Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Par Dārziņu interesējoties arī NHL klubi

Par Dārziņu interesējoties arī NHL klubi
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Otrdienas rītā, viesojoties LTV1 raidījumā "Labrīt, Latvija!", Rīgas "Dinamo" kluba valdes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis pavēstīja, ka par komandas uzbrucēju Lauri Dārziņu interesi izrādot ne tikai Kontinentālās Hokeja līgas (KHL), bet arī pasaules hokeja Mekas - Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubi.

Dārziņam joprojām ir spēkā līgums ar "Dinamo" vienību arī vēl uz nākamo sezonu, taču nerimst runas par hokejista došanos uz kādu no bagātajiem Krievijas klubiem jau šajā starpsezonā. Vienubrīd tika minēts Kazaņas "Ak Bars" variants, taču kluba vadība noliegusi, ka jau panākta vienošanās par Dārziņa pāreju uz citu vienību. Tas arī saprotams, jo sarunas par spēlētāju pāreju varēs sākties tikai maijā.

Kalvītis atzina, ka par 44 punktus (21+23) pagājušajā sezonā guvušo Dārziņu interesējoties ne vien KHL klubi, bet arī NHL vienības Ziemeļamerikā. 2003. gada NHL draftā Dārziņu devītajā kārtā ar kopējo 268. numuru izvēlējās Nešvilas "Predators", bet uzspēlēt komandā latvietim tā arī nebija iespēja. Divas sezonas Dārziņš gan aizvadījis okeāna viņā pusē - Rietumu Hokeja līgas (WHL, viena no Kanādas trim galvenajām junioru līgām) komandā Kelovnas "Rockets".

Tāpat Kalvītis atklāja,ka "Dinamo" vadība turpina sarunas ar četriem kandidātiem uz galvenā trenera amatu.

Izmantotie resursi:
LTV1

Kāda būtu labākā Dārziņa izvēle karjeras turpināšanai?

  • 180

  • 1027


     [+] [-]

, 2011-04-19 11:58, pirms 14 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Bet Darziņam ir ligums ar Dinamo viņi vispar viņu var nelaist un lai spele Dinamo(Protams ja liguma nav nosacijums, ka ja no NHL ir piedavajums tad viņš var aizbraukt)
Ja Dinamo par to saņem smuku naudu, tad Dinamo ir tikai ieinteresēts Lauri nopārdot! Par iegūto naudu viņi paņems citus spēlētājus! Ja grib, protams, var nepārdot - taču tas tomēr ir arī bizness!

     [+] [-]

, 2011-04-19 11:58, pirms 14 gadiem
Neiznu grūti iedomāties Dārziņu NHL komandā, jo viņš spēlē izteikti mīkstu hokeju, kas nav īsti saprotams, ņemot vērā viņa auguma parametrus

  +4 [+] [-]

, 2011-04-19 11:59, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: es domaju, ka skauti labak zin un redz speles modeli par Tevi. ja tas nav Kalvisa blefs, ar ko uzsists cenu, tad es domaju, ka Darzins ir pietiekami specigs, lai speletu NHl. paskataties kaut vai no ta pasa Hosas punkta, vins noteme un met, un ta ir visas epizodes, vins noteme un tad met, nevis uz dullo. un es uzskatu, ka tas ir liels pluss
Kas ir plus? Nemācet mest pa vārtiem (precīzi, ko Hosa ļoti labi mācēja), bez ripas apstrādāšanas (apturēšanas)? NHL nav vajadzīgi daiļslidotāji. Dārziņam vajag vietu, viņam vajag iespēju apslidot (nesaku, ka viņš to nemāk, viņam tas ļoti labi sanāk), viņš nav cīnītājs vai melnā darba darītājs, viņš ir izpildītājs. Kurš NHL spēlēs viņa vietā aizsardzībā? NHL tādi spēlē pirmajās divās maiņās, kurā komandā tu liksi Dārziņu iekš pirmajām divām maiņām?

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:00, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kāda, kāda - trīs maģiskie burti - NHL... Ja jau Cukarello aizšmauca, tie leģendārie zviedru zirgi (Umarks, Harju), tātad tas kko nozīmē. Ne jau visu ļimons nosaka. Varbūt Laurim vēl ir lielas ambīcijas... es vismaz ceru uz to...
Umarks jau savus ļimonus dabūja KHL spēlējot, pieņemu, ka arī NHL/AHL viņam bija vienvirziena līgums par ne mazo summu... Laurim vēl nekas tāds līdz šim nebija piedāvāts! Lai jau nospēlē jaunajā klubā kādu sezonu un tad skatās - būs interese, nebūs...

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:00, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Ja Dinamo par to saņem smuku naudu, tad Dinamo ir tikai ieinteresēts Lauri nopārdot! Par iegūto naudu viņi paņems citus spēlētājus! Ja grib, protams, var nepārdot - taču tas tomēr ir arī bizness!
Tas jau skaidrs, es ari apar to lai vairak Latvijas speletaji speletu citas komandas vai līgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-19 12:03, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Dārziņš nav NHL stila spēlētājs. Eiropa, konkrēti KHL - maksimums , kur var cerēt gūt panākumus.
Bet tas, kas notiek mūsu hokejā kopumā man kategoriski nepatīk. Mutes braucēji, ibiem.
Žoltoks arī pilnīgi noteikti nebija NHL tipa spēlētājs, jo vairāk bija tehnisks, ar veiklām rokām, nevis spēka spēles spēlētājs. Turklāt Žoltoks arī nebija pārāk ātrs. Taču viņam NHL veicās pat ļoti labi. Īpaši Minesotā kopā ar Gaboriku.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-19 12:04, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Neiznu grūti iedomāties Dārziņu NHL komandā, jo viņš spēlē izteikti mīkstu hokeju, kas nav īsti saprotams, ņemot vērā viņa auguma parametrus
Sjomins bik apbružājies NHL, bet neteiktu ka Lauris būtu mīkstāks. Bet piekrītu, ka Laurim vai nu pirmās divas maiņas vai nu AHL.

Nešvila varētu būt labs variants jo viņiem maz skilled guys, un arī saistība ar dārziņu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:04, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Umarks jau savus ļimonus dabūja KHL spēlējot, pieņemu, ka arī NHL/AHL viņam bija vienvirziena līgums par ne mazo summu... Laurim vēl nekas tāds līdz šim nebija piedāvāts! Lai jau nospēlē jaunajā klubā kādu sezonu un tad skatās - būs interese, nebūs...
Kāpēc? Ja ir interesants piedāvājums no NHL apakšgala kluba... nedomāju, ka būtu tāds bezceris, izmaļoties cauri AHL, maby nospīd spēles laiks NHL, tāpat kā Spruktam 25 gados vai Cukarello tagad... iespēja sevi pierādīt, ja kārtīgi strādās. Vēlāk kodīs pirkstos, ja nebūs pamēģinājis, jo NHL ir NHL, vienalga, vai tu Canucks vai Blue Jackets spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-19 12:04, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: palasot šīs nedēļas SA, izskatās, ka diez cik mērķtiecīgi nemaz negatavojas...
kas tur i?

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:05, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kapec uzreiz predators? Dārziņš jau sen vairs nav Nešvilas ipasums, vins var spelet jebkura no NHL komandam. turklāt Kalvītis minēja, ka interese ir no vairakiem NHL klubiem.
Kpc nav vairs Nešvilas? Tur pastāv kāds noilgums vai tad? Tieši tāda arī ir drafta nozīme, ka bez Nešvilas atļaujas viņš citā NHL klubā spēlēt nedrīkst

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:05, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: Žoltoks arī pilnīgi noteikti nebija NHL tipa spēlētājs, jo vairāk bija tehnisks, ar veiklām rokām, nevis spēka spēles spēlētājs. Turklāt Žoltoks arī nebija pārāk ātrs. Taču viņam NHL veicās pat ļoti labi. Īpaši Minesotā kopā ar Gaboriku.
Žoltoks labi aizsardzībā spēlēja!

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:06, pirms 14 gadiem
kristapz16 rakstīja: Kpc nav vairs Nešvilas? Tur pastāv kāds noilgums vai tad? Tieši tāda arī ir drafta nozīme, ka bez Nešvilas atļaujas viņš citā NHL klubā spēlēt nedrīkst
Nešvila atteicās no šīm tiesībām Dārziņa somijas Ilves laikos.

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:06, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik gados Skrastiņš tika NHL? Sen pāri 20 gadu slieksnim. Viss ir iespējams, tas, ka tendences ir tādas un tādas neko nepasaka.

[quote kaspars_biedrins]
Kāpēc? Ja ir interesants piedāvājums no NHL apakšgala kluba... nedomāju, ka būtu tāds bezceris, izmaļoties cauri AHL, maby nospīd spēles laiks NHL, tāpat kā Spruktam 25 gados vai Cukarello tagad... iespēja sevi pierādīt, ja kārtīgi strādās. Vēlāk kodīs pirkstos, ja nebūs pamēģinājis, jo NHL ir NHL, vienalga, vai tu Canucks vai Blue Jackets spēlē.
Atšķirība ir arī motivācijā - ja Tev tagad piedāvā stabilu ilgtermiņa darbu ar labu algu, neiesi taču riskēt sisties par grašiem ar domu "varbūt paveicas"!? Skrastiņam bija cita motivācija, tāpat kā Daugaviņam, Kuldam - viņiem nebija nekādu "lielo piedāvājumu', līdz ar to nebija ko zaudēt! Tāpat arī cits vecums!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-19 12:06, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Umarks jau savus ļimonus dabūja KHL spēlējot, pieņemu, ka arī NHL/AHL viņam bija vienvirziena līgums par ne mazo summu... Laurim vēl nekas tāds līdz šim nebija piedāvāts! Lai jau nospēlē jaunajā klubā kādu sezonu un tad skatās - būs interese, nebūs...
muļķības - NHL viņam bija/ir standarta 'entry level' līgums kā jebkuram 'rūkijam'. Pie kam, 2-virzienu līgums: CapGeek.com :: It's a numbers game :: NHL... .

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:07, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik gados Skrastiņš tika NHL? Sen pāri 20 gadu slieksnim. Viss ir iespējams, tas, ka tendences ir tādas un tādas neko nepasaka.
Nevar salīdzināt šos abus spēlētājus. Nu nekādi nevar.. Pilnīgi dažādi spēlētāji, spēlē katrs savā pozicijā turklāt pilnīgi dažādas funkcijas pilda laukumā.

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:08, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik gados Skrastiņš tika NHL? Sen pāri 20 gadu slieksnim. Viss ir iespējams, tas, ka tendences ir tādas un tādas neko nepasaka.
Skrastiņa piemērs ir nedaudz atšķirīgs, dēļ tā ka NHL paplašinājās tajā gadā,

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:08, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Atšķirība ir arī motivācijā - ja Tev tagad piedāvā stabilu ilgtermiņa darbu ar labu algu, neiesi taču riskēt sisties par grašiem ar domu "varbūt paveicas"!? Skrastiņam bija cita motivācija, tāpat kā Daugaviņam, Kuldam - viņiem nebija nekādu "lielo piedāvājumu', līdz ar to nebija ko zaudēt! Tāpat arī cits vecums!
Apkārt ir piemēri, ka "paveicas" - un tiek pie spēlēšanas MEKĀ.

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:09, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: kas tur i?
beidzot ir nosaukti tie 4, par kuri februārī pateikuši, ka PČ nespēlēšot: Sprukts, Karsums, Dārziņš un M.Rēdlihs.

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:09, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: muļķības - NHL viņam bija/ir standarta 'entry level' līgums kā jebkuram 'rūkijam'. Pie kam, 2-virzienu līgums: CapGeek.com :: It's a numbers game :: NHL... .
Bet KHL jau savus ļimonus tomēr nopelnīja un tikai pēc tam aizgāja uz NHL/AHL

  -1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:10, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Paskaties uz Cukarello...

23 gadi...

norvēģis, 1,71(!)...

kam viņš vajadzīgs... Ņujorkas Rangers!
Dārziņam sen vairs nav 23, tā starp citu...

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: beidzot ir nosaukti tie 4, par kuri februārī pateikuši, ka PČ nespēlēšot: Sprukts, Karsums, Dārziņš un M.Rēdlihs.
Abrag, tu varētu paskaidrot par Dārziņu? Šis itkā cīnās par apdrošināšanu, bet tajā pašā laikā aktīvi trenejas izlases sastāvā. Nav nedaudz absurdi?

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:11, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nevar salīdzināt šos abus spēlētājus. Nu nekādi nevar.. Pilnīgi dažādi spēlētāji, spēlē katrs savā pozicijā turklāt pilnīgi dažādas funkcijas pilda laukumā.
Mēs tak par vecumu runājam. Te gan var salīdzināt. Sprukts arī, NHL pie spēles laika tika 25 gados... Ar visiem saviem mīnusiem...

  +4 [+] [-]

, 2011-04-19 12:11, pirms 14 gadiem
Vēlos redzēt Dārziņu NHL, lai veicas !!!

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:12, pirms 14 gadiem
kristapz16 rakstīja: Kpc nav vairs Nešvilas? Tur pastāv kāds noilgums vai tad? Tieši tāda arī ir drafta nozīme, ka bez Nešvilas atļaujas viņš citā NHL klubā spēlēt nedrīkst
NHL drafts klubam arī uzliek pienākumus - ja 2 gadu laikā ,klubs spēlētājam nepiedāvā līgumu, šīs tiesības uz spēlētāju tiek zaudētas.

Piemēram, Bleiks Vīlers - Fīniksa viņu draftēja 2004.g., taču līgumu nepiedāvāja un 2008. gadā Bostona viņu paņēma vienkārši kā brīvo aģentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:12, pirms 14 gadiem
kashax1 rakstīja: Vēlos redzēt Dārziņu NHL, lai veicas !!!
Gribas lai viņš tur spele, nevis skaitas!

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:12, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Abrag, tu varētu paskaidrot par Dārziņu? Šis itkā cīnās par apdrošināšanu, bet tajā pašā laikā aktīvi trenejas izlases sastāvā. Nav nedaudz absurdi?
nav, tāpēc, ka, ja dabūs apdrošināšanu jāspēlē būs, bet kad viņš pēdējo reizi uz ledus kāpis!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-19 12:14, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mēs tak par vecumu runājam. Te gan var salīdzināt. Sprukts arī, NHL pie spēles laika tika 25 gados... Ar visiem saviem mīnusiem...
Par vecumu tieši var.
Bet ar tiem gadiem es biju domājis... tieši uzbrucēju, kurš ir 26 gadus vecs, kurš spēlē precīzu eiropas hokeju... NHL tādus neņem. Viņi viņus nevar pielāgot savai sistēmai, savām vajadzībām.
Turklāt Sprukts NHL tika no Amerikas līgām, ne no Krievijas jaunizveidojuma

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:15, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Abrag, tu varētu paskaidrot par Dārziņu? Šis itkā cīnās par apdrošināšanu, bet tajā pašā laikā aktīvi trenejas izlases sastāvā. Nav nedaudz absurdi?
Palasot šīs nedēļas SA situācija izskatās sekojoša:
- Dārziņš trenējas un gaida īpašu (attiecīgu ciparu teorētiskajam jaunajam līgumam - kurš, protams, vēl nav) apdrošināšanas polisi no Lipmana
- Lipmans saka: spēlētājam ir līgums ar klubu (RD) un tātad ir arī apdrošināšana. Ja ir kāds jauns līgums, lai klubs to nes uz LHF, tad arī kārtosim apdrošināšanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-19 12:18, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Palasot šīs nedēļas SA situācija izskatās sekojoša:
- Dārziņš trenējas un gaida īpašu (attiecīgu ciparu teorētiskajam jaunajam līgumam - kurš, protams, vēl nav) apdrošināšanas polisi no Lipmana
- Lipmans saka: spēlētājam ir līgums ar klubu (RD) un tātad ir arī apdrošināšana. Ja ir kāds jauns līgums, lai klubs to nes uz LHF, tad arī kārtosim apdrošināšanu
Un pilnīgi pareiza pieeja. Šai situācijā esmu tikai par Lipmanu.
Dārziņam ir līgums par konkrētu ciparu. Un viena sezona to līgumu nemaina. Nospēlē visu līgumu līemnī, noslēdz jaunu līgumu, tad arī var runāt. Sāk apnikt šitie mākoņu stūmēji, kas skaita svešu, vai vēl neiegūtu naudu...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:19, pirms 14 gadiem
īstenībā tās visas runas par Dārziņu un NHL šobrīd ir pilnīgi absurdas, jo:
- Dārziņam ir līgums ar KHL klubu - RD. Ja Dārziņš tiek "notreidots" uz kādu citu KHL klubu, tad klubs (RD) dabūs kādus taustāmus labumus. Savukārt, ko klubs iegūtu, ja Dārziņš pārceļotu uz NHL?

Vienīgais variants, ja viņa līgumā ar RD ir punkts, kas atļauj pāriet uz NHL stapsezonā.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-19 12:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sjomins bik apbružājies NHL, bet neteiktu ka Lauris būtu mīkstāks. Bet piekrītu, ka Laurim vai nu pirmās divas maiņas vai nu AHL.

Nešvila varētu būt labs variants jo viņiem maz skilled guys, un arī saistība ar dārziņu.
Sjomins noteikti ir krietni tehniskāks, atrāks un ar labāku wristu, viņš daudz vairāk atbilst NHL pirmo 2 maiņu malējam.
Par Nešvilu runājot, nedomāju, ka viņš tur uzreiz tā atnākot, varētu pastumt malā kādu no tiem Eratiem, Kasticiniem vai kas tur vel pa malu spēlē