, ka RD fani šodien kastrēs Pruseku.
Pat neskatoties, ka viņa vaina nav nevienā vārtu zaudējumā.
vecīt, šoreiz ne jau Pruseku plosa, bet Jūli!
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
Šuplers atkal sāk kultivēt tirliņhokeju.Dzeniet tak viņu mājās.Vai tiešām nevar atrast normālu treneri.
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
pruseku nevajag likt masaļskis ir pirmais un vispār masaļskis pēdējo spēli vinēja kapec pruseks stāvēj
, 2009-12-22 21:12, pirms 15 gadiem
Nu visu cieņu spēlētājiem, bet švaki nu prusek masaļskis sausā nostāvēja....
Nu Zēl Ņiživija viņam bija kopā tikai kāds 6 minūtes un bija viens no spēlētājiem, kuram vismazāk noraidījumu....
NU un pirmā maiņa nav pirmā maiņa....Vinī cik vārtus ir guvuši, kā maiņa ļoti maz...domāju ka ņiživijs, cipulis jaliek otrajā maiņā....
Bet nekas nākošā spēle sākas ar 0:0, nu lai veicās Ziemassvētkos...
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
nepatik Pruseks
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
Starpcitu Toļiks un Andersons sāk krist uz nerviem vairāk un vairāk. Ļoti neprofesionāla komentēšana. Vai tas irnormāli, ka komentētājs nerubij KHL noteikumus un kad ir 5 minūšu noraidījums tad to pamana tikai kad jau nospēlētas 4 minūtes no noraidījuma? Vispār tādas pērles kļūst ar vien vairāk. Andersons vispār kā gliemezis komentē, viņam būtu jāstāsta maziem bērniem pasakas pirms gulētiešanas nevis hokejs jākomentē. Zajebaļi viņi ar tiem vēstures faktiem no PSRS laikiem, cik var klausīties to figņu spēli no spēles. Viens un tas pats, šitie džeki ir kā veca plate. Emociju nekādu, spēles izpratnes nekādas, paši noteikumus nerubij. Nē nu loģiski, Kreipāns visu ir sagrābis gan biatlonu, gan futbolu, handbolu, hokeju, spīdveju, vai nav ta ka bišķīt pa daudz? Klauni!
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: ar ko atd Minska buutu sliktaaka ka kauns zaudeet??
tu par to finsku,kura spele tai skuniii?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Izskatās, ka RD fani šodien kastrēs Pruseku.
Pat neskatoties, ka viņa vaina nav nevienā vārtu zaudējumā.
Bet vinjsh taa iisti arii neko neizvilka, kaa speletajs shogad nonaak aci pret aci ar Pruseku, vienmeer vaarti...Masals kaadreiz vismaz izvelk! Bet kopumaa vnk nebija mobilizeejusies komanda, Minska nav labaaka par RD!
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
Dzive nav gala, sanemsies un vinnes, lai veicas!!!
, 2009-12-22 21:13, pirms 15 gadiem
Ieliks Masīvo vārots un nākamreiz vinnēs
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
Laikam jau "jānoraujas", lai atkal saņemtos!!! Tikai žēl,ka MD ir tik pat daidz pretendenti uz play off, kā RD tagad!!!!
Ceru, ka 25.12. mūs arēnā RD iepriecinās!!!
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Var jau Pruseku vainot,bet pārējo Dinamo Rīga spēle jau arī sajūsmu neizraisīja!
Protams ka piekritīšu un spēle bij vienkārši kaitinoša,tipa čaļiem baterijas beigušās,bet jātcerās ka spēlētāji pat ļoti ietekmējas no tā kāda ir vārtu drošība un lai vai ko kāds teiks bet izejot uz laukuma zinot ka vārtu drošiba nav pārliecinoša un arī spēle aiziet ne tajās sliedēs...
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
ppc riktiigi izsmeereeja pa bortiem Rīgu.
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: ar ko tad Minska buutu sliktaaka ka kauns zaudeet???
A vai tik Minska nav kaut kādā 20. vietā KHL? Par to tu neesi padomājis? Ir taču atšķirība zaudēt pret SKA vai Salavatu ar -3 vai pret kau kādiem peģikiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
Tāda sajūta bija, ka spēlētāji ar vienu kāju ir jau piektdienas spēlē Arēnā Rīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:14, pirms 15 gadiem
alps rakstīja: Šuplers atkal sāk kultivēt tirliņhokeju.Dzeniet tak viņu mājās.Vai tiešām nevar atrast normālu treneri.
AIZVER MUTI, draugs! par kādu tirliņhokeju tu runā, auns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:15, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Starpcitu Toļiks un Andersons sāk krist uz nerviem vairāk un vairāk. Ļoti neprofesionāla komentēšana. Vai tas irnormāli, ka komentētājs nerubij KHL noteikumus un kad ir 5 minūšu noraidījums tad to pamana tikai kad jau nospēlētas 4 minūtes no noraidījuma? Vispār tādas pērles kļūst ar vien vairāk. Andersons vispār kā gliemezis komentē, viņam būtu jāstāsta maziem bērniem pasakas pirms gulētiešanas nevis hokejs jākomentē. Zajebaļi viņi ar tiem vēstures faktiem no PSRS laikiem, cik var klausīties to figņu spēli no spēles. Viens un tas pats, šitie džeki ir kā veca plate. Emociju nekādu, spēles izpratnes nekādas, paši noteikumus nerubij. Nē nu loģiski, Kreipāns visu ir sagrābis gan biatlonu, gan futbolu, handbolu, hokeju, spīdveju, vai nav ta ka bišķīt pa daudz? Klauni!
Vaidzētu to Nauri no Daugavpils.
Tad būtu tik interasanti klausīties.
, 2009-12-22 21:15, pirms 15 gadiem
Guntis7 rakstīja: Ko jus muldat uz Pruseku paskataties kā spēlē mūsu aizsargi Sorokins un Rēdlihs!!!
NEjau sorokins spēlē kopā ar Rēdlihu, bet gan mūsu mīlais sweats, kurš pēdējās spēlēs neko īpašu nav parādijis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:15, pirms 15 gadiem
himis 21 rakstīja: tu par to finsku,kura spele tai skuniii?
finska, lol, kuram tad šodien bija vairāk leģionāru laukumā-Minskai vai Rīgai?
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-12-22 21:15, pirms 15 gadiem
Labais Minskas laukums muusu speleetaajiem ka aprakts izskatiijas pasi neieziet visu laiku kluup Swets , Sorokins rada klasi aizsardziibaa Cipulis nevar trapiit tukshos vaartos atgaadinaaja sezonas saakumu
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
Kura komandaa vel maina vartusargus ja ieprieksejais ir uz vilna un spele teicami?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
Prieks par Saulieti!
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Vaidzētu to Nauri no Daugavpils.
Tad būtu tik interasanti klausīties.
Nu vismaz būtu jautrāk tas toč. Aizmigt nevarētu!
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
apinis rakstīja: Kura komandaa vel maina vartusargus ja ieprieksejais ir uz vilna un spele teicami?
DR.
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
Jā,ja ,kā mūsējie zudē tā uzreiz vivi slikti Pruseks nemāk spēlet Šuplers uzreiz losis!
Taks saprotiet ,ka visu laiku Masaļskis nevar stāvēt ,jo Pruseks takš ar saņem algu un ne jau par to ,ka sēž uz rezervista soliņa!
Takš nenorokiet tā viņu ! To ,ka viņam šogad iet nedaudz sliktāk un ,ka Masaļskis ir labāks to es atzsīstu, bet nav jau tā ,ka viņš necenstos!
Par Dinamo -RĪGA!
, 2009-12-22 21:16, pirms 15 gadiem
nah pruseks vaartos?????!!!!!!! ja jau masalskis pirms tam nospeeleeja sausaa tad kaapeec jaaliek pruseks vaartos????!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:17, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Starpcitu Toļiks un Andersons sāk krist uz nerviem vairāk un vairāk. Ļoti neprofesionāla komentēšana. Vai tas irnormāli, ka komentētājs nerubij KHL noteikumus un kad ir 5 minūšu noraidījums tad to pamana tikai kad jau nospēlētas 4 minūtes no noraidījuma? Vispār tādas pērles kļūst ar vien vairāk. Andersons vispār kā gliemezis komentē, viņam būtu jāstāsta maziem bērniem pasakas pirms gulētiešanas nevis hokejs jākomentē. Zajebaļi viņi ar tiem vēstures faktiem no PSRS laikiem, cik var klausīties to figņu spēli no spēles. Viens un tas pats, šitie džeki ir kā veca plate. Emociju nekādu, spēles izpratnes nekādas, paši noteikumus nerubij. Nē nu loģiski, Kreipāns visu ir sagrābis gan biatlonu, gan futbolu, handbolu, hokeju, spīdveju, vai nav ta ka bišķīt pa daudz? Klauni!
Jāteic, vārds vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Izskatās, ka RD fani šodien kastrēs Pruseku.
Pat neskatoties, ka viņa vaina nav nevienā vārtu zaudējumā.
Slikti spēli skatijies! Paskaties vēlreiz atkārtojumā vārtu guvumus! Neesmu RD fans (drīzāk līdzi jutējs), bet Pruseku jau sen vajadzēja no komadas atskaitīt! Šogad viņš nerāda KHL kīpera cienīgu spēli! Ta jau labāk, lai aiz Edžas mugras kāds mūsu pašu kadrs grozās! Gan Muštukovam, gan Enkuzenam tā būtu laba pieredze priekšdienām.... bet tagad ir kā ir....
, 2009-12-22 21:17, pirms 15 gadiem
Ne labaka diena Prusekam!!!!!!! diemzelj!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:17, pirms 15 gadiem
Noskatoties abas spēles, jāsaka, ka Minska izskatās vairāk pelnījusi astotnieku. Ar tādu ripas slidināšanu pa perimetru vārtus gūt nevar. Veči ir aizmirsuši, ka labākajās spēlēs vārtus guva no vārtu priekšas. Gribu redzēt mūsējos 8-niekā!
, 2009-12-22 21:18, pirms 15 gadiem
Jautaajums Shupleram Masala ielaizh 2-3 vartus maina vinu, Pruseks ielaizh nothing Special !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
Dany#15 rakstīja: lohi
tu jaa
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi! Man Ozoliņa spēle nesajūsmināja! Kautkā aizsardzība stabilāka bija tad, kad vinš ārstēja traumu! Nu un Pruseks vienkārši nekāds, salīdzinoši ar Masaļski! Likās, ka pat pagalma puika viņam šovakar varētu iebakstīt ripu vārtos!
Ļoti nepārliecinoša sovakar spēle visai komandai, jādzen tas pašpārliecinātības velniņš ārā!!!
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: A vai tik Minska nav kaut kādā 20. vietā KHL? Par to tu neesi padomājis? Ir taču atšķirība zaudēt pret SKA vai Salavatu ar -3 vai pret kau kādiem peģikiem?
Vecīt Minska ir 11. vietā
Un tas viņai šogad skaitoties slikts sniegums !
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
vai tieshaam nav skaidrs,ka shupiii ir pilniigi garaam treneris?mazaak motiveetu komandu nav naacies redzeet(kaut gan speele bija nu ljooooti svariiga)absoluuts zaudeetaaja sindroms.(veel neskatiijos preses konferenci,bet skaidrs,ka"mums nepaveicaas,vinjiem labs vaartsargs,neizmantojaam izdeviibas,puishi ciiniijaas,utt).sorry,esmu aafrikaa,bet dzheki-ja nevarat nomainiit valdiibu,kirovu,nu tad varbuut to aakstu shuppii nah?labaak ozo-speeleejoshais treneris,nekaa shitais midgetman
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Slikti spēli skatijies! Paskaties vēlreiz atkārtojumā vārtu guvumus! Neesmu RD fans (drīzāk līdzi jutējs), bet Pruseku jau sen vajadzēja no komadas atskaitīt! Šogad viņš nerāda KHL kīpera cienīgu spēli! Ta jau labāk, lai aiz Edžas mugras kāds mūsu pašu kadrs grozās! Gan Muštukovam, gan Enkuzenam tā būtu laba pieredze priekšdienām.... bet tagad ir kā ir....
es piekrītu, šoreiz Jūlis kaut mēģina nolobēt, bet tikai pats sev zarā zāģē...
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
Nu kārtējo reizi Meija iznieko teicamu izdevību-varbūt vajag tomēr samainīt ar kādu citu no fārma...Piemēram Hartmani-arī ātri slido!Un vispār komandas spēle atgādināja sezonas sākumu.Sorokinam saskatīju 3 rupjas kļūdas,bet pāris Svets-J.Rēdlihs 3 vārtu zaudējumos bija laukumā.Un Kreipānam vajadzētu ieskatīties kalendārā,ka Minska rīt spēlēs ar Maskavas Dinamo-tāpēc Homutovs tribīnēs-jāsmejas bija par viņa versiju.ka Maskavas Dinamo treneri speciāli atbraukuši redzēt rīdziniekus pirms savstarpējās spēles.
, 2009-12-22 21:19, pirms 15 gadiem
Reinis00 rakstīja: Divi noraidījumi pašās beigās liedza cīnīties par uzvaru
Āpsis.visu spēli nevar golu iemest kāda uzvara.Te bija bez variantiem.Kā saka uzvarētāji sastāvu nemaina bet...........Šuplers tak ir dievs,bet viņš var atļauties jo viņš tak pateica ka pēc sezonas atgriezīsies Slovākijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:20, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: es gribeeju pajautaat kaa Rigas D.fani novertetu tiesnesu darbibu sajaa speelee??jo speles laikaa iearudziju jau tik ljoti seit pazistamo komentaaru----tiesnesi vainigi
jabeidz vienreiz vainu tiesneshos mekleet ...
, 2009-12-22 21:20, pirms 15 gadiem
Prieks par Saulieti. Ļoti ceru redzēt viņu Vankūverā. Tādi cīnītāji izlasei ir nepieciešami.
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
Jā es ar nevaru saprast kāpēc vispār Pruseku vajag likt vārtos, var just, ka visa komanda darbojas daudz piesardzīgāk un nedrošāk.
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
sogad Pruseks suudiigi staav vaartos.... un vispaar - aizsardziiba ir d**saa (Svets un Krissjaanis it iipassi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
slownik rakstīja: Jā es ar nevaru saprast kāpēc vispār Pruseku vajag likt vārtos, var just, ka visa komanda darbojas daudz piesardzīgāk un nedrošāk.
Sory bet Masala nav Terminators lai visu sezonu kapaat viens pats
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
Kapec Pruseks,bet ne Masalskis!
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: es gribeeju pajautaat kaa Rigas D.fani novertetu tiesnesu darbibu sajaa speelee??jo speles laikaa iearudziju jau tik ljoti seit pazistamo komentaaru----tiesnesi vainigi
Es atkal ieraudzīju tik pazīstamos komentārus- caurums vārtos, Svetu sapakot un uz Austriju, kā arī tradicionālo Oļegs nevelk!
, 2009-12-22 21:21, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Prieks par Saulieti. Ļoti ceru redzēt viņu Vankūverā. Tādi cīnītāji izlasei ir nepieciešami.
un es ceru ieraudzīt Pruseku spēlē pret Latviju vārtos!
, 2009-12-22 21:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Prieks par Saulieti. Ļoti ceru redzēt viņu Vankūverā. Tādi cīnītāji izlasei ir nepieciešami.
jaa ,labs.un tieshi taada tipa uzbruceeji mums ir ljoti vajadziigi.tikai,ko par to domaa znachoks
, 2009-12-22 21:22, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Jautaajums Shupleram Masala ielaizh 2-3 vartus maina vinu, Pruseks ielaizh nothing Special !!!
pilniibaa piekriitu! kaapec tad pruseku nemainiija peec 3 vaartiem??!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:23, pirms 15 gadiem
Ņiživijs gandrīz ar savu paņēmienu sagrāva to veco halli Ja nopietni tad Pruseks nekāds šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:23, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nebūtu tas stikls salūzis,būtu uzvarējuši
MD Visu jau bija izplānojuši iepriekš !!!
, 2009-12-22 21:23, pirms 15 gadiem
Izskataas ka Hossam ligums ar Saatanu ir beidzies un ripas pashas vairs nekriit
, 2009-12-22 21:23, pirms 15 gadiem
Suudigi vechi suudiigi
, 2009-12-22 21:23, pirms 15 gadiem
Edgaru taupa speelei ar Maskavas Dinamo.
, 2009-12-22 21:24, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: velviens savejais piekritu tev par 100%
jus jau esat veseli 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:24, pirms 15 gadiem
lai gan pruseka atrašanās vārtos nav saprotama, tomēr spēli zaudēja nevis viņš bet komanda, konkrēti aizsari taisot sūdus, un uzbrucēki nespējot iemest
, 2009-12-22 21:24, pirms 15 gadiem
kkāds psc,kā OZO spēlē,tā aizsardzībā kkāds murgs notiekās...
, 2009-12-22 21:25, pirms 15 gadiem
Krampits rakstīja: Pruseks nebija uzdevumu augstumos....
nu visi gudri vainot vartsargu Prusekam ar ir jaspele ja Masalskis tik sudigi nospeletu tad laikam viņu neviens nevainotu jo viņš tak ir musejajs
Nu prusekam ir japiestrada pie spelešanas
bet aisargi ar jau loxi ka ļava tik daudz sisit pa variem
un viens cilveks komanda nevar bud vainigs
, 2009-12-22 21:26, pirms 15 gadiem
Lekavaljērs rakstīja: nu blaviens kapec vaidzeja pruseku likt, suplers ar galvu doma?

p.s. pruseks noraka speli
lasu tagad un domāju duruki pagājušo sezonu kad pr stāvēja sausā visi tad visi to uz rokām nēsāja bet tagad kad nevieksmīga spēle čalim gadījās tagad viņu gatavi jau apēst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:26, pirms 15 gadiem
miceice rakstīja: kkāds psc,kā OZO spēlē,tā aizsardzībā kkāds murgs notiekās...
nevar vainot tikai vienu speletaaju visa komanda bez motivacijas izskatijas apmeram taa ai nu daspeleet kaut kaa to sezonu i miers ...
, 2009-12-22 21:26, pirms 15 gadiem
Dandris rakstīja: pilniibaa piekriitu! kaapec tad pruseku nemainiija peec 3 vaartiem??!!
vīri, es jau arī par to grabu, kāpēc jāmaina kāds, kurš spēj nodrošināt uzvaru? 3 uzvaras, un tad uzmainam vienu, kurš nodrošina grūdienu?kas tā par sistēmu? par daudz uzvaru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas tikai liecina, ka RD aizsargi ir pieraduši ka pēdējāis bastions izvilks, un tāpēc taisa tādas ziepes. Pruseks normāli nospēlēja. Brīnumus nerādija, bet podus arī negāza.
Es kaut kā nekādas baigās RD aizsargu kļudas nepamaniju vismaz līdz sasistajam stiklam un izņemot pirmos ielaistos vārtus, kad Ozo liekas ar Krišu bišķi ar to uzbrukumu aizrāvās.... pēc pārtraukuma pēdējās 2. perioda pusotrās minūtēs tieši lielmeistars Pruseks "noorganizēja" divus vārtus iespējams uz savu "nesakoncentrēšanos", jo šis vairāk pa pusspēli praktiski bija bez darba.... pēdējā trešdaļa pie šādas ciešas spēles jau kā saka bija "lirika" un Minska loģiski uzvarēja.... un kā saka "kauja (spēle) zaudēta, bet karš (cīņa par PO) vēl nav zaudēts un viss vēl ir priekšā"....
, 2009-12-22 21:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, un šoreiz arī spēja realizēt savu pārākumu.
Dīvaini, ka Hivonens nespēlēja, jo vel vakar MnD mājas lapu greznoja uzraksts-divu līderu duelis-Hivonens pret Hossu.
Bet par Saulieti baigais prieks.
soreiz uzvareji nevis labakie un stiprakie,bet veiksmigakie kuri iemeta vartus.tev neko sitas neatgadina?
, 2009-12-22 21:27, pirms 15 gadiem
I mean uzbrucēji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:28, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un bildē galvenais "varonis".... 3 pēdējie vārti ir uz viņa sirdsapziņas! Kur tad Jūlim palika teiciens, ka uzvarētāji sastāvu (arī vārtsargu) nemaina...?
es megiashu maigi izteikties par tevi!!!!

TU ESI PILNIIGS IDI*TS JA DOMA KA PEDEJIE 3 GOLI IR UZ PRUSEKA SIRDSAPZINJAS MAZGADIIGAIS PEDI*NJ VNK NEVAR IZTURET KA SIIKIE PEDINJI SASEEDUSHIES AIZ MONITORIEM NOLIEK VISUS

PRUSEKS NAV NEKAADS SUPERMENS KAS PROT LIDOT NO VIENAS VAARTU PUSES UZ OTRU UN VINJSH NAV VAINIIGS KA AIZSARGI IZLAIZH CAURI SHAADAS LAZHAS
, 2009-12-22 21:28, pirms 15 gadiem
Skatos, ka pa to laiku, kamēr gāja Simpsoni, mans favorīts Peltonens ir guvis vārtus! Nē nu neko, viss oki, reklāmu laikos paskatījos arī hoķi, piekrītu purva velnam, acīs krita necīnīšanās, it sevišķi tādēļ, ka pēdējā laikā mēs tomēr tikām pieradināti pie tā, ka RD var cīnīties.
Pruseks vainīgs?! Hvz, ar vienu iesito golu grūti uzvarēt.
, 2009-12-22 21:30, pirms 15 gadiem
sticky rakstīja: es megiashu maigi izteikties par tevi!!!!

TU ESI PILNIIGS IDI*TS JA DOMA KA PEDEJIE 3 GOLI IR UZ PRUSEKA SIRDSAPZINJAS MAZGADIIGAIS PEDI*NJ VNK NEVAR IZTURET KA SIIKIE PEDINJI SASEEDUSHIES AIZ MONITORIEM NOLIEK VISUS
Par tevi- tava avatara bilde par tevi visu pasaka, kurš tad tagad ir pedinjs?

P.S Iemācies rakstīt!
, 2009-12-22 21:30, pirms 15 gadiem
nepārliecinoša spēle no RD puses
, 2009-12-22 21:31, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Pruseks vainīgs?! Hvz, ar vienu iesito golu grūti uzvarēt.
PALDIES DIEVAM UZ ZEMES IR ARII SAPRAAATIIGI RADIIJUMI!!!! PALDIES TEV !!!!!!!!!!!!
, 2009-12-22 21:31, pirms 15 gadiem
Nezinu kaut kas ir Swets pirmaas speeles nordijas tagat atkal kluss Arnasons ar kluse Igguldens ... Cipulis turpina mest garam tukshiem vartiem nezinu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Par tevi- tava avatara bilde par tevi visu pasak, kurš tad tagad ir pedinjs?
do' pieci
, 2009-12-22 21:32, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Skatos, ka pa to laiku, kamēr gāja Simpsoni, mans favorīts Peltonens ir guvis vārtus! Nē nu neko, viss oki, reklāmu laikos paskatījos arī hoķi, piekrītu purva velnam, acīs krita necīnīšanās, it sevišķi tādēļ, ka pēdējā laikā mēs tomēr tikām pieradināti pie tā, ka RD var cīnīties.
Pruseks vainīgs?! Hvz, ar vienu iesito golu grūti uzvarēt.
Lūk tie jau ir tie atslēgasvārdi-AR VIENU IESISTO GOLU GRŪTI UZVARĒT!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:33, pirms 15 gadiem
Man skatoties spēli, bija sajūta, ka nepazīstu spēlētājus baltos krekliņos. Nezinu, kas šodien bij džekiem noticis, bet viņu sniegumu varētu raksturot tikai kā acīmredzami nesavāktu un nemotivētu. Kaut kā viss tā laiski, pavirši, ne līdz galam.
Zonā ienākt nevaram, minskišus sev garām palaižam, iemest nesanāk.

Pie spēles mūsu vārtu tuvumā nevatēju tikt vaļā no iespaida, ka aizsargi un Pruseks cits uz citu paļaujas. Martinam tiešām šodien ne sevišķi veiksmīga spēle.
Nu ok, otrajā trešdaļā tādi dzīvāki izskatījās, bet tāpat nekā.
Bezzobaini. Un pēc trešajiem rokas šķita tiešām nolaidušās. Paldies vizmaz kārtējo reizi Miķelim - vismaz ne sausā.
Kreņķis. Bet jācer uz atplauksmi 25-jā.
, 2009-12-22 21:33, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Diemzheel turpinaas vecaa vaina - nevaram savaakties uz atbildiigu speeli. It kaa turpinaajaas pirmaa speele ar Daaniju, kad neko nevajadzeeja. Dazhi, kuriem bija ciinjas spars, paarcentaas, sapelniija noraidiijumus. Labaakais no letinjiem neapshaubaami bija Saulietis. Bet kopumaa radaas iespaids, ka Dinamo ir norakstiijis sho sezonu un ir pilniiga vienaldziiba kaa buus.
absoluuta trenera vaina.vecam sunim seedeet iemaaciit nevar.arii shajaa gadiijuma-ne jau shuplers maaciis dzhekus,kaa hokjis jaaspeelee.psihologjija.pans ar to uz juus.kameer DR nebuus znachoks,nebuus arii nekaadu sasniegumu.vajag treneri-veci,nevis,kaa tagad(miikstais).puse no spartak speeka ir Rzhiga(treneris-vecis),ja vajag,var arii bietee iedot.
, 2009-12-22 21:33, pirms 15 gadiem
Svets, vo tas ir viens interesants pipars ar dīvainu hokeja izpratni. Novēlu viņam piepildīt sapni un nokļūt NHL.... vēlams līdz Ziemassvētkiem. Lieki piebilst, ka šī spēle ir aizsargu norakta. Svets ar Kr. Rēdlihu kopā nekādi, jo Svets ar jebko kopā ir nekāds, Sorokinam divas rupjas kļūda vairākumā( toties bija puspiruete uz tirsas). Laviņš ar Galviņu nospēlēja normāli- savā limenī, bez lieliem kritumiem. Ozoliņs priekš pirmās spēles labi, divas izcilas piespēles, kuras bija jārealizē.
, 2009-12-22 21:34, pirms 15 gadiem
Nu jā, rīdzinieki šodien bija tālu tālu no normālas spēles... Arī Pruseks varēja nospēlēt labāk, bet vairumu sūdu jau aizsargi savārīja. Un arī uzbrucēji bija tādi kā aizmiguši ļoti bieži. Jā, brīžiem bija uzplaiksnījumi, bet nu, puiši, ar to vien nepietiek! Jārukā viss mačs! Ozo arī mazliet spēls garšu pazaudējis, taču viņu var saprast, tik ilgi bijis bez hoķa, taču principā gandrīz visi izskatījās vairāk vai mazāk bāli. Nepārliecina saspēle.
Šupleram arī, uzskatu, vajadzēja Edgaru vārtos likt - būtu viņš varbūt to izgājienu atsitis, spēle pavisam citādi būtu iegrozījusies! Jā, un var jau pieminēt arī to stulbo epizodi 2.p. beigās, kad noraidījums, stikls čupā, spēles 2.p. beigas savienotas ar 3.p., kas izrādījās ļoti neveiksmīgas, bet - sliktam dancotājam olas traucē... Arī tiesneši ņezafig iedeva Ņiživijam 5+20, kaut gan maksimums tur varēja būt 2+2, tas arī mūsējos spēli salauza, bet tomēr... arī pirms tā visa un neskaitot šīs epizodes, Dinamo var spēlēt labāk. Un ceru, ka viņi to pierādīs nākamajos mačos!
, 2009-12-22 21:34, pirms 15 gadiem
Parasti lasu bet shoreiz preses konference teikto nelasiishu 90 % zinu kas tur buus ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:35, pirms 15 gadiem
ka var vainot pruseku?>????3 varti uz aizsargu sirdsapzinas,pie tam cik ieveroju, 2 varti akd laukuma bija svets...manuprat laiks vinam vismaz vienu speli but ka 7aizsargam un palaist jekabu...sorokins ari neparliecina....
, 2009-12-22 21:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Par tevi- tava avatara bilde par tevi visu pasaka, kurš tad tagad ir pedinjs?

P.S Iemācies rakstīt!
pedi*s joprojaam esi tu un es nedomaju ka kkas arii mainiisies vismaz shajaa dziivee + nezinu ko tu taaadu saskatiiji manaa avataraa un par rakstiibu piedod iipashi necentos prieks tevis rakstiit ar garumziimeem~!!!!!!!
, 2009-12-22 21:35, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Svets, vo tas ir viens interesants pipars ar dīvainu hokeja izpratni. Novēlu viņam piepildīt sapni un nokļūt NHL.... vēlams līdz Ziemassvētkiem. Lieki piebilst, ka šī spēle ir aizsardu norakta. Svets ar Kr. Rēdlihu kopā nekādi, jo Svets ar jebko kopā ir nekāds, Sorokinam divas rupjas kļūda vairākumā( toties bija puspiruete uz tirsas). Laviņš ar Galviņu nospēlēja normāli- savā limenī, bez lieliem kritumiem. Ozoliņs priekš pirmās spēles labi, divas izcilas piespēles, kuras bija jārealizē.
ha,christmas dream
, 2009-12-22 21:36, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tik RD hokejisti arī nebūs vakar nobaudijuši belaru lēto šnabi par ko tā jūsmoja RD līdzjutēji Minskā.
diez vai, šī tomēr ir cita paaudze, šitie tusē klubos un dzer kokčus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:38, pirms 15 gadiem
Beeglis rakstīja: absoluuta trenera vaina.vecam sunim seedeet iemaaciit nevar.arii shajaa gadiijuma-ne jau shuplers maaciis dzhekus,kaa hokjis jaaspeelee.psihologjija.pans ar to uz juus.kameer DR nebuus znachoks,nebuus arii nekaadu sasniegumu.vajag treneri-veci,nevis,kaa tagad(miikstais).puse no spartak speeka ir Rzhiga(treneris-vecis),ja vajag,var arii bietee iedot.
pilnīgi piekrītu!
, 2009-12-22 21:38, pirms 15 gadiem
sticky rakstīja: es megiashu maigi izteikties par tevi!!!!

TU ESI PILNIIGS IDI*TS JA DOMA KA PEDEJIE 3 GOLI IR UZ PRUSEKA SIRDSAPZINJAS MAZGADIIGAIS PEDI*NJ VNK NEVAR IZTURET KA SIIKIE PEDINJI SASEEDUSHIES AIZ MONITORIEM NOLIEK VISUS

PRUSEKS NAV NEKAADS SUPERMENS KAS PROT LIDOT NO VIENAS VAARTU PUSES UZ OTRU UN VINJSH NAV VAINIIGS KA AIZSARGI IZLAIZH CAURI SHAADAS LAZHAS
Ko gribu ko domāju un ne tu mani taisiji ne tu mani regulēsi ute! Un sīks ped..ņš visdrīzākais esi pats, ja neargumentēti tā vari otru nosaukt! Paņem uzliec brilles un vēlreiz noskaties 2,3,4 ielaistos vārtus! Kā minimums Pruseka vaina visos ir vismaz 50%! +Neviens nebija netverams....
, 2009-12-22 21:38, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: diez vai, šī tomēr ir cita paaudze, šitie tusē klubos un dzer kokčus
Masala reizi padzeera es domaaju maaciba visiem bija
, 2009-12-22 21:38, pirms 15 gadiem
sticky rakstīja: pedi*s joprojaam esi tu un es nedomaju ka kkas arii mainiisies vismaz shajaa dziivee + nezinu ko tu taaadu saskatiiji manaa avataraa un par rakstiibu piedod iipashi necentos prieks tevis rakstiit ar garumziimeem~!!!!!!!
Tu jau nemaz nezinātu kur tādas garumzīmes jāliek! Man ar orientāciju viss ir kārtībā, paldies par apvaicāšanos!
, 2009-12-22 21:39, pirms 15 gadiem
vai nav skaidrs-jūlis gatavo slovākus olimpiādei.kāda x pēc ta likt vārtos atkal savējo ja mūsējais labi turējās pret Mn'dinamo'.kapēc Znaroks viennozīmīgi nosauc edžu par Latvijas vārtsargu Nr1 bet jūlis norauj edžu no otrās spēles ar dāniju-tipa jāatpūšas un pūtina vel šodien?nez kapēc Znarokam ar Vītoliņu jābrauc krievijā to komandas celt?Vaitad tur tik daudz vairāk maksā?kur ir MVD un kur Dinamo?
, 2009-12-22 21:39, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ko gribu ko domāju un ne tu mani taisiji ne tu mani regulēsi ute! Un sīks ped..ņš visdrīzākais esi pats, ja neargumentēti tā vari otru nosaukt! Paņem uzliec brilles un vēlreiz noskaties 2,3,4 ielaistos vārtus! Kā minimums Pruseka vaina visos ir vismaz 50%! +Neviens nebija netverams....
als ir sīks pe*iņš Nē nu šis toč ir dienas joks Nr.1
Mazgadīgais
, 2009-12-22 21:41, pirms 15 gadiem
gucis69 rakstīja: vai nav skaidrs-jūlis gatavo slovākus olimpiādei.kāda x pēc ta likt vārtos atkal savējo ja mūsējais labi turējās pret Mn'dinamo'.
1) Pruseks ir čehs.
2) Pruseka iespējas spēlēt olimpiādē ir tīri teorētiskas (maigi izsakoties) .
, 2009-12-22 21:42, pirms 15 gadiem
un vel jūļa vietā Znaroks gan atrastu komandai argumentus citam rezultātam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Opā, un kas tad izlaida cauri Peltonenu viens pret viens ar Pruseku? Vai tie nebija RD aizsargi?
Šito jau es pieminēju kā izņēmumu! Un pirmos vārtus gluži uz Pruseku nevarētu novelt kaut arī metiens nebija galīgi netverams.... un 4- tie bija "taurenītis"= varotčikam tādi ir jāņem..... nav džeks kārtīgā formā to var redzēt.... tik tagad RD katrs punkts ir no svara!
, 2009-12-22 21:44, pirms 15 gadiem
gucis69 rakstīja: vai nav skaidrs-jūlis gatavo slovākus olimpiādei.kāda x pēc ta likt vārtos atkal savējo ja mūsējais labi turējās pret Mn'dinamo'.kapēc Znaroks viennozīmīgi nosauc edžu par Latvijas vārtsargu Nr1 bet jūlis norauj edžu no otrās spēles ar dāniju-tipa jāatpūšas un pūtina vel šodien?nez kapēc Znarokam ar Vītoliņu jābrauc krievijā to komandas celt?Vaitad tur tik daudz vairāk maksā?kur ir MVD un kur Dinamo?
Punkts viens: Pruseks pārstāv Čehijas, nevis Slovākijas valstsvienību un Jūliuss ir slovāks, nav savējo būšana!
Punkts divi: Tas ir trennera lēmums kuru vārtsargu likt vārtos
Punkts trīs: Kurš maksā pasūta mūziku( Par Znaroku un MVD) !
, 2009-12-22 21:44, pirms 15 gadiem
ne konkrēti par pruseku te runa-jūlis intervijā pat teica ka latvijā kas slido uzreiz spēlē bet slāvi gan mākot...čehi,slovāki-nav būtiski
, 2009-12-22 21:44, pirms 15 gadiem
Laikam nevajadzēja tās izlases spēles...
, 2009-12-22 21:45, pirms 15 gadiem
A Julis veco runu laidis sigrali harasho rebata staralis nam prosta nepavezlo nemagli zabic pracivnik sigral ochen harasho.... Ne taa ka Rzhiga piem ja saka ta saka tiesneshi taa un taa nepatika ka speleeja tas un tas speletajs komanda necinijaas!!!
, 2009-12-22 21:46, pirms 15 gadiem
kas ar pruseku noticis?
, 2009-12-22 21:46, pirms 15 gadiem
Rezultātam vajadzēja būt mazliet savādākam, apmēram 1-11. Tāda būtu īstā RD vieta ar diviem sakarīgiem aizsargiem ierindā...
, 2009-12-22 21:46, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: A Julis veco runu laidis sigrali harasho rebata staralis nam prosta nepavezlo nemagli zabic pracivnik sigral ochen harasho.... Ne taa ka Rzhiga piem ja saka ta saka tiesneshi taa un taa nepatika ka speleeja tas un tas speletajs komanda necinijaas!!!
Redz Ržigam ir bagāts klubs, kas var atļauties soda naudas nomaksāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:48, pirms 15 gadiem
Namejsl rakstīja: Redz Ržigam ir bagāts klubs, kas var atļauties soda naudas nomaksāt...
Nu lab lai par tiesneshiem nesaka.. Bet ja vinsh pakritizees kaadu mainu vai speleetaaju neviens vinam soda naudas neliks
, 2009-12-22 21:49, pirms 15 gadiem
daudzi vaino vārtsargu,citi visu komandu vai treneri,man liekas ,ka spēli noraka tiesneši!!!Protams arī komanda spēlēja sūdīgi,bet ir grūti saņemties pēc tāda pārtraukuma,ja vēl tāda neobjektīva tiesāšana!!!
, 2009-12-22 21:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Punkts viens: Pruseks pārstāv Čehijas, nevis Slovākijas valstsvienību un Jūliuss ir slovāks, nav savējo būšana!
Punkts divi: Tas ir trennera lēmums kuru vārtsargu likt vārtos
Punkts trīs: Kurš maksā pasūta mūziku( Par Znaroku un MVD) !
Punkts četri: Vārds ''treneris'' jāraksta ar vienu ''n''! ( Vismaz, ja runa ir par veco slovāku. Znaroka gadījumā var piemest vēl kādu lieku, lai niknāk izklausās)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:51, pirms 15 gadiem
Par Pruseku shodien vareetu teikt, - nje podvjol, no i nje viruchil. Nekaadas baigaas aizsargu kljuudas nemaniija, ar uzbrukuma ievadiishanu pavisam O.K. Uzbruceejiem pietruuka svaigums, asums, bet gruuti jau vienmeer sanjemties uz vsiem 100, gan jau viss buus labi.
, 2009-12-22 21:51, pirms 15 gadiem
vismaz 1 atguvam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:52, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Punkts četri: Vārds ''treneris'' jāraksta ar vienu ''n''! ( Vismaz, ja runa ir par veco slovāku. Znaroka gadījumā var piemest vēl kādu lieku, lai niknāk izklausās)
Jā, ieviesās kļūdiņa, nepamanīju!
, 2009-12-22 21:52, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu lab lai par tiesneshiem nesaka.. Bet ja vinsh pakritizees kaadu mainu vai speleetaaju neviens vinam soda naudas neliks
soda naudu jau neliks. Tikai te uzreiz saradīsies vesela virkne "ekspertu", kas teiks, ka savus spēlētājus kritizēt nevajag. Jūlis jau vispar nekāds lielais runātājs
, 2009-12-22 21:54, pirms 15 gadiem
kurš maksā un pasūta likt vārtos vārtsargu kurš nav tik labā formā?varbūt edža pats negribēja-tipa pastīsimies kā šim tagad ies?protams trenneris izdomā-kā un kurš spēlēs un kļūdīties visi var reizēm,bet ja tas jau ne pirmoreiz-sāk likties par sistēmu...jau dusmas pārgāja-cerams 1Ziemassvētkos būs ja ne uzvara-kaut skaista spēle
, 2009-12-22 21:56, pirms 15 gadiem
vsp uz nākamo spēli neko dižu cerēt nevaram (nu nav Maskavas Dinamo) mūsējiem parocīgi.
, 2009-12-22 21:57, pirms 15 gadiem
Man jau besī! Tas Svets ar mietu jāpadzen no komandas. Kurš ir bijis laukumā tad, kad komanda zaudē visvairāk vārtus? Protams, Svets. Sējējs smagi iegrābās šogad ar sastāvu un viņam jāatbild par šiem spēlētājiem, kurus viņš piesaistīja klubam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:57, pirms 15 gadiem
chau! ataa rakstīja: Par Pruseku shodien vareetu teikt, - nje podvjol, no i nje viruchil. Nekaadas baigaas aizsargu kljuudas nemaniija, ar uzbrukuma ievadiishanu pavisam O.K. Uzbruceejiem pietruuka svaigums, asums, bet gruuti jau vienmeer sanjemties uz vsiem 100, gan jau viss buus labi.
Tā ir Dinamo lielākā problēma. Ārkārtīgi nevienmērīgs sniegums. Gan komandai, gan individuāli. Hossa bija ieskrējies, tagad apklusis. Ņiživija uzplaiksnijums pirmssezonā, tagad Miķelis. Tas pats ar aizsargiem. Sotnieka, Galviņa pārliecinošā spēle. Kr. Rēdliha, Sveta nepārliecinošā.

Labi ja Dinamo ir aizvadijuši pāris spēles, kur visi ir kapātāji uz 100%. Manuprāt, tā nav individuāla spēlētāja vaina, bet Šuplera neprasme noskaņot, iespējams, pārāk liela tolerance. Kā Vītoliņš teica, viņi ar Znaroku sabļauj uz komandu pat tikai profilakses nolūkos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: EmilS OzerS
, 2009-12-22 22:00, pirms 15 gadiem
gucis69 rakstīja: vai nav skaidrs-jūlis gatavo slovākus olimpiādei.kāda x pēc ta likt vārtos atkal savējo ja mūsējais labi turējās pret Mn'dinamo'.kapēc Znaroks viennozīmīgi nosauc edžu par Latvijas vārtsargu Nr1 bet jūlis norauj edžu no otrās spēles ar dāniju-tipa jāatpūšas un pūtina vel šodien?nez kapēc Znarokam ar Vītoliņu jābrauc krievijā to komandas celt?Vaitad tur tik daudz vairāk maksā?kur ir MVD un kur Dinamo?
Pruseks nav slovāks, bet čehs,tāpat kā latvieši nav lietuvieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 22:04, pirms 15 gadiem
Kaa man ir apriebussas tas LATTELEKOM reklaamas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 22:08, pirms 15 gadiem
atvainojos tiem čehiem ko nodēvēju par slovākiem,un otrādi.labi zinu-kas kurš ir-tik uznāca dusmas uz dažiem no viņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 22:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: O, jā. Es esmu viņu ,,mīluļu'' Top pašā virsotnē.
Man uz PM ir sūtijuši gan draudu vēstules, gan solijuši sadot pa muti u.t.t.
Pelnijis būsi.
, 2009-12-22 22:16, pirms 15 gadiem
nekā rupja jau neteicu...re bišk papļāpājot pat pārgāja dusma-gan būs labi-vel jau'ka nesameloties-atkal parmetīs'ap 20 spēlēm priekšā-būs labakas noteiktinez šaša būs 5dien?...cerēsim
, 2009-12-22 22:19, pirms 15 gadiem
varbūt, kāds var, lūdzu, pateikt, kpc Sašu noraidīja? vnk neredzēju to epizodi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 22:22, pirms 15 gadiem
par nesportisku spēli līdz spēles beigām+5min par spēli ar augsti paceltu nūju-itkā speciāli uzšāvis pretiniekam.reāli-notiesāj,kā man liekas
, 2009-12-22 22:23, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Starpcitu Toļiks un Andersons sāk krist uz nerviem vairāk un vairāk. Ļoti neprofesionāla komentēšana. Vai tas irnormāli, ka komentētājs nerubij KHL noteikumus un kad ir 5 minūšu noraidījums tad to pamana tikai kad jau nospēlētas 4 minūtes no noraidījuma? Vispār tādas pērles kļūst ar vien vairāk. Andersons vispār kā gliemezis komentē, viņam būtu jāstāsta maziem bērniem pasakas pirms gulētiešanas nevis hokejs jākomentē. Zajebaļi viņi ar tiem vēstures faktiem no PSRS laikiem, cik var klausīties to figņu spēli no spēles. Viens un tas pats, šitie džeki ir kā veca plate. Emociju nekādu, spēles izpratnes nekādas, paši noteikumus nerubij. Nē nu loģiski, Kreipāns visu ir sagrābis gan biatlonu, gan futbolu, handbolu, hokeju, spīdveju, vai nav ta ka bišķīt pa daudz? Klauni!
Kronis bija arī par Maskavas Dinamo,ko viņi tur dara ,laikam pa ceļam uz Rīgu,bet tāds variants ka viņiem rīt Minskā spēle prātā neienāca!!!
, 2009-12-22 22:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un bildē galvenais "varonis".... 3 pēdējie vārti ir uz viņa sirdsapziņas! Kur tad Jūlim palika teiciens, ka uzvarētāji sastāvu (arī vārtsargu) nemaina...?
Tu galigi stulbs vai gribi ,lai domā par tevim tā?!!!
Jā ,varbut pirmajos un otrajos vareja veiksmigak nospelet ,bet vainojams vins nu noteikti nav!
3 un 4 vartus pat Broders,Hašeks neizviktu!
, 2009-12-22 22:29, pirms 15 gadiem
jā par komentētājiem-labi ka ir visat kur pārslēgt-cits līmenis komentiem
, 2009-12-22 22:29, pirms 15 gadiem
SWEET speleja ar J.Redlihu,J.Redlihu nosedinaja mala.SWEET speleja ar Sotnieku,Sotnieku nosedinaja mala.Sodien Sweet speleja K.Redlihu,vai SWEET nevajadzetu nosedinat uz ilgaku laiku,loti vajs sniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 22:31, pirms 15 gadiem
leons73 rakstīja: SWEET speleja ar J.Redlihu,J.Redlihu nosedinaja mala.SWEET speleja ar Sotnieku,Sotnieku nosedinaja mala.Sodien Sweet speleja K.Redlihu,vai SWEET nevajadzetu nosedinat uz ilgaku laiku,loti vajs sniegums.
Šuplers ir par mīkstu šādiem lēmumiem. Sveta atstāšana par 7. aizsargu uz nepilnu spēli (ja atmiņa neviļ) jau ir varoņdarbs no pana puses
, 2009-12-22 22:37, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatījos spēli un domāju, kad vēl redzēju tādu murgu RD izpildījumā - pilnīgu poxujismu, necieņu pret sevi, pret pretinieku, par skatītājiem- līdzjutējiem nemaz nerunājot. Nu re, atradu - spēle viens pret vienu ar trešo sezonas spēli Rīgā pret Barys. Absolūta vienaldzība, pilnīgi nepamatota pašpārliecinātība un rezultātā kvalitatīvs minets. Malači.
Izskatījās, ka puiši jau galvās risina Sējēja iesākto domu par tēmu ar ko spēlēt un kā sagādāt pārsteigumu iekš PO. Tikmēr Minska dara visu lai tur tiktu. Reāli tads nosacīts PO plaši apspriestajam rietumu četrniekam jau ir sācies...tik liekas Rīgā to nav sapratuši. Jebkurā gadījumā, pelnīts, pamācošs, pat vajadzīgs kāsiens. Cerams gan treneri, gan spēlētāji izdarīs pareizos secinājumus.
, 2009-12-22 22:41, pirms 15 gadiem
Redzēju tik 1. periodu, bija jāiet, bet tik un tā kad sākumā ieaudziju PRUSEKU vārtos- sapratu ka tik un tā nebūs ko skatīties!!!
, 2009-12-22 22:45, pirms 15 gadiem
Es ar nesaprotu kapec lika prusaku,aizsardziba no 10/2 !!! spele bija interesanta,tik nezinu ko muusejie darija vairak ka nedelju zoliiiti speleja vai !!
, 2009-12-22 22:46, pirms 15 gadiem
negribeetu nevienu nosodiit, jo puishi tik tieshaam sitaas, bet kkaa pietruuka, bet ciiniijaas liidz galam!
vai uzvaram, vai zaudeejam - dinamo taapat labaakie
nu tad ziemassveetkos visi uz areenu - labs hokejs + ziemassveetki = ideaala kombinaacija
, 2009-12-22 22:54, pirms 15 gadiem
Bahams rakstīja: Es ar nesaprotu kapec lika prusaku,aizsardziba no 10/2 !!! spele bija interesanta,tik nezinu ko muusejie darija vairak ka nedelju zoliiiti speleja vai !!
Var jau būt, ka uz ledus bija prusaki, bet šaubos
, 2009-12-22 22:55, pirms 15 gadiem
Pēc OS komandai laikam spēle vispār pazudīs.
, 2009-12-22 22:56, pirms 15 gadiem
Beidziet piekasities Prusekam!Ir tacu ari kada laba zina museji pedejas 28 speles ir guvusi vismaz vienus vartus kas ir otrs labakais rabitajs visa KHL
, 2009-12-22 23:01, pirms 15 gadiem
spele bij baigi lena izskatijas ka vispar nekads limens nav!
, 2009-12-22 23:03, pirms 15 gadiem
Kaziks rakstīja: Kamēr Edža tik labi kapā, kāpēc Jūlis spītīgi liek Pruseku?
gan jau ka grib pabalstit savus korifanus..vina gala legonari tam tak drosvien "milaki"
, 2009-12-22 23:11, pirms 15 gadiem
Garais Riebigais rakstīja: Beidziet piekasities Prusekam!Ir tacu ari kada laba zina museji pedejas 28 speles ir guvusi vismaz vienus vartus kas ir otrs labakais rabitajs visa KHL
man šis fakts īpašu gandarījumu nenes redzot tādas spēles kā šodien..
par vārtsargu - šoreiz pat vairāk jākritizē Jūlis, kurš ielika Martinu vārtos lai gan mēs visi labi saprotam ka Masaļskis ir labākā formā.
Izraujot no vecā teiciena - spēli šoreiz tiešām zaudēja treneris nevis spēlētāji, pilnīgi nekāda komandas gatavība grauzt ledu par PO šodien..
, 2009-12-22 23:12, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Starpcitu Toļiks un Andersons sāk krist uz nerviem vairāk un vairāk. Ļoti neprofesionāla komentēšana. Vai tas irnormāli, ka komentētājs nerubij KHL noteikumus un kad ir 5 minūšu noraidījums tad to pamana tikai kad jau nospēlētas 4 minūtes no noraidījuma? Vispār tādas pērles kļūst ar vien vairāk. Andersons vispār kā gliemezis komentē, viņam būtu jāstāsta maziem bērniem pasakas pirms gulētiešanas nevis hokejs jākomentē. Zajebaļi viņi ar tiem vēstures faktiem no PSRS laikiem, cik var klausīties to figņu spēli no spēles. Viens un tas pats, šitie džeki ir kā veca plate. Emociju nekādu, spēles izpratnes nekādas, paši noteikumus nerubij. Nē nu loģiski, Kreipāns visu ir sagrābis gan biatlonu, gan futbolu, handbolu, hokeju, spīdveju, vai nav ta ka bišķīt pa daudz? Klauni!
vietam tiesam nav forsi..bet ta visuma nav jau tik traki, neteiktu,ka tad kad komentē tie jaunie, ka tad būtu dizi labāk..reizēm tie fakti ir diezgan interesanti, it ipasi futbola, jo to kas notiek uz laukuma es pats redzu..
, 2009-12-22 23:20, pirms 15 gadiem
miceice rakstīja: kkāds psc,kā OZO spēlē,tā aizsardzībā kkāds murgs notiekās...
sezona drīz beigsies un varēs iet pensijā..
, 2009-12-22 23:22, pirms 15 gadiem
vārtos Pruseks, tātad zāģis. Protams es nevainoju viņu vienu zaudējumā, arī aizsargiem jāuzņemās liela daļa vainas
, 2009-12-22 23:27, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kauns zaudēt tādai komandai kā Minska ar -3 !!!!
nav jau Minska sūdīga komanda kaut arī tabulā ir tik zemu
, 2009-12-22 23:32, pirms 15 gadiem
Kaziks rakstīja: Kamēr Edža tik labi kapā, kāpēc Jūlis spītīgi liek Pruseku?
uzvarētāji sastāvu nemaina-kāpēc Masaļskis nevarēja stāvēt! Neticu ka bija pārāk noslogots šajā atpūtā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 23:42, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: ehh skatos tevi Ivar taapat kaa mani Dinamo fani ipasi nemil
un vai par to vēl būtu jābrīnās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 23:55, pirms 15 gadiem
nu ko var gribēt no Pruseka ja pēdējās spēlēs nelaiž tik bieži laukumā, vai ar pret līgas līderiem tik tiek!!! aizsargi nospēlēja ar lielu mīnus zīmi!!!!
, 2009-12-23 00:51, pirms 15 gadiem
Makaronu Guntars rakstīja: Nu ko teikt ... Sajukums zēniem. Lost diezgan gadījumā. No sākuma es nesapratu Shuplera: kāpēc viņš aizgāja Masalsky sēdēt un ļaut Pruseks?

Un otrkārt, protams, sagriezti, pabeigt spēli, kad otrajā periodā. Manuprāt, būtu bijis nepieciešams, lai atbrīvotu Jēkaba Redlich. Viņš bija tik viskozs cīņa var panākt lielāku labumu nekā brālis.

Un tā ... Nu, kā mēs mērķis Saulietisa garām? Neviens novērš vai āķiem, vai mēģinājumi. Mēs gulēja tur, vai kas? Un kur bija Shupler? Kāpēc kaut sakrata komanda kaut ko pateikt.

Mejía, protams ... Kas Ozo deva viņam pass, eh. Ar āmuru no nulles bija nepieciešams. Rezultāts kopumā bija 0:1. . Nav sadalošo līniju. Un atbildot Sorokins podkidku nolēma veikt kļūda, knocking viņai un atkāpās. Un tad pagriezās mīksts segmentu, par ko mēs esam spēles un zaudēja.
KAADAA VALODAA TAS IR?
, 2009-12-23 01:01, pirms 15 gadiem
oZo savāc tīmu...
RD sarauj!!!
, 2009-12-23 01:08, pirms 15 gadiem
1. periodaa, lidzvertiga spele, bet momentu labak izmantoja Peltonens. 2. periodaa, musejiem bij iniciativa, bet neizmantoja KARTEJO reiz labas izdevibas. Skaisti speleja gan Arnasons, gan Ozo - tik komandas biedri neprata izmantot. 3. periods, kas mistiski bij tads kaa otra pagarinajums visu sacakareja. Otraja golaa nevienu ipashi nevainosi, ja nu vienigi Kreipanu , kursh pirms tam teica, lai Saulietis spele labi , tikai ieksha nemet ... Gols uzreiz pec iemetiena, neko padarit... bet tad gan dzeki atslaba un pretinieks sodija... UN talak tiesham musejie plinti bij iemetushi kruumos.... lai gan labi nostaveja 2+2 un speja samazinat rez starpibu.... kartejie nevajadzigie noraidijumi darija savu. lai gan bij redzams, ka musejos ka pretinikes vareja atljauties klupinat un shiem par to nekas! Nekas .... vel uzvaras bus- jacenshas lekt uz 7. vietu!
, 2009-12-23 02:00, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: un biksees patiikama silta masa...
paarsmeejos
, 2009-12-23 02:33, pirms 15 gadiem
PRUSEKS!!!!!!!!!?!?!?!??!?

, 2009-12-23 03:10, pirms 15 gadiem
Tikai Riiga Tikai Dinamo
, 2009-12-23 03:11, pirms 15 gadiem
silkje biksees Piiraagi kuup....
, 2009-12-23 03:14, pirms 15 gadiem
Nu Ko nu Ko...apklus pret Aizsarg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-23 08:55, pirms 15 gadiem
Nu vakardienas spēle bija pilnīga katastrofa!!! Pruseks un Svets vispār ir kļūda RD sistēmā, zaudējumu kaldinātāji. Vakar jau no pirmajām minūtēm bija redzams kura komanda ir ieradusies uz laukuma uzvarēt. Kārtējo reizi neredzēja uguntiņu mūsējo acīs, nezmaz nerunājot par ledus graužšanu vai kapāšanu par katru cm.... un tie debilie M.Rēdliha noraidījumi katru spēli.... vakar bija kauns skatīties mūsējo spēli, ceru ka uz 25.12. saņemsies, par ko nešaubos, jo pret stipriem mākam spēlēt, savam līmenim kā tas nereti gadās - kāšam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-23 09:19, pirms 15 gadiem
šoreiz nebija variantu un tādi nebūs arī nākošajā spēlē
, 2009-12-23 10:10, pirms 15 gadiem
sandza rakstīja: KAADAA VALODAA TAS IR?
Tas laikam Hossa aardaas, ka nevar iemest, un ar kaut kaadu interneta tulkotaaju, paartulkojis no slovaku valodas
, 2009-12-23 10:20, pirms 15 gadiem
Pruseku varēja vainot kaut cik tikai pie 3. un 4. vārtiem
1. un 2. bija aizsargu neuzmanības dēļ. Un abu vārtu zaudējumā viens un tas pats aizsargu pāris.
1. vārtu zaudējumā minskietis vienkārši tikpat kā izslidoja 1:0, kur bija aizsargi? aizmirsa, ka jāatgriežas aizsardzībā.
Tā rezumējot, visos vārtus zaudējumos 100% Pruseka vainas nebija nevienā. Protams, arī viņš varēja veiksmīgāk nospēlēt.
Bet + tas, ka, ja pamanījāt, ko pozitīvu, tad Pruseks daudz mazāk atsita ripu sev priekšā.
Bet visi jau redz tikai visu slikto.

Spēle bija diezgan azartiska, un tas bija gaidāms, ka Minska spēles tādu hokeju, jo ar tādiem leģionāriem un tikai 11. vietā?!
, 2009-12-23 10:53, pirms 15 gadiem
Minskas farmu jau nevar vinneet,LOXI
, 2009-12-23 10:55, pirms 15 gadiem
amizanti! Kā visi šeit noliek Pruseku! Bet vai atceraties, kas notika pirms Pruseka, tā sauktā, "pārtraukuma"? Viņš bija pamatvārtusargs, vismaz vārtus viņš noteikti sargāja daudz biežāk par Masaļski. Uzskatu, ka bija pareizi uz šo izbraukuma spēli ielikt vārtos tieši viņu, jo kaut kā šim spēlētājam ir jāatgūstās un jāspēlē kā pirms tam. Diez vai sēžot uz rezervistu soliņa vai internetā sūknējot pakaļu sildošus, diezin vai arī kaut kā zinošu "fanu" negatīvās atsauksmes.

Zaudējumi ir bijuši vienmēr, bez tiem iztikt nevar. Un neuzskatu, ka kaut pie vieniem vārtiem 100% vaina ir bijusi vārtu vīram. Mums pieklibo aizsardzība, tādā gadījumā.

Domājiet, ka nu Edžam ir bijusi sausā spēle, nu sāksies vieglu uzvaru plūsme? Idontthinkso

, 2009-12-23 10:59, pirms 15 gadiem
elinapaule rakstīja: amizanti! Kā visi šeit noliek Pruseku! Bet vai atceraties, kas notika pirms Pruseka, tā sauktā, "pārtraukuma"? Viņš bija pamatvārtusargs, vismaz vārtus viņš noteikti sargāja daudz biežāk par Masaļski. Uzskatu, ka bija pareizi uz šo izbraukuma spēli ielikt vārtos tieši viņu, jo kaut kā šim spēlētājam ir jāatgūstās un jāspēlē kā pirms tam. Diez vai sēžot uz rezervistu soliņa vai internetā sūknējot pakaļu sildošus, diezin vai arī kaut kā zinošu "fanu" negatīvās atsauksmes.

Zaudējumi ir bijuši vienmēr, bez tiem iztikt nevar. Un neuzskatu, ka kaut pie vieniem vārtiem 100% vaina ir bijusi vārtu vīram. Mums pieklibo aizsardzība, tādā gadījumā.

Domājiet, ka nu Edžam ir bijusi sausā spēle, nu sāksies vieglu uzvaru plūsme? Idontthinkso

Tas ir tas, ko cenšos ieskaidrot jau labu laiku, bet visi spītīgi paliek pie sava un nolīdzina viņu zemāk par sevi pašu
, 2009-12-23 11:13, pirms 15 gadiem
Katrā ziņā,kad ieraudzīju Pruseku vārtos,Sencim pateicu,ka būs S...,jo bija jau skaidrs-Minska uzbruks un centīsies daudz mest pa vārtiem,bet īsts glābējs viņš nav,izgājienos vispār 0,līdz ar to komanda psiholoģiski jūt diskomfortu,varbūt pat neatbalsta šo trenera lēmumu,kad neesi drošs par vārtsargu,kaut,itkā,tas ir tāds kā trenera mudinājums aktīvāk,pašaizliedzīgāk aizsargāties,lai pretinieks netiek pie brīviem metieniem,atsistajām ripām! Šuplers nevar noskaņot komandu cīņai,bet komanda,pēc ,saucamās 6 punktu(?) uzvaras Rīgā,izskatījās miegaini,bez agresīvas un pašaizliedzīgas spēles neuzvarēt,bija vajadzīgs Jēkabs !
, 2009-12-23 11:22, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Katrā ziņā,kad ieraudzīju Pruseku vārtos,Sencim pateicu,ka būs S...,jo bija jau skaidrs-Minska uzbruks un centīsies daudz mest pa vārtiem,bet īsts glābējs viņš nav,izgājienos vispār 0,līdz ar to komanda psiholoģiski jūt diskomfortu,varbūt pat neatbalsta šo trenera lēmumu,kad neesi drošs par vārtsargu,kaut,itkā,tas ir tāds kā trenera mudinājums aktīvāk,pašaizliedzīgāk aizsargāties,lai pretinieks netiek pie brīviem metieniem,atsistajām ripām! Šuplers nevar noskaņot komandu cīņai,bet komanda,pēc ,saucamās 6 punktu(?) uzvaras Rīgā,izskatījās miegaini,bez agresīvas un pašaizliedzīgas spēles neuzvarēt,bija vajadzīgs Jēkabs !
Jā, protams, komanda neatbalsta trenera lēmumu par Pruseka likšanu vārtos.

tad saki man, kāda jega no Pruseka lielās algas komandai, ja viņas jātup uz rezervistu soliņa?
, 2009-12-23 11:30, pirms 15 gadiem
Aizsardzība, kas tā, velns, par aizsardzību? Tie izgājieni pret Pruseku 1:1 - ko tādu būtu gaidījis sezonas sākumā, zināma vilšanās šajā pēdējā spēlē ir. Ņiživija noraidījums arī baltiem diegiem šūts (2+2 varēja piešūt, bet līdz spēles beigām?), nespēja izspēlēt savus vairākumus, saspēle kā pēc kārtīgas dropes.. Vieta turnīra tabulā ir tāda slidena..
Par Pruseku - norakstīt visus vārtus uz vārtsargu ir visai dumji. Un pret Maskavu arī Masaļskis neglābs, ja aizsardzība būs, maigi sakot, vārga.
, 2009-12-23 11:38, pirms 15 gadiem
Neredzēju vakar laukumā cīnītājus, kas grib uzvarēt!!!
, 2009-12-23 11:40, pirms 15 gadiem
Vienkārši,komanda, ar Edžu vārtos ,jūtas pārliecinošāk,bez tam,kam mums tam Prusekam maksāt to Lielo algu,drošāks variants bija Sergejs-Latvijas izlasei no tā būtu arī daudz lielāks labums!Man arī visai aizdomīgi liekas daži Šuplera lēmumi Olimpiādes kontekstā!
, 2009-12-23 11:49, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Vienkārši,komanda, ar Edžu vārtos ,jūtas pārliecinošāk,bez tam,kam mums tam Prusekam maksāt to Lielo algu,drošāks variants bija Sergejs-Latvijas izlasei no tā būtu arī daudz lielāks labums!Man arī visai aizdomīgi liekas daži Šuplera lēmumi Olimpiādes kontekstā!
Šuplers domā vairāk par RD sniegumu, nevis Latvijas izlasi, tāpēc vārtos arī ir Pruseks, nevis Sergejs.
, 2009-12-23 11:57, pirms 15 gadiem
kur ir loģika - pirkt leģionāru, par lielu naudu, un pēc tam likt viņam sēdēt uz rezervistu soliņa?

Jāļauj Prusekam atgūt pašpārliecinātību.
, 2009-12-23 11:59, pirms 15 gadiem
elinapaule rakstīja: kur ir loģika - pirkt leģionāru, par lielu naudu, un pēc tam likt viņam sēdēt uz rezervistu soliņa?

Jāļauj Prusekam atgūt pašpārliecinātību.
Tieši tā!
Nav labuma ne komandai, ne viņam pašam.
, 2009-12-23 12:06, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pruseku varēja vainot kaut cik tikai pie 3. un 4. vārtiem
4 vārti uz pruseka? lolwhat?
, 2009-12-23 12:10, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: 4 vārti uz pruseka? lolwhat?
Ko?
, 2009-12-23 12:20, pirms 15 gadiem
domāju, ka nebija tā īsti vainojams ne pie vieniem vārtu guvumiem.
, 2009-12-23 12:22, pirms 15 gadiem
elinapaule rakstīja: domāju, ka nebija tā īsti vainojams ne pie vieniem vārtu guvumiem.
nu, 3. un 4. viņš varēja veiksmīgāk mazliet nospēlēt, bet.. visa vaina šoreiz bija aizsardzībā, nevis vārtsargā.
+ Jau pirmajās minūtēs pirms vārtu zaudējuma izskanēja frāze no komentētāju puses "Pruseks glābj vārtus!"
, 2009-12-23 12:24, pirms 15 gadiem
negribās jau visu novelt uz pruseku... BET..
, 2009-12-23 12:25, pirms 15 gadiem
malve rakstīja: negribās jau visu novelt uz pruseku... BET..
Tad nedari to, jo tam nav pilnīgi nekāda iemesla.
, 2009-12-23 12:27, pirms 15 gadiem
Piekrītu visam par Pruseku bet kāda jēga būtu pirkt spēlētāju kurš nespēlē
, 2009-12-23 12:28, pirms 15 gadiem
dinamofans123 rakstīja: Piekrītu visam par Pruseku bet kāda jēga būtu pirkt spēlētāju kurš nespēlē
Te izskanēja dažādi viedokļi par Pruseku.
Tu piekrīti pilnīgi visiem? ;/
, 2009-12-23 12:29, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot, Prusekam nu nebija tā labākā spēle.... bet teikt, ka viņš bija 0 vai katastrofa arī nav pareizi... protams varēja atsevišķas epizodēs nospēlēt labāk, bet tāds ir sports, nu nevar uzturēt labāko formu visas sezonas garumā. Diemžēl spēlētāju kļūdas šoreiz maksāja dārgi un arī veiksme negribēja pagriezties mūsu pusē...
Gaidam nākamās spēles un CERAMS UZVARAS!!!
, 2009-12-23 12:44, pirms 15 gadiem
ai da nut to pruseku! kapec nebija masalskis vartos! vins stabils 1ais numurs nevis iesacejs ka sis pruseks kurs nezina kura roka nuju turet!
, 2009-12-23 12:47, pirms 15 gadiem
d_boy rakstīja: ai da nut to pruseku! kapec nebija masalskis vartos! vins stabils 1ais numurs nevis iesacejs ka sis pruseks kurs nezina kura roka nuju turet!
Jā, Pruseks patiešām ir iesācējs.
Kāda starpība, ka Masaļskis pašlaik ir 1. numurs?
2. numuram arī jādod spēlēt, lai būtu spēļu prakse ,un viņam izmaksātā alga būtu lietderīga.
, 2009-12-23 12:55, pirms 15 gadiem
Ja Šuplers gribēja uzvarēt šo,principiālo,spēli,tad jāsargā vārti bija Edgaram,nevis tajos jāstāv Prusekam,bet Normundam,kas domāja par Dimamo ,vajadzēja ietaupīt uz Pruseka rēķina un paņemt Sergeju un Georgiju noturēt!
, 2009-12-23 12:57, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Ja Šuplers gribēja uzvarēt šo,principiālo,spēli,tad jāsargā vārti bija Edgaram,nevis tajos jāstāv Prusekam,bet Normundam,kas domāja par Dimamo ,vajadzēja ietaupīt uz Pruseka rēķina un paņemt Sergeju un Georgiju noturēt!
Tu, protams, zini, kā Šupleram vajadzēja rīkoties.
Prusek ir daudz labāks par Sergeju.
, 2009-12-23 13:04, pirms 15 gadiem
Jā,laikam zinu gan!Pie tam Šuplers arī ir nevietā-Krievijā izbrāķēts,bet Rīgā-2000 reanimēts,cik atceros!Oļegam ar Hari bija jātrenē mūsu komanda!
, 2009-12-23 13:06, pirms 15 gadiem
Kas te ieminējās,ka Pruseks daudz labāks par Sergeju?
, 2009-12-23 13:08, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Jā,laikam zinu gan!Pie tam Šuplers arī ir nevietā-Krievijā izbrāķēts,bet Rīgā-2000 reanimēts,cik atceros!Oļegam ar Hari bija jātrenē mūsu komanda!
Nu, ja tu būtu Šuplera vietā, tad komanda spēlētu par 1. vietu konferencē

Es ieminējos, jo tā arī ir.
Visu cieņu Sergejam, bet nezinu, cik daudz viņš pašlaik ir spējīgs izdarīt.
, 2009-12-23 13:15, pirms 15 gadiem
Nē,treneris neesmu,bet ja komandu trenētu Oļegs ar Hari,tad ,ja nepieciešams,cīnītos par uzvaru katrā spēlē,ne tikai konferencē,bet Sergejs ,ja būtu jau no sākuma komandā,tad arī rezultati būtu labāki un Tu redzētu uz ko viņš ir spējīgs!Protams,nebūtu Arčijs no 1988-90gadu modeļa,bet stabilāks-tāds,kuru vari uzlaist laukumā jebkurā spēles momentā un viņš nepievils!Sezonas sākumā parāk raustīja tos vārtsargus!
, 2009-12-23 13:18, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Nē,treneris neesmu,bet ja komandu trenētu Oļegs ar Hari,tad ,ja nepieciešams,cīnītos par uzvaru katrā spēlē,ne tikai konferencē,bet Sergejs ,ja būtu jau no sākuma komandā,tad arī rezultati būtu labāki un Tu redzētu uz ko viņš ir spējīgs!Protams,nebūtu Arčijs no 1988-90gadu modeļa,bet stabilāks-tāds,kuru vari uzlaist laukumā jebkurā spēles momentā un viņš nepievils!Sezonas sākumā parāk raustīja tos vārtsargus!
Nu, protams, ja Sergejs būtu no paša sākuma, iespējams, būtu savādāk. Bet domāju, ka viņš nav tik labs kā Prusek. Pruseks vienkārši nav atguvis vēl savu spēļu formu. Jācer, ka tas notiks.
Pašlaik Sergejam pat ir mazas izredzes aizbraukt uz OS.
, 2009-12-23 13:30, pirms 15 gadiem
Pruseks! Vainīgs! Šādas ripas neatsist šādam meistarīgam vārtuvīram!
, 2009-12-23 13:31, pirms 15 gadiem
skuteris_200 rakstīja: Pruseks! Vainīgs! Šādas ripas neatsist šādam meistarīgam vārtuvīram!
Kādas šādas?
Kad aizsardzība noguļ un spēlētājs iziet tikpat kā 1:0?
, 2009-12-23 13:34, pirms 15 gadiem
Ja Pruseks būtu pietiekami labs,viņš būtu palicis Spartakā!Žēl,ka pagājušajā sezonā gadījās tā Ķibele ar Edgaru! Es šeit nerunāju par Sergeja izredzēm braukt vai nebraukt uz olimpiādi,bet domāju par Mūsējo ,pēc iespējas,labāko sastāvu !
, 2009-12-23 13:35, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Ja Pruseks būtu pietiekami labs,viņš būtu palicis Spartakā!Žēl,ka pagājušajā sezonā gadījās tā Ķibele ar Edgaru! Es šeit nerunāju par Sergeja izredzēm braukt vai nebraukt uz olimpiādi,bet domāju par Mūsējo ,pēc iespējas,labāko sastāvu !
Tu domā, ka ar Sergeju vārtsargu līnija būtu spēcīgāka kā ar Pruseku? WTF
, 2009-12-23 14:04, pirms 15 gadiem
Viennozīmīgi!Kā jau rakstīju,Sergeju var jebkurā brīdī ielikt vārtos un viņš nepievils,viņš nav Superzvaigzne,bet daudzmaz stabils,pie tam- Savējais ,un arī nauda komandas budžetā ietaupītos,nemaz nerunājot par stabilu otro vārtsargu arī izlasē ar pienācīgu spēļu praksi,kuras viņam ,patreiz,nav un tagad jādomā,kas būs otrais vartsargs Olimpiadē!Par Sergeju jau tikko kā Atlants interesējās,bet paņēma slovāku Lašaku!
, 2009-12-23 14:07, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Viennozīmīgi!Kā jau rakstīju,Sergeju var jebkurā brīdī ielikt vārtos un viņš nepievils,viņš nav Superzvaigzne,bet daudzmaz stabils,pie tam- Savējais ,un arī nauda komandas budžetā ietaupītos,nemaz nerunājot par stabilu otro vārtsargu arī izlasē ar pienācīgu spēļu praksi,kuras viņam ,patreiz,nav un tagad jādomā,kas būs otrais vartsargs Olimpiadē!Par Sergeju jau tikko kā Atlants interesējās,bet paņēma slovāku Lašaku!
Tieši tā, interesējās, bet paņēma citu.
, 2009-12-23 14:12, pirms 15 gadiem
Viņiem bija nepieciešams pirmais vārtsargs,pēc tās Gerbera traumas,bet Sergejs ir otrais un bez spēļu prakses!
, 2009-12-23 15:26, pirms 15 gadiem
viens vārds-vārtsargs (Pruseks)
, 2009-12-23 16:13, pirms 15 gadiem
nu pasaki veel ka Pruseks nav bremze- jau kuro reizi shosezon, atsitot ripu, vinjsh nevis celjas aatri augshaa un ienjem vajadziigo poziiciju, bet bez maz vai gaida, bet leenaam, mieriigi tuntuleejas augshaa un pa to laiku ripa jau vaartos!!!!
, 2009-12-23 16:33, pirms 15 gadiem
Spēlēja kā AIZMIGUŠIES,tas pārtraukums nebij par labu!
, 2009-12-23 18:54, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Viņiem bija nepieciešams pirmais vārtsargs,pēc tās Gerbera traumas,bet Sergejs ir otrais un bez spēļu prakses!
TIEŠI TĀ! Bez spēļu prakses. Tas arī izsaka visu par to, ko Sergejs darītu RD.

Beidziet vienreiz slikti runāt par Pruseku. Tas ir mazliet apnicis.
, 2009-12-23 22:23, pirms 15 gadiem
Tu,droši vien,arī Fano par U2,tāpēc Pruseks ir Tavs Favorīts,tomēr,runājot par spēļu praksi,tad Sergejam ,esot kā otrajam Dinamo,tā prakse būtu pietiekoša un Dinamo turnīra tabulā atrastos augstāk un Latvijas izlasei būtu pieredzējis otrais(kaut trešais) vārtsargs,ko ņemt uz Olimpiādi,tur cīņas būs karstas,uz mazā laukuma un maz kas atgadās!Man ,personīgi,nekas nav pret to Pruseku,normāls džeks,bet mani viņa darbības vārtos nepārliecināja jau pagājušajā sezonā,bet prioritāte,viennozīmīgi ir izlase,toties U2 ir OK!
, 2009-12-24 11:26, pirms 15 gadiem
Nu kā tā var
, 2009-12-24 11:40, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Tu,droši vien,arī Fano par U2,tāpēc Pruseks ir Tavs Favorīts,tomēr,runājot par spēļu praksi,tad Sergejam ,esot kā otrajam Dinamo,tā prakse būtu pietiekoša un Dinamo turnīra tabulā atrastos augstāk un Latvijas izlasei būtu pieredzējis otrais(kaut trešais) vārtsargs,ko ņemt uz Olimpiādi,tur cīņas būs karstas,uz mazā laukuma un maz kas atgadās!Man ,personīgi,nekas nav pret to Pruseku,normāls džeks,bet mani viņa darbības vārtos nepārliecināja jau pagājušajā sezonā,bet prioritāte,viennozīmīgi ir izlase,toties U2 ir OK!
Kā viņš Tevi pagājušajā sezonā varēja nepārliecināt?
Nesmīdini mani. Tieši viņš ir viens no varoņiem, kāpēc mēs vispār tikām play-off
Sergejam pašlaik NAV VISPĀR NEKĀDAS PRAKSES
Un domāju, ka Šupleru vairāk uztrauc RD sniegums, nevis Latvijas izlases gatavība OS.