Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: Hokejisti ir jāatbalsta, labāku taču mums nav daudz

Kristaps Zālītis

Šuplers: Hokejisti ir jāatbalsta, labāku taču mums nav daudz
Dinamo galvenais treneris Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts

Rīgas „Dinamo” hokeja komandas galvenais treneris Jūlijuss Šuplers pēc uzvaras 2:0 mačā pret Mitišču „Atlant” priecājās par savu spēlētāju pašatdevi un aicināja līdzjutējus novērtēt katru panākumu un atbalstīt savējos – laukumā taču ir vadošie Latvijas hokejisti.

Jūlijuss Šuplers, „Dinamo” galvenais treneris: „Saviem spēlētājiem esmu pateicīgs par pašatdevi. Pirms spēles puišiem atgādināju, ka šodien pretī stājas līderi. Mums bija ļoti grūti pirmie divi periodi, prieks, ka izturējām. Esmu priecīgs, ka izdevās realizēt skaitlisko vairākumu. Šodien aizsargi labi palīdzēja Masaļskim, kurš vairākas reizes izglāba. Pats galvenais – esam uzvarējuši, manuprāt, pelnīti. Patīkami, ka atkal atnāca daudz līdzjutēji. Viņiem vajag mums palīdzēt. Varbūt brīžos, kad mūs iespiež aizsardzības zonā, līdzjutējiem nevajadzētu svilpt, bet atbalstīt. Mūsu uzdevums ir uzvarēt, vienalga ar kādu rezultātu. Ir jāsaprot, ka KHL ir ļoti augsts līmenis un jāpriecājas par katru panākumu. Gan līdzjutējus, gan žurnālistus aicinu cienīt un atbalstīt tos spēlētājus, kas šeit spēlē, nevis kritizēt. Daudzu citu jums taču nav.

Sagatavoties rītdienas spēlei mums būs ļoti grūti. 24 stundu laikā atgūties pēc šāda mača un spēt pa laukumu slidot ar pilnu ātrumu – tas ir patiesi sarežģīti."

Fjodors Kanareikins, „Atlant” galvenais treneris: "Rīgas „Dinamo” ir laba komanda, par to pārliecinājos jau pirmssezonas turnīrā Maskavā. Toreiz Jūlijusam Šupleram teicu, ka viņa komanda var pacīnīties par augstām vietām. Šodien bija interesanta spēle, kurā bija daudz vārtu gūšanas momenti. Mēs šoreiz nenospēlējām pietiekami disciplinēti. Grēkoja arī vadošie spēlētāji, pēc viena šāda noraidījuma centra zonā mēs zaudējām pirmos vārtus."

 +15 [+] [-]

, 2008-09-14 19:45, pirms 16 gadiem
lai cik skumji bet ar latviešu vadošajiem nepietiek lai startētu KHL!
ja neiet hosam un co, tad neiet nevienam, varat gāzt man virsū ko gribat, bet tas ir fakts!

 +28 [+] [-]

, 2008-09-14 19:45, pirms 16 gadiem
Perfekti pateica

 +32 [+] [-]

, 2008-09-14 19:46, pirms 16 gadiem
Par atbalstu Julius neuztraucies.

 +17 [+] [-]

, 2008-09-14 19:46, pirms 16 gadiem
Nu nejau musejiem svilpa-svilpa pretiniekiem,ka vini ienak musu zona,nevis musejiem,ka ielaiz sava zona.Viss tacu kartiba-fanu zina un uzvara izcinita skaista spele.

 +13 [+] [-]

, 2008-09-14 19:47, pirms 16 gadiem
Tieši tā, labākie jau visi spēlē, lai veicas rītdienas mačā, kaut gan viegli nebūs, bet ceram uz pozitīvu rezultātu

 +13 [+] [-]

, 2008-09-14 19:47, pirms 16 gadiem
Tiešām Dinamo švakar spēlēja ar lielu pašatdevi!!! Malači!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 19:47, pirms 16 gadiem
Biju uz pirmo spēli arēnā, un var just ka ļoti pietrūkst fanu bariņš kas uzkurina publiku un arī ļoti pietrūka bungas, jo brīzām arēnā bija pilnīgs klusums!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-14 19:48, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: ja neiet hosam un co, tad neiet nevienam, varat gāzt man virsū ko gribat, bet tas ir fakts!

a pirmajā spēlē pret Sibirj ta punktu dabūja Rēdlihs ar metienu. Un abās spēlēs Habarovskā arī mūsējie ne pēdējās vijoles spēlēja
Sezona ir gara, varbūt rīt pat kāds no mūsējiem iemestīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-09-14 19:49, pirms 16 gadiem
jaanjem veeraa ka tomeer vadosho latvijas izlases uzbruceeju mums komandaa nav, bez tam jaanjem veeraa ka legjionaari arii tika pirkti taada meerkjim lai vilktu un vinjus laizh laukumaa kad vaartu guushanas iespeeja ir daudz lielaaka (vairaakumi, pretinieku vaajaakaas mainjas utml), arii nevajag skatiities tikai uz tiem kas met iekshaa, hokejs ir komandas sporta veids un bez aizsardziibas nav uzbrukuma.
visskaistaakais ir rezultaats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 19:50, pirms 16 gadiem
vards vieta

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 19:51, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: nu tas vecis vecajā Dinamo kreklā vislaik mēģināja vilnīti skatītājos uztaisīt, pirmo loku vilnītis izmet un tad vidējā sektorā(pa 12ls biļetes) vilnītis apstājas!!!

NU jā un viņš bija vienīgais!!! labi ka kāds mēģināja vismaz vilni taisīt, bet kādam bariņam arī tas troksnis vislaik jārada ar bungām un dziesmām!!

  +9 [+] [-]

, 2008-09-14 19:51, pirms 16 gadiem
basketmann rakstīja: Biju uz pirmo spēli arēnā, un var just ka ļoti pietrūkst fanu bariņš kas uzkurina publiku un arī ļoti pietrūka bungas, jo brīzām arēnā bija pilnīgs klusums!!

nevaig bungas un nevaig taures.. jāmāca fani fanot ar balsīm.. lai dzied un izsauc dažādus saukļus tad būs lieliska atmosfēra..

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 19:52, pirms 16 gadiem
nu var jau buuut ka jums ir taisniiba uz ko es ļoti ceru, ebt pagaidām tā izskatās, portams uzspiideet var dārziņš redlihs ņiživijs bet kādu citu pieminēt nevaru!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 19:52, pirms 16 gadiem
Nu ja biļetes nebūtu tik dārgas, tad labprāt arī ietu uz katru spēli. Runājot par to svilpšanu, tad 1. spēlē jau svilpa pretiniekiem ne jau savējiem. Un atbalsts bija gandrīz kā tad, kad Latvijas izlase spēlē.
P.s. Jūli, visi labākie LV hokejisti jau nu gan nespēlē Dinamo. Ir mums rezerves, kuras spēlē Z-amerikā un Vācijā, u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: atiz

  +7 [+] [-]

, 2008-09-14 19:54, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: nu tas vecis vecajā Dinamo kreklā vislaik mēģināja vilnīti skatītājos uztaisīt, pirmo loku vilnītis izmet un tad vidējā sektorā(pa 12ls biļetes) vilnītis apstājas!!!

Vidējā sektorā nav biļetes pa 12LVL, bet gan abonementi pa 3000LVL - tiem jau savu pakaļu būs grūti pacelt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-09-14 19:54, pirms 16 gadiem
aloizs rakstīja: nevaig bungas un nevaig taures.. jāmāca fani fanot ar balsīm.. lai dzied un izsauc dažādus saukļus tad būs lieliska atmosfēra..

Par taurēm piekrītu, par bungām gan nē. Bungas dod ritmu, jo savādāk 1. spēlē, labākais uz ko visi varēja vienoties bija "sarauj". Bungas, tomēr uzsit kautkādu toni, lai visi vienoti var bļaut, nevis katrs par sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-14 19:57, pirms 16 gadiem
kā masaļskis kautkad kautkur teica:''latvijas fani ir sestais spēlētājs"
un ja būtu lētākas biļetes tad pats par sevi saprotams būtu vairāk tautas!

     [+] [-]

, 2008-09-14 20:03, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Par taurēm piekrītu, par bungām gan nē. Bungas dod ritmu, jo savādāk 1. spēlē, labākais uz ko visi varēja vienoties bija "sarauj". Bungas, tomēr uzsit kautkādu toni, lai visi vienoti var bļaut, nevis katrs par sevi.

angļiem bungas nevaig.. tās tradīcijas protams jākopj.. vajag zālē kādus kas to publiku uzkurina..un pasaka ko darīt.. domāju ka ar laiku var aiziet..

 +11 [+] [-]

, 2008-09-14 20:04, pirms 16 gadiem
vienkārāši šie fani nemāk atbalstīt savējos bez bezj'wedzīgās taurīšu pūšanas un nemākulīgās bungu sišanas! tākā ir oficiāli fanu kustība uztaisīta dinamo tad viņiem vajadzētu rādīt priekšzīmi citiem kā atbalstīt ka'peimēram futbolā liepājai Metalfans via basim Barons ultras vai vispār kopsumā futbolā latvijas ultras un to arī ieviest hokejā! paskatieties kā atbalsta hoķi krievijā! ar dziesmām un saukļiem vairāk par 3. a Latvijā ir tik kādi 3-4 saukļi kurus jau nodrilējuši pa psaules čempjiem! Dinamo vajag savu fanu pulku un savus saukļus nevis tikai to ko namejs vai sarauj latvija dod! iemācieties tak atbalstīt savu komandu ja viņa jums patīk un nneesat tik sezonaas fani! to šuplers gribēja pateikt!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 20:05, pirms 16 gadiem
nejega rakstīja: Viss tacu kartiba-fanu zina

Muļķības. Viss moš kārtībā publikas ziņā,fanus es pa abām mājasspēlēm tā arī neesmu redzējis. Kur tad ir tas mūsu fanu klubs?Varbūt man redze švaka,varbūt dzirde slikta,bet ne redzēju,ne dzirdēju to mūsu fanu klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-14 20:06, pirms 16 gadiem
Man tāds jautājums tiem, kuri jau ir bijuši uz spēlēm, kā tur ar suvenīru izvēli un par kādām cenām?

     [+] [-]

, 2008-09-14 20:06, pirms 16 gadiem
aloizs rakstīja: angļiem bungas nevaig.. tās tradīcijas protams jākopj.. vajag zālē kādus kas to publiku uzkurina..un pasaka ko darīt.. domāju ka ar laiku var aiziet..

1) Paskaties, cik senas tradīcijas tur ir.
2) Tad ir jārunā par ULTRĀM, nevis vnk līdzjutējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 20:09, pirms 16 gadiem
Moš Jūlim vajag pateikt, ka kad mūsējie savā zonā aizsargājas izsvilpj ne jau viņus, bet pretinieku komandu kas uzbrūk..?! Kaut gan... moš drīzāk līdzjutējiem nevajag svilpt, bet drīzāk ar saukļiem dziesmām atbalstīt un uzmundrināt savējos arī kad šie aizsargājas..?!

  +8 [+] [-]

, 2008-09-14 20:09, pirms 16 gadiem
ne jau naudai ir nozīme! bet ganm domāšanā ja gribēs atbalstīs klubu! klubam nav vajadzīgi piedzērušies studenti vai skolnieki kas atnākuši pabļaustīties bet gan organizēta Fanu kustība, kas var pavilkt līdzi arī pārējos un izdomāt kādu jaunu saukli vai dziesmu un uztaisīt kādu vizuālo skatu vai performanci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 20:10, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: šaubos vai šuplers tieši šito gribēja pateikt...

Šuplers toč to negribēja pateikt,bet savā ziņā mozolim bija taisnība. Mums tik liekās,ka mums baigais atbalsts ir un tā. Jā,pa desmit gadiem neviena dziesma nav ienākusi hokeja fanu pulkā. Turpinās bungas,saukļi...atpaliek no Eiropas,tā teikt. Ne jau kvantitāte (troksnis),bet kvalitāte galvenais. Visu cieņu parastajai publikai,kas kaut cik atbalstīja. Bet nu no fanu kluba es gaidu atbalstu visas spēles garumā. Un ar to es nedomāju viena cilvēka bungu sišanu,bet dziesmu dziedāšanu(nu,bez saukļiem jau ar neiztiksi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 20:20, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Moš Jūlim vajag pateikt, ka kad mūsējie savā zonā aizsargājas izsvilpj ne jau viņus, bet pretinieku komandu kas uzbrūk..?! Kaut gan... moš drīzāk līdzjutējiem nevajag svilpt, bet drīzāk ar saukļiem dziesmām atbalstīt un uzmundrināt savējos arī kad šie aizsargājas..?!

Kad mūsējie spēlē 3 pret 5. Tad parasti jau tiek dziedāta "Vella kalpu dziesma" (3 vīri kādreiz bija...). Bet principā, lai tas būtu vēl efektīvāk vnk klubam vajadzētu sarunāt ar atbildīgo Arēnā, lai pirms katra tāda momenta, pauzē, vnk uzliek to dziesmu, tālāk jau tauta pati tiks galā.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-14 20:24, pirms 16 gadiem
no taa jau es baidiijos , ka Latvijaa nemaz nav tik daudz to hokeja fanu! No ta pavasara bara labi ja treshajai dalai interese hokejs, parejiem vienkaarshi pieliet muuli un paaurot! Iespeeja redzeet eiropas augstaakaa limena hokeju un pustukshas tribines svetdienas vakara, neticami! Dinamo grib speleet Helsinkos, prieksh kam, pacelat biletes cenu par pieciiti un pietiks ar Pinkiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 20:24, pirms 16 gadiem
ripa 2ls, mazais karogs 4ls

  +4 [+] [-]

, 2008-09-14 20:37, pirms 16 gadiem
jauki
Bet par atbalstu! nu šajā brīdī Latvijā krīze un pasakumi daudz! Tāpēc finansiāli tauta nepavelk! Būtu labāka ekonomiskā situācija, tad arī arēna būtu pilna vienmēr! Sāksies drīz basketbola klubu sezona, spēles būs daudz! Tagd bija basis un būs izlases spēles + futbols un tagad arī Dinamo! Visam par sālītu! Un vispār Dinamo arēnā cenas varēja nolaist pašos galos, tirgot pa kadi 3-4ls, pārējas vietās lūdzu, no 7Ls!
Un pēc Šuplera teksta likās, ka viņš pārmet, ka fani svilpa ka tiek Dinamo iespiests zonā, vajagot atbalstīt! Bet nesvilpj jau Dinamo ārā, bet gan pretinieku, par to ka tas tur tusē tik ilgi!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-14 20:45, pirms 16 gadiem
Domāju, ka arī mūsējie vēl ieskriesies, tas pats Cipulis un M.Rēdlihs noteikti vēl teiks savu vārdu, bet vienlaicīgi jāpiekrīt, ka arī ar ārzemniekiem ir labi trāpīts. Un tādi arī jāņem, kas kapā 1. maiņā, nevis kā dažos basīša vai futbola klubos sēž rezervē.

     [+] [-]

, 2008-09-14 20:49, pirms 16 gadiem
Man liekas ir tā,kad Dinamo ilgi ir prom,tad fani gaida viņus Latvijā un ir pilnas tribīnes,ilgāk uzturās šeit,uzreiz mazāk. Un otrs,ja mūsu vechi spēlēs par play offiem,tad arēna būs pilna!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-14 20:53, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: Kāpēc esi tik pārliecināts, ka studenti un skolēni uz spēlēm nāk piedzērušies?!?
Laikam esi daļa no viņiem?!?

nē nesmu bet takā esmu sava kluba un Latvijas izlases aktīvais atbaltītājs un šad tad aizeju uz basi pasktīties tad apmēram orientējos kāda publika grozās kas bļaustās un to arī var ievērot tā sauktajā pavasar drudzī!
es ar neesmu nekāds tur vecais, bet gan Ultru kustības piekritējs un tur uz spēli mēs neejam iereibuši vismaz mēs uz kluba un izlases neejam un atbalstām viņus no sirds vai zaudē vai vinnē! to arī gribētu redzēt Dinamo spēlēs lai kāds uzņemās to iniciatīvu jo šobīt Latvijas publika jau ir gatava atbalstīt arī šādā formatā nevis tikai bezjēdzīgā trokšņu radīšanā!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 21:06, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: jauki
Bet par atbalstu! nu šajā brīdī Latvijā krīze un pasakumi daudz! Tāpēc finansiāli tauta nepavelk! Būtu labāka ekonomiskā situācija, tad arī arēna būtu pilna vienmēr! Sāksies drīz basketbola klubu sezona, spēles būs daudz! Tagd bija basis un būs izlases spēles + futbols un tagad arī Dinamo! Visam par sālītu! Un vispār Dinamo arēnā cenas varēja nolaist pašos galos, tirgot pa kadi 3-4ls, pārējas vietās lūdzu, no 7Ls!

Un pēc Šuplera teksta likās, ka viņš pārmet, ka fani svilpa ka tiek Dinamo iespiests zonā, vajagot atbalstīt! Bet nesvilpj jau Dinamo ārā, bet gan pretinieku, par to ka tas tur tusē tik ilgi!

Tieši tā, es piem bļāvu un svilpo... ok es nemāku svilpot, tāpēc, lai pretiniekiem tādā veidā traucētu mīcīties pa mūsu zonu, ne tāpēc, ka mūsējie nevar viņus apturēt, pats apzinos mūsu hokeja līmeni un saprotu taktiskos gājienus! Par lielu Latviju! Un lūdzu kāds nodod julijusam šito info, lai viņš neķer kreņķi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 21:13, pirms 16 gadiem
mozolis rakstīja: ne jau naudai ir nozīme! bet ganm domāšanā ja gribēs atbalstīs klubu! klubam nav vajadzīgi piedzērušies studenti vai skolnieki kas atnākuši pabļaustīties bet gan organizēta Fanu kustība, kas var pavilkt līdzi arī pārējos un izdomāt kādu jaunu saukli vai dziesmu un uztaisīt kādu vizuālo skatu vai performanci!

piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 21:20, pirms 16 gadiem
kicker92 rakstīja: Varbūt visi cilvēk domā tieši tāpat kā Tu, t.i. ''Kādam ir jāuzņemas iniciatīva un bla bla bla...'', tāpēc rodas situācija, ka galu galā iniciatīvu neuzņemas neviens

es aemu futbola fans nevis hoķa, bet ja nekas nemainīsies tad mēs dosimies un kādu mājas spēli ar sagatavotām dziesmām un darīsim to kas ir jādara Dinamo fanu klubam! bet tas notiks ne ātrāk par nākošo mājas spēļu kārtu! mums hoķis nav tuvs, bet mēs gribētu palīdzēt ieviest Ultras stilu arī Lv hoķī jo tas ir daudz interesantāks!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-14 21:29, pirms 16 gadiem
Ar to svilpšanu ir tā kā ir. Nebiju pat aizdomājies. Jā - mēs traucējam pretiniekam izspēlēt vairākumu... bet mēs arī traucējam saviem spēlētājiem koncentrēties uz aizsardzību.
Labāk visas spēles laikā bļaut "Dinamo, Dinamo" tad nevienam nebūs šaubu, kuru komandu atbalsta.
Un pieļauju, ka pirmdien būs mazāk līdzjutēju, nekā šodien, jo pirmkārt tā ir darbdiena, otrkārt nedēļas sākums un treškārt tie, kuri uz spēli bija šodien pārdomās vai iet uz to rīt.
__________
Par tiem izlases spēlētājiem un vārtu gūšanu.
Dārziņš, Rēdlihs, Ņiživijs tačuir guvuši vārtus izbraukuma spēlēs. Tā, ka viņi to spēj arī mājās.
Pieļauju, ka pret Astanu, Minsku, Voskresensku un Amur Rīgā mūsu izlases spēlētāji gūs pietiekami daudz punktus, bet spēlēs pret potenciāli spēcīgākiem pretiniekiem ir jāpriecājas par uzvaru. Un galu galā, kādēļ mums būtu vajadzīgi leģionāri, kuri nespēlē pirmās vijoles...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 21:30, pirms 16 gadiem
Tieši tā, vajag biežāk atbalstīt savējos jebkurā situācijā,arēnā tiešām bija diezgan klusi,izņemot atsevišķus momentus!!! Būtu labi,ja kāds pieredzes bagāts līdzjutējs netā atsvaidzinātu vecos,80'to gadu Dinamo fanu saukļus,vai izdomāt jaunus,jo kaut kā kad spēlē Dinamo brēkt tikai Latvija,Latvija nu galīgi nerullē!!! Un visi BUŅĢIERI uz arēnu kurināt publiku!

  +8 [+] [-]

, 2008-09-14 21:39, pirms 16 gadiem
Par pustukšajiem sektoriem jāsaka, ka problēmas ir cenu un tirdzniecības politikā. Piem, vēl vakar ap 24.00 skatījos bezrindas.lv biļetes bija palikušas 3. stāva galējos sektoros + pa pārītim šur tur zem pašiem griestiem, pārējais pārdots vai mistiskais " rezervēts" . Šodien dienas 1. pusē paņēmu kasēs 315. sektoru 3. rindu. Principā, ja nebūtu bijis arēnas rajonā pa dienu, uz hoķi nebūtu aizgājis!
Par cenu runājot. Nepilnas nedēļas laikā, lai aizietu uz hoķi jāizliek par biļetēm vien Ls 30. Manuprāt, šodein bik par sālītu! Ok, sezonas sākumā visi klātienē grib redzēt Dinci, bet, ja nedod Dievs, sāksies kādi kāsieni un sezona jau būs vidū, arēna kļūs tikai tukšāka. Domāju, ka palaižot lejā cenas, ienākumi klubam nekristos! To ko nedabūt ar lielajām cenām, atsistu ar kvantumu! Tāpat arī gandrīz katrs, kurš atnāk pirmo reizi uz spēli, iepērk arī kādu suvenīru...
Uh, pirmo reizi uz kaut ko tik garu atvēzējos!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-14 21:48, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: lai cik skumji bet ar latviešu vadošajiem nepietiek lai startētu KHL!
ja neiet hosam un co, tad neiet nevienam, varat gāzt man virsū ko gribat, bet tas ir fakts!

Var gan un varēs vēl vairā, vēl tik sezonas sākums! Bet man tāda nojauta, ka Tu neizproti LEĢIONĀRA būtību komandās???

  +2 [+] [-]

, 2008-09-14 21:49, pirms 16 gadiem
...,jānolaiž cena vismaz uz piecīti! Cik man ar ģimeni tagad izmasā no OGRES aizbraukt uz hokeju? DRUSKU PA TRAKU!

     [+] [-]

, 2008-09-14 21:53, pirms 16 gadiem
"Varbūt brīžos, kad mūs iespiež aizsardzības zonā, līdzjutējiem nevajadzētu svilpt, bet atbalstīt."
DINAMO, DINAMO, DINAMO

     [+] [-]

, 2008-09-14 22:03, pirms 16 gadiem
Viesulis rakstīja: Man tāds jautājums tiem, kuri jau ir bijuši uz spēlēm, kā tur ar suvenīru izvēli un par kādām cenām?

nu taa....krekls 28 ls..maika 15 ls un parejie sikumi mazak protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 22:26, pirms 16 gadiem
snepsts rakstīja: no taa jau es baidiijos , ka Latvijaa nemaz nav tik daudz to hokeja fanu! No ta pavasara bara labi ja treshajai dalai interese hokejs, parejiem vienkaarshi pieliet muuli un paaurot! Iespeeja redzeet eiropas augstaakaa limena hokeju un pustukshas tribines svetdienas vakara, neticami! Dinamo grib speleet Helsinkos, prieksh kam, pacelat biletes cenu par pieciiti un pietiks ar Pinkiem!

Nu ir dala taisnibas shitaja. Kad Peterburga uz hokeju biju, tad atbraucot atpakal, biju gandriz palicis par atturibnieku no visa ta, ko tur saskatijos ka musejie viesnicas utt. pali uzvedas. Ta ka bilete bija uz visas grupas spelem, tad ierodoties uz ieprieksejo, daudzi sitie "fani" musu speli nemaz nesagaidija, jo noluza tribines.
Bet nu pie pustuksajam tribinem tomer ari esosha ekonomiska situacija un cenas ari tomer ir biku pie vainas. Lai aizietu uz basiti un hokeja spelem somenes biku sanak normals kaposts. Tomer ir japiedoma, kad iet un kad diemzel skatities pa TV.

     [+] [-]

, 2008-09-15 00:23, pirms 16 gadiem
Runājot par leģionāriem- kam tad viņi vispār ir vajadzīgi, ja, lai ne vispār pastiprinātu komandu, nevis tikai spēlētāju trūkuma dēļ būtu sastāvā? Neatceros, kurš to teica, bet runa bija par basketbolu- ja ņem leģionāru, tad tādu, kas ir galvastiesu pārāks par vietējo spēlētāju...
Runājot par studentiem un skolēniem- vispār nesaprotu, kā var visus vērtēt pēc kādu dažu izlēcieniem??? Šodien biju uz spēli un redzēju tikai galīgi sametušos biezo, kurš uzvedās daudz skumjāk par dažu labu bērnudārznieku.

     [+] [-]

, 2008-09-15 00:54, pirms 16 gadiem
Kā treneris teiks-tā būs! Neuztraucies Juļka!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 09:47, pirms 16 gadiem
mozolis rakstīja: es aemu futbola fans nevis hoķa, bet ja nekas nemainīsies tad mēs dosimies un kādu mājas spēli ar sagatavotām dziesmām un darīsim to kas ir jādara Dinamo fanu klubam! bet tas notiks ne ātrāk par nākošo mājas spēļu kārtu! mums hoķis nav tuvs, bet mēs gribētu palīdzēt ieviest Ultras stilu arī Lv hoķī jo tas ir daudz interesantāks!

Hokejs nav futbols un hokeja fani nav futbola ultras tapēc labāk nejauc kopā divas dažādas lietas.... hoķī tādu "ultru" kustību nafig nevajag.... a ja par fanu attieksmi runājam tad gan jau kādu saukli šie sezonas gaidtā tāpat vēl piefunktierēs un pietiks, ja piem. šitas pats eSporta Zālītis nākamajā preses konferencē pateiks Juliusam, ka fani nesvilpj ārā jau Dinamo, bet pretinieka komandu kas uzbrūk!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 10:36, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Hokejs nav futbols un hokeja fani nav futbola ultras tapēc labāk nejauc kopā divas dažādas lietas.... hoķī tādu "ultru" kustību nafig nevajag.... a ja par fanu attieksmi runājam tad gan jau kādu saukli šie sezonas gaidtā tāpat vēl piefunktierēs un pietiks, ja piem. šitas pats eSporta Zālītis nākamajā preses konferencē pateiks Juliusam, ka fani nesvilpj ārā jau Dinamo, bet pretinieka komandu kas uzbrūk!

Kapēc vispār kādu ir jāsvilpj ārā, pat pretinieku, it sevišķi, ja tas rāda atzīstamu spēli? Vot, nesaprotu.
Vakardienas spēlē vienā no mazākumiem skanēja "dinamo, dinamo" un mūsējie daudz sparīgāk aizsargājās. Vismaz man tā likās. Bet varbūt man svilpšana vnk nepatīk..

     [+] [-]

, 2008-09-15 10:42, pirms 16 gadiem
Interesē tikai viens jautājums. Kāpēc K.Rēdlihs netiek iesaistīts RD spēlēs? Es ļoti šaubos, ka vinja meistarības līmenis būtu zemāks par Lavinja, Sorokina līmeni. Vispār sastāva komplektēšana Šuplera kunga izpildījumā nedaudz pārsteidz.
Runājot par vairākumu realizāciju, tad paldies jāpasaka leģionāru meistarībai, jo neizskatās, ka spēlētājiem tiek iespēlētas kādas kombinācijas vairākuma izspēlē.
Pagaidām RD uzvar uz spēlētāju pašatdevi, trennera nopelnus pagaidām neredzu. Kā nemākam speļēt vairākumā, tā arī nemākam.

     [+] [-]

, 2008-09-15 11:00, pirms 16 gadiem
Piebilstu, tāds "defence, defence" ir kudiš krutāk par svilpēju kokofoniju, imo.

     [+] [-]

, 2008-09-15 11:06, pirms 16 gadiem
Mantis rakstīja: Interesē tikai viens jautājums. Kāpēc K.Rēdlihs netiek iesaistīts RD spēlēs? Es ļoti šaubos, ka vinja meistarības līmenis būtu zemāks par Lavinja, Sorokina līmeni. Vispār sastāva komplektēšana Šuplera kunga izpildījumā nedaudz pārsteidz.
Pagaidām RD uzvar uz spēlētāju pašatdevi, trennera nopelnus pagaidām neredzu. Kā nemākam speļēt vairākumā, tā arī nemākam.

Pirms sezonas tika nosūtīts uz R2000 kondīcijas uzlabošanai. Ceru ka tā uzlabojas un Krišs drīz spēlēs RD, bet lauvas būtu īstā vieta Sorokinam.
Ja spēlētāji cīnās ar pilnu pašatdevi, tas arī ir liels trenera nopelns.

     [+] [-]

, 2008-09-15 11:39, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: lauvas būtu īstā vieta Sorokinam

Tieši tā. RD mājas lapā pieejamajā statistikā viņam ir pats sliktākais +/- koeficients komandā. Un arī bez tā ir redzams, ka pagaidām viņš īsti nevelk.

     [+] [-]

, 2008-09-15 11:51, pirms 16 gadiem
Hmm par to kondīcijas uzlabošanu jokaini izklausās. Divas spēles divas piespēles.
Runājot par Sorokinu un Lavinju tomēr gribētos izteikt versiju, ka šie abi divi aizsargi spēlē vēl dēļ vecajiem nopelniem Latvijas izlasē. Tagadējā sportiskā forma viņiem neatbilst KHL līmenim.
Es vēl arvien uzskatu, ka trenneris ir haotisks, jo haotiskas virknējumu mainjas rada iespaidu, ka trenneris pats nezin, ko īsti darīt.
Vairākuma izspēles mums vēl arvien NAV. Var fanot par komandu, bet ja cik necik paskatās un paanalizē spēles ritējumu, redzams ka katrs spēlē ka grib. Paldies puišiem par pašatdevi, bet tomēr gribētos redzēt vairāk taktikas un apdomātas spēles.
Man ir viena cerība, ka ar laiku viss nostāsies savās vietās.
Dzīvosim redzēsim.

     [+] [-]

, 2008-09-15 12:00, pirms 16 gadiem
Un vēl piebildīšu.
Dajoš pašu spēlētāju viedokli, ko šiem labāk patiktu dzirdēt - pretinieku izsvilpšanu vai riktīgu "dinamo, dinamo" (vai ko citu) savam atbalstam?

     [+] [-]

, 2008-09-15 12:01, pirms 16 gadiem
Par kondīcijas uzlabošanu izlasīju presē, vai tas ir patiesai vai formālais iemesls jāprasa zinātājiem...
Šuplers it tāda tipa treneris kas vislaik maina maiņas, spēlētājus...protams pēc Znaroka "iekaltajiem" trijniekiem tas tiešām izskatās haotiski, un meiģinot ielīst spēlētāju ādā var padomāt ka viņiem vieglāk ar zināmiem partneriem nekā ja vislaik mainās, tomēr nav īsti pamata kritizēt Šupleru, jo nevar noliegt pagaidām sasniegti labāki rezultāti nekā daudzi sākumā cerēja....Vairākums ir tāds dīvains, sevišķi vietējo kadru izpildījumā

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 12:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par kondīcijas uzlabošanu izlasīju presē, vai tas ir patiesai vai formālais iemesls jāprasa zinātājiem...
Šuplers it tāda tipa treneris kas vislaik maina maiņas, spēlētājus...protams pēc Znaroka "iekaltajiem" trijniekiem tas tiešām izskatās haotiski, un meiģinot ielīst spēlētāju ādā var padomāt ka viņiem vieglāk ar zināmiem partneriem nekā ja vislaik mainās, tomēr nav īsti pamata kritizēt Šupleru, jo nevar noliegt pagaidām sasniegti labāki rezultāti nekā daudzi sākumā cerēja....Vairākums ir tāds dīvains, sevišķi vietējo kadru izpildījumā

Es varu pateikt tikai vienu, rezultātus sasniedza spēlētāji, nevis trenneris.
Spēlētāji pagurst un nolaizh rokas (7:0 un 6:1), trenneris nemāk psiholoģiski vinjus sagatavot. Es pat nerunāju par pēdējās minūtēs ielaistajiem vārtiem spēlēs ar Amur.
Teikšu tā sākuma spēle iet uz emocijām, bet drīz ar to vien būs par maz.
Vajag taktiskos risinājumus.
Mainot virknējumus neko labu nepanāksi, jo labam trennerim jau sagatavošanas posmā bija jāredz spēlētāju saderība. Nevar mētāt no vienas mainjas uz otru.
Vakar piemērs ar Petrovicki un Ankipānu. Sākumā spēlēja Ankipāns ar Hossu un Elisonu, pēc tam Petrovickis, rodas jautājums kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 12:29, pirms 16 gadiem
Nu ja tiešām uzvaras tiek gūtas tik uz spēlētāju emociju rēķina, tad varbūt vēl šodienas mājas spēli izvilksim, bet izbraukumā loģiski jāseko kārtīgu pērienu sērijai. Laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2008-09-15 12:43, pirms 16 gadiem
Mantis rakstīja: Vakar piemērs ar Petrovicki un Ankipānu. Sākumā spēlēja Ankipāns ar Hossu un Elisonu, pēc tam Petrovickis, rodas jautājums kāpēc?

Tā nebija. Petrovickis vakar visu laiku spēlēja 4. maiņā kopā ar Bļinovu un Štālu. Ar Hossu un Elisonu otrajā spēlēs daļā kopā spēlēja Hartigans, bet tikai vairākumos, pārējā laikā līdz pat beigām šajā maiņā spēlēja Ankipāns. Kā mēs redzam pēc spēles iznākuma, tad šāda "vairākuma izspēles maiņas" izveidošana nesa augļus.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:14, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Tā nebija. Petrovickis vakar visu laiku spēlēja 4. maiņā kopā ar Bļinovu un Štālu. Ar Hossu un Elisonu otrajā spēlēs daļā kopā spēlēja Hartigans, bet tikai vairākumos, pārējā laikā līdz pat beigām šajā maiņā spēlēja Ankipāns. Kā mēs redzam pēc spēles iznākuma, tad šāda "vairākuma izspēles maiņas" izveidošana nesa augļus.

Šāda maiņa nesa augļus tikai dēļ pašu spēlētāju meistarības. Tas biju viņu nopelns, nevis trennera iespēlēta kombinācija.
Par to ka Šuplers salika šos spēlētājus vairākumā kopā, par to gan vinjam paldies.
Vienkārši gribu redzēt šodienas maiņu virknējumu.