Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pujacs nebeidz spēli sirds aritmijas dēļ

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Pujacs nebeidz spēli sirds aritmijas dēļ
Georgijs Pujacs
Foto: www.hclada.ru

Latvijas hokeja izlases aizsargs Georgijs Pujacs vakar Toljati "Lada" sastāvā nav pabeidzis KHL maču ar Maskavas "Spartak", jo cīņas laikā hokejistam atklājušās veselības problēmas.

Kā pēc mača atklāja "Lada" galvenais treneris Pjotrs Vorobjovs, Latvijas hokejistam atklājusies sirds aritmija, tāpēc komanda nolēmusi neriskēt, un pēc pirmā pārtraukuma Pujacs laukumā vairs nedevās.

Pujacs šajā mačā atklāja rezultātu, desmitajā minūtē realizējot vairākumu, taču viņa komanda spēlē piedzīvoja zaudējumu 3:5. Jāpiebilst, ka aizsargam tie bija jau piektie vārti KHL čempionātā.

Izmantotie resursi
khl.ru

     [+] [-]

, 2008-10-21 13:34, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Labs kontrarguments! Bet piekrītu tikai daļēji... Tev taisnība, ka lielā mērā vainīgas ir nesamērīgi lielās slodzes (tieši to es arī biju domājis Vorobjova sakarā, ja uzmanīgi palasīsi iepriekš minēto), bet es neparko nepieņemšu ideju par to, ka Krievijā redz tika izstrādāta "ideālā" treniņu metode, kamēr tu vai kāds cits to man nepaskaidros un nepierādīs, kāpēc tieši tā ir tik ideāla. Tikpat labi es varētu pavēstīt, ka zemeslode ir čemodāna formā un neko neargumentēt, un pieprasīt no visiem pārējiem, lai tie man piekrīt... Tā tas vis nenotiek...

Katram vingrinājumam ir savs mērķis. Ja nekļūdos (ak, labojiet mani, jel, lūdzu, ja kļūdos), tad skriešanas mērķis ir izturības trenēšana. Tad, lūk, tieši izturības uzlabošanai ir arī produktīvāki vingrinājumi, kaut vai tā pati peldēšana. Minēji par ekstremitāšu nodarbinātību... Skrienot rokas nesaņem pat ne desmitdaļu tik lielu slodzi kā peldot, bet hokejistiem roku nodarbinātība ir ne mazāk svarīga par kāju darbību. Nemaz nerunājot par plaukstām, kuras atsevišķos peldēšanas stilos tiek gan masētas (notiek relaksācija un atbrīvošanās, uzlabojas cilvēka spēja kontrolēt mazaktīvos muskuļus), gan arī "pumpētas". Tāds ir mans viedoklis. Ja ir apgāžams AR ARGUMENTIEM, tad tiešām labprāt tos uzklausīšu.
Peldēšana tiešām ir viena laba lieta hokejistiem vasarā, sākot lēnām ar garākām distancēm un pēc tam ātri īsas distances.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 13:36, pirms 16 gadiem
50%off-topic, un tomēr...

Kā Vorobjovs reaģēja uz Pujaca veselības problēmām un kā tas notika Elīnas Babkinas gadījumā (šeit nav atkal jāsāk runāt par viņas tusētgribu!)?

Secinājumus izdariet paši!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 13:41, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Labs kontrarguments! Bet piekrītu tikai daļēji... Tev taisnība, ka lielā mērā vainīgas ir nesamērīgi lielās slodzes (tieši to es arī biju domājis Vorobjova sakarā, ja uzmanīgi palasīsi iepriekš minēto), bet es neparko nepieņemšu ideju par to, ka Krievijā redz tika izstrādāta "ideālā" treniņu metode, kamēr tu vai kāds cits to man nepaskaidros un nepierādīs, kāpēc tieši tā ir tik ideāla. Tikpat labi es varētu pavēstīt, ka zemeslode ir čemodāna formā un neko neargumentēt, un pieprasīt no visiem pārējiem, lai tie man piekrīt... Tā tas vis nenotiek...

Katram vingrinājumam ir savs mērķis. Ja nekļūdos (ak, labojiet mani, jel, lūdzu, ja kļūdos), tad skriešanas mērķis ir izturības trenēšana. Tad, lūk, tieši izturības uzlabošanai ir arī produktīvāki vingrinājumi, kaut vai tā pati peldēšana. Minēji par ekstremitāšu nodarbinātību... Skrienot rokas nesaņem pat ne desmitdaļu tik lielu slodzi kā peldot, bet hokejistiem roku nodarbinātība ir ne mazāk svarīga par kāju darbību. Nemaz nerunājot par plaukstām, kuras atsevišķos peldēšanas stilos tiek gan masētas (notiek relaksācija un atbrīvošanās, uzlabojas cilvēka spēja kontrolēt mazaktīvos muskuļus), gan arī "pumpētas". Tāds ir mans viedoklis. Ja ir apgāžams AR ARGUMENTIEM, tad tiešām labprāt tos uzklausīšu.
nenjem personigi bet izklausies pec Idiota jo gudru neko ta ari neuzraksti un liekas ka esi diez gan pataals par to ko runaa!

     [+] [-]

, 2008-10-21 13:41, pirms 16 gadiem
Mazais Ralfiņš rakstīja: Newiens naw teicis ka peldēšana ir slikta.
Malacis ka nesaproti ka pac sewi padari smieklīgu. Wisu ko waru tew pateikt ka tu esi tālu no sporta. Neskaitot esports.lv majas lapu.
Tu esi argumentu dievs! Būtu uzcītīgāk mācījies skolā, būtu zinājis, ka emocionālie argumenti un argumenti personībai (tādi, kas novēršas no pamatjautājuma, bet pievēršas apspriedēja(-u) noniecināšanai) ir NEKOREKTIE argumentācija veidi (nevis pieņēmums, bet fakts!). Un ne jau aiz neko darīt tie ir NEKOREKTI.

Lūk, esmu izsceinājis, ka tu neesi apguvis v-skolas kursu PILNĪBĀ (tāpāt kā, tavuprāt, es nesaprotu hokeju PILNĪBĀ, bet tikai daļēji)... Saki, lūdzu, vai tas Tevi atturēs no spriešanas par skolu, mācību procesu, skolotājiem, skolēniem, izglītības sistēmu, bērnu audzināšanu utt, utjp???

  +3 [+] [-]

, 2008-10-21 13:42, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Es nesaku, ka skriešana nav vajadzīga un neko nedod... Nekad neesmu tā teicis! Es tikai saku, ka IR produktīvāki vingrinājumi. Tu man nosauci dažas muskuļu grupas, kuras tiek nodarbinātas skrienot, bet (es negribu atkārtoties un visu laiku izmantot vienu un to pašu piemēru, bet, ja reiz sāku ar vienu, tad to arī turpināšu) peldēšana nodarbina VISUS muskuļus.
protams,ka peldēšana ir laba,universāla lieta. tāpat ir ar riteņbraukšanu. un esmu vairāk kā pārliecināts,ka gan jau notiek arī treniņi peldēšanas baseinos,bet tas ir atkarīgs no katra trenera darba specifikas un pamat darbs notiek vasarās. tomēr grūti ir iedomāties,cik daudz ir jānopeld,lai kājas,gurni,sirds un elpošana tiktu trenēti tikpat daudz kā tas tiek panākts ar krosiem. tālāk ir darbs svaru zālē,kur tiek trenētas tās muskuļu grupas,kas netiek pietiekoši nosegtas skriešanā. tad darbs uz skrejceļa,izkopjot ātruma īpašības un tā varētu turpināt un turpināt. ja pamanīji,minēju,ka peldēšana ir universāls treniņa veids,bet pie daudzām muskuļu grupām ir jāstrādā atsevišķi,lai iegūtu pēc iespējas labākus rezultātus,nevis viduvējus un visās frontēs,tā ka īsti nesaprotu tavu domu gājienu,ap profesionālo sportu ir daudz kompotentu cilvēku,kas tomēr zina,ko dara un nejau pirmo gadu ar to nodarbojas.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-21 13:43, pirms 16 gadiem
Oskars Pizans rakstīja: nenjem personigi bet izklausies pec Idiota jo gudru neko ta ari neuzraksti un liekas ka esi diez gan pataals par to ko runaa!
Un tas, ko nupat pats uzrakstīji, ir gudri???

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 13:46, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Un tas, ko nupat pats uzrakstīji, ir gudri???
ieprieksh mineji ka nezini ko nodarbina skrieshana..! comeon..! par ko te vel runaat...

     [+] [-]

, 2008-10-21 14:01, pirms 16 gadiem
te var saprast ka var neskriet,nekacaaties...vienkaarshi peldeet visu laiku un baigais cempis buusi tas taa ar ironiju biski...peldeet ir labi...

     [+] [-]

, 2008-10-21 14:41, pirms 16 gadiem
Oskars Pizans rakstīja: ieprieksh mineji ka nezini ko nodarbina skrieshana..! comeon..! par ko te vel runaat...
Ja es ko tādu minēju, tad tu minēji, ka pirmie cilvēki uz mēness bija latgalieši! Neesmu neko tādu teicis! Nevajag izdomāt manā vietā nez ko. Es (atšķirībā no 99% eSporta lietotāju) atbildu par to, ko rakstu!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 14:44, pirms 16 gadiem
iversons rakstīja: te var saprast ka var neskriet,nekacaaties...vienkaarshi peldeet visu laiku un baigais cempis buusi tas taa ar ironiju biski...peldeet ir labi...
Protams, ka visu laiku tikai peldēt ir bezjēdzīgi. Tāpat - visu laiku skriet! Palasi augusta "Sporta Avīzē" interviju ar Tribuncovu! Tur viņš apgalvoja, ka Krievijā vasarās liek TIKAI skriet (jā, tieši tā, un neko citu) varenas distances, kamēr Zviedrijā, piemēram, labāk koncentrējas uz riteņa mīšanu, skriešanu izmantojot retāk.

 +11 [+] [-]

, 2008-10-21 14:52, pirms 16 gadiem
Pats sāku mocīties ar sirds aritmijas problēmām pēc 6 gadu basketbola spēlēšanas (toreiz vēl LJBL) un par to laikam "paldies" varu pateikt trenerim gan savam stulbumam.
Spēlēju gan pie `88 dzimušajiem gadiem gan pie `87. Ja braucām uz Rīgas izbraucieniem vai kur tālāk , teiksim uz Latgali sanāca 4 spēles dienā. Es vienkārši brīnos, kur es tāds sīks ķipars toreiz varēju tā pavilkt. 16 gados jau man pirmoreiz atklāja problēmas ar sirdi. Muļķis toreiz neņēmu to nopietni, citreiz pēc spēlēm jutu vieglus reiboņus un jutos sūdigi, bet tomēr uzstādītie mērķi neļāva apstāties . Kad pateicu trenerim, ka nevaru pavilkt vairs 2 vecuma grupas saņēmu apmēram tādu skatienu tā kā es būtu pilnīgs mīkstais un ka man nav pilnīgi nekādas fiziskās izturības. Arī sencis , dulls basketbola fans, dzina mani uz treniņiem jau vēlāk, kad centos paņemt kādas pauzes, lai atpūstos.
Tad divreiz, bet mājās pie lielākām fiziskām slodzēm atslēdzos divas reizes 3 mēnešu laikā. Mācījos NDĢ, kur atrodas peldbaseins. Atceros lielās mocības pirmdienā no pašiem rītiem, kad baseinā jutu ka sirds sāk streikot, dabūju ņemt ārsta zīmi un atbīvoties pat no fiziskajām nodarbībām gandrīz vispār...Tā galīgi nav joka lieta..

Ja šito lasa kādi vecāki es tiešām no savas pieredzes iesaku, lai paseko līdzi bērna slodzēm, ja viņš/viņa iet uz kādām nodarbībām un pa laiciņam veic pārbaudes pie ārstiem.

Tagad ir jau pagajuši daži gadi esmu ticis atpakaļ uz kājām. Eju paskriet, pataisu vingrinājumus, cenšos kaut cik normālā formā būt, bet , protams, ar mērenām slodzēm, tomēr šatad var just neatgriezeniskās sekas.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 15:13, pirms 16 gadiem
tieshaam no ssakuma nobijos. likas, ka veel bus: komentaari sim rakstam liegti. bet par laimi viss ok

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 15:26, pirms 16 gadiem
lielie sporta eksperti atraduši par ko strīdēties - jūs tiešam domājat, ka zinat vairak par treneriem? varbūt bija pārslodze, varbūt iedzimts, varbūt vēl kas - gan ārsti noskaidros, galvenais, ka laicīgi uzķēra

peldēšana, skriešana, riteņbraukšana - nezinu nianses, nekad nav interesējušas, zinu ka šīs trīs disciplīnas ir tās, kuru devums sirds trenēšanā ir lielākais

     [+] [-]

, 2008-10-21 16:03, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Tu esi argumentu dievs! Būtu uzcītīgāk mācījies skolā, būtu zinājis, ka emocionālie argumenti un argumenti personībai (tādi, kas novēršas no pamatjautājuma, bet pievēršas apspriedēja(-u) noniecināšanai) ir NEKOREKTIE argumentācija veidi (nevis pieņēmums, bet fakts!). Un ne jau aiz neko darīt tie ir NEKOREKTI.

Lūk, esmu izsceinājis, ka tu neesi apguvis v-skolas kursu PILNĪBĀ (tāpāt kā, tavuprāt, es nesaprotu hokeju PILNĪBĀ, bet tikai daļēji)... Saki, lūdzu, vai tas Tevi atturēs no spriešanas par skolu, mācību procesu, skolotājiem, skolēniem, izglītības sistēmu, bērnu audzināšanu utt, utjp???
Jā tas mani atturēs no šim tewis minētajām lietām, jo tur ir citi attiecīgie experti, kuriem šis lietas jākarto Es komentēju tikai to, ko saprotu un izprotu. Attiecīgi esmu kopetents šai jautājumā.

  -4 [+] [-]

, 2008-10-21 16:10, pirms 16 gadiem
taa aritmija nav galiigi nekas sevishks, un arii nav tieshi saistiita ar paarslodzeem, buus O.K.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-21 17:31, pirms 16 gadiem
Es uzskatu, ka Iļas Polakova teiktais ir ''Bullshits''.

Varu derēt, ka tulīt dabūšu atbildi, kurā teikts, ka es izsakos ''neētiski'' un, ka ''nemāku argumentēt'' vai kautko tādu, bet skaidri zinu, ka ja hokejistam treniņu laikā liktu peldēt un citus fiziskos vingrinājumus pildīt tikai daļēji, tad nekas labs no tā nesanāktu. Piekrītu viena cita džeka teiktajam, ka varbūt peldēšana atīsta visas muskuļu grupas, taču ne tik intensīvi, kā induviduālie treniņi, kas atīsta tikai vajadzīgās muskuļu grupas. Priekš kam hokejistam vajadzētu trenēt muskuļus kuri viņam hokeja spēlē nav vajadzīgi? Ja hokejists vēlas brīvajā laikā var iet peldēt un atīstīt visas muskuļu grupas... par ļaunu jau nu toč neies. Taču nav nepieciešams hokejistus pārvērst par peldētājiem, labāk lai cilā svarus un skrien, tad vismaz uztrenēs hokejam nepieciešamos muskuļus intensīvāk nekā peldot.

Un starpcitu es esu pabeidzis videni. (Tas gadijumā, ja Poļakovs atkal sāk murgot kautko par izglītību )

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 18:07, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: A varbūt vainīgs Vorobjovs ar savām slodzēm, nevis bērnu treneris!?

Krievijā vēl arvien mēdz izvēlēties neproduktīvas treniņu metodes. Piemēram, tukša skriešana pa mežu nodarbina krietni vien mazāk muskuļu kā tāda pati skriešana ar nūjām rokā vai vēl labāk - peldēšana. Kāpēc jāliek sportistiem katru dienu skriet 25 km, ja tā vietā var likt stundu bez apstājas peldēt. Rezultāts - tiks trenēti visi muskuļi, nevis tikai noteiktas muskuļu grupas, treniņš būs ātrāks, līdz ar to arī atjaunošanās procesam būs vairāk laika...
izkalusas ka esi baigais, gudris dirssst nav malku cirst

     [+] [-]

, 2008-10-21 18:30, pirms 16 gadiem
Iečekojiet šo te :
hcvityaz.ru: Хоккейный клуб ВИТЯЗЬ - Умер...

Dīvaini, bet Ladas vārds vēsturiski grozās šajās lietās ....

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 18:41, pirms 16 gadiem
Met mieru hokeja speeleeshanai

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 19:04, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: izkalusas ka esi baigais, gudris dirssst nav malku cirst
Izklausās vai izlasās?

Tev nav kauns te ko rakstīt? Kā lai cilvēki tic tādam, kurš pats nesaprot, ko runā/saka/raksta???

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 19:23, pirms 16 gadiem
tāds vecis kā viņš ir vajadzīgs, aizsargam 17 spēles 5 vārti, tas ir daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 19:55, pirms 16 gadiem
beidziet šitā baidīt es jau nobijos ka visādi varēja notikt..., psc nebeidz spēli, nah ko ta???
viņš beidz spēli pāragri, ble tgd man tiko gandrīz pēc tiem visiem khl notikumiem un pēc ši virsraksta infarkts piemetās

     [+] [-]

, 2008-10-21 19:56, pirms 16 gadiem
barclay7 rakstīja: Tas gan nav labi...
Man tas pats....

  +2 [+] [-]

, 2008-10-21 19:57, pirms 16 gadiem
atšķirībā no Krievijas,aiz okeāna gan neviens neaizraujas ar krosu skriešanu,bet gan mierīgi min pedāļus sporta zālē.Neskatoties uz to,ka nav noskrējuši n-tos km treniņnometnēs,hokejisti mierīgi iztur 80 un vairāk spēļu sezonā

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 20:07, pirms 16 gadiem
Dinamietis rakstīja: Es uzskatu, ka Iļas Polakova teiktais ir ''Bullshits''.

Varu derēt, ka tulīt dabūšu atbildi, kurā teikts, ka es izsakos ''neētiski'' un, ka ''nemāku argumentēt'' vai kautko tādu, bet skaidri zinu, ka ja hokejistam treniņu laikā liktu peldēt un citus fiziskos vingrinājumus pildīt tikai daļēji, tad nekas labs no tā nesanāktu. Piekrītu viena cita džeka teiktajam, ka varbūt peldēšana atīsta visas muskuļu grupas, taču ne tik intensīvi, kā induviduālie treniņi, kas atīsta tikai vajadzīgās muskuļu grupas. Priekš kam hokejistam vajadzētu trenēt muskuļus kuri viņam hokeja spēlē nav vajadzīgi? Ja hokejists vēlas brīvajā laikā var iet peldēt un atīstīt visas muskuļu grupas... par ļaunu jau nu toč neies. Taču nav nepieciešams hokejistus pārvērst par peldētājiem, labāk lai cilā svarus un skrien, tad vismaz uztrenēs hokejam nepieciešamos muskuļus intensīvāk nekā peldot.

Un starpcitu es esu pabeidzis videni. (Tas gadijumā, ja Poļakovs atkal sāk murgot kautko par izglītību )
Pabeigt izglītību nenozīmē pārvaldīt visus mācību priekšmetus PILNĪBĀ!

Es kaut kā Tevi īsti nesapratu... Tevis aprakstītais viedoklis nav pretējs manam. Patiesībā tu paud tieši to pašu, ko es uzskatu par pareizu. Bet tu nez kāpēc esi iedomājies, ka mani "apgāz"... Izsaku līdzjūtību!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 20:14, pirms 16 gadiem
njā, aizsargs Pujacs izlasei būtu labāks vārtu guvējs par RD uzbrucējiem.
guvis pirmos vārtus spēlē, labi ka vienīgā sakritība ar Čerepanovu.

     [+] [-]

, 2008-10-21 21:19, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Tas vēl nav zināms, jāgaida pārbaužu rezultāti. Aritmija vairāk ir simptoms (cik es saprotu) nevis slimība. Kad tiks noskaidoti aritmijas cēloņi, kas var būt ļoti dažādi, tad arī būs skaidrs, kas notiks ar Pujacu.
Tieshi taa, gribeeju jau teikt, ka gan jau ne jau speeles paartraukumaa vinjam noteica pilnu diagnozi, varbuut, ka radaas probleemas, tika noskaidrots, ka neritmiska sirdsdarbiiba, un taalaak jaaizmeklee!

     [+] [-]

, 2008-10-21 22:49, pirms 16 gadiem
aritmijas ir dazadas -ventrikularas/kambaru/ un supraventrikularas-bistamas ir kambaru .Pie lielaka sirds muskula sirds vadisanas celi- nu teiksim tiek iestiepti- tapec si impulsacija var tik mainita - un muskulim ir tikai viena funkcija-sarauties-tapec ja impulsi lidz muskuliem nenonak viewnlaikus notiekas vairakkarteja sarausanas/plurinasanas/-ta rodas ta saucama aritmija.Un iedzimtas ir reti-vairak pie sirds defekta-varstulu problemam,u.t.t
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-21 23:45, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Labs kontrarguments! Bet piekrītu tikai daļēji... Tev taisnība, ka lielā mērā vainīgas ir nesamērīgi lielās slodzes (tieši to es arī biju domājis Vorobjova sakarā, ja uzmanīgi palasīsi iepriekš minēto), bet es neparko nepieņemšu ideju par to, ka Krievijā redz tika izstrādāta "ideālā" treniņu metode, kamēr tu vai kāds cits to man nepaskaidros un nepierādīs, kāpēc tieši tā ir tik ideāla. Tikpat labi es varētu pavēstīt, ka zemeslode ir čemodāna formā un neko neargumentēt, un pieprasīt no visiem pārējiem, lai tie man piekrīt... Tā tas vis nenotiek...

Katram vingrinājumam ir savs mērķis. Ja nekļūdos (ak, labojiet mani, jel, lūdzu, ja kļūdos), tad skriešanas mērķis ir izturības trenēšana. Tad, lūk, tieši izturības uzlabošanai ir arī produktīvāki vingrinājumi, kaut vai tā pati peldēšana. Minēji par ekstremitāšu nodarbinātību... Skrienot rokas nesaņem pat ne desmitdaļu tik lielu slodzi kā peldot, bet hokejistiem roku nodarbinātība ir ne mazāk svarīga par kāju darbību. Nemaz nerunājot par plaukstām, kuras atsevišķos peldēšanas stilos tiek gan masētas (notiek relaksācija un atbrīvošanās, uzlabojas cilvēka spēja kontrolēt mazaktīvos muskuļus), gan arī "pumpētas". Tāds ir mans viedoklis. Ja ir apgāžams AR ARGUMENTIEM, tad tiešām labprāt tos uzklausīšu.
Skriešanas pirmais mērķis ir nevis muskuļu trenēšana, bet gan izturības trenēšana. Protams peldēt ir arī labi, bet labi mācīti treneri vairāk liek uz skriešanu, jo tas vairāk līdzinās skriešanai uz ledus, es to esmu darījis(peldēšanas treniņš priekš hokeja), bet tādi treniņi der tikai 1 pa divām nedēļām.
Ja tu gribi uzpumpēt kājas tad tev nekas labāks nevar būt kā trenažieru zāle. Un ja gribi ātrumu tad tev ir vai nu jālēkā pa barjēram, vai vienk. jātaisa īsi spurti

     [+] [-]

, 2008-10-21 23:47, pirms 16 gadiem
Envy rakstīja: Pats sāku mocīties ar sirds aritmijas problēmām pēc 6 gadu basketbola spēlēšanas (toreiz vēl LJBL) un par to laikam "paldies" varu pateikt trenerim gan savam stulbumam.
Spēlēju gan pie `88 dzimušajiem gadiem gan pie `87. Ja braucām uz Rīgas izbraucieniem vai kur tālāk , teiksim uz Latgali sanāca 4 spēles dienā. Es vienkārši brīnos, kur es tāds sīks ķipars toreiz varēju tā pavilkt. 16 gados jau man pirmoreiz atklāja problēmas ar sirdi. Muļķis toreiz neņēmu to nopietni, citreiz pēc spēlēm jutu vieglus reiboņus un jutos sūdigi, bet tomēr uzstādītie mērķi neļāva apstāties . Kad pateicu trenerim, ka nevaru pavilkt vairs 2 vecuma grupas saņēmu apmēram tādu skatienu tā kā es būtu pilnīgs mīkstais un ka man nav pilnīgi nekādas fiziskās izturības. Arī sencis , dulls basketbola fans, dzina mani uz treniņiem jau vēlāk, kad centos paņemt kādas pauzes, lai atpūstos.
Tad divreiz, bet mājās pie lielākām fiziskām slodzēm atslēdzos divas reizes 3 mēnešu laikā. Mācījos NDĢ, kur atrodas peldbaseins. Atceros lielās mocības pirmdienā no pašiem rītiem, kad baseinā jutu ka sirds sāk streikot, dabūju ņemt ārsta zīmi un atbīvoties pat no fiziskajām nodarbībām gandrīz vispār...Tā galīgi nav joka lieta..

Ja šito lasa kādi vecāki es tiešām no savas pieredzes iesaku, lai paseko līdzi bērna slodzēm, ja viņš/viņa iet uz kādām nodarbībām un pa laiciņam veic pārbaudes pie ārstiem.

Tagad ir jau pagajuši daži gadi esmu ticis atpakaļ uz kājām. Eju paskriet, pataisu vingrinājumus, cenšos kaut cik normālā formā būt, bet , protams, ar mērenām slodzēm, tomēr šatad var just neatgriezeniskās sekas.
Piem. kārtīgs hokeja klubs taisa katru gadu pārbaudes sporta medicīnas centrā, kur tiek sirds pārbaudīta

     [+] [-]

, 2008-10-22 07:02, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Pabeigt izglītību nenozīmē pārvaldīt visus mācību priekšmetus PILNĪBĀ!

Es kaut kā Tevi īsti nesapratu... Tevis aprakstītais viedoklis nav pretējs manam. Patiesībā tu paud tieši to pašu, ko es uzskatu par pareizu. Bet tu nez kāpēc esi iedomājies, ka mani "apgāz"... Izsaku līdzjūtību!
Bet protams es nepārzinu visus priekšmetus, tāpēc arī par gramatiku vai matemātiku vai pat ķīmiju šeit nerunāju! Saku, ko zinu un sportu atšķirībā no tevis pārzinu labi.

Labo mani, ja kļūdos, taču tu pats teici, ka skriešanas vietā hokejistiem būtu jaiet peldēt un to arī es apgāžu.

Un man būtu jaizsaka līdzjūtība tev, jo cilvēkam vajadzētu saprast, kad viņš ir nolikts pie vietas