Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"MVD" pastiprinās ar Stenlija kausa ieguvēju

"MVD" pastiprinās ar Stenlija kausa ieguvēju
Mocko Vašingtonas "Capitals" sastāvā
Foto: www.ericmcerlain.com

Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa pārstāvētais Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs "MVD" savu sastāvu papildinājis ar NHL spēlētāju, Stenlija kausa ieguvēju Džo Mocko.

Jau rakstījām, ka nesen Znaroks sava kluba mājas lapā izteicās, ka meklē pastiprinājumu uzbrukumā. ''Tagad koncentrējamies uz leģionāriem, lai aizpildītu visas tukšās vietas. Pašlaik norisinās pārrunas. Cenšamies vienoties ar vienu amerikāņu uzbrucēju, kuram ir pieredze NHL.''

Kļuvis zināms, ka klubam pievienosies Mocko, kurš 2007.gadā kopā ar Anaheimas ''Ducks'' hokejistiem izcīnīja Stenlija kausu. Jāatzīmē, ka spēlētājs kluba sastāvā aizvadīja trīs "play-off" spēles, kurās nopelnīja divas soda minūtes.

Arī kopā NHL Mocko, kurš nav draftēts, nav īpaši izcēlies – līdz šim spēlētājs aizvadījis 25 spēles četrās dažādās komandās, kurās kopā guva četrus vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles.

Nākamajā sezonā pēc Stenlija kausa izcīnīšanas viņš spēlēja AHL komandā Čikāgas "Wolves", kuras sastāvā izcīnīja Kaldera kausu. 24 spēlēs uzbrucējs izcēlās ar 22 rezultativitātes punktiem (6+16).

Izmantotie resursi:
hcmvd.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:06, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Strādāju tieši banku sektorā un gribētu te iebilst. Maz ticams, ka tas parautu līdzi visu banku sistēmu, jo tieši Parex bija pillna ar aizdomīgiem noguldījumiem un nenormāli lieliem sindicētiem kredītiem.
Protams, Tev kā konkurentu pārstāvim ir savs viedoklis.

Tiklīdz "Parex" būtu nogājis pa burbuli, tas izraisītu masveida naudas izņemšanu no citām komercbankām, kas radītu tādu pašu situāciju pārējām bankām kā "Parexam".

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:06, pirms 15 gadiem
jā, protams, tikai pirmā maiņa spēleja mazākumā, kā arī pret pretinieku komandu pirmajām maiņām
Kharlamovs123 rakstīja: Tu PČ skatījies vispār ? Varbūt paskaties kuri bija rezultatīvākie izlasē ?

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:08, pirms 15 gadiem
NHL darbojas jau 90 gadus, KHL tikai otro. Protams, NHL limenis ir daudz augstaks, bet ar tadu lidzeklu ieguldijumu un nodoklu politiku pec kadiem 5-10 gadiem, KHL varetu pietuvoties NHL limenim. Kas attiecas uz vecajiem krabjiem, tad vini spele khl jo viniem te maksa realu piki, un ja tu esi eiropietis tad kapec nepakapat tuvu majam par daudz lielaku naudu, tas ir pilniba saprotams. Papildus iespeja iegut kadu titulu ka gagarina kausu. Tas pats Nhl ir bazets uz Amisu un kanadiesu speletaju bazes, tapat ka Khl uz krievu, jo vairak eiropiesu saks spelet Khl jau lielaka konkurence un labaks limenis paradisies.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:08, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nē viņi ir Eiropas top klases uzbrucēji....
A, kāpēc mēs viņus tā varam saukt?

Viņi jau arī NHL nebija nostiprinājušies un mētājās no AHL uz NHL un pretēji. Tātad - Karsums vēl nav KHL, bet Spruktu varam saukt par "pabiru"?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:09, pirms 15 gadiem
Vynilz rakstīja: ok.Izskaidro jēdzienu sindicēts kredīts.
Tas ir leila apjoma naudas aizņēmums, kuru izsniedz uzreiz vesela grupa ar finanšu iestādēm (zini vārdu Sindikāts, tāpēc ir arī tāds nosaukums). Ja nemaldos tad Parex ņēma uzreiz no vairā kā 20 kompānijām. Piemēram Aizkraukles banka nesen savu kredītu atdeva.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tas ir leila apjoma naudas aizņēmums, kuru izsniedz uzreiz vesela grupa ar finanšu iestādēm (zini vārdu Sindikāts, tāpēc ir arī tāds nosaukums). Ja nemaldos tad Parex ņēma uzreiz no vairā kā 20 kompānijām. Piemēram Aizkraukles banka nesen savu kredītu atdeva.
Paldies.Kļuvu par gramu gudrāks banku sfērā.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tas ir leila apjoma naudas aizņēmums, kuru izsniedz uzreiz vesela grupa ar finanšu iestādēm (zini vārdu Sindikāts, tāpēc ir arī tāds nosaukums). Ja nemaldos tad Parex ņēma uzreiz no vairā kā 20 kompānijām. Piemēram Aizkraukles banka nesen savu kredītu atdeva.
Es ar tevi vēl varētu padiskutēt par šiem banku jautājumiem, ja šis nebūtu sporta topiks.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:11, pirms 15 gadiem
Ko4inja rakstīja: Es ar tevi vēl varētu padiskutēt par šiem banku jautājumiem, ja šis nebūtu sporta topiks.
Tad izveido topiku nesporta sadaļā.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:13, pirms 15 gadiem
Ko4inja rakstīja: Protams, Tev kā konkurentu pārstāvim ir savs viedoklis.

Tiklīdz "Parex" būtu nogājis pa burbuli, tas izraisītu masveida naudas izņemšanu no citām komercbankām, kas radītu tādu pašu situāciju pārējām bankām kā "Parexam".
Pasaki man tā, kur tad viņi to savu naudu liktu? Turklāt tā ir tikai teorija, ka visi nu tik ņemtu arā.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:14, pirms 15 gadiem
Ko4inja rakstīja: Es ar tevi vēl varētu padiskutēt par šiem banku jautājumiem, ja šis nebūtu sporta topiks.
Piedod, bet stipri šaubos.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:14, pirms 15 gadiem
Vynilz rakstīja: Tad izveido topiku nesporta sadaļā.
Slinkums.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:15, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pasaki man tā, kur tad viņi to savu naudu liktu? Turklāt tā ir tikai teorija, ka visi nu tik ņemtu arā.
Ieguldītu kādā Šveices bankā.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:15, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Piedod, bet stipri šaubos.
Tu vnk domā, ka visu zini, bet smagi kļūdies.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:18, pirms 15 gadiem
Ko4inja rakstīja: Tu vnk domā, ka visu zini, bet smagi kļūdies.
Es nesaku, ka zinu visu, bet es zinu ļoti daudz, jo esmu to mācījies teorētiski un strādāju šajā jomā praktiski.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:18, pirms 15 gadiem
Jebkurš spēlētājs ar visminimālāko pieredzi NHL ir vērtība. Tāpat par skaistām acīm tur neņem. Ja ir spēlējis , tad kautko uz laukuma prot izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:19, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: KHL grib sacensties ar NHL - slima kaķa murgi. Uz KHL brauc tikai visādās atbiras no NHL, ar vidējo statistiku 5 - 20 spēlēs un kādi 3 -15 punkti. Brauc arī visādās izbijušas zvaigznes, kas NHL vairs nevelk fiziski Jāgrs, Jašins utt. Ir arī labi spēlētaji KHL, bet tie ir vietējie krievi kā Radulovs, Zinovjevs u.c.
jaa es tev tieshaam peikriitu- "zvaigznes" atbrauc nopelniit naudinju nevis ar speleeshanu bet ar vaardu!! nu paskatamies ko jagrs labu ir izdariijis pagajushaja sezonaa? labi p[alidzeeja ufu vinneet bet tur pat ari palikaas vairaak nekazs taads UHH nebija- ta kaa...
ari nesaprotu nafig ponts maxaat R.Lang to pokji par to ka vinsh ir R.Lang un ir speleejis nhl- lol?? buutu tad labaak panjeemushi kadu jauno talantu no nhl partumpojushi ar naudaam nevis veco bebrus vilkt shurp! nu cik ilgi jaagrs spelees? vel 2 asezonas? un prikols? izgruusta nauda un viss pareejais! labi ka RD nav tik liels budzhets a to vel ari kkadus nhl pensionaarus vilktu shurp! Par ozo nerunaasim- karjeras noriets- pedejaas speeles vai sezonas velas pavadiit sava pirmaja profesionalaja komandaa- tas ir tikai labi

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:20, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es nesaku, ka zinu visu, bet es zinu ļoti daudz, jo esmu to mācījies teorētiski un strādāju šajā jomā praktiski.
Labi. Vatevēr.

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:21, pirms 15 gadiem
daugavinsh rakstīja: jaa es tev tieshaam peikriitu- "zvaigznes" atbrauc nopelniit naudinju nevis ar speleeshanu bet ar vaardu!! nu paskatamies ko jagrs labu ir izdariijis pagajushaja sezonaa? labi p[alidzeeja ufu vinneet bet tur pat ari palikaas vairaak nekazs taads UHH nebija- ta kaa...
ari nesaprotu nafig ponts maxaat R.Lang to pokji par to ka vinsh ir R.Lang un ir speleejis nhl- lol?? buutu tad labaak panjeemushi kadu jauno talantu no nhl partumpojushi ar naudaam nevis veco bebrus vilkt shurp! nu cik ilgi jaagrs spelees? vel 2 asezonas? un prikols? izgruusta nauda un viss pareejais! labi ka RD nav tik liels budzhets a to vel ari kkadus nhl pensionaarus vilktu shurp! Par ozo nerunaasim- karjeras noriets- pedejaas speeles vai sezonas velas pavadiit sava pirmaja profesionalaja komandaa- tas ir tikai labi
Par to ka KHL klubi nedomā par nākotni,piekrītu.Vienīgi Maskavas Dinamo ir paņēmuši gados jaunus leģionārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:41, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: 100% tev piekrītu. Bet tu bezjēgā tiem šaurpierīšiem skaidro,viņi domā ka konkurence būtu ja KHL nopirktu Krozbiju un uzreiz par kingiem varētu pasludināt KHL Pērkot Jagrus,Fedorovus,KHL popularizē un reklamē līgu jauno censoņu acīs.Svarīgākais ir lai jaunie talanti notic šim projektam,nevis NHL superzvaigznes.Ja paliks tādi Omarki,Kobanovi,Kicini ................... un pārējie jaunie talanti,tad arī sāksies konkurence.Un šogad pietiekami daudz jauno talantu ir palikuši KHL.
Ir tikai viena problēma, proti, kamēr šie jaunie talanti nenonāks NHL par viņu spējām objektībi būs diezgan pagrūti spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 10:56, pirms 15 gadiem
Ko4inja rakstīja: Protams, Tev kā konkurentu pārstāvim ir savs viedoklis.

Tiklīdz "Parex" būtu nogājis pa burbuli, tas izraisītu masveida naudas izņemšanu no citām komercbankām, kas radītu tādu pašu situāciju pārējām bankām kā "Parexam".
Parex bankas glābšana bija lielākā kļuda, tagad tas piķis ko tur iegrūda reāli pietrūkst valstij, un īstenībā ir tā, ka Parexu izglabj tagad tava vecmutere, mana vecmutere, kāda jauna ģimene ar sīko un skolotāji. Varēj reāli to banku laist pa burbuli un pie dir.as par pārējām bankām, tāpat tagad no viņām nav nekāda jēga, tikai stāda savus noteikumus....un kontrolē valsti....

     [+] [-]

, 2009-07-16 10:58, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: To,kā tu spried par visu laiku izcilāko NHL eiropieti,var secināt,ka tas nebūt nav vajadzīgs.Nezināju ka lai kļūti par pasaules mēroga zvaigzni obligati ir vajadzīgs NHL Nez kā par IIHF 100 gades labākiem špīleriem varēja kļūt 4 krievu špīleri,no kuriem 3 nekad nav bijuši NHL? Un viņus zina visa pasaule ? Varbūt kādreiz padomā biku plašāk,ar NHL visa zeme ķīlī nesaiet .
PSRS ir pavisam cita dziesma un tu to labi zini (Dzels priekškars). Es te runāju par mūsdiendām. Turklāt par Jāgru runājot es tikai pateicu to, ko teicu jau iepriekš, viņš ir individuāli izcils spēlētājs, bet vājš līderis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-16 11:03, pirms 15 gadiem
Mums arii ir stenilija kausa ieguveejis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-16 11:20, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Stenlija kauss - check
Kaldera kauss - chekc
Gagarina kauss - in progress
kas bus nakamais?

     [+] [-]

, 2009-07-16 11:51, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pats smieklīgākais,ka par tādu afēru ( Parex) ,neviens pie atbildības netiks saukts.
Tieši tā, un vēl abi katru mēnesi saņem pa 200 pakām.

     [+] [-]

, 2009-07-16 12:35, pirms 15 gadiem
Jagrs ja būtu palicis NHL , stabili varētu savākt no 70-100 punktiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 12:59, pirms 15 gadiem
Nu sakiet ko gribat, bet Sējējs ir TOP menedžeris! Varu derēt , ka Rīgas leģionārus nākamgad atkal Krievu klubi pārsolīs!!!

     [+] [-]

, 2009-07-16 14:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Strādāju tieši banku sektorā un gribētu te iebilst. Maz ticams, ka tas parautu līdzi visu banku sistēmu, jo tieši Parex bija pillna ar aizdomīgiem noguldījumiem un nenormāli lieliem sindicētiem kredītiem.
Mazgā gridas vai esi tur apsargs?

     [+] [-]

, 2009-07-16 15:20, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Mazgā gridas vai esi tur apsargs?
melno darbu es tur nedaru. nevajag domat, ka visi esporta lietotāji ir puņķaini tīņi.