Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Skrastiņš piekrīt līgumam ar "Lokomotiv"

Skrastiņš piekrīt līgumam ar "Lokomotiv"
Kārlis Skrastiņš
Foto: AP/Scanpix

Latviešu hokeja aizsargs Kārlis Skrastiņš, kurš aizvadījis 13 sezonas Nacionālajā Hokeja līgā (NHL), vienojies ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Jaroslavļas "Lokomotiv" par spēlēšanu komandā nākamajā sezonā, ziņo vienības oficiālā mājaslapa.

Šosezon Skrastiņam beidzās līgums ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) klubu Dalasas "Stars", kurā aizsargs nospēlēja divas sezonas. Iepriekš hokejists bija izteicies, ka labprāt karjeru turpinātu NHL, ja vien viņam tiks izteikts atbilstošs piedāvājums. 2010./2011. gada sezonā 36 gadus vecais aizsargs "Stars" sastāvā 74 spēlēs guva (3+5) 8 punktus.

"Lokomotiv" kluba prezidents Jurijs Jakovļevs apstiprinājis, ka līgums jau ir noslēgts, tomēr tā nosacījumus viņš neatklāj. "Kārlis būs viens no tiem, kurš spēs daudz dot mūsu jaunajiem aizsargiem. Visticamāk, viņš komandas jaunās sezonas modelī būs pieredzējušakais aizsargs," paudis kluba prezidents. Jakovļevs tāpat atklājis, ka jauno komandas galveno treneri cer nosaukt pirms vasaras sākšanās, bet pagaidām norisinoties sarunas ar vairākiem kandidātiem uz šo amatu.

Skrastiņš karjeru sāka 1991. gadā Rīgas "Pārdaugavas" rindās, bet 1995. gadā pārcēlās uz TPS vienību Somijā. Aizvadot tur trīs sezonas, 1998. gada NHL draftā ar 230. kārtas numuru latvieti izvēlējās Nešvilas "Predators", kur hokejists nospēlēja nākamās piecas sezonas (pirmajās divās tika nosūtīts arī uz fārmklubu IHL). 2003. gada vasarā Skrastiņš pievienojās Kolorado "Avalance", taču pēc sezonas sākās lokauts, kura laikā Kārlis pārstāvēja HK "Rīga 2000". Atgriežoties Amerikā, Skrastiņš Denverā nospēlēja vēl trīs sezonas, pēdējā no tām (2007./2008.) gan tiekot aizmainīts uz Floridas "Panthers". 2009. gada starpsezonā Skrastiņš pievienojās Dalasas "Stars", kur aizvadīja savas divas pēdējās NHL sezonas.

2007. gada 8. februārī Skrastiņš laboja Tima Hortona rekordu pēc kārtas aizvadīto spēļu skaita ziņā - Skrastiņš bija nospēlējis jau 487 mačus pēc kārtas. Sērija ilga līdz 25. februārim, kad, sasniedzis 495 spēļu skaitu, guva ceļgala savainojumu un bija spiests izlaist vairākus nākamos mačus.

"Dzelzs vīrs" piedalījies astoņos pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs Latvijas valstsvienības rindās, pēdējos turnīros veicot arī komandas kapteiņa pienākumus. 2000. gadā pasaules čempionāta spēlē pret Baltkrieviju Skrastiņš kļuva par pirmo aizsargu hokeja vēsturē, kurš pasaules čempionātā izcēlies ar "hat-trick" jeb trim vārtiem vienas spēles laikā.

Interesi par Skrastiņa pakalpojumiem izrādīja arī Rīgas "Dinamo" vienība, un tās ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklāja, ka klubs vērsīsies pie Kārļa ar piedāvājumu arī nākotnē.

Izmantotie resursi:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...
Хоккейный Клуб «Локомотив» (Ярославль)

     [+] [-]

, 2011-05-17 09:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Interesanti te Granlunds izsakās intervijas beigās,ka ir gatavs savus spēkus izmēģināt arī KHL.

Хоккей на AllHockey.Ru - Микаэль Гранлунд:...

Nu ko Dārziņš - Imonens - Granlunds
Noteikti nav jāvelk paralēles ar Ak Bars. Tam pašam Traktoram var šobrīd niez viss dēļ lielās kabatas, principā tas var būt jebkurš, kaut vai Sibirj.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 09:38, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piekrītu tavam domu gājienam. Skrastiņš ir vērtība,bet diemžēl aizejoša.
+ Dārga. RD tad jau labāk paņemt ko lētāku,vai iespēlēt tiešām kādu Poreju utt. Un jo vairāk mūsējie būs izmētati pa KHL,jo labāk.
Tieši tā, līdzjutēji nez kādēļ grib skatīties kā "izdziest zvaigznes", bet labāk lai tās zvaigznes vēl pelna naudu citur un tā vietā spēlē kāds cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 09:42, pirms 14 gadiem
kasha rakstīja: Ja butu kautvai baumas kad vins speletu rdinamo tad protams sitas raksts butu pie galveniem, bet tiklidz labakais Latvijas aizsargs, vienigais kurs pagajuso gadu stabili speleja NHL iet uz citu komandu ta zina parversas par vienkarso. Tak nosaucat sito lapu dinamocentrs.com tad vismazs zinatu kas ir kas.
Nu baigais asprātis , kas ir šis Skrastiņš varētu pārcelties uz Jaroslavļas... un kas nedēļas laikā ir mainijies? Vēl viena neoficāla ziņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 09:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neticu,ka Granlunds barauks uz KHL. Viņu jau tagad gaida atplestām rokām Minesotā.
Bet katigorisks viņš nav,kas zina,iespējams vēles kādus pāris ļimonus piepelnīties,pirms doties uz NHL trīs gadu junioru līguma,par sāli un maizi.
Nav jau pamuļķis. Ja redzēs, ka var nopelnīt te, tad NHL nekur nepaliks. Radulovam bija tas pats variants. 2 gadus pacieta to "sīknaudu" beigās aizskrēja pie tatāriem.

     [+] [-]

, 2011-05-17 09:56, pirms 14 gadiem
Varbūt tomēr vajag labu uzbrūkošu aizsargu?
Vai arī par Skrastiņa naudu 2 centrus?

  +8 [+] [-]

, 2011-05-17 09:57, pirms 14 gadiem
vnk_lauris rakstīja: Lavins ir Sejeja bernu vai berna, krusttevs, ta ka diez vai vins bus bez liguma. Mani isteniba loti interese kurs bus otrais vartu virs, gribetu Raitumu vai Lusinu, bet cik sapratu tad Lusins ir prom, tad Paliek Raitums. ps. Skrastinam nav vairs nekas japierada ne man ne kadam citam, ja ir zel, labprat redzetu vinu Dinamo, bet neko darit, tapec novelu lai vinam sanak sapelnit labu naudu! Jo lai cik zhel nebutu, ilgi jau vairs nespeles. Lai turas Karlis.
Aizmirsti par Lūsiņu - ar savu sēdoša suņa augumu, viņš maksimums ir BAČ vārtsargs - dēļ pāris noķertajiem bullīšiem, visi ir iedomājušies, ka Lūsiņš megastārs... NAV un NEBŪS viņš KHL līmeņa vārtsargs - Jučers, Raitums, Muštukovs un arī Gudļevskis pamazām jāsāk iespēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-17 10:02, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Aizmirsti par Lūsiņu - ar savu sēdoša suņa augumu, viņš maksimums ir BAČ vārtsargs - dēļ pāris noķertajiem bullīšiem, visi ir iedomājušies, ka Lūsiņš megastārs... NAV un NEBŪS viņš KHL līmeņa vārtsargs - Jučers, Raitums, Muštukovs un arī Gudļevskis pamazām jāsāk iespēlēt...
tas tiesa - nu nav Lūsiņš Irbe...
Muštukovs pamazām jāsāk iespēlēt??? viņam jau ir 27 gadi!!! Viņa vecumā Masaļskis jau bija izlases pamatvārtsargs! Arī Gudļevskis nav nekāds mega talants - Kalniņš un Merzļikins ir potenciāli labāki.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:04, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: āā nevaru sagaidīt sezonas sākumu jau! Ja būtu tāda maiņa, tiešām gribētu redzēt kā Larijs spēlē kopā ar tādiem dzivniekiem.
sasapņojies. Granlunds visticamāk dodas pāri okeānam.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neticu,ka Granlunds barauks uz KHL. Viņu jau tagad gaida atplestām rokām Minesotā.
Bet katigorisks viņš nav,kas zina,iespējams vēles kādus pāris ļimonus piepelnīties,pirms doties uz NHL trīs gadu junioru līguma,par sāli un maizi.
Tieši tā, nevajag visam ticēt. Kas attiecas uz Granlundu, tad Flečers ( Minesotas GM ) jau ir oficiāli paziņojis, ka gaida viņu Sentpolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-17 10:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tas tiesa - nu nav Lūsiņš Irbe...
Muštukovs pamazām jāsāk iespēlēt??? viņam jau ir 27 gadi!!! Viņa vecumā Masaļskis jau bija izlases pamatvārtsargs! Arī Gudļevskis nav nekāds mega talants - Kalniņš un Merzļikins ir potenciāli labāki.
Kalniņš = Lūsiņš - abi rūķi....
Es biju domājis, ka ja izvēlas RD kā 2. latviešu vārtsargu tad izvēle starp
Jučers, Raitums, Muštukovs - bet Gudļevskim ir jākarina burkāns deguna galā, lai turpina cītīgi strādāt - augums viņam labs, cik sapratu arī pieeja treniņu procesam laba, atliek tikai strādāt, gan jau kaut kas sanāks...
Slēpts komentārs: pinta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-17 10:16, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kalniņš = Lūsiņš - abi rūķi....
Es biju domājis, ka ja izvēlas RD kā 2. latviešu vārtsargu tad izvēle starp
Jučers, Raitums, Muštukovs - bet Gudļevskim ir jākarina burkāns deguna galā, lai turpina cītīgi strādāt - augums viņam labs, cik sapratu arī pieeja treniņu procesam laba, atliek tikai strādāt, gan jau kaut kas sanāks...
Muštukovs atkrīt - viņš jau Dāniju devies. Jučers it kā došoties Anglijas virzienā, Savukārt, ir dzirdēts, ka RD skatoties Raituma virzienā.
Par Gudļevski man ir sajūta, ka džekam pietrūkst talanta. Pieļauju, ka pie Latvijas hokeja "nesistēmas" viņš pēc pāris gadiem pazudīs kā Enkuzens...

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:17, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nebūs Skrastiņš būs pārītis somu, piemēram, kaut kāds Puistola vai Jallivāra. Kā Rautakalio teiks tā būs.
Nebūtu nemaz slikts variants Puistola,bet domāju,ka viņi tagad arī ir ļoti dārgi.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:17, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: sasapņojies un visticamāk neiet kopā
Granlunds visticamāk dosies uz Minnesotas pusi. Ja tomēr nedosies, tad gadu vēl paliks Somijā vai Zviedrijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-17 10:19, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tieši tā, nevajag visam ticēt. Kas attiecas uz Granlundu, tad Flečers ( Minesotas GM ) jau ir oficiāli paziņojis, ka gaida viņu Sentpolā.
Es varu oficiāli paziņot ka pērku Minskas Dinamo, bet vai tas notiks? Kas to lai zin.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:20, pirms 14 gadiem
NHL un KHL nav saistīti līdz ar to viņš var noslēgt līgumu ar citu līgu klubiem par spēlēšanu tajos pēc līguma beigām.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja būtu drarftēts kādā biezākā klubā,kas zina. MnD viņš toč nespēlēs.
Klubs ir ieguvis ne visai labu slavu leģionāru vidū.

Bet KHL top klubi noteikti nemaksās par tiesību izpirkšanu par spēlētāju,kas dosies uz NHL tā vai tā.

Skaidrs ka viņš KHL nespēlēs. Bet noteikti nevēlas kapāt arī AHL.
Bet vai NHL viņš jau vilks,tāds ir jautājums.

Nebrīnīšos,ja gaidāmā nākotnē ne tikai Rus spēlētāji prasīs iekļaut līgumos punktus : Ja netiek NHL komandas pamatsastāvā,tad drīkst lauzt līgumu un doties uz Eiropu vai KHL , bet arī Eiropieši.
Neviens jau nezin vai Sašam neaiziet ciet , jo ja viņš teica, ka būs 5-6 leģionāri. Teiksim līgumi jau ir 5 kanādiešiem kas nozīmē ka no kļūdām mācās. Taču redzot viņa sniegumu PČ. Savu galvu es ķīlā katrā ziņā neliktu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 10:25, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piekrītu tavam domu gājienam. Skrastiņš ir vērtība,bet diemžēl aizejoša.
+ Dārga. RD tad jau labāk paņemt ko lētāku,vai iespēlēt tiešām kādu Poreju utt. Un jo vairāk mūsējie būs izmētati pa KHL,jo labāk.
Labaak gan buutu, ja muuseejie tiktu izmeetaati pa Elitserie, SM, Shveicee, AHL, veel labaak NHL, bet par to jau var tikai pasaonjot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-17 10:30, pirms 14 gadiem
Es domāju vinsh jau ir piepelnījis savu piķi!lai brauc pie mums,un māca jaunos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Marchas

  +8 [+] [-]

, 2011-05-17 10:52, pirms 14 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
Tavai zināšanai,Ozo Rīgā saņem gandrīz miljons eiro....Vienkārši divus tādus DR nevar atļauties.... Tā kā,Sandis nespēlē Dināmo vien fanu un sava prieka dēļ...

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:55, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu oficiāli droši ka nav,bet vienošanās laikam jau ir Kaut gan iespējams arī pīle.
Līgums jau ir noslēgts.

     [+] [-]

, 2011-05-17 10:57, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: vienalga kur izmetati,kaut vai SENEGALE galvenais lai tiek uz izlases spelem!!!savadak grasa verta viniu ta "izmetasana"vien bus ja velamies nakosgad tikt 1/4 finala,ir OBLIGATI jasavac visi musu labakie viena komanda -NACIONALAJA IZLASE!!! ja tas netiks panakts,tad muzigi micisimies pa 9-14 vietu,un SO4U olimpiade ari var paiet secen
ar mehānisku visu labāko salikšanu vienā komandā ir vēl par maz... ir jāveido KOMANDA.
Otrkārt, kā rāda pēdējie gadi, arī 9. - 10.v. jau būtu reāls sasniegums mūsu izlasei.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-17 10:58, pirms 14 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
tu esi lohs !
ja neko nezini nerunaa, kaa jau tiko mineeja ka ozolinjsh par paldies nespeelee !!
un tu jau pieradis ko noziimee vecaakiem uz kakla seedeet tapec nemaz nezini naudas veertiibu !

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 11:04, pirms 14 gadiem
un tomer ne Rigas dinamo

nu ja nothing personal just bussines

  +2 [+] [-]

, 2011-05-17 11:04, pirms 14 gadiem
Marchas rakstīja: Skrastiņs ir pilnigs lohs, saka kko ka spēlētu Dinamo, bet kā Lokomotīve parāda piķi aizskrien kā apdirsies, kur viņa vecumā vēl skraidīt pēc naudas, tapēc cienu 100x vairāk Ozoliņu, viņš nespēlē dēļ naudas, bet dēļ faniem un komandas biedriem. Nu i ej nah*j Kārli ar savu Lokomotīvi, kur ātri aprausies ar saviem "bloķētajiem metieniem" kas KHL visiem pie dir*as.
Kur var būt tādi lohi, kā tu - paskaties, cik gadi ir Skrastiņam - kādas 2-4 sezonas viņam atlikušas, ko normālā līmenī nokapāt - tikai loģiska ir spēlētāja vēlme uzspēlēt par pēc iepsējas lielāku naudu - RD nav izlase, bet privāts klubs...