Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" panāk vienošanos ar Holtu uz divām sezonām

"Dinamo" panāk vienošanos ar Holtu uz divām sezonām
Kriss Holts

Kontinentālās Hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" ir panākusi vienošanos uz divām sezonām ar 25 gadus veco amerikāņu vārtsargu Krisu Holtu, kurš pēdējo sezonu aizvadīja AHL klubā Binghemptonas "Senators", vēsta rīdzinieku mājaslapa internetā.

Holts pa nepilnai spēlei ir aizvadījis NHL klubu Ņujorkas "Rangers" un Sentluisas "Blues" sastāvos. 2003. gadā Krisu Holtu 6. kārtā ar kopējo 180. numuru draftēja "Rangers". Labas atsauksmes par šo vārtsargu izteica gan Artūrs Irbe, gan Kaspars Daugaviņš, kurš ar Krisu kopā aizvadītajā sezonā spēlēja Binghamtonā.

Augumā visai raženais Kriss Holts (augums – 193 cm, svars – 103 kg) dzimis 1985. gada 5. jūnijā Kanādas pilsētā Vankūverā, tomēr ir ASV pilsonis un 2003. gadā ASV U-18 izlases sastāvā piedalījās arī pasaules čempionātā. Pēc divām aizvadītām sezonām NCAA studentu čempionātā Nebraskas – Omahas universitātes komandas sastāvā, 2005/2006. gada sezonā sāka savu profesionālā hokejista karjeru, piecu sezonu laikā piedaloties NHL 2 spēlēs, AHL 77 spēlēs, ECHL 120 spēlēs.

Pēdējā sezonā Kriss Holts bija Latvijas izlases uzbrucēja Kaspara Daugaviņa kluba biedrs AHL klubā Binghemptonas "Senators", kurā 33 spēlēs atvairīja 90.5% metienu un vidēji zaudēja 2,95 vārtus, četras reizes nosargājot savus vārtus neieņemtus un palīdzēja komandai izcīnīt 16 uzvaras (visos šajos statistikas rādītājos labākā statistika komandā), kā arī pamanījās gūt arī vienus vārtus. Interesanti, ka Kriss Holts ļoti labi spēlē arī golfu un savulaik viņam bija jāizvēlas ar kuru sporta veidu nodarboties profesionāli, taču priekšroka tika atdota hokejam, nevis golfam.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 19:05, pirms 15 gadiem
Vārtsargu līnija pēc parametriem būs iespaidīgā, cerams, ka arī pēc statistikas.

 +20 [+] [-]

, 2010-06-18 19:10, pirms 15 gadiem
Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:14, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Kādreiz bija norma ka 50% spēļu jāaizvada Krievijas vārtsargam un leģionāru kvota bija ka GK=2 leģionāri bet tās atcēla taka tagad 1=1.Parakstīt jau var cik grib leģionarus bet spēlē iziet liekas var noteikts skaits.Es nekļūdos,als?
Tā liekas bija pirmajā KHL sezonā, ka bija 50/50 (50% var nospēlēt leģionārs, 50% ir jānospēlē krievu varotčikam dēļ kā mēs arī tādu Pruseku tad dabujām no Spartaka), bet pēc tam cik atceros šie bišķi tās normas pamainija.... arī tagad jau vēl nekas nav zināms kā un kas būs šajā nākamajā sezonā.... poživjom uviģim!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 19:19, pirms 15 gadiem
Divi leģionāru vārtsargi - interesanti, interesanti. Masaļska tātad nebūs, un es piekritīšu tiem, kas saka, ka tā varbūt būs pat labāk!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 19:19, pirms 15 gadiem
Man domāt, ka divu gadu līgums ir ar domu, ja nu šis kapā kā Gārnets, tad iespēja viņu paturēt uz vēl vienu sezonu vai labi pārdot, ja to ļauj KHL noteikumi. Jā, pievienojos tiem, kas vēlas RD redzēt kādu pašmāju kīperu (Raitums, Enkuzens).

  -3 [+] [-]

, 2010-06-18 19:24, pirms 15 gadiem
Paaiciniet ķīniešus,tie spēlēs par pusvelti,nah.. latvijai sponsorēt leģeonārus.Tāds dinamo mums nav vajadzīgs.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 19:26, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.
Aprobezhoti RD fani taa arii veel joprojaam svin vareno 5-8 to, bet Latvijas izlase skumst par 11to! Bet ej noshauties, peec liigu rangaa RD ir taalu paklajaa, bet Latvijas izlase 11taa! RD uzskatu par veiksmiigu projektu, kaameer ir gaazes nauda! Un tev kaa RD fanam iesaku iespringt, taas naudas ar katru gadu paliek mazaak, tamdeelj ar shaadi otradnji arii ir RD!

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:29, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: 2 nepārbaudīti vārtsargi!!

:
Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:34, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....
Parasti gan ar nekaadiem nesleedz 2u gadu liigumus!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 19:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Būs pārbaudes spēles, kur Jūlis arī viņus pārbaudīs... neredzu iemeslu, tagad iespringt un zīlēt! Kā būs rādīs laiks! Iespējams abi būs potenciāli pirmie.... un tik pat labi arī iespējams abi var būt nekādi....
Piekrītu tavam teiktajam, jo arī mans komentārs bija atbilde uz Masalskis123 komentāru "2 labi vārtsargi!!".

Nevajag viņus nolikt, bet nevajag arī pāragri priecāties.

Diemžēl, pēc pagājušās vasaras pārbaudes spēlēm skatos samērā skeptiski, lai vērtētu sniegumu.

Pēc pirmajām reg. sezonas 10 spēlēm varēs redzēt, kas un kā

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:42, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Parasti gan ar nekaadiem nesleedz 2u gadu liigumus!
Tā jau parasti (uzsveru PARASTI) ir, bet mēdz būt arī gadijumi, kad komandas "iegrābjas"..... cerēsim gan, ka šis būs parasts gadijums!

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pēc pirmajām reg. sezonas 10 spēlēm varēs redzēt, kas un kā
Un tā arī būs sava veida atbilde uz ko katrs no viņiem ir spējīgs....

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 19:48, pirms 15 gadiem
nu ko paskatīsimies, ka viņš izskatās spēles laika.Ko Daugaviņš saka tas neko nenozīme,jo par savu bijušo kluba biedru neko sliktu jau netieks.

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:58, pirms 15 gadiem
nevienam nevajag lūgties,ja domā,ka baigās zvaigznes,tad lai lidinās mākoņos,bet nav jau tā-diemžēl....

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 19:59, pirms 15 gadiem
Vai tya mums savu veču trūkst? Jeb šie sasapņojušies par bagātību salu un nespēj reāli novērtēt savu līmeni?

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:03, pirms 15 gadiem
A kurš tagad būs 1. vārtsargs?

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:09, pirms 15 gadiem
vakardienas manu forma zinju par sho lietu izdzesa... un shodien jau ieliek ka jaunumu

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:09, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Skudram ticeet taapat kaa ar Arnasonu pusgada lauliibaa staaties, ne tas, ne shitas....a mozh ....!
varu derēt, ka Arnasons šogad būtu labāks tikpat labi viņam sanāk, kā karsumam iespēlējies NHL, pēkšņi tevi aizmaina uz ahl un šaibas neiet iekšā, arnasonam tāds pats variants morālais zems, bet protams khl viņam vaidzēja vairāk pielikt.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 20:14, pirms 15 gadiem
Kad komandaa pievienosies kaads centra uzbruceejs,kuri R.Dinamo ir vajadzigi kaa eest,kad buus kaads snaipers,kas tieshaam prot mest,kad buus kaads aizsargs,kursh prot labi un preciizi uzskelt pa vaartiem,taada sajuuta,ka taadu speeleetaaju R.Dinamo nebuus naakoshgad,un Shuplers peec katras speeles varees kunksteet,ka nav centru,ka nav kaartiiga snaipera,aizsardziiba suudiiga utt.Ar vaartusargiem galiigi nepietiek,lai komanda vismaz iekljuutu play-off!

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:17, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Aprobezhoti RD fani taa arii veel joprojaam svin vareno 5-8 to, bet Latvijas izlase skumst par 11to! Bet ej noshauties, peec liigu rangaa RD ir taalu paklajaa, bet Latvijas izlase 11taa! RD uzskatu par veiksmiigu projektu, kaameer ir gaazes nauda! Un tev kaa RD fanam iesaku iespringt, taas naudas ar katru gadu paliek mazaak, tamdeelj ar shaadi otradnji arii ir RD!
Idiot!Man ir pilnīgi vienalga kurā vietā pēc pasaules ranga atrodas Latvija.Ja nesaprati,tad atkārtošu.Man šobrīd interesē tikai Rīgas Dinamo projekts.Jo pasaulē mēs vienalga augstāk par dirsu neuzleksim,bet tāds KHL visu sezonu dod aizraujošas spēles.Ja esi no Liepājas,tad dikti saprotu tevi.Nu nav jums paveicies.Itkā ir pašiem sava komanda kuru atbalstīt,taču tas viss nevienam tā pa īstam jums pašiem nesaista.Savukārt Dinamo itkā ir pretinieki,taču Viņu spēles jums taču pašiem vairak interesē

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 20:26, pirms 15 gadiem
Nu cerams ka vins sargas vartus ne sliktak par Masalski!!!
Bet uz kadu gadijumu mums ir Karlssons

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 20:33, pirms 15 gadiem
Piekrītu Scorpion, dēļ KHL Pasaules čempis aiziet smagi otrajā plānā, bet par krievu naudu uztraukties nevajadzētu, tā kādu laiku būs.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 20:52, pirms 15 gadiem
Šis gājiens no RD puses vislabāk parāda, kā RD rūpējas par mūsu hokeja attīstību. Diez kurš skaitīsies RD nomināli trešais vārtsargs?? Jacer,ka tas nebūs ārzemnieks!
Būtu interesanti uzzināt vai Savickim garantija no ITERA RU,ka nākošā sezonā RD arī tiks finansēts,jau kabatā,jeb Savickis cer,ka pēc saeimas vēlēšanām viņa čomi būs pie šprices,kas nocirps kādu miljonu pensionāriem,lai iedotu RD. Būs jabalso par Vienotību.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 21:04, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Piekrītu Scorpion, dēļ KHL Pasaules čempis aiziet smagi otrajā plānā, bet par krievu naudu uztraukties nevajadzētu, tā kādu laiku būs.
Kā nu kuram.
Bet attiecībā uz krievu naudu, tad nevajag lolot baigās ilūzijas,ka tā būs mūžīgi. Man pofig kur tas RD ņem to naudu,bet galvenais,lai neiedomājas to ņemt no valsts budžeta.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 21:13, pirms 15 gadiem
žēl ka savu vārtsargu nav, leģionāri tas nav tas! Lai veicas Masaļskim!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 21:15, pirms 15 gadiem
lai nu ko, bet Masaļski BIJA jāpatur. ļoti pierasts pie Edgara, liksies dīvaini, it īpaši tad, kad Dinamo spēlēs pret viņu... skumji, ka RD vadībai viss pie tirsas. pirmkārt, SA+ bija minēts, ka Dinamo neesot gribējuši piekāpties un abu pušu piedāvājumi naudas izteiksmē esot atšķīrušies vien par pāris 10 tūkstošiem(?), - tas tiešām ir tik daudz?! šķiet, ka RD vienkārši nolaida rokas,jo Edgaram arī citi klubi izteica konkurētspējīgus piedāvājumus. un Sējējs zināja, cik ļoti Edgars grib spēlēt mājās, grib palikt tepat. spēlēt mājās par viņam pienācīgu samaksu. cik sapratu, tad viņš tāpat ir prasījis zem savas tirgus cenas. LV viņš IR nr.1 ! ja reiz te tik daudzi apgalvo pretējo, tad, lūdzu, ja ne Edgars - kurš tad cits???
un, otrkārt, domāju vai daļa līdzjutēju nenovērsīsies no Dinamo pēc šī, jo neapmierināti ir daudzi... protams, tas nenozīmē, ka RD tagad ir beigas, kaput... Edgars bija publikas mīlulis, atguva uzticību no līdzjutējiem pēc tā "incidenta". nnnu nezinu. skatīsimies, ko mums varēs parādīt jaunie vārtsargi, bet vispār - skumji. lai veicas Edgaram un ar viņu tiekamies izlasē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 21:55, pirms 15 gadiem
Nu re arī Holts uzinās kas ir FANI!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 21:58, pirms 15 gadiem
Emka95 rakstīja: vis bus ok es youtube skatijos ka kolts stav vartos tiri normāli
youtubē jau tikai tādi labie video vien ir spēlētāju labākie momenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 22:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pirmkārt,otrkārt un treškārt,ir divas ieinteresētās puses,nevis viens klubs.
Tavi bērnešķīgie minējumi vienkarši iespārda. Kā tas ir,vajadzēja paturēt Masalu ? Ar spēku,vai kā ? Ja neparakstija līgumu,tātad neatrada kopīgu valodu,viss. Klubam tagad būtu japārmaksā par viņu,tev par prieku ? Daudzi tagad novērsīsies ,daudzi jau tagad nevar sagaidīt jaunu sezonu . RD nav valsts izlase,nevajag jaukt. Protams ir labi,ka tiek likts uzsvars uz savējiem,bet lai tas notiktu,tiem savējiem ir javēlās arī spēlēt,nevis tikai $$$$ nopelnīt.
Neraudi,Masala bez šances nepaliks,vismaz sezonas sakumā.
Visiem bāleliņiem kas dzenās pakaļ platajam rublim derētu atcerēties savu patieso meisterības līmeni. Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā. Tur tādu uzticības kredītu nebūs,kā RD. Būs sevi japierāda no jauna. Kas zin,moš pēc gada Masala ar smaidu uz lūpam un atvieglojumu vilks atpakaļ RD kreklu ! Un savu dzīšanos pakaļ lielakam rublim atcerēsies kā ļaunu murgu.
...Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā... - tas nav tik vienkārši, tādā gadījumā klubam ir ir jāmaksā kompensācija - 30%-100% apmērā no algas.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 22:39, pirms 15 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Man ir jautājums.Vai Jums(Īstiem Dinamo un KHL faniem) kautkas vairāk rūp?Piemēram man tāds WC jau šķiet otršķirīgs čempis.Pilnīgi tagat saprotu ziemeļamerikāņus.Viņiem galvenais ir NHL,tāpat kā man KHL.Un man ir pilnīgi vienalga kur spēļu praksi iegūs Masļskis un visi pārējie izlases kandidāti.Beigsies KHL,tad beigsies arī hokeja sezona(priekš manis).Skarbi,bet pie tādas atziņas esmu nonācis.Un tikai nesakiet ka emu rusofobists.Personīgi mani vairs pasaules čempis neazrauj kā kādreiz.
ZA PČ pie vienas vietas , jo viņi fano par savu līgu, bet Eiropā tomēr izlašu panākumi vairāk intresē, bet tu vispār fano par svešu līgu. Man piemēram pie kājas kādu vietu izcīna Dinamo , galvenais ,lai izlases spēlētāji ir labā formā uz PČ.Ko deva uzvara pret SKA, ja izlase nebija gatava grauzt ledu PČ neko ,labāk nebūtu tikuši play off un labāk sagatavotos PČ, bet vispār hokeja sadaļā ienācu nejauši ,jo visu brīvo laiku aizņem SPORTA NOTIKUMS VIENS FUTBOLS.

     [+] [-]

, 2010-06-18 22:59, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pirmkārt,otrkārt un treškārt,ir divas ieinteresētās puses,nevis viens klubs.
Tavi bērnešķīgie minējumi vienkarši iespārda. Kā tas ir,vajadzēja paturēt Masalu ? Ar spēku,vai kā ? Ja neparakstija līgumu,tātad neatrada kopīgu valodu,viss. Klubam tagad būtu japārmaksā par viņu,tev par prieku ? Daudzi tagad novērsīsies ,daudzi jau tagad nevar sagaidīt jaunu sezonu . RD nav valsts izlase,nevajag jaukt. Protams ir labi,ka tiek likts uzsvars uz savējiem,bet lai tas notiktu,tiem savējiem ir javēlās arī spēlēt,nevis tikai $$$$ nopelnīt.
Neraudi,Masala bez šances nepaliks,vismaz sezonas sakumā.
Visiem bāleliņiem kas dzenās pakaļ platajam rublim derētu atcerēties savu patieso meisterības līmeni. Un jāapzinās risks,ka var tikt patriekti no RUS klubiem vienā setā,ja neiederēsies trenera un komandas spēles redzējumā. Tur tādu uzticības kredītu nebūs,kā RD. Būs sevi japierāda no jauna. Kas zin,moš pēc gada Masala ar smaidu uz lūpam un atvieglojumu vilks atpakaļ RD kreklu ! Un savu dzīšanos pakaļ lielakam rublim atcerēsies kā ļaunu murgu.
kurā vietā es kaut ko minēju par paturēšanu ar spēku? runa neiet par to vai grib un, cik ļoti grib spelēt - jo vēlme spēlēt(Rīgā) ir liela. tieši nauda arī ir pie vainas, tā teikt. bet starpība jau nebija liela. to es arī domāju, ka jāpacīnās par savējiem. labi - iet Cipulis, varbūt Karsums, varbūt vēl kāds - nu i lai iet. vnk esmu pārsteigts, ka abi vārtsargi ir leģionāri, likās, ka vienam pamatvārtsargam jābūt vietējam. es, protams, nezinu, kurš no tiem abiem nebija apmierināts vairāk - Edgars vai RD, bet mani tas neinteresē, savas "nesaskaņas" lai viņi kārto vai nekārto paši, man interesē "gala produkts". kā jāsaprot - jāapmaksā? "jāapmaksā" būtu Hossa, ja viņš te baigi palikt gribētu. un es neesmu vienīgais, kam nebūtu nekādu iebildumu pret Masaļska palikšanu šeit. ja runa iet par Lv spēlētājiem, tad viņiem ir jādomā ne tikai par to, kā kas izdevīgāk, bet arī par līdzjutējiem, proti, nav visiem jāizdabā un tas nemaz nav iespējams, bet par komandas kodolu jāpakaulējas. un tas kodols arī ir izlases spēlētāji. protams, nav visa izlase jāsavāc iekš RD, bet tā jau arī nav. piemēram, kad klīda runas par to, ka ar Ozoliņu nekas nesanāks - te liela daļa teica, ka uz spēlēm vairs neies, ja viņa nebūs. daudz maz arī jāpiedomā pie tā vai bizness ies no rokas - spēles arēnā būs izpārdotas vai nē. saka jau, ka jo mazāk izlases spēlētāju šeit, jo labāk, bet uz ko tad publika nāk paskatīties? domā, tikai uz Karlsonu/Holtu u.c ārzemniekiem ? nē. UN es tikai priecāšos, ja Edgaram citur viss izdosies un, ja tā, tad nemaz nav vajadzības nesties atpakaļ uz Rīgu, kā tu apgalvo.

     [+] [-]

, 2010-06-18 23:31, pirms 15 gadiem
Viss būs bumbās !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja