Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL diskutē par leģionāru limitu, tuvojas izmaiņām jauno spēlētāju pieteikšanā

KHL diskutē par leģionāru limitu, tuvojas izmaiņām jauno spēlētāju pieteikšanā
Vladimirs Šalajevs
Foto: www.championat.com

Šodien Krievijas galvaspilsētā Maskavā notika Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vadības un klubu pārstāvju tikšanās, kuras laikā tika pārrunāti KHL jaunā reglamenta pamatjautājumi. Svarīgāko tematu vidū bija arī leģionāru skaits komandās un jauno spēlētāju pieteikšana mačiem.

KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs plašsaziņas līdzekļiem atzinis, ka leģionāru sakarā klubi nespēja nonākt pie vienota viedokļa. "Ir vairākas pieejas. Viena no tām – visi KHL dalībvalstu hokejisti netiktu uzskatīti par leģionāriem, savukārt uz visiem pārējiem paliktu iepriekšējais limits piecu hokejistu apmērā. Otrs variants ir visu atstāt tā, kā ir šobrīd, bet trešais ir paaugstināt limitu līdz septiņiem hokejistiem," sacīja Šalajevs.

"Kā mēs nonācām līdz skaitlim "septiņi"? Veicām padziļinātu spēlētāju tirgus izpēti, vērtējām viņu spēju un tirgus vērtības attiecību, kā arī skatījāmies, kāda ir KHL menedžeru izvēle. Izrēķinājām, ka KHL tirgum septiņu leģionāru limits ir optimālais, tomēr jāatgādina, ka pie vienotas nostājas tā arī nenonācām," sacīja Šalajevs.

Ja par leģionāriem komandas nespēja vienoties, tad jauno spēlētāju sakarā nostāja bija diezgan skaidra – esošā sistēma ir jāmaina, un tas jādara pēc iespējas ātrāk. Šobrīd KHL spēlei klubam ir jāpiesaka vismaz divi 1992.gadā vai vēlāk dzimuši hokejisti, bet četru jauno spēlētāju iekļaušanas gadījumā drīkst pieteikt 22 hokejistus. Klubi lielākoties izvēlas pieteikumā iekļaut arī jaunos vārtsargus, atstājot viņus rezervē un tādējādi liedzot spēļu praksi jauniešu komandās vai rezerves vienībās.

"Klubi vienbalsīgi atbalstīja to, ka obligāta divu jauno spēlētāju pieteikšana spēlei tiek atcelta, pie tam centīsimies panākt, lai no šo spēlētāju vidus tiek izslēgti vārtsargi. Tātad paliks tikai viens obligāts jaunais hokejists pieteikumā, un tas būs laukuma spēlētājs. Šo jautājumu centīsimies atrisināt jau pēc KHL pārtraukuma," sacīja Šalajevs.

Paredzams, ka nelielas izmaiņas varētu skart arī nākamās sezonas kalendāru. Šalajevs atklāja, ka klubi nākamās sezonas regulārajā čempionātā vēlētos aizvadīt aptuveni 60 spēles – neviena komanda nav vēlējusies mazāku skaitu. 2014./15.gada sezonas starts jau augustā gan netika apspriests. Šajā sezonā katrs klubs regulārajā čempionātā izspēlē 54 mačus.

"Regulārās sezonas struktūra ir aptuveni skaidra – būs gan konferences, gan divīzijas. Visi gan saprot, ka divu apļu turnīrs vairs nebūs. Var pat gadīties, ka, piemēram, "Amur" ar kādu no komandām spēlēs tikai mājās vai tikai izbraukumā," sacīja KHL viceprezidents.

Panāktās vienošanās klubu starpā gan ir nosacītas, jo nekādi oficiāli lēmumi šodien vēl netika pieņemti.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...
Р-Спорт. Все главные новости спорта

     [+] [-]

, 2013-12-17 16:03, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: redzi krievu hokeja skatitajam ari var nepatikt skatities uz savam komandam ar paaris krieviem sastavaa, jo sastavaa ir lielakaa AHL,Cehu, Slovaku utml. speletaji.

un cik tad to jauno ir, kas jau tagad KHL liimenii var speeleet?paris puikas visaa liigaa? ja liimenis celsies, tad vinu paliks arvien mazak, un pa savu VHL vini ari tusesies, kamer nesaks izcili spelet (lidzigi kaa NHL/AHL), atskiriba tikai taada, ka tas veljoprojam ir Rus nacionalais cempionats, tapec ari sprunguli tika, un tiks likti...
Tā tam arī jābūt. Jaunajiem vieta ir jānopelna.Nevis tie mākslīgi jābīda klubos. Savulaik NHL skatītajiem arī nepatika daudz kas. Pat spēlētājiem,ka brauca leģionāri,kas atņēma maizi. Kur tie leģionāri un vietējie(salīdzinājumā)pacēla hokeja līmeni,nevienam nav jāstāsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-17 16:06, pirms 11 gadiem
Labi darugi,es uz Vāciju pēc eglītes

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 17:07, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Par labu nāktu pilnīga kvotu atcelšana. Kā leģionāru,tā arī junioru.
Tad KHL spēlētu juniori,kas tiešām velk to līmeni.
Tie kas nevelk spēlētu VHL,KHL,vai kur citur.
Viss būtu dabiski,nevis mākslīgi.
Pilnveidot draftu un var teikt evolūcijas nākamais posms būs pārvarēts.
Bet ir viens dinozaurs vārdā Tretjaks - kas ir pret evolūciju.
Kuram patīk dzīvot akmens laikmetā.

Harļik, ja KHL atceltu leģionāru limitu, tad Tu pēc gadiem 5-6 būtu pirmais kurš bļautu, ka ZB tas ka par Gagarinu reāli cīnītos tikai 4-5 komandas. Neaizmirsti,ka KHL katru sezonu ir vismaz 3-4 komandas kuras ir tuvu bankrota robežai. Un tas nekādi neveicina leģionāru pieplūdumu KHL.
Ja Tu ceri,ka tādējādi KHL varētu konkurēt ar NHL, tad uz reiz saku-velti ceri. Es pat nezinu, kas KHL un klubu vadībām ir jāizdara, lai prestiža ziņā šī līga varētu reāli konkurēt ar NHL.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-17 17:12, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka viņš domā tikai par Krievijas hokeju. Nevis par visu līgu kopumā
Un kāpēc gan Tretjakam būtu jādomā par hokeja attīstību Čehijā,Latvijā, Baltkrievijā u.t.t., ja viņš ir Krievijas hokeja federācijas prezidents? Loģiski ka viņš cenšas veicināt Krievijas hokeja attīstību.
No viņa neviens atbildību neprasīs, ja kāds no KHL klubiem izgāzīsies kādā starptautiskā turnīrā, bet ja Krievijas izlase zaudēs kādā starptautiskā turnīrā, tad viņam būs jāatbild pēc pilnas programmas.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-17 17:55, pirms 11 gadiem
leģendārs autoru duets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:00, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši tā,tur arī lielākā drafta problēma. Klubi drīks aizsargāt audzēkņus utt,kas nav pareizi.
Bet tu to klubu vadība spiegdama brēc. Un No - 1 starp tiem ir Ak Bars.
Pērn bija vesels lērums jauno,kurus vēlējās draftēt nabadzīgie KHL klubi,tie kā sunis uz siena kaudzes tos aizsargāja.
Cik no tiem ir piesaistīti KHL komandai ? Tik vien bija cik tā skopā daba.
No sērijas pašiem nevajag,citiem nedosim. No tā visvairāk cieš jaunie spēlētāji. Tas pats Burmistrovs savulaik devās prom,jo vietas komandā nebija.
Tāpat ir ar CSKA un parējām skolām,kur ir daudz jauno talantu ik gadu.

Ak Bars aizsita sava kluba kvotas ar diviem zaļiem vārtsargiem,kuri ir dziļā rezervē un diviem laukuma spēlētājiem,kuri arī laukumā parādās nosacīti.
Ja klubi nedriikstees patureet savus audzeeknjus, tad kaads tolks ir vinjiem uztureet jaunieshu komandas kuraas jau no beerna kaajas saveejos audzinaat? Te nav amerikas principa ka jaunieshu komandas praktiski nav nhl komandu farmklubi, bet gan patstaaviigas organizaacijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:02, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tretjaks ir savas valsts (hokeja) patriots. Viņš vietējos aizstāvēs līdz galam.
Par draftu runājot pilnīgi piekrītu. Vajag liegt sargāt savējos.
Jaunajiem VHL ir ļoti labs līmenis, kurā sevi parādīt. Ja nespēj vilkt VHL līmeni, tad KHL līmenī tev netikt.

RD sakarā runājot (arī Ābols to ir atzinis), ka RD (vai Latvijai) ir vajadzīgs VHL klubs, kurā spēlētu tie spēlētāji, kuri pārauguši HK Rīgu, bet īsti netiek KHL
Piekrītu! Labi būtu ja katrai komandai būtu pa VHL komanda! Sēdēt uz beņķīša ir skumīgi un no tā jau līmenes spēlētājam labāks nekļūs! RD vajag komandu VHL!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:07, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Piekrītu! Labi būtu ja katrai komandai būtu pa VHL komanda! Sēdēt uz beņķīša ir skumīgi un no tā jau līmenes spēlētājam labāks nekļūs! RD vajag komandu VHL!!!
Domā ka RD komandas farmu VHL arī sponsorēs krievi?

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:12, pirms 11 gadiem
Ahh, krievi joprojām kropļo konkurenci , paši vainīgi, ko lai saka, tāpēc jau Sočos būs baranka .

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā ka RD komandas farmu VHL arī sponsorēs krievi?
Nu var būt visādi! Varbūt iedod pusi un otra puse pašiem jāsagādā! Varianti jau varētu būt dažādi! Katrā gadījumā, tad čaļiem būtu vieglāk!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:24, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Nu var būt visādi! Varbūt iedod pusi un otra puse pašiem jāsagādā! Varianti jau varētu būt dažādi! Katrā gadījumā, tad čaļiem būtu vieglāk!
Ir ļoti naivam,lai domātu,ka krieviem jebkādā mērā interesētu LV hokeja attīstība. Un, jo vairāk dažādi Eiropas klubi pievienosies,jo viņiem šī interese par RD kritīsies. Pamatojums?
Patreiz viņi (krievi) RD dod tieši tik daudz naudas, lai šī komanda nenosprāgtu dabīgā nāvē, bet nekāda īpaši veselīga,lai arī nebūtu. Ja krieviem būs jāizvēlas atpogāt naudu kādam Šveices,Zviedrijas u.t.t. vai arī RD,tad noteikti šo attīstīto valstu klubiem būs priekšroka.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā ka RD komandas farmu VHL arī sponsorēs krievi?
Tu ko, daudzi domā, ka krievi ne tikai varētu sponsorēt, bet viņiem tas pat ir jādara.
un fermu izvietos Liepājā

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:30, pirms 11 gadiem
Ir pienācis laiks Ventspils pilsētai ieiet hokeja apritē!
izveidot DR fārmklubu, kurš spēlētu VHL..

Komandas nosaukumi varētu būt- Puzes Lembergi, Red Cows, vai Aivars govju gans.

savestu mājās visus pazudušos dēlus- A.Bērziņš,Vilkoits,Širokovi..
Jassiem, pat varētu piedāvāt čigānu rajonā dzīvot..

domāju, ka ieguvēji būtu visi...

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:33, pirms 11 gadiem
A kur palika jautājums par mazajiem laukumiem??
Bet nu beidzot KHL strādā pareizajā virzienā, spriežot pēc šī raksta.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:34, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tu ko, daudzi domā, ka krievi ne tikai varētu sponsorēt, bet viņiem tas pat ir jādara.
un fermu izvietos Liepājā
Nē, daudzi domā,ka krievi ir muļķi, un viņi savu naudu šķiež pa labi un kreisi.
Diemžēl, bet tā tas gluži nav, jo viņi ļoti labi saprot, kur sākas tā robeža aiz kuras jau sākas reālu viņu konkurentu audzināšana. To nu viņi nepieļaus, un KHL vadībai to neviens neļaus.
P.S. Ja Tu domā,ka es alkstu pēc kāda par krievu naudu veidota hokeja projekta Liepājā, tad Tu smagi maldies, jo arī šāds hokeja projekts būtu tieši tik pat neekonomiski veidots cik bija LM.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir ļoti naivam,lai domātu,ka krieviem jebkādā mērā interesētu LV hokeja attīstība. Un, jo vairāk dažādi Eiropas klubi pievienosies,jo viņiem šī interese par RD kritīsies. Pamatojums?
Patreiz viņi (krievi) RD dod tieši tik daudz naudas, lai šī komanda nenosprāgtu dabīgā nāvē, bet nekāda īpaši veselīga,lai arī nebūtu. Ja krieviem būs jāizvēlas atpogāt naudu kādam Šveices,Zviedrijas u.t.t. vai arī RD,tad noteikti šo attīstīto valstu klubiem būs priekšroka.
Cik cilvēku tik domu. Es tā nedomāju.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:35, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Cik cilvēku tik domu. Es tā nedomāju.
Tādas ir Tavas tiesības.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, daudzi domā,ka krievi ir muļķi, un viņi savu naudu šķiež pa labi un kreisi.
Diemžēl, bet tā tas gluži nav, jo viņi ļoti labi saprot, kur sākas tā robeža aiz kuras jau sākas reālu viņu konkurentu audzināšana. To nu viņi nepieļaus, un KHL vadībai to neviens neļaus.
P.S. Ja Tu domā,ka es alkstu pēc kāda par krievu naudu veidota hokeja projekta Liepājā, tad Tu smagi maldies, jo arī šāds hokeja projekts būtu tieši tik pat neekonomiski veidots cik bija LM.
Baris? RD? Donbass? Lev? Sveiki, viņi jau ir palaiduši garām to momentu.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tādas ir Tavas tiesības.
tomēr ir kas tic
p.s. atvaino par Liepāju un krieviem, es pavisam piemirsu, ka tur viss pie belariem notiks! tad VHL piespēlēsim Daugavpilij

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tādas ir Tavas tiesības.
every moment i spend with u, it's a moment of treasure

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:46, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Baris? RD? Donbass? Lev? Sveiki, viņi jau ir palaiduši garām to momentu.
Tieši kuru momentu?
Ja Tu domā par sponsorēšanu, tad uz patreizējo brīdi no visām Tevis nosauktām komandām, tikai ir no RU gāzes trubas tiek sponsorēts aptuveni par 90%.Pārējām komandām šīs procents ir ļoti stipri mazāks.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:46, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Piekrītu! Labi būtu ja katrai komandai būtu pa VHL komanda! Sēdēt uz beņķīša ir skumīgi un no tā jau līmenes spēlētājam labāks nekļūs! RD vajag komandu VHL!!!
Tu sponsorēsi komandu VHL?

bet no otras puses - nav jau Savickim nekādu problēmu noslēgt sadarbības līgumu ar kādu jau esošu VHL klubu. Acīmredzot, tas nebūt nav nepieciešams

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:49, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Tu sponsorēsi komandu VHL?

bet no otras puses - nav jau Savickim nekādu problēmu noslēgt sadarbības līgumu ar kādu jau esošu VHL klubu. Acīmredzot, tas nebūt nav nepieciešams
Ja man būtu lieki līdzekļi, tad daudz nedomātu un sponsorētu! Sadarbības līgums tomēr nav tas!

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Harļik, ja KHL atceltu leģionāru limitu, tad Tu pēc gadiem 5-6 būtu pirmais kurš bļautu, ka ZB tas ka par Gagarinu reāli cīnītos tikai 4-5 komandas. Neaizmirsti,ka KHL katru sezonu ir vismaz 3-4 komandas kuras ir tuvu bankrota robežai. Un tas nekādi neveicina leģionāru pieplūdumu KHL.
Ja Tu ceri,ka tādējādi KHL varētu konkurēt ar NHL, tad uz reiz saku-velti ceri. Es pat nezinu, kas KHL un klubu vadībām ir jāizdara, lai prestiža ziņā šī līga varētu reāli konkurēt ar NHL.
Kā rāda Eiropas piemēri, vairumā progresē tās līgas, kur striktāki leģionāru limiti. NLA > DEL, Magnus (FRA) > EIHL (GBR)...

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:50, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Ja man būtu lieki līdzekļi, tad daudz nedomātu un sponsorētu! Sadarbības līgums tomēr nav tas!
zini, nez kāpēc man Tevis teiktajai šai frāzei ir 0% ticība...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-17 18:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tomēr ir kas tic
p.s. atvaino par Liepāju un krieviem, es pavisam piemirsu, ka tur viss pie belariem notiks! tad VHL piespēlēsim Daugavpilij
Nu,belariem vismaz apakšā zem hokeja nav nekādu citu mērķu.
Diez vai krieviem būs interese D-pilī veidot savu VHL hokeja komandu, jo šī pilsēta arī bez tās ir maksimāli pārkrievota.
Nu, jā! Aizmirsu, lai arī kā dažām šeit nekārotos, bet LV ,izņemot arēnu Rīga, neviena ledus halle neatbilst pat visminimālākām VHL ledus arēnu prasībām.

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: zini, nez kāpēc man Tevis teiktajai šai frāzei ir 0% ticība...
Nu ja Tu būtu iegūldījis cik es savā laikā hokejā, tad būtu vērts ar Tevi diskutēt tālāk!!!

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši kuru momentu?
Ja Tu domā par sponsorēšanu, tad uz patreizējo brīdi no visām Tevis nosauktām komandām, tikai ir no RU gāzes trubas tiek sponsorēts aptuveni par 90%.Pārējām komandām šīs procents ir ļoti stipri mazāks.
Kazahiem ir sava truba , šobrīd viņi platiem soļiem iet uz gagarinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:57, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Nu ja Tu būtu iegūldījis cik es savā laikā hokejā, tad būtu vērts ar Tevi diskutēt tālāk!!!
savukārt, šo es neapstrīdu. Bet tās ļooooti dažādas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-17 18:59, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Skatos atkal Latvijas hokeja nīdeji izbāzuži galvu un aktīvi propagandē nedalīgu - VHL un mēģina mūs tur ievilkt!
Esmu Ventspils un Aivara fans.. Domāju, ka Ventspils komanda iekš VHL, tikai nostiprinātu pilsētas tēlu iekš PSRS