Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" panāk vienošanos ar Holtu uz divām sezonām

"Dinamo" panāk vienošanos ar Holtu uz divām sezonām
Kriss Holts

Kontinentālās Hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" ir panākusi vienošanos uz divām sezonām ar 25 gadus veco amerikāņu vārtsargu Krisu Holtu, kurš pēdējo sezonu aizvadīja AHL klubā Binghemptonas "Senators", vēsta rīdzinieku mājaslapa internetā.

Holts pa nepilnai spēlei ir aizvadījis NHL klubu Ņujorkas "Rangers" un Sentluisas "Blues" sastāvos. 2003. gadā Krisu Holtu 6. kārtā ar kopējo 180. numuru draftēja "Rangers". Labas atsauksmes par šo vārtsargu izteica gan Artūrs Irbe, gan Kaspars Daugaviņš, kurš ar Krisu kopā aizvadītajā sezonā spēlēja Binghamtonā.

Augumā visai raženais Kriss Holts (augums – 193 cm, svars – 103 kg) dzimis 1985. gada 5. jūnijā Kanādas pilsētā Vankūverā, tomēr ir ASV pilsonis un 2003. gadā ASV U-18 izlases sastāvā piedalījās arī pasaules čempionātā. Pēc divām aizvadītām sezonām NCAA studentu čempionātā Nebraskas – Omahas universitātes komandas sastāvā, 2005/2006. gada sezonā sāka savu profesionālā hokejista karjeru, piecu sezonu laikā piedaloties NHL 2 spēlēs, AHL 77 spēlēs, ECHL 120 spēlēs.

Pēdējā sezonā Kriss Holts bija Latvijas izlases uzbrucēja Kaspara Daugaviņa kluba biedrs AHL klubā Binghemptonas "Senators", kurā 33 spēlēs atvairīja 90.5% metienu un vidēji zaudēja 2,95 vārtus, četras reizes nosargājot savus vārtus neieņemtus un palīdzēja komandai izcīnīt 16 uzvaras (visos šajos statistikas rādītājos labākā statistika komandā), kā arī pamanījās gūt arī vienus vārtus. Interesanti, ka Kriss Holts ļoti labi spēlē arī golfu un savulaik viņam bija jāizvēlas ar kuru sporta veidu nodarboties profesionāli, taču priekšroka tika atdota hokejam, nevis golfam.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

 +82 [+] [-]

, 2010-06-18 16:31, pirms 15 gadiem
Tatad Masalska nebus

+104 [+] [-]

, 2010-06-18 16:33, pirms 15 gadiem
LeBrOnS23 rakstīja: Tatad Masalska nebus
Jaa beidzot tas noticis

  -4 [+] [-]

, 2010-06-18 16:33, pirms 15 gadiem
Mhm,es gan būtu gribējusi lai Edža paliek,jo nu ko var zināt ar šitiem abiem,bet nu ko var darīt.

 +30 [+] [-]

, 2010-06-18 16:40, pirms 15 gadiem
jā, risks pastāv, bet es domāju ka viss būs ok!

+274 [+] [-]

, 2010-06-18 16:41, pirms 15 gadiem
LeBrOnS23 rakstīja: Tatad Masalska nebus
Varbuut taa ari labak,jo tomer visu gadu visi kopaa tapec ari izlasei vairs nav taada motivacija,vel bus iemesls pastiprinati sekot tam KHL komandam kur musejie spelee,protams zzel,bet nu ko dariit...

 +44 [+] [-]

, 2010-06-18 16:44, pirms 15 gadiem
masalskis ir viens no visnestabilaakajiem latvijas izlases 1. vaartusargiem kaadi jebkad ir bijushi,un to naudu ,ko vins prasiija,vins pat pusi nav pelniijis!Cerams ,ka dinamo rindaas vairs nekad neatgrieziisies!

 +30 [+] [-]

, 2010-06-18 16:44, pirms 15 gadiem
Kaut kā netipiski Dinamo vienoties uz divām sezonām ar leģionāru. Sējējs acīmredzot redz viņā lietaskoku.

 +18 [+] [-]

, 2010-06-18 16:46, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: Varbuut taa ari labak,jo tomer visu gadu visi kopaa tapec ari izlasei vairs nav taada motivacija,vel bus iemesls pastiprinati sekot tam KHL komandam kur musejie spelee,protams zzel,bet nu ko dariit...
tieši tā es pimēram vairāk sekošu līdz nākamajam masaļska klubam!
ari turēšu īkšķus par habarovsku

     [+] [-]

, 2010-06-18 16:47, pirms 15 gadiem
+ vēl Sējējs padomājis mazā ilgtermiņā

  -4 [+] [-]

, 2010-06-18 16:47, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: Varbuut taa ari labak,jo tomer visu gadu visi kopaa tapec ari izlasei vairs nav taada motivacija,vel bus iemesls pastiprinati sekot tam KHL komandam kur musejie spelee,protams zzel,bet nu ko dariit...
Kur ir garantija, ka Masaļskis tiks citā KHL klubā?
Viņam tik pāris varianti vien ir... ja ukraiņi viņu uzmetīs nebūs labi.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 16:50, pirms 15 gadiem
Kas visā šajā ir interesantākais, ka līgums ir uz 2 sezonām..... RD plāno jau ne tikai nākamo, bet arī vēl jau 2011/2012 gada sezonu...???? Finansējumu priekš viņas jau ir atraduši...? Vai strādā ar cerību, ka "gan jau atradīsim"?

 +15 [+] [-]

, 2010-06-18 16:50, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kur ir garantija, ka Masaļskis tiks citā KHL klubā?
Viņam tik pāris varianti vien ir... ja ukraiņi viņu uzmetīs nebūs labi.
Kāpēc lai ukraiņu viņu uzmestu?
Slēpts komentārs: rolis19

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 16:52, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Kāpēc lai ukraiņu viņu uzmestu?
Atrod kādu, viņuprāt, labāku un/vai lētāku variantu. Tā nebūs pirmā reize kad hokejā tā notiek.

Man tāds jautājums KHL ekspertiem, vai krievu klubiem drīkst būt divi vārtsargi leģionāri?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 16:56, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atrod kādu, viņuprāt, labāku un/vai lētāku variantu. Tā nebūs pirmā reize kad hokejā tā notiek.

Man tāds jautājums KHL ekspertiem, vai krievu klubiem drīkst būt divi vārtsargi leģionāri?
Par krievu klubiem nezinu viņi tur tās normas maina turp un atpakaļ, bet ukraiņiem (arī belariem, kazahiem) var būt kaut 3 vārstargi- leģionāri.... tagad stirpi reāls liekas variants, ka Edža tomēr vienosies ar Kijevu....

 +47 [+] [-]

, 2010-06-18 16:57, pirms 15 gadiem
Nu nav Masaljskis nekaads izcilais vaartusargs,labs videeja liimenja speeleetaajs,paldies par to ko vinjsh izdariija RD un izlasee,bet nu taa,lai vinju uzskatiitu par neaizvietojamu,tas ir par daudz prasiits!

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 17:02, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atrod kādu, viņuprāt, labāku un/vai lētāku variantu. Tā nebūs pirmā reize kad hokejā tā notiek.

Man tāds jautājums KHL ekspertiem, vai krievu klubiem drīkst būt divi vārtsargi leģionāri?
Krievijas klubos drīkst būt tikai 1 vārtu vīrs leģionārs .

 +24 [+] [-]

, 2010-06-18 17:14, pirms 15 gadiem
interesanti kurš būs pirmais , šitais vai Karlsons... laikam pirmais tomēr būs Karlsons,bet nu šitais arī nav zemē metams, Irbe sliktu neieteiktu!)

 +14 [+] [-]

, 2010-06-18 17:22, pirms 15 gadiem
ja kādam interesē, lūk Holta vārtu guvums - youtube.com: YouTube
- Chris Holt Goal.mov

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 17:25, pirms 15 gadiem
SC autori kā parasti bremzē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 17:30, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: interesanti kurš būs pirmais , šitais vai Karlsons... laikam pirmais tomēr būs Karlsons,bet nu šitais arī nav zemē metams, Irbe sliktu neieteiktu!)
Gan jau, ka katrs no viņiem dabūs iespēju sevi parādīt pārbaudes spēlēs un pēc tam arī Jūlis izdomās, kas iesāks kā Nr.1, kas kā Nr.2..... es drīzāk liktu uz šo Holtu, ka šamais vismaz sākumā būs Nr.1! Kapēc? Da vienkārši čujs tāds, ka šitas varētu būt ņemts ar domu kā Nr.1 ko arī varētu apstiprināt tas fakts, ka it kā "Arča viņu ieteica" un viņam tagad ir 2 gadu līgums...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 17:31, pirms 15 gadiem
Ja vārtsargs skaitās puskomanda, tad RD vietējie būs stipri mazakumā Globalizācija ibitīt

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 17:34, pirms 15 gadiem
man šķiet tikpat labs ieguvums kā karlssons šķiet ka skudram taisnība, ka vārtsargu līnija bus stiprā puse, bet vel derētu kādus labus uzbrucējus.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 17:34, pirms 15 gadiem
SC guļ?!

     [+] [-]

, 2010-06-18 17:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kas visā šajā ir interesantākais, ka līgums ir uz 2 sezonām..... RD plāno jau ne tikai nākamo, bet arī vēl jau 2011/2012 gada sezonu...???? Finansējumu priekš viņas jau ir atraduši...? Vai strādā ar cerību, ka "gan jau atradīsim"?
Jā, tas ir viennozīmīgi interesanti. Es jau labprāt cerētu, ka ir viņi kaut kādas garantijas saņēmuši, bet ticība tam ir visai nosacīta.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 17:41, pirms 15 gadiem
Starp citu arī pirms gada tandēms Masaļskis/Pruseks tika saukti par gandrīz spēcīgāko kīperu līniju KHLā. Ja kādam interesē, var ieiet apskatīties kurā vietā esam pec ielaistajām ripām

 +12 [+] [-]

, 2010-06-18 17:48, pirms 15 gadiem
Dany#15 rakstīja: par 3kg smagāks nekā Hosa.
A, kas ir Hosa??? Tu domaaji Hossu no AK Baars!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 17:49, pirms 15 gadiem
dEEPZ rakstīja: man šķiet tikpat labs ieguvums kā karlssons šķiet ka skudram taisnība, ka vārtsargu līnija bus stiprā puse, bet vel derētu kādus labus uzbrucējus.
Skudram ticeet taapat kaa ar Arnasonu pusgada lauliibaa staaties, ne tas, ne shitas....a mozh ....!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 17:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Starp citu arī pirms gada tandēms Masaļskis/Pruseks tika saukti par gandrīz spēcīgāko kīperu līniju KHLā. Ja kādam interesē, var ieiet apskatīties kurā vietā esam pec ielaistajām ripām
pag.sezonas sākums bija pagalam sūdīgs visiem, arī vārtsargiem. pussezonu šos abus raustīja, tikai sezonas otrajā pusē parādījās jel kāda skaidrība - kas ir kas. nedomāju, ka tas viņus baigi apmierināja. piekam, kas gan to būtu domājis, ka Martinam tā neies ar veselību... nu labi, tas jau tikai tā, bet skatoties uz to visu, - nav brīnums, ka abi rādīja nestabilu sniegumu.

un tomēr, žēl, ka Masaļskis, nu jau VISTICAMĀK, ir prom no Rīgas. bet nekur jau viņš tāpat nepazūd, vienkārši cits klubs, tas arī viss. lai viņam veicas!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 17:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Starp citu arī pirms gada tandēms Masaļskis/Pruseks tika saukti par gandrīz spēcīgāko kīperu līniju KHLā. Ja kādam interesē, var ieiet apskatīties kurā vietā esam pec ielaistajām ripām
Kurš tā to sauca??? Pirms sezonas visi var saukt, ka viņiem visas līnijas stipras, SKA to pierādīja sezonas gaitā, bet play-off ...kaut kā nesanāca! Un nemaz neapgalvo, ka SKa fani nebļāva- SKA- chempion!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 17:53, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Skudram ticeet taapat kaa ar Arnasonu pusgada lauliibaa staaties, ne tas, ne shitas....a mozh ....!
nu beidz, Arnasonam nav ne vainas. vai esi kādreiz redzējis viņu spēlējam, ja neskaita DR ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 17:56, pirms 15 gadiem
divi vartsargi-legionari tas tomer ir nedaudz skumji...:/

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 17:59, pirms 15 gadiem
Ja vārtsargu līnija buksēs... tfu, tfu, tfu... visas bumbas Irbem.
Veiksmes Edgaram nākamajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 17:59, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: divi vartsargi-legionari tas tomer ir nedaudz skumji...:/
mums pašiem vispār ir vēl kāds sakarīgs variants, kuru paņemt kā trešo?

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:00, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nu beidz, Arnasonam nav ne vainas. vai esi kādreiz redzējis viņu spēlējam, ja neskaita DR ?
Es vinju pietiekoshi redzeeju RD, mani neinteresee kaa vinjsh speeleeja tur vai citur...to var saukt par atslidoshanu!

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:00, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kurš tā to sauca??? Pirms sezonas visi var saukt, ka viņiem visas līnijas stipras, SKA to pierādīja sezonas gaitā, bet play-off ...kaut kā nesanāca! Un nemaz neapgalvo, ka SKa fani nebļāva- SKA- chempion!
Zin, nepierakstīju, bet tā doma izskaneja gan komentēros, gan arī no kompetentāku ļaužu puses. Vnk interesanti, reāli sezonā pēc statiem linīja bija zem vidējās, lai gan komanda ar visu to sasniedza labus rezultātus. Es nezinu ko bļava SKA fani, mani tas maz interesē. Vnk daudzi lai novertētu kiperu skatas tikai statos....Tas pats dievinatais Pruseks uz Rigu no Spartaka atnāca ar vidēji 3 goliem spēlē...

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:01, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Es vinju pietiekoshi redzeeju RD, mani neinteresee kaa vinjsh speeleeja tur vai citur...to var saukt par atslidoshanu!
skumji, ka spried tikai pēc tā

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Zin, nepierakstīju, bet tā doma izskaneja gan komentēros, gan arī no kompetentāku ļaužu puses. Vnk interesanti, reāli sezonā pēc statiem linīja bija zem vidējās, lai gan komanda ar visu to sasniedza labus rezultātus. Es nezinu ko bļava SKA fani, mani tas maz interesē. Vnk daudzi lai novertētu kiperu skatas tikai statos....Tas pats dievinatais Pruseks uz Rigu no Spartaka atnāca ar vidēji 3 goliem spēlē...
Veciit, pirms sezonas (peec paarbaudes machiem) mees vispaar bijaam karalji- sitaam visu un visus! Bet sezonaa (kuras saakumu gan norakstiishu uz Juulja un kompaanijuas reekjina) vieniigais vilceejs bija Edzha, Martins vairaak mociijaas ar traumaam! Nedomaaju, ka shie keksi buus labaaki!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 18:04, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: skumji, ka spried tikai pēc tā
Arnasons bija liela kļūda no Savicka puses. Tas ,kāds viņš bija pirms pieciem vai desmit gadiem, neko nemaina...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 18:05, pirms 15 gadiem
mums tagat ira vismaz vartusargi ar kaadu pieredzi! jaa par aizsargiem gan shvakaak un arii par uzbrucejiem! Bet es domaju ka sezona buus laba! DINAMO VISLABAKIE!

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:06, pirms 15 gadiem
Pēc statiem jau nekas īpašs, bet nu Irbe jau sliktu neieteiktu. Lai gan pēc sezonas paskatīsimies kas Irbe par skautu. Interesanti, ka uz 2.sezonām, pirmais leģionārs kuram tik ilgs kontrakts!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 18:06, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: skumji, ka spried tikai pēc tā
Nu, koleegji, peec kaa man spriest, ja manas miiljotaas komandas sastaavaa speelee NHL vecis, bet izskataas blaavaaks kaa Lauris un Mikjelis! (Man par to prieks)! Un skumt tu vari peec Arnasona labajiem laikiem, bet RD vinjsh atslidoja kaa Skudras protezhee! Iespeejams, ka shosezon atkopsies Eiropaa un saaks speeleet, bet taa ticiibas vinjam nav!

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:06, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Veciit, pirms sezonas (peec paarbaudes machiem) mees vispaar bijaam karalji- sitaam visu un visus! Bet sezonaa (kuras saakumu gan norakstiishu uz Juulja un kompaanijuas reekjina) vieniigais vilceejs bija Edzha, Martins vairaak mociijaas ar traumaam! Nedomaaju, ka shie keksi buus labaaki!
Es zinu kā bija Par šiem keksiem man maza nojausma un es vispar neesmu no nakotnes pareģotājiem, man kaut ka nesanāk. Man jau gribejas (ja Edgara nav komandā) vienu importa lietaskoku un kādu tautieti ka otro, bet....

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:07, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pēc statiem jau nekas īpašs, bet nu Irbe jau sliktu neieteiktu. Lai gan pēc sezonas paskatīsimies kas Irbe par skautu. Interesanti, ka uz 2.sezonām, pirmais leģionārs kuram tik ilgs kontrakts!
Gan jau 1+1!

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:07, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Arnasons bija liela kļūda no Savicka puses. Tas ,kāds viņš bija pirms pieciem vai desmit gadiem, neko nemaina...
jā, varbūt arī bija kļūda. bet, ko var gribēt no spēlētāja ar tādu spēles laiku? un nedomāju, ka tas pats Skudra viņu ieteica tāpēc, ka viņš baigi slikti spēlē, atslido un ko vēl ne, BET tas jau ir cits stāsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:10, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, varbūt arī bija kļūda. bet, ko var gribēt no spēlētāja ar tādu spēles laiku? un nedomāju, ka tas pats Skudra viņu ieteica tāpēc, ka viņš baigi slikti spēlē, atslido un ko vēl ne, BET tas jau ir cits stāsts
Skudra apvārdoja Savicki. Tas, ka Arnasons RD sastāvā nebūs labs, bija skaidrs jau pirms viņa nolaišanās Rīgas lidostā.

 +15 [+] [-]

, 2010-06-18 18:11, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es zinu kā bija Par šiem keksiem man maza nojausma un es vispar neesmu no nakotnes pareģotājiem, man kaut ka nesanāk. Man jau gribejas (ja Edgara nav komandā) vienu importa lietaskoku un kādu tautieti ka otro, bet....
Tur jau taa lieta...iedomaajies, ka...(es gan to negibu pieredzeet)...neviens no shiem viiriem nespeej iedziivotie KHL hokejaa ( kaa tas bija ar Maskavas Dinamo kavaleeriju)???? Bet Edzha bija stabila veertiiba! Krita, vinju sita, bet staaveeja ( un atdeva RD visu savu sirdi)! Atceries, kaa gaidiijaam, vai Edzha spees atgriezties pret MVD- dakteru potes, pasha gribas speeks un Edzha laukumaa ( bet vai tas bija pareizaakais???)
A, tagad divi viirelji, kas nekad KHL nav speleejushi, bailiigi!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:11, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Nu nav Masaljskis nekaads izcilais vaartusargs,labs videeja liimenja speeleetaajs,paldies par to ko vinjsh izdariija RD un izlasee,bet nu taa,lai vinju uzskatiitu par neaizvietojamu,tas ir par daudz prasiits!
Latvijas izlasei viņš ir neaizvietojams...

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:12, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, varbūt arī bija kļūda. bet, ko var gribēt no spēlētāja ar tādu spēles laiku? un nedomāju, ka tas pats Skudra viņu ieteica tāpēc, ka viņš baigi slikti spēlē, atslido un ko vēl ne, BET tas jau ir cits stāsts
Taksh speeles laiks vinjam bija pietiekosh! Veel joprojaam staav vinja piespeeles, ko praktiski 95% paarkjeera pretinieks uz savaas zilaas liinijas! Cita runa, kad pats gaajaa zonaa!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:13, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu, koleegji, peec kaa man spriest, ja manas miiljotaas komandas sastaavaa speelee NHL vecis, bet izskataas blaavaaks kaa Lauris un Mikjelis! (Man par to prieks)! Un skumt tu vari peec Arnasona labajiem laikiem, bet RD vinjsh atslidoja kaa Skudras protezhee! Iespeejams, ka shosezon atkopsies Eiropaa un saaks speeleet, bet taa ticiibas vinjam nav!
nnnu varu Tev piekrist. vnk totāli apriebušās visas tās runas ap Arnasonu. neapgalvoju, ka viņš labi spēlēja DR rindās, bet tipiska LV līdzjutēju morāle. tad Laviņš, tad Arnasons, tas šitas... principa pēc kāds jāaptirš, nekas vairāk

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:15, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nnnu varu Tev piekrist. vnk totāli apriebušās visas tās runas ap Arnasonu.
Īsāk sakot, Tev apriebusies patiesība?

Arnasonam šāda "slava" ir visās komandās, kurās viņš ir bijis (varbūt izņemot Čikāgu)

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:20, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Īsāk sakot, Tev apriebusies patiesība?

Arnasonam šāda "slava" ir visās komandās, kurās viņš ir bijis (varbūt izņemot Čikāgu)
patiesība ta patiesība. bet fakts, ka kādam vienmēr jābūt apkakātam. un galvenokārt tie ir "inteliģentie, viszinošie" līdzjutēji
neatceros kas, bet kāds teica jau pēc pirmajām Arnasona spēlēm DR rindās, ka viņš tāds ir bijis vienmēr un visur, nekas pārsteidzošs

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:20, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nnnu varu Tev piekrist. vnk totāli apriebušās visas tās runas ap Arnasonu. neapgalvoju, ka viņš labi spēlēja DR rindās, bet tipiska LV līdzjutēju morāle. tad Laviņš, tad Arnasons, tas šitas... principa pēc kāds jāaptirš, nekas vairāk
Esmu no tiem, kas reizeem tieshaam RD balkji nesaskatu, bet Lavinju nekad neesmu aizticis, bet Arnasons nav muusu puika, lai slido citur, bet muuseejie RD sitiisies par sevi, par tevi un RD!

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:23, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Īsāk sakot, Tev apriebusies patiesība?

Arnasonam šāda "slava" ir visās komandās, kurās viņš ir bijis (varbūt izņemot Čikāgu)
Negribu piekrist, tik ilgi ar taadu attieksmi vinjsh (vinja kalibra speeleetaajs) nevareetu NHL atrasties! Taatad, bija varenums, bet, tagad atslidoja. Atceramies Sandi, saakumaa bija nekaads, bet bija meisteriiba, ko vinjsh paaraadiija, bet Arnasons...raadiija...neraadiija...atkal kaut ko paraadiija!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:27, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Negribu piekrist, tik ilgi ar taadu attieksmi vinjsh (vinja kalibra speeleetaajs) nevareetu NHL atrasties! Taatad, bija varenums, bet, tagad atslidoja. Atceramies Sandi, saakumaa bija nekaads, bet bija meisteriiba, ko vinjsh paaraadiija, bet Arnasons...raadiija...neraadiija...atkal kaut ko paraadiija!
Arnasons lielā mērā visu karjeru bija tāds pofigists. Protams, viņš tur bija daudz labākā fiziskajā, bet attieksme bija apmēram tāda pati.

Pēdējos gados pirms RD viņa karjerā bija ļoti straujš kritiens. To Savickim vajadzēja saredzēt, nevis skatīties uz to gadu Čikāgā.

Bet,protams, Savickis tak neko no hokeja nejēdz, kamēr Skudra ir ieinteresētā persona.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 18:34, pirms 15 gadiem
Un sita dinamo palidz attistities latvijas hokejam perkot tos amisus butu padomajusi ka pa div gadiem iespelet kadu jaunu latviesu vartsargu, plus ka kads vispar var nolikt masalu vina del dinamo tika otraja karta un viss

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:37, pirms 15 gadiem
tagad Dāvids Petrašaks ir brīvs, 34 gadi viņam jau, bet varbūt varētu ar viņu parakstīt līgumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 18:42, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: 2 labi vārtusargi!!
2 nepārbaudīti vārtsargi!!

:

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:45, pirms 15 gadiem
ta tad tagad jau ir mums divi loti labi vartsargs Holts un tas zviedru vel vartsargs..doamjams bus loti labs paildinajums DinamoTagda tik jamekle stabils uzbrucejs un centra speletajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 18:48, pirms 15 gadiem
Dzimis Vankūverā , tiem jau hokejs asinīs , slikts nevar būt. ^^

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:50, pirms 15 gadiem
Ļaunais rakstīja: Dzimis Vankūverā , tiem jau hokejs asinīs , slikts nevar būt. ^^
Pilnīgi piekrītu!

 +20 [+] [-]

, 2010-06-18 18:53, pirms 15 gadiem
labs.. divi tādi gandrīz divmetrīgi vartsargi mums ja būs kautiņš, tad aizmugure nopietna un vienmēr laukumā!

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 18:59, pirms 15 gadiem
ja būs sūd.... sezona , viss maz būs uz ko novelt vainu !!!!!
Uz milžiem

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:03, pirms 15 gadiem
ta jau šosezon neuzbruksim , ja jau varam 2 vārtsargus , leģionārus pirkt

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 19:05, pirms 15 gadiem
Vārtsargu līnija pēc parametriem būs iespaidīgā, cerams, ka arī pēc statistikas.

 +20 [+] [-]

, 2010-06-18 19:10, pirms 15 gadiem
Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:14, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Kādreiz bija norma ka 50% spēļu jāaizvada Krievijas vārtsargam un leģionāru kvota bija ka GK=2 leģionāri bet tās atcēla taka tagad 1=1.Parakstīt jau var cik grib leģionarus bet spēlē iziet liekas var noteikts skaits.Es nekļūdos,als?
Tā liekas bija pirmajā KHL sezonā, ka bija 50/50 (50% var nospēlēt leģionārs, 50% ir jānospēlē krievu varotčikam dēļ kā mēs arī tādu Pruseku tad dabujām no Spartaka), bet pēc tam cik atceros šie bišķi tās normas pamainija.... arī tagad jau vēl nekas nav zināms kā un kas būs šajā nākamajā sezonā.... poživjom uviģim!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 19:19, pirms 15 gadiem
Divi leģionāru vārtsargi - interesanti, interesanti. Masaļska tātad nebūs, un es piekritīšu tiem, kas saka, ka tā varbūt būs pat labāk!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 19:19, pirms 15 gadiem
Man domāt, ka divu gadu līgums ir ar domu, ja nu šis kapā kā Gārnets, tad iespēja viņu paturēt uz vēl vienu sezonu vai labi pārdot, ja to ļauj KHL noteikumi. Jā, pievienojos tiem, kas vēlas RD redzēt kādu pašmāju kīperu (Raitums, Enkuzens).

  -3 [+] [-]

, 2010-06-18 19:24, pirms 15 gadiem
Paaiciniet ķīniešus,tie spēlēs par pusvelti,nah.. latvijai sponsorēt leģeonārus.Tāds dinamo mums nav vajadzīgs.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 19:26, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.
Aprobezhoti RD fani taa arii veel joprojaam svin vareno 5-8 to, bet Latvijas izlase skumst par 11to! Bet ej noshauties, peec liigu rangaa RD ir taalu paklajaa, bet Latvijas izlase 11taa! RD uzskatu par veiksmiigu projektu, kaameer ir gaazes nauda! Un tev kaa RD fanam iesaku iespringt, taas naudas ar katru gadu paliek mazaak, tamdeelj ar shaadi otradnji arii ir RD!

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:29, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 2 nepārbaudīti vārtsargi!!

:
Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:34, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....
Parasti gan ar nekaadiem nesleedz 2u gadu liigumus!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 19:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....
Piekrītu tavam teiktajam, jo arī mans komentārs bija atbilde uz Masalskis123 komentāru "2 labi vārtsargi!!".

Nevajag viņus nolikt, bet nevajag arī pāragri priecāties.

Diemžēl, pēc pagājušās vasaras pārbaudes spēlēm skatos samērā skeptiski, lai vērtētu sniegumu.

Pēc pirmajām reg. sezonas 10 spēlēm varēs redzēt, kas un kā

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:42, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Parasti gan ar nekaadiem nesleedz 2u gadu liigumus!
Tā jau parasti (uzsveru PARASTI) ir, bet mēdz būt arī gadijumi, kad komandas "iegrābjas"..... cerēsim gan, ka šis būs parasts gadijums!

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pēc pirmajām reg. sezonas 10 spēlēm varēs redzēt, kas un kā
Un tā arī būs sava veida atbilde uz ko katrs no viņiem ir spējīgs....

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 19:48, pirms 15 gadiem
nu ko paskatīsimies, ka viņš izskatās spēles laika.Ko Daugaviņš saka tas neko nenozīme,jo par savu bijušo kluba biedru neko sliktu jau netieks.

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:58, pirms 15 gadiem
nevienam nevajag lūgties,ja domā,ka baigās zvaigznes,tad lai lidinās mākoņos,bet nav jau tā-diemžēl....

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 19:59, pirms 15 gadiem
Vai tya mums savu veču trūkst? Jeb šie sasapņojušies par bagātību salu un nespēj reāli novērtēt savu līmeni?

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:03, pirms 15 gadiem
A kurš tagad būs 1. vārtsargs?

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:09, pirms 15 gadiem
vakardienas manu forma zinju par sho lietu izdzesa... un shodien jau ieliek ka jaunumu

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:09, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Skudram ticeet taapat kaa ar Arnasonu pusgada lauliibaa staaties, ne tas, ne shitas....a mozh ....!
varu derēt, ka Arnasons šogad būtu labāks tikpat labi viņam sanāk, kā karsumam iespēlējies NHL, pēkšņi tevi aizmaina uz ahl un šaibas neiet iekšā, arnasonam tāds pats variants morālais zems, bet protams khl viņam vaidzēja vairāk pielikt.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 20:14, pirms 15 gadiem
Kad komandaa pievienosies kaads centra uzbruceejs,kuri R.Dinamo ir vajadzigi kaa eest,kad buus kaads snaipers,kas tieshaam prot mest,kad buus kaads aizsargs,kursh prot labi un preciizi uzskelt pa vaartiem,taada sajuuta,ka taadu speeleetaaju R.Dinamo nebuus naakoshgad,un Shuplers peec katras speeles varees kunksteet,ka nav centru,ka nav kaartiiga snaipera,aizsardziiba suudiiga utt.Ar vaartusargiem galiigi nepietiek,lai komanda vismaz iekljuutu play-off!

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:17, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Aprobezhoti RD fani taa arii veel joprojaam svin vareno 5-8 to, bet Latvijas izlase skumst par 11to! Bet ej noshauties, peec liigu rangaa RD ir taalu paklajaa, bet Latvijas izlase 11taa! RD uzskatu par veiksmiigu projektu, kaameer ir gaazes nauda! Un tev kaa RD fanam iesaku iespringt, taas naudas ar katru gadu paliek mazaak, tamdeelj ar shaadi otradnji arii ir RD!
Idiot!Man ir pilnīgi vienalga kurā vietā pēc pasaules ranga atrodas Latvija.Ja nesaprati,tad atkārtošu.Man šobrīd interesē tikai Rīgas Dinamo projekts.Jo pasaulē mēs vienalga augstāk par dirsu neuzleksim,bet tāds KHL visu sezonu dod aizraujošas spēles.Ja esi no Liepājas,tad dikti saprotu tevi.Nu nav jums paveicies.Itkā ir pašiem sava komanda kuru atbalstīt,taču tas viss nevienam tā pa īstam jums pašiem nesaista.Savukārt Dinamo itkā ir pretinieki,taču Viņu spēles jums taču pašiem vairak interesē

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 20:26, pirms 15 gadiem
Nu cerams ka vins sargas vartus ne sliktak par Masalski!!!
Bet uz kadu gadijumu mums ir Karlssons

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 20:33, pirms 15 gadiem
Piekrītu Scorpion, dēļ KHL Pasaules čempis aiziet smagi otrajā plānā, bet par krievu naudu uztraukties nevajadzētu, tā kādu laiku būs.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 20:52, pirms 15 gadiem
Šis gājiens no RD puses vislabāk parāda, kā RD rūpējas par mūsu hokeja attīstību. Diez kurš skaitīsies RD nomināli trešais vārtsargs?? Jacer,ka tas nebūs ārzemnieks!
Būtu interesanti uzzināt vai Savickim garantija no ITERA RU,ka nākošā sezonā RD arī tiks finansēts,jau kabatā,jeb Savickis cer,ka pēc saeimas vēlēšanām viņa čomi būs pie šprices,kas nocirps kādu miljonu pensionāriem,lai iedotu RD. Būs jabalso par Vienotību.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 21:04, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Piekrītu Scorpion, dēļ KHL Pasaules čempis aiziet smagi otrajā plānā, bet par krievu naudu uztraukties nevajadzētu, tā kādu laiku būs.
Kā nu kuram.
Bet attiecībā uz krievu naudu, tad nevajag lolot baigās ilūzijas,ka tā būs mūžīgi. Man pofig kur tas RD ņem to naudu,bet galvenais,lai neiedomājas to ņemt no valsts budžeta.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 21:13, pirms 15 gadiem
žēl ka savu vārtsargu nav, leģionāri tas nav tas! Lai veicas Masaļskim!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 21:15, pirms 15 gadiem
lai nu ko, bet Masaļski BIJA jāpatur. ļoti pierasts pie Edgara, liksies dīvaini, it īpaši tad, kad Dinamo spēlēs pret viņu... skumji, ka RD vadībai viss pie tirsas. pirmkārt, SA+ bija minēts, ka Dinamo neesot gribējuši piekāpties un abu pušu piedāvājumi naudas izteiksmē esot atšķīrušies vien par pāris 10 tūkstošiem(?), - tas tiešām ir tik daudz?! šķiet, ka RD vienkārši nolaida rokas,jo Edgaram arī citi klubi izteica konkurētspējīgus piedāvājumus. un Sējējs zināja, cik ļoti Edgars grib spēlēt mājās, grib palikt tepat. spēlēt mājās par viņam pienācīgu samaksu. cik sapratu, tad viņš tāpat ir prasījis zem savas tirgus cenas. LV viņš IR nr.1 ! ja reiz te tik daudzi apgalvo pretējo, tad, lūdzu, ja ne Edgars - kurš tad cits???
un, otrkārt, domāju vai daļa līdzjutēju nenovērsīsies no Dinamo pēc šī, jo neapmierināti ir daudzi... protams, tas nenozīmē, ka RD tagad ir beigas, kaput... Edgars bija publikas mīlulis, atguva uzticību no līdzjutējiem pēc tā "incidenta". nnnu nezinu. skatīsimies, ko mums varēs parādīt jaunie vārtsargi, bet vispār - skumji. lai veicas Edgaram un ar viņu tiekamies izlasē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 21:55, pirms 15 gadiem
Nu re arī Holts uzinās kas ir FANI!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 21:58, pirms 15 gadiem
Emka95 rakstīja: vis bus ok es youtube skatijos ka kolts stav vartos tiri normāli
youtubē jau tikai tādi labie video vien ir spēlētāju labākie momenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 22:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pirmkārt,otrkārt un treškārt,ir divas ieinteresētās puses,nevis viens klubs.
Tavi bērnešķīgie minējumi vienkarši iespārda. Kā tas ir,vajadzēja paturēt Masalu ? Ar spēku,vai kā ? Ja neparakstija līgumu,tātad neatrada kopīgu valodu,viss. Klubam tagad būtu japārmaksā par viņu,tev par prieku ? Daudzi tagad novērsīsies ,daudzi jau tagad nevar sagaidīt jaunu sezonu . RD nav valsts izlase,nevajag jaukt. Protams ir labi,ka tiek likts uzsvars uz savējiem,bet lai tas notiktu,tiem savējiem ir javēlās arī spēlēt,nevis tikai $$$$ nopelnīt.
Neraudi,Masala bez šances nepaliks,vismaz sezonas sakumā.
Visiem bāleliņiem kas dzenās pakaļ platajam rublim derētu atcerēties savu patieso meisterības līmeni. Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā. Tur tādu uzticības kredītu nebūs,kā RD. Būs sevi japierāda no jauna. Kas zin,moš pēc gada Masala ar smaidu uz lūpam un atvieglojumu vilks atpakaļ RD kreklu ! Un savu dzīšanos pakaļ lielakam rublim atcerēsies kā ļaunu murgu.
...Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā... - tas nav tik vienkārši, tādā gadījumā klubam ir ir jāmaksā kompensācija - 30%-100% apmērā no algas.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 22:39, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.
ZA PČ pie vienas vietas , jo viņi fano par savu līgu, bet Eiropā tomēr izlašu panākumi vairāk intresē, bet tu vispār fano par svešu līgu. Man piemēram pie kājas kādu vietu izcīna Dinamo , galvenais ,lai izlases spēlētāji ir labā formā uz PČ.Ko deva uzvara pret SKA, ja izlase nebija gatava grauzt ledu PČ neko ,labāk nebūtu tikuši play off un labāk sagatavotos PČ, bet vispār hokeja sadaļā ienācu nejauši ,jo visu brīvo laiku aizņem SPORTA NOTIKUMS VIENS FUTBOLS.

     [+] [-]

, 2010-06-18 22:59, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pirmkārt,otrkārt un treškārt,ir divas ieinteresētās puses,nevis viens klubs.
Tavi bērnešķīgie minējumi vienkarši iespārda. Kā tas ir,vajadzēja paturēt Masalu ? Ar spēku,vai kā ? Ja neparakstija līgumu,tātad neatrada kopīgu valodu,viss. Klubam tagad būtu japārmaksā par viņu,tev par prieku ? Daudzi tagad novērsīsies ,daudzi jau tagad nevar sagaidīt jaunu sezonu . RD nav valsts izlase,nevajag jaukt. Protams ir labi,ka tiek likts uzsvars uz savējiem,bet lai tas notiktu,tiem savējiem ir javēlās arī spēlēt,nevis tikai $$$$ nopelnīt.
Neraudi,Masala bez šances nepaliks,vismaz sezonas sakumā.
Visiem bāleliņiem kas dzenās pakaļ platajam rublim derētu atcerēties savu patieso meisterības līmeni. Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā. Tur tādu uzticības kredītu nebūs,kā RD. Būs sevi japierāda no jauna. Kas zin,moš pēc gada Masala ar smaidu uz lūpam un atvieglojumu vilks atpakaļ RD kreklu ! Un savu dzīšanos pakaļ lielakam rublim atcerēsies kā ļaunu murgu.
kurā vietā es kaut ko minēju par paturēšanu ar spēku? runa neiet par to vai grib un, cik ļoti grib spelēt - jo vēlme spēlēt(Rīgā) ir liela. tieši nauda arī ir pie vainas, tā teikt. bet starpība jau nebija liela. to es arī domāju, ka jāpacīnās par savējiem. labi - iet Cipulis, varbūt Karsums, varbūt vēl kāds - nu i lai iet. vnk esmu pārsteigts, ka abi vārtsargi ir leģionāri, likās, ka vienam pamatvārtsargam jābūt vietējam. es, protams, nezinu, kurš no tiem abiem nebija apmierināts vairāk - Edgars vai RD, bet mani tas neinteresē, savas "nesaskaņas" lai viņi kārto vai nekārto paši, man interesē "gala produkts". kā jāsaprot - jāapmaksā? "jāapmaksā" būtu Hossa, ja viņš te baigi palikt gribētu. un es neesmu vienīgais, kam nebūtu nekādu iebildumu pret Masaļska palikšanu šeit. ja runa iet par Lv spēlētājiem, tad viņiem ir jādomā ne tikai par to, kā kas izdevīgāk, bet arī par līdzjutējiem, proti, nav visiem jāizdabā un tas nemaz nav iespējams, bet par komandas kodolu jāpakaulējas. un tas kodols arī ir izlases spēlētāji. protams, nav visa izlase jāsavāc iekš RD, bet tā jau arī nav. piemēram, kad klīda runas par to, ka ar Ozoliņu nekas nesanāks - te liela daļa teica, ka uz spēlēm vairs neies, ja viņa nebūs. daudz maz arī jāpiedomā pie tā vai bizness ies no rokas - spēles arēnā būs izpārdotas vai nē. saka jau, ka jo mazāk izlases spēlētāju šeit, jo labāk, bet uz ko tad publika nāk paskatīties? domā, tikai uz Karlsonu/Holtu u.c ārzemniekiem ? nē. UN es tikai priecāšos, ja Edgaram citur viss izdosies un, ja tā, tad nemaz nav vajadzības nesties atpakaļ uz Rīgu, kā tu apgalvo.

     [+] [-]

, 2010-06-18 23:31, pirms 15 gadiem
Viss būs bumbās !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-19 00:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viena lieta ir gribēana un otra lieta varēana. Man arī nav nekā pret Masaļski un LV spēlētajiem,kā arī pret labiem leģionariem.(Elisons,Hossa .......). Ja būtu tā lielā gribēsana,kā tu domā,tad noteikti ta niecīgā summas atķirība nebūtu sķērslis. Masaļskim bija piedavājumi citos KHL klubos,viņam bija izvēle. Pesso,vai ierastā vide.Kā var saprast $$$$ ņēma virsroku. RD vadībai bija izvēle,dzīties un iesaistīties izsolē par masaļki,veltīgi parmaksajot $$$,ko Masaļskis nav vērts. Vai paņemt leģionaru + - tada pasa līmeņa par adekvatu cenu. Ko arī RD izdarīja. LV pamāju spīdekļu kalvē nebija no kā izvēlēties,tāpēc arī ir divi leģionāri vārtsargi !!! Viss.
runājot par leģionāriem, - ir dzirdēts kaut kas par ārzmeju uzbrucējiem/aizsargiem? jeb tādu šogad RD vispār nebūs ?
nujā. var jau būt, ka tur ir kas vairāk. kaut kas šamējos neapmierina, ja reiz ir tā, kā ir. labi. es tikai ceru, ka nebūs sanācis "iegrābties" un viss būs čiki piki. kad sāksies sezona, tad arī varēs pateikt - ir viņš sevis prasītā kāposta vērts vai nav, t.i jāredz mūsu jaunpienācēji darbībā, nav ko daudz tagad spriedelēt, vnk bezjēdzīgi

     [+] [-]

, 2010-06-19 00:17, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: Varbuut taa ari labak,jo tomer visu gadu visi kopaa tapec ari izlasei vairs nav taada motivacija,vel bus iemesls pastiprinati sekot tam KHL komandam kur musejie spelee,protams zzel,bet nu ko dariit...
Tu to nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 00:33, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Pilnīgi piekrītu un galu galā neviens nav zaudetājos!Izlases GK nepaliek bez spēļu prakses un nopelna piķi un RD iegūst daudzsološu vārtsargu neparmaksājot kam iespējams jākļūst par jaunu elku.Pat skatītāju interese/pieplūdums varetu būt lielāka atnākt paskatīties jauno GK un tikai daži var gremdeties sentimentālās atmiņās.
nav jau jāgremdējas sentimentālās atmiņās. katrs iet, uz kuru pusi grib, vnk principā. pārsteidzoši, vismaz es biju diezgan lielā pārliecībā, ka Edgars paliks. ka ne, ne, skatīsimies, ko jauniņie rādīs

     [+] [-]

, 2010-06-19 00:35, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: divi vartsargi-legionari tas tomer ir nedaudz skumji...:/
bet ceru, ka labāk komandai!

     [+] [-]

, 2010-06-19 00:41, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Starp citu arī pirms gada tandēms Masaļskis/Pruseks tika saukti par gandrīz spēcīgāko kīperu līniju KHLā. Ja kādam interesē, var ieiet apskatīties kurā vietā esam pec ielaistajām ripām
Ar tādu aizsardību kā bija Dinamo vēl ir jāpriecājas, māzakumu arī reti kuru spēja noturet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 05:46, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā nu kuram.
Bet attiecībā uz krievu naudu, tad nevajag lolot baigās ilūzijas,ka tā būs mūžīgi. Man pofig kur tas RD ņem to naudu,bet galvenais,lai neiedomājas to ņemt no valsts budžeta.
RD par savu piķi arī ir absolūti pofig par kaut kādu Latvijas hokeja attīstību. Ne viņiem Lativijas valsts kādu centu iedevusi ne arī ko prasīt. Atstās kādus pāris lētus vietējos, meitenēm par ko fanot un basta. Ziemeļamerikā hokeja gaļas pietiek.

Bet ja nopietni, kāpēc lai RD no budžeta nefinansētu, pretī prasot LV hokeja attīstības projektus? Spēle bez leģionāriem, jaunatnes hokejs utt. Tāpat tā budžeta nauda tiek notrallinata pa labi pa kreisi, tad jau labāk lai atdod sportam.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-19 06:14, pirms 15 gadiem
tas parāda mūsu superkluba attieksmi pret Latvijas hokeju.

viņi sataisījušies visas spēles vinnēt, ka divus leģionārus kastē liks? tāpat sezonas laikā būs gan kāpumi, gan kritumi. ja pirmais numurs būtu labs ārzemnieks, pa to vidu i nejustu, ka 20 spēlēs uzspēlētu kāds no vietējiem džekiem.

RD šanses uz Gagarina kausu tas nekādi nemazinātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 08:06, pirms 15 gadiem
RD = lasi Rīgas Dinamo šeit ir sporta portāls

     [+] [-]

, 2010-06-19 08:28, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas Krieviem ir pat ļoti vienkārsi. Katru sezonu ir 101 tāds gadījums,kad leģionārs tiek pasūtīts dillēs. Un tā kompensacijas izmaksa arī ir atkarīga no nospēlētā laika komandā. Ja tiek lauzts līgums līdz jaunajam gadam un ātrāk,tad tās kompensacijas nekadas diži lielās nav. Ņemot vērā,ka KHL līgumi vairakumā gadījumu tiek slēgti uz gadu.
tiek jau tiek - par to jau arī Znaroks spļaudījās
nav nav nekādas diži lielās - piem, ja decembrī līgums tiek lauzts, tad tie ir 70%...

  +1 [+] [-]

, 2010-06-19 10:07, pirms 15 gadiem
Kāpēc līgumu uz divām sezonam neslēdza arī ar Karlsonu .

     [+] [-]

, 2010-06-19 10:55, pirms 15 gadiem
artis12342 rakstīja: Kāpēc līgumu uz divām sezonam neslēdza arī ar Karlsonu .
Baidās,ka varētu nokrist no kāda Rīgas jumta, jo propeleram baterijas izlādēsies.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-19 14:24, pirms 15 gadiem
Būtu labāk devuši iespēju, kā otram vārtssargam, būt kādam no mūsējiem

  +1 [+] [-]

, 2010-06-19 14:38, pirms 15 gadiem
edzai ir jaspele citur un pectma izlasei jarada brinumus Slovakija.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-19 17:03, pirms 15 gadiem
artis12342 rakstīja: Kāpēc līgumu uz divām sezonam neslēdza arī ar Karlsonu .
Tāpēc, ka KHL reglaments to neprasa. Ar Holtu ar tas pats domāju ja reglaments neprasītu tad būtu tik 1 gads.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-19 22:25, pirms 14 gadiem
sejejs vienkarsi negrib pielaut tadu pasu kludu ka ar masalski. Ja holts sevi paradasis baigi labi sitaja sezona tad drosi vares zinat ka vins bus ari nakosgad bet piem ar masalski - vins sevi baigi labi paradija sosezon un tiesu kad beidzas ligums
P.S.
kads zin kur var un ja vispar var apstities pa cik ar vinu ir noslekts ligums un cik gribeja masalskis

     [+] [-]

, 2010-06-21 11:50, pirms 14 gadiem
Viss ir pareizi - Edžam šī moška ir pēdēja iespēja iesist lielo rubli vecumdienām, RD nav spējīgi maksāt Edgaram to cenu ko pašlaik ir vinjam uzsitis KHL tirgus, nēsat skauģi , lai Edgaram veicas Omskā, gan paspēs vēl RD izstāvēties !

Un šie abi jaunie vārtsargi ir lieliski, apbrinoju ka mēs viņus dabujām - pefecto !!! Un beidzot ligumi uz 2 (!!!) sezonam, tas nozime ka vienu no vinjiem beidzot vares pardot ka to normali klubi ndara un iesist kapostu RD kasee - GOOD !

     [+] [-]

, 2010-06-21 11:51, pirms 14 gadiem
Par Omsku es neparrakstijos - sekojiet taakajiem notikumiem KHL tirguu

     [+] [-]

, 2010-06-21 11:53, pirms 14 gadiem
mozs rakstīja: Būtu labāk devuši iespēju, kā otram vārtssargam, būt kādam no mūsējiem
Irbe pashlaik dod iespeju Enkuzenam, un tā ir IESPEJA ar leilo "I"

     [+] [-]

, 2010-06-21 12:05, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Starp citu arī pirms gada tandēms Masaļskis/Pruseks tika saukti par gandrīz spēcīgāko kīperu līniju KHLā. Ja kādam interesē, var ieiet apskatīties kurā vietā esam pec ielaistajām ripām
Jā, un es biju viens no skaļākajiem saucējiem... Un vēljoprojām domāju, ka man bija taisnība. Tas vien, ka ielaidām daudz vārtus nenozīmē, ka vārtsargi bija slikti, slikta bija spēle aizsardzībā, pie kam visas sezonas garumā.

     [+] [-]

, 2010-06-21 22:46, pirms 14 gadiem
krstps rakstīja: Kaut kā netipiski Dinamo vienoties uz divām sezonām ar leģionāru. Sējējs acīmredzot redz viņā lietaskoku.
cik dzirdēts,Artūrs redz lietskoku!

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:17, pirms 14 gadiem
Edža aizgaja