Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Karsums spēlēs ar Spruktu un Ankipānu

Jānis Pārums

Karsums spēlēs ar Spruktu un Ankipānu
Mārtiņš Karsums
Foto: AP/Scanpix

Šodien Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" aizvada treniņu gatavojoties rītdienas spēlei pret Magņitogorskas "Metallurg". Kļuvis zināms, ka rīdzinieku jaunieguvums Mārtiņš Karsums spēlēs vienā maiņā ar Jāni Spruktu un Ģirtu Ankipānu.

Pārējos uzbrucēju trijniekus veidos, Lauris Dārziņš – Martins Karija – Miķelis Rēdlihs, Maiks Iguldens – Mārtiņš Cipulis – Tailers Arnasons, kā arī Roberts Petrovickis – Marsels Hosa – Aleksandrs Ņiživijs. Aizsargu pāri palikuši nemainīgi.

Šodienas treniņā nepiedalījās Aleksandrs Ņiživijs, kurš vakar spēlē ar Čeļabinskas "Traktor" sasita plecu. Paredzams, ka rīt Aleksandrs piedalīsies treniņā un, visticamāk, arī spēlēs. Šodien viņa vietā vienā maiņā ar Petrovicki un Hosu trenējās Roberts Bukarts.

     [+] [-]

, 2010-01-17 13:49, pirms 15 gadiem
nafig Jūlim 4 līdzvērtīgas maiņas vajadzīgas, ja viņš prot izmantot tikai 3?

pie tam - neatkarīgi no tā, kādu sniegumu kurš no uzbrucējiem rādīs spēles sākumā, spēles beigās 4 maiņā tiks nosēdināti latvieši bet arnasoni un karijas spēlēs kādā no pirmajām 3 maiņām.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-17 13:51, pirms 15 gadiem
Cipulis tiešām nav pelnijis vietu sastāvā, jau otro sezonu neko nerāda, tāda sajūta, ka viņš ir nolaidis rokas..
Bukarts darbojas daudz pārliecinošāk un ar daudz lielāku cīņas sparu.

  +8 [+] [-]

, 2010-01-17 13:59, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: kad? kaa notika taa vinja atvershanas? taa skrieshana un tik pat aatraa atmeshanaas..?? es drizak domaju ka vinju atvera Sejejs bridinot par atlaishanu.. Mikelis ar kadrezi skreja kaa vejsh un kaa miets atduuraas.. tagad vins to atrumu savu izmanto savadak un ir arirezultaats.. Cipulis tikai skrien bet rezultata nav.. jaspele ir vinjam gudraak... es cewru ka nakamgd kad Dinamo bus jauns treneris Cipulis vairs nebus sastāvā.. nu nav ko aukleeties ar vinju.. vinjam ir tikai atrums, vairaak nekas...
nav tik vienkārši - pēdējā PČ visi redzējām, ka pareizi sagatavots un izmantots Cipulis var spēlēt arī ļoti labi...

     [+] [-]

, 2010-01-17 14:00, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Cipulis tiešām nav pelnijis vietu sastāvā, jau otro sezonu neko nerāda, tāda sajūta, ka viņš ir nolaidis rokas..
Bukarts darbojas daudz pārliecinošāk un ar daudz lielāku cīņas sparu.
Nu Cipulim cīņas spara trūkumu pārmest nedrīkst, viens no augstākajiem komandā....

     [+] [-]

, 2010-01-17 14:01, pirms 15 gadiem
Prieks par Karsumu!
Visi te par Bukartu runā, bet kur Meija palicis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-17 14:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tagad gan domāju Jūlim nebūs iemesla sūdzēties, ka viņam ir pieejami tikai normāli 3 trījnieki un 4-ie ir "jaunie"! Patiesībā tagad visas maiņas var būt gan pirmās gan ceturtās un neredzu kapēc piem. nonākot zaudētājos tagad Jūlim būtu jāpāriet uz spēli ar 3 maiņām ko viņš joprojām šad tad vēl pielieto....
uz 3 maiņām bieži vien pārient ne tik daudz tāpēc, ka cetrurtā ir vājaka, bet gan tāpēc, lai uzdzītu ritmu, nesēžot tik ilgi malā starp maiņām. šajā gadījumā var skatīties kura attiecīgajā dienā labāk spēlē, kam atlicis vairāk spēka un tās trīs arī atstāt pēdējā daļā.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 14:09, pirms 15 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Bet kura no šiem bus ceturta maiņa? Sprukta vai Iguldena?
1. sprukta 2. petrovicka, 3. karijas, 4. iguldena

  +3 [+] [-]

, 2010-01-17 14:23, pirms 15 gadiem
šis labs no Pučes raksta

Salīdzinoši, ja Ivanānu varam saukt par trīsdurvju skapi, tad Karsums atgādina viendaļīgu gaļas saldētāvu – maza, bet jaudīga.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 14:29, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Viss būtu labi, ja Arnasona vietā spēlētu Bukarts.
Arnasonam 18 spēles - 3+5 un +/- +3
Bukartam 26 spēles - 2+4 un +/- +1

Taka nevajag nolikt Arnasonu, ka viņš neko nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-17 14:39, pirms 15 gadiem
Nu man gan nav saprotams,kāpēc tagad -tas ir sezonas beigās,kad praktiski tikt play-offos ir jau maz cerību- komanda ir nokomplektēta tā,ka mēs te diskutējam,kura būtu no visām maiņām ceturtā,jo sastāvs beidzot ir sabalansēts-kāpēc tas netika izdarīts sezonas sākumā???Vai tas neliecina,ka kaut kas tajā Dinamo mehānismā nerullē?Pareizi jau te viens rakstīja,ka mēs biļetes pērkam nevis ,lai skatītos ,kā jaunos iespēlē,bet ,lai komanda uzvar un rāda skatāmu spēli.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-17 14:42, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Arnasonam 18 spēles - 3+5 un +/- +3
Bukartam 26 spēles - 2+4 un +/- +1

Taka nevajag nolikt Arnasonu, ka viņš neko nejēdz.
atradis ko salīdzināt!
pieredzējušam leģionāram ir jātaisa rezultāts, nevis jākonkurē ar junioru par vietu 4 maiņā.
Slēpts komentārs: Shewchenko

     [+] [-]

, 2010-01-17 14:53, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: atradis ko salīdzināt!
pieredzējušam leģionāram ir jātaisa rezultāts, nevis jākonkurē ar junioru par vietu 4 maiņā.
Ar piespēlēm viņš arī veido spēli savā maiņā, nav blakus neviena kas mestu iekšā, tagad redzēsim kā būs ar Maiku kopā

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 15:05, pirms 15 gadiem
Pilnig piekritu visiem ka mums Arnesons nav vajadzigs
labak lautu Bukartam spelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Trieciens

     [+] [-]

, 2010-01-17 15:18, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Sprukts vispaar peedeejaas 3 speles izskataas baigi suudiigi,ne jeedziigi uzmest pa vartiem ,ne piespeeli iedot,veel mulkiigi noraidiijumi,jaasanemaas.Varbuut jaunas veesmaas-Karsums paliidzees komandai.Hosa arii paaraak biezhi kluudaas piespeelees,nu shausmiigi daudz.Tik daudz sacakareeti uzbrukumi no vinja pusses-vienkaarshi aarpraats.Hosam vajag staaveet vienaa punjtaa un gaidiit piespeeles ,lai vareetu uzshkelt,ko vins maak.Piespeeli iedot dzekam izskataas problemaatiski,un induvidaali apspeeleet arii nesanaak!
Nu par Spruktu savā ziņā es Tev piekrītu,bet par Hossu nu galīgi nepiekrītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-17 15:45, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Nakoshgad jaamaina treneru korpus,pirmais ,kas jaamaina ir Shuplers un tad arii Abols.Par galveno treneri vajadzeetu njemt Znachoku vai vinja paliigu!
du domā tagad Znaroku pēc šādas sezonas piesaistīt Rīgai? ja vienīgi nenotiek kk-adu mega katastrofa ka piemeram 1 Po kārtā ar 0-3 MVD zaudē Rīgai, bet tad atkal sāks visi gausties, ka treneris kurš nespēj motivēt komandu PO nav vajadzīgs

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 15:48, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: dinamo svariigaak ir tikt play-off nevis iespeeleet jaunos!
Šobrīd protams, bet ja tas tiktu darīts sezonas sākumā, tad šobrīd mums būtu bijušas 4 vienlīdzīgas, nevis tā ka 4. 2 leģionāri spēlē maiņas un reāli nākkam sezon varētu par PO kapāties

     [+] [-]

, 2010-01-17 15:50, pirms 15 gadiem
Man šitā maiņa īpaši nepatīk, jo Ankipāns bieži pelna muļķīgus noraidījumus, bet Spruktam problēmas ar ripas pacelšanu. Bet nu tas mans viedoklis.
man patiktu :
Karsums - Arnasons - Iguldens
Ņiživijs - Petrovickis - Hosa
Dārziņš - Karija - M.Rēdlihs
Bukarts - Sprukts - Cipulis

  +7 [+] [-]

, 2010-01-17 15:51, pirms 15 gadiem
Njā atkal sākās - šitas slikts, šitas labs, šitas sliko un tas neslinko BRRRRRR. Cilvēki nebūs mums nekad tāda komanda, kurā visi spēlētāji metīs pa 50 vārtiem sezonā. Ir komandā cilvēki, kuru uzdevums ir mest vārtus, citi ir melnā darba darītāji utt. Nevajag tapēc tagad sākt norakt visus pēc kārtas, piemēram daudz šeit pieminētais Nr5, statistikas tabulā viņš galīgi nav apakšā, Nr 47 spēlē, cīnās un cīņas spars ir viens no lielākajiem un VIENMĒR tāds ir bijis, labi piekritīšu, ka punktu varēja būt vairāk, bet nu paskatoties statistikas tabulu viducī vien ir. Veči mans piedāvājums - skatamies un atbalstam mūsu komandu tāda, kāda viņi ir un neapmētāsim ar dubļiem savus spēlētājus, kuri spēlē, kā nu katrs māk un var, mums.

     [+] [-]

, 2010-01-17 15:53, pirms 15 gadiem
luka rakstīja: Man šitā maiņa īpaši nepatīk, jo Ankipāns bieži pelna muļķīgus noraidījumus, bet Spruktam problēmas ar ripas pacelšanu. Bet nu tas mans viedoklis.
man patiktu :
Karsums - Arnasons - Iguldens
Ņiživijs - Petrovickis - Hosa
Dārziņš - Karija - M.Rēdlihs
Bukarts - Sprukts - Cipulis
Spruktu Arnasona vietā

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 15:55, pirms 15 gadiem
mammal rakstīja: Spruktu Arnasona vietā
Doma jau laba

     [+] [-]

, 2010-01-17 16:01, pirms 15 gadiem
luka rakstīja: Man šitā maiņa īpaši nepatīk, jo Ankipāns bieži pelna muļķīgus noraidījumus, bet Spruktam problēmas ar ripas pacelšanu. Bet nu tas mans viedoklis.
man patiktu :
Karsums - Arnasons - Iguldens
Ņiživijs - Petrovickis - Hosa
Dārziņš - Karija - M.Rēdlihs
Bukarts - Sprukts - Cipulis
kur tad paliek pēc tava skatījuma Ankipāns???

  +3 [+] [-]

, 2010-01-17 16:03, pirms 15 gadiem
Marquis rakstīja: Cipulis tiešām nav pelnijis vietu sastāvā, jau otro sezonu neko nerāda, tāda sajūta, ka viņš ir nolaidis rokas..
Bukarts darbojas daudz pārliecinošāk un ar daudz lielāku cīņas sparu.
Tu vispār Hokeju skaties?
Nu nezinu kā var pateikt ka viņš ir nolaidis, rokas! Viņš ir viens no tiem ,kas iet laukumā un katrā spēlē cīnās, neskatoties uz to ka viņam neveicas gūt vārtus, bet cīnās un sitās līdz galam, vismaz cenšas!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-17 16:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu vispār Hokeju skaties?
Nu nezinu kā var pateikt ka viņš ir nolaidis, rokas! Viņš ir viens no tiem ,kas iet laukumā un katrā spēlē cīnās, neskatoties uz to ka viņam neveicas gūt vārtus, bet cīnās un sitās līdz galam, vismaz cenšas!
100 % piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 16:16, pirms 15 gadiem
hercus rakstīja: kur tad paliek pēc tava skatījuma Ankipāns???
Ankipāns, manās acīs tikai epizodiski parāda labu sniegumu, ja godīgi, tad nesaprotu, kāpēc viņu liek kopā ar labākajiem.
Biežāk viņu pamanu, slidojot uz noraidīto soliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-17 16:32, pirms 15 gadiem
Tailers Arnasonu majaas, leeno divplaaskni. lab'ak lai Bukarts spelee

     [+] [-]

, 2010-01-17 16:35, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: Bukarta vietā šim, Bukarta vietā tam... Nu nav tas Bukarta līmenis (KHL)???
Apskatieties status... tur var redzēt, ka Bukartam jābūt kaut kā no šiem vietā? KHL klubos (kā vakar) spelē 17gadīgie, kas pasus dod un vārtus met... kāpēc tad Bukarts nemet?

ko tu tur blausties. paskaties labaak cik spelee nospeelee bukarts un cik tas lenais arnsons. un tad var runaat par statistiku

Lai spēlē BAČ! RDJ arī par vietu zem saules jācīnās.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-17 16:39, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Ev kādam vajag pateikt lai arēnā pārtraukumos dj uzliek šito gabalu ! bljin tik labi izklausiitos kad visi dziedātu !
http://www.youtube.com/watch?v=jxWRNfad56M&feature=player_embedded
ripas esi sarijies?