Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Medijs: ''Ja ''Dinamo'' nav naudas, paņemiet jaunos spēlētājus''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Medijs: ''Ja ''Dinamo'' nav naudas, paņemiet jaunos spēlētājus''
Foto: Kaspars Volonts/Dinamoriga.lv

Krievijas portāls ''Championat.com'' publicējis bijušo KHL komandu ģenerālmenedžera Leonīda Vaisfelda komentāru par Rīgas ''Dinamo'', uzskatot, ka ja klubam šosezon naudas nav, tad jāspēlē ir ar jaunajiem hokejistiem, jo esošā selekcija nav saprotama.

Rīgas ''Dinamo'' šobrīd aizvada mājas spēļu sēriju, līdz šim visās piedzīvojot zaudējumus. Vispirms 7. novembrī piedzīvots zaudējums ar 1:3 pret Ņižņekamskas ''Neftekhimik'', bet vēlāk neveiksmes bijušas pret ''Sochi'' ar 1:3 un Jekaterinburgas ''Avtomobilist'' ar 2:3. Šodien tiks aizvadīta pēdējā mājas spēļu sērijas cīņa pret Pekinas ''Kunlun Red Star''.

Krievijas portālam ''Championat.com'' bijušais dažu KHL komandu ģenerālmenedžeris Leonīds Vaisfelds komentējis Rīgas ''Dinamo'' sniegumu, uzskatot, ka selekcija ir nesaprotama: ''Šeit situācija ir skaidra - ''Dinamo'' šosezon nav naudas. Jautājums ir par to, kā klubs redz sevi nākotnē. Atceramies Čerepovecu, kas līdzīgā situācijā izdarīja likmi uz jaunajiem hokejistiem, kuri pat deva klubam labāku rezultātu, nekā viņi bija gaidījuši. Arī Minskā šobrīd redzams tieši tas pats. Daudzus gadus skatījos uz Baltkrievijas kluba selekciju un domāju, ko viņi tur dara. Tagad redzu - sastāvā iekļauti jaunie, kas progresē maču no mača. Tur ir loģika. Un tagad paskatieties uz Rīgu, kaut uz vārtsarga pozīciju. Komanda tā jau nav spēcīga, bet ar tādiem vārtsargiem vispār grūti kādus mērķus sasniegt. Ja nav naudas, paņemiet jaunos hokejistus no VHL ar domu par perspektīvu. Izskatās, ka klubam nav stratēģijas un filozofijas. Vai rīdzinieki paliks KHL arī nākamajā sezonā, vai arī tomēr dzīvo ar domu, ka pēc gada finansiālā situācija uzlabosies, un šis gads kaut kā jāpārdzīvo? ''

Rīgas ''Dinamo'' ar izcīnītiem astoņiem punktiem 22 spēlēs ieņem pēdējo vietu visā līgā.

Rīgas ''Dinamo'' novembra kalendārs

DatumsLaiksKurPretinieksRez.
1.11.14:00ViesosAvtomobilist2:7
3.11.15:30ViesosBarys0:3
7.11.16:00MājāsNeftekhimik1:3
12.11.19:30MājāsSochi1:3
14.11.17:00MājāsAvtomobilist2:3 P
16.11.19:30MājāsKunlun Red Star
19.11.18:30ViesosDynamo M
21.11.16:00ViesosLokomotiv
23.11.18:00ViesosKunlun Red Star
25.11.19:30MājāsSibir
28.11.16:00ViesosSochi
30.11.18:30ViesosVityaz

Izmantotie resursi:
https://www.championat.com/hockey/n...

1 2 48 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2020-11-16 10:08, pirms 4 gadiem
Beidzot kāds prātīgs vārds. Pat krievi sapratuši, ka ar šādiem krievu penšiem un nevienam nevajadzīgiem vārtsargiem jēgas nav. Labāk iespēlet džekus no hk rīgas 3-4maiņā. Vai arī dot darbus mūsu bezdarbniekiem, kādam taču čempī būs jāspēle?

  +5 [+] [-]

, 2020-11-16 10:15, pirms 4 gadiem
MigelsElo rakstīja: Beidzot kāds prātīgs vārds. Pat krievi sapratuši, ka ar šādiem krievu penšiem un nevienam nevajadzīgiem vārtsargiem jēgas nav. Labāk iespēlet džekus no hk rīgas 3-4maiņā. Vai arī dot darbus mūsu bezdarbniekiem, kādam taču čempī būs jāspēle?
Nav runa par HK Rīga jaunatni, bet VHL jaunatni. "...paņemiet jaunos hokejistus no VHL ar domu par perspektīvu."

  +7 [+] [-]

, 2020-11-16 10:17, pirms 4 gadiem
"Izskatās, ka klubam nav stratēģijas un filozofijas."

tas jau bija skaidrs pirms 8 gadiem...
iepriekšējos gadus vienīgā filozofija bija komandu veidot no LV spēlētājiem, lai uz spēlēm nāktu skatītāji...
bet tagad pat šī filozofija atmesta malā...

  +2 [+] [-]

, 2020-11-16 10:30, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: "Izskatās, ka klubam nav stratēģijas un filozofijas."

tas jau bija skaidrs pirms 8 gadiem...
iepriekšējos gadus vienīgā filozofija bija komandu veidot no LV spēlētājiem, lai uz spēlēm nāktu skatītāji...
bet tagad pat šī filozofija atmesta malā...
Precīza analīze rakstā. Pirmas 5 sezonas visiem sagrozīja galvu un daži no tā nav atguvušies vel joprojām, būtībā jau 7. sezonu ir mētāšanas starp iespēlējam jaunos vai cīnamies par tikšanu izslēgšanas spēlēs, tai pat laikā šķiet perspektīvākais (un palielam vienīgais pa šīm 7 sezonām izaudzinātais) hokejists Balinskis pirms sezonas tika palaists uz Čehiju, jo bija bezgalīgs cirks ar trenera amata kandidātiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-16 10:30, pirms 4 gadiem
Loģiski. Manā skatījumā tā jau vajadzēja rīkoties sezonas sākumā. Vajadzēja paturēt vairākus jaunos kadrus no pagājušās sezonas.

 +10 [+] [-]

, 2020-11-16 10:43, pirms 4 gadiem
Skatos, ka daži joprojām domā, ka šai komandai ir kaut kādi nopietni sportiski mērķi.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-16 10:46, pirms 4 gadiem
tur jau tā problēma - nauda ir, bet tiek izmesta par daudziem nejēdzīgiem leğionāriem. 20 sliktu vietā varēja paņemt 7 vilcējus. 4 sliktu vārtsargu vietā 1 labu. ber Skudram cita filosofija.
Un protams pārējās problēmas.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-16 11:00, pirms 4 gadiem
nu 4 tehniskie ir uz KHL sirdsapziņas, neko jau tie daudz nemainītu bet smieklīgi spriest par šo sezonu no sportiskā viedokļa vispār, tur jābūt īpaši stulbam lai šīs sezonas rezultāus vispār salīzinātu ar jelko, bet laikam jau krieviem daudz tādu spriedelētāju šogad būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2020-11-16 11:42, pirms 4 gadiem
Vakar tika nobanots viens no uzticamākajiem SC DR faniem - biedrs denebs. Ieturēsim klusuma brīdi!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-16 11:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vakar tika nobanots viens no uzticamākajiem SC DR faniem - biedrs denebs. Ieturēsim klusuma brīdi!
ko ta šis sasmirdēja? franku čorts arī tika izmests

     [+] [-]

, 2020-11-16 11:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ko ta šis sasmirdēja? franku čorts arī tika izmests
Man tāda aizdoma, ka par šo komentāru:

denebs , 2020-11-15 22:44, vakar
Pilnīgi piekrītu Koziolam un visiem citiem, kas draudzējas ar prātu. Atteikties no savas turnīra daļas rīkošanas būtu lielākā muļķība, ko šajā situācijā iespējams izdarīt. Valdība ir savu attieksmi paudusi, bet ūsainā mūsdienu fīrera kalpiņiem no tā ne silts, ne auksts. Pat ES te neko ietekmēt nevar, jo čempi rīko IIHF, un arī atbildība par savu lēmumu un tā sekām būs uz IIHF pleciem. Daļēji IIHF lēmumu varbūt var ietekmēt valstis, kurām būtu jāspēlē Minskā, sakot, ka tur nav droši, un piedraudot nebraukt, bet arī tad tur jābūt zināmai grupai ar vienādiem un šajā ziņā striktiem uzskatiem. Tāpēc ieteiktu beidzot atdzist visiem radikāļiem un citiem antihokeja fanātiķiem. Jācer, ka IIHF pieņems pareizu lēmumu (pārcelt no BLR citur) un atvēsinās karstās galvas.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 11:56, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Runa ir par krievu jauno čaļu no VHL ņemšanu. Ģinama Riga ir tipisks krievu klubs, kura sastāvā jau tagad ir reti letiņi, un Vaisveļds runā par to, lai klubam piesaistītu jaunos krievus (jo ir skaidrs, ka VHL jauno LV spēlētāju nav). Šobrīd paņemtie krievi nerisina play-off iekļūšanas problēmu, līdz ar to runas par to, ka mūsējie bija nespējīgi, tāpēc viņu vietā tika ņemti krievi, ir tukšības.

Es tiešām nesaprotu, kā normāls LV hokeja līdzjutējs var par ko tādu fanot.
Nu tīri tehniski arī Rīgai būtu izdevīgāk ņemt jaunu vai nosacīti jaunu krievu kā Paršinus, Stoļarovus, Černovus - veterānus, kam labākās sezonas aiz muguras. Un arī izdevīgāk kā ņemt apšaubāmas kvalitātes ZA džekus (nerunāju par ZA džekiem pirmajās sezonās, bet tieši šo gadu, kad arī ir itkā talantīgi puiši - tas pats Marejs uz papīra ir neslikts, bet dzīvē čušs) Jaunais krievs būs lētaks par ziemeļamerikāni un motivētaks sevi pierādīt, kā tas pats ziemeļamerikānis vai krievu veterāns. leģionāri no R-Eiropas Rīgai pat labākajos gados bija zināma laimes spēle - jaunais krievelis nav sliktākais variants, jo noslēdzot pārmaiņas pēc 2-3 gadu līgumu, viņu pēc labas sezonas var arī pārdot.
Lai arī, protams, ka vietējam līdzjutējam (jo īpaši ja rezultāta nav nevienā variantā) loģiskākais variants (tajā skaitā man) - iespēlēt maksimāli daudz jaunos letiņus.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-16 11:56, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Dot darbu krievu sēlētājiem. Tād ir šī kluba pastāvēšanas mērķis.
Pēdējos gados noteikti. Pirmajos krievi uz rokas pirkstiem skaitāmi.

     [+] [-]

, 2020-11-16 11:58, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Precīza analīze rakstā. Pirmas 5 sezonas visiem sagrozīja galvu un daži no tā nav atguvušies vel joprojām, būtībā jau 7. sezonu ir mētāšanas starp iespēlējam jaunos vai cīnamies par tikšanu izslēgšanas spēlēs, tai pat laikā šķiet perspektīvākais (un palielam vienīgais pa šīm 7 sezonām izaudzinātais) hokejists Balinskis pirms sezonas tika palaists uz Čehiju, jo bija bezgalīgs cirks ar trenera amata kandidātiem.
balinskis ir perspektivs
bet ārpus siltumnīcas sliktākais komandā
https://www.eliteprospects.com/team...

  +3 [+] [-]

, 2020-11-16 12:00, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man tāda aizdoma, ka par šo komentāru:

denebs , 2020-11-15 22:44, vakar
Pilnīgi piekrītu Koziolam un visiem citiem, kas draudzējas ar prātu. Atteikties no savas turnīra daļas rīkošanas būtu lielākā muļķība, ko šajā situācijā iespējams izdarīt. Valdība ir savu attieksmi paudusi, bet ūsainā mūsdienu fīrera kalpiņiem no tā ne silts, ne auksts. Pat ES te neko ietekmēt nevar, jo čempi rīko IIHF, un arī atbildība par savu lēmumu un tā sekām būs uz IIHF pleciem. Daļēji IIHF lēmumu varbūt var ietekmēt valstis, kurām būtu jāspēlē Minskā, sakot, ka tur nav droši, un piedraudot nebraukt, bet arī tad tur jābūt zināmai grupai ar vienādiem un šajā ziņā striktiem uzskatiem. Tāpēc ieteiktu beidzot atdzist visiem radikāļiem un citiem antihokeja fanātiķiem. Jācer, ka IIHF pieņems pareizu lēmumu (pārcelt no BLR citur) un atvēsinās karstās galvas.
Ar šo komentāru denebs parādīja, ka diez vai ir Funs, ko cik redzēts daži viņam piešuva, jo Funs būtu bijis Baķkas nolicējs un cietušo baltkrievu aizstāvis.
Vienīgais par ko tad viņu tur nobanot? Aizstāv Koziolu, lamāties nelamājās un noliek Baķku. Par to, ka valdībai nepiekrīt? Tad jau pusportalu būtu jābano kaut vai par to, ka uzskata, ka valdība šauj greizi ar to, ka ļauj KHL un MHL spēlēm te notikt

  -1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:03, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ar šo komentāru denebs parādīja, ka diez vai ir Funs, ko cik redzēts daži viņam piešuva, jo Funs būtu bijis Baķkas nolicējs un cietušo baltkrievu aizstāvis.
Vienīgais par ko tad viņu tur nobanot? Aizstāv Koziolu, lamāties nelamājās un noliek Baķku. Par to, ka valdībai nepiekrīt? Tad jau pusportalu būtu jābano kaut vai par to, ka uzskata, ka valdība šauj greizi ar to, ka ļauj KHL un MHL spēlēm te notikt
Nezinu, kāpēc nobanoja, bet vēl vakar, rakstā pie F-1 kārtējā posma biedrs denebs nebija nobanots un viņa komentārs nebija slēpts. Esmu gandrīz drošs, ka tieši par šo komentāru viņu nobanoja.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man tāda aizdoma, ka par šo komentāru:
Tur nekā tāda nav, lai banotu....

Tēvēnets raksta ka visticamākais būs Minskā, nu atsaucas uz krieviem.
Man tad jebkāda cieņa pret IIHF un hokeju nokritīs zemu jo zemu. Ceru ka hokejisti nebūs tādi mīkstie un tupi kam pofig viss, ka tik šaibu padzenāt.

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēdējos gados noteikti. Pirmajos krievi uz rokas pirkstiem skaitāmi.
jāņem vērā, ka pirmajos gados bija labi leģionāri un labi latviesī
tagad labu latviešu nav (Vispār)
komandu varētu pastiprināt tikai balcers, girgensons un blugers
pārējie plus - mīnus maijas un rēdlihi

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:14, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tur nekā tāda nav, lai banotu....

Tēvēnets raksta ka visticamākais būs Minskā, nu atsaucas uz krieviem.
Man tad jebkāda cieņa pret IIHF un hokeju nokritīs zemu jo zemu. Ceru ka hokejisti nebūs tādi mīkstie un tupi kam pofig viss, ka tik šaibu padzenāt.
Viņš bija reti kaitinošs, līdzīgi, kā funis, it kā jau neko tādu nepasaka, bet besī ārā vairāk par visādiem franku čurbaniem. Gan jau moderatoram ar piebesīja principā jau privāts portāls, ko grib, to bano.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:19, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: jāņem vērā, ka pirmajos gados bija labi leģionāri un labi latviesī
tagad labu latviešu nav (Vispār)
komandu varētu pastiprināt tikai balcers, girgensons un blugers
pārējie plus - mīnus maijas un rēdlihi
Nu tad jau jāmin arī vārtsargi - Kivi, Elvis, vareja savakt Čuksti, Rubīnu - tie arī būtu pastiprinājumi. Tie paši Cibuļskis, Freibergs, Bukarts, Karsums...
Te drīzāk jāskatās uz to, ka tieši pēdejos 2-3 gados strauji sāk ņemt krievus. Pie Sējēja krievi bija maz un tie bija vismaz uz papīra perspektīvi. Ja nejaucu pirmais krievu veterāns bija Šķistļivijs un arī tāpēc, ka Radēvičas dēļ cenu nometa. Pirmajās 3-4 sezonās pat klīda runas, ka ir iekšeja noruna, lai rietumu klubi (izņemot Minsku) krievus neņem - lai krievi pietiek krievu klubiem. Kas pat izklausās tīri ticami - krievi katru gadu centās celt komandu skaitu, pamata tieši uz krievu komandām. Vidēju un jēdzīgu krievu ir tik cik ir.

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:20, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Viņš bija reti kaitinošs, līdzīgi, kā funis, it kā jau neko tādu nepasaka, bet besī ārā vairāk par visādiem franku čurbaniem. Gan jau moderatoram ar piebesīja principā jau privāts portāls, ko grib, to bano.
Pēc katra F-1 posma čīkstēja, kurā Hamiltons uzvarēja (tādu pēdējos gados ir ļoti daudz), un ka viņa favorītam Botasam atkal nav paveicies.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:22, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tad jau jāmin arī vārtsargi - Kivi, Elvis, vareja savakt Čuksti, Rubīnu - tie arī būtu pastiprinājumi. Tie paši Cibuļskis, Freibergs, Bukarts, Karsums...
Te drīzāk jāskatās uz to, ka tieši pēdejos 2-3 gados strauji sāk ņemt krievus. Pie Sējēja krievi bija maz un tie bija vismaz uz papīra perspektīvi. Ja nejaucu pirmais krievu veterāns bija Šķistļivijs un arī tāpēc, ka Radēvičas dēļ cenu nometa. Pirmajās 3-4 sezonās pat klīda runas, ka ir iekšeja noruna, lai rietumu klubi (izņemot Minsku) krievus neņem - lai krievi pietiek krievu klubiem. Kas pat izklausās tīri ticami - krievi katru gadu centās celt komandu skaitu, pamata tieši uz krievu komandām. Vidēju un jēdzīgu krievu ir tik cik ir.
Sējējs to Karamnovu (neatceros uzvārdu) bij iekārtojis ij Rīgā ij Levā, tas laikam pirmais. Bet tur laikam nebija stāsts par hokeju

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tad jau jāmin arī vārtsargi - Kivi, Elvis, vareja savakt Čuksti, Rubīnu - tie arī būtu pastiprinājumi. Tie paši Cibuļskis, Freibergs, Bukarts, Karsums...
Te drīzāk jāskatās uz to, ka tieši pēdejos 2-3 gados strauji sāk ņemt krievus. Pie Sējēja krievi bija maz un tie bija vismaz uz papīra perspektīvi. Ja nejaucu pirmais krievu veterāns bija Šķistļivijs un arī tāpēc, ka Radēvičas dēļ cenu nometa. Pirmajās 3-4 sezonās pat klīda runas, ka ir iekšeja noruna, lai rietumu klubi (izņemot Minsku) krievus neņem - lai krievi pietiek krievu klubiem. Kas pat izklausās tīri ticami - krievi katru gadu centās celt komandu skaitu, pamata tieši uz krievu komandām. Vidēju un jēdzīgu krievu ir tik cik ir.
daudzi tevis nosauktie kaukuma spēlētāji jau spēlēja rd un tika patrenkti par profņeprigodnost ( izņemot karsiku)
vienīgais, kas varētu būt - daugava
bet tas ir naudas jautājums
lai viņi spēlē sava līmeņa līgās ārzemēs, kur no viņiem kā leģiem prasa rezultātu
nevis vizinās pa ledu rd

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Sējējs to Karamnovu (neatceros uzvārdu) bij iekārtojis ij Rīgā ij Levā, tas laikam pirmais. Bet tur laikam nebija stāsts par hokeju
Karamnovs vārdā Vitaļiks un puskrievspuslatvietis Podziņš. Pēc tam nākamias Šķistļivijs - krievu pa lielam nebija, lai arī nevar teikt, ka nebija apšaubāmas kvalitātes leģu. Paskatījos cita skomandas - ok, Baris, Minskai un Donbas krievu netrūka. Kas ir loģiski. Popradai krievu vienīgajā sezonā nebija. Karamnovs Prāgai palika vienīgais krievs ar visu to. Zagrebai pirmajos gados nebija - pēdejās sezonās katrā 3-4 bija, Slovanā, ja nepārskatījos 1 krievs pēdējā sezonā (un tas ar visu to, ka tur ņēma apšaubāmas kvalitātes zamerikāņus)

  -1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:30, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: daudzi tevis nosauktie kaukuma spēlētāji jau spēlēja rd un tika patrenkti par profņeprigodnost ( izņemot karsiku)
vienīgais, kas varētu būt - daugava
bet tas ir naudas jautājums
lai viņi spēlē sava līmeņa līgās ārzemēs, kur no viņiem kā leģiem prasa rezultātu
nevis vizinās pa ledu rd
Skvorcovs arī spēlēja Rīgā, bet savāca atpakaļ. Senāk nosacīti līdzīgs stāsts bija Masalam, Pujacam. Galu galā Rihis ar šiem nederēja, bet tagad ņēm atplestam rokām atpakaļ. Un cik no viņiem tika patriekti (tiem ko tu sauc par patriektiem) cik aizgaja paši - kaut vai kā Balinskis - nu to uzzināsim, kad hokejisti rakstīs memuārus vecumdienās.

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:31, pirms 4 gadiem
krievu ziņā šis gads ir īpatnējs
pazuda admirālis
daudzi bez darba pandēmijas dēļ, cena kritusi
ir virkne skudras čomu, kas paņemti tādēļ
ir tādi, kuri patrenkti, izmaksājot kompensāciju kā gračovs, kādēļ jauno līgumu neprasa lielu, jo piķis jau daļēji sapelnīts
utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-16 12:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Viņš bija reti kaitinošs, līdzīgi, kā funis, it kā jau neko tādu nepasaka, bet besī ārā vairāk par visādiem franku čurbaniem. Gan jau moderatoram ar piebesīja principā jau privāts portāls, ko grib, to bano.
man jau liekas fuņa štata vieta brīva nepaliek Ja neuzradīsies jauns, tad ota uz pusslodzi padragās

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Skvorcovs arī spēlēja Rīgā, bet savāca atpakaļ. Senāk nosacīti līdzīgs stāsts bija Masalam, Pujacam. Galu galā Rihis ar šiem nederēja, bet tagad ņēm atplestam rokām atpakaļ. Un cik no viņiem tika patriekti (tiem ko tu sauc par patriektiem) cik aizgaja paši - kaut vai kā Balinskis - nu to uzzināsim, kad hokejisti rakstīs memuārus vecumdienās.
bukiju un strazdu ņem uz trajautu - 6 spēlēm, tad redzēs

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:34, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: krievu ziņā šis gads ir īpatnējs
pazuda admirālis
daudzi bez darba pandēmijas dēļ, cena kritusi
ir virkne skudras čomu, kas paņemti tādēļ
ir tādi, kuri patrenkti, izmaksājot kompensāciju kā gračovs, kādēļ jauno līgumu neprasa lielu, jo piķis jau daļēji sapelnīts
utt.
Nu Rīgā krievu ir padaudz pēdējos 3 gadus. Kopš pie šprices tika Ankī. Protams, šis ir rekordgads.

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:35, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: bukiju ņem uz trajautu - 6 spēlēm, tad redzēs
Uz traijoutu ņēma arī Skvorcovu, Zirjanovu un sezonas sākumā Krastiju. Būtu interesanti redzēt konsekvenci...

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Uz traijoutu ņēma arī Skvorcovu, Zirjanovu un sezonas sākumā Krastiju. Būtu interesanti redzēt konsekvenci...
diezin vai mēs to redzēsim
jau rakstīja, ka skudra rotē ar sastāvu daudz
rd tas praktiski nav iespējams naudas dēļ
bet - viņš jau nerimsies
rotē, izmantojot trajautus
redzēs, kas būs ar levinu - bez līguma vairs spēlēt nedrīkst, trajauts beidzies
vai nu dos līgumu, vai čau
vietā uz trajautu bukijs

     [+] [-]

, 2020-11-16 12:43, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: diezin vai mēs to redzēsim
jau rakstīja, ka skudra rotē ar sastāvu daudz
rd tas praktiski nav iespējams naudas dēļ
bet - viņš jau nerimsies
rotē, izmantojot trajautus
redzēs, kas būs ar levinu - bez līguma vairs spēlēt nedrīkst, trajauts beidzies
vai nu dos līgumu, vai čau
vietā uz trajautu bukijs
1 risinājums - 2vvirziena līgums un sūti uz "sadarbības klubu" Jelgavā.
1 2 48 komentāri