Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Medvedevs: ''Joprojām ceram uz Kovaļčuku''

Medvedevs: ''Joprojām ceram uz Kovaļčuku''
KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs
Foto: www.khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) un Sanktpēterburgas ''SKA'' prezidents Aleksandrs Medvedevs apgalvojis, ka Jevgēņija Nabokova pievienošanās komandai ir notikums Krievijas hokejā un ka viņš vēl nav atmetis cerības iegūt arī Iļju Kovaļčuku.

Jau ziņojām, ka Sanktpēterburgas ''SKA'' panākusi vienošanos ar bijušo Sanhosē ''Sharks'' vārtsargu Jevgēņiju Nabokovu, noslēdzot līgumu ar hokejistu uz četriem gadiem.

KHL un Sanktpēterburgas ''SKA'' prezidents Aleksandrs Medvedevs atklājis, ka tas ir liels notikums Krievijas hokejā: ''Vakar saņēmām vienu parakstītu Nabokova līguma eksemplāru. Viņa pārnākšana uz KHL nav tikai liels notikums ''SKA'', bet arī visam Krievijas hokejam. Atceramies, cik labi viņš spēlēja 2009.gada pasaules čempionātā Krievijas izlases sastāvā. Esmu pārliecināts, ka arī tagad Jevgēņijs būs galvenais kandidāts uz pirmā vārtsarga statusu Krievijas izlasē. Panācām vienošanos līdz olimpiskā cikla beigām un ceram, ka Jevgēņijs pārstāvēs Krievijas izlasi Sočos.''

Tāpat Medvedevs apgalvojis, ka joprojām nav atmetis cerības iegūt Iļju Kovaļčuku: ''Tiks organizēta speciāla preses konference par godu Nabokova atgriešanās Krievijā. Ceram, ka šajā konferencē būs divi, nevis viens hokejists. Cīņa par Iļju Kovaļčuku ir ļoti nopietna. ''Devils'' ļoti vēlas turpināt sadarbību ar viņu. Ne velti ''Devils'' ģenerālmenedžeris nav vēl bijis pludmalē. Arī es vēl neesmu bijis atvaļinājumā.''

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

 +14 [+] [-]

, 2010-07-07 21:33, pirms 14 gadiem
Starp citu Lebruns no ESPN ziņo ka LA Kings atsākuši sarunas ar Koviju...

 +17 [+] [-]

, 2010-07-07 21:38, pirms 14 gadiem
Nu malacis lāčuks, bet Kovi jau laikam tomēr vēl uz dzimteni nedosies(pagaidām) , vēl Stenliju grib dabūt, tad ar par olimpiādi domās.

 +16 [+] [-]

, 2010-07-07 21:38, pirms 14 gadiem
Ja arī Kovaļčuks pārnāks uz KHL, nekas tur no viņa nebūs. Nonīks un pēc pāris gadiem nevienam nebūs vajadzīgs... arī tagad nav ( NHL ) - par daudz grib, bet par maz grib ieguldīt pats.

 +59 [+] [-]

, 2010-07-07 21:47, pirms 14 gadiem
stodar rakstīja: Ja arī Kovaļčuks pārnāks uz KHL, nekas tur no viņa nebūs. Nonīks un pēc pāris gadiem nevienam nebūs vajadzīgs... arī tagad nav ( NHL ) - par daudz grib, bet par maz grib ieguldīt pats.
KHL nav tik slikta līga lai pazaudētu tādu skilu! un vārtus vins metiis taa vai taa

 +14 [+] [-]

, 2010-07-07 22:03, pirms 14 gadiem
hecs rakstīja: Nu malacis lāčuks, bet Kovi jau laikam tomēr vēl uz dzimteni nedosies(pagaidām) , vēl Stenliju grib dabūt, tad ar par olimpiādi domās.
Man jua liekās, ka Olimpiskais zelts ir svarigaks par stenlija kausu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-07 22:09, pirms 14 gadiem
Nobokovs paraksta 4 gadu liigumu ar SKA - nhl.com: Reports: Nabokov to Russia - NHL Free Agency 2010

 +16 [+] [-]

, 2010-07-07 22:15, pirms 14 gadiem
arturs92 rakstīja: Man jua liekās, ka Olimpiskais zelts ir svarigaks par stenlija kausu
Tās ir divas dažādas kategorijas - klubu turnīrs, kurā spēlē liela daļa no pasaules labākajiem hokejistiem (Stenlija kauss) un valstu čempionāts, kurā spēlē labāko hokeja valstu komandas (Olimpiskās spēles).

Man gan liekas, ka vidējais līmenis NHL rīkotajā turnīrā būtu augstāks, komandu un spēļu ir vairāk, līdz ar to pie kausa tikt ir grūtāk, līdz ar to var pieņemt, ka Stenlija kausa ieguvēja tituls ir vismaz ne mazāk nozīmīgs kā OS zelta medaļas ieguvēja tituls, ja ne nozīmīgāks (prestižāks).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-07-07 22:31, pirms 14 gadiem
Lainu ko bet pāriet no NHL uz KHL...
Ja es būtu spēlētājs, es noteikti censtos spēlēt NHL līdz brīdim, kamēr mani tur nevienam nevajadzētu, nevis, skrietu pakaļ lielajam piķim Krievijā...
Kovi vietā paliktu amerikā...
Izskatās, ka Nobokovs vairs nespēj spēlēt NHL, ka jau brauc uz Krieviju....
Un KHL līmenis reāli iesūkā salīdzinājumā ar NHL...

  +5 [+] [-]

, 2010-07-07 22:40, pirms 14 gadiem
Visi, kuri domā, ka KHL ir ahujenā līga, smagi maldās...
Personīgi domāju, ka jebkura NHL komanda ir spēcīgāka par spēcīgā gala KHL komandu...
Piekrītu par to, ka NHL nav vājais gals vai stiprais gals, kā tas ir Krievijā. Vias NHL spēlējošās komandas ir līmenī...
Personīgi domāju, ka NHL neko nezaudēs palaižot šos divus uz Krieviju...
Līmenis amerikā no tā nemainīsies, jo spēle ir skaistāka arī bez visām Krievijas zvaigznēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 22:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: NHL ir komandas,kur vienā komandā spēlē Hītlijs,Torntons,Marlo,Krozbijs,Iginla,Neš utt,vai Ovi,Kovi,Malkins,Dacuks utt ?
Vidējā līmeņa mērītaj
Top 7 parstavētās komandas ir daudz stiprākas par jebkuru NHL komandu.
Runājot par prestižu,tad tās ir nesalīdzināmas lietas,izlase un klubs.
Un katram tas prestižs ir dažāds. Ja prasīt Eiropietim,Krievam,tad lielako ties spēlētāji minētu OS. Cita lieta Z-Amerikāņi.
Hītlijs, Torntons un Marlo spēlē vienā komandā.
Par to vai jebkura TOP7 komanda ir daudz spēcīgāka par NHL komandu ĻOTI šaubos (tas vispār ir ĻOTI atkarīgs no komandām, kuras salīdzina, dažām TOP7 komandām var sanākt arī neslikti aplauzieni), bez tam tai pašā OS ir vairāk kā 7 komandas un var izvirzīt pieņēmumu, ka jebkura NHL komanda ir krietni pārāka par atlikušajām 5 komandām (un tas ir tuvāk patiesībai nekā tēze par pirmajām 7 komandām).

Un 7 spēles sezonas vidū starp 12 komandām nav viens un tas pats kas 30 komandu 82 regsezonas spēles un vismaz 16 PO spēles (max-28) (pārbaudes mačus neskaitot, protams).
Kuru titulu izcīnīt ir grūtāk... mana balss tiek SC.

Teiksim tā, klubu hokejā ir čempioni, starptautiskajā (OS, PČ, PK) - tendences (Un jāizceļ tieši tās, nevis atsevišķu turnīru uzvarētājus). Čehu ēru nomainīja kanādieši, kanādiešus - zviedri, zviedrus - krievi, utt. Jo jebkurš starptautiskais turnīrs ir tikai īss čempionāts, kur pa fikso nosaka labāko komandu uz doto brīdi (doto mēnesi, pat ne sezonu), kamēr regturnīros parādās tiešām labākās komandas.

Nabokova pāriešana uz KHL nav pārsteigums, taču vienalga visai interesants pavērsiens. Ja ņem vērā, ka interese no NHL par viņu bija, pie tam visai liela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-07 23:41, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Hītlijs, Torntons un Marlo spēlē vienā komandā.
Par to vai jebkura TOP7 komanda ir daudz spēcīgāka par NHL komandu ĻOTI šaubos (tas vispār ir ĻOTI atkarīgs no komandām, kuras salīdzina, dažām TOP7 komandām var sanākt arī neslikti aplauzieni), bez tam tai pašā OS ir vairāk kā 7 komandas un var izvirzīt pieņēmumu, ka jebkura NHL komanda ir krietni pārāka par atlikušajām 5 komandām (un tas ir tuvāk patiesībai nekā tēze par pirmajām 7 komandām).

Un 7 spēles sezonas vidū starp 12 komandām nav viens un tas pats kas 30 komandu 82 regsezonas spēles un vismaz 16 PO spēles (max-28) (pārbaudes mačus neskaitot, protams).
Kuru titulu izcīnīt ir grūtāk... mana balss tiek SC.
Vienīgais sakarīgais veids, ko var salīdzināt ir atsevišķi spēlētāji. Jo ja tu esi super talantīgs kazahs, tu vari tikt nhl labā komandā un paņemt SC, bet ar valsts izlasi nav pat reālas izredzes paņemt zeltu.

Ar to gribu teikt, ka var salīdzināt tikai spēlētājus, katru atsevišķi ne šos divus turnīrus, kas ir tik krasi atšķirīgi pēc formāta.

Hilleram SUI ir lielākas izredzes dabūt SC, savukārt Rikam Nešam zeltu OC.

     [+] [-]

, 2010-07-07 23:48, pirms 14 gadiem
Kaada starpiibas kas kuram galevanaaks. Nejau delj OS Nabokovs iet uz kHL, jaa tagad vinjsh buus Krievijhas izlases 1. vartsargs, bet uz Sochiem vinjam jau buus 38 gadi, ta ka shaubos vai vinjsh tur buus pirmais.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-07 23:53, pirms 14 gadiem
nu nebus shogad Khl Kovaļčuka. Pat negribejas ticet par Nabokova pareju uz Khl.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-07 23:56, pirms 14 gadiem
ja mēģiniet pārsolīt 8,5 miljonu sezonā --> Kamēr Kovaļukam tādi līgumi turpinās nākt es nedomāju ,ka viņš KHL virzienā visp neskatīsies.....

  +1 [+] [-]

, 2010-07-07 23:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Sanhosē pirmo maiņu varēji neminēt,jo manu domu gājienu saprati.
Vārds izlase,laikam tev ir sveš ?! Salīdzini jebkuru komandu un viņa pat blakus nestavēs top 7 komandu sastaviem OS. Varbūt Slovāki tagadnē izkrīt. Jo jaunā paaudze viņiem ne tuvu nav vecajai.
Nevienai NHL komandai nav tādas iespējas nokompektēt komandu,kadas ir izlases trenerim,vai GM.
Tu vari minēt to n-to spēļu skaitu utt. Bet tas nav nekāds radītājs.
OS notiek reizi četros gados. Un spēlētājam karjerā to iespēju tikt pie OS medaļām ir uz pirkstiem saskaitāmas iespējas. Top 5 izlasēs vēl mazāk. Nerunajot par Kanadu, Krieviju,Zviedriju,ASV.
Par SC cīnīties ir neskaitāmi vairak iespēju.
Var te gudrot un salīdzināt vēl ilgi,bet tas ir bezjēdzīgi.
Atkartosos,cik ir lasīts(lesu par hokeju pietiekoši ), Eiropieši,nerunajot par Krieviem (SPĒLĒTĀJI) komentos intervijās vērtē OS augstāk. Cita lieta Z-Amerikāņi. Bet bija pietiekoši daudz interviju ar Kanādiešiem pirms,pēc un OS laikā un viņi OS medaļas vērtēja ne zemāk un maznozīmīgak par SC.
Un spēlētāju atzinumi laikam biku objektīvāki par SC autoriem
Vārds izlase man ir vairāk nekā saprotams.
Tāpat kā saprotams tas, ka jebkura NHL komanda ir sava veida izlase. Pie tam visas pasaules izlase, tb 30 variācijas par izlasi.

Var arī piemēros. Ņemam Pitsburgas "Penguins" - Krosbijs, Malkins, Gončars, Stāls, Flerī, Gerins, Kunitzs. Piemēram, tiem pašiem OS 3. vietas ieguvējiem somiem šāds sastāvs var rādīties tikai sapņos (jo komanda tika komplektēta no NHL 3. maiņās spēlējošajiem (ar retiem izņēmumiem) un KHL spēlētājiem).

Par pārliecinošu izlases pārspēku par NHL klubiem var runāt tikai divos gadījumos - Kanādas un Krievijas. Un arī, tikai uz papīra, izveidojot maksimāli labākās izlases.

Par to, kas ko saka, protams, ir baigi labi, taču ir šim viedokļiem arī otra puse - teiksim, ir spēlētājs X, kurš spēlē Latvijas izlasē, bet naudu pelna, teiksim Somijas čempionātā. Tikt NHL viņam ir nereāli. Izlasē - ļoti pat reāli. Mini trīs reizes, ko viņš izvēlēsies par savu galveno mērķi?

Un kā atbild parasti arī Eiropas stāri uz šādiem jautājumiem?
-"OS man ir prioritāte!"
-"Un Stenlija kauss?"
-"Pašlaik es spēlēju šeit [Eiropā], tāpēc koncentrējos vietējam čempionātam."

Tulkojumā, bieži vien (protams, ne vienmēr), tas nozīmē, "NHL netieku, tāpēc izvirzu jaunus mērķus."

Starp citu, par iespējām. Parēķini, parēķini, kas sanāk, ja par pamatu ņem iespējamību, ka viens hokejists 15 gadu karjeras laikā (tb tāds standarta vidējais PRO hokejists) tiks pie Stenlija kausa/OS zelta, ar noteikumu, ka viņa izlase spēlē visos OS turnīros hokejista karjeras laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:30, pirms 14 gadiem
Veči, Jūs vispār sapratāt ko paši pateicāt???

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:35, pirms 14 gadiem
Vairak taisnibas Kharlamovam - Juri, Tu par daudz fantazee tur kur to nevajag darit.
Domaju ne tikai CAN un RUS ir bagatiiga izvele uz komplektaciju. Tie pasi zviedri absoluti nevar sudzeties. Un lai ari soumiem ir nominali mazak vertigi speletaji - izlasee vinjiem valda pilnigi cita mentalitate - domaju FIN ap otra perioda beigaam, butu nokauseejusi malkinus, goncarus un krosbijus ar speka panjemieniem, taa ka maz neliekas! Un par vartsargiem vinjiem vienigaa probleema ir izlemsana - kuru no augstaakaas klases vartsargiem lai liek.
Sitaa var teoretizeet lidz nelabumam - viens bija formaa, otrs nee; tas bija tikko pec traumas, tas uz viljnja - skaidrs ir viens - OS medaljas ir mazaak iespeju dabut hokejista karjeras laikaa par, SC gredzenu.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 00:41, pirms 14 gadiem
Kaut kā pamaz te tie bļāvēji, kas teica ka Nabakova spēlēšana KHL ir nereāla
ka tik arī Kovi gadījumā nesanāk aplauziens!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-08 00:42, pirms 14 gadiem
stodar rakstīja: Ja arī Kovaļčuks pārnāks uz KHL, nekas tur no viņa nebūs. Nonīks un pēc pāris gadiem nevienam nebūs vajadzīgs... arī tagad nav ( NHL ) - par daudz grib, bet par maz grib ieguldīt pats.
Pats vispār domā līdzi ko raksti??

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 00:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es neminēju Eiropā spēlējošo spēlētaju intervijas. Minēju NHL spēlējosos un ex NHL - iešus.
Ir bezjēdzīgi līdzināt Klubu ar Izlasi.
Tik pat labi var sakt strīdēties,kas prestižāk PČ vai ČL futbolā
Runājot par sastāviem atkārtošos,ar top 7 izlasēm sastāva komplektāciju nevar līdzināties neviens NHL klubs. Pitsburga,Čikāga vai vēl kāda. Iet runa uz papīra.
Diemžēl, gaišreģa spēju man nav, vismaz tādā mērā, lai nojaustu kurus tieši eiropiešus biji domājis, tāpēc, lūdzu, pacenties rakstīt konkrētāk.

Futbolam un hokejam ir citādāka starptautisko spēļu organizācijas kārtība, tāpēc salīdzināt tos savā starpā nebūtu korekti.

Par TOP7 jau minēju - Pitsburga un Somija. Var līdzināties? Var un vēl kā!

Pie tam, "sastāvs uz papīra" ir uzvārdi, bet uzvārdi nereti ir arī tikai un vienīgi uzvārdi, kuri vairs sen nerāda savu labāko spēli.
Un vēl, teiksim izlases maksimāli labākā iespējamā sastāva robežas ir zināmas - spēlētāji ar Somijas (Krievijas, Lietuvas, Tadžikistānas utt.) pasi. NHL klubam kas ir robežas? Algu budžets? Iespējams. Tātad pie sastāva var pieskaitīt jebkuru brīvu spēlētāju, kurš iekļaujas budžeta rāmjos? Bet pasaules sports zina ne vienu vien gadījumu, ka labā komandā spēlētāji piekrīt spēlēt arī par mazāku atalgojumu, nekā viņam piedāvā citur.
Pie tam Izlasi veido uz vienu turnīru, bet komandu - vismaz 3 gadu perspektīvā, kas nozīmē, ka ja pēc 2 gadiem ar kādu stāru būs jāslēdz līgums, tad jau pašlaik komanda mēģinās ieekonomēt līdzekļus.
Tb, NHL komandu iespējas, ja tās izskata īstermiņā, ir pietiekoši nesliktas, lai salasītu "All-Stars" komandu (kaut kas uz to pusi ir novērojams katru gadu NHL dedlaina laikā, kad komandas no autsaideriem novāc labākos spēlētājus).

  +6 [+] [-]

, 2010-07-08 01:59, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kaut kā pamaz te tie bļāvēji, kas teica ka Nabakova spēlēšana KHL ir nereāla
ka tik arī Kovi gadījumā nesanāk aplauziens!
ko Tu te plāti muti?! viss NHL un kas-tik-sazin-vēl-ne ir šokā, ka viņš aizgāja uz KHL. Malacis, ka zināji! Aiziej iedzer aliņu un uzsauc tostu uz savu veselību! Gudrinieks atradies...

     [+] [-]

, 2010-07-08 06:15, pirms 14 gadiem
hypocritexx rakstīja: Visi, kuri domā, ka KHL ir ahujenā līga, smagi maldās...
Personīgi domāju, ka jebkura NHL komanda ir spēcīgāka par spēcīgā gala KHL komandu...
Piekrītu par to, ka NHL nav vājais gals vai stiprais gals, kā tas ir Krievijā. Vias NHL spēlējošās komandas ir līmenī...
Personīgi domāju, ka NHL neko nezaudēs palaižot šos divus uz Krieviju...
Līmenis amerikā no tā nemainīsies, jo spēle ir skaistāka arī bez visām Krievijas zvaigznēm...
Paskatīsimies kādu dziesmiņu tu dziedāsi oktobrī, kad gan Dinamo, gan SKA piespies Z-amerikāņus.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-08 08:36, pirms 14 gadiem
Jurim taisnība par tiem SC un OS samēriem. Pateikt, ka TOP 7 izlases ir pārākas par jebkuru NHL komandu vispār ir kaut kāds murgs gaišā dienas laikā. Paskatamies, cik daudz OS medaļnieki spēlē Ducks sastāvā un kur šājā sezonā NHL Ducks bija. Pēc Kharlamova versijas viņiem vajadzēju būt vismaz finālā.

3 zelti
1 sudrabs
2 bronzas

  +3 [+] [-]

, 2010-07-08 11:19, pirms 14 gadiem
maris8 rakstīja: KHL nav tik slikta līga lai pazaudētu tādu skilu! un vārtus vins metiis taa vai taa
bet viņam rokas var nolaisties jo tomēr NHL un KHL vēl ir grūti salīdzināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 12:15, pirms 14 gadiem
Īsti nesaprotu, kādēļ ir jāgrib, lai Kovaļčuks spēlē KHL? Un kādēļ ir jāpriecājas par Nabokova parādīšanos KHL? Lai pārliecinātos, ka KHL ir līga, kur par mega algām spēlē krievu hokeja zvaigznes un NHL pensionāri? Kādēļ KHL ār šādu pat degsmi nemēģina dabūt kādu NHL zvaigzni, kuras dzimtene nav Krievija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 12:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tev un tev līdzīgi domājošiem tas nav nekas,kad spēlētājs pāriet uz KHL. Pirms tam parasti kan frāzes par (NEKAD NEMŪŽAM NEPIEVIENOSIES !!!) Pat Kovaļčuka pāreja un KHL nebūtu nekas sevišķs. Kas būtu (KAS SEVIŠĶS,TAVUPRĀT !? )
34 gadi vārtsargam vēl galīgi nav pensija Gadus 4-5 viņš vēl spēlēs līmenī ! Cita lieta,ka NHL neviens viņa vēlmes nevarēja apmierināt !
Tu labi zini manu atbildi uz paša uzdoto jautājumu. SKA ir vajadzīgs Kovaļčuks, lai pazīmētos. NHL komandas komplektācijas galvenais mērķis sastādīt konkurētspējīgu komandu, KHL biezie klubi zvaignzes piesaista, lai iebāztu to sejā NHL.

P.S. Nobokovam šomēmes paliek 35.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 12:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kamēr tie konkurētspējīgie nespēlē ar tiem izlēcējiem un pižoniem,tikmēr tadiem komentiem ir 0 vērtība.
Kad notiks supersērijas,tad parunāsim.
Pagaidām rej talāk
Kāda vēl supersērija? Es te runāju par principiem, kā KHL lielie klubi komplektējas. Pateiksi Avangards piesaistīja Jāgru, lai celtu savu līmeni? Nē, lai pazīmēties un izskatītos vienkārši smieklīgi no malas

Un par tavu supersēriju runājot, tev labāk cerēt ka tāda nekad nenotiks, jo neba man būs kauns pēc tam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 14:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kaut kur šitādi apgalvojumi jau bija nesenā pagātnē,bet kaut kā viss notika mazliet savādāk. Neba,eba,utt,vieni izlēcieni un plātīšanās no tavas puses. Pareģis ibio
Ne pareģis, bet reālists.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-08 15:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tavuprāt būtu jabēdājās ?
Par ko tad spēlē profesionāļi,ja ne par naudu ?
PSRS jau laiciņu kā izbeidzās un (" ĻUBITEĻU ") vairs nav,kas cīnās idejas vārdā. Un aiz bailēm no MAGADĀNAS
Tagad brauc,aizbrauc brīvprātīgi. Kāpēc krieviem būtu jāspēlē Z-Amerikā,ja viņi dzimtenē var nopelnīt vairāk ?!
Tas, protams, ir patīkami līdzjutējiem un pašiem spēlētājiem, bet kādēļ līgas vadība tajā pasākumā jaucas iekšā? Viņi mēģina celt līgas prestižu starptautiskā mērogā, bet tajā pašā laikā taisa to par lokālo pasākumu ar vietējām zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2010-07-08 20:06, pirms 14 gadiem
ne nu man jau patik ka te visi runa ka eksperti.. analozet un runat jau ir viegli.. bet ko pasi esat sporta izcinijusi.. vai arii tikai runasanaa esat ko izcinijusi ?