Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" otrā pārbaude pirms septītās sezonas

"Dinamo" otrā pārbaude pirms septītās sezonas
Foto: dinamoriga.eu

Rīgas "Dinamo" hokejisti šovakar, plkst. 18.30 Tukumā aizvadīs otro pirmssezonas pārbaudes spēli, tiekoties ar citu KHL komandu Novosibirskas "Sibir".

"Dinamo" komanda šī vakara spēli aizvadīs šādā sastāvā:
Vārtsargi: #31 Edgars Masaļskis (#36 Jakubs Sedlāčeks);
Aizsargi: #9 Krišjānis Rēdlihs – #38 Ēriks Ševčenko, #5 Čejs Genovejs - #80 Georgijs Pujacs, #44 Oskars Cibuļskis – #11 Kristaps Sotnieks, #27 Mārtiņš Porejs;
Uzbrucēji: #90 Lauris Dārziņš - #24 Pjotrs Ščastļivijs – #19 Miķelis Rēdlihs, #81 Marcels Hosa – #55 Vladimirs Rūžička – #87 Gints Meija, #71 Roberts Bukarts - #25 Andris Džeriņš - #70 Miks Indrašis, #77 Kaspars Saulietis – #96 Māris Bičevskis - #47 Mārtiņš Cipulis.

Sestdien abas komandas "Inbox.lv" ledus hallē Piņķos aizvadīs vēl vienu savstarpējo maču. Bet līdz sezonas sākumam rīdzinieki vēl piedalīsies divos turnīros - Ufā un Rīgā (Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņa).

Atgādinām, ka pirmajā pirmssezonas pārbaudes spēlē 1. augustā "Dinamo" hokejisti ar 0:3 atzina Krievijas Augstākās līgas (VHL) komandas Ņeftekamskas "Toros" pārākumu.

Maču pret "Toros" rīdzinieki aizvadīja šādā sastāvā: Jakubs Sedlāčeks (Nils Grīnfogels); Krišjānis Rēdlihs - Ralfs Grīnbergs, Kristaps Sotnieks - Ēriks Ševčenko, Oskars Cibuļskis - Edmunds Augstkalns, Haralds Neimanis - Mārtiņš Porejs; Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Miķelis Rēdlihs, Nikolajs Jeļisējevs - Vladimirs Ružička - Miks Indrašis, Juris Upītis - Rodrigo Ābols - Gunārs Skvorcovs, Jānis Ozoliņš - Artūrs Ozoliņš - Linards Mazurs-Mago.

Paredzams, ka šovakar pirmo maču "Dinamo" kreklā aizvadīs jaunais kanādiešu leģionārs - aizsargs Čejs Genovejs.

Pirmdien kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis norādīja, ka joprojām norit darbs pie līgumu parakstīšanas ar jaunajiem komandas atbalstītājiem, taču arī neslēpa, ka šobrīd bažas rada politiskā situācija, kas saistīta ar notikumiem Ukrainā.

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
1. augusts18:00LiepājaŅeftekamskas "Toros"0:3
8. augusts18:30TukumsNovosibirskas "Sibir"
9. augusts17:00PiņķiNovosibirskas "Sibir"
14. augusts16;00UfaUfas "Salavat Yulaev"
15. augusts12:00UfaMitišču "Atlant"
16. augusts10:00UfaMagņitogorskas "Metallurg"
17. augusts10:00UfaSanktpēterburgas SKA
26. augusts19:30RīgaMinskas "Dinamo"
27. augusts19:30RīgaKazaņas "Ak Bars"
29. augusts19:30RīgaJaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts17:00RīgaSpēle par vietu

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  -4 [+] [-]

, 2014-08-08 10:47, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: parādi sertifikātu kas dod tiesības noteikt diagnozi.
par hokeju interesējos sen kopš sevi atceros un nemēģinu piebāzt galvu ir visādām tur blakus parādībām.
tādi kā jūs apaudzē šo sporta veidu ar visādām politiskām dumībām.
Politiska dumība, īpaši pašreizējos apstākļos, ir RD spēlēšana Krievijas čempionātā.

Sevišķi tupiem fanotājiem par KHL par notikušo 2010. gada decembrī
Vēlreiz atgādinu:
Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers vizītes laikā Krievijas premjeram Vladimiram Putinam uzdāvināja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kreklu.
bla, bla, bla
Savukārt Putins piebilda, ka KHL ir praktiski viņa projekts un septīto numuru nosauca par laimīgu

     [+] [-]

, 2014-08-08 10:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Zinu daudzus bērnus , kuri ļoti labi prot nosaukt DR spēlētājus, to nummurus.
Droši vien tā viņiem ir vienīgā iespēja nopelnīt labu atzīmi pie Tevis

     [+] [-]

, 2014-08-08 10:54, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Politiska dumība, īpaši pašreizējos apstākļos, ir RD spēlēšana Krievijas čempionātā.

Sevišķi tupiem fanotājiem par KHL par notikušo 2010. gada decembrī
Vēlreiz atgādinu:
Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers vizītes laikā Krievijas premjeram Vladimiram Putinam uzdāvināja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kreklu.
bla, bla, bla
Savukārt Putins piebilda, ka KHL ir praktiski viņa projekts un septīto numuru nosauca par laimīgu
Vaira - Vīķe Freiberga uzdāvināja Putinam grāmatu "Latvijas vēsture". Tieši tāda man mājās stāv arī grāmatu plauktā. Vai man tagad šī grāmata ir jāmet ārā?
Būs jāpameklē vai tikai Putinam nav uzdāvināts arī kāds NHL kluba krekls. Drīzāk jau ir, tad būs jāraksta tā NHL kluba faniem, lai boikotē savu klubu, jo Putinam ir šis krekls.
Varēji uzrakstīt , kas vēl Putinam ir uzdāvināts, lai mēs tie pareizie latvieši varētu visu izmest no mājas kas ir Putinam.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 10:58, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Politiska dumība, īpaši pašreizējos apstākļos, ir RD spēlēšana Krievijas čempionātā.

Sevišķi tupiem fanotājiem par KHL par notikušo 2010. gada decembrī
Vēlreiz atgādinu:
Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers vizītes laikā Krievijas premjeram Vladimiram Putinam uzdāvināja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kreklu.
bla, bla, bla
Savukārt Putins piebilda, ka KHL ir praktiski viņa projekts un septīto numuru nosauca par laimīgu
tak skrien ar galvu pret sienu, tāpat nav ko zaudēt.
izskatās ka pašu kāda "maigā"vara paņēmusi priekšā.
Ivars solīja paaugstinājumu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 11:11, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Politiska dumība, īpaši pašreizējos apstākļos, ir RD spēlēšana Krievijas čempionātā.

Sevišķi tupiem fanotājiem par KHL par notikušo 2010. gada decembrī
Vēlreiz atgādinu:
Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers vizītes laikā Krievijas premjeram Vladimiram Putinam uzdāvināja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kreklu.
bla, bla, bla
Savukārt Putins piebilda, ka KHL ir praktiski viņa projekts un septīto numuru nosauca par laimīgu
Politiķi daudz ko runā, bet tam visam nevajag pievērst nopietnu uzmanību.
Visās aptaujās kas veiktas Krievijā, BLR parādās kā draudzīgākā valsts, kad tiekas abu valstu vadītāji, savstarpēji komplimenti birst kā no pārpilnības raga, bet kā stāsta bijušie kremļa polittehnologi, Putins ar Baķku, neieredzot viens otru ne acu galā. Ja Putins to izrāda, salīdzinoši reti tiekties ar Lukašenko un visādām pasūtijuma filmiņām NTV kanālā par BLR vadītāju, tad Luka pēdējā laikā nekautrējoties ar visādiem politiskiem soļiem, Vovam rāda vidējo pirkstu.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 11:17, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Kāpēc vēlēt sliktu spēlētājiem? Viņi dara savu darbu.
Krievu džeki, kas notrieca civilo lidmašīnu, arī darīja savu darbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 11:23, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāds vispār sakars ar basketbolu? Es kaut kur pieminēju kaut kādu basketbolu? Ja tu iepin basīti, tad es, piemēram, VEF sakarā esmu par visiem 200%, lai izstājas no VTB, lai kā arī es būtu par to,ka vajadzīgas laba līmeņa spēles, jo ir daudz svarīgākas vērtības dzīvē par šīm pāris laba līmeņa spēlem. Bet, kas baida jūs dinamo fanus ir tas, ka nav jau alternatīvas. Neviens jau nesaka, ka hokejs ir slikts, vai ka spēlētāji slikti, runa ir par ideoloģiju. Sākumā vecīt es pats lēkāju priekos ar alu un čipsiem pie rokas, kad Ņiživijs ar kāju izspēra ripu no zonas un Hartigans ielika banku pret Maskavas dinamo playoff spēlē Arēnā. Man pašam skudras skrēja, kad laukumā iznāca Fīniksas kojoti Arēnā Rīga. Laika gaitā man pašak bišku apnika... Un tad es vēl neaizdomājos par šī projekta patieso jēgu. Un vispār tas kas šobrīd notiek un zinot to visu apakšu, kāpēc tas vispār te Latvijā notiek, un kāpēc tiek uzturēts, cilvēks sāk aizdomāties. Man pašam ir draugi, kas skatās dinamo un zin, ka man tas nepatīk. Tāpat mēs esam čomi. Bet jau pēdējā laikā arī viņi vairs par to hokeju un dinamo nerunā tā kā pirmajās 2-3 sezonās, nav tas, ka katru reizi satiecies un runā tikai par hokeju. Tagad ir tā, ai ir spēle nu paskatīsies.

P.s. Hokejs man vienmēr ir paticis! Vienmēr! Palasi manus komentārus kaut vai pie rakstiem, kad izlase spēlēja Sočos, Vankūverā...būsi izbrīnīts.
Tā nav interese par sporta veidu, ja skatās tikai OS un PČ, vai NHL.
Man mīļākais sporta veids ir biatlons un man tur interesē viss sākot ar OS, PČ un pasaules kausu līdz Eiropas čempionātam junioru čempionātam, vasaras biatlonam, interesē biatlonā jebkuras valsts nacionālais čempionāts, varu skatīties jebkura līmeņa sacensības biatlonā. Pats nekad neesmu nodarbojies ar šo sporta veidu un arī paziņas nav. Vienkārši ļoti patīk tieši šis sporta veids. Ja skatās tikai augstākā līmeņa sacensības, kādreiz kādu latvieti kādā sporta veidā, tad es to nesauktu par nopietnu interesi par šo sporta veidu (tā es skatos basketbolu)
Kad izveidoja DR , uzreiz aizdomājos kāpēc krievi dod naudu, jo mūsdienās neviens neko tāpat neaizdod. Protams k ir kaut kādi uzdevumi DR vadībai no krievu puses, kaut kādas intereses. Par to jau bija skaidrs uzreiz ka krieviem ir izdevīgi , ka Ltvijas klubs spēlēs KHL.
Viss ir atkarīgs no cilvēka un nevar ietekmēt, noskaņot , mainīt cilvēka domāšanu , ja viņš pats to nevēlas. Man uzreiz bija skaidrs, ka DR dēļ jau nu nepalikšu prokrievisks, drīzāk otrādi. Cits saka, ka ejot uz spēlēm atvalsta Savicki, bet ejot uz spēlēm mēs atbalstam arī mūsu Latvijas hokejistus, kas var spēlēt mājās, dzīvot ar ģimeni mājās. DR dod pozitīvas emocijas un labu atpūtas vakaru pēc kura ir vēl lielāka enerģija un patika strādāt.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 11:24, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ģināmo spēļu apmeklētāji:
40% spiedzēji
40% iet aizliet mūli/spēlei līdzi neseko
18% iet modes pēc/no hoheja sajēga maza
2% tiešām saprot kko no hokeja
Esmu gājis uz Arēnu gan tīri hokeju skatīties, gan dažas reizes hokeja fonā stikt kādu sen neredzētu čomu, iedzert ar viņu alu. Vienu gan teikšu, ir baigi jāpiepūlas, lai tīri spēles laikā pielietu mūli, tad jādzer pirms un/vai pēc tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 11:39, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: PERFEKTI !
Ja jau viņi tādi ir, ko tad žēlojies ka viņi neejot uz basi, priekš kam Tev tādi vajadzīgi!
Vienkārši skaudīgs esi?

     [+] [-]

, 2014-08-08 11:40, pirms 10 gadiem
Kaut kur var redzēt Sibir sastāvu šajai spēlei?
Ja būs gabdrīz visi labākie, tad droši var krāmēt uz Sibir toto, 2,6 kofs pagaidām!

     [+] [-]

, 2014-08-08 11:53, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Droši vien tā viņiem ir vienīgā iespēja nopelnīt labu atzīmi pie Tevis

Bez komentāriem.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 11:54, pirms 10 gadiem
Jā! Beidzot vīri, beidzot! Es esmu sajūsmā, ka BEIDZOT man atkal būs iespēja vērot DINAMO RĪGA spēli, mūsu varoņiem uz ledus ir jāpierāda, ka zaudējums pret Toros bija tikai nejaušība, es ticu ka Arča ar Sašu pēc šis spēles kārtīgi sadeva visiem pa mizu, varbūt pats Raiča ienāca ģērbtuvē (heehehe)

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 11:57, pirms 10 gadiem
Visa ģimene šodien paņēmām brīvu, sieva jau tagad cep pīrādziņus ar ko cienāt visus viesus kas nāks pie mums skatīties šo spēli, pats atveldzējos dzerot lielisko ''Vanaga STIPRAIS'' Šodien ir jābūt gataviem kā vanagam pacelties gaisā un atbalstīt savu komandu!!!
DINAMO, DINAMO RĪGA
DINAMO, DINAMO RĪGA
DINAMO, DINAMO RĪGA

     [+] [-]

, 2014-08-08 11:58, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vaira - Vīķe Freiberga uzdāvināja Putinam grāmatu "Latvijas vēsture". Tieši tāda man mājās stāv arī grāmatu plauktā. Vai man tagad šī grāmata ir jāmet ārā?
Būs jāpameklē vai tikai Putinam nav uzdāvināts arī kāds NHL kluba krekls. Drīzāk jau ir, tad būs jāraksta tā NHL kluba faniem, lai boikotē savu klubu, jo Putinam ir šis krekls.
Varēji uzrakstīt , kas vēl Putinam ir uzdāvināts, lai mēs tie pareizie latvieši varētu visu izmest no mājas kas ir Putinam.
Pričom tur dāvanas, var redzēt, ka pilnīgi nerubī fišku - te svarīgākie ir Putina atbildes vārdi, kuros tā arī laikam nespēj iebraukt

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 12:00, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Krievu džeki, kas notrieca civilo lidmašīnu, arī darīja savu darbu?
Terorisms, atšķirībā no hokeja spēlēšanas, ir krimināli sodāma darbība.
Nedomāju, ka šis salīdzinājums ir korekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 12:37, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Kaut kur var redzēt Sibir sastāvu šajai spēlei?
Ja būs gabdrīz visi labākie, tad droši var krāmēt uz Sibir toto, 2,6 kofs pagaidām!
nav tik zvērīgi, kā pret Toros, bet moš i iziet.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 12:38, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Terorisms, atšķirībā no hokeja spēlēšanas, ir krimināli sodāma darbība.
Nedomāju, ka šis salīdzinājums ir korekts.
Kādēļ tad nav?
Gan Dinamo čaļi, gan raķešu sistēmas apkalpe tiek finansēti no "viena un tā paša naudasmaka", arī mērķi abu objektu darbībām ir līdzīgi. Vienīgais, ka karavīriem gadījās "neliels misēklis", bet lielos vilcienos tas ir viens un tas pats!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 13:06, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: njā pilnīgs tupenis tu esi.
Tik nesaprotu vai Ģjinamo tev acis aizzombējis, vai pa dzīvi tāds
Būtu ļoti jauki , ja Tu tāds supergudrs būdams paskaidrotu, ko sliktu nodara DR man un valstij. Bet tā konkrēti pa punktiem. Nu pacenties, gan jau varēsi izdomāt. Pakustini smadzenes un varbūt vēl kaut ko jaunu , nebijušu izdomāsi.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 13:09, pirms 10 gadiem
Šodien sastāvs jau ir daudz pieklājīgāks nekā pret Toros. Tik un tā spriest kaut ko konkrēti par komandu spēku arī pēc šīm spēlēm nav iespējams, jo nezinām kādā kondīcijā esam mēs kādā Sibir. Fiziskās kondīcijas var būt stipri atšķirīgas, fiziskā bedre varētu būt abiem klubiem pēc smagiem treniņiem.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-08 13:21, pirms 10 gadiem
Kādēļ tad nav? Gan Dinamo čaļi, gan raķešu sistēmas apkalpe tiek finansēti no "viena un tā paša naudasmaka", arī mērķi abu objektu darbībām ir līdzīgi. Vienīgais, ka karavīriem gadījās "neliels misēklis", bet lielos vilcienos tas ir viens un tas pats!

Kad to varēs ieskaidrot "pedagogam"?
Ārprāts, nabaga bērni kurus viņš māca!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 13:33, pirms 10 gadiem
scores rakstīja: Kādēļ tad nav? Gan Dinamo čaļi, gan raķešu sistēmas apkalpe tiek finansēti no "viena un tā paša naudasmaka", arī mērķi abu objektu darbībām ir līdzīgi. Vienīgais, ka karavīriem gadījās "neliels misēklis", bet lielos vilcienos tas ir viens un tas pats!

Kad to varēs ieskaidrot "pedagogam"?
Ārprāts, nabaga bērni kurus viņš māca!
Par finansējumu Tev pilnībā piekrītu. Mērķi ir līdzīgi, metodes katrā valstī savādākas (domāju Latvijā un Ukrainā). Via mērķi realizēsies atkarīgs no mums pašiem. Tās metodes , kuras izmanto krievi Latvijā nedarbosies , ja mūsu tautai būs stingrs mugurkauls un nepakļaujas iespaidošanai. Man DR un KHL vēl vairāk pārliecina līdz pēdējam cīnīties par mūsu valsti, noteikti jāpalielina aizsardzības budžets, NATO klātbūtnei jābūt regulāri, sankcijas pret Krieviju jāpastiprina, gan ekonomiskās, gan arī pret konkrētiem cilvēkiem. Un vēlreiz jautāju ko man DR ir nodarījusi sliktu ar manu domāšanas veidu, ja es ar visām rokām, kājām, ķepām utt. esmu par spiediena turpināšanu pret Krieviju un uzskatu Krieviju par nopietnu draudu pasaulei. Ja krievi diod naudu mūsu hokejam - ļoti labi, izmantojam un cīnamies pret viņiem.

     [+] [-]

, 2014-08-08 13:46, pirms 10 gadiem
scores rakstīja: Kādēļ tad nav? Gan Dinamo čaļi, gan raķešu sistēmas apkalpe tiek finansēti no "viena un tā paša naudasmaka", arī mērķi abu objektu darbībām ir līdzīgi. Vienīgais, ka karavīriem gadījās "neliels misēklis", bet lielos vilcienos tas ir viens un tas pats!

Kad to varēs ieskaidrot "pedagogam"?
Ārprāts, nabaga bērni kurus viņš māca!
Uzmanīgāk apsaukā kādu par demagogu, tā var tālu aizfantazēties.
Tik pat labi var teikt, RD atņem, iznieko krievu naudu ko varēja izmantot teroristu finansēšanai, bet mēs paši lietojot viņu gāzi, benzīnu, dodam naudu ukraiņu slepkavu algošanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 13:48, pirms 10 gadiem
Tavu domu sapratu- nauda nesmird! , jeb galvenais lai tik būtu piķis, no kurienes un kā dabūts tas po!
Gan jau kādreiz Tev arī tas pieleks!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 13:50, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Par finansējumu Tev pilnībā piekrītu. Mērķi ir līdzīgi, metodes katrā valstī savādākas (domāju Latvijā un Ukrainā). Via mērķi realizēsies atkarīgs no mums pašiem. Tās metodes , kuras izmanto krievi Latvijā nedarbosies , ja mūsu tautai būs stingrs mugurkauls un nepakļaujas iespaidošanai. Man DR un KHL vēl vairāk pārliecina līdz pēdējam cīnīties par mūsu valsti, noteikti jāpalielina aizsardzības budžets, NATO klātbūtnei jābūt regulāri, sankcijas pret Krieviju jāpastiprina, gan ekonomiskās, gan arī pret konkrētiem cilvēkiem. Un vēlreiz jautāju ko man DR ir nodarījusi sliktu ar manu domāšanas veidu, ja es ar visām rokām, kājām, ķepām utt. esmu par spiediena turpināšanu pret Krieviju un uzskatu Krieviju par nopietnu draudu pasaulei. Ja krievi diod naudu mūsu hokejam - ļoti labi, izmantojam un cīnamies pret viņiem.
Cīņā par mūsu valsti vajag apbruņot arī Dinamo hokejistus, uzbrucējiem mašinpistoles, aizsargiem var dot automātus, vārtsargam bazuka plecos. Otrās šķiras legi kā Rūžička vajag apkarināt ar tām pašnāvnieku jostām un ik pa laikam iesūtīt diversiju veikšanai pretinieku teritorijā. Pēc tam gan jāpērk jaun rūžička, bet Normunds šamos iepērk kaudzēm pa lēto. Hossu gan ar snaipereni jāaprīko. Cerams ka NATO šo visu nosponsorēs, ja reiz Juris naudu nevar dabūt.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 13:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Par finansējumu Tev pilnībā piekrītu. Mērķi ir līdzīgi, metodes katrā valstī savādākas (domāju Latvijā un Ukrainā). Via mērķi realizēsies atkarīgs no mums pašiem. Tās metodes , kuras izmanto krievi Latvijā nedarbosies , ja mūsu tautai būs stingrs mugurkauls un nepakļaujas iespaidošanai. Man DR un KHL vēl vairāk pārliecina līdz pēdējam cīnīties par mūsu valsti, noteikti jāpalielina aizsardzības budžets, NATO klātbūtnei jābūt regulāri, sankcijas pret Krieviju jāpastiprina, gan ekonomiskās, gan arī pret konkrētiem cilvēkiem. Un vēlreiz jautāju ko man DR ir nodarījusi sliktu ar manu domāšanas veidu, ja es ar visām rokām, kājām, ķepām utt. esmu par spiediena turpināšanu pret Krieviju un uzskatu Krieviju par nopietnu draudu pasaulei. Ja krievi diod naudu mūsu hokejam - ļoti labi, izmantojam un cīnamies pret viņiem.
Skatoties krievijas komandas ģinamo spēles tu savā būtībā esi divkosis. Tu cel reitingus, nedod dievs, ej uz arēnu, pērc biļetes un dod savu ieguldījumu ģinamas budžetam!
Kamēr tu sagaidīsi mirkli, kad tev personīgi kāds "nodarīs sliktu", jau būs par vēlu un tu neko vairs nevarēsi padarīt. Tagad Tev ir iespēja ģinamo spēles neskatīties un dot savu ieguldījumu parādot savu attieksmi. Iedomājies, kāds krieviem būtu kolosāls "stienis", ja viņi tomēr atrod piķi priekš ģinamo, bet letiņi "uzliek leknu mīksto" un uz arēnu vairs neiet un spēles neskatās! Domā un esi atbildīgs!

  +3 [+] [-]

, 2014-08-08 13:54, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Kādēļ tad nav?
Gan Dinamo čaļi, gan raķešu sistēmas apkalpe tiek finansēti no "viena un tā paša naudasmaka", arī mērķi abu objektu darbībām ir līdzīgi. Vienīgais, ka karavīriem gadījās "neliels misēklis", bet lielos vilcienos tas ir viens un tas pats!
Pirmkārt, es tos nesauktu par karavīriem. Tie ir teroristi.

Otrkārt, es joprojām neredzu iemeslu vēlēt Latvijas hokejistiem sliktu. Liela daļa no viņiem spēlē arī mūsu valsts izlasē. Teikt, ka tagad viņi ir sliktie, bet pavasarī paliek par labajiem, būtu kaut kā divkosīgi.

Mani personīgi interesē Latvijas hokejs kopumā, gan RD, gan pieaugušo izlase, gan U-izlases, gan Latvijas čempionāts, gan arī atsevišķas amatieru sacensības. Es neredzu iemeslu lamāt mūsu spēlētājus tāpēc, ka man nepatīk kāda kluba vadība un īpašnieki.

P.S. naudu par RD spēļu skatīšanos nemaksāju principā

     [+] [-]

, 2014-08-08 14:00, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Cīņā par mūsu valsti vajag apbruņot arī Dinamo hokejistus, uzbrucējiem mašinpistoles, aizsargiem var dot automātus, vārtsargam bazuka plecos. Otrās šķiras legi kā Rūžička vajag apkarināt ar tām pašnāvnieku jostām un ik pa laikam iesūtīt diversiju veikšanai pretinieku teritorijā. Pēc tam gan jāpērk jaun rūžička, bet Normunds šamos iepērk kaudzēm pa lēto. Hossu gan ar snaipereni jāaprīko. Cerams ka NATO šo visu nosponsorēs, ja reiz Juris naudu nevar dabūt.
šitā uzjautrinoties par pedagogu, vēl dabūsim nākošo Latvijas pelši vai vosu

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 14:03, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Skatoties krievijas komandas ģinamo spēles tu savā būtībā esi divkosis. Tu cel reitingus, nedod dievs, ej uz arēnu, pērc biļetes un dod savu ieguldījumu ģinamas budžetam!
Kamēr tu sagaidīsi mirkli, kad tev personīgi kāds "nodarīs sliktu", jau būs par vēlu un tu neko vairs nevarēsi padarīt. Tagad Tev ir iespēja ģinamo spēles neskatīties un dot savu ieguldījumu parādot savu attieksmi. Iedomājies, kāds krieviem būtu kolosāls "stienis", ja viņi tomēr atrod piķi priekš ģinamo, bet letiņi "uzliek leknu mīksto" un uz arēnu vairs neiet un spēles neskatās! Domā un esi atbildīgs!
Un pie šī visa vēl viena piebilde. Arī šeit rakstot komentārus cel komandas reitingu. Ne par vienu komandu nav tādas diskusijas kā par DR. Ja tauta par DR diskutēs mazāk arī būs vēl viens liels pluss priekš Latvijas valsts glābšanas. Es domāju atbalstīt savu valsti nepērkot Laimas un Rīgas piena kombināta produkciju. Un vēl jācīnās , lai Latvijā likvidētu visus uzņēmumus kur pie vadības ir kāds no Saskaņas centra.
Priekšlikums Latvijā veidojam tuksnesi kur it nekā nav un tad mēs būsim krieviem neinteresanti, bet mēs latvieši priecāsimies mums nekā nav, mūs neviens neiekaros. Jo lielāks nabags , jo drošāk dzīvot. Tu man atvēri acis, es tagad domāju neiet uz teātriem , koncertiem un kino, ja nu tur kāds krievs nomaskējies un es ar savu biļeti viņu atbalstu.
Bet ko lai dara ar tiem latviešiem kas mums nepatīk- Šleseru, Kalvīti utt. Arī tie taču mums nepatīk. Kā lai neatbalstu viņu biznesu un ir diezgan prokrieviski (īpaši Šlesers, pareizi Sudraba arī tāda palikusi).
Labāk neiet ārā no mājas, tā kaut ko nopērkot vai apmeklējot varu netīšām kādu prokrievisko cilvēciņu atbalstīt.

     [+] [-]

, 2014-08-08 14:04, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Pirmkārt, es tos nesauktu par karavīriem. Tie ir teroristi.

Otrkārt, es joprojām neredzu iemeslu vēlēt Latvijas hokejistiem sliktu. Liela daļa no viņiem spēlē arī mūsu valsts izlasē. Teikt, ka tagad viņi ir sliktie, bet pavasarī paliek par labajiem, būtu kaut kā divkosīgi.

Mani personīgi interesē Latvijas hokejs kopumā, gan RD, gan pieaugušo izlase, gan U-izlases, gan Latvijas čempionāts, gan arī atsevišķas amatieru sacensības. Es neredzu iemeslu lamāt mūsu spēlētājus tāpēc, ka man nepatīk kāda kluba vadība un īpašnieki.

P.S. naudu par RD spēļu skatīšanos nemaksāju principā
Tie IR krievijas karavīri, bandīti tikai lasa čaulītes un piesedz perimetru. Rīkoties ar raķešu sistēmu nav tik primitīvi kā šaut ar kalašņikovu, nav šaubu, ka algotņiem/bandītiem nav vajadzīgo iemaņu, nemaz nerunājot par pašu raķešu sistēmu.

Uzskatu, ka neviens ģinamas hokejists pēc līguma parakstīšanas vairs nav jāaicina uz izlasi, bet tas jau ir cits stāsts...