Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nākamsezon spēlēs uz mazā laukuma

"Dinamo" nākamsezon spēlēs uz mazā laukuma
Foto: Agris Krusts, agriskrusts.lv

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) prezidents Aleksandrs Medvedevs informējis, ka nākamajā sezonā pieci KHL klubi savas mājas spēles aizvadīs uz laukumiem, kas mazāki par Eiropas standarta laukumiem.

"Tie [kas spēlēs uz mazākiem laukumiem] būs klubi, kuru arēnās tehnoloģiski ir iespējams mainīt laukuma izmērus," sacīja Medvedevs. Klubi, kuri spēlēs uz mazākiem laukumiem būs Rīgas un Minskas "Dinamo", Sanktpēterburgas "SKA", Kazaņas "AK Bars" un Ufas "Salavat Yulaev".

Pēc visa spriežot runa ir par "Somijas tipa" laukumiem, kuru izmērs ir 60x28 metri jeb par diviem metriem mazāks nekā standarta laukumiem Eiropā. Jāpiebilst, ka Nacionālajā Hokeja līgā laukumi ir vēl šaurāki - 26 metri. Jāpiebilst gan, ka Soču olimpiādē 2014. gadā hokeja turnīrs tiks aizvadīts uz Eiropas standarta laukumiem (60x30 metri).

Informāciju sagatavoja:
championat.ru

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 11:47, pirms 14 gadiem
Nu nezinu,Somijā šāds eksperiments izgāzās,jo ir jābūt arī cita tipa spēlētājiem,jo tiem kam nav pietiekoša meisterība un ātra domāšana šjos laikumos nevar spēlēt,nu spēlēt var,bet zaudē savas īpašības kuras der uz lieliem laukumiem.Tāpēc jau ne katrs arī var spēlēt NHL,tieši spēles kvalitātes ziņā.

 +74 [+] [-]

, 2011-03-11 11:53, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ka vai, nu, visa līga spēlē uz tādiem laukumiem vai neviens. Tas nozīmē, ka mājas spēles aizvadīsim uz mazajiem laukumiem, kamēr daļā izbraukuma spēļu jāspēlē uz "lielajiem laukumiem". Pie tam arī Olimpiādē jāspēlē uz lielajiem laukumiem - manuprāt, kaut kā nepārdomāti!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 11:55, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Uzskatu, ka vai, nu, visa līga spēlē uz tādiem laukumiem vai neviens. Tas nozīmē, ka mājas spēles aizvadīsim uz mazajiem laukumiem, kamēr daļā izbraukuma spēļu jāspēlē uz "lielajiem laukumiem". Pie tam arī Olimpiādē jāspēlē uz lielajiem laukumiem - manuprāt, kaut kā nepārdomāti!
Tieši tā,šis faktors arī ir būtisks.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 11:57, pirms 14 gadiem
pareizi vien ir, domaju, ka tas pirmkart paaugstinas speletaju meistaribu(mazak vietas, mazak laika domat, atrak japienem lemums) un ari majniekiem bus lielakas prieksrocibas.
atceros, ka pec atgriesanas no vankuveras RD speletaji smejas, ka uz KHL laukumiem esot parak viegli spelet, daudz vietas, daudz laika pienemt lemumu. pirmas paris speles pec OS musejie uzvareja loti parliecinosi.
vienigi gribetos lai ari zilas linijas parcel nedaudz talak, lai ir vairak vietas izspelei.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-11 11:59, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Tieši tā,šis faktors arī ir būtisks.
butisks, bet domajams, ka mums par labu. galu gala no maza laukuma parkapt uz lielo laukumu ir vieglak neka no maza uz lielo.un ganjau lidz sociem visiem KHL klubiem laukumi bus samazinati.

 +31 [+] [-]

, 2011-03-11 11:59, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi vien ir, domaju, ka tas pirmkart paaugstinas speletaju meistaribu(mazak vietas, mazak laika domat, atrak japienem lemums) un ari majniekiem bus lielakas prieksrocibas.
atceros, ka pec atgriesanas no vankuveras RD speletaji smejas, ka uz KHL laukumiem esot parak viegli spelet, daudz vietas, daudz laika pienemt lemumu. pirmas paris speles pec OS musejie uzvareja loti parliecinosi.
vienigi gribetos lai ari zilas linijas parcel nedaudz talak, lai ir vairak vietas izspelei.
moš tad sašaurināt vēl šaurāk kā NHL? teiksim uz 25 m? būs vēl mazāk vietas moš tad vispār varēs apdzīt meistarībā NHL?

 +20 [+] [-]

, 2011-03-11 12:01, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: butisks, bet domajams, ka mums par labu. galu gala no maza laukuma parkapt uz lielo laukumu ir vieglak neka no maza uz lielo.un ganjau lidz sociem visiem KHL klubiem laukumi bus samazinati.
Grūti teikt,protams,varbūt mūsējiem tas nāk par labu,bet skatoties objektīvi,būtu jau jābūt visiem vienādiem noteikumiem.

 +18 [+] [-]

, 2011-03-11 12:02, pirms 14 gadiem
Tiešām domāju ka vai nu visa līga spēlē ar mazajiem vai nu uz lielajiem laukumiem tas dod laukuma saimniekiem priekšrocības bet izbraukumos tas ir mīnus...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-11 12:05, pirms 14 gadiem
Iedomajaties cik gruti buus PO spelet komandam izbraukuma uz mazajiem laukumiem, ja vinjiem ir lielie laukumi. Vinji uz mazajiem bus spelelsjushi ne tik daudz speles, jo ljoti maz komandam bus mazie laukumi.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 12:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: moš tad sašaurināt vēl šaurāk kā NHL? teiksim uz 25 m? būs vēl mazāk vietas moš tad vispār varēs apdzīt meistarībā NHL?
neparspile, visam savas robezas

  +7 [+] [-]

, 2011-03-11 12:09, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neparspile, visam savas robezas
un kas ir noteicis, ka tieši 28m vai 26m ir tas ideālais laukuma platums?

Varbūt jāsamazina laukuma garums uz 56 m kā Liepājā? (parasti ir 60 m).
Ir veikti kādi pētījumi?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 12:17, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un kas ir noteicis, ka tieši 28m vai 26m ir tas ideālais laukuma platums?

Varbūt jāsamazina laukuma garums uz 56 m kā Liepājā? (parasti ir 60 m).
Ir veikti kādi pētījumi?
NHL jau pashi saka ka ir pa shauru un ka varetu nedaduz plataku (to pashu somu varinatu) jo zud kombinacionala spele, bet vinjiem ta pati problema ka arenas nav paredzetas citu izmeru laukumiem.

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:18, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un kas ir noteicis, ka tieši 28m vai 26m ir tas ideālais laukuma platums?

Varbūt jāsamazina laukuma garums uz 56 m kā Liepājā? (parasti ir 60 m).
Ir veikti kādi pētījumi?
bet vai es saku, ka tas ir idealais platums?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:20, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: bet vai es saku, ka tas ir idealais platums?
tieši Tu apmēram tā teici:
playthegame, 11:57, pirms 22 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot
pareizi vien ir, domaju, ka tas pirmkart paaugstinas speletaju meistaribu(mazak vietas, mazak laika domat, atrak japienem lemums) un ari majniekiem bus lielakas prieksrocibas. ...

  -2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:20, pirms 14 gadiem
Pirmie soļi , kurus veic KHL un par ko es runāju nu jau šķiet, vismaz pāris gadus.
Tiesa gan, zinot Medvedevu, jātic tam būs tikai tad, kad tas būs izdarīts.Savādāk mums te KHL jau sen spēlē visādi Ļehi, Milānas, utt komandas no citām valstīm.

Priekš uzbrukuma hokeja cienītājiem vēl varētu pagarināt uzbrukuma zonu, lai mūsu aizsargi vairākumā varētu paspēt apturēt šaibu pie borta.

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pirmie soļi , kurus veic KHL un par ko es runāju nu jau šķiet, vismaz pāris gadus.
Tiesa gan, zinot Medvedevu, jātic tam būs tikai tad, kad tas būs izdarīts.Savādāk mums te KHL jau sen spēlē visādi Ļehi, Milānas, utt komandas no citām valstīm.

Priekš uzbrukuma hokeja cienītājiem vēl varētu pagarināt uzbrukuma zonu, lai mūsu aizsargi vairākumā varētu paspēt apturēt šaibu pie borta.
kāds sakars "ļehiem un milānām" ar laukuma izmēriem???

  +9 [+] [-]

, 2011-03-11 12:26, pirms 14 gadiem
KHL identitātes krīze turpinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:28, pirms 14 gadiem
KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs, "Tas būs eksperiments, lai gan Soču Olimpiādē spēlēs uz lielajiem laukumiem. Gribam, lai līdzjutēji novērtē, uz kāda laukuma viņiem hokejs patīk labāk."

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:29, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kāds sakars "ļehiem un milānām" ar laukuma izmēriem???
Sakars tāds, ka Medvedevs pirms katras jaunās sezonas daudz ko sola (piem. jaunus klubus no Itālijas, Slovākijas utt.), bet beigās nekā tāda nav.

Manuprāt, būtu ļoti negodīgi, ja laukuma izmēri tiktu samazināti tikai dažām komandām. Tad jau tiešām labāk vai nu visiem vai nevienam.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:30, pirms 14 gadiem
Svarīgi ir arī trenēties uz mazā laukuma. Vai Inbox hallē ir mazais laukums?

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:30, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tieši Tu apmēram tā teici:
playthegame, 11:57, pirms 22 minūtēm, atbildēt
Atcelt Ziņot
pareizi vien ir, domaju, ka tas pirmkart paaugstinas speletaju meistaribu(mazak vietas, mazak laika domat, atrak japienem lemums) un ari majniekiem bus lielakas prieksrocibas. ...
es teicu, ka labi vien ir, ka pariet uz mazakiem laukumiem, dazbrid skiet, ka turtiek spelets bendijs ne hokejs, bet neteicu, ka tiesi 60x28 ir idealais laukuma izmers(tas, ko tu man velies piesut). par idealu laukumaa platumu lai spriez cilveki, kas ir kompotenti saja joma.

  +7 [+] [-]

, 2011-03-11 12:34, pirms 14 gadiem
Domaaju,ka muusu izredzes samazinaasies proporcionaali, jo mazos laulumos priekshrociiba buus lieliem augumiem, kuri muusu komandaa praktiski nav. Aksioma vienkaarsha - mazs laukums lieli speeleetaaji ir pluss, mazi speeleetaaji mazs laukums miinuss. Lielie vienmeer dominees, kas muusu komandai ir katastrofa!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:34, pirms 14 gadiem
kas tie par KGHL klubiem?!?! :O

"..Medvedevs informējis, ka nākamajā sezonā pieci KGHL klubi savas mājas spēles aizvadīs uz laukumiem.."

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:37, pirms 14 gadiem
kas ir KGHL?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 12:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kāds sakars "ļehiem un milānām" ar laukuma izmēriem???
Teretere jau visu uzrakstīja.

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:40, pirms 14 gadiem
lossado rakstīja: kas ir KGHL?
kļūda,KHL bija domāts tak

 +13 [+] [-]

, 2011-03-11 12:42, pirms 14 gadiem
lossado rakstīja: kas ir KGHL?
nu čalim h ar g kopā nospiedās nevajag sāpīgi uztvert

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:46, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Nevajag, vīri no NHL "mūs" nospiedīs ar masu.
Vismaz Karsums varēs izpausties un parādīt, ko tiešām spēj, tā pat arī Hartigans, Troters. Ja viņus paturēs.

     [+] [-]

, 2011-03-11 12:49, pirms 14 gadiem
Kaut kas te neiet kopā. IIHF nupat paziņoja, ka Sočos spēlēs uz lielajiem laukumiem. Tad kāda hrena pēc tagad būtu jāeksperimentē kaut kur ar mazākiem? Skaidrs, taču ka krievu galvenais uzdevums Sočos būs hokejā izdrāzt visu pasauli. Protams, Medvedevs šobrīd hokejā ir ietekmīgāks nekā Fāzels, bet te nu izskatās, ka labā kāja nezin ko dara kreisā. Un lielie laukumi ir pirmā zīme, ka vienošanās par NHL večiem Sočos netiks panākta

  +5 [+] [-]

, 2011-03-11 12:58, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: KHL identitātes krīze turpinās.
Identitātes krīze nav tikai pirmatnējām kopienām kas tiek atrastas vēl šur tur džungļos, pārējā pasaulē ik pa brīdim kaut kas mainās.
NHL vispār ir bardaks, viņi katru gadu skrien citiem pa priekšu un izdomā kko jaunu .

  +7 [+] [-]

, 2011-03-11 12:59, pirms 14 gadiem
viens plus toch ir, nedaudz vairak skatitaju vietas

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:00, pirms 14 gadiem
Man teiksim šķiet, ka viņš tādā veidā grib, lai viņa SKA komanda uzkačājas mājas spēles pie tiem laukumiem un mājas spēles uzvar biežāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 13:01, pirms 14 gadiem
eikoninsh rakstīja: viens plus toch ir, nedaudz vairak skatitaju vietas
kur tad saliksi tās papildu skatītāju vietas? tad jau viņi sēžot aiz bortiem nekā neredzēs
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu re!
Liepājas Olimpiskā ledus hallē ,,Liepājas metalurgs'' kā reiz ir šāda izmēra mazais laukums, un tur RD (no nākošās sezonas zem jaunā nosaukuma SK,,Dinamo Liepāja'') varēs aizvadīt savas mājas spēles.
Protams, ka SK ,,Liepājas metalurgs'' mājas spēles BAČ paliek prioritāte Nr. 1, bet ir taču tik daudz variantu. Piemēram, Liepājas Dinamo mājas spēles sākas 15:00 dienā.
nav gan! Liepājā ir par 4m īsāks - 56 m.
tik neatceros, kāds ir tā laukuma platums

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:06, pirms 14 gadiem
baac rakstīja: kas tie par KGHL klubiem?!?! :O

"..Medvedevs informējis, ka nākamajā sezonā pieci KGHL klubi savas mājas spēles aizvadīs uz laukumiem.."
Kā kādi KGHL?
Lasi-Комитет Государственой хокейнои лиги

  -4 [+] [-]

, 2011-03-11 13:08, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan! Liepājā ir par 4m īsāks - 56 m.
tik neatceros, kāds ir tā laukuma platums
Jā,Liepājā ir kaut kas starp IIHF un NHL standartiem, jeb precīzāk sakot somu variants, jo LM halles projekts ir somu treniņhalles projekts.
No galvas izmērus neatceros, bet bija diezgan nestandarta.

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:10, pirms 14 gadiem
cik labi vai slikti tas būs priekš mūsējiem to rādīs laiks. Labi ka grandi ar spēlēs uz mazajiem ska, ufa ak bar citādi varētu padomāt ka tā ir sazvērestība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 13:14, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neparspile, visam savas robezas
ķipa 26m ir normāli, bet 25m jau traki?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 13:15, pirms 14 gadiem
starpcitu delfos ir lasāks ka spēlēs nevis uz somu izmera laukumiem bet kā nhl. Kā īsti ir ??

"Esam pieņēmuši lēmumu, ka piecās arēnās – Ufā, Kazaņā, Rīgā, Sanktpēterburgā un Minskā – sākot ar nākamo sezonu KHL komandas spēlēs uz mazā izmēra laukumiem. Tieši uz tādiem, kā spēlē NHL," tiek citēts KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:18, pirms 14 gadiem
vajag, vajag samazināt... līdz galda hokeja izmēriem...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:20, pirms 14 gadiem
WTF ? Kakogo hre... ?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 13:24, pirms 14 gadiem
Un vispār, līdz nākamās sezonas sākumam, ir dafiga laika. Šī tēma, noteikti, tiks apsūkāta vēl 20 reižu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:26, pirms 14 gadiem
ofigetj kā kharlama aptaisījās pēc vakardienas triumfa, ka Sočos spēlēs uz lielā laukuma bet ta krievi dara nepareizi, visi Harlamovi, Ovečkini un Dacjuki ir izauguši uz lielajiem laukumiem. Uz mazajiem laukumiem viņi zaudēs kanādiešiem kanādiešu spēlē uz vieniem vārtiem.

  +7 [+] [-]

, 2011-03-11 13:30, pirms 14 gadiem
Jūs ko, smejaties? Un šitā ir profesionālā līga? Kur paliek sportiskais princips? Ja jau pāriet, tad visi. Varbūt lai vēl atļauj arī mājiniekiem uzbrukuma zonu pagarināt, bet aizsardzības zonu samazināt.

Ja Medveģs ir nolēmis pārliecināties kā izskatītos spēle uz mazāka laukuma, to var izdarīt atsevišķās spēlēs un no tā uztaisīt mārketinga gājienu ar nosaukumu MALAVATA BUĢET Piemēram Rīga - Minska spēlē vienu spēli, tad Minska - Rīga atbildes spēli arī. Bet ne jau visu sezonu. Tas tāpat kā basītī dažām komandām atļaut citādus groza augstumus vai atļaut palielināt hokeja vārtu lielumu - lai papētītu, kas notiks.

Tiešām kolhoza līga, jopcik. Varbūt no sākuma ieviesiet normālu kameru daudzumu/izvietojumu, lai ir normāla bilde + atkārtojumus labi var redzēt?

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:34, pirms 14 gadiem
Delfos bij rakstits 60x26

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 13:34, pirms 14 gadiem
Domaaju,ka muusu izredzes samazinaasies proporcionaali, jo mazos laulumos priekshrociiba buus lieliem augumiem, kuri muusu komandaa praktiski nav. Aksioma vienkaarsha - mazs laukums lieli speeleetaaji ir pluss, mazi speeleetaaji mazs laukums miinuss. Lielie vienmeer dominees, kas muusu komandai ir katastrofa!!!!! Mees jau tagad knapi apslidojam Lielos viirus, ko dariisim, kad muus patstaaviigi liimees bortos!
Izeja tikai tad, ja 80% komandas komplekta sastaadiis viiri virs 185 cm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:39, pirms 14 gadiem
Bomba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: moš tad sašaurināt vēl šaurāk kā NHL? teiksim uz 25 m? būs vēl mazāk vietas moš tad vispār varēs apdzīt meistarībā NHL?
Tak vispār varētu uz basketbola laukuma noliet ledu,uzlikt bortus un būs veeel mazāk vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:00, pirms 14 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: "Советский спорт" gan citē Medvedevu sakām: "Принято решение о том, что на пяти аренах — в Уфе, Казани, Риге, Санкт-Петербурге и Минске — со следующего сезона команды КХЛ будут играть на маленьких площадках, точь-в-точь, как в НХЛ"

Tas nozīmē, ka Rīgā un vēl 4 pilsētās spēlēs uz NHL (60x26) laukumiem, un nekāda Somu varianta.
championat.ru arī citē Megvedevu:
"Пять клубов КХЛ со следующего сезона перейдут на промежуточные площадки, которые будут больше энхаэловских, но меньше нынешних, задействованных в КХЛ. Это будут те клубы, на чьих аренах технологии позволяют изменить размер бортов", — приводит слова Медведева корреспондент "Чемпионат.ру" Мария Роговская.

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:03, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Svarīgi ir arī trenēties uz mazā laukuma. Vai Inbox hallē ir mazais laukums?
Mazāks par standartu ir!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 14:17, pirms 14 gadiem
Medvedevs līdz galam nepasaka, ko viņš vēlas panākt ar pāreju uz mazākiem laukumiem. Ja tā ir vispārējā spēlētāju meistarības pacelšana, tad jāšaubās vai tā to sasniegs. Ja vispārējo līgas mārketinga, apmeklētības līmeni - tas var tikt panākts ar šādu soli.
Vai nav interesanti, ka mūsu puikas paši saka, viņiem vairāk patīk spēlēt uz mazākiem laukumiem. Pat Saša Ņiživijs!

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:19, pirms 14 gadiem
Body Checking skaits pacelsies ievērojami. Iztēlojos kā Karsums un Rodžers taisa savus trikus!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 14:23, pirms 14 gadiem
bonis2 rakstīja: Medvedevs līdz galam nepasaka, ko viņš vēlas panākt ar pāreju uz mazākiem laukumiem. Ja tā ir vispārējā spēlētāju meistarības pacelšana, tad jāšaubās vai tā to sasniegs. Ja vispārējo līgas mārketinga, apmeklētības līmeni - tas var tikt panākts ar šādu soli.
Vai nav interesanti, ka mūsu puikas paši saka, viņiem vairāk patīk spēlēt uz mazākiem laukumiem. Pat Saša Ņiživijs!
savukārt, Sandis saka, ka KHL labāk ir spēlēt uz IIHF standarta laukumiem...

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:52, pirms 14 gadiem
Nekādu pārsteigumu - bardaks KHL turpinās. Tagad sāk eksperimentēt ar laukumu izmēriem. Tiešām darīt nav ko.

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:52, pirms 14 gadiem
Mans subjektīvais vērtējums pēc nesen noskatītās NHL spēles: skatāmāks ir lielo laukumu hokejs. NHL ir gara uzbrukuma zona, maza vidējā, kombinacionālā spēle nekāda, taktika vienveidīga, balstīta uz metieniem, spiedienu uzbrukumā, ko pie lielajiem laukumiem pagrūti izveidot. Paši kanādieši atzīst, ka šāda taktika uz lielajiem plačiem neiet cauri.
Ko krievi ar to grib panākt, nav saprotams. Nav taču viss jāpārkopē 1:1 no jeņķiem. Pietiek jau ar himnu spēlēšanu. Medvedevam vairāk jāskatās restlingu.

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:52, pirms 14 gadiem
labi hokejs kļūs skatāmāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 14:59, pirms 14 gadiem
Pati ideja ir stulba. Ja KHL vispār ir priekšrocības spēles ziņā pār NHL, tad tās ir tikai tādēļ, ka spēle nenotiek tikai pie bortiem un ir vieta improvizācijai.

No RD fana skata punkta, šai vajadzētu būt labai priekšrocībai. Tas nozīmē, ka, salīdzinot ar vairumu citu KHL arēnu, Arēnai piemitīs sava īpatnība, kas dos priekšroku komandai, kas ar to būs visvairāk apradusi, tb mājiniekus, tbtb RD. Līdzīgi ir dažās NHL hallēs, kur bortiem, vai vēl kam ir specifiskas īpatnības ar kurām vislabāk ir apraduši tās halles mājinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 15:16, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Būtu labāk domājis kā nodrošināt kvalitatīvāku TV pārraidi.
Un pārējās līgas nepilnības. Viņš laikam domā,ka pamazinot laukumu uzreiz nez kāds hokejs būs.
Tieši tā. Netrūkst lietu, kuras viens pret viens nospiežot no NHL kaut kas tiešām uzlabotos, sevišķi mārketingā, bet šī noteikti nav viena no tām.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 15:20, pirms 14 gadiem
tāpēc jau tas eksperiments ir domāts, lai redzētu KAS UN KĀ, vai ir vispār jēga, visu dara pareizi, pie kam mēs esam tādā konkurencē...ak bars, salavat, ska...priecāties vajag, tas tikai pieradinās mūsu spēlētājus pie tā ka laukuma izmēri ir dažādi. visu sezonu mēs mainīsim un pielāgosimies, mājās spēlēsim tā, izbraukumā parasti uz lielajiem, taktikas maiņas un variācijas, spēlētāju izaugsmei tas nāks tikai par labu.

ja vot sablieztu kaut kādus vitjazus, amūrus uz mazajiem, bet mēs esam kompaškā ar divkārtejo gagarina kausa īpašnieku, krievijas izlases bāzes komandu, ska vispār komentārus neprasa, + minska. būs ļoti interesanti paskatīties ko viss šis 5nieks spēs.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-11 15:20, pirms 14 gadiem
Interesanti, ka NHL tajā pašā laikā gaisā virmo ideja par lielākiem laukumiem. Tie hokejisti ir palikuši pārak lieli, smagi un ātri, ļoti maz vietas uz laukuma, sadursmes daudz un ļoti smagas augstāk pieminēto iemeslu dēļ. Tāpat paliek aizvien mazāk vietas goliem. Vispār uzskatu, ka šitā ir ļoti slikta KHL ideja, kārtējo reizi skriešana pakaļ NHL nesaprotot kāpēc tas tur tā notiek. Kā drafts piemēram. Vai zvaigžņu spēle Ja salīdzina kanādiešu un krievu zvaigznes, tad kanādieši ir lieli un ātri un, protams, ļoti meistarīgi, taču spēle ir vienkārša. Bam, bam un metiens uz vārtiem un dobivaņie. Krievu zvaigznes, savukārt, slido, apved,plaukstas metiens fantastisks, piespēle utt. Tas viss ir izkopts uz lielā ledus. Pārejot uz mazajiem laukumiem viņi to var zaudēt, tās nav krievu hokeja tradīcijas! Uz maziem laukumiem kanādiešu hokeja kultūra viņus drāzīs, jo kopija vienmēr ir sliktāka par oriģinālu. Un vai laukuma izmēram ir nozīme hokeja kvalitātes ziņā? Nav, viss ir atkarīgs no spēlētājiem. Kanāda-Zviedrija pusfināls 2006. gada PČ Rīgā uz lielā ledus ir labākā spēle, ko es esmu redzējis, jo spēlēja Krosbijs, Zetebergs, Ričards, Šanahans, Bakstroms, Franzens, Kromvals, Beržerons utt

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 15:23, pirms 14 gadiem
Kad tie ībļi sapratīs, ka KHL nav un nekad dzīvē nebūs NHL. Kādēļ uzsvērt, ka KHL ir NHL Nr. 2, ja viņi var būt Eiropas līga Nr. 1?

Nolīgstiet mārketinga speciālistus, par tādiem esat dzirdējuši? Sāciet ar to, ka pārtaisiet to briesmīgo KHL.ru lapu. Uztaisiet vienu vai pāris a la Winter Classic spēles. Strādājiet ar publiku ne tikai katras komandas, bet arī visas līgas līmenī. Kā var būt super puper līga, ja Jugras un Magņitkas PO spēli nerāda TV, tā vietā rāda biatlonu (kas notika Hanti-Mansijskā), bet to translē pa radio?? Atceliet leģionāru kvotas, uzlabojiet translāciju kvalitāti utt utjp

Ja grib ieviest tos mazos laukumus, vispirms kā jau minēju vajag izmēģināt atsevišķās spēlēs, uztaisīt no tā visa reklāmas gājienu. Un tad pieņemt lēmumu. Mazāks laukums dos vienalga cik nelielas, bet priekšrocības mājinieku komandai, kas visu sezonu būs norukājuši uz tāda laukuma. Ja ne RD, ne SKA, ne MinD netiks finālā, un SJU vai AK Bars tiks, viņiem būs vēl lielāka priekšrocība pār Rietumu konferences komandu, kas būs salīdzinoši mazāk spēlējusi uz mazajiem laukumiem.

Bet tie lielkrievu naudasmaisi šovinisti centīsies skriet pakaļ NHL, nevis uztaisīt labāko Eiropas līgu labāku un interesantāku. Man viņiem ir tikai viens sakāmais - tāpat nenoķersiet un NHL ne tuvu neskaitās top sports Amerikā. Viņiem piejāt. Un arī pašam NHL ir pilnīgi uzpirst, viņiem ir savs leģendārs kauss un sava publika, no kuras iekasēt piķi.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 15:27, pirms 14 gadiem
Ja visā pasaulē pārietu uz vienu standartu, VISĀS spēlēs, līgās, OS un PČ - tad būtu OK. Citādi kaut kāda bakstīšanās. Vai nu kakā, vai kāp nost no poda.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 15:36, pirms 14 gadiem
KHL Čehovas "Vitjaz" varētu likt eksperimenta kārtā boksa ringā "spēlēt"!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:15, pirms 14 gadiem
Zilo līniju arī tad vajadzēja pārnest! Cita spēle!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-11 16:15, pirms 14 gadiem
mjaa tad jau tiesham labak ieviest vienoto standartu visur..... taa kaa nhl un miers

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 16:31, pirms 14 gadiem
Manuprāt nekā daudz labāka tajā visā nav, vairāk mīcīšanās un gaļas, kas tur interesantāks, nezinu. Labi, ka nepārgāja uz NHL standartu.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 16:34, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: mjaa tad jau tiesham labak ieviest vienoto standartu visur..... taa kaa nhl un miers
? kāpēc kā NHL???
lai NHL pāriet uz tādiem laukumiem kā spēlē visur pārējajā Pasaulē!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-11 16:35, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: moš tad sašaurināt vēl šaurāk kā NHL? teiksim uz 25 m? būs vēl mazāk vietas moš tad vispār varēs apdzīt meistarībā NHL?
ko es tev puis vakar teicu par laukuma izmeriem un KHL ???

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:36, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Interesanti, ka NHL tajā pašā laikā gaisā virmo ideja par lielākiem laukumiem. Tie hokejisti ir palikuši pārak lieli, smagi un ātri, ļoti maz vietas uz laukuma, sadursmes daudz un ļoti smagas augstāk pieminēto iemeslu dēļ. Tāpat paliek aizvien mazāk vietas goliem. Vispār uzskatu, ka šitā ir ļoti slikta KHL ideja, kārtējo reizi skriešana pakaļ NHL nesaprotot kāpēc tas tur tā notiek. Kā drafts piemēram. Vai zvaigžņu spēle Ja salīdzina kanādiešu un krievu zvaigznes, tad kanādieši ir lieli un ātri un, protams, ļoti meistarīgi, taču spēle ir vienkārša. Bam, bam un metiens uz vārtiem un dobivaņie. Krievu zvaigznes, savukārt, slido, apved,plaukstas metiens fantastisks, piespēle utt. Tas viss ir izkopts uz lielā ledus. Pārejot uz mazajiem laukumiem viņi to var zaudēt, tās nav krievu hokeja tradīcijas! Uz maziem laukumiem kanādiešu hokeja kultūra viņus drāzīs, jo kopija vienmēr ir sliktāka par oriģinālu. Un vai laukuma izmēram ir nozīme hokeja kvalitātes ziņā? Nav, viss ir atkarīgs no spēlētājiem. Kanāda-Zviedrija pusfināls 2006. gada PČ Rīgā uz lielā ledus ir labākā spēle, ko es esmu redzējis, jo spēlēja Krosbijs, Zetebergs, Ričards, Šanahans, Bakstroms, Franzens, Kromvals, Beržerons utt
Pilnībā piekrītu, galīgi neatbalstu šo, manuprāt, māžošanos(no visādiem aspektiem), prieškam tas vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:43, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: ko es tev puis vakar teicu par laukuma izmeriem un KHL ???
nu jā - teikšu negaidīti. Tev bija taisnība.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:49, pirms 14 gadiem
Šķiet, ka lielākā daļa šeit komentējušo kkā ir palaiduši garām ziņu, kas parādījās, šķiet, kkad pagājušogad, par to, ka IIHF plāno ieviest vienoto standartu (28m). Tad nu lūk, KHL sāk to lietu risināt, NHL spriež, bet pārējie nogaida... Un tas, ka šādi izmēri būs tikai 5 hallēs, ir saistīts ar to, ka tikai šīs 5 halles iekš KHL šādu transformāciju var veikt šobrīd.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:52, pirms 14 gadiem
Domāju, būtu arī ļoti interesanti KHL pārņemt NHL noteikumus attiecībā uz pārmetieniem, jo uzbrucējs kārtīgi neuztverot piespēli, kas nāk no savas zonas, tik un tā var paspēt aiz pretinieku vārtu līnijas noķert ripu un izveidot bīstamu situāciju pie pretinieka vārtiem. Vismaz netiek kārtējo reizi apstādināta spēle. Lai gan pieņemu, ka šādai kārtībai arī ir savi mīnusi.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:54, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Šķiet, ka lielākā daļa šeit komentējušo kkā ir palaiduši garām ziņu, kas parādījās, šķiet, kkad pagājušogad, par to, ka IIHF plāno ieviest vienoto standartu (28m). Tad nu lūk, KHL sāk to lietu risināt, NHL spriež, bet pārējie nogaida... Un tas, ka šādi izmēri būs tikai 5 hallēs, ir saistīts ar to, ka tikai šīs 5 halles iekš KHL šādu transformāciju var veikt šobrīd.
ja jau IIHF to tik nopietni tā plānotu, tad Sočos netiktu būvēts 60 x 30 m laukums.

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:08, pirms 14 gadiem
Jāmet iekšā uz mazā un arī uz lielā ledus!Citādi uzvarēt nevar!!!

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ja jau IIHF to tik nopietni tā plānotu, tad Sočos netiktu būvēts 60 x 30 m laukums.
Pieļauju, ka Sočos ne tikai jau sen tas laukums un halle ir saplānota, bet arī jau diezgan tālu uzbūvēta. Bet par laukuma izmēru maiņu sāka spriest tikai pēc Vankūveras.
starp citu:http://sochi2014.com/en/objects/sea/arena/
izskatās pēc pūpēža

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:20, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: tāpēc jau tas eksperiments ir domāts, lai redzētu KAS UN KĀ, vai ir vispār jēga, visu dara pareizi, pie kam mēs esam tādā konkurencē...ak bars, salavat, ska...priecāties vajag, tas tikai pieradinās mūsu spēlētājus pie tā ka laukuma izmēri ir dažādi. visu sezonu mēs mainīsim un pielāgosimies, mājās spēlēsim tā, izbraukumā parasti uz lielajiem, taktikas maiņas un variācijas, spēlētāju izaugsmei tas nāks tikai par labu.

ja vot sablieztu kaut kādus vitjazus, amūrus uz mazajiem, bet mēs esam kompaškā ar divkārtejo gagarina kausa īpašnieku, krievijas izlases bāzes komandu, ska vispār komentārus neprasa, + minska. būs ļoti interesanti paskatīties ko viss šis 5nieks spēs.
Kompaškā ar AK Bars... Ne jau pēc spēles mūs salika kopā, bet tādēļ, ka arēna ir modernāka nekā Amur vai Vitjaz. Kāpēc Tu domā, ka Petrovickim, Ozoliņam un Laviņam ir pienācis īstais vecums, lai saprastu, ka laukumi ir dažādi?

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:24, pirms 14 gadiem
lūk spēle Avangard - Metalurg Mg, starplaikos pa KHL TV, runā arī par laukumu izmēriem. Kriev.val LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:32, pirms 14 gadiem
snow_31 rakstīja: lūk spēle Avangard - Metalurg Mg, starplaikos pa KHL TV, runā arī par laukumu izmēriem. Kriev.val http://livetv100.com/webplayer.php?t=aliez&c=14715&lang=ru&eid=68621&lid=70905&ci=167&si=2
Ko tad teica?

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:34, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kur tad saliksi tās papildu skatītāju vietas? tad jau viņi sēžot aiz bortiem nekā neredzēs
Tas taču elementāri - jaunās papildus vietas arēnā būs priekš basketbolistiem. Ieguvums ir acīmredzams, ja esi tik garš, ka aiz tevis normāla auguma cilvēks neko neredz tu saņem jauno «basketbolistu biļeti» līdz ar to vari piedevām tuvu laukumam sēdēt un nebojā citiem skatīšanās prieku

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:36, pirms 14 gadiem
Omskai kkā neiet...

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:39, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Svarīgi ir arī trenēties uz mazā laukuma. Vai Inbox hallē ir mazais laukums?
Inbox hallē, kur trenējas DR, ledus laukuma izmēri: 56 x 28 metri. Tā ka DR, problēmu nebūs.

     [+] [-]

, 2011-03-11 17:40, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Ko tad teica?
Cilvēki izsakās, ieslēdz paskaties.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 17:55, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Interesanti, ka NHL tajā pašā laikā gaisā virmo ideja par lielākiem laukumiem. Tie hokejisti ir palikuši pārak lieli, smagi un ātri, ļoti maz vietas uz laukuma, sadursmes daudz un ļoti smagas augstāk pieminēto iemeslu dēļ. Tāpat paliek aizvien mazāk vietas goliem. Vispār uzskatu, ka šitā ir ļoti slikta KHL ideja, kārtējo reizi skriešana pakaļ NHL nesaprotot kāpēc tas tur tā notiek. Kā drafts piemēram. Vai zvaigžņu spēle Ja salīdzina kanādiešu un krievu zvaigznes, tad kanādieši ir lieli un ātri un, protams, ļoti meistarīgi, taču spēle ir vienkārša. Bam, bam un metiens uz vārtiem un dobivaņie. Krievu zvaigznes, savukārt, slido, apved,plaukstas metiens fantastisks, piespēle utt. Tas viss ir izkopts uz lielā ledus. Pārejot uz mazajiem laukumiem viņi to var zaudēt, tās nav krievu hokeja tradīcijas! Uz maziem laukumiem kanādiešu hokeja kultūra viņus drāzīs, jo kopija vienmēr ir sliktāka par oriģinālu. Un vai laukuma izmēram ir nozīme hokeja kvalitātes ziņā? Nav, viss ir atkarīgs no spēlētājiem. Kanāda-Zviedrija pusfināls 2006. gada PČ Rīgā uz lielā ledus ir labākā spēle, ko es esmu redzējis, jo spēlēja Krosbijs, Zetebergs, Ričards, Šanahans, Bakstroms, Franzens, Kromvals, Beržerons utt
Nav vērts pat atcerēties visas tās idejas, kas jelkad virmojušas NHL, - kā kronis visam pat vārtu izmēru palielināšana utt.
Par to kanādiešu un krievu salīdzināšanu gan Tu nedaudz peregnul, tā vien šķiet, ka esi palicis kkādā 60-70 gadu domāšanā.Kanādieši jau sen perfekti ir izkopuši piespēļu kultūru, lieliski slidojuši kopš laika gala, arī tā dēvētais bam-bam jau vairs nav raksturīgs kopš 80-gadu sākuma eiropiešu invāzijas.Tieši tāpat krievi lieliski prot spēlēt spēka spēli, no kanādiešiem iemācījušies plaukstas metienu , kā arī cīņu vārtu priekšā.Abas skolas viena no otras daudz pārņēmušas un tas ir tikai pozitīvi.
Ar abām rokām par esmu par laukuma sašaurināšanu, būs vairāk kontakta, fiziskas cīņas, metienu pa vārtiem, utt.Piespēļu kultūrai tas daudz netraucēs, ja esi talantīgs un tehnisks hokejists.Jautājums, vai piespēle bez tam sekojošam metienam pa vārtiem ir galvenais, ko skatītājs grib redzēt.
Spilgts piemērs OS Vankūverā, kad Zviedrijas - Baltkrievijas spēlē zviedri praktiski tikpat kā nespēlēja, bet tamborēdamies šaibu piespēlēja un dzenāja viens pie otra bez metieniem pa vārtiem.Daudz netrūka, ka būtu atkārtojies Soltleiksitijas scenārijs.
Ne nu krievus kāds drāzīs uz šaurajiem laukumiem, ne būs, -krievu līdzjutēji, kādu te ir ne mazums, var gulēt mierīgi. Ne jau nu laukuma izmēri iespaidos spēku samērus pasaules hokejā.

     [+] [-]

, 2011-03-11 18:03, pirms 14 gadiem
ko jus te cepjaties?

     [+] [-]

, 2011-03-11 18:06, pirms 14 gadiem
Vai nav vienalga, kādu izmēru laukumā spēlēt! Galvenais, ka ir uzvaras, bet viss apkārt tam ir pakārtots... Kad laukums ir mazāks - spēle kļūst ātrāka, dinamiskāka, skatāmāka. Uz lieliem laukumiem - dominē kombināciju hokejs, kuru laikmets beidzās līdz ar dzelzs aizskaru krišanu!

     [+] [-]

, 2011-03-11 18:44, pirms 14 gadiem
Nu na.huj vajaga?

  +4 [+] [-]

, 2011-03-11 18:51, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nav vērts pat atcerēties visas tās idejas, kas jelkad virmojušas NHL, - kā kronis visam pat vārtu izmēru palielināšana utt.
Par to kanādiešu un krievu salīdzināšanu gan Tu nedaudz peregnul, tā vien šķiet, ka esi palicis kkādā 60-70 gadu domāšanā.Kanādieši jau sen perfekti ir izkopuši piespēļu kultūru, lieliski slidojuši kopš laika gala, arī tā dēvētais bam-bam jau vairs nav raksturīgs kopš 80-gadu sākuma eiropiešu invāzijas.Tieši tāpat krievi lieliski prot spēlēt spēka spēli, no kanādiešiem iemācījušies plaukstas metienu , kā arī cīņu vārtu priekšā.Abas skolas viena no otras daudz pārņēmušas un tas ir tikai pozitīvi.
Ar abām rokām par esmu par laukuma sašaurināšanu, būs vairāk kontakta, fiziskas cīņas, metienu pa vārtiem, utt.Piespēļu kultūrai tas daudz netraucēs, ja esi talantīgs un tehnisks hokejists.Jautājums, vai piespēle bez tam sekojošam metienam pa vārtiem ir galvenais, ko skatītājs grib redzēt.
Spilgts piemērs OS Vankūverā, kad Zviedrijas - Baltkrievijas spēlē zviedri praktiski tikpat kā nespēlēja, bet tamborēdamies šaibu piespēlēja un dzenāja viens pie otra bez metieniem pa vārtiem.Daudz netrūka, ka būtu atkārtojies Soltleiksitijas scenārijs.
Ne nu krievus kāds drāzīs uz šaurajiem laukumiem, ne būs, -krievu līdzjutēji, kādu te ir ne mazums, var gulēt mierīgi. Ne jau nu laukuma izmēri iespaidos spēku samērus pasaules hokejā.
Esmu kanādiešu fans, tā kā mierīgi vari gulēt tu Bet esmu arī par hokeja stilu pretīstāvēšanu. Nav nekas palicis 70os gados, atstāsim Krosbiju un Ovi malā, tie ir izņēmumi. Paskaties uz Dacjuku, Seminu, Kovaļčuku, Kovaļovu utt un salīdzini to spēles stilu ar Periju, Geclafu, Iginlu, Nešu utt. Kuriem ir labāka obvodka, nūja tehnika, slidojums? Un kuriem ir labāka spēka spēle, iešana uz vārtiem, cīņas griba? Skaidrs, ka daudz ko viens no otra ir pārņēmuši, taču atšķirības ir palikušas un tās ir izteikti dēļ laukumu izmēriem. ja KHL samazinās laukumus, tad te sabrauks simti ļoti labi AHL spēlētāji, kuri NHL nav tikuši tikai tāpēc, ka nav iekritusi iespēja un izmīcīs krieviņus pa bortiem. Jo viņi ar šo spēli ir baroti jau ar mātes pienu, kamēr krievi ir slidinājušies pa lielo ledu un kultivējuši obvodku. Man ir principā vienalga, taču kā hokeja līdzjutējs es vēlos, lai stilu atšķirības saglabājas. Jo kanādiešu - krievu pretīstāvēšana bija, ir un, cerams, arī paliks labākais, kas ir hokejā. Amen

     [+] [-]

, 2011-03-11 19:01, pirms 14 gadiem
wtf vispāŗ.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-11 19:02, pirms 14 gadiem
Sub Radiis rakstīja: Kad tie ībļi sapratīs, ka KHL nav un nekad dzīvē nebūs NHL. Kādēļ uzsvērt, ka KHL ir NHL Nr. 2, ja viņi var būt Eiropas līga Nr. 1?

Nolīgstiet mārketinga speciālistus, par tādiem esat dzirdējuši? Sāciet ar to, ka pārtaisiet to briesmīgo KHL.ru lapu. Uztaisiet vienu vai pāris a la Winter Classic spēles. Strādājiet ar publiku ne tikai katras komandas, bet arī visas līgas līmenī. Kā var būt super puper līga, ja Jugras un Magņitkas PO spēli nerāda TV, tā vietā rāda biatlonu (kas notika Hanti-Mansijskā), bet to translē pa radio?? Atceliet leģionāru kvotas, uzlabojiet translāciju kvalitāti utt utjp

Ja grib ieviest tos mazos laukumus, vispirms kā jau minēju vajag izmēģināt atsevišķās spēlēs, uztaisīt no tā visa reklāmas gājienu. Un tad pieņemt lēmumu. Mazāks laukums dos vienalga cik nelielas, bet priekšrocības mājinieku komandai, kas visu sezonu būs norukājuši uz tāda laukuma. Ja ne RD, ne SKA, ne MinD netiks finālā, un SJU vai AK Bars tiks, viņiem būs vēl lielāka priekšrocība pār Rietumu konferences komandu, kas būs salīdzinoši mazāk spēlējusi uz mazajiem laukumiem.

Bet tie lielkrievu naudasmaisi šovinisti centīsies skriet pakaļ NHL, nevis uztaisīt labāko Eiropas līgu labāku un interesantāku. Man viņiem ir tikai viens sakāmais - tāpat nenoķersiet un NHL ne tuvu neskaitās top sports Amerikā. Viņiem piejāt. Un arī pašam NHL ir pilnīgi uzpirst, viņiem ir savs leģendārs kauss un sava publika, no kuras iekasēt piķi.
Domāju ka nav tur ko censties. Tos, kas Eiropā interesējas par hokeju, bez savas valsts līgas interesē tikai vēl NHL bet ne jau Krievijas līga ar pilnīgi neko neizsakošām, neizrunājamu nosaukumu komandām no tādām pašām pilsētām. Nezin kāpēc te Latvijā iedomājas, ka KHL ir baigā hokeja naba Eiropā. Un vēl, ja grib iziet kaut kur ārpusē, pirmkārt, lai aizvāc kirilicu no uzrakstiem. Lielisks taču mārketings būtu Krievijā, ja uzraksti visur būtu grieķu valodā

     [+] [-]

, 2011-03-11 20:00, pirms 14 gadiem
a man skiet tas ir ok, futbola piemeram absoluti visiem klubiem ir unikalie lauku izmeri. Pagajusa gada Championu Liga kad Lion speleja ar kadu klubu (neatceros tiesi kadu), viniem 15m lauku garuma starpiba bija un nekas, neviens neraudaja. Vajag pameginat un ja bus vispar slitki, vares tacu atpakal visu pasaurinat )

     [+] [-]

, 2011-03-11 20:14, pirms 14 gadiem
Vai nav pie kājas, ko tas nozīmēs krieviem un kanādiešiem - lai vini cepjās savā sulā, nesam mēs super hokeja lielvalsts, lai iespringtu par viņu savstarpējiem kašķiem. Toties būs interesanti pavērot, kā tas izmainīs mūsējo spēli un kā tas iespaidos piemēram spēlējot PČ. Domāju, ja mūsejie uz mazā laukuma piešausies un sāks taisīt kanādiešu "skrien, met, grūd" principu, tad nevajadzēs uztraukties par 3. spēli čempionātos, kuru pa lielam, gadījumos, kad esam pakāsuši, par daudz kombinejamies. Tie pasi itaļi ir pa lielam naturalizēti kanādieši un vienmēr mums sagādā grūtības ar savu speles stilu.

     [+] [-]

, 2011-03-11 21:18, pirms 14 gadiem
tads murgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-11 23:39, pirms 14 gadiem
Gudrelis Kharlamovs , būdams SCentra viens no izcilākajiem hokeja ekspertiem, var droši doties pie Medveģeva un paraudāt uz pleca, cik ļoti viņam patīk krievu hokejs uz lielajiem laukumiem.Jācer, ka KHL šefs ar izpratni uzņems šo liriku un atcels savus rīkojumus par laukumu sašaurināšanu.
Mēs visi to, protams, novērtēsim un uzņemsim ar aplausiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-12 10:05, pirms 14 gadiem
Lasot jaunumus par šo jautājumu rodas iespaids ,ka Eiropa un USA,CAN iet uz kompromisu, jo tur laukumu domā nedaudz palielināt ,šeit atkal samazināt,domāju tas ja realizētos nebūtu slikti.

     [+] [-]

, 2011-03-12 22:41, pirms 14 gadiem
No raksta un pievienotajām saitēm nekļūst īsti skaidrs.
Ziņa: KHL nolēma, ka viena no komandām, kas spēlēs uz samazinātajeim laukumiem, būs RD. Vai tas nozīmē, ka mums liek to darīt, vai tomēr RD vadība ir piekritusi šādam variantam!?
Latvijas līdzjutējam visupirms būtu jāinteresē vai šāds pavērsiens kaut ko dos Latvijas hokejam. Šeit izalāmi vairāki līmeņi.
2. KHL līmemnis - konkrētu cilvēku biznesa projekts un šovs mums - patērētājiem.
No šāda aspekta skatoties, iespējams, tas arī kaut ko dos. Var kādam būt spēle kļūs ātrāka, "skatāmāka". Kaut gan tas ir ļoti subjektīvs jēdziens. Man personīgi tuvāks ir pašreizējais pārpalikums no padomju hokeja skolas, ne NHL piedāvātais. (TV un internets nordoršina iespējas vērot abus). Ja tas spēs piesaistīt airāk skatītāju bizenesam un tātad arī skaitītaju vairumam no tā kļūs labāk.
2. Individuālais līmenis. Pietiekoši intensīvi sekoju līdz Latvijas hokejistu gaitām gan LAČ,-BAČ, gan dažādās ārvalstu līgās un jāsaka, ka lielākais vairums tomēr spēlē Eiropā uz lielāka izmēra standartiem (ZAmerikas kontinents vs Eiropa). Pāreja uz cita izmēra laukumiem diez vai ko dos pieredzējušiem spēlētājiem - viņi diez vai kardināli mainīs spēles stilu. Piemerām Ozoliņš (ja vēl spēlēs, cerams) visticamāk spēlēs kā spēlēja. Varbūt Karsums kļūs atraisītāks, jo lielāko daļu savas apzinīgās dzīves spelējis uz ZA izmēra laukumiem. Bet citiem ? Ja IIHF beidzot pieņems lēmumu par laukuma izmēra maiņu, tad tas var dot jaunajiem hokejistiem (i.e. "ceturtā maiņa") iespēju sākt adaptēties jaunajeim noteikumiem. Ja ne, tad tik vien būs, kā sagastavošānās iespēja, lai potenciāli pārvāktos uzkādu no ZA līgām., jo iepējams, ka Latvijā nebūs komandas kurā spēlēt, bet Eiropas laukumiem viņi nebūs piemēroti.
3. Starptautiskais (Latvijas izlases) līmenis. Iespējams, daudzi iebildīs, bet man joprojām svarīgākais ir Latvijas izlases starts PČ un OS. Tikai pēc tam seko RD un LAČ. Zinu, daudzi teiks, ka RD nav nekāda sakara ar Latvijas izlasi, un daļēji es viņiem piekrītu. Bet, pilnībā ignorēt izlases faktoru tādā mazā valstī kā Latvija, nav iespējams. Un raugoties no Latvijas izlases perspektīvām spēlēšana un mazāka izmēra laukumiem nav piemērot. Iepējams kļūdos, bet visi tuvākie PČ un OS notiks uz IIHF izmēra laukumiem. Tātad, vairākuma izlases pamatsastāva spēlētāju pārejai spēlēšanai uz mazāka izmēra laukumiem, nav jēgas.
Mans secinājums. Pāriešanai spēlēšanai uz mazāka izmēra laukumiem tuvākajā laikā nav perspektīvas.
Varbūt tas piesaistīs RD spēlēm vairāk skatītājus. Jāatīzst gan, ka pašreizējā tendence ar šā brīža laukumiem un spēles stilu uz RD mājas spēlēm spēj piesastīt ar vien vairāk skatītāju - 6801 vidēji spēlē 2008/2009, 7506 - 2009/2010, 7619 - 2010/2011. Vai izmēru maiņa un iespējams, spēles stila izmaiņas, spēs piesaistīt variāk. Grūti pateik. Taču diez vai. Maksimālais skaits uz RD mājas spēli tika sasniegts pirmajā sezonā - 11200. Vairāk par 10000 skatītāju uz RD mājas spelēm pirmajā sezonā ieradās uz 3 spēlēm, otrajā - 3, šosezon - uz 5 spēlēm. Tā ir tikai devītā - sestā daļa no kopējā RD mājas spēļu skaita. Vai šos ciparus iepējams uzlabot, varbūt. Bet man gan liekas, ka galvenais faktors būs nevis "spēles skatāmība", bet gan uzvaru skaits.
Vai tas ko mainīs individuālās meistarības kontekstā. Lēkāšana no vien laukuma izmēriem (mājas spēlēs) un uz citiem (izbraukuma) spēlēs palīdzēs diez vai var palīdžet ieturēt vienu spēles stilu, kas var garantēt uzvaru (Droši vien daudzi šeit, teiks, ka RD līdz šim tāda viena stila nemaz nebija un daļēji tam varētu piekrist, bet tomēr!) Primāri, tas atkarīgs no katra spēlētāja. bet vai šāda "lēkāšana un stila maiņa "palīdzēs sasniegt vēlamo rezultātu (i.e. uzvaru).
Ņmeot vērā, to, ka IIHF nav pagaidām devis nevienu mājienu, ka pagaidām (vismaz līdz 2014.gadam) kaut ko radikāli mainīs attiecībā uz laukumu izmēriem, potenciālajiem Latvijas izlases pamatsastāvaa spēlētājiem, vēlams būtu spēlēt uz tradicināliem Eiropas izmēra laukumiem.
Tātad - šādas izmaiņas Latvijas hokejam ir pāragras.

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:10, pirms 14 gadiem
Nu kam tas viss ir vajadzīgs??! Un tikai piecām komandam mājas laukums būs mazāks, bet izbraukumā cits...nesaprotu vispār tādu lēmumu...