Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''MVD'' jauns vārtsargs, "Khimik" bankrotē

''MVD'' jauns vārtsargs, "Khimik" bankrotē
HK MVD

Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa pārstāvētais Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs "MVD" savu sastāvu papildinājis ar vārtsargu, bet Voskresenskas "Khimik" ir spiests bankrotēt.

"MVD" uz vienu gadu noslēdzis līgumu ar bijušo Čehovas "Vitjaz" vārtsargu Alekseju Volkovu. Šī nebūs pirmā reize, kad Volkovs spēlēs "MVD" komandā, jo 2005./2006.gada sezonā viņš jau šajā vienībā spēlēja.

Pagājušajā sezonā viņš "Vitjaz" sastāvā laukumā devās 37 spēlēs, kur vidēji ik maču vārtsargs savos vārtos ielaida 3,25 ripas, kā arī atvairīja 89,4 pretinieku metienus.

Tikmēr bēdīgas ziņas saņemtas no Voskresenskas. Vietējais hokeja klubs "Khimik", kurš pagājušajā sezonā spēlēja KHL, bet beigās tika izslēgts nenokārtoto finansiālo saistību dēļ, ir spiests bankrotēt, jo komandas galvenais atbalstītājs paziņojis, ka šogad nevarēs uzturēt komandu. Līdz ar to "Khimik" nav līdzekļu, lai spēlēt kaut vai Krievijas augstākajā hokeja līgā.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  +1 [+] [-]

, 2009-07-15 13:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es nesaskatu Latvijas saimniecībā labāku vārtsargu,kurš pretendētu vairāk par Sergeju uz 2 vārtsarga posteni šajās OS.
Tieši tā. Žabotinskim bija labs potenciāls, bet ja viņš paliks Latvijā tad viņš neko tā arī nesasniegs un neaugs meistarībā. Reālākie varianti Edgars un Sergejs.

     [+] [-]

, 2009-07-15 13:54, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas ka Naumovs vēl sezonu(Teorētiski un fiziski) var nokapāt RD ir vairāk nekā skaidrs.Bet domāju ka pareizi ir,ja uzsvars tiks likts uz Jauno Muštukovu,cik tad džeku var marinēt,jāsāk dot spēles laiks.
a kas ir teicis, ka blakus Masalam nebūs leģionārs un Muštukovs atkal varēs iepazīt Baltkrievijas plašās āres?

     [+] [-]

, 2009-07-15 13:55, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas ka Naumovs vēl sezonu(Teorētiski un fiziski) var nokapāt RD ir vairāk nekā skaidrs.Bet domāju ka pareizi ir,ja uzsvars tiks likts uz Jauno Muštukovu,cik tad džeku var marinēt,jāsāk dot spēles laiks.
Fiziski domāju bez problēmām, bet Muštukovam arī jādod iespēja, ja vien nemeklēs vēl kaādu GK.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-15 13:56, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...un domu paturpinot, arī starp jaunajiem tādu nav, kas sasniegtu to līmeni...
Pievienojos. Skumji to atzīt, bet tā ir.

     [+] [-]

, 2009-07-15 13:57, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Tieši tā. Žabotinskim bija labs potenciāls, bet ja viņš paliks Latvijā tad viņš neko tā arī nesasniegs un neaugs meistarībā. Reālākie varianti Edgars un Sergejs.
manuprāt, Žabotinskis jau ir sasniedzis to vecumu (29), kad vairs nopietns progress nav iespējams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-15 13:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Žabotinskis jau ir sasniedzis to vecumu (29), kad vairs nopietns progress nav iespējams...
Arī fakts, atceros vēl netik tālā pagātnē bija labāks par Edgaru, bet šogad, ja nepāries uz augstāku līmeni, tad par spēlēšanu izlasē PČ un citur var aizmirst (ja nu vienīgi pārbaudes un draudzības spēles). Jācer ka Muštukovs saņemsies, taču ar GK nākotnē būs problēmas.

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:00, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Pievienojos. Skumji to atzīt, bet tā ir.
problēma, laikam, ir tā, ka Latvijā nenotiek nopietna vārtsargu sagatavošana. Līdz ar to jāsecina, ka tuvākajos 10 gados jauni talanti mums nebūs... ja vien pēkšņi neparādīsies kāds supertalants kā Irbe (un ar baigi nopietno attieksmi pret treniņiem).

Laiks Arčijam dibināt Latvijas jauno vorotčiku skolu

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:01, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Nu katrā ziņā Edgaru par labāku neuzskatu, pārāk nestabils. Skatāmies reāli, Edgars savā vecumā ir Naumova līmenī...tas nav nekas spožs...un ja atceramies kāds līmenis bija viņam Edgara vecumā, tad Edgaram atliktu nokaunēties...skarbi bet patiesi, jo pēc Skudras, Irbes un Naumova tādas kalses vārtsargu mums nav. Un Edgars diemžēl tāds nebūs.
Es atvainojos,bet kāda,Tev,profesionālā nepatika pret Edgaru Masaļski?Es uzskatu,ka arī Edgars pēdējā laikā rādījis visnotaļ stabilu un labu spēli,vajag tikai mazliet korektāk izanalizēt visus plusus un mīnusus,nevis aizgūtnēm kritizēt tikai viņu!

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:01, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tur tev taisnība,ka tas vēl nav teikts,bet domāju 80% ka viņš sezonu sāks kā 2 RD vārtsargs.
dzirdot visādas baumas no RD aizkulisēm, es teiktu, ka 80%, ka Muštuks sezonu sāks fārmā...

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:03, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Arī fakts, atceros vēl netik tālā pagātnē bija labāks par Edgaru, bet šogad, ja nepāries uz augstāku līmeni, tad par spēlēšanu izlasē PČ un citur var aizmirst (ja nu vienīgi pārbaudes un draudzības spēles). Jācer ka Muštukovs saņemsies, taču ar GK nākotnē būs problēmas.
...taču uz kādu augstāku līmeni šamais var cerēt? Kā Lūsiņš Dānijā? Eiropā starp Žabu un, piemēram, ECHL vorotčiku, vienmēr izvēlēsies pēdējo... ja nu vienīgi kāds no belaru klubiem viņu paņem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-15 14:06, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Es atvainojos,bet kāda,Tev,profesionālā nepatika pret Edgaru Masaļski?Es uzskatu,ka arī Edgars pēdējā laikā rādījis visnotaļ stabilu un labu spēli,vajag tikai mazliet korektāk izanalizēt visus plusus un mīnusus,nevis aizgūtnēm kritizēt tikai viņu!
bet taa taksh ir! kapec vins savaa karjerā (vinjam jau ap 30) ir nospelejis tikai vienu daudz maz normalu sezonu, daudz maznormalaa liimenii( tas bij aizpeern baltkrievijaa)?? vinjam vienmer ir trucis stabilitaates! PC vins var tas 6-8 spelees nospelet izcili! bet sezona kur ap 50 spelem paridojumu, parbraucieni vins tadu sniegu,mu neraada! mani ja godiigi arii mac shaubas par shis sezonas dinamo vartu droshiibu (ilgterminjaa)

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dzirdot baumas RD šodien varētu noslēgti līgumu ar leģionāru un vairāk leģionārus RD parakstīt negrasās,kas liek domāt par Muštukova 2 voročika pozīciju
es gan saprotu, ka šonedēļ RD paziņos par vēl 2 leģionāriem (no kuriem viens varētu būt vorotčiks)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-15 14:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas ka Naumovs vēl sezonu(Teorētiski un fiziski) var nokapāt RD ir vairāk nekā skaidrs.Bet domāju ka pareizi ir,ja uzsvars tiks likts uz Jauno Muštukovu,cik tad džeku var marinēt,jāsāk dot spēles laiks.
Muštukovs ir pārvērtēts, viņš vienkārši bija aizbēdzis uz ECHL, kur neviens viņu neredzēja. Palīdzēja ari žēlabainais "Izlases vadība nezina ECHL līmeni". Muštukovs nav KHL līmeņa vārtusargs.Ja Muštukovs tomēr būs 2. vārtusargs ,Dinamo būs lielas problēmas, ja Masaļskis nenospēlēs vismaz 48 spēles.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-15 14:14, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Ja viņš paliktu Dinamo tad nejau kā trešais vārtsargs, jo Muštukovam vēl tāda meistarība nav, Bet Edgars nav no stabilajiem.
Naumovam daudz variantu, sākot ar zviedriju, vāciju, un beidzot ar itāliju. Spēlēt viņš noteikti spēlēs, pagaidām gan nav informačijas kur tieši. Taču nedomāju, ka tik meistarīgs vārtsargs paliks bez darba, jo pūlveris vēl viņam ir un nav ne kapeiku sliktāks par to pašu Masaļski + ir liela pieredze un stabilitāte.
Ko Tu te lej?Sākumā raksti,ka Edgars nav stabils,pēc tam,ka viņš sit pušu visus un ir baigā stabilitāte. Pilnīga avārija!

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:18, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Uzskatu ka tas ir negodīgi,un tām valstīm kas piedalās KHL nevajadzētu dalīties leģionāros un iezemiešos .
pilnībā piekrītu
tad jau NHL amerikāņi kanādiešu komandās un otrādi arī būtu kā leģionāri.. protams mēs spēlējam KHL, bet būtu iemesls par to padomāt arī šeit, ja jau tik līdzīgi viss tiek veidots, kā NHL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-15 14:18, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Muštukovs ir pārvērtēts, viņš vienkārši bija aizbēdzis uz ECHL, kur neviens viņu neredzēja. Palīdzēja ari žēlabainais "Izlases vadība nezina ECHL līmeni". Muštukovs nav KHL līmeņa vārtusargs.Ja Muštukovs tomēr būs 2. vārtusargs ,Dinamo būs lielas problēmas, ja Masaļskis nenospēlēs vismaz 48 spēles.
pilniigi piekrtitu! man vienozimiigi shie divi vaardi nav savienojami - Mushtukovs un KHL

  +2 [+] [-]

, 2009-07-15 14:19, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tad jau redzēs,personīgi es novēlu Ervīnam šosezon tikti pamatkomandā un labu speles laiku.
es savukārt novēlu, lai Masala tiek pie normāla spēles laika un nebūtu 2/3 no sezonas viņam jāsēž uz soliņa.
attiecībā uz Muštukovu - man patreiz simpātiskāks liekas Enkūzens un ceru, ka viņš Ervīnu izkonkurēs. Savukārt, Ervīnam novēlu atrast labu (priekš viņa spējām!) klubu ārzemēs.

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:22, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es savukārt novēlu, lai Masala tiek pie normāla spēles laika un nebūtu 2/3 no sezonas viņam jāsēž uz soliņa.
attiecībā uz Muštukovu - man patreiz simpātiskāks liekas Enkūzens un ceru, ka viņš Ervīnu izkonkurēs. Savukārt, Ervīnam novēlu atrast labu (priekš viņa spējām!) klubu ārzemēs.
Piekrītu par Enkūzenu,bet šijā situācijā,kad mums LV ir normāls vārtsargu deficīts - ir jānovērtē jebkurš no viņiem!

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:22, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Ko Tu te lej?Sākumā raksti,ka Edgars nav stabils,pēc tam,ka viņš sit pušu visus un ir baigā stabilitāte. Pilnīga avārija!
Parādi man vietu, kur saku, ka Edgars sit pušu visus? Cilvēk - iemācies izlasīt un savās smadzenēs arī kko saprast. Ja nemāki, tad paklusē, jo citiem problēmu saprast nebija, tātad vaina jāmeklē Tev sevī.

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:23, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Es atvainojos,bet kāda,Tev,profesionālā nepatika pret Edgaru Masaļski?Es uzskatu,ka arī Edgars pēdējā laikā rādījis visnotaļ stabilu un labu spēli,vajag tikai mazliet korektāk izanalizēt visus plusus un mīnusus,nevis aizgūtnēm kritizēt tikai viņu!
Man nav nepatika pret Masaļski, reāli skatos uz lietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es savukārt novēlu, lai Masala tiek pie normāla spēles laika un nebūtu 2/3 no sezonas viņam jāsēž uz soliņa.
attiecībā uz Muštukovu - man patreiz simpātiskāks liekas Enkūzens un ceru, ka viņš Ervīnu izkonkurēs. Savukārt, Ervīnam novēlu atrast labu (priekš viņa spējām!) klubu ārzemēs.
Enkuzens izskatās labs, cik vēroju spēles pēdējās. Tiesa ļoti ceru nebūs tas pats variants, kas ar Dzelzi...

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:26, pirms 15 gadiem
afey rakstīja: pilnībā piekrītu
tad jau NHL amerikāņi kanādiešu komandās un otrādi arī būtu kā leģionāri.. protams mēs spēlējam KHL, bet būtu iemesls par to padomāt arī šeit, ja jau tik līdzīgi viss tiek veidots, kā NHL..
KHL vajag izveidot pamatlīmeni no KHL valstu hokejistiem, šie leģionāru noteikumi to palīdz izveidot.
Līgas spēks nav atkarīgs no superstāriem, bet gan vidējā līmeņa. NHL diezgan ilgu laiku bija maz ārzemnieku.Tas palīdz veidot iestrādes jauno spēlētāju audzināšanā. Šaubos vai KHL būtu labs ja tur pārvāktos 1/5 NHL un 1/2 AHL.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-15 14:29, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tu nevari par to objektīvi spriesti,jo Muštukovam tā arī neiedeva iespēju sevi pierādīt.Pirms KHL izveides daudzi no RD bija nesavienojams jēdzins.Ar to biju domājis(Meijas,Bērziņus un tā ....... )
ja bet nu esi reaals nu vins speles pret KHL komandaam ielaidis vairak par 2 goliem (to vins jau regulaari darija BAČ) un RD to nevar atljauties jo RD spele reti kad gus vairak 2-3 goliem (labi atsevishkaas speles vairarak). Dinamo vajadzigs labs vartsargs kas regulari ielaizh 1-2 golus spele, jo tikai ta RD var uzvareet ( lidziigi pa ar pruseku)> jo nu nav rd taads uzbrukums kas spele sametis pa 4 goli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: KHL vajag izveidot pamatlīmeni no KHL valstu hokejistiem, šie leģionāru noteikumi to palīdz izveidot.
Līgas spēks nav atkarīgs no superstāriem, bet gan vidējā līmeņa. NHL diezgan ilgu laiku bija maz ārzemnieku.Tas palīdz veidot iestrādes jauno spēlētāju audzināšanā. Šaubos vai KHL būtu labs ja tur pārvāktos 1/5 NHL un 1/2 AHL.
nu es biju konkrēti domājis par latviešu hokejistiem, baltkrieviem un kazahiem!
es domāju ka PD tāpat neņemtu krievus vai baltkrievus, bet tā būtu labāka iespēja mūsējiem spēlēt arī citos KHL klubos, ja tie neskaitītos, kā leģionāri, piemēram, tas pats Naumovs..

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:30, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Enkuzens izskatās labs, cik vēroju spēles pēdējās. Tiesa ļoti ceru nebūs tas pats variants, kas ar Dzelzi...
nu Dzelzi un Enkuzenu jau vispār nevar salīdzināt... pirmkārt, Dzelzs jau nekad nav spēlējis PRO līmenī (BAČ pie tāda tomēr ir pieskaitāms). Otrkārt, vēl tagad atceros kādus viņš taurenīšus 2006. g. U18 PČ ielaida pret japoškām un Koreju... da ir gandrīz spēli pret Dāniju noraka - labi, ka mums togad bij megasastāvs: Kulda Daugaviņš, Cibuļskis u.t.t., kurš varēja iemest vēlvairāk kā dāņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-15 14:33, pirms 15 gadiem
afey rakstīja: nu es biju konkrēti domājis par latviešu hokejistiem, baltkrieviem un kazahiem!
es domāju ka PD tāpat neņemtu krievus vai baltkrievus, bet tā būtu labāka iespēja mūsējiem spēlēt arī citos KHL klubos, ja tie neskaitītos, kā leģionāri, piemēram, tas pats Naumovs..
...bet tagad paskaties no krievu puses: ar ko tas būtu izdevīgi pašai KHL? nafig viņiem palielināt ne-krievu spēlētāju skaitu līgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja