Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koroļovs: "Neskatos KHL, jo nepatīk, kā tas tiek rādīts, komentēts"

Koroļovs: "Neskatos KHL, jo nepatīk, kā tas tiek rādīts, komentēts"
Igors Koroļovs
Foto: www.liveinternet.ru

Bijušais Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Jaroslavļas ''Lokomotiv'' uzbrucējs Igors Koroļovs, kurš ir arī aizvadījis 12 sezonas NHL, atzinis, ka neseko līdzi KHL, jo nepatīk, kā tas tiek rādīts.

Vai sekojat līdzi KHL?
Nē, nesekoju gan. Man nepatīk, kā tās spēles tiek rādītas, kā tās tiek komentētas. Ja skaņu vēl var atslēgt, tad ar attēlu neko nevar panākt. Tur taču neko nevar redzēt – ne ripu, ne sejas, ne numurus. NHL spēles rāda pavisam citā līmenī. Šeit aiziet uz spēli – tas ir liels notikums."

Cik reizes, piemēram, ejot uz spēli Toronto, jūs tiekat pārmeklēts?
Pārmeklēts?

Piemēram, ja tu ej uz Maskavas "CSKA" spēli, tad pirmo reizi tu tiec pārmeklēts pie ieejas, bet pēc tam otrreiz pirms tribīnēm. Ja pārtraukumā pamet savas vietas, tad, ejot atpakaļ uz tām, tu atkal tiec pārmeklēts.
Ak, Dievs! Neko par to nezināju. Toronto vienu reizi jāiziet cauri metāldetektoram. Pie tam nevajag neko izlikt no kabatām. Jā, somiņas arī tiek pārbaudītas.

Vai jūs uztrauc tas, ka cilvēki Maskavā neiet uz hokeju?
"Jūs domājat, ka viņi agrāk ir gājuši? Kad sāku hokejista karjeru, tad skatītāju arī nenāca daudz. Jā, uz "CSKA" un uz "Spartak" komandām nāca līdzjutēji, bet uz citām spēlēm – nē. Galvaspilsētā tā vienmēr ir bijis, tāpēc neesmu par to pārsteigts. Vairāk mani uztrauc tas, ka reģionos uz spēlēm nāk mazāk skatītāju, taču es to pilnībā saprotu. Lai ar ģimeni atnāktu uz hokeju, nepieciešams pusotrs vai divi tūkstoši rubļu. Es te ieskaitu gan biļetes, gan ēdienu, gan suvenīrus. Taču kā to daudzi var atļauties, ja, piemēram, viņu vidējā alga ir 30 000 rubļu, ar kuriem jāiztiek uz visu mēnesi? Grūti apmeklēt sporta pasākumu, ja tev jādomā par to, kā pabarot ģimeni..."

Jūs gribat teikt, ka KHL nav bizness?
KHL nevar kļūt par biznesu, vismaz šobrīd. Nevar būt tā, ka pati līga ir bizness, bet viss pārējais – nav bizness. Viss ir atkarīgs no ekonomiskās situācijas valstī. Arī ASV ne viss uzreiz sākās. Agrāk bija sešas komandas, taču tagad viss ir mainījies. Tagad ieeja uz spēlēm maksā no 70 līdz 400 dolāriem. Ja tādas cenas būtu Krievijā, kas tad būtu?

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 00:07, pirms 14 gadiem
Frei rakstīja: Pilniibaa piekriitu, bet KHL ir tikai 3 gadi ko juus gribat, NHL sākumā arī nebija spoza. Vot komenteetaaji gan mums ir suudiigi lai pamaacaas no NHL nevis par tofikiem staasta speeles laikaa
NHL reāli sāka attīstīties 20. gs, bet KHL 21.gs.
21.gadsimtā ir daudz vieglāk pilnveidots ja vien ir tikai resursi.

     [+] [-]

, 2010-11-17 00:18, pirms 14 gadiem
Andersona pietrūkst.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-17 00:21, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un konkrētāk? (par NHL) Kas tieši tur ir labāks? Tas, ka pie katra gola brēc tjipa: "He scores! He scores! Unbelievable!..." etc. ???
Brutāli sakot taisnību - jā! Tomēr nav jābrēc, bet katra epizode ir jāpdara par kautvai nelielu, bet iespējamu nozīmīgu pagrieziena punktu. Neesmu aurošanas fanāts, bet monotona runāšana par Komarova četrām pilsonībām, kazahu-vāciešu-krievu pasēm un NHL nospēlētām spēlēm, trulas klišejas, un pilnīga spēles neizpratne no Toļika un citu postpadomju komentētāju puses ir drausmīga.

Tādu bezmugurkaulnieku kā Kreipānu es vispār nekur citur neesmu redzējis. Pilnīgi nekādas konsekvences un normāla viedokļa par laukumā notiekošo es no viņa savā dzīvē neesmu redzējis. 2 vienādas situācijas vienā tiesnesis iedod 2 minūtes, tad viņš klārē, ka tīrs noraidījums. Pēc piecām minūtēm tāds pats/pilnīgi identisks pārkāpums un tiesnesis nesvilpj, tad Tollijs pilnā pārliecībā stāsta, ka svilpe klusēja, tātad soda nav. Nu, bet kamon, jāietur tak kkāda elementāra konsekvence. Pasaki, ka tiesnesis ir akls un viss, komentētājam ir jābūt spējīgam kritizēt laukumā notiekošo. Tas attiecas arī uz spēlētājiem, ja Ozo uztaisa lažu, tad tā vajag pateikt, ka Ozo rupjas kļūdas dēļ esam pakāsuši maču, nevis runāt par pilnīgi fufeli par mistisku nepaveikšanos.

Un pats galvenais par statistikas bēršanu nevietā. Statistika ir vajadzīga, bet tā nav jābārsta brīžos, kad notiek izgājieni viens pret vienu ar vārtsargu. Kamēr gatavojas iemetienam, jā lūdzu, uz priekšu, bet nedrīkst monotoni lasīt ciparus no lapas spēls izšķirošajos brīžos.

P.S. Kas man vienīgajam kaitina viņa atkārtošanās no spēles uz spēli par maiņu virknējumiem? Neviena maiņa nav pirmā, treneri sauc tās pēc krāsām un šitādi bulšiti. Ausis vīst nost.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-17 01:51, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un konkrētāk? (par NHL) Kas tieši tur ir labāks? Tas, ka pie katra gola brēc tjipa: "He scores! He scores! Unbelievable!..." etc. ???
Tu laikam ļoti sen neesi redzējis nevienu NHL spēli un esi jau aizmirsis. Nav runa par to cik aizrautīgi komentātors brēc, vai nebrec, bet par to, ka sniedz daudz vairak informācijas. Un tā informācija ir krietni vien noderīgāka par Toļika "Sandis īsti neuzspēja atgriezsties aizsardzībā".

Cik Latvijā ir hokeja komentētāji, kuri agrāk ir reāli spēlējuši? NHL spēles pārsverā komentē paši bijušie nhlovci. Latvijā manuprāt ir tikai viens komentātors, kuru varētu pielīdzināt NHL līmenim - Artis Ābols, vismaz agrāk. Savādāk sanāk tā, ka dažs labs līdzjutējs saprot spēli labāk nekā komentātori. Kreipāna fani noteikti kliegs, ka viņam esot enciklopediskas zināšanas, bet patiesībā tas nav svarīgi. Labs komentātors spēlei sagatavojas un uzzin vairākus interesantus faktus, rezultātā nebūtu nemaz jāklausās par "tālo 74. gadu" vai vēl kaut ko no Toļas repertuāra (kaut gan visu cieņu viņam par futbola komentēšanu).

Tiešām paskaties kādu NHL spēli, tur pēc katriem vārtiem (un ne tikai) izskaidro notikušo tā, ka pat mazam bērnam ir skaidrs, kas tiko notika un kas pie tā bija vainīgs.

     [+] [-]

, 2010-11-17 02:05, pirms 14 gadiem
Vispār tieši to pašu akmeni varētu iemest arī sporta studiju dārziņā. Man patīk, ka vienmēr, kad Matulim uzdod kādu konkrētu, ar spēli saistītu jautajumu, viņam izdodas atbildēt pat nemazam nepieskaroties uzdotajam jautajumam Baigi daudz ir tukšas muldēšanas un bieži ir aizdomas, ka hokeja žurnālisti vienkārši ber populārāko viedokli. KHL spēļu pārtraukumos var aiziet uzlikt vārīties kafiju, aizskriet uz veikalu... NHL sporta studijas (Coaches Corner, Hotstove u.c.) gan, neitrālam fanam, liekas vismaz tik pat interesantas kā pati spēle.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-17 02:38, pirms 14 gadiem
Nu nevar jau tikai te vainot komentētājus. Paskatoties tajā pašā NHL tur tiek savākti dati un apkopoti par katru sīkumu un visus šitos sīkumus tik ik pa laikam iebaro skatītājam un komentētājam ir par ko runāt. Piemēram ja oveckinam mazs speeles laiks tiek izrakts peeksni piemeeram "no peedeejaam 7 speeleem kuraas oveckins speeleejis mazaak par tik un tik minuuteem komanda zuadeejusi 6", un visādi šitādi knifi tur ir pāri parēm, kas ai padara pat garlaicīgāku spēli skatāmā...vot pasviez skaītājam visādus datus un rosina viņu funktierēt... KHL tur varbūt parāda kkādus tur scoring līderus un viss...un visādi spēles pātraukumi ir vnk neaizpildīti un ta lai nebūtu tukšums loģiski ka komentētājam jāsāk gvelzt kkas kas ienāk prātā. Protams arī tas, ka jāiepludina jaunas asinis starp komentētājiem. Nu pieņemsim tāds Kreipāns nu var viņš patikt vai nepatikt, bet nu no tā nekas nemainīsies - kā viņš ir komentējis jau n-tos gadus, tā viņš arī turpinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-17 03:35, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ja runā par tarnslāciju tad protams NHL labāk skatīties , bet NHL hokeja stils man ir garlaicīgs-maz kombināciju, iet un met pa vārtiem-pārāk primitīvi, lai arī tur ir pasaules labākie hokejisti.
NHL ir spēka spēle, domāšanas ātrums, daudz metieni-ja tas patīk tad labāk skatīties NHL.
Ja labāk patīk kombinacionālais stils, lielāki laukumi,izdoma laukumā tad labāk KHL.
Protams man ideāli būtu ja KHL būtu pēc iespējas vairāk augstas klases hokejisti-skatīteis viņu piespēles, slidojumu īsta bauda. Piemēram Ozo labāk slidojumu var redzēt šeit, jo NHL viņu ātri ar spēku apturēs, bet šeit var labi visu laukumu pārslidot viegli, parādīt meistarību tehnikā, arī Ņiživijs var parādīt vadīšanās prasmi, bet NHL vienreiz labi novadīsies, otrreiz dabūs labu spēka paņēmienu uzreiz pie nākamā dribla.
Sen nebiju ta smejies

  +2 [+] [-]

, 2010-11-17 06:38, pirms 14 gadiem
NHL var dzirdēt katru reizi kad trāpa pa stabu vai kādu iebortē, un kādi tur goal horni, un viņiem baigi labie palēlinātie video tad perfekti var redzēt ripu un visu, novockuzņetskā vispār uz visu laukumu kaut kur 3 kameras..

     [+] [-]

, 2010-11-17 07:41, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Sen nebiju ta smejies
Prieks ka tevi iepriecināju. Saprotu ka to ir grūti saprast-augsta meistarība un baudāma spēle lielākai daļai fanu iet kopā, bet ne visiem - nevienmēr meistarība un bauda iet kopā. Tas nav tikai hokejā , bet arī kino, mākslā, literatūrā.
Ja Tev grūti saprast ka ne vienmēr labākais ir baudāmākais tad neko tev nevaru palīdzēt.

     [+] [-]

, 2010-11-17 07:51, pirms 14 gadiem
serz007 rakstīja: Хоккей на AllHockey.Ru - Новый уровень Ljoti labs video par visu sho!! vienigais krievu valoda!!!! Kas saprot, paskataties!

Ja nemaldos kritizētājs ir Striževskis un jāsaka,ka lielākajā daļā viņa teiktajā, ir taisnība.Tikai līgai nepatīk,kad viņus kritizē.Tikko viens jaunā viļņa hokeja speciālists cieta(Dementjevs)no KHL vadības.Tur jau tā lieta,ka Medvedevs strādā ar vecām pārbaudītām metodēm.Principā izskatās,ka sācies tāds mazs kariņs Krievijā starp jaunās un vidējās paaudzes žurnālistiem un KHL vadību.Tas labi,jo manuprāt tikkai nesīs labumu.Ne velti saka,ka strīdos dzimst patiesība.
Vienīgā un galvenā nelaime tāda,ka diez vai Medvedeva paaudzes
činovņiki ir spējīgi izlobīt tos patiesības graudus un pielietot to nākotnē.Kaut gan,pats piederu tai paaudzei,tomēr piekrītu šai kritikai.

     [+] [-]

, 2010-11-17 08:22, pirms 14 gadiem
nu brīžiem tv ir tāda kvalitāte ka vājā neta strīmā.
Vajag drīz jaunus likumus, visur HD kameras, un nomainīt visus komentētājus pret līdzīgiem, kā piemēram, Buļs

     [+] [-]

, 2010-11-17 08:43, pirms 14 gadiem
piziks rakstīja: Kāpēc NHL ir skatāmāks....
1. Bagātākas tradīcijas
2. Mazāks laukums (kas nav mazsvarīgi)
3. Apgaismojums un arēna kopumā
4. Sanākušie līdzjutēji
5. Rakurss, no kāda rāda
Domāju, ka RD mājas spēles ir labāk parādītās visā KHL, bet tas ir mans subjektīvais viedoklis
Rīgā arī šovs ir labāks un visp viss augstā līmenī!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 09:13, pirms 14 gadiem
Nu par to kvalitāti, piemēram, pēdējā RD spēlē pret CSKA no Maskavas nāca labs signāls (16:9 formātā, ar labu izšķirtspēju, arī ar slow-motion atkārtojumiem, kur tik tiešām varēja ļoti labi atkārtojumos redzēt ripu), bet pēc pāris nospēletām minūtēm pēkšņi LTV7 sāka "graizīt" attēlu- nogrieza malas, lai būtu aizvēsturiskais4:3, un varēja redzēt, ka kkas nav kārtībā Rīgas galā ar to attēla rediģēšanas programmaturu, jo momentāli attēls palika tikpat sudīgs kā no citām pilsētām...
Protams novokuzņecka, nižņekamska u.c. ir pilnīgi cita lieta...
Manuprāt, ligai vajadzētu izveidot noteikumus ar attēla kvalitātes kritērijiem un ļoti rūpīgi kontrolēt tos- pēc pirmā pārkāpuma brīdināt, bet , ja tas atkārtojas, to komandu, kura nespēj nodrošināt savu spēļu pārraidīšanu pēc attiecīgajiem standartiem- nah** ārā no līgas.
Rets ir tāds gadījums, kad skaidrā prātā var saprast, ko tie krievi domā...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-17 09:20, pirms 14 gadiem
Pajāt, Dinamo spēles rāda normālā kvalitātē. SN.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 09:32, pirms 14 gadiem
Elmarss rakstīja: Vienīgi no Rīgas un Pēterburgas ir laba bilde ,taču no pārējām vietām nekāda!
Par Rīgu labāk klusētu...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 09:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viss jau ir saprotams un + - pa ģēlu pateikts. Bet ja būt objektīvam,tad salīdzinot Toļiku ar Itāļu vai Latīņu komentētājiem futbolā viņš arī ir pelēka vienība,kas bez emocijām vārās daudz,bet par tagadējo spēli ir kā ir. Un visa lieta ir mentalitātē un vidē kur cilvēks ir audzis + gadu bagāža. Noteikti komentētāji KHL TV un pie mums atliek vēlēt to labāko. Bet kā te dažs labs minēja,ir arī izņēmumi. Ābols,Krievijā arī ir daži emocionāli un interesanti komentētāji,kas ir samērā gados jauni un mūsdienīgāki. Kas seko konkrētai spēlei,nevis veic vēstures ekskursu ar skopām emocijām par notiekošo laukumā.
Tie kas te bļauj par TV spēļu translēšanu izceļot RD ir konkrēti liekuļi.
Jo pa lielam tā translācija ir tik pat pelēka kā citās spēlēs. Kas ir vēl interesantāk,tad pa KHL TV tā paša pārraide no Rīgas ir daudz kvalitatīvāka,nekā pa LTV 7. Iespējams tikai kameru izvietojums Rīgā ir viens no labākajiem. Bet ja jau līdzināt ar NHL,tad štruns vien sanāk,jo atkārtojot spēles momentus,vārtu momentus arī pa lielam ir tikai daži skata leņķi un viss.Protams forši līdzināt ar NHL,bet ja salīdzina ar Eiropas līgu spēlēm,tad KHL + - ir ar viņiem vienā plauktā liekams.
Labs piemērs šajā video,kur puisis uzskatāmi visu izceļ. Un var labi redzēt Čempionu līgas spēles momentu MMG vs Salavat,kur pie attiecīgas ledus un bortu izkrāsošanas viss ir pavisam citās krāsās un veidolā. Pie kam paveicams tagad un uzreiz. Bet kāpēc tas netiek darīts,dievs vien zina.Te uzskatāmi var redzēt atšķirību.

http://www.youtube.com/user/traktorbang#p/u/1/cOSAzx46sDs
Tik daudz cik esmu dzirdējis dienvidniekus komentējam futbolu, Kreipāns man patīk daudz labāk. Varbūt tas tiešām ir dēļ mentalitātes, bet klausoties to GOOOOOOOOAAAAAAAAL, man kaut kā paliek kauns komentētāja vietā YouTube
- Funny spanish commentary - el...
protams, ne visi ir tādi, bet futbols tomēr nav tik dinamiska spēle un tur Kreipāna enciklopēdijas lasīšana kaut kā ir patīkamāka.

Tam, kas pastāstīts tajā video, es piekrītu, bet ne pilnībā. Man daudz svarīgāk ir, lai komentātors sniegtu visu vajadzīgo informāciju, nevis lai bļaustītos bezjēgā. NHL viss notiek kā 21. gadsimtā, pēc iemesta gola komentātors smuki savelk uz ekrāna bultiņas, paskaidro, kuram kur bija jābūt un viss ir skaidrs. Pie mums tā ir darījuši tikai Ābols, Skudra un Oļegs Sorokins pārtraukumos starp izlašu spēlēm.

Piemēram, man arī nevajag, lai komentātors uzskaitītu katru sīkumu, bet tomēr ir lietas, kuras palaižu garām.Atceries to golu, kuru mums iemeta MVD, pēc piespēles ar roku? Komentātoriem vajadzēja 20 minūtes un lai Ankipāns (pārtraukumā) pateiktu priekšā, lai viņi saprastu, kas ir noticis. NHL komentātori neko nepalaiž garām, jo bieži, paši ir spēlējuši tajā līgā kādus 10 gadus.

Par Eiropas līgām es daudz maz piekrītu. Bet KHL jau piesaka sevi kā smagsvaru, kas tūlīt izkonkurēs NHL... Nauda tur apgrozās daudz lielāka, varēja taču apsēsties un to visu pārdomāt kārtīgāk. Tikai tas prasa domāšanu un piepūli, bet, kā teikts video, vieglāk ir nedomājot noskaitīt miljonus jaunām zvaigznēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 09:55, pirms 14 gadiem
sen jau vajag radit attiecibaa 16:9 nevis 4:3 un vajag vel high speed kameras u protams ari hd kameras

  +3 [+] [-]

, 2010-11-17 10:59, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu Dinamo fans un Dinamo ir mans mīļākais klubs, bet pilnīgi piekrītu ka jebkuram citam komandas fanam atkal viņa klubs būs vislabākais. Nebūt nesaku ka mēs esam krutākie vai stiprākie.
Rakstu tāpēc ka bieži sanāk noskatīties kādu KHL spēli un pēc tam NHL spēli-ļoti reti NHL spēle ir bijusi baudāmāka par KHL spēli.
Jā meistarība NHL ir augstāka, bet baudas ir maz-spēka spēle, mazi laukumi-nav kur ieskrieties,parādīt driblu, saspēli utt.
Tik skrien un met-protams ka domāšanas ātrums ir daudz lielāks NHL, bet tas primitīvisms kaut arī labā izpildījumā ar laiku apnīk-KHL spēles skatos daudz labāk-skatītāji NHL labāki, kameras labākas, bet sgalvenais ir spēle-baudu daudz lielāku gūstu no KHL arī tad ja Dinamo nespēlē. Protams domāju lielākā atšķirība ir organizācijas ziņā-bet tv jau tas nav redzams.
Daudziem labāk patīk NHL-saprotami, jo zvaigznes ir tas kas daudzus fanus pievelk-ātrums, azarts.
Teikšu tā tas ir gaumes jautājums kas labāk patīk KHL vai NHL.
man ir pagrūti skatīties pēc KHL spēles NHL-gribas otrādi-vispirms kādu primitīvāku hokeja ar zvaigznēm NHL, pēc tam kombinacionālo KHL.
Arī es esmu RD fans un esmu redzējis lielāko tiesu no RD mājas spēlem pa televizoru.Interesanti gan, kur Tu tik ļoti daudz RD spēlēs esi redzējis tās kombinācijas, kas Tev šķiet tik augstvērtīgas. Parasti nekas vairāk par 2 piespēlēm nav. Ar retiem izņēmumiem. Vistīrākais bei begi hokejs uz lielā laukuma.Par ko te daudzi tik ļoti runā.
Par ilgo stāvēšanu aiz vārtiem un gaidīšanu , kamēr komandas biedri nomainās vispār varētu uzrakstīt atsevišķu topiku..
Jā , dažas krievu komandas spēlē varbūt interesantāk un individuāli vairāk tamborē nekā RD, ja tas Tev šķiet skaisti un interesanti.
Jebkurā NHL spēlē ir krietni vairāk t.s. kombināciju nekā jebkurā Rīgas Dinamo spēlē.Par spēka spēli, ātrumiem un metieniem nemaz nerunājot.
Komentēšana un tehn. nodrošinājums ir pavisam cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 11:09, pirms 14 gadiem
Pats esmu par NHL šādu iemeslu dēļ:

1)Labākie spēlētāji
2)Laba atmosfēra
3)Asa spēka spēle
4)Angliski

     [+] [-]

, 2010-11-17 13:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Skatos tu ar futbolu uz jūs Futbols nav dinamiska spēle
Paspēlē kādreiz,tad sapratīsi. Ja uzraut nedaudz augstākā līmenī kā sētas uzreiz sapratīsi,ka tur nemaz tik pasakaini nav. Tāpat spēkošanās par bumbu,pozīciju utt. Kur nu vēl runājot par spēli jau ar večiem. Kur bez spēkošanās būsi jaņos. Daudzi domā ka hokejs ir akūni sūro veču spēle,bet futbols tēlotāju un balerīnu Smiekli nāk kad tādi Doni Čeriji par to izsakās,kas futbolu redzējuši nav.
Bet īstenībā futbols ir traumatiskāks sporta veids par hokeju. Kas nevienam nav noslēpums un sen jau ir pierādīts. Cita lieta,ka futbola laukums ir daudz lielāks uz TV ekrānā viss notiek daudz lēnāk. Paskaties mini-futbolu,būs tā saucamā dinamika un ātrums.
Cita lieta,ka hokejs un futbols ir nesalīdzināmas un atšķirīgas spēles.
Kurām ar dinamiku nav nekāda sakara. Bet to pašu atšķirībā.

Un runājot kas kam patīk,nepatīk,no komentētāju puses.Visiem nekad nebūs viens viedoklis. Kā krieviem ir teiciens (всем неугодиш). Spēli komentētājs un spēles momentus var padarīt ar savu komentēšanu par divām dažādām lietām priekš skatītāja. Tajā video lieliski varēja redzēt. Tāpat ir futbolā,kad komentētājs komentē aizraujot skatītāju,tad spēle liekās daudz interesantāka. Bet pie daža laba komentētāja pat grandu spēle var izraisīt snaudu. Un saki ko gribi,bet skatoties futbola spēles ar latīņu vai Itāļu komentētajiem dēļ viņu komentēšanas stila un emocionalitātes ir 101 reizi interesantāk,pat nesaprotot ko viņi tur runā. Nekā Anatolijs ar visu savu analīzi. Tas nav nekāds pārmetums viņam,bet tā tas ir. Tāpat hokejā Somu komentētājus,tu nesaproti ko viņi runā,bet dēļ viņu vārdu biruma un emocionālās komentēšana ir daudz interesantāka,aizraujošāka,saistošāka, kā tas ir KHL vairumā gadījumu. Nr 1 ir Boriss Majorovs,viņa analīze un stāsti ko kurš nepareizi dara vienkārši beidz nost. Cilvēkam vajadzētu nevis komentēt,bet atgriezties atpakaļ trenera amatā,tāpat Gimajevam.
Nē, nekad neesmu nopietni nodarbojies ar futbolu, bet es zinu, ka spējot, protams, notikumi liekas dinamiskāki. Nē nu tiešām! Tu domāji, ka pats nekad neesmu spēlējis? Bet skatoties pa TV, vai arī no tribīnēm, hokejs tomēr ir daudz, daudz, daudz dinamiskāks. Tas manuprāt ir skaidrs, tāpēc arī atšķiras komentēšana un fanu saukļi. Nekad neesmu dzirdējis britus vai vāciešus komentejot tā, kā latīņamerikāņi, bet labi, to atkal norakstīšu uz mentalitāti.

Tam, ka Anatolijs (un KHL komentātori kopumā) komentē pārāk vienmuļi es gan piekrītu.

     [+] [-]

, 2010-11-17 13:46, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Arī es esmu RD fans un esmu redzējis lielāko tiesu no RD mājas spēlem pa televizoru.Interesanti gan, kur Tu tik ļoti daudz RD spēlēs esi redzējis tās kombinācijas, kas Tev šķiet tik augstvērtīgas. Parasti nekas vairāk par 2 piespēlēm nav. Ar retiem izņēmumiem. Vistīrākais bei begi hokejs uz lielā laukuma.Par ko te daudzi tik ļoti runā.
Par ilgo stāvēšanu aiz vārtiem un gaidīšanu , kamēr komandas biedri nomainās vispār varētu uzrakstīt atsevišķu topiku..
Jā , dažas krievu komandas spēlē varbūt interesantāk un individuāli vairāk tamborē nekā RD, ja tas Tev šķiet skaisti un interesanti.
Jebkurā NHL spēlē ir krietni vairāk t.s. kombināciju nekā jebkurā Rīgas Dinamo spēlē.Par spēka spēli, ātrumiem un metieniem nemaz nerunājot.
Komentēšana un tehn. nodrošinājums ir pavisam cits stāsts.
Nu beidz... KHL hokejs ir krietni radošāks par NHL. Pat tad, ja tas ir "bei begi" izpildījumā, jo spēlētāji vienādās situācijās rīkosies dažādi. Ņiževijs centīsies pieturēt ripu, kamēr jeņķis viņa vietā uzmestu pa vārtiem cerībā uz atlekošo. RD hokejs, manuprāt, ir gandrīz pa vidu starp abiem, kas mani priecē

     [+] [-]

, 2010-11-17 14:07, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: nu brīžiem tv ir tāda kvalitāte ka vājā neta strīmā.
Vajag drīz jaunus likumus, visur HD kameras, un nomainīt visus komentētājus pret līdzīgiem, kā piemēram, Buļs
Buļs un Ābols tiešām ir vieni no tiem retajiem kas var pataisīt garlaicīgu spēli skatāmā, gan pastāstot gan arī (īpaši Buļs) emocionāli komentējot.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 15:15, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nu beidz... KHL hokejs ir krietni radošāks par NHL. Pat tad, ja tas ir "bei begi" izpildījumā, jo spēlētāji vienādās situācijās rīkosies dažādi. Ņiževijs centīsies pieturēt ripu, kamēr jeņķis viņa vietā uzmestu pa vārtiem cerībā uz atlekošo. RD hokejs, manuprāt, ir gandrīz pa vidu starp abiem, kas mani priecē
Ko Tu sauc par radošumu ?Ātru ripas pārlikšanu no vienas lāpstiņas puses uz otru ?Ko tad ?
Kas attiecas uz Ņiživiju, tad viņš , neapšaubāmi ir labs hokejists. Es gan viņa vietā censtos reizēm to šaibu nepārturēt, bet gan uzmest pa vārtiem... Metiens viņam ir labs.
Cik skatos KHL, tad tāds īsti interesants un aizrautīgs hokejs ir tikai pāris divu trīs vadošo krievu komandu izpildījumā.Lielākā daļa spēļu KHL ir garlaicīgas, lēnas un bez metieniem pa vārtiem.Kaut kas interesantāks sākas sezonas beigās uz PO laiku, - lūk, Znaroka komanda gan spēlēja pērn aizrautīgi.Kaut gan zinu, ka tūlīt bruksi man virsū, sak, Znaroka komandā taču nespēlē neviena no šīm,t.s. krievu radošajām " superzvaigznēm"...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-17 15:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Ko Tu sauc par radošumu ?Ātru ripas pārlikšanu no vienas lāpstiņas puses uz otru ?Ko tad ?
Kas attiecas uz Ņiživiju, tad viņš , neapšaubāmi ir labs hokejists. Es gan viņa vietā censtos reizēm to šaibu nepārturēt, bet gan uzmest pa vārtiem... Metiens viņam ir labs.
Cik skatos KHL, tad tāds īsti interesants un aizrautīgs hokejs ir tikai pāris divu trīs vadošo krievu komandu izpildījumā.Lielākā daļa spēļu KHL ir garlaicīgas, lēnas un bez metieniem pa vārtiem.Kaut kas interesantāks sākas sezonas beigās uz PO laiku, - lūk, Znaroka komanda gan spēlēja pērn aizrautīgi.Kaut gan zinu, ka tūlīt bruksi man virsū, sak, Znaroka komandā taču nespēlē neviena no šīm,t.s. krievu radošajām " superzvaigznēm"...
Nē, tieši šoreiz es Tev pilnīgi piekritīšu. Pēc RD pagāšējās sezonas play off skrējiena un KHL finālsērijas noskatīšanās, NHL man likās daudz vienmuļāks. Darbā sanāca noskatīties gandrīz vai visas finālsērijas spēles un pēc tam NHL play off pirmā kārta nelikās diez ko... uzreiz sāka acīs krist tā nenormālā vienkāršība. Hokejists ieiet pa malu zonā un vismaz 50% gadījumu vai nu met ripu pa ledu no asa leņķa, vai arī uzkrāme to sev uz nūjas lāpstiņas un griež uz vārtiem. Un vispār, NHL visa spēle ir pakārtota bortiem. Tur tiek radīti gandrīz vai visi momenti: izkapā ripu pie borta, pāris soļi uz vārtiem un metiens.

     [+] [-]

, 2010-11-17 15:27, pirms 14 gadiem
Nevajag jau noteikti būt krievu superzvaigznei, bet NHL valda tada disciplīna, ka komandās ir tikai pa trīs, četriem (augstākais) spēlētājiem, kuri var atļauties tieši nepildīt trenera pragmatiskos norādījumus, tobiš improvizēt.

Varbūt tas ir tāpēc, ka NHL nav pliku klubu kā KHL, bet ir sistēmas. Uz vienu vietu stāv rinda desmit hokejisti, tāpēc 3-4. ļoti reti kurš tā vietā, lai nospēlētu vienkārši un droši, kas tomēr skatītājam ir garlaicīgi, noriskēs un pieturēs ripu, vai atdos diognālu piespēli.

     [+] [-]

, 2010-11-17 15:35, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nevajag jau noteikti būt krievu superzvaigznei, bet NHL valda tada disciplīna, ka komandās ir tikai pa trīs, četriem (augstākais) spēlētājiem, kuri var atļauties tieši nepildīt trenera pragmatiskos norādījumus, tobiš improvizēt.

Varbūt tas ir tāpēc, ka NHL nav pliku klubu kā KHL, bet ir sistēmas. Uz vienu vietu stāv rinda desmit hokejisti, tāpēc 3-4. ļoti reti kurš tā vietā, lai nospēlētu vienkārši un droši, kas tomēr skatītājam ir garlaicīgi, noriskēs un pieturēs ripu, vai atdos diognālu piespēli.
Ieslēdzu TV, spēlē Avangards-Torpedo.
Vidēji ātrs temps, katrs otrais uzbrukums notiek ar ripas iemešanu zonā. Nedaudz cenšas kombinēt Jāgra maiņa, lielākā daļa piespēļu vai nu pārtvertas, vai slidās. Kurjanovs iemet golu ar gaļu, no vārtu priekšas pēc rībaunda, tīrā ZA stilā.Neredzu te nekādu pārlieko radošumu, skaidrs, ka uz šaurā laukuma spēle izskatītos daudz interesantāka.