Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pruseks: "Darīšu visu, lai uzvarētu!"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Pruseks: "Darīšu visu, lai uzvarētu!"
Martins Pruseks
Foto: hockeygoalies.org

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' jaunais vārtsargs Martins Pruseks jau ir ieradies Rīgā un paspējis aizvadīt divus treniņus kopā ar saviem jaunajiem komandas biedriem. ''Ar iejušanos komandā nekādu problēmu nav,'' atzīst dinamiešu jaunieguvums.

''Ar iejušanos komandā nekādu problēmu nav, jo savas karjeras laikā esmu spēlējis vairākos ārzemju klubos Ziemeļamerikā un arī Krievijā, tā kā pieredze šajā ziņā man ir pietiekami liela. Protams, arī fakts, ka komandā jau spēlē gan čehs, gan slovāki padara šo procesu vēl vienkāršāku un ātrāku,'' pēc rīta treniņa sacīja Martins Pruseks.

Vaicāts, vai čehs ir pazīstams ar komandas galveno treneri Juliusu Šupleru, vārtsargs atbildēja noraidoši: "Es zināju viņu kā Slovākijas nacionālās izlases galveno treneri, taču spēlētāja karjeras laikā mūsu ceļi līdz šim nebija krustojušies, un nekāda saskare nebija bijusi.''

''Vai varu salīdzināt ''Dinamo'' ar ''Spartak''? Pagaidām to darīt ir stipri pāragri, jo ''Dinamo'' rindās esmu aizvadījis tikai divus treniņus un lai izteiktu kādus objektīvus salīdzinājumus ar to ir stipri par maz. Rīgas komandu klātienē bija iespējams redzēt septembra beigās Maskavā, kad spēlēju ''Spartak'' sastāvā pret Rīgas ''Dinamo'' (maskavieši uzvarēja 5:1), tad šī komanda, pat neskatoties uz rezultātu, atstāja ļoti labu iespaidu. Tagad spēlēšu Rīgas ''Dinamo'' rindās un darīšu visu, lai komanda uzvarētu.''

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

1 2 44 komentāri

 +44 [+] [-]

, 2008-11-10 18:33, pirms 16 gadiem
nu Tu mums skaties!

 +14 [+] [-]

, 2008-11-10 18:37, pirms 16 gadiem
Nekas cits neatliks!

 +12 [+] [-]

, 2008-11-10 18:37, pirms 16 gadiem
veiksmi
Slēpts komentārs: fire

 +12 [+] [-]

, 2008-11-10 18:40, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Brauc prusak atpakal-100gadus mums nesi wajadzigs,pasiem sawi gk labi! Labak kadu aizsargu vai centru vieta!
slims esi???

 +10 [+] [-]

, 2008-11-10 18:40, pirms 16 gadiem
Tada attieksme man patik.Good luck!
Slēpts komentārs: fire

  +1 [+] [-]

, 2008-11-10 18:44, pirms 16 gadiem
Tolks no viduweja gk,ja nemetam ieksa golus un aizsardziba ka priwatmaja bez setas?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-10 18:45, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Brauc prusak atpakal-100gadus mums nesi wajadzigs,pasiem sawi gk labi! Labak kadu aizsargu vai centru vieta!
daudz ko mainiis tavs komentaars! ^^

  +4 [+] [-]

, 2008-11-10 18:45, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Daini a tu d-ls? Gribi teikt visa vaina gk?
Visa vaina ir tavā galvā,puišel!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-10 18:45, pirms 16 gadiem
Fire,tapec jau nevajag uz vinu apsaukaties un sutit atpakal! Mums IR vajadzigs varotchiks,Mustukovu NEVar likt vartos,Avotinju tapat.Naumciks viens pats nepavilks

  -2 [+] [-]

, 2008-11-10 18:48, pirms 16 gadiem
Mb paaudzies pirms mani par puseli sauc. Maz no hokeja rubi,ja doma ka komandas sniegums ir tads del gk.

  -4 [+] [-]

, 2008-11-10 18:50, pirms 16 gadiem
Jautaju ko dod gk,ja nemetam golus nu pasakat? Unjiki,domajat prusaks golus metis?

  +4 [+] [-]

, 2008-11-10 18:51, pirms 16 gadiem
būs ok, gan metīs iekšā gan vilks ārā

  +2 [+] [-]

, 2008-11-10 18:55, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Mb paaudzies pirms mani par puseli sauc. Maz no hokeja rubi,ja doma ka komandas sniegums ir tads del gk.
Varbūt,piezvani Sējējam un pasaki,ka esi gatavs stāties Šuplera vietā...Zini tekstu,ka vārtsargs ir puse no komandas?

  +5 [+] [-]

, 2008-11-10 18:55, pirms 16 gadiem
Pareizā attieksme

  +3 [+] [-]

, 2008-11-10 18:56, pirms 16 gadiem
Pats umnjiks ko tavuprat likt vartos tada gadijuma,hm?

  +6 [+] [-]

, 2008-11-10 18:56, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Brauc prusak atpakal-100gadus mums nesi wajadzigs,pasiem sawi gk labi! Labak kadu aizsargu vai centru vieta!
Tu mums arī 100gadus ar šitādiem komentiem nēsi vajadzīgs.

  -4 [+] [-]

, 2008-11-10 19:02, pirms 16 gadiem
mb1827 rakstīja: Varbūt,piezvani Sējējam un pasaki,ka esi gatavs stāties Šuplera vietā...Zini tekstu,ka vārtsargs ir puse no komandas?
nu haha tu vispar rubi kko? sanak pec tava teksta visas zaudes gk vainigi laba logika-taalau tiksi !

  +1 [+] [-]

, 2008-11-10 19:04, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Pats umnjiks ko tavuprat likt vartos tada gadijuma,hm?
Naumovs, masalskis kad bus vesels un mustukovs , lusins var, zabotinskis... mums VAJAG JAUNUS Centrus aizsargu pari kadu envi gk mainit, vareja sperli apturet i butu pietiekosi! ko var gribet ja aizsargi lauj mest videji 30-40 met pa vartiem? taja pat laika pasi metam uz pusi mazak, sorry nejau gk problema, un tie kas nsaprot ir sisti cilveki, PAT IVARS 7 to saprot!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-10 19:08, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: nu haha tu vispar rubi kko? sanak pec tava teksta visas zaudes gk vainigi laba logika-taalau tiksi !
Pagaidi,iziešu atrast kādu stabu,tam ātrāk būs ieskaidrot!! Skatoties tavā loģikā,sanāk,ka mums vajag nomainīt vārtus pret grozu,bet uzbrukumā jāliek Biedriņš! Nu,labi...Biedrs nobāl tavā priekšā,velc slidas kājās un šļūc mest padsmit golus periodā!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-10 19:11, pirms 16 gadiem
mb1827 rakstīja: Pagaidi,iziešu atrast kādu stabu,tam ātrāk būs ieskaidrot!! Skatoties tavā loģikā,sanāk,ka mums vajag nomainīt vārtus pret grozu,bet uzbrukumā jāliek Biedriņš! Nu,labi...Biedrs nobāl tavā priekšā,velc slidas kājās un šļūc mest padsmit golus periodā!
a tad musu esosie gk ir caurumi ooo blin tu esi tik gudrs-logika tadiem cir...iem ka tu ir sekojosa-uzvaram gk amlacis zaudam slikts ...man prieks ka tu saskati ka mums "grozi bija vartos" bet aizsardziba tada ka neviens klat netiek un uzbrukums ir megalabs man prieks par tevi

  -2 [+] [-]

, 2008-11-10 19:13, pirms 16 gadiem
Runajot par uzbrukumu, tu gribi teikt tas ir ideali mest 1 ar pus ripu pretinieku vartos? Aizsardziba mums ir laba? Ceru paskatijies KARJALA KAUSA SPELES...vnk kas ka notiek...jo izskatas ka labakaja gadijuma esi tinis kas parspelejies nhl datorspeliti!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-10 19:18, pirms 16 gadiem
ja par to ka sperli būtu paturējuši piekrītu fire, būtu centru vai kādu jēdzīgu uzbrucēju paņēmušī...nu cerams pruseks spēlēs labi un gan jau būs kāds papildinājums vēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-10 19:23, pirms 16 gadiem
Nu lai Prusekam veicas

  +3 [+] [-]

, 2008-11-10 19:23, pirms 16 gadiem
Paskatīsimies vismaz pāris spēles un tad vērtēsim,kas ir kas...katrā ziņā,diez vai,čehi izlases vārtos liktu caurumu!

     [+] [-]

, 2008-11-10 19:24, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: ja par to ka sperli būtu paturējuši piekrītu fire, būtu centru vai kādu jēdzīgu uzbrucēju paņēmušī...nu cerams pruseks spēlēs labi un gan jau būs kāds papildinājums vēl
Par to jau iet runa. Ok bij kludas sperlem bet cik ta vinjam bija ta iespeja? necik! Pasi nema ka nr2 vartos bet tapat atlaida, taja pat laika runa kozjols ka maz vartu bet nem gk laikam doma ka musdienu gk ari varti jasak gut...skumji, labak butu nopirkusi centru, butu ari speletajiem konkurence-moska kads atmostos a tagad....zel ka to nesaprot daudzi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-10 19:31, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Pareizi mums ir vajadzgs GK kas ir rezultatīvs - pasiņi,goliņi
vo tas gan tas gan

  +3 [+] [-]

, 2008-11-10 20:00, pirms 16 gadiem
Lai veicas Rīgas "Dinamo" rindās, ceru ka tik ātri kā Sperli mājās nesūtīs

     [+] [-]

, 2008-11-10 20:14, pirms 16 gadiem
esmu redzeejis daudz vinna speeles, buus labs,lai tikai tas jaunais kapteinis turaas aizsardziibaa

  -2 [+] [-]

, 2008-11-10 20:33, pirms 16 gadiem
Nu ko novelu sim veiksmi bet tomer ceru ka Masalskis atri atveselosies un atkal ienems stabila 1nr lomu

  +2 [+] [-]

, 2008-11-10 22:23, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Tolks no viduweja gk,ja nemetam ieksa golus un aizsardziba ka priwatmaja bez setas?
ja paši nevar iemest, tad glābt var tikai ķieģeļu siena!

     [+] [-]

, 2008-11-10 22:39, pirms 16 gadiem
Nezinu, bet liekas, ka nevajadzēja viņu ņemt. Naumovs labi stāvēja - nav, kas viņu nomaina? A kāpēc mainīt? Naumovs jau nu nebija tas kuram bija noguruma pazīmes... Prušeks ir labs vārtusargs un labāk Prušeku nekā tādu Sperli, bet labāk vispār nebūtu ņēmuši. Drīzāk tiešām bija vajadzīgs kāds centra uzbrucējs.
1 2 44 komentāri