Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viļņas "Vētra" pirmo spēli aizvadīs nākamā gada vidū

Viļņas "Vētra" pirmo spēli aizvadīs nākamā gada vidū
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Jaunveidojamā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Viļņas "Vētra" prezentācija notiks 2010. gada 1. jūnijā, kad tiks aizvadīta arī pirmā draudzības spēle.

Saskaņā ar kluba viceprezidenta Antona Treušņikova teikto, 2010. gada 1. jūnijā notiks Viļņas "Vētra" komandas spēlētāju, treneru un administrācijas prezentācija un Viļņā notiks pirmā draudzības spēle.

Šis notikums būs pieskaņots Baltijas jūras valstu Padomes sanāksmei, kas notiks Viļņā jūnija sākumā.

Jau ziņojām, ka jaundibinātā kluba vārtus varētu sargāt Sergejs Naumovs, kurš iekļauts Latvijas izlases kandidātu sarakstā pārbaudes spēlēm ar Dānijs valstsvienību decembra vidū. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com gan Naumovs iepriekš atzina, ka runas par viņa spēlēšanu Lietuvā ir pāragras, taču nenoliedza, ka interese par viņu esot. "Tās visas pagaidām ir tikai baumas. Jā, piedāvājums ir izskanējis, taču šobrīd pat komandas dalība KHL nav apstiprināta. Kad būs, tad arī būs vērts par to runāt."

Izmantotie resursi:
news.sport-express.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-08 14:45, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un kas tad attīstīsies? tikai tas, ka vairāki no šiem: Meija, A.Džeriņš, Bukarts, Cibuļskis, Jekimovs - meklēs jau nākamajā sezonā jaunu klubu, kamēr Šupleram būs jāizvēlās kāds/-i 1991.g.dz. ar ko aizpildīt juniora vietu komandā.
Bezjedzigi ar tevi diskutet.

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:48, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Redzes, ka viss attisties. Smejas labi tas, kas smejas pedejais.
Es nezinu kā attīstīsies, koments attiecās uz runāto par bijušo

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:49, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ļečī prātu tu ! Pie tam pārlecot no tēmas.Savu vēstures ievadu atstāj kaķiem vai puišeļiem pagalmā. Runa gāja par kluba tradīcijām,cik atceros. Un jaunizveidotajam klubam " Rīgas Dinamo " tās tradīcijas vēl ir zīdaiņa vecumā .
Galvenais, jau tas, ka daudzi fani atceras Dinamo un iet uz tam spelem. Vetrai jau nav fanu bazes...

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:50, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Galvenais, jau tas, ka daudzi fani atceras Dinamo un iet uz tam spelem. Vetrai jau nav fanu bazes...
Bāze varētu būt tie apm. 7 tūkstoši kuri apmeklēja PČ Viļņā

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es nezinu kā attīstīsies, koments attiecās uz runāto par bijušo
tieši tā! un Miķelis un Lauris pirms pievienošanās RD jau bija stabilas Latvijas hokeja vērtības, kamēr jaunajiem no RDJ līdz tam augt un augt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Bāze varētu būt tie apm. 7 tūkstoši kuri apmeklēja PČ Viļņā
Vai tu ietu uz NBA speli, ja ta notiktu Latvija? Kapec ne, varetu tacu uz Kobi un Lebronu paskatities. Bet vai tu ietu uz katru speli, ja tas notiktu Riga. Tas jau ir cits jautajums.

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:59, pirms 15 gadiem
Erzelis rakstīja: Vai tu ietu uz NBA speli, ja ta notiktu Latvija? Kapec ne, varetu tacu uz Kobi un Lebronu paskatities. Bet vai tu ietu uz katru speli, ja tas notiktu Riga. Tas jau ir cits jautajums.
Es neietu uz NBA spēli Rīgā. Varbūt paskatītos pa TV, epizodiski pasērfojot pa citiem kanāliem, čekojot vai neiet kas labāks
Un manis minētais PČ tomēr nav viena spēle, bet gan turnīrs. Man grūti ko prognozēt, bet ir aizdomas ka hokejs leišiem nav nemaz tik vienaldzīgs, kā mēs iedomājamies.

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es neietu uz NBA spēli Rīgā. Varbūt paskatītos pa TV, epizodiski pasērfojot pa citiem kanāliem, čekojot vai neiet kas labāks
Un manis minētais PČ tomēr nav viena spēle, bet gan turnīrs. Man grūti ko prognozēt, bet ir aizdomas ka hokejs leišiem nav nemaz tik vienaldzīgs, kā mēs iedomājamies.
es gan drīzāk tās 5 PČ spēles Viļņā (un vienu KHL spēli) salīdzinātu ar motofrīstailu Arena Riga - bija pilnas tribīnes, taču, ja tas notiktu regulāri, skatītāju skaits stipri saruktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 15:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Jo ja tas tā būtu,būtu tas pats kas KHL sagaidīja Zviedrijā,tobiš,tukšas tribīnes un kauns pa visu ģīmi . Toč labāk būtu Lietuva tos mačus aizvadījuši,$$$ daudz lietderīgāk būtu.
Somijā, draugs, Somijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:17, pirms 15 gadiem
Neredzu nekada logiska pamata veidot leishos profesionalu hokeja komandu. Tas butu tas pats, ka veidot pie mums prosesionala limenja komandu beisbola, piemeram.

Krievi grib atjaunot PSRS cempionatu, vai?

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es gan drīzāk tās 5 PČ spēles Viļņā (un vienu KHL spēli) salīdzinātu ar motofrīstailu Arena Riga - bija pilnas tribīnes, taču, ja tas notiktu regulāri, skatītāju skaits stipri saruktu.
Tas frīstails liekas notiek 1x gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:21, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ļečī prātu tu ! Pie tam pārlecot no tēmas.Savu vēstures ievadu atstāj kaķiem vai puišeļiem pagalmā. Runa gāja par kluba tradīcijām,cik atceros. Un jaunizveidotajam klubam " Rīgas Dinamo " tās tradīcijas vēl ir zīdaiņa vecumā .
Nu paklau ko mēs saucam par tradīcijām līdz 95. gadam mums bija meistarkomanda. Vieni 900 tūkstoši, kas katru pavasari skatījās pasaules čempionātu tomēr bija, nepārtrauktas hokeja tradīcijas no ~1930. gada atšķirībā no lietuviešiem pie kuriem no 1950 līdz 70. gadu beigām hokeja nebija vispār un arī pēc tam tas eksistēja principā tikai vienā mazpilsētā.

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:21, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: ir aizdomas ka hokejs leišiem nav nemaz tik vienaldzīgs, kā mēs iedomājamies.
Zini, bet nezinu nevienu leiti (bet darba un neformalas darisanas esu saticis visai daudz), kas izraditu interesi par hokeju ka sporta veidu. Vienigais klubs Elektreni nak no miesta, kur dzivo iemigrejushie krievi. Pareja Lietuva ir grupinjas un ir interesenti, bet akurat tada pat limeni ka pie mums beisbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es gan drīzāk tās 5 PČ spēles Viļņā (un vienu KHL spēli) salīdzinātu ar motofrīstailu Arena Riga - bija pilnas tribīnes, taču, ja tas notiktu regulāri, skatītāju skaits stipri saruktu.
Tieši tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 15:24, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas frīstails liekas notiek 1x gadā
Viļņā hokejs vēl retāk...

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:25, pirms 15 gadiem
nav jau jēgas lietuvā no kluba , kurā nespēlē lietuvieši ,skrienam pakaļ latvijai , cenšamies viņus visur pārspēt , tā es to saucu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 15:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas,ka Hokejs ir daudz populārāks LV nekā LT,ir neapstrīdami.Fani viss pārējais. Bet RD jaunizveidotais klubs ar veco Dinamo nav saistāms,ja nu vienīgi nosaukums. Vecais Rīgas Dinamo ir vēsture. Klubs izbeidzās līdz ar PSRS sabrukumu. Tik pat labi jaunizveidotais klubs varēja būt ar citu nosaukumu.
Nu bet tam nav saistība ar klubu. Te ir runa par par līdzjutēju kopumu un vispārējo sabiedrības interesi. Lietuvā jau handbola popularitāte ir strauji kritusies par spīti tam, ka viņi regulāri tiek uz Eiropas čempionātu finālturnīriem. Šitas ir no sērijas vieni onkuļi grib pamazgāt naudu citi ir pārspēlējušies Eastside hockey manager

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:27, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu bet tam nav saistība ar klubu. Te ir runa par par līdzjutēju kopumu un vispārējo sabiedrības interesi. Lietuvā jau handbola popularitāte ir strauji kritusies par spīti tam, ka viņi regulāri tiek uz Eiropas čempionātu finālturnīriem. Šitas ir no sērijas vieni onkuļi grib pamazgāt naudu citi ir pārspēlējušies Eastside hockey manager
precīzi teikts.

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es bišku nesaprotu,par ko mēs runājam. Par Hokeja tradīcijām Latvijā un vēsturi,vai par jaunizvedotā kluba tradīcijām un vēsturi ? Par pirmo piekrītu par 100 %,bet par otro,ja 2 sezonas var saukt par tradīcijām,tad laikam arī tev piekrītu .
Klubs vienkārši pārņēma izlases stafetes kociņu un noturēja interesi par to visas sezonas garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:31, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Zini, bet nezinu nevienu leiti (bet darba un neformalas darisanas esu saticis visai daudz), kas izraditu interesi par hokeju ka sporta veidu. Vienigais klubs Elektreni nak no miesta, kur dzivo iemigrejushie krievi. Pareja Lietuva ir grupinjas un ir interesenti, bet akurat tada pat limeni ka pie mums beisbols
Ja Vētra tomēr spēlēs KHL, tad arī redzēsim. Es tiešām nezinu, vnk izteicu pieņēmumu ka iesējams nebūs tik traki kā prognozējam.

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:32, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Klubs vienkārši pārņēma izlases stafetes kociņu un noturēja interesi par to visas sezonas garumā.
Vairums prognozēja ka nenoturēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:40, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es prognozēju tieši to pat un prognozēju,ka skatītāju daudzums būs daudz lielāks,kā Čehovā un Toljati. Kuram būs taisnība redzēsim
ar piebildi: varbūt redzēsim (ja komandu tiešām izveidos)

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:41, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es prognozēju tieši to pat un prognozēju,ka skatītāju daudzums būs daudz lielāks,kā Čehovā un Toljati. Kuram būs taisnība redzēsim
Pilnīgi 100%! Pazīstu tik daudz leišus, kas ar skaudību uz mums skatās(sevišķi tas bija 2004. pēc futbola panākumiem). Tur dzīvo tādi paši cilvēki kā visur un viņus interesē ne tikai basketbols.

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:47, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnīgi 100%! Pazīstu tik daudz leišus, kas ar skaudību uz mums skatās(sevišķi tas bija 2004. pēc futbola panākumiem). Tur dzīvo tādi paši cilvēki kā visur un viņus interesē ne tikai basketbols.
cik daudzus? 5 vai 7?

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: cik daudzus? 5 vai 7?
Reizi mēnesī braucam pie viņiem bumbu padzenāt! Varētu jau Tevi uzaicināt līdzi un tur tu varētu aprunāties ar broļukām, bet tā kā zinu, ka neesi formā, tad likšu vien Tevi mierā. Turpini klabināt klavieri...