Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Krievijas Sporta ministrija neapstiprina baltkrievu un kazahu īpašo statusu KHL

Krievijas Sporta ministrija neapstiprina baltkrievu un kazahu īpašo statusu KHL
Krievijas sporta ministrs Vitālijs Mutko
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas Sporta ministrija apstiprinājusi, ka Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) spēlējošajām krievu komandām leģionāru limits ir pieci, to vidū nevar būt vairāk nekā viens vārtsargs. Jāpiebilst, ka pretēji iepriekšējam KHL paziņojumam nav atsevišķi atrunāts Baltkrievijas un Kazahstānas hokejistu statuss.

Pagājušās nedēļas beigās KHL ar Krievijas mediju starpniecību izplatīja paziņojumu, ka Baltkrievijas un Kazahstānas hokejisti Krievijas komandās vairs netiks uzskatīti par leģionāriem. Vakar Jaroslavļas "Lokomotiv" paziņoja par līguma pārtraukšanu ar Baltkrievijas izlases naturalizēto uzbrucēju Džefu Pletu, aizbildinoties ar neskaidrībām hokejista leģionāra statusā, un izrādās, ka "Lokomotiv" vadības bažām bija pamats.

Krievijas Sporta ministrija vakar savā mājaslapā publicēja 11. augusta lēmumu par viesspēlētājiem Krievijas hokejā. Tika noteikts, ka Krievijas klubiem nedrīkst būt vairāk par pieciem spēlētājiem, kuriem nav tiesību pārstāvēt krievu valstsvienības (viņu vidū nevar būt vairāk par vienu vārtsargu), taču dokumentā nebija atrodama nozīmīgā piebilde par Baltkrievijas un Kazahstānas hokejistiem. Līdz ar to ir pamats uzskatīt, ka Baltkrievijas un Kazahstānas spēlētāji nākamajā sezonā tiks uzskatīti par viesspēlētājiem KHL.

Jaunā KHL sezona startēs jau 24. augustā. Neskaidrība ar leģionāru statusu šobrīd ietekmē Oskara Bārtuļa pārstāvēto Vladivostokas "Admiral" (līgumi ar kazahu uzbrucēju Viktoru Aleksandrovu un baltkrievu uzbrucēju Alekseju Ugarovu, kopā septiņi leģionāri), Kazaņas "Ak Bars" (līgums ar baltkrievu aizsargu Vladimiru Deņisovu, kopā seši leģionāri), Maskavas "Spartak" (līgumi ar baltkrievu aizsargiem Dmitriju Korobovu un Andreju Antonovu un kazahu aizsargu Vitāliju Novopašinu, kopā astoņi leģionāri), Georgija Pujaca pārstāvēto Ņižņekamskas "Neftekhimik" (līgumi ar baltkrievu uzbrucējiem Aleksandru Kitarovu un Andreju Stasu, kopā septiņi leģionāri), Jaroslavļas "Lokomotiv" (līgums ar kazahu vārtsargu Vitāliju Koļesņiku, kopā seši leģionāri), Čerepovecas "Severstal" (līgumi ar baltkrievu aizsargu Nikolaju Stasenko un uzbrucēju Jevgēņiju Koviršinu, kopā seši leģionāri), "Sochi" (līgums ar baltkrievu uzbrucēju Konstantīnu Koļcovu, kopā seši leģionāri), un Podoļskas "Vityaz" (līgums ar baltkrievu aizsargu Iļju Šinkeviču, kopā seši leģionāri).

Krievijas Sporta ministrija lēma ne tika par KHL, bet arī viesspēlētāju daudzumu Krievijas Augstākajā hokeja līgā (VHL) un Jaunatnes hokeja līgā (MHL). VHL krievu klubiem varēs būt četri leģionāri (ārzemju vārtsargi nedrīkstēs spēlēt), bet MHL krievu komandām būs jāiztiek bez ārzemnieku palīdzības.

Izmantotie resursi:
Министерство спорта Российской Федерации
ТАСС - Новости в России и мире

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:03, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tā fiška nav tik viennozīmīga - ir arī tādi, kam ir dubultpilsonība (kā piemēram Komarovs), kuriem ir arī Krievijas pase, bet spēlē citās izlasēs, tāpēc jau tur tika ieviesta tā atsauce uz izlasi (kas automātiski izslēdz visus, kas nevar spēlēt RUS izlasē).
Komarovs škiet neskaitās leģionārs visu šo laiku
Tāpēc ir jāizlemj un jānoformulē. KHL paši rada visādus limitus un tāpēc mokās. Maksimāli jāatvieglo leģionāru statuss un miers. Ja negrib pilnībā atmest leģionāru kvotas, tad lai maksimāli tās padara brīvas
Tik daudz komandu nevar dabūt kvalitatīvus krievu spēlētājus, kuri var spēlēt Krievijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:04, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivars, kā vienmēr, norūpējies par Krievijas klubu labklājību. Pareizi ir, roka jātur uz pulsa.
Nē, vienkārši apbrīnoju Parašas visu līmeņu varas funkcionāru stulbumu.
Manis pēc tie Parašas klubi var kaut šodien noiet pa burbuli.

  +3 [+] [-]

, 2015-08-18 15:07, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, ja jau tāds iemesls, ka var parēkt, tad grēks to nedarīt
bardaks organizaacijaa tur ir liels, tas gan, tachu speeles liimenis, lai kaa te daudziem nepatiktu - ljoti pieklaajiigs.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši apbrīnoju Parašas visu līmeņu varas funkcionāru stulbumu.
Manis pēc tie Parašas klubi var kaut šodien noiet pa burbuli.
Tavu veelmi teelot ekspertu es arii vnk apbriinoju

  -2 [+] [-]

, 2015-08-18 15:09, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: bardaks organizaacijaa tur ir liels, tas gan, tachu speeles liimenis, lai kaa te daudziem nepatiktu - ljoti pieklaajiigs.
ar Fuņa līmeņrādi mērīji vai pats savējo?

  +2 [+] [-]

, 2015-08-18 15:11, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: ar Fuņa līmeņrādi mērīji vai pats savējo?
nekas tur nav jaameera - viss kaa uz delnas.

  +3 [+] [-]

, 2015-08-18 15:15, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: KHL bija dibināts kā biznesa projekts, Krievijas hokeja federācija valsts iestāde un sekss tur notiek, ja nav rezultātu izlašu līmenī nevis klubu, no tā arī dotajā momentā veikti visi soļi.
Nesmīdini ,tas nekad nav bijis biznesa projekts ,jo neviens klubs sevi nespēj uzturēt.Pat dibinot līgu netika slēpts ,ka tas ir putina politikas maigās varas projekts ,kā arī cenšanās sākt konkurēt ,vai kopēt NHL.

  -3 [+] [-]

, 2015-08-18 15:16, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: bardaks organizaacijaa tur ir liels, tas gan, tachu speeles liimenis, lai kaa te daudziem nepatiktu - ljoti pieklaajiigs.
iespējams. Vēl joprojām nevienu KHL spēli pilnībā neesmu redzējis - tikai fragmentus. Nepatīk man tas kolhozs pēc būtības.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:17, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams. Vēl joprojām nevienu KHL spēli pilnībā neesmu redzējis - tikai fragmentus. Nepatīk man tas kolhozs pēc būtības.
LAČ hokejā interesē?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:17, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams. Vēl joprojām nevienu KHL spēli pilnībā neesmu redzējis - tikai fragmentus. Nepatīk man tas kolhozs pēc būtības.
nepatiik Krievija un taapeec neskaties tas buutu preciizaak.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:18, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tavu veelmi teelot ekspertu es arii vnk apbriinoju
Nu, tad tik apbrīno!

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:19, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad tik apbrīno!
tikai regulaari dabuj ablomu no taa pasha zaipja, kad meegini izlikties gudraaks nekaa esi

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:20, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Nesmīdini ,tas nekad nav bijis biznesa projekts ,jo neviens klubs sevi nespēj uzturēt.Pat dibinot līgu netika slēpts ,ka tas ir putina politikas maigās varas projekts ,kā arī cenšanās sākt konkurēt ,vai kopēt NHL.
Maigā vara, hibrīdkarš, vēl daži labi jaunvārdiņi un viss esmu eksperts, visu zinu, pat ko Putins nosapņojis, par to ko padomājis, tur nešaubos visi zina par kādu sekundes simtdaļu ātrāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:20, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: nepatiik Krievija un taapeec neskaties tas buutu preciizaak.
šinī gadījumā tas ir viens un tas pats

  +1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:21, pirms 9 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: LAČ hokejā interesē?
un kāpēc lai neinteresētu??? Tomēr tā ir mūsu, Latvijas līga. Lai arī kādā, tomēr mūsējā. Labākas mums nav.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:23, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Maigā vara, hibrīdkarš, vēl daži labi jaunvārdiņi un viss esmu eksperts, visu zinu, pat ko Putins nosapņojis, par to ko padomājis, tur nešaubos visi zina par kādu sekundes simtdaļu ātrāk.
neiebraucu Tavā ironijā. Coffijs jau visu pareizi pateica. A, par to maigo varu - to Putins pats minēja vienā savā oficiālajā uzrunā.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:25, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: un kāpēc lai neinteresētu??? Tomēr tā ir mūsu, Latvijas līga. Lai arī kādā, tomēr mūsējā. Labākas mums nav.
nu jā šogad līmenis būs augstākais no dinamo izveidošanas laika manuprāt, jo pievienojušies daudz pieredzējušu un meistarīgu playeru piemēram J.Štāls

  +1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:29, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: neiebraucu Tavā ironijā. Coffijs jau visu pareizi pateica. A, par to maigo varu - to Putins pats minēja vienā savā oficiālajā uzrunā.
Būsim precīzi, Putins skaidri un gaiši to nosauca par krievu humanitārās ietekmes telpas paplašināšanu.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:34, pirms 9 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: nu jā šogad līmenis būs augstākais no dinamo izveidošanas laika manuprāt, jo pievienojušies daudz pieredzējušu un meistarīgu playeru piemēram J.Štāls
nepiekrītu - man liekas turpat vien būsim kur pagājušā sezonā, bet laiks vēl ir pilnveidoties un augt
Štāls jā atnācis, kuri vēl tie pieredzējušie un meistarīgie? Grīnbergs, Tūbelis, Ozoliņš...
aizgājuši - A.Širokovs, Apelis, Gipters, Brancis, Freijs, Homjakovs, Hvorostiņins...
p.s. HK Liepāja protams var uzaudzēt sastāvu uz TRTD fermas rēķina...

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:35, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: neiebraucu Tavā ironijā. Coffijs jau visu pareizi pateica. A, par to maigo varu - to Putins pats minēja vienā savā oficiālajā uzrunā.
Neiebrauci-nejūtos apbēdināts.Kā tiek izmantots veidojums(khl) uz doto momentu vispār ļoti strīdīgs jautājums. To ka ir pasaules naba, teju jebkurš grib pateikt, kur nu vēl tāds cilvēks kā Putins.Projekta pirmssākumi ir biznesa projekts ar tādu mazu bērnu piešprici kā (krāniņu mērīšanās) .

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:40, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Neiebrauci-nejūtos apbēdināts.Kā tiek izmantots veidojums(khl) uz doto momentu vispār ļoti strīdīgs jautājums. To ka ir pasaules naba, teju jebkurš grib pateikt, kur nu vēl tāds cilvēks kā Putins.Projekta pirmssākumi ir biznesa projekts ar tādu mazu bērnu piešprici kā (krāniņu mērīšanās) .
vispār jau pirmsākums ir 40-to gadu vidū, kad tika aizvadīts pirmais PSRS čempionāts... kopš tā laika līga ir funkcionējusi nepārtraukti, tikai laiku pa laikam mainot formātus un nosaukumus

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:49, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau pirmsākums ir 40-to gadu vidū, kad tika aizvadīts pirmais PSRS čempionāts... kopš tā laika līga ir funkcionējusi nepārtraukti, tikai laiku pa laikam mainot formātus un nosaukumus
Labi ka vēl ar 1914 gadu nesalīdzināji kā bieži mīl daudz ko pielīdzināt, par to pašu paldies.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:50, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: nepiekrītu - man liekas turpat vien būsim kur pagājušā sezonā, bet laiks vēl ir pilnveidoties un augt
Štāls jā atnācis, kuri vēl tie pieredzējušie un meistarīgie? Grīnbergs, Tūbelis, Ozoliņš...
aizgājuši - A.Širokovs, Apelis, Gipters, Brancis, Freijs, Homjakovs, Hvorostiņins...
p.s. HK Liepāja protams var uzaudzēt sastāvu uz TRTD fermas rēķina...
Nu es domāju ka daļa vēl atgriezīsies, kāds ātrāk, kāds vēlāk

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:52, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Labi ka vēl ar 1914 gadu nesalīdzināji kā bieži mīl daudz ko pielīdzināt, par to pašu paldies.
Pirmais Krievijas čempionāts hokejā tika aizvadīts 1946. gadā. Pirms tam viņi to nejēdza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:55, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Pirmais Krievijas čempionāts hokejā tika aizvadīts 1946. gadā. Pirms tam viņi to nejēdza.
Salīdzināt ta var, sak uz doto momentu redziet ir par xvz cik vairāk kā 1914.A ko tu gribēji pateikt ar 1946 to tak cilvēki zina.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:57, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nu es domāju ka daļa vēl atgriezīsies, kāds ātrāk, kāds vēlāk
kā katru gadu migrācija notiek gan uz Latviju, gan prom no Latvijas...
J.Ozoliņš piemēram sāka sezonu Latvijā pagājušā sezonā, tad devās uz EPIHL...tagad atkal sāks Latvijā. Tā tas balanss arī būs turpmāk, bez ievērojamām izmaiņām. Diezvai kas būtiski mainīsies šosezon...
Kā norādīju, vienīgā komanda , kas var būtiski uzaudzēt sastāvu ir HK Liepāja un ar tikai uz TRTD fermas rēkina...

  -1 [+] [-]

, 2015-08-18 15:58, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau pirmsākums ir 40-to gadu vidū, kad tika aizvadīts pirmais PSRS čempionāts... kopš tā laika līga ir funkcionējusi nepārtraukti, tikai laiku pa laikam mainot formātus un nosaukumus
Tradicionāla "'loti gudru"cilvēku rakstura un intelekta īpašība-sāk par pirkstu pabeidz par pim...i,ka tik runāt.

     [+] [-]

, 2015-08-18 15:59, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Salīdzināt ta var, sak uz doto momentu redziet ir par xvz cik vairāk kā 1914.A ko tu gribēji pateikt ar 1946 to tak cilvēki zina.
Tu pats saproti ko raksti?

     [+] [-]

, 2015-08-18 16:02, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tu pats saproti ko raksti?
Es saprotu, nesaprotu kurā vietā tu uzradies ar savu viedumu un ko gribēji pateikt.

     [+] [-]

, 2015-08-18 16:05, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tu pats saproti ko raksti?
Bija divu oponentu ironija, diskusija,ielien un ne uz tās dvēseles nots sāk gudri runāt vispārzināmas lietas, kad PSRS hokeja čempis notika.Kā saka nemāci ko man darīt un neteikšu kur tev iet.

     [+] [-]

, 2015-08-18 16:12, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: un kāpēc lai neinteresētu??? Tomēr tā ir mūsu, Latvijas līga. Lai arī kādā, tomēr mūsējā. Labākas mums nav.
Kapēc nav labāka?

  +4 [+] [-]

, 2015-08-18 16:12, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: ar Fuņa līmeņrādi mērīji vai pats savējo?
Nu tad paskaidro, kāds tad līmenis ir KHL. Kurā vietā tu ierindoti KHL turnīru , kuras līgas ir labākas par KHL. Izskaidro savu viedokli.
Domāju šoreiz tikai spēles līmeņa ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-08-18 16:14, pirms 9 gadiem
Vispār apbrīnoju! KHL neinteresē, bet vienmēr pie rakstiem par šo līgu pirž līdz riebumam! Par visiem visgudrākie, kaut neseko ķip. Apbrīnojams tupums.