Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Moriss: "Ja ne lokauta beigu, "Mettalurg Mg" varēja kļūt par sapņu komandu"

Agris Suveizda

Moriss: "Ja ne lokauta beigu, "Mettalurg Mg" varēja kļūt par sapņu komandu"
Pols Moriss (no kreisās) runā ar spēlētājiem
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas kluba Magņitogorskas "Metallurg" galvenais treneris Pols Moriss intervijā laikrakstam Sport-Express pastāstīja par darba pieredzi lokauta laikā ar Jevgēņiju Malkinu, kā arī nedaudz atskatījās uz aizvadīto sezonu. Kanādietis sacīja, ka viņam ir piedāvāts turpināt darbu, taču viņš vēl nav pieņēmis lēmumu.

"Žeņa ir lielisks, izbraudīju viņa spēli. Bet vēl vairāk tīksminājos par viņa darbu treniņos - viņš ir dzīvs piemērs daudziem puišiem. Malkins ir vienkārši radīts hokejam! Viņa neiedomājamie caurgājieni, prasme darboties ar ripu, mērķtiecība uz vārtiem nevarēja neiespaidot. Tikai viņš var pieņemt lidojošu ripu vai, esot neērtā pozīcijā, spēt izlocīties un pieņemt piespēli. Nepārstāju brīnīties, kā viņam tas izdodas!" Pols Moriss dalījās iespaidos par strādāšanu ar Jevgēņiju Malkinu

"Kopā ar Malkinu, starp citu, nodarbībās teicami strādāja Kuļomins un Gončars. Tie ir profesionāļi! Žeņa uzlādēja komandu pat treniņos. Visi puiši sekoja viņiem un centās neatpalikt. Ja ne lokauta beigu, "Metallurg" varēja kļūt par sapņu komandu. Trīs maiņās centra uzbrucēji būtu Malkins un brāļi O'Railiji. Diez vai kāds mūs spētu apspēlēt..." Moriss turpināja.

"Janvārī mājās aizvadījām grūtas spēles pret Ufu, Kazaņu un Ņižņekamsku. Uzvarējām tikai vienā, pēc tam vāji nospēlējām Čeļabinskā, kur zaudējām "Traktor". Pēc tam mums bija četras brīvas dienas pirms nākamā brauciena, bet es padevos emocijām un kārdinājumam visas šīs dienas pavadīt treniņos," Moriss pastāstīja par, viņaprāt, lielāko kļūdu šajā sezonā. "Laikam tā arī kļuva par manu galveno kļūdu regulārās sezonas izskaņā. Nedevu puišiem brīvdienas. Psiholoģiski komandai bija vajadzīga atslodze, bet mēs, tieši pretēji, viņus nodzinām treniņos. Beigās sekoja neizteiksmīgas izbraukuma spēles pret Maskavas "Dynamo", SKA un "Severstal"."

"Kāpēc pieņēmu tādus mērus? Padevos atmosfērai, kas valdīja apkārt komandai. Krievijā ir dīvaina likumsakarība - ja uzvari, apkārt ir svētki, bet atliek zaudēt dažus mačus un sākas vispārēja traģēdija un vainīgo meklēšana," Moriss turpināja. "Neteikšu, ka paliku neapmierināts ar puišu atdevi tajā spēlē Čeļabinskā, vienkārši situācija ap komandu prasīja bargus pasākumus. Un brīvdienu vietā pastiprināti trenējāmies. Tā mums visiem kļuva par mācību."

Pirms dažām dienām kluba viceprezidents sacīja, ka nepaturēs abus vārtsargus Georgiju Gelašvili un Ari Ahonenu. Moriss pastāstīja, ka treneri sākumā par pamatvārtsargu uzskatīja somu, kura tehnika bija pārāka, taču sezonas gaitā pretinieki atšifrēja Ahonena vājās vietas: "Kopumā abi vārtsargi ir labi, ar pieredzi, saviem plusiem un mīnusiem. Katrā komandā, kas pretendē uz kaut ko vairāk, ir trīs atslēgas figūras - vārtsargs, labs pirmās maiņas centra uzbrucējs un labs aizsargs ar metienu. Piekritīšu viedoklim, ka, ja "Metallurg" vēlas nākamajā gadā "play-off" tikt tālāk, tad tam noteikti ir jāpastiprina vārtsargu līnija."

Moriss atklāja, ka viņam ir piedāvāts pagarināt līgumu, taču viņam ir nepieciešams pārdomu brīdis. Viņa izvēli ietekmēšot trīs faktori - iespējamā atgriešanās Nacionālajā hokeja līgā, sava darba un iespējamā progresa analīze, bet pats galvenais faktors būs pārrunas ar ģimeni, kas visu sezonu bija aiz okeāna. Magņitogorskas klubs Austrumu konferencē regulārajā sezonā ieņēma ceturto vietu, bet Gagarina kausa pirmajā kārtā septiņās spēlēs piekāpās Ufas "Salavat Yulaev".

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

  -3 [+] [-]

, 2013-03-16 10:48, pirms 12 gadiem
nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2013-03-16 10:57, pirms 12 gadiem
ar morisu mg ir viena no vajakajam sezonam. kamer malkins ar mozjakinu taisija rezultatu tikmer sie vareja priecaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:07, pirms 12 gadiem
No žanra - Ja es būtu Malkins, es būtu sapņu spēlētājs

  +4 [+] [-]

, 2013-03-16 11:11, pirms 12 gadiem
Beidziet, tak atzistat ka ar Malkinu un parejiem lokautniekiem Nagnitkai bija zverigs uzbrukums, un domaju ja nekas nebutu mainijies tad Magnitka tagad speletu vismaz konferences finala.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:15, pirms 12 gadiem
jā, tiktu augstāk, bet nejau "sapņu komanda". Drīzāk "Sapņu maiņa", jo reāli spēles vilka Malkins un Mazjakins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:28, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Malkins un tikai Malkins apvienojumā ar Mozjakinu bija izcils uzbrukuma tandēms un nekādi tur pārējie lokautnieki - Gončars ir vecs krabis, kas nevelk dzīvību un nav pat Antipina līmenī, bet Kuļomins labākajā gadījumā ir Kazionova līmenis.
malkins un mozakins bija izcila saikne gan mg gan izlase eirotuure. kad aizgaja malkins, mozjakins ta pat palika lideris, bet vinam vairs nebija normalu partneru. tie cukarellas un hodzmeni ir pabiras kuriem ista vieta butu ja ne dinamka tad minska noteikti + vel neizteiksmiggs treneris un rezultata puspeleeka komanda ka atlants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:43, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: par Zukarello nepiekrītu
es vispār norvēģus augsti vērtēju hokejā, ceru sagaidīt to pieaugumu KHL, Toresens vispār ir viens no labākajiem hokejistiem pasaulē
Lkm aizvakar kaut kads Norvegu aizsargs parakstija liigumu ar Loko! Bet piekritu, Norvegi ir jasak respektet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:56, pirms 12 gadiem
Nu ta jau ir tikai trenera vaina kad komandu veidoja ap NHL speletajiem, jo tak zinaja kad kuru katru bridi NHL varetu sakties. Bet nu preks KHL limena komanda ar bija laba..

     [+] [-]

, 2013-03-16 11:59, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: norvēģi man šķiet bija vienīgie, kas spēja izrādīt pretestību varenajai Krievijas izlasei iepriekšējā PČ, arī čehi, bet tāpēc, ka KHL aizsargi spēja atvairīt uzbrukumus un tāpēc tikai 2-0 Krievijas uzvara, bet nu nullīte pie Čehijas iesisto vārtu skaita pret Krieviju liecina tikai par čehu NHL uzbrucēju nemācēšanu gūt vārtus un nav jau nekāds brīnums un iepriekšējos gados(2010,2011) čehu uzvaras kaldināja KHL uzbrucēji - Prucha,Rolineks,Cervenka,Jāgrs(toreiz Avangard),Mareks(lai vieglas smiltis),
Ja atzishu ka toreiz pret Krieviem tieshi Norvegi vislabak speleja, bet cik atceros tad visas Norvegu ceribas sagrava Ovechkins (NHL speletajs) kurs, cik atceros, guva 3 vartus un tad jau Norvegi padevas. Man liekas ka spele beidzas 5-2 Krievu laba.

Bet ja par Cehiem runajam, tad pedeos gados lai arii kads sastavs vinjiem nebutu, vienalga vinji cinas par medaljam.
Bet Jagrs savos gados ir tik pat liels meistars ka agrak. Un tas ir vienalga kura liga vinsh spele 9khl vai nhl)

Bet cik atceros tad Krievu galvenie vilceji bija NHL vechi - Datsjuks, Malkins, Ovechkins un Sjomins, bet KHL speletaji palika ena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 12:10, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: norvēģi man šķiet bija vienīgie, kas spēja izrādīt pretestību varenajai Krievijas izlasei iepriekšējā PČ, arī čehi, bet tāpēc, ka KHL aizsargi spēja atvairīt uzbrukumus un tāpēc tikai 2-0 Krievijas uzvara, bet nu nullīte pie Čehijas iesisto vārtu skaita pret Krieviju liecina tikai par čehu NHL uzbrucēju nemācēšanu gūt vārtus un nav jau nekāds brīnums un iepriekšējos gados(2010,2011) čehu uzvaras kaldināja KHL uzbrucēji - Prucha,Rolineks,Cervenka,Jāgrs(toreiz Avangard),Mareks(lai vieglas smiltis),
cukarrelo pagajusaja cempi nespeleja, bet toresens bija otrs rezultativakais 8 speles 18pts. malkinam bija 19punkti, bet vinam ari speles bija vairak. vaciesus toresens praktiski viens pats sagrava 3 + 3

     [+] [-]

, 2013-03-16 12:12, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja atzishu ka toreiz pret Krieviem tieshi Norvegi vislabak speleja, bet cik atceros tad visas Norvegu ceribas sagrava Ovechkins (NHL speletajs) kurs, cik atceros, guva 3 vartus un tad jau Norvegi padevas. Man liekas ka spele beidzas 5-2 Krievu laba.

Bet ja par Cehiem runajam, tad pedeos gados lai arii kads sastavs vinjiem nebutu, vienalga vinji cinas par medaljam.
Bet Jagrs savos gados ir tik pat liels meistars ka agrak. Un tas ir vienalga kura liga vinsh spele 9khl vai nhl)

Bet cik atceros tad Krievu galvenie vilceji bija NHL vechi - Datsjuks, Malkins, Ovechkins un Sjomins, bet KHL speletaji palika ena.
labak paskaties statiistiku nevis atceries

stats.iihf.com

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 12:31, pirms 12 gadiem
NHL tad gandrīz katra ir sapņu komanda! Tas tik velreiz apstiprina khl vajo līmeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 12:38, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: netroļļo
Vinsh jau saka tikai taisniibu!

     [+] [-]

, 2013-03-16 12:39, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Ovečkins neguva hattrick, ceturtdaļfināla spēlē izcēlās KHL čaļi(3 reizes no 5) Nikuļins,Žerdevs un Popovs
stats.iihf.com
Krievu galvenie vilcēji bija Malkina maiņa(Popovs-Malkins-Perežogins)
stats.iihf.com
http://stats.iihf.com/Hydra/272/IHM2720RUS_83_10_0.pdf
Es negribeju teikt ka Ovi iemeta hat-trick, es biju domajis ka pec skaita tresos vartus iemeta Ovi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 12:50, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: taisnība ir tāda, ka ne KHL ne NHL nav zvaigžņu komandas, lai gan vistuvāk definīcijai ir SKA.
Un kas tad tur par zvaigznem ir? tie kuri NHL pat 4 maina nenoturejas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:09, pirms 12 gadiem
kasha rakstīja: Un kas tad tur par zvaigznem ir? tie kuri NHL pat 4 maina nenoturejas?
ko var visu bazt to nhl. tam pasam mozakinam ir 5 reize labaka meistariba un izcilaks metiens ka 98% nhl kanadas atmaru. kapec vins nespele nhl visiem jau sen ir zinams jo vinam apsaluti nav speka speles vins zaude pie bortiiem visas divcinas. tas pats ir ar entiem citu krievu zvaigznem. vinu vieta ir uz lielajaiem laukumiem kur domine meistariba nevis grusana ar galu borta. khl un nhl ir atskirigi laukumi un spele 2 dazadus hokejus. keins piemeram nhl ir stars bet khl bija 4 mainas pabira, tas pats butu ar lielako dalu z-amerekanu ja parietu uz khl. vini khl nebutu tadas zvaigznes ka tur

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:26, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Artjuhins Afinogenovs Toresens Pruha Tihonovs Varnakovs Mortensons Semjonovs Kaļiņins Dalmens
un tos visus tu sauc par zvaigznem?

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:27, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: ko var visu bazt to nhl. tam pasam mozakinam ir 5 reize labaka meistariba un izcilaks metiens ka 98% nhl kanadas atmaru. kapec vins nespele nhl visiem jau sen ir zinams jo vinam apsaluti nav speka speles vins zaude pie bortiiem visas divcinas. tas pats ir ar entiem citu krievu zvaigznem. vinu vieta ir uz lielajaiem laukumiem kur domine meistariba nevis grusana ar galu borta. khl un nhl ir atskirigi laukumi un spele 2 dazadus hokejus. keins piemeram nhl ir stars bet khl bija 4 mainas pabira, tas pats butu ar lielako dalu z-amerekanu ja parietu uz khl. vini khl nebutu tadas zvaigznes ka tur
Kops kura laika NHL Keinu uztver ka zvaigzni??? Ir 100 daudz labaki speletaju par vinju!

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:36, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kops kura laika NHL Keinu uztver ka zvaigzni??? Ir 100 daudz labaki speletaju par vinju!
Tak met mieru, tie troļļi to vien gaida lai kāds atbild uz viņu provokācijām!! Viņiem sen esmu uzlicis ignor, iesaku darīt tev to pašu lai citiem nav jālasa viņu murgi!

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:40, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kops kura laika NHL Keinu uztver ka zvaigzni??? Ir 100 daudz labaki speletaju par vinju!
teiksim nhl zvaigzniete, kura khl bija apsaluta nulle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:20, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: viennozīmīgi viņi ir izcili spēlētāji atšķirībā no NHL lūzeriem
vecit , Tev nav pilns rublis ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:43, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un ko tad tu dari,netroļļo ? Tavs mesidžs arī ir nemainīgs,vienveidīgs
Uz papīra visi stipri - kad lietas sāks notikt realitātē,tad arī paspekulēsim un palielīsimies.

Pat Moriss ar savu stāstu par sapņu komandu iekš KHL fleitē.
SKA arī iekš KHL sapņu komanda,oligarhi,negodīgie utt,bet ar visu to sūkā ledu. Un nav zināms,vai nesūkās arī šajā PO izspēlē.

Tev liekas,ka tu uzspiežot NHL pasaku stāstus nefleitē ?
Tā ir tava iedoma,nekas vairāk.
1972 gadā arī domāja,kā bija ? Nācās savus laurus dalīt.
Vairs NHL tādu kļūdu nepieļaus iedodot kādam iespēju apšaubīt to sportisko dominanci.
Tā kā fleitē vien Morisa stilā. Tu ar tiem saviem oponentiem esi vienā līmenī. Trollis = trollis.
Ir tikai divi varianti nepareizi un tā kā saki tu!! Ceru ka pats saproti ka runā muļķības, sen jau tevi pa pilnu neņemu!! Ar saviem krieviem esi tik tālu sap..ies ka nespēj nošķirt realitāti no savām iedomām..

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:56, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un ko tad tu dari,netroļļo ? Tavs mesidžs arī ir nemainīgs,vienveidīgs
Uz papīra visi stipri - kad lietas sāks notikt realitātē,tad arī paspekulēsim un palielīsimies.

Pat Moriss ar savu stāstu par sapņu komandu iekš KHL fleitē.
SKA arī iekš KHL sapņu komanda,oligarhi,negodīgie utt,bet ar visu to sūkā ledu. Un nav zināms,vai nesūkās arī šajā PO izspēlē.

Tev liekas,ka tu uzspiežot NHL pasaku stāstus nefleitē ?
Tā ir tava iedoma,nekas vairāk.
1972 gadā arī domāja,kā bija ? Nācās savus laurus dalīt.
Vairs NHL tādu kļūdu nepieļaus iedodot kādam iespēju apšaubīt to sportisko dominanci.
Tā kā fleitē vien Morisa stilā. Tu ar tiem saviem oponentiem esi vienā līmenī. Trollis = trollis.
Starp citu pirms sāku lasīt tavus un tev līdzīgo komentārus, man pret Krievu hokeju nekas nebija!! Un domāju ka ne man vienīgajam ta ir.. Tapēc turpini vien savu naida kurināšanu, tev lieliski izdodās.