Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvar pirmajā mājas spēlē

Jānis Pārums

"Dinamo" uzvar pirmajā mājas spēlē
Marsels Hosa gūst otros vārtus spēlē
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar Kontinenālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta kārtējā spēlē Rīgas "Dinamo" pirmajā mājas spēlē iepriecināja līdzjutēju tūkstošus, sīvā cīņā ar 2:1 pārspējot Oļega Znaroka vadīto "MVD" komandu.

Rīdzinieku pirmā mājas spēle bija pulcējusi gandrīz pilnas "Arēna Rīga" tribīnes, tikai šur tur bija manāms pa kādai tukšai sēdvietai. Pirms spēles notika gana efektīgs atklāšanas šovs, kurā pa vienam uz laukuma izsauca "Dinamo" spēlētājus, bet grupa "Dzelzs Vilks" nodziedēja Rīgas kluba himnu. Kā jau solīts iepriekš, mājas spēlēs uz "Dinamo" formām uzvārdi bija latviešu valodā.

Rīgas "Dinamo" hokejisti spēli uzsāka ļoti aktīvi, jau 29. sekundē piespiežot ''MVD" komandu pārkāpt noteikumus. Pēc nepilnas minūtes kuplā skaitā sanākušie līdzjutēji varēja uzgavilēt, jo vārtus guva Ģirts Ankipāns, izvirzot rīdziniekus vadībā. Ilgi nevajadzēja gaidīt arī līdz otrajam vārtu guvumam – izturējuši mazākumu, "Dinamo" aiztraucās uzbrukumā un pēc Aigara Ciprusa un Meta Elisona piespēlēm eleganti ripu vārtos ievirzīja Marsels Hosa, nopelnot jau piekto (4+1) rezultativitātes punktu šosezon – 2:0.

Lieliska izdevība gūt vēl vienus vārtus, bet 15. minūtē, tomēr vairākkārt sekmīgi nospēlēja "MVD" vārtu vīrs Mihails Birjukovs. Vairākkārt bīstami tika apdraudēti arī Edgara Masaļska sargātie vārti, taču latviešu vārtsargs bija vietā un pirmajā trešdaļā rezultāts vairs nemainījās – 2:0.

Ne pārāk sekmīgi mūsējiem iesākās otra trešdaļa. Jau ar pirmajām sekundēm iniciatīvu pārņēma "MVD" un otrajā minūtē tas vainagojās panākumiem – vārtu priekšā nepiesegts palika Oļegs Antoņenko, kurš saņēmis piespēli no komandas biedra, raidīja ripu vārtos, samazinot "Dinamo" pārsvaru – 2:1. Nepilnu minūti vēlāk "MVD" bija vēl viena laba iespēja gūt vārtus, bet šoreiz Edgars Masaļskis glāba no vārtu zaudējuma.

Trešdaļas vidū rīdzinieki divreiz izprovocēja pretiniekus uz pārkāpumiem un ieguva iespēju 45 sekundes spēlēt par piecatā pret trijiem, taču iespēja atjaunot divu vārtu pārsvaru netika izmantota. "MVD" mazākumu izturēja un pēc tam dažas reizes bīstami apdraudēja "Dinamo" vārtus un tikai Edgara Masaļska lieliskā spēle Juliusa Šuplera vadīto komandu glāba no nepatikšanām. Otrā trešdaļa noslēdzās ar minimālu rīdzinieku pārsvaru – 2:1.

Trešās trešdaļas sākumā "Dinamo" nokļuva mazākumā, taču gandrīz izcēlās ar vārtu guvumu – uzbrukumā aiztraucās Marsels Hosa un Marks Hartigans, pirmais iedeva piespēli otrajam, taču Birjukovs nosargāja vārtus neieņemtus. 48. minūtē viens pret pretinieku vārtsargu izrāvās Hosa, taču izdarīja pārāk vienkāršu metienu, kas Birjukovu pārāk neapgrūtināja. Kopumā vairāk gan uzbruka "MVD" hokejisti, taču tikai teicama Masaļska spēle pretiniekiem liedza panākt izlīdzinājumu. "Dinamo" nosargāja uzvaru - 2:1.

Par spēles labākajiem spēlētājiem tika atzīti Ģirts Ankipāns (Dinamo) un Oļegs Antoņenko (MVD).

Kontinentālā Hokeja līga.

Rīgas "Dinamo" – Maskavas apgabala "MVD" 2:1 (2:0, 0:1, 0:0)
Vārti: 1:05 Ankipāns (Vestkots, vair.) 1:0, 3:42 Hosa (Cipruss, Elisons) 2:0, 21:48 Antoņenko (Cvetkovs, Ugarovs) 2:1.

Saistītie video

Video: "Dinamo" pieveic "HC MVD" 2:1
Video: "Dinamo" - "HC MVD". Preses konference

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par NHL nekomentēšu, tur lai speci atbild bet tiko dzirdēju visdebīlāko komandas nemīlēšanas iemeslu vot tur dodumatsa vajag man pat uz kaut ko tik stulbu nekas sakarīgs uz sitienu nav ko atbildēt, tāds domu lidojums ir pamatīgi jasegremo un jāizsmadzeņo

Šoreiz tās nebija tikai manas domas,bet neliela domubiedru domu apmaiņas rezultāts,un tāpēc nesaskatu,ka tajā komentārā bija,kas sevišķi stulbs!

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:56, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Šoreiz nevar Tev nepiekrist... Tik RD gadijumā nav jau laikam lielākai daļai mūsu veču (kam vēl, kam vairs) tās meistarības tik daudz un to jau arī pans Juliuss nenoliedza.... varbūt visu sezonu "rīvējoties" tai pasaules 2. spēcīgākajā līgā arī kādam viņas kļūs bišķi vairāk un tas jau būs vismaz viens "+" no RD dalības KHL! Iespējams uz pavasari tas tad dos arī kādu labumu mūsu izlasei (ja protams tur daži vēl vispār kājas varēs pavilkt...)!

Šeit Tev vietā būtu izlasīt to manu komentāru,kas huy likās tik drausmīgi stulbs no manas puses!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šoreiz tās nebija tikai manas domas,bet neliela domubiedru domu apmaiņas rezultāts,un tāpēc nesaskatu,ka tajā komentārā bija,kas sevišķi stulbs!

Būt pret komandu jā tā tika izveidota pusgadā nevis 3 - 4 gados...nu ja grib piep***ies tad visi iemesli gana labi, pat visdebīlākie

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šeit Tev vietā būtu izlasīt to manu komentāru,kas huy likās tik drausmīgi stulbs no manas puses!

Ivar, es runāju par vienu, als par ko citu, nesāc atkal savā stilā jaukt ūdeņus

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:58, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Iespējams uz pavasari tas tad dos arī kādu labumu mūsu izlasei (ja protams tur daži vēl vispār kājas varēs pavilkt...)!

Vot kapēc lai nepavilktu kājas, kāds pamats šādām domām?

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:59, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Par NHL nekomentēšu, tur lai speci atbild bet tiko dzirdēju visdebīlāko komandas nemīlēšanas iemeslu vot tur dodumatsa vajag man pat uz kaut ko tik stulbu nekas sakarīgs uz sitienu nav ko atbildēt, tāds domu lidojums ir pamatīgi jasegremo un jāizsmadzeņo

Šeit es gribēju mazliet precizēt ātrumā uzrakstītu terminu!
Nevis ,,nemīl'',bet daudzi skatās uz to ar ,,lielu skepsi''!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:03, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: 1) AK Bars ir arī citi uzdevumi sezonai, ja viņus nevilktu tā maiņa, tad tie uzdevumi būtu bišķi zemāki
2) No kā tāds secinājums? No 2 redzētām spēlēm un vārtu guvumiem pārējās spēlēs. Es esmu redzējis vairāk spēļu, precīzi 5 no 6 mūsējo KHL aizvadītajām (ok, divās mūsējie vispār neko neparādīja vārtu gūšanas ziņā, lai gan spēlēja labi), bet vai tas nebija Rēdlihs, kas iesita Sibirj un atnesa 1 punktu Dinamo. Tāpat arī Habarovskā mūsējie guva vārtus, ne tikai leģionāri.

Tas, ka vakardienas spēlē Hossa guva vārtus tam tagad būtu jārāda, ka mūs velk tikai ārzemnieki? Pret Rēdlihu divas reizes pretinieks noraidījās, kad viņš ātrumā aizskrēja līdz vārtiem. Un kāpēc tad tika ņemti leģionāri? Ne jau nu tāpēc, lai tērētu naudu un sēdētu uz soliņa. Kad basketbolā nēģers nevelk, tad ir komentāri "laid vietējo, kāpēc viņš mums vajadzīgs''. Kad leģionāri spēlē labi, tad ir ok. Kad leģionāri spēlē PĀRĀK labi, tad atkal kaut kas klemmējas.

Tieši tāpēc ir izgudroti termini 1. 2. 3. un 4. maiņa, lai noteiktu kas ko var. Ok, daudzām komandām mūsdienās visas maiņas ir līdzvērtīgas, bet c'mon- Dinamo uzdevums šogad ir PACĪNĪTIES par play-off, nevis paņemt Gagarina kausu. Laikam jau esam aizmirsuši kāds ir Dinamo uzdevums un pat Sibīrija nav mūs izmācījusi. Ja mums visas maiņas būtu līdzvērtīgas, tad mēs nestrīdētos par to vai 5 punkti no izbraukuma ir labs rezultāts, bet sistu Barsus un SKA.

Un kāpēc tad mūsējo iepriekš KHL nebija. Ļoti vienkārši, tāpēc, ka mūsējo līmenis atbilst tai 3. un 4. maiņai, bet krievi (un arī mēs) nekad nepirks leģionāru 3. un 4. maiņai tā, ka viss ir loģiski un nesaprotu ko te vēl var gribēt pierādīt?

Nu i tolks no tā, ka viņi "smuki slidinājās" pārējās spēlēs, jo rezultāta (pozitīva) ta priekš viņiem nebija...?! Gribi redzēt kā smuki slidinās ej skaties daiļslidošanu, bet ja jau Tu nāc skatīties hokeju, tad tomēr arī gaidi no komandas gan kaut kādu rezultātu, gan atdevi laukumā pa visiem 150%... es nesaku, ka katrā spēlē ir noteikti jāuzvar tas protams ka nav reāli, bet ir vismaz jācīnās.... ok, protams ka "sibīrijas kruīzā" sava negatīvā loma bija aklimatizācijai, kas uz spēlētāju kodīciju atstāja ne to labāko iespaidu..... tapēc piem. es ar interesi vērošu turpmākos 3-5 mačus (divus mājās, trīs tepat netālā izbraukumā uz Maskavas apkaimi). kas nebūs vairs tik smagi aklimatizācijas ziņā (nieka viena stunda tik starpība) un tad domāju arī varēs jau vairāk nojaust, kas RD šosezon būs "par putnu"....

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:04, pirms 16 gadiem
"Dinamo "caur KHL atsedz visas mūsu hokeja problēmas- rezervju , veterānu , spēka gados esošo varēšanu un nevarēšanu , mūsu LR treneru devumu un Šuplera "varējumu ". Man par to ir prieks , jo talanti saskatīs , kur , kā un kas jāpieliek , lai kļūtu par labākajiem . Aizsargi, cik saprotu , mainās pa riņķi -3 pāri tikai . Līdz ar to uzskatāmāka ir uzbrucēju snieguma analīze pēc +- sistēmas . RD patreiz labākie ir leģionāri , kuri neder vairs NHL .Latvijas hokej-caur RD MĒS GAIDĀM TAVU IZAUGSMI !!!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šeit es gribēju mazliet precizēt ātrumā uzrakstītu terminu!
Nevis ,,nemīl'',bet daudzi skatās uz to ar ,,lielu skepsi''!

skatās uz to ar ,,lielu skepsi''! - ir saprotams termins, bet diemžēl vairāk jūtu to daļu kas piečakarējas esošiem un izdomātiem iemesliem lai paustu savu nepatiku pret RD

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:14, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vot kapēc lai nepavilktu kājas, kāds pamats šādām domām?

Trešie periodi un iesistās/ielaistās ripas viņos (4 pret 8 ne mums pa labu).... tā ir ne visai labā fiziskā kondīcija... un ja jau tagad viņa biš uz beigām daudziem "hromajet", tad kas būs uz pavasari....?! Protams ceru, ka maldos un tās ir tikai jau 100X pieminētās aklimatizācijas sekas un šie ieies spēļu ritmā.... dzīvosim redzēsim!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Šoreiz nevar Tev nepiekrist... Tik RD gadijumā nav jau laikam lielākai daļai mūsu veču (kam vēl, kam vairs) tās meistarības tik daudz un to jau arī pans Juliuss nenoliedza.... varbūt visu sezonu "rīvējoties" tai pasaules 2. spēcīgākajā līgā arī kādam viņas kļūs bišķi vairāk un tas jau būs vismaz viens "+" no RD dalības KHL! Iespējams uz pavasari tas tad dos arī kādu labumu mūsu izlasei (ja protams tur daži vēl vispār kājas varēs pavilkt...)!

Manā skatijumā,vismaz pagaidām,šim projektam LV hokeja labā ir tikai tāda vērtība,ka skatītājiem ir par ko pafanot,kas nes Latvijas un Rīgas vārdu,bet kā hokeja attītābā tam ir gandrīz nulles vērtība!
Pamatoju savu domu!
1.Iespēlētās maiņas izlasē var tikt izjauktas,jo Znaroks samēlies jaunas zināšanas gribēs,lai komanda spēlē viņa spēles shēmas;
2.Spēlētāji savu individuālo meitarību var vairot arī pie citiem hokeja spečukiem labās līgās (kaut vai Krievijā),jo manā vērtējumā Šuplers nav tas labākais treneris un hokeja speciālists!Ko apliecina fakts,kas notika ar viņa vadīto izlasi PČ-nav stipru spēlētāju nav laba rezultāta! Arī viņa RD spēle balstās uz stipriem leģionāriem.
3.Liela daļa LV izlases spēlētāju vispār nespēlē RD,un ne tie sliktākie!
Nobeigumā gribu pateikt,ka no RD LV izlases labā patiešām būtu kāds labums tikai tad,ja tajā spēlēs vismaz 75% LV izlases spēlētāji,un to vadīs (trenēs) LV izlases treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:21, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Trešie periodi un iesistās/ielaistās ripas viņos (4 pret 8 ne mums pa labu).... tā ir ne visai labā fiziskā kondīcija... un ja jau tagad viņa biš uz beigām daudziem "hromajet", tad kas būs uz pavasari....?! Protams ceru, ka maldos un tās ir tikai jau 100X pieminētās aklimatizācijas sekas un šie ieies spēļu ritmā.... dzīvosim redzēsim!

kondīcija sezonas gaitā tāpat piedzīvos kritumus un par to būs jadomā visām komandām, to intervijās atzinuši vairāki krievu treneri. katrā ziņā Ābols izteicās ka Šuplers labi plāno slodzes un tur problēmām nevajadzētu būt. otrkārt mums sezona beigsies martā (iespējams pat februāra beigās) un uz čempi paspēs gan elpu atvilkt, gan formu atkal uzdzīt. Atceries vienugad R2000 sitās pa LČ un BAČ vienlaicīgi, pavasarī arī bija baigais režīms bet Šuplers mācēja komandu sagatavot tam triecieciklam un lauvas izspieda maximumu

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:26, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: skatās uz to ar ,,lielu skepsi''! - ir saprotams termins, bet diemžēl vairāk jūtu to daļu kas piečakarējas esošiem un izdomātiem iemesliem lai paustu savu nepatiku pret RD

Negribu noliegt,ka arī es dažreiz paspamoju,bet Tev un citiem nav iemesla man pārmest,ka mani argumenti ir tikai un vienīgi,lai to RD noliktu!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Manā skatijumā,vismaz pagaidām,šim projektam LV hokeja labā ir tikai tāda vērtība,ka skatītājiem ir par ko pafanot,kas nes Latvijas un Rīgas vārdu,bet kā hokeja attītābā tam ir gandrīz nulles vērtība!
Pamatoju savu domu!
1.Iespēlētās maiņas izlasē var tikt izjauktas,jo Znaroks samēlies jaunas zināšanas gribēs,lai komanda spēlē viņa spēles shēmas;
2.Spēlētāji savu individuālo meitarību var vairot arī pie citiem hokeja spečukiem labās līgās (kaut vai Krievijā),jo manā vērtējumā Šuplers nav tas labākais treneris un hokeja speciālists!Ko apliecina fakts,kas notika ar viņa vadīto izlasi PČ-nav stipru spēlētāju nav laba rezultāta! Arī viņa RD spēle balstās uz stipriem leģionāriem.
3.Liela daļa LV izlases spēlētāju vispār nespēlē RD,un ne tie sliktākie!
Nobeigumā gribu pateikt,ka no RD LV izlases labā patiešām būtu kāds labums tikai tad,ja tajā spēlēs vismaz 75% LV izlases spēlētāji,un to vadīs (trenēs) LV izlases treneris!

A vai ta RD nespēle vismaz 75% izlases spēlētāju?! Kas ta no izlases kandidātiem ir mums ārzemēs...? Skrastiņš, Reķis, Vasilis, Karsiks, Sprukts + pajaunie Bārtulis, Kulda, Daugaviņš (tas no reāliem izlases kandidātiem) un nekur nav nekādas garantijas, ka vismaz puse no viņiem (it seviški ja runa iet par "ziemeļameriķāniem") tiks uz nākamo PČ... Gribi to vai nē, bet visdrīzākais pa lielai daļai tik ar "bāzes komandas" kadriem vien nāksies mums atkal iztikt.... Tapēc tomēr novēlu mūsējiem smelties pieredzi (un arī vēl meistarību) šajās nebūt ne vieglajās cīņās.... un iespējams ta uz nākamo čempi mēs jau redzēsim arī kādus (cerams pozitīvus) " darba augļus"!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:31, pirms 16 gadiem
1.Iespēlētās maiņas izlasē var tikt izjauktas,jo Znaroks samēlies jaunas zināšanas gribēs,lai komanda spēlē viņa spēles shēmas;
Paskaidro lūdzu bik vēl, man nepielec....
2.Spēlētāji savu individuālo meitarību var vairot arī pie citiem hokeja spečukiem labās līgās (kaut vai Krievijā),jo manā vērtējumā Šuplers nav tas labākais treneris un hokeja speciālists!Ko apliecina fakts,kas notika ar viņa vadīto izlasi PČ-nav stipru spēlētāju nav laba rezultāta! Arī viņa RD spēle balstās uz stipriem leģionāriem.
Viens neveiksmīgs turnīrs nepadara Šupleru par sliktu treneri un tajās labajās līgās mūsējie netiek jo ir leģionāri a tur vajag līderus nevis 3-4 maiņu spēlētājus, tapēc labi ka RD palīdzēs tik pie augsta līmeņa spēles prakses iegūšanu.
3.Liela daļa LV izlases spēlētāju vispār nespēlē RD,un ne tie sliktākie!
Nobeigumā gribu pateikt,ka no RD LV izlases labā patiešām būtu kāds labums tikai tad,ja tajā spēlēs vismaz 75% LV izlases spēlētāji,un to vadīs (trenēs) LV izlases treneris!

Labi ka visi nespēlē, viņi tāpat gūst labu praksi savos klubos un atbrīvo vietas izlases otrajam ešelonam un tuvākajiem rezervistiem kam ir laba iespēja celt savu meistarību, pierast spēlēt un domāt tādos ātrumos kādi nepieciešami lielākām uzvarām pret TOP izlasēm

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: kondīcija sezonas gaitā tāpat piedzīvos kritumus un par to būs jadomā visām komandām, to intervijās atzinuši vairāki krievu treneri. katrā ziņā Ābols izteicās ka Šuplers labi plāno slodzes un tur problēmām nevajadzētu būt. otrkārt mums sezona beigsies martā (iespējams pat februāra beigās) un uz čempi paspēs gan elpu atvilkt, gan formu atkal uzdzīt. Atceries vienugad R2000 sitās pa LČ un BAČ vienlaicīgi, pavasarī arī bija baigais režīms bet Šuplers mācēja komandu sagatavot tam triecieciklam un lauvas izspieda maximumu

Nu lai nu tā būtu! Cerams, ka tiešām šie būs tad labā kondīcijā... un gan jau, ka kāda pauzīte pēc KHL čempja arī šiem būs (līdz PČ), jo šaubos ka RD šosezon Gagarina kausu izcīnīs....

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Negribu noliegt,ka arī es dažreiz paspamoju,bet Tev un citiem nav iemesla man pārmest,ka mani argumenti ir tikai un vienīgi,lai to RD noliktu!

Liekas ka Tu vislaik MEKLĒ iemeslus lai tik ko sliktu par RD uzrakstītu, pēdējais domugrauds bija - pārāk fiksi uztaisīja....nu ibio, arguments ka maz neliekas

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:37, pirms 16 gadiem
als rakstīja: A vai ta RD nespēle vismaz 75% izlases spēlētāju?! Kas ta no izlases kandidātiem ir mums ārzemēs...? Skrastiņš, Reķis, Vasilis, Karsiks, Sprukts + pajaunie Bārtulis, Kulda, Daugaviņš (tas no reāliem izlases kandidātiem) un nekur nav nekādas garantijas, ka vismaz puse no viņiem (it seviški ja runa iet par "ziemeļameriķāniem") tiks uz nākamo PČ... Gribi to vai nē, bet visdrīzākais pa lielai daļai tik ar "bāzes komandas" kadriem vien nāksies mums atkal iztikt.... Tapēc tomēr novēlu mūsējiem smelties pieredzi (un arī vēl meistarību) šajās nebūt ne vieglajās cīņās.... un iespējams ta uz nākamo čempi mēs jau redzēsim arī kādus (cerams pozitīvus) " darba augļus"!

Nu, visiem Taviem novēlējumiem es viennozīmīgi piekrītu,jo citu iespēju mūsu puišiem nav!
Tomēr es šai komandai sākšu ticēt tikai tad,kad būs pārliecība,ka šis nav fiksais biznesa projekts kāda biznesa interesēs,un kad šīs intereses beigsies,tad komanda ar visiem spēlētājiem tiks uzmesta!
Man daudzi ir mēģinājuši iestāstīt,ka šis ir biznesa projekts (ko es tā pat saprotu) kam nav primārais stutēt Latvijas hokeju,bet neviens nav spējis man izstāstī pamatoti,kā ar šo komandu Koziols & Co taisās pelnīt naudu! Kurā vietā viņiem RD projekts sāks nest peļņu!
Ja šeit ir tāds,kas to saprot labāk par manīm,tad apstāstiet man to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: 1.Iespēlētās maiņas izlasē var tikt izjauktas,jo Znaroks samēlies jaunas zināšanas gribēs,lai komanda spēlē viņa spēles shēmas;

Paskaidro lūdzu bik vēl, man nepielec....

2.Spēlētāji savu individuālo meitarību var vairot arī pie citiem hokeja spečukiem labās līgās (kaut vai Krievijā),jo manā vērtējumā Šuplers nav tas labākais treneris un hokeja speciālists!Ko apliecina fakts,kas notika ar viņa vadīto izlasi PČ-nav stipru spēlētāju nav laba rezultāta! Arī viņa RD spēle balstās uz stipriem leģionāriem.

Viens neveiksmīgs turnīrs nepadara Šupleru par sliktu treneri un tajās labajās līgās mūsējie netiek jo ir leģionāri a tur vajag līderus nevis 3-4 maiņu spēlētājus, tapēc labi ka RD palīdzēs tik pie augsta līmeņa spēles prakses iegūšanu.

3.Liela daļa LV izlases spēlētāju vispār nespēlē RD,un ne tie sliktākie!
Nobeigumā gribu pateikt,ka no RD LV izlases labā patiešām būtu kāds labums tikai tad,ja tajā spēlēs vismaz 75% LV izlases spēlētāji,un to vadīs (trenēs) LV izlases treneris!


Labi ka visi nespēlē, viņi tāpat gūst labu praksi savos klubos un atbrīvo vietas izlases otrajam ešelonam un tuvākajiem rezervistiem kam ir laba iespēja celt savu meistarību, pierast spēlēt un domāt tādos ātrumos kādi nepieciešami lielākām uzvarām pret TOP izlasēm

Vai man Tev vel atgādināt,ka Šuplers vienreiz jau tika izlingots no RU Superlīgas,vai arī to,ka Šuplera panākumi R2000 izbeidzās līdz ar Koziola finansējuma beigšanos!
Tu varbūt zini dažas nianses labāk par mani,bet tas neko neliecina par Šupleru labu,kad iztrūkstot NHL spēlētājiem Slovākija šajā PČ bija galīgā pakaļā!
Kas attiecās uz maiņām,tad varbūt atceries,kā spēlēja iespēlētā maiņa Krutovs-Makarovs-Larionovs!
Protams,ka nevar mūsējo meistarību salīdzināt ar šiem izcilajiem meistariem,bet lielu daļu no viņu panākumiem pienākas tam,ka viņi bija saspēlējušies līdz robotismam!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 16:45, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tomēr es šai komandai sākšu ticēt tikai tad,kad būs pārliecība,ka šis nav fiksais biznesa projekts kāda biznesa interesēs,un kad šīs intereses beigsies,tad komanda ar visiem spēlētājiem tiks uzmesta!
Man daudzi ir mēģinājuši iestāstīt,ka šis ir biznesa projekts (ko es tā pat saprotu) kam nav primārais stutēt Latvijas hokeju,bet neviens nav spējis man izstāstī pamatoti,kā ar šo komandu Koziols & Co taisās pelnīt naudu! Kurā vietā viņiem RD projekts sāks nest peļņu!

Tak nevienam nav atbilžu uz to jautājumu. Es atbalstot RD nedomāju par politiku, es ar to neatbalstu V.K. vai vēl kādu, es atbalstu Lauri, Miķeli, Aļiku un pārējos un neiedziļinos komanda pastāvēs vienu gadu vai 1000, to es nevaru ne mainīt ne ietekmēt es varu tik mūsu džekus atbalstīt un skatīt augsta līmeņa hokeju. Un nesaprotu kapēc spamot pret komandu tik tapēc ka iespējams komandai nebūs ilgs mūžs vai pastāv aizdomas ka kāds kaut ko nenopelnīs, nesaprotu un vis. Man netīk basis, visas tās žēlejotās Vakara ziņu zvaigznes un savu nepatiku izrādu neskatoties spēles, nerakstot komentus - vnk ignorējot. Tiešām ir grūti saprast tavu aktivitāti šajā sadaļā, to ka esi pret RD zina laikam jau katra LV mājsaimniece, tapēc grūti saprast ko vēl centies te pierādīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:46, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Liekas ka Tu vislaik MEKLĒ iemeslus lai tik ko sliktu par RD uzrakstītu, pēdējais domugrauds bija - pārāk fiksi uztaisīja....nu ibio, arguments ka maz neliekas

Palasi ko es rakstiju alam par visu to,un pie viena varbūt Tu vari atbildēt uz maniem jautājumiem!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai man Tev vel atgādināt,ka Šuplers vienreiz jau tika izlingots no RU Superlīgas,vai arī to,ka Šuplera panākumi R2000 izbeidzās līdz ar Koziola finansējuma beigšanos!
Tu varbūt zini dažas nianses labāk par mani,bet tas neko neliecina par Šupleru labu,kad iztrūkstot NHL spēlētājiem Slovākija šajā PČ bija galīgā pakaļā!
Kas attiecās uz maiņām,tad varbūt atceries,kā spēlēja iespēlētā maiņa Krutovs-Makarovs-Larionovs!
Protams,ka nevar mūsējo meistarību salīdzināt ar šiem izcilajiem meistariem,bet lielu daļu no viņu panākumiem pienākas tam,ka viņi bija saspēlējušies līdz robotismam!

Vari uzskatīt ka Šuplers ir slikts treneris, ja Tev no tā paliek labāk, viņa kvalifikācija no tā nemazināsies. Interesanti ka komanda ar šo slikto treneri ieguvusi punktus 4 spēlēs no sešām un šodien PS komentētāji ļoti pozitīvi izteicās par RD, pat mūsu kritizētajos 2. un 3. periodos....ņemot vērā tālo kruīzu u.t.t. bet mums jau labāk patīk saskatīt tikai slikto.
Par iespēlēto maiņu - 21. gadsimtā vairs 11 mēnešus bāzē nenoturēsi un Makarovs ar Larionovu ļoti labi spēlēja arī kad vairs nebija kopā, īstenam meistaram jāprot pielāgoties, Krutovs gan nokodās

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu, visiem Taviem novēlējumiem es viennozīmīgi piekrītu,jo citu iespēju mūsu puišiem nav!
Tomēr es šai komandai sākšu ticēt tikai tad,kad būs pārliecība,ka šis nav fiksais biznesa projekts kāda biznesa interesēs,un kad šīs intereses beigsies,tad komanda ar visiem spēlētājiem tiks uzmesta!
Man daudzi ir mēģinājuši iestāstīt,ka šis ir biznesa projekts (ko es tā pat saprotu) kam nav primārais stutēt Latvijas hokeju,bet neviens nav spējis man izstāstī pamatoti,kā ar šo komandu Koziols & Co taisās pelnīt naudu! Kurā vietā viņiem RD projekts sāks nest peļņu!
Ja šeit ir tāds,kas to saprot labāk par manīm,tad apstāstiet man to!

Moš Viesītis & co grib par vietējo hokeja Jēzu te uzmesties un tā teikt "finansiāli upurēties".....?! Un štrunts par peļņu!!! Ka tik izlase un LV hoķim labi!!!!! Tu nu arī..... izskatās, ka negribi ļaut cilvēkiem ar mecenātismu nodarboties....?! Ne jau no Tavas kabatas šis tos 11 "zaļos citronus" ir izvilcis...

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tak nevienam nav atbilžu uz to jautājumu. Es atbalstot RD nedomāju par politiku, es ar to neatbalstu V.K. vai vēl kādu, es atbalstu Lauri, Miķeli, Aļiku un pārējos un neiedziļinos komanda pastāvēs vienu gadu vai 1000, to es nevaru ne mainīt ne ietekmēt es varu tik mūsu džekus atbalstīt un skatīt augsta līmeņa hokeju. Un nesaprotu kapēc spamot pret komandu tik tapēc ka iespējams komandai nebūs ilgs mūžs vai pastāv aizdomas ka kāds kaut ko nenopelnīs, nesaprotu un vis. Man netīk basis, visas tās žēlejotās Vakara ziņu zvaigznes un savu nepatiku izrādu neskatoties spēles, nerakstot komentus - vnk ignorējot. Tiešām ir grūti saprast tavu aktivitāti šajā sadaļā, to ka esi pret RD zina laikam jau katra LV mājsaimniece, tapēc grūti saprast ko vēl centies te pierādīt

Redzi,atšķirībā no Tevīm man ir mazliet plašāks redzesloks,jo mani patiešām interesē,kas notiek ar un ap šo komandu.
Mani interesē,kādi ir šīs komandas patiesie mērķi ne tikai laukumā,bet arī ārpus tā!
Piemēram,ES spiež un LV Ekonomikas ministrija pilnībā atbalsta,ka LV ir jaceļ tikai un vienīgi cietā kurināmā spēkstacija! Vai spēj šeit saskatīt kopsarību starp RD un cietā kurināmā spēkstaciju!

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Palasi ko es rakstiju alam par visu to,un pie viena varbūt Tu vari atbildēt uz maniem jautājumiem!

tu gribi lai es tagad vandos pa komentiem un meklēju kaut kad tevis teikto? man sliņķis- prasi pa jaunam

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi,atšķirībā no Tevīm man ir mazliet plašāks redzesloks,jo mani patiešām interesē,kas notiek ar un ap šo komandu.
Mani interesē,kādi ir šīs komandas patiesie mērķi ne tikai laukumā,bet arī ārpus tā!
Piemēram,ES spiež un LV Ekonomikas ministrija pilnībā atbalsta,ka LV ir jaceļ tikai un vienīgi cietā kurināmā spēkstacija! Vai spēj šeit saskatīt kopsarību starp RD un cietā kurināmā spēkstaciju!

protam Ivar - netaisos apšaubīt Tavu izcilo gudrību un dziļo skatu uz lietām, man šaurajai pierei tas nav pa spēkam, tik liels lūgums, šis problēmas tinies risināt kaut kur citur, te ir sporta portāla hokeja sadaļa un uz šim lietām arī liksim akcentu. Liels paldies par uzmanību!

     [+] [-]

, 2008-09-12 17:01, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Moš Viesītis & co grib par vietējo hokeja Jēzu te uzmesties un tā teikt "finansiāli upurēties".....?! Un štrunts par peļņu!!! Ka tik izlase un LV hoķim labi!!!!! Tu nu arī..... izskatās, ka negribi ļaut cilvēkiem ar mecenātismu nodarboties....?! Ne jau no Tavas kabatas šis tos 11 "zaļos citronus" ir izvilcis...

O,nē!Ja viņi patiešām būtu nolēmuši nodarboties ar mecinātismu,tad viņu priekšā cepuri nost!
Diemžēl pat šajā gadijumā viņiem neizdotos izvilkt no manas kabatas pat latu,jo to varētu ziedot tikai aizejot uz kādu spēli,bet man sēžot pie TV ekrāna viņiem tas galīgi neizdosies!

     [+] [-]

, 2008-09-12 17:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Diemžēl pat šajā gadijumā viņiem neizdotos izvilkt no manas kabatas pat latu,jo to varētu ziedot tikai aizejot uz kādu spēli,bet man sēžot pie TV ekrāna viņiem tas galīgi neizdosies!

Tu pacel TV reitingu kas palīdz sponsoru piesaistē, un kas te teicās "man ir mazliet plašāks redzesloks"

     [+] [-]

, 2008-09-12 17:05, pirms 16 gadiem
Salavats Omsku putina

     [+] [-]

, 2008-09-12 17:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: O,nē!Ja viņi patiešām būtu nolēmuši nodarboties ar mecinātismu,tad viņu priekšā cepuri nost!
Diemžēl pat šajā gadijumā viņiem neizdotos izvilkt no manas kabatas pat latu,jo to varētu ziedot tikai aizejot uz kādu spēli,bet man sēžot pie TV ekrāna viņiem tas galīgi neizdosies!

Vot žmogs!!! Netbalsti Latvijas izlases "bāzes klubu"?! Kas ta Tu par Latvijas izlases patriotu???! Grozi kā gribi!!! Savas 3 maiņas jau tur ir no LV izlases...

     [+] [-]

, 2008-09-12 17:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: protam Ivar - netaisos apšaubīt Tavu izcilo gudrību un dziļo skatu uz lietām, man šaurajai pierei tas nav pa spēkam, tik liels lūgums, šis problēmas tinies risināt kaut kur citur, te ir sporta portāla hokeja sadaļa un uz šim lietām arī liksim akcentu. Liels paldies par uzmanību!

Pasaule nebeidzas un nesākas ar sportu,bet katra lieta ir pakārtota noteiktām likumsakarībām! Parasti visvairāk dzīvē viļas tie,kas neprot šīs likumsakarības savienot un izprast!
Arī Tev paldies par uzmanību!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 17:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pasaule nebeidzas un nesākas ar sportu,bet katra lieta ir pakārtota noteiktām likumsakarībām! Parasti visvairāk dzīvē viļas tie,kas neprot šīs likumsakarības savienot un izprast!
Arī Tev paldies par uzmanību!

Ivar, ar savu izcilo prātu varēji jau saprast ka ja cilvēks par kaut ko nerunā tas automātiski nenozīmē ka viņš to nesaprot. Es netaisos hokeja sadaļu aizdirst ar politiku hokejs man ir pārāk mīļš.