Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sperle: "Biju gatavs doties laukumā"

Sperle: "Biju gatavs doties laukumā"
Daniels Sperle
Foto: Scanpix Sweden

Zviedru vārtsargs Daniels Sperle nav bijis pārsteigts par Rīgas "Dinamo" galvenā trenera Juliusa Šuplera lēmumu nomainīt Sergeju Naumovu pēc pirmā perioda Kontinentālās hokeja līgas (KHL) mačā pret Jaroslavļas "Lokomotiv". Sperle bijis gatavs iziešanai laukumā.

Atgādināsim, ka jau pirmajā periodā viesi Naumova sargātajos vārtos sameta trīs bezatbildes ripas, kā rezultātā otrā perioda sākumā Latvijas kluba vārtos savu debiju piedzīvoja komandas nesen iegūtais vārtsargs zviedrs Daniels Sperle, kurš 40 minūtēs nosargāja savus vārtus "sausus".

"Sergejs Naumovs gan labi bija aizvadījis pēdējos mačus, taču vārtsargiem ir tāds darbs, ka jebkurā brīdī jābūt gataviem iziet uz ledus. Tieši tādēļ man nebija negaidīts trenera lēmums par vārtsargu maiņu - biju gatavs ieņemt Sergeja vietu. Ļoti patīkami, ka izdevās debijas spēlē "palikt uz nulles"."

Sperle, kurš sezonu uzsāka Krievijas augstākās līgas klubā "Dmitrov, arī uzsvēra, ka līmenis Kontinentālās līgas turnīrā ir jūtami augstāks nekā augstākajā līgā. "Šeit ir pavisam citi ātrumi un nepieciešama ļoti laba reakcija."

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

1 2 45 komentāri

 +20 [+] [-]

, 2008-10-15 15:18, pirms 16 gadiem
Sperlem nebijā tādu momentu, kad ripai vienkārši bija jābūt vārtos, bet tādi varēja izveidoties! Palika labs iespaids par zviedru un iespējams viņš varētu kļūt par ''Dinamo'' 1. vārtsargu!

 +24 [+] [-]

, 2008-10-15 15:19, pirms 16 gadiem
domaaju,ka arii naakoshajaa speelee vinjsh buus pamatvaartsarga.Sergejam jaadod atpuuta un zviedram sevi jaapaaada.veiksmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-15 15:24, pirms 16 gadiem
Labi nokapaja puisis.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:30, pirms 16 gadiem
Būs tikai normāli, ja nākamajā spēlē Sperle stāvēs vārtos no pirmās minūtes. Biju uz spēli pret "Lokomotiv", redzēju - Sperle stāv pārliecinoši. Varbūt televīzijā neizskatījās BAIGIE momenti, bet čalis stāvēja droši un pārliecinoši. Katrā ziņā jaroslavieši meta bīstamāk par mūsējiem, un tikai pateicoties Sperlem beigās vēl bija cerības.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 15:32, pirms 16 gadiem
Cik nu labi, ja vienam viena perioda bija 17 metieni, piekam sarežģiti, bet otram 5 kurus visus redzeja, jo aizsargi speleja uzmanigi! Nospēleja labi, bet nevaretu teikt ka radija brinumus. Tie kas jau blauj ka bus numur viens, lai atdziest. Naumovs pedejas speles stav lieliski, tas ka nevarejam iemest nav vina vaina. Pret loko rupji kludijas hosa un atvars, hosa pec speles to ari atzina, ka vina maina kludijas rupji, del ka zaudeja vartus. Ari suplers teica, ka labi (par zviedru) ka mums ir tads otrs vartsargs. Naumovs sevi ir pieradijis ka pirmais numurs Dinamo, tapec anv iemesla mainit, jo gan IRBE gan Suplers teica kavainot nav kur Naumovu, jo ripas ar mainitu lidojuma vizienu lielakoties ir netveramas gk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-15 15:35, pirms 16 gadiem
Supervaronis rakstīja: Būs tikai normāli, ja nākamajā spēlē Sperle stāvēs vārtos no pirmās minūtes. Biju uz spēli pret "Lokomotiv", redzēju - Sperle stāv pārliecinoši. Varbūt televīzijā neizskatījās BAIGIE momenti, bet čalis stāvēja droši un pārliecinoši. Katrā ziņā jaroslavieši meta bīstamāk par mūsējiem, un tikai pateicoties Sperlem beigās vēl bija cerības.
Neparspile, ko parliecinošak, ta ska loko apt mest laga netika, visi metieni atklati reali 5 metieni tadi? Doma tacu ko saki ! Un 2 un 3 perioda tiesi musejie uzbruka vairak un bistamak, mani draugi ari bija uz arenu un saka ko citu, tapec nestasti pasakas, un tv bija labi vis redzams. Naumovs ari bija dross, tas ka sperle kustejas-kas cits vinjam atlika divi menesi laika, japarada sevi , ka es saku butu vins ielaiidis vienu divus lielaka dala te teiktu citu !

  +8 [+] [-]

, 2008-10-15 15:35, pirms 16 gadiem
fakts ir,ka sauso speeļu seerija viņam turpinaas,ņemot veeraa iepriekšējaas komandas peedeejaas speeles...čalis ir uz viļņa,un domaaju,ka jaaliek vaartos tik taalaak! izskataas,ka buus izvilkta laimiigaa loze! lai veicas viņam un RD!

  -3 [+] [-]

, 2008-10-15 15:36, pirms 16 gadiem
Advanced rakstīja: Man šķiet Sperle labāk strādāja vārtos nekā Naumovs.
Ka var salidiznat ja vienam bija bistami momenti otram ne? ir atskiriba 17 metieni vai 5!!! Musejie no zonas netika ara sakuma, bet 2 un 3 p. viesi netika pie vartiem tuvuma isti!!!!
Slēpts komentārs: fire

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:37, pirms 16 gadiem
Malacis Sperle!
Ļoti labu sniegumu parādīja un tiešām patīk viņa spēle
Fiksais... Un ātrums ir tieši tas, kas Naumovam vairs nav stiprākā puse.
Jāliek uz nākamo spēli startā Daniels.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:37, pirms 16 gadiem
nevar jau zināt, jo tos kurus ielaida Naumovs, 2 no viņiem bija grūti viņu vainot, bet Sperrle labi nokapāja!
Tomēr priekšroku dotu Sperrlem!
Starp citu autor pareizi ir Sperrle nevis Sperle

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:39, pirms 16 gadiem
smiekli nak ka spriez par gk no vienas nepilnas speles

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:39, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Hello labi staveja bet ne brinumaini tik cik bija bistami momenti ari mustukovs butu sausa nostavejis
Bet vai pievērsi uzmanību cik bija momenti, kad Sperle nevis labi nosargāja jau pēc metiena vārtus, bet pacentās, lai metiens uz vārtiem nemaz nesekotu?
Nav viņš mūris, kurš tik atsit un ķer - Sperle ļoti veiksmīgi arī spēlē ar nūju un lieliski iejūtas arī aizsarga lomā.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 15:40, pirms 16 gadiem
Kopuma palasot esportu lv fani tādi reali divkoši ...kad iet slave kad mazaka kluda ta noraksta, ja labi k juus pasi tadi perfekti dzive

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:43, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Bet vai pievērsi uzmanību cik bija momenti, kad Sperle nevis labi nosargāja jau pēc metiena vārtus, bet pacentās, lai metiens uz vārtiem nemaz nesekotu?
Nav viņš mūris, kurš tik atsit un ķer - Sperle ļoti veiksmīgi arī spēlē ar nūju un lieliski iejūtas arī aizsarga lomā.
Nu nu talie metieni bija...tos ir vieglak atsist sturi un kad bija tuvie metieni atsita prieksa sev...aizsargi novaca ripu, naumovs ari aizsita ripas nost! Nja nesekoja metins jo aizsargi pasaizliedzigi pec suplera teikta nospeleja...musu treneris pat teica ka metienu un momentu sperlem nebija tik daudz un tik bistami, man prieks ja esi gudraks par supleru ...

P.S. Kur strada par treneri?

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:43, pirms 16 gadiem
Jurichs4 rakstīja: nevar jau zināt, jo tos kurus ielaida Naumovs, 2 no viņiem bija grūti viņu vainot, bet Sperrle labi nokapāja!
Tomēr priekšroku dotu Sperrlem!
Starp citu autor pareizi ir Sperrle nevis Sperle
starp citu, pareizi ir JuRRichs4 Autoram viss ir pareizi. Pēc Jurricha pareizrakstības normām tātad ir arī KeNNijs JūnSSons...

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:44, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Hello labi staveja bet ne brinumaini tik cik bija bistami momenti ari mustukovs butu sausa nostavejis
Muštukovs jau pret LM ielaiž 6 ripas! Tā kā hello!

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:49, pirms 16 gadiem
Man arī škiet Sperle stāvēs vārtos. Sliktāk jau nu nebūs, tas točna.

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:53, pirms 16 gadiem
Hello, jus vispar sekojat dinamo komandas teiktajam krievijas izbraukumam ir planots vel pirms lokomotives pienemts lemums uz katru speli iziet ar citu gk

     [+] [-]

, 2008-10-15 15:55, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Neparspile, ko parliecinošak, ta ska loko apt mest laga netika, visi metieni atklati reali 5 metieni tadi? Doma tacu ko saki ! Un 2 un 3 perioda tiesi musejie uzbruka vairak un bistamak, mani draugi ari bija uz arenu un saka ko citu, tapec nestasti pasakas, un tv bija labi vis redzams. Naumovs ari bija dross, tas ka sperle kustejas-kas cits vinjam atlika divi menesi laika, japarada sevi , ka es saku butu vins ielaiidis vienu divus lielaka dala te teiktu citu !
Ha, Tu tad nemaz neredzēji, kādi bija mūsējo metieni pa vārtiem. Džeki iemācījušies ripu mest uz augšu, uz vārstarga pusi, ķipa, pāri aizsargiem. Dinamo nebija neko bīstamāki arī otrajā un trešajā periodā. Turklāt, ļoti daudz spēlēja vairākumā. Negribu pat iedomāties, kā spēlēs LV izlase (kuras modelis ir Dinamo) bez Dinamo leģionāriem...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 15:56, pirms 16 gadiem
vecit velu veiksmi tev sargajot dinamo vartus un ceru ka bus vairak uzvaru neka zaudejumu,protams naumovs ar ir labs bet vecums nem savu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 16:09, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Cik nu labi, ja vienam viena perioda bija 17 metieni, piekam sarežģiti, bet otram 5 kurus visus redzeja, jo aizsargi speleja uzmanigi! Nospēleja labi, bet nevaretu teikt ka radija brinumus. Tie kas jau blauj ka bus numur viens, lai atdziest. Naumovs pedejas speles stav lieliski, tas ka nevarejam iemest nav vina vaina. Pret loko rupji kludijas hosa un atvars, hosa pec speles to ari atzina, ka vina maina kludijas rupji, del ka zaudeja vartus. Ari suplers teica, ka labi (par zviedru) ka mums ir tads otrs vartsargs. Naumovs sevi ir pieradijis ka pirmais numurs Dinamo, tapec anv iemesla mainit, jo gan IRBE gan Suplers teica kavainot nav kur Naumovu, jo ripas ar mainitu lidojuma vizienu lielakoties ir netveramas gk!
Viens moments man gan likās pat ļoti bīstams. Tas pats pirmais, kad tika mests no diezgan tuvas distances, metiens kā tāds, nebija īpaši sarežģīts, bet galvenias kā Daniels nospēlēja pēc tā ar nūju uzsitot pa pretinieka nūju un neļajot tam tikt pie atlēkušās ripas kuru tam, domāju, nebūtu nekādu problēmu iemest vārtos!

Kopumā Daniels spēlē labi! Tas ir tkkai loģiski, ka mums ir gandrīz nereāli dabūt tādu vartsargu, kurš pastāvīgi ķertu ņemamās un arī neņemamās ripas, domāju, mums pietiktu ar tādu kurš stabili ņem visas savējas un pa laikam uztasia kādu brīnumu un paņem kādu "netveramo" jācera ka Danieles ir tieši tāds!

     [+] [-]

, 2008-10-15 16:17, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Viens moments man gan likās pat ļoti bīstams. Tas pats pirmais, kad tika mests no diezgan tuvas distances, metiens kā tāds, nebija īpaši sarežģīts, bet galvenias kā Daniels nospēlēja pēc tā ar nūju uzsitot pa pretinieka nūju un neļajot tam tikt pie atlēkušās ripas kuru tam, domāju, nebūtu nekādu problēmu iemest vārtos!

Kopumā Daniels spēlē labi! Tas ir tkkai loģiski, ka mums ir gandrīz nereāli dabūt tādu vartsargu, kurš pastāvīgi ķertu ņemamās un arī neņemamās ripas, domāju, mums pietiktu ar tādu kurš stabili ņem visas savējas un pa laikam uztasia kādu brīnumu un paņem kādu "netveramo" jācera ka Danieles ir tieši tāds!
Var piekrist par to kopuma, bet par vartsargiem neredzu problemu, sergejam vecums netraucē, vinjiem katrams avadaks spelēšanas stils ko daudzi nesaprot! Tagad teikt ka labāks es stipri šaubos, lai nospele 8-9 speles tad varēs runāt, nedomaju ka vinš pat par masaļski labāks! REALI neciena musu lv izlases gk kurs izvilka un deva ceribu dinamo uzvaret ieprieksejas speles kad musejie nespeja iemest...

Ok labi vies bistams metiens sperlem, bet 2 periodu laika parejie visi redzami metieni...diez vai vins butu kadu tveris pirmaja perioda pec rikošeta!

     [+] [-]

, 2008-10-15 16:20, pirms 16 gadiem
Supervaronis rakstīja: Ha, Tu tad nemaz neredzēji, kādi bija mūsējo metieni pa vārtiem. Džeki iemācījušies ripu mest uz augšu, uz vārstarga pusi, ķipa, pāri aizsargiem. Dinamo nebija neko bīstamāki arī otrajā un trešajā periodā. Turklāt, ļoti daudz spēlēja vairākumā. Negribu pat iedomāties, kā spēlēs LV izlase (kuras modelis ir Dinamo) bez Dinamo leģionāriem...
Njā tāda sajuta, ka musejie autsaideri preti stāvēja ...nu esam reali Tevisas komandas stipras, kur ir sīva cīņa! Neva rtikai uzvaret! Sakuma bija preti salidzinosi vajakas komandas bet sakot ar maskavas dinamo cska un ska mums vislaik ir specigi pretinieki, ska vispar 16 nhl gaisu ostijusie speleja...cieni musu speletajus kvai nedaudz! Nav korekti dinamo nemt ka merliniju izlasei, izlase ir izlase un tur ir cits hokejs!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 16:39, pirms 16 gadiem
Nu ir tā,ka no vienas spēles neko nevar saprast! Ja nākošajā spēlē ļaus puisim spēlēt,tad jau redzēsim!!! Katrā ziņā sākums priecē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 16:59, pirms 16 gadiem
speeleejot taadaa liimenii Sperle tikai ieguus pieredzi un pieliks meistariibaa....jauniibas maksimaalisms,kaa pluss!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 17:00, pirms 16 gadiem
Kad parādījā ziņa par vārtusargu-leģionāru visi teica, ka nevajag, viņam CV esot slikts un ko var sagaidīt no 26.gadu vecumā nomainījis tik daudz klubus, bet pēc spēles visi sajāsmā, tapēc iesaku nevienu nenolikt,pirms nav iepazīts-tas tā nākotnei!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 17:24, pirms 16 gadiem
Ko Jūs TE rupji runājot diršat,naumovs Labākais!!!

     [+] [-]

, 2008-10-15 17:50, pirms 16 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Sperle ir labs, Naumovs arī labs, bet vecs.. Domāju ka Naumovam šī varētu būt pēdējā sezona. Vai Sperle pēc tam spēs izkonkurēt Masaļski grūti spriest. Vienīgi bij tāds iespaids ka ripas kas jāpiespiež viņš atsita. Lielākoties gan stūros kur briesmas uz reiz neradās.
Piekrītu,bet Masaļskis RD visticamāk nespēlēs,jo ir citi piedāvājumi ar labiem nosacījumiem.Vienīgais ja atjaunošanās periodā tiek maksāts RD alga nevis R-2000 likme vai vispār nekas.Par Sperli varēs spriest kad būs atvairījis vairāk par 5 metieniem.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 18:08, pirms 16 gadiem
mulkjiigi saliidzinaat peec vienas speeles, iipashi kad vienam taa bija parasta speele(naumovs) un otram debija, liidz ar to motivaacija daudz lielaaka.

negribu teikt neko sliktu par naumovu tachu manas personiigaas domas ir ka nevar salaist taadus pustaurenjus ja vaartsargs ienjem pareizu poziiciju un nekljuudaas, protams aizsargi izdariija laacha pakalpojumu ariidzan tachu kopumaa naumovs nostaaveeja diezgan slikti to periodu, sperle vairaak bija domaats lai sapurinaatu komandu, un zinot shupleru domaaju naakamaa machaa buus sperle.

     [+] [-]

, 2008-10-15 18:20, pirms 16 gadiem
Gribu piekrist HUGA, ka Masalu jau RD laikam vairs tik drīz neredzēt, jo tagad ir tā, ka ne Koziolam ne Sējējam īsti negribas ar viņu pīties- sataisīja sūdus, pēc tam iedeva maldīgu info klubam, lai tie viņu ručī ārā, tika sacelta arī diezgan liela brēka, bet, kad atklājās patiesība, aizstāvji palika muļķu lomā... Tagad jau viss pieklusis.... Tomēr gan Sejkam, gan Viesturam tas kremt plus vēl Masala grib spēlētāja algu, tāpēc tikai logiski būtu, ja RD un Masalas ceļi šķirtos... Tas ko viņš parādīja pirms traumas arī varētu būt viņa snieguma kalngals pozitīvā nozīmē, diemžēl citos ārzemju (uzsveru-ārzemju, jo tieši no tiem varētu būt tie piedāvājumi) klubos viņš visas karjeras gaitā tā arī neko nav parādījis, tikai retajā noturējies līdz sezonas beigām, pārsvarā ceļojot starp dažādām komandām un sēžot uz soliņa...
heh piekrītu par Naumu, viņš ir savam vecumam un pieredzei par daudz avantūristisksun
1 2 45 komentāri