Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Viļņas "Vētra" pirmo spēli aizvadīs nākamā gada vidū

Viļņas "Vētra" pirmo spēli aizvadīs nākamā gada vidū
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Jaunveidojamā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Viļņas "Vētra" prezentācija notiks 2010. gada 1. jūnijā, kad tiks aizvadīta arī pirmā draudzības spēle.

Saskaņā ar kluba viceprezidenta Antona Treušņikova teikto, 2010. gada 1. jūnijā notiks Viļņas "Vētra" komandas spēlētāju, treneru un administrācijas prezentācija un Viļņā notiks pirmā draudzības spēle.

Šis notikums būs pieskaņots Baltijas jūras valstu Padomes sanāksmei, kas notiks Viļņā jūnija sākumā.

Jau ziņojām, ka jaundibinātā kluba vārtus varētu sargāt Sergejs Naumovs, kurš iekļauts Latvijas izlases kandidātu sarakstā pārbaudes spēlēm ar Dānijs valstsvienību decembra vidū. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com gan Naumovs iepriekš atzina, ka runas par viņa spēlēšanu Lietuvā ir pāragras, taču nenoliedza, ka interese par viņu esot. "Tās visas pagaidām ir tikai baumas. Jā, piedāvājums ir izskanējis, taču šobrīd pat komandas dalība KHL nav apstiprināta. Kad būs, tad arī būs vērts par to runāt."

Izmantotie resursi:
news.sport-express.ru

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Turklāt Leiši biznesā ir daudz priekšā LV. Un daudz labāk prot bīdīt štelles.
Viņi savus 2 basketbola superklubus knapi sabīdija un Žalgirim joprojām ir pāris miljonu parādi. Te ir tikai viens jautājums vai tas Viļņas krieviņš tiešām ir atradis kādu Krievijas biznesmeni, kuram vajag atmazgāt miljonus Eiropas Savienībā... Bez tam kam tad Medvedjevs atņems KHL komandu Čehovas bandītiem vai nopelniem bagatajai Toljati?
Savukārt par Dinamo skepse bija pamatota.... jo jau pirms tam kādus 2-3 pavasarus nobruka līdzīgi projekti par Rīga 2000 spēlēšanu KAL.

Neaizmirsti, ka tāds projekts kā Kuldīgas Venta pat komandu izveidoja un Potjomkina sādža sabruka tikai pēc 5-6 spēļu kārtām, kad izbeidzās nauda.

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nav komanda - nav spēlēs līmeņa.
neviens nesaka ka šodien ir. Tāda sajūta ka sāc kasīties kasīšanās pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:29, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es runāju par valsti, nevis klubu šajā gadījumā. Pat uz mūsu fona leiši izskatās mazi un niecīgi.
Bet runa ir par klubu nevis valstsvienību. Kā jau minēts arī tai otrā pusē hokejs ir pārnests uz vietām bez tradīcijām un tās teritorijas ir lielākas par Lietuvu

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:29, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Viņi savus 2 basketbola superklubus knapi sabīdija un Žalgirim joprojām ir pāris miljonu parādi. Te ir tikai viens jautājums vai tas Viļņas krieviņš tiešām ir atradis kādu Krievijas biznesmeni, kuram vajag atmazgāt miljonus Eiropas Savienībā... Bez tam kam tad Medvedjevs atņems KHL komandu Čehovas bandītiem vai nopelniem bagatajai Toljati?
Savukārt par Dinamo skepse bija pamatota.... jo jau pirms tam kādus 2-3 pavasarus nobruka līdzīgi projekti par Rīga 2000 spēlēšanu KAL.

Neaizmirsti, ka tāds projekts kā Kuldīgas Venta pat komandu izveidoja un Potjomkina sādža sabruka tikai pēc 5-6 spēļu kārtām, kad izbeidzās nauda.
atņemt var arī abiem - Čehovai nav kārtīgas halles un skatītāju, Lada vispār agonijā mocās... taču ir jau jau kandidāti uz viņu vietu arī vesela rinda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tādi paši secinājumi skanēja no Abraga,Kino un vēl .................... hokeja guru par RD. Pastarīši,Mēmie procenti,ka tas projekts ir tikai vērdi un bla bla bla.Manā skatījumā būs Vētra KHL labi,nebūs,arī labi . Protams,neviens nevar zināt,cik nopietna ir visa tā jezga ap Vētru un kas aiz tā stāv,lai varētu secināt par kluba $$$$ un perspektīvām.Bet ja tiek minēts jau datums,tad tomēr izskatās,ka tāds klubs būs.Dzīvosim redzēsim.
Ho, ho, ho. Mani šitajā neiepin. Nevienu sliktu vārdu neteicu par RD iespējām KHL. Vairāk jautājumi bija par finansiālo pusi, cik stabila ir tā.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 11:31, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Bet runa ir par klubu nevis valstsvienību. Kā jau minēts arī tai otrā pusē hokejs ir pārnests uz vietām bez tradīcijām un tās teritorijas ir lielākas par Lietuvu
ir starpība, vai pārmet no ASV uz ASV vai no Krievijas uz Lietuvu. Vienā gadījumā tas paliek tai paša tirgū, otrā - pilnīgi jaunā tirgū.

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Gan jau Leiši arī malā nestāv un ja viņiem nebūtu savu interešu,tad nekas tamlīdzīgs netiktu darīts.
nu pāris leišu jau aizsegam ir pievilkti, taču viņu intereses galīgi nav noteicošās šajā projektā.

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:33, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ir starpība, vai pārmet no ASV uz ASV vai no Krievijas uz Lietuvu. Vienā gadījumā tas paliek tai paša tirgū, otrā - pilnīgi jaunā tirgū.
Kāds tirgus? pats zini ka te ar tirgu mazs sakars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:36, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kāds tirgus? pats zini ka te ar tirgu mazs sakars
tad vispār tavs salīdzinājums par "...arī tai otrā pusē hokejs ir pārnests uz vietām bez tradīcijām" ir galīgi nevietā. Jo arī iemesli ir pilnīgi atšķirīgi.

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nevienam nekas nav jāatņem.Tie klubi ir bankroti.Ua Vētru vai bez tās,nākožgad nebūs vairs KHL. Viņiem jau šogad tur vietas nebija.
Tam nu es piekrītu. Pašu KHL interesēs vēl būtu nahrenizēt pāris klubus no KHL.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ir starpība, vai pārmet no ASV uz ASV vai no Krievijas uz Lietuvu. Vienā gadījumā tas paliek tai paša tirgū, otrā - pilnīgi jaunā tirgū.
Ja to var saukt par tirgu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:42, pirms 15 gadiem
Kāda jēga te cepties par to? Būs, nebūs... tad jau manīs, kad pavasaris pienāks.

Ja onkuļiem gribas pamētāties ar naudu un tēlot lielus vīrus hokejā - lai jau... ja viņiem kaut kas izdosies - būs vismaz iespēja redzēt labu hokeju kaimiņos un varbūt vēl kādam mūsu spēlētājam izdosies uzspēlēt KHL, ja neizdosies - nu neko, mums jau no tā sliktāk nepaliks

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tad vispār tavs salīdzinājums par "...arī tai otrā pusē hokejs ir pārnests uz vietām bez tradīcijām" ir galīgi nevietā. Jo arī iemesli ir pilnīgi atšķirīgi.
Un Tu domā ka pārcelšanās iemesls, ir būtiskākais faktors lai prognozētu komandas iespējamo meistarības līmeni? Jo par to vislaik bija runa....dīvaina loģika

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:44, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu nēsam jau Komunistu laikos un nēsam PSRS sastāvā,lai būtu tik mazi un nevarīgi. Sava daļā un teikšana šajā biznesā ir arī Leišiem. Un runājot par tiem tirgiem,ja saimnieks ir Krievs,tad noteikti Lietuvā viņš nopelnīs uz apmeklētājiem,jaunuma buma daudz vairāk,nekā Lada,kas ir pamatīga bremze,slogs uz KHL fona.
Lai nopelnītu, biļetēm jābūt vēl 2 tik dārgākām kā RD...

Laišlenda un hokejs vienkārši neiet kopā un tas degradē visu KHL tēlu (bet viņiem acīmredzot tas ir vienalga, kas lieku reizi liek apšaubīt, kādiem mērķiem ir domāts KHL).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:47, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu nēsam jau Komunistu laikos un nēsam PSRS sastāvā,lai būtu tik mazi un nevarīgi. Sava daļā un teikšana šajā biznesā ir arī Leišiem. Un runājot par tiem tirgiem,ja saimnieks ir Krievs,tad noteikti Lietuvā viņš nopelnīs uz apmeklētājiem,jaunuma buma daudz vairāk,nekā Lada,kas ir pamatīga bremze,slogs uz KHL fona.
pagaidām neizskatās, ka teikšana te būtu leišiem.
Otrkārt, KHL ieņēmumi no biļetēm ir stipri neliela daļa no komandas budžeta.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tam es tev arī piekrītu,un ja nāktu to nahirizēto vietā Vātra,AIK, aizmirzu to čehu komandas nosaukumu,būtu tikai pluss visai līgai.Maskava ar piemaskavu arī varētu paretināt klubus,jo skatītāju interese pileštā kurā dzīvo 5 seizes lielāks iedzīvotāju skaits kā visā Latvijā ir 0.Derētu Maskaviešus uz diētas nosēdināt,lai pabadojās,savādāk viņu interesi tik laikam spētu raisīt kāds NHL klubs kas atbrauktu uz kādu pirsezonas spēli.
nedomāju, ka AIK būs KHL.
Medvedevs tik skraida pa Eiropu un aktīvi presingo uz visiem, kam tiek klāt, lai spēlē KHL, taču pagaidām nopietnākais viņa "ieguvums" ir Vētra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:56, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tu laikam nesaprati mani,es nesaku,ka vētra palnīs ar zīmi + biznesā kopumā.Bet tas ka uz biļetēm,atribūtiku un ......... nopelnīs daudz vairāk par LADAU ir viennozīmīgi.
grūti teikt - nekur jau nav zvanīt, ka cilvēki nāktu uz Vētras spēlēm vairāk kā uz Ladas spēlēm....

  -1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:56, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tu laikam nesaprati mani,es nesaku,ka vētra palnīs ar zīmi + biznesā kopumā.Bet tas ka uz biļetēm,atribūtiku un ......... nopelnīs daudz vairāk par LADAU ir viennozīmīgi.
Nu es tiešām nezinu. Šī konkrētā spēle Viļņā drīzāk ir vērtējams kā izņēmuma gadījums (galu galā arī viņu Kasparaitis tur bija iesaistīts). Piemēram Latvijā kopumā dziļi vienaldzīgs ir volejbols. Ja tagad izveidotos Latvijā kaut kāds superklubs, kurš spēlētu nez kādā megalīgā, mana attieksme pret volejbolu nemainītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:58, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu es tiešām nezinu. Šī konkrētā spēle Viļņā drīzāk ir vērtējams kā izņēmuma gadījums (galu galā arī viņu Kasparaitis tur bija iesaistīts). Piemēram Latvijā kopumā dziļi vienaldzīgs ir volejbols. Ja tagad izveidotos Latvijā kaut kāds superklubs, kurš spēlētu nez kādā megalīgā, mana attieksme pret volejbolu nemainītos.
Kādreiz jau tāds klubs bija - Ventspils Nafta. Un spēlēja labi, ar panākumiem, arī skatītāji nāca diezgan daudz.

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:58, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pats tač labi zini, ka tepat Latvijā arī ir pilns ar tādiem, kuriem 15 gados prognozē bez maz vai garantētu Stenlija kausu un vietu Monreālas "Canadiens" pirmajā maiņā, bet kas no viņiem iznāk pēc gadiem 10, šķiet, arī nav jāstāsta.
Nu labi, labi viena lieta ir ko Ivčenko vai Cicurskis stāsta sponsoriem un vecākiem, bet par draftu lasīju kaut kādā viņa dzīves aprakstā šovasar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 12:04, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Varēji vēl ar Kriketu salīdzināt. Visu cieņu volejbolam ,bet tas nav tas piemērs salīdzinājumam.
labi, ņemsim par piemēru sporta veidu, kas Eiropā ir vismaz vienā līmenī popularitātes ziņā ar hokeju - handbolu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 12:05, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Varēji vēl ar Kriketu salīdzināt. Visu cieņu volejbolam ,bet tas nav tas piemērs salīdzinājumam.
Kapēc. Eiropā tas ir samērā populārs noteikti populārāks par hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-08 12:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: AIK lietā lielākais klupšanas akmens ir viņu federācija,kas ir pret AIK pievienošanos KHL. Bet kas zina varbūt $$$$ un cilvēku alkatība var to lietu palaist citā gultnē .Es jau gan gribētu redzēt kādu Zviedru ,Somu,Čehu klubi KHL. Būtu daudz interesantāk,no skatītāja puses.
AIK lielākais klupšanas akmens ir nauda - respektīvi, pašu akcionāri, kuri jau tā pēdējos gadus investē milzu naudu klubā, lai segtu zaudējumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja