Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Laviņš: "Pretinieki bija svaigāki"

Andrejs Siliņš

Laviņš: "Pretinieki bija svaigāki"
Rodrigo Laviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Sevišķi pirmās divas trešdaļas bija ļoti smagas. Labi, ka iekrita metieni, un rezultāts kļuva mums labvēlīgs jau salīdzinoši ātri," pēc uzvaras pār Minskas "Dinamo" Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL) portālam Sportacentrs.com sacīja Rīgas "Dinamo" aizsargs Rodrigo Laviņš.

"Spēle bija ļoti grūta, pretinieki izskatījās svaigāki un nedaudz vairāk atpūtušies nekā mēs," Rodrigo pēc mača atzina, ka panākums nācis smagā cīņā. "Sevišķi pirmās divas trešdaļas bija ļoti smagas. Labi, ka iekrita metieni, un rezultāts kļuva mums labvēlīgs jau salīdzinoši ātri. Pēdējā trešdaļā spēle izlīdzinājās. Runāju ar puišiem, viņi teica, ka pēdējā periodā bijis fiziski vieglāk."

"Aizsargājāmies diezgan normāli un gaidījām pretuzbrukumu iespējas," aizsargs atzīst, ka, lai arī metienu attiecība bijusi krietni par labu viesiem, savā laukuma pusē kopumā komanda darbojusies labi. "Tas[, ka neielaidām lielajā mazākumā,] uzdeva emocijas, jo izturējām ļoti grūtas četras minūtes. Arī Edgars [Masaļskis] spēlēja ļoti lieliski un gan treniņos, gan spēlēs izskatās enerģiski, ir atguvies un iedvesmo pārējo komandu ar savu cīņassparu."

"Neprasīju, vai Marsels [Hosa] apzināti aizķēra pretinieku," Rodrigo atcerējās epizodi, kad Hosam tika piešķirtas divas minūtes par pretinieka klupināšanu, un "Dinamo" palika trijatā pret pieciem minskiešiem. "No otras puses - tiesnesis neredzēja to epizodi, jo viņš taja brīdī bija pie mūsu soliņa. Pēc tam Šupleram šis pats tiesnesis teica, ka viņš pieņēmis lēmumu, jo pats to redzējis. Ar šo tiesnesi ir ļoti grūti komunicēt."

"Nogurums ir un pauze nāk tieši laikā, lai gan brīva ir tikai viena diena, jo parīt jau sākas izlases treniņi," Laviņš norāda, ka atpūsties neko daudz nesanāks, jo jāsāk gatavoties Latvijas valstsvienības pārbaudes spēlēm.

1 2 41 komentārs

  +8 [+] [-]

, 2009-12-13 21:40, pirms 14 gadiem
Nu jā Laviņš pats domā ka tiesneši šodien bija galīgā di*sā!

 +10 [+] [-]

, 2009-12-13 21:40, pirms 14 gadiem
Puiši cīnījās un tika atalgoti ar pelnītu uzvaru!!! Malači!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-13 21:40, pirms 14 gadiem
Bet vinnejam mes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-13 21:43, pirms 14 gadiem
To ka mūsu dinamieši labāk jutās 3. periodā varēja just, jo spēle bija skatāmāka un RD uzbruka bīstmāk tieši 3. periodā.

  +8 [+] [-]

, 2009-12-13 21:44, pirms 14 gadiem
atbildes speele, peec manaam domaam, buus gruutaaka

  +6 [+] [-]

, 2009-12-13 21:50, pirms 14 gadiem
mani vairaak uztrauc fiziskaa kondicija, kada bus pec izlases - japiekrit vien tiem kuri uzskata ka taadu masalski, niziviju, darzinju, un vel vairaakus no RD, taa isti nav vajadziibas parbaudiit - nu labi - uz vienu speeli lai jau paslidinaas, bet otrajaa iespeeleet vismaz divas citas mainjas!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-13 21:50, pirms 14 gadiem
bl*e butu Hossa labaak tak pedi*am pirmaja reize iedevis bietee un miers...

 +11 [+] [-]

, 2009-12-13 21:50, pirms 14 gadiem
"Tas[, ka neielaidām lielajā mazākumā,] uzdeva emocijas, jo izturējām ļoti grūtas četras minūtes.

Laviņš vienkārši saskaita kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-13 21:52, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: a, kāds var man paskaidrot kā Cipulis var spēlēt 1. maiņā? Es tiešām to nesaprotu. Uzbrucējs, pirmajā maiņā, ne jau melnā darba darītājs visu laiku kapā 1. maiņā, tikmēr tādam Arnasonam vispār netiek dota izdevība sevi pierādīt. Ļoti neizprotami, manuprāt.
tu par Cipuli te veel runaa?? KO 1. MAINJAA DARA BEERZINSH???????????? tas manlieks ir lielaaks jautaajums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-12-13 21:54, pirms 14 gadiem
To bullīti, kad iemeta, pat es kā parasts skatītājs sapratu, ka vārtus nevajadzētu skaitīt, jo tie tiešām tika gūti vēlreiz pieskaroties ripai, bet tas protams nemazina manu prieku par uzvaru, malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-12-13 21:56, pirms 14 gadiem
sticky rakstīja: tu par Cipuli te veel runaa?? KO 1. MAINJAA DARA BEERZINSH???????????? tas manlieks ir lielaaks jautaajums
Bērziņš diezgan labi šodien izskatijās pirmajā maiņā

     [+] [-]

, 2009-12-13 21:59, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Bet tā ir tikai 1 spēle.. Un neredzu ar ko Cipulis ir labāks par Bērziņu.
Cipuli neaiztikt. Jebkura maiņa, kurā iemaldīsies Bērziņš ir disfunkcionāla. Mums ir jābūt priecīgiem, ka to tur neiebāza atkal pie laura, tad Redliham rokas ir sasietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-13 22:11, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Cipuli neaiztikt. Jebkura maiņa, kurā iemaldīsies Bērziņš ir disfunkcionāla. Mums ir jābūt priecīgiem, ka to tur neiebāza atkal pie laura, tad Redliham rokas ir sasietas.
vispār maiņa ar Bērziņu sastāvā guva golu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-13 22:12, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Maiņa, kurā spēlē Cipulis, nezin kādēļ, bet mūžīgi spēlē mazākumā. Vismaz tāda sajūta ir..
pat ja taa - tad iipasi piesieties vinjam nevajadzeetu - jo mazakumaa spelejam pat diezgan normaali!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-13 22:12, pirms 14 gadiem
tolks no tā viņu svaiguma ka nevar iemest

  +2 [+] [-]

, 2009-12-13 22:13, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Cipuli neaiztikt. Jebkura maiņa, kurā iemaldīsies Bērziņš ir disfunkcionāla. Mums ir jābūt priecīgiem, ka to tur neiebāza atkal pie laura, tad Redliham rokas ir sasietas.
Diemžēl, neredzu, ka Karija spētu to maiņu pastiprināt (salīdzinot ar Sprukta pienesumu), stipri nekāda spēle.

 +10 [+] [-]

, 2009-12-13 22:15, pirms 14 gadiem
Berzins- labi izskatijas pirmaja maina, bija viens no vartu kaldinatajiem, ar savu klatbutni, bet, protams, jauzdir** uzdir**anas pec.. Limenis..

  +5 [+] [-]

, 2009-12-13 22:15, pirms 14 gadiem
kaamis007 rakstīja: vispār maiņa ar Bērziņu sastāvā guva golu
diezvai vinja to pamaniija, galvenais jau ir nolikt Beerzinju par visaam ieprieksheejaam kljuudaam utt.

     [+] [-]

, 2009-12-13 22:25, pirms 14 gadiem
Tominho rakstīja: Diemžēl, neredzu, ka Karija spētu to maiņu pastiprināt (salīdzinot ar Sprukta pienesumu), stipri nekāda spēle.
Es uzskatu, ka Karijas vietā tikpat labi varētu spēlēt Jekimovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-13 22:37, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: a, kāds var man paskaidrot kā Cipulis var spēlēt 1. maiņā? Es tiešām to nesaprotu. Uzbrucējs, pirmajā maiņā, ne jau melnā darba darītājs visu laiku kapā 1. maiņā, tikmēr tādam Arnasonam vispār netiek dota izdevība sevi pierādīt. Ļoti neizprotami, manuprāt.
dažkārt liekas ko vispār tas Arnasons dara- labi "kaķis lavās'' to es saprotu, bet dažreiz liekas tā kā runcis veļās. Man galīgi neapmierina viņa spēle, ļoti daudz kļūdu un ļoti lēns. Cipulis mani gan apmierina- ātrs, ass, ''melnais strādnieks'', vēl ļoti patika Galviņš, laikam jaunība pagājusi un sākas īstā spēle( manas domas)....par Dinamo Rīga....urrraaaa
Slēpts komentārs: leons73

  +2 [+] [-]

, 2009-12-13 22:45, pirms 14 gadiem
tomychomy rakstīja: dažkārt liekas ko vispār tas Arnasons dara- labi "kaķis lavās'' to es saprotu, bet dažreiz liekas tā kā runcis veļās. Man galīgi neapmierina viņa spēle, ļoti daudz kļūdu un ļoti lēns. Cipulis mani gan apmierina- ātrs, ass, ''melnais strādnieks'', vēl ļoti patika Galviņš, laikam jaunība pagājusi un sākas īstā spēle( manas domas)....par Dinamo Rīga....urrraaaa
Nepārspīlē daudz.Arnasonam spēlē tiek dotas tikai dažas maiņas par vairākumu nerunāsim vispār.Un to atvēlēto laiku viņš spēlē ar uzviju 2+3 5pts iemetieni pozitīva bilance.Tas pats Petro ko Kreipāns un Andersons tā daudzina stabili vājākais no centriem iemetienos.Tie komentētāji vispār pipec,jau otro spēli pēc kārtas Kreipāns skandina ka Dinamo AK BARS pakāsa ar 1:4.Man jau liekas ka bija 2:4.Labi vienreiz kļūdās,bet ja regulāri maļ tās muļķības.Būs tā atmiņu karte uzkārusies,jeb vecā info jādzēš laukā.

     [+] [-]

, 2009-12-13 23:01, pirms 14 gadiem
Par tevi jau jebkurš KHL spēlētājs jebkurā diennakts laikā ir svaigāks, varbūt izņemot Sorokinu vai Ankipānu...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-13 23:14, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Nepārspīlē daudz.Arnasonam spēlē tiek dotas tikai dažas maiņas par vairākumu nerunāsim vispār.Un to atvēlēto laiku viņš spēlē ar uzviju 2+3 5pts iemetieni pozitīva bilance.Tas pats Petro ko Kreipāns un Andersons tā daudzina stabili vājākais no centriem iemetienos.Tie komentētāji vispār pipec,jau otro spēli pēc kārtas Kreipāns skandina ka Dinamo AK BARS pakāsa ar 1:4.Man jau liekas ka bija 2:4.Labi vienreiz kļūdās,bet ja regulāri maļ tās muļķības.Būs tā atmiņu karte uzkārusies,jeb vecā info jādzēš laukā.
piedod, bet nepiekrītu Tev. Ar Arnasonu ir tā pat kā ar Laizānu futbolā- spēlē vāji, nepārliecinoši, tad iesit svarīgus vārtus un uz gadu atkal var spēlēt nepārliecinoši, piedodiet, bet man viņš (Arnasons) liekās par lēnu (protams manas domas). Par Petrovicki nepiekrītu, man viņš apmierina un ar viņa pieredzi, spēles izpratni var ''kalnus gāzt'', līdzīgi kā ir ar Ozo....

     [+] [-]

, 2009-12-13 23:20, pirms 14 gadiem
tomychomy

Tu runā par spēles izpratni un pieredzi un tai pašā laikā tevi neapmierina Arnasons? Viņam vairākumā nevajadzētu noiet no laukuma. Nedomāju ka viņš ir lēnāks par Petrovicki, gan formā viņš protams nav.

Un par Cipuli - melnais strādnieks? Melnie strādnieki spēlē 3-4. maiņā.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-13 23:23, pirms 14 gadiem
ko liidz svaigums, ja nevar iemest?! - muuseejie malachi, godam izkapaaja uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Rokas nost no Cipuļa!!!
Atkal jau jaunu grēkāzi atraduši. (pareizi, kādu tak vajag - a to Jānis te iespēlējās, te trauma tagad)
Par visiem 100 procentiem viņam neiet, un visi zina, ka Mārtiņam var arī labāk veikties, bet 1. maiņā viņš izskatās pilnīgi vietā un cīnās no sirds. Un ne tukšā.
Aizies arī viņam, tāpat kā Spruktam aizgāja.

     [+] [-]

, 2009-12-14 00:07, pirms 14 gadiem
Cipulis nav slikts hokejists, viņš būtu ļoti labs 3-4. maiņas chekers, jo :neiet: viņam jau ilgi.
Piemēram Miķelis Rēdlihs varētu aizpildīt pirmo maiņu, un turpināt regulāri un vēl biežāk gūt vārtus. Lielākā daļa Rēdliha vārti ir viņa paša uztaisīti. Skillā viņš ir pielicis šogad nenormāli un pamazām izaudzis no savas 3. maiņas ar Lariju.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-14 00:23, pirms 14 gadiem
Tominho rakstīja: Cipulis nav slikts hokejists, viņš būtu ļoti labs 3-4. maiņas chekers, jo :neiet: viņam jau ilgi.
Piemēram Miķelis Rēdlihs varētu aizpildīt pirmo maiņu, un turpināt regulāri un vēl biežāk gūt vārtus. Lielākā daļa Rēdliha vārti ir viņa paša uztaisīti. Skillā viņš ir pielicis šogad nenormāli un pamazām izaudzis no savas 3. maiņas ar Lariju.
vinsh bez Larija nevar uzspelet
1 2 41 komentārs