Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL vadība legalizē kautiņus

Jānis Celmiņš

KHL vadība legalizē kautiņus
Foto: www.khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vadība, sekojot Nacionālās hokeja līgas (NHL) piemēram, nolēmusi ne tik bargi sodīt hokejistus par kautiņiem.

Līdzšinējās divās KHL sezonās spēlētāji par kautiņiem tika sodīti visai smagi – noraidījums līdz spēles beigām un nākamās spēles izlaišana. Šosezon kautiņiem viens pret viens spēlētāji netiks noraidīti līdz spēles beigām, bet gan tiks "sēdināti" uz noraidīto soliņu, kur kautiņa izraisītājs būs spiests izciest divu + desmit, divu + divu + desmit, piecu + desmit vai divi + pieci + desmit minūšu sodu, bet kautiņa otrs dalībnieks var tikt cauri ar divu, divu + divu vai piecu minūšu sodu. Šiem noteikumiem gan būs arī izņēmuma gadījumi, kad hokejists tomēr tiks noraidīts līdz mača beigām. Par otro kautiņu mačā hokejists tiks noraidīts līdz spēles beigām. Tāpat noraidījums līdz spēles beigām draudēs hokejistam, kurš iesaistīsies divu citu hokejistu cīņā vai izaicinās pretinieku uz cīņu mača pēdējās piecās minūtēs.

Tādejādi KHL būs vēl vienu soli tuvāk NHL. Atcerēsimies, ka aizvadītajā sezonā vienā no spēlēm starp Omskas "Avangard" un Čehovas "Vitjaz" komandām hokejisti pa visiem nopelnīja 671 soda minūti.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-18 23:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāpēc ko tādu nevarētu ieviest teiksim tenisā ? Nu nevar Gulbis apspēlēt Federeru nometa raķatīti un sameta Federeram ar dūrainīšiem pa ļurbu. Skaties pēc gada skatītaju pūlis trīskāršotos un stadionus naktos kādus 100 000sk vietām celt. Tas nekas,ka spēle pazaudētu jēga,par to cik svētdienas asinskāro.
Tas līdzīgi kā nesen Bruņinieku un Valmieras ielas krustojumā bija avārija ar letalām beigām,divos naktī pilns ar cilvēkiem,ar apmierinatiem mūļiem šausmeni skatās, glābējiem kāju nav kur spert. Žēl,ka kāds nesāka biļetes tur tirgot,iedomajies,kāds bizness !?
.............un pēc tam ieviest vieglatlētikā (kaut kas nepatīk-ar šķēpu ribās),šahā-ar zirgu pa galvu,ar laidni acī,peldēšanā-kaut kas nepatīk-laiž pa burbuli.... u.t.t. Bet par to avāriju-tas ir pi....c
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-18 23:43, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāpēc ko tādu nevarētu ieviest teiksim tenisā ? Nu nevar Gulbis apspēlēt Federeru nometa raķatīti un sameta Federeram ar dūrainīšiem pa ļurbu. Skaties pēc gada skatītaju pūlis trīskāršotos un stadionus naktos kādus 100 000sk vietām celt. Tas nekas,ka spēle pazaudētu jēga,par to cik svētdienas asinskāro.
Tas līdzīgi kā nesen Bruņinieku un Valmieras ielas krustojumā bija avārija ar letalām beigām,divos naktī pilns ar cilvēkiem,ar apmierinatiem mūļiem šausmeni skatās, glābējiem kāju nav kur spert. Žēl,ka kāds nesāka biļetes tur tirgot,iedomajies,kāds bizness !?
Nu tu gan esi viens liels demagogs! No snobiskaa tennisa liidz letaaliem satiksmes negadiijumiem ielu krustojumos! Nesaskatu neko sliktu tajaa, kad tiek shaadi liberalizeeti noteikumi, vieniigais kas mani uztrauc, ir tas kaa tos interpretees tiesneshi, cik konsekventi vinji buus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-18 23:54, pirms 14 gadiem
Nu mums vajag Raiču

     [+] [-]

, 2010-08-18 23:55, pirms 14 gadiem
Spaceman rakstīja: Nu tu gan esi viens liels demagogs! No snobiskaa tennisa liidz letaaliem satiksmes negadiijumiem ielu krustojumos! Nesaskatu neko sliktu tajaa, kad tiek shaadi liberalizeeti noteikumi, vieniigais kas mani uztrauc, ir tas kaa tos interpretees tiesneshi, cik konsekventi vinji buus!
Vari precizēt? Liberalizēt kur? Tenisā,šahā u.t.t. vai tomēr hokejā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nosaukt par snobisku un neinteresantu var jebko. Un tenisā ir tādas spēles,kad emocijas talu nav snobiskas un neko daudz neatpaliek no hokeja.
Varētu vēl pajokot,jo manu teikto tu kā redzu nesaprati.
Teniss ir snobisks un lēns un neinteresants tapēc,ka tur huļiganka ir aizliegta un nav svētdienas šova cienītāju.
Citu šovu tiem lielajiem šova mīļiem vajag,ar nosaukumu ARMIJA !
Es nenosaucu tennisu par neinteresantu! Tavu sarkasmu sapratu ljoti labi, tachu sheit varaak sliecos piekrist Jurim.Shaadi noteikumi ilglaiciigaa periodaa izskaus taa saukto netiiro speeli, un starp citu tavai peedeejai rindkopai nevar nepiekrist, ja personiigi man taads shovs uz ledus nav pirmajaa vietaa, bet ljoti daudziem, pieljauju, ka gan!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-19 00:05, pirms 14 gadiem
muusejie rakstīja: Vari precizēt? Liberalizēt kur? Tenisā,šahā u.t.t. vai tomēr hokejā?
Nee blin uudenspolo!

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:06, pirms 14 gadiem
Spaceman rakstīja: Nee blin uudenspolo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:31, pirms 14 gadiem
es protams daudz nezinu par hokejistu ekjipeejumu un taa taalaak, bet vai jums neliekas ka tam avangarda chaliitim bildee ir stringi?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-19 00:31, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Juris var teikt ko grib,bet skatītaju nepiemānīsi. Vai NHL nav provokaciju,provikatoru un netīras spēles ? Vēl varētu pastrīdēties,kur ir tās vairak,KHL,vai NHL.
Visi pilnīgi dreb bailēs,ka tik bargais policists nesodītu ,sviests.
Hokejs ir vienīgais sporta veids,kur ir atļauta huliganiska kaušanās.Nekur citur nekas līdzīgs nav atļauts un par ko līdzīgu var noraut diskābeli uz visiem laikiem.
Un nekādi Policisti nekādu kārtību neieviesīs,tā ir pasaka,lai ko tādu uzskatītu par pašsaprotamu lietu un neatņemamo šīs spēles sastāvdaļu.
Nu nez, man jau liekas, ka hokejs tomeer(grozi kaa gribi) peec savas buutiibas ir rupja speele! Nav tachu taa, ka piemeeram uzbruceejs pieslido klaat aizsargam un saka apmeeram shitaa,"Tev gan shodien smuka kjivere galvaa! Vai es luudzu nevareetu tev atnemt tipu?"
Par tiem policistiem ir taa, ka ne jau kaads bailees dreb no vinjiem, tachu vinjus vairaak vai mazaak respektee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-19 00:45, pirms 14 gadiem
Mēģināšu mazliet samazināt domstarpības.....kā saprotu ir divi poli-tie kas grib(vienkāršā valodā)asāku spēli un tie kas uzskata ka asumu pietiek! Domāju būs apmierinātas abas puses,jo sodi paliek vienalga bargi(kas tomēr mazliet piebremzēs kaušļus) -tas ir kam pietiek asumu. Un tiem kam asumu par maz- vismaz neliels,bet solītis uz NHL liberālāko noteikumu pusi....

  +2 [+] [-]

, 2010-08-19 01:13, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ir daudz rupju un traumatisku spēļu. Atklāšu tev amēriku,to ko Don Cherry sauc par mīkstpēdiņu spēli ar nosaukumu Soccer,ir daudz traumatiskāks un netīraks(provokācijas,netīra spēle) sporta veids.
Tur arī neviens atļauju uz austiņas neprasa lai bumbu atņemt,bet iztiek bez oficiāli atļautas HUĻIGANKAS.
... un esošo situāciju izmanto visādi caurkrituši aktieri,kas vāļājas pa zemi kā smagi atspārdīti, lai gan viņam knapi rokai pieskārās... Ja zinātu, ka var reāli arī pa gurķi dabūt, izbeigtu to mērkaķošanos!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 01:26, pirms 14 gadiem
HOKEJS NAV BOKSS!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 01:34, pirms 14 gadiem
amsis98 rakstīja: eu tam vienam vecim bildē stringi
ir jau ari tie stringi ak jee

  +8 [+] [-]

, 2010-08-19 01:57, pirms 14 gadiem
Izlasot shaadu virsrakstu tieshaam pirmaa doma, kas ienaak prataa vitjaz chempioni

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 02:01, pirms 14 gadiem
čalis bilde spēlē stringos? ērtāk vai kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-19 08:47, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: normaali, kauties varees, bet plakaatiem vajadzees notaara izzinu
LABĀKAIS KOMENTS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-19 09:40, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lieliski! Līgā ,kurā lielai daļai klubu nav ētikas vai morāles, liberalizē noteikumus saistītus ar kautiņiem. Labi tas nebeigsies...

NHL kautiņi un klubu savstarpējās attiecības tomēr tiek kārtotas pēc noteiktiem goda kodeksiem. Vaņkām no Jugras, Avto, Sibir tās ir svešas lietas... Par Vitjaz nav vērts pat runāt.
piekrītu, arī man liekas, ka labi tas nebeigsies. Uz NHL skatīties točna nevajag tur ir gadu desmitiem ilgi izkopti nerakstīti likumi, KHL nekad tādas kārtības nebūs. Jau pavērojot pag. sezonu tā sauktos ''kautiņus'' KHL tik daudz visādu sucker punchu varēja novērot (arī visādu Dārziņu izpildijumā). Bail iedomāties kads ''pezpridjels'' tagad sāksies.

     [+] [-]

, 2010-08-19 09:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32,
Es Tev pilnībā piekrītu. Hokejā ir jāspēlē hokejs, tenisā ir jāspēlē teniss, peldēšanā ir jāpeld utt. Ja kāds grib skatīties kautiņus, tad ir speciāli sporta veidi, kur kaujas. Ir arī dubļu cīņas, kur kaujas sievietes utt, utjp. Kautiņu kultivēšana, tāpat kā sauklis "hokejs bez alus ir daiļslidošana", ir iedzīts prātā pūlim komerciālos nolūkos.

     [+] [-]

, 2010-08-19 10:25, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Kharlamovs32,
Es Tev pilnībā piekrītu. Hokejā ir jāspēlē hokejs, tenisā ir jāspēlē teniss, peldēšanā ir jāpeld utt. Ja kāds grib skatīties kautiņus, tad ir speciāli sporta veidi, kur kaujas. Ir arī dubļu cīņas, kur kaujas sievietes utt, utjp. Kautiņu kultivēšana, tāpat kā sauklis "hokejs bez alus ir daiļslidošana", ir iedzīts prātā pūlim komerciālos nolūkos.
Ko tu muldi. Tā pilnīgi un galīgi nav. Zini kāpēc? Tāpēc, ka tenisā jau iz pašiem pamatiem abi spēlētāji ir nodalīti ar tīklu un kautiņi nekad nav praktizēti. Tobišs piemērs patiesībā reti neveikls un neatbilstošs. Pārējie piemēri arī neiet kopā ar hokeju.

Un der atskatīties uz hokeja pamatiem un tās dzimteni. Jā tā ir Kanāda un tur jau no pašiem spēles pamatiem ļoti asa spēle ar kautiņiem ir norma. Respektīvi kautiņi un rupjības ir hokeja sastāvdaļa jau no pašiem sākumiemiem. Mēģinājumi izskaust šīs lietas ir mēģinājums izmainīt visas spēles fundamentus. Tas būtu tas pats, kas futbolā ļaut spēlēt ar roku.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-19 10:53, pirms 14 gadiem
kino
Par laimi es neesmu kanādietis un man patīk hokejs, nevis kautiņi. Muldi Tu pats, jo asa spēle un spēka paņēmieni nav tas pats, kas kautiņš. Kautiņš hokejā esot šovs, uz kuru nākot skatīties, bet es eju skatīties hokeju. Ir cīņas spoarta veidi, uz tiem arī var iet skatīties, ja grib kautiņus redzēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-19 10:55, pirms 14 gadiem
Koks ar diviem galiem. Bet patiesībā Dinamo jāsāk ausīties un kādam būs jāuzņemas papildu pienākumi, jo tīro kausli dinamo nepirks, tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2010-08-19 10:55, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Kharlamovs32,
Es Tev pilnībā piekrītu. Hokejā ir jāspēlē hokejs, tenisā ir jāspēlē teniss, peldēšanā ir jāpeld utt. Ja kāds grib skatīties kautiņus, tad ir speciāli sporta veidi, kur kaujas. Ir arī dubļu cīņas, kur kaujas sievietes utt, utjp. Kautiņu kultivēšana, tāpat kā sauklis "hokejs bez alus ir daiļslidošana", ir iedzīts prātā pūlim komerciālos nolūkos.
tieši tā - atklāti kautiņi ir tas, kas hokeju padara nožēlojamu - šeit es pilnībā piekrītu. Īstenībā tie kaušļi parāda sevi nožēlojamā veidā - kā vāja rakstura cilvēki, kas nespēj savaldīt savas emocijas.
Tas, ka hokejam grib piesaistīt vairāk skatītājus ar kautiņu palīdzību, norāda vien tikai uz to, ka līgai ir problēmas ar skatītājiem un viņi meklē vieglākos ceļus tā vietā, lai attīstītu pašu un hokeju un līgu. nožēlojami...

     [+] [-]

, 2010-08-19 11:00, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ko tu muldi. Tā pilnīgi un galīgi nav. Zini kāpēc? Tāpēc, ka tenisā jau iz pašiem pamatiem abi spēlētāji ir nodalīti ar tīklu un kautiņi nekad nav praktizēti. Tobišs piemērs patiesībā reti neveikls un neatbilstošs. Pārējie piemēri arī neiet kopā ar hokeju.

Un der atskatīties uz hokeja pamatiem un tās dzimteni. Jā tā ir Kanāda un tur jau no pašiem spēles pamatiem ļoti asa spēle ar kautiņiem ir norma. Respektīvi kautiņi un rupjības ir hokeja sastāvdaļa jau no pašiem sākumiemiem. Mēģinājumi izskaust šīs lietas ir mēģinājums izmainīt visas spēles fundamentus. Tas būtu tas pats, kas futbolā ļaut spēlēt ar roku.
kino - Tu vari daudz pastāstīt par kautiņiem NHL 20-jos un 30-jos gados? tiešām tie jau tad bija NHL?

bez tam, Tu gribi teikt, ja spēle paiet bez neviena kautiņa, tad tā ir galīgi neizdevusies spēle? vai kā?

P.s. futbolā pašos pirmsākumos bija atļauts spēlēt ar roku. vēlāk futbols sadalījās 2 sporta veidos regbijā un futbolā.

     [+] [-]

, 2010-08-19 11:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kino - Tu vari daudz pastāstīt par kautiņiem NHL 20-jos un 30-jos gados? tiešām tie jau tad bija NHL?

bez tam, Tu gribi teikt, ja spēle paiet bez neviena kautiņa, tad tā ir galīgi neizdevusies spēle? vai kā?

P.s. futbolā pašos pirmsākumos bija atļauts spēlēt ar roku. vēlāk futbols sadalījās 2 sporta veidos regbijā un futbolā.
Pag, kur tad es pieminēju NHL? Es runāju par hokeja pirmsākumiem un jā, cik nu "literatūras" esmu par to laiku lasījis tad, rubaki un asumi uz dīķa bija lielā cieņā.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-19 11:40, pirms 14 gadiem
Zheel. Cereeju ka KHL liidz tam nenolaidīsies.

     [+] [-]

, 2010-08-19 12:31, pirms 14 gadiem
Daudzi te piemin tenisu,nezinu visi jau neatcerās DŽ.Makinroju,man liekas populārākais tenisists. Slavens viņš bija ar savu lielisko spēli , bet vēl daudz vairāk viņš daudziem patika savas uzvedības dēļ....lamāšanos , pretinieka aprunāšanu,špļaušanu, raķetes mētāšanu un citām izdarībām,varbūt tas daļai nepatika, bet daudzi tikai tāpēc gāja uz tenisu.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-19 12:59, pirms 14 gadiem
Manuprāt diezgan apsveicams lēmums.
Domāju tas samazinās tīšu rupju spēli, protams izņemot atsevišķas komandas, jo zinās ka pēctam var atrauties. Un galvenais ka par iejaukšanos kautiņa arī bargi sodi. Cerams ka tas vismaz nedaudz sakārtos kopistisko bara grūstīšanos kas KHL tik iemīļota.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-19 15:11, pirms 14 gadiem
laikam beidzot saprata...

vel varētu nešūties klāt par to ,ka piemēram kads no hokejistiem gūst Hat-trick un skatītāji met cepurītes... ka reizē kad Ņiživijs guva savus 3.vārtus pret Minskas Dinamo.