Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Izbraukuma tūre jāsāk Maskavā

Andrejs Siliņš

Izbraukuma tūre jāsāk Maskavā
Edgars Masaļskis "Dinamo" vārtos pēdējos mačos rādījis teicamu sniegumu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Četru spēļu izbraukuma tūri, turpinot Kontinetālās Hokeja līgas (KHL) sezonu, Rīgas "Dinamo" hokejisti šovakar 18:30 uzsāks, Krievijas galvaspilsētā Maskavā Lužņiku arēnā tiekoties ar vietējo "Dinamo" vienību.

Maskavieši aizvadījuši par spēli vairāk nekā rīdzinieki, taču iekrājuši vien divus punktus vairāk, līdz ar to teorētiski šodien Rīgas komandai ir iespēja apsteigt Krievijas galvaspilsētas vienību. Četras no 11 aizvadītajām spēlēm maskaviešiem izdevies uzvarēt, taču pēdējā spēle, kas, tāpat kā šodienas mačs, arī aizvadīts mājās, zaudēts un pie tam pārliecinoši - 1:5 pret Sanktpēterburgas SKA. Pa reizei komanda zaudējusi pretiniekam papildlaikā un soda metienos, bet piecas reizes zaudējusi jau pamatlaikā.

Rezultatīvākie Maskavas komandā ir uzbrucēji Matiass Vainhandls, kurš 11 spēlēs guvis 12 rezultativitātes punktus un Jirži Gudlers ar astoņiem punktiem. Maksaviešiem šī būs otrā mājas spēle pēc kārtas, kam sekos trīs mači izbraukumā. Tikmēr rīdzinieki šodien uzsāks savu izbraukuma tūri. Divas uzvaras pēc kārtas pagaidām izdevies izcīnīt divas reizes - septembra beigās (izbraukumā pret "Spartak" un "Vityaz") un pēdējos divos mačos mājās. Šodien būs iespeja pirmo reizi jaunajā sezonā pagarināt uzvaru sēriju līdz trim panākumiem.

Izbraukumā treneri līdz ņēmuši 23 hokejistus (divus vārtsargus, astoņus aizsargus un 13 uzbrucējus) - Edgars Masaļskis, Martin Prusek, Sandis Ozoliņš, Kristaps Sotnieks, Jēkabs Rēdlihs, Lī Svets, Rodrigo Laviņš, Guntis Galviņš, Oļegs Sorokins, Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Aleksandrs Ņiživijs, Marsels Hosa, Adrians Fosters, Maiks Iguldens, Miķelis Rēdlihs, Armands Bērziņš, Lauris Dārziņš, Ronalds Cinks, Ģirts Ankipāns, Gints Meija un Roberts Bukarts.

Maskavas Dinamo pēdējās piecas spēles

DatumsSpēleRezultāts
26.09.2009Torpedo - Dinamo2:1
28.09.2009Dinamo – Spartak5:1
30.09.2009Dinamo – Severstaļ2:4
02.10.2009Atlant – Dinamo3:4
04.10.2009Dinamo – SKA1:5

Rīgas Dinamo pēdējās piecas spēles

DatumsSpēleRezultāts
24.09.2009Torpedo - Dinamo7:2
26.09.2009CSKA - Dinamo2:1
30.09.2009Dinamo - SKA0:2
02.10.2009Dinamo - Severstaļ3:2
04.10.2009Dinamo - Atlant4:2

Rīgas Dinamo izbraukuma tūre

DatumsSpēleLaiks
06.10.2009Dinamo M. - Dinamo R.18:30
08.10.2009Avtomobiļist - Dinamo16:00
10.10.2009Metallurg Mg - Dinamo14:00
12.10.2009Traktor - Dinamo16:30

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
khl.ru

Slēpts komentārs: huy

 +47 [+] [-]

, 2009-10-06 11:14, pirms 15 gadiem
jāturpina uzvaru sērija...

 +21 [+] [-]

, 2009-10-06 11:16, pirms 15 gadiem
Kad beidzot tiks papildināta turnītra tabula? Dinamo taču ir 12pts.

 +15 [+] [-]

, 2009-10-06 11:16, pirms 15 gadiem
Nu maskaviešiem iet kā pa kalniem, jācer, ka šie pamanīsies aizķerties arī aiz mūsu pauguriņa. =)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 11:18, pirms 15 gadiem
Šodien turēšu visus īkšķus par Dinamo
Slēpts komentārs: lacoste_123

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 11:18, pirms 15 gadiem
gribētos jau lai uzvaras sērija turpinātos, bet būs ļoti smagas četras spēles izbraukumā. ja mājās atgriezīsimies ar vismaz divām uzvarām, tad tas būs labs panākums...

 +10 [+] [-]

, 2009-10-06 11:19, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: 20:30 pec LV laika?
nee 18:30 pec LV laika...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 11:19, pirms 15 gadiem
Arī Ivars šodien par Dinamo

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 11:19, pirms 15 gadiem
Dinamo jāturpina uzvarēt.... tagad uz jauniem rekordiem...

Bet nu spēle būs grūta, skaista vai nebaudāma galvenais, lai mūsējie uzvar...

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 11:20, pirms 15 gadiem
Maskavai atkaapaas galvenais treneris, diez, kas shos vadiis shodien!? Varbuut arii uz shiis "apjukuma nots" varam vinjus panjemt!?

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:20, pirms 15 gadiem
orlis rakstīja: Kad beidzot tiks papildināta turnītra tabula? Dinamo taču ir 12pts.
khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Турнирная таблица

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:21, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: nee 18:30 pec LV laika...
Paldies, pirms tam bija rakstiits 20:30 tapeec apjuku Cerams, shodien atkal buus iemesls skriet goda apli pa visu maaju Nu un protams, sktishos tikai un vieniigi pa Viasat Sport Baltic, pagajusho reiz kaa parsleedzu taa tris bankas

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 11:21, pirms 15 gadiem
jaa, bija apjukums par speeles saakumu, jo sportacentra kalendaaraa bij nepareizi ierakstiits, bet to mees te izdiskuteejaam:
Cikos shodien speele (Maskavas Dinamo - Rīgas...

FRiJJJ rakstīja: nee 18:30 pec LV laika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:24, pirms 15 gadiem
ja mēs spēlēsim tikpat labi kā iepriekš tad viss būs Ok. Taču jāaceras ka maskavieši spēlē savā laukumā bet mēs izbraukumā. Tāpēc pirmā vietā būs aizsardzībā savā zonā jo Maskavieši darīs visu lai pirmie gūtus vārtus

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 11:24, pirms 15 gadiem
Dinamo(M) 14v, Automobilists 24v, Metalurgs(Mg) 1v, Traktors 7v...gaidāmas smagas spēles mūsu dinamiešiem
Slēpts komentārs: rokasbumba

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 11:25, pirms 15 gadiem
Nu jāpaņem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 11:28, pirms 15 gadiem
Loti jau ceru uz uzvaru, tas dotu komandai parliecibu lielaku, kura bija nedaudz pazudusi pec pirmajam zaudetajam spelem uz savas caurstaigajamas aizsardzibas rekina. MD nerada pagaidam tadu sniegumu, ka no viniem gaida, tapec var cerigi uz machu skatities, kaut gan spriezot pec pagajushas sezonas play-off MD ir diezgan neparocigs pretinieks Rigai, tads pats ka SKA un Barys. Vienigi, kas viniem ar treneri ir? Atlugumu uzrakstija, bet prezidents it ka teica, ka nepienemsot. Kada tur situacija patreiz ir?

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:29, pirms 15 gadiem
Ceram uz uzvaru, galvenais ir Jūlim stratēgiski pareizi uzspiest uz spēles gaitu, jo ja paskatās uz viņu (Maskavas) sastāva zvaigžņu spēli, tad uzbrūk labi, bet arī daudz ielaiž vienādos sastāvos, negrib aizsardzībā strādāt , tātad tieši tas mums jāizmanto, veiksmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 11:29, pirms 15 gadiem
Kur netaa varees redzeet tieshraidi?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 11:29, pirms 15 gadiem
Nav grūti noprognozēt, ko "kakmens" teiks...

varianti:

a) Ja Dinamo M nenovērtēs Rīgu un mums paveiksies, tad ir cerība
b) Rīga zaudēs, jo mēs ejam pēc plāna 3 zaudes, 2 uzvaras, 3 zaudes...
c) Ja vārtu vecis taisīs brīnumus, tad kaut kas spīd

Pēc mūsu bēdīgi slavenā eksperta domām, Rīgas Dinamo nav iespējams uzvarēt, ja vien pretinieks mūs nenovērtē, ja vien pretinieks smagi nekļūdās, ja vien vārtusargs neizvelk spēli, ja vien nesametam nenormālās "haļavas". Paši mēs vienkārši tā pat uzvarēt nevaram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 11:32, pirms 15 gadiem
dullaazane rakstīja: Labākā sporta menedžmenta spēle, kāda jebkad radīta, tagad pieejama arī jums - http://ppm.powerplaymanager.com/lv
dullaazane
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 31 minūtes.
atstājis 7 komentārus.

Beidz spamot... ja intereses pats tadu speli atradishu

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 11:35, pirms 15 gadiem
nu play off pagājušo gadu mēs zaudējām jo viņi mūs vienkārši izsmērēja pa bortiem! skatīsiemies kas būs šoreiz, līdz šim dinamo ir spēlējis maigi!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 11:36, pirms 15 gadiem
Diemžēl bet neredzu variantus kā Rīga šodien varētu paēmt kaut 1 punktu. Maskavas Dinamo ir riktīgi nokaitināti un pat bail metas, ar cik ripām mūsējie šodien pagrūdīs. Dinamo nav ērts pretinieks mums, būs nežēlīgi smagi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:39, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Nav grūti noprognozēt, ko "kakmens" teiks...

varianti:

a) Ja Dinamo M nenovērtēs Rīgu un mums paveiksies, tad ir cerība
b) Rīga zaudēs, jo mēs ejam pēc plāna 3 zaudes, 2 uzvaras, 3 zaudes...
c) Ja vārtu vecis taisīs brīnumus, tad kaut kas spīd


Pēc mūsu bēdīgi slavenā eksperta domām, Rīgas Dinamo nav iespējams uzvarēt, ja vien pretinieks mūs nenovērtē, ja vien pretinieks smagi nekļūdās, ja vien vārtusargs neizvelk spēli, ja vien nesametam nenormālās "haļavas". Paši mēs vienkārši tā pat uzvarēt nevaram...
tas ''kamens'' tak ir āksts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 11:44, pirms 15 gadiem
Janjem vismaz 6punkti izbraukuma Lai veicas (fan)

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 11:47, pirms 15 gadiem
Ir labas izredzes!!!!!!Ne Maskavai ne Loko vel kaut kas isti nav kartiba komanda ta ka sodien varam pacelties jau uz astotnieku un apsteigt tas abas.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 11:51, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Diemžēl bet neredzu variantus kā Rīga šodien varētu paēmt kaut 1 punktu. Maskavas Dinamo ir riktīgi nokaitināti un pat bail metas, ar cik ripām mūsējie šodien pagrūdīs. Dinamo nav ērts pretinieks mums, būs nežēlīgi smagi.
Ņemot vērā, cik tavas agresīvi pesimistiskās prognozes reti piepildās - ir cerību stariņš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 11:56, pirms 15 gadiem
leader rakstīja: Janjem vismaz 6punkti izbraukuma Lai veicas (fan)
Kaut kas Tev ar matemātiku nav kārtībā. Man sanāk četras spēles un 3 punkti katrā, tātad 12 punkti.

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 11:57, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: ‘’Dimano Rīga” šodiendienas pretinieks ‘’Maskavas Dinamo’’ arī ir uzvarams tikai, spēles laikā derētu ‘’paelpot pakausī’’ Šveices uzbrucējam Matiasam Veinhandlam dynamo.ru: Динамо :: Состав , Čehu uzbrucējam Irži Gudleram dynamo.ru: Динамо :: Состав , Krievijas aizsargam Aleksejam Žitnikam dynamo.ru: Динамо :: Состав , pārējie Latvijas ‘’Dinamo Rīga” komandai it kā visi ir apēdami kā vieglās brokastis, ja vien gada laikā viņiem viņi nav uzkačājušies un palikuši stiprāki – pusdienu ēdiens .
Pārbaudi , lūdzu, ko raksti, - Veinhandls nekad nav bijis šveicietis, bet gan zviedrs, - un Gudlers ir tāds pats Gudlers, kā Gossa, Garlamovs un Garitonovs...'

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 12:00, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Pārbaudi , lūdzu, ko raksti, - Veinhandls nekad nav bijis šveicietis, bet gan zviedrs, - un Gudlers ir tāds pats Gudlers, kā Gossa, Garlamovs un Garitonovs...'
Jūk cilvēkiem tā švecija ar šveicariju, bet par gosām pat nerunāsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 12:02, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Visdrīzāk Sandim Ozoliņam vai Guntim Galviņam būs jāņem uz sevi spēka spēle ar Krievijas "Dinamo Mskava" aizsargu Pāvelu Valentenko dynamo.ru: Динамо :: Состав , citādi šitais puisis kādu no mūsējiem var , maigi izsakotie kārtīgi pie borta ‘’piespiest’’
nevienas spēles šim šosezon un arī šodien nebūs laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:08, pirms 15 gadiem
jaatrieb pagajusagada play off Veiksmi dinamo.Brauksu skatities uz maskavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 12:10, pirms 15 gadiem
jāatzīmē ka dinamiešiem lēna aizsardzība, nu mb izņemot Rahuneku, katrā spēlē pēc pretuzbrukumiem ielaiž vārtus nu un vārtsargi šiem nevelk kaut kā, ir cērības, jāspēlē kā pret Spartaku

     [+] [-]

, 2009-10-06 12:11, pirms 15 gadiem
Sezona, protams, ka gara, bet no šī brīža stāvokļa, ļoti nozīmīga spēle - uzvarot, mēs esam pla-off zonā un priekšā MD, kā arī spēle rezervē, principa diezgan labas pozīcijas, bet zaudējot, principā paliekam +/- kur esam un savu situācijas uzlabošanu atliekam uz ilgāku laika periodu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:28, pirms 15 gadiem
konkurentu portāls raksta ka maiņas būšot sekojošas:

Hosa - Fosters - Cipulis, Ņiživijs - Iguldens - Meija, Ankipāns - Sprukts - Cinks (šajā maiņā trenējās arī Bukarts). Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 12:32, pirms 15 gadiem
Priecē rīdzinieku pēdējo 5 spēļu ielaisto ripu daudzums - 2,2,1,2,2. Lai izdodas noturēt šādu stabilitāti un pašiem iemest vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:32, pirms 15 gadiem
Mask-D ir līdzīga situācija un šiem tāpat vajag par jebkuru cenu uzvarēt . Būs grandioza rubka.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:33, pirms 15 gadiem
krieviskais "Zviedrija" - "švecija" (ķipa Šveice)mierīgi var sagrozīt galvu jebkuram, kurš kirilicā nav eksperts. Es skolas laikos tāpat domāju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:34, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: To > Liquid

Es nesapratu tava atbildes komenta domu .
>
".. nevienas spēles šim šosezon un arī šodien nebūs laukumā .."
Tas jasprtot tieši tā kā rakstīts, Tavs briesmigais "pie borta spiedējs" šosezon KHL nav spēlējis un nespēlēs arī šodien

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:37, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Ļoti ceru uz mūsējo uzvaru, bet...objektīvi spriežot...savu naudu liktu uz Maskavas Dinamo!
Un kaut nu tu ar blīkšķi visu savu naudu pakāstu!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 12:37, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: pēdējā spēlē pret "Atlant Mitišči" Šuplers maiņas veica pat spēles gaitā.
nebūt ne pirmā reize kad Šuplers veica izmaiņas virknējumos, 'piemēram arī pret Pīteras SKA, trešo trešdaļu nospēlējām mainītos virknējumos, jau tad Meija tika pacelts uz augšu un pirmajā iznācienā nopelnīja komandai vairākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 12:49, pirms 15 gadiem
ŠODIEN būs LINUS OMARK show
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 12:51, pirms 15 gadiem
āris spāre rakstīja: Priecē rīdzinieku pēdējo 5 spēļu ielaisto ripu daudzums - 2,2,1,2,2. Lai izdodas noturēt šādu stabilitāti un pašiem iemest vairāk!
vispar jau ir 7, 2, 2, 2, 2............

     [+] [-]

, 2009-10-06 12:56, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: ŠODIEN būs LINUS OMARK show
Tu domā ka Omarks mēginādams kādu triku pasēs ripu un noskatīsies kā ņiživijs izdara savu darbu- ieliek smuko golu? Tad jā to tik gaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mario1

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 13:05, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tik smalki es nemeklēju, es vadījos pēc "Dinamo Maskava" oficiālās mājas lapas datiem. Ja tas tā ir ka, viņš nebūs, tas tikai ļoti priecē, tādu "tanku" ja viņš ieskrējies iegrūž kādu bortā ir grūti izturēt !
Vai tad tā nav ??!
drīzāk jāuztraucās par to kā noturēt Veinhandls-Komarovs-Hudler trijnieku

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 13:10, pirms 15 gadiem
Kāds var lūdzu ielikt linku tiešraidei?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 13:14, pirms 15 gadiem
Jirži Gudlers! Ak manu vai! Esporta autors kaarteejo reizi piekjerts nospiezhot rakstu no aarzemju portaaliem (krievu).

Labi, pati nospieshiena, lai arii nav veelama, bet ir saprotama. Bet nezinja ir apbriinas veerta Tomeer skaljaakais jaunieguvums KHL, sho uzvaardu gan buutu jaazin

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 13:21, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Jirži Gudlers! Ak manu vai! Esporta autors kaarteejo reizi piekjerts nospiezhot rakstu no aarzemju portaaliem (krievu).

Labi, pati nospieshiena, lai arii nav veelama, bet ir saprotama. Bet nezinja ir apbriinas veerta Tomeer skaljaakais jaunieguvums KHL, sho uzvaardu gan buutu jaazin
Piē šā autora neziņas, paviršības un kļūdām jau tik daudz pierasts ka tam vairs lāga nepievērš uzmanību

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 13:37, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Piē šā autora neziņas, paviršības un kļūdām jau tik daudz pierasts ka tam vairs lāga nepievērš uzmanību
Es jau esmu saacis nelasiit lielaako dalju rakstus, izlasu tikai virsrakstu un samekleeju statistikas ciparus, jo buutiibaa bez tiem nekaa cita arii nav. Shoreiz gan Gudlers kaut kaa iekrita aciis Labaak Silinsh buutu iekopeejis to statistiku tabulaa, kur to var eerti paarskatiit, nevis centies piedzejot kaut ko klaat.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 13:59, pirms 15 gadiem
mario1 rakstīja: var jau rakstīt glupības, bet ar prātu - šodien nespēlējam ar Minskas Dinamo....
Nekādu glupību tur nav - Maskavas Dynamo uz šodienu ir 14p. 11 spēlēs. Minskai ir 11p. 10 spēlēs.
khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика

     [+] [-]

, 2009-10-06 14:09, pirms 15 gadiem
njaaa Dinamo Maskava mums ir ljoti stiprs pretinieks!!!! Bet cerams , ka mees uzvareesim!!!

     [+] [-]

, 2009-10-06 14:17, pirms 15 gadiem
Iespëjams, ka seit rädïs khl.ru, pagaidäm vël nevar saprast!
Vai tad ltv7.lv nerädïs???
atdhe.net site arï var pachekot!!!
allhockey.ru te laikam büs tikai teksta rezïmä!
Vël varbüt käds justin.tv iestrïmos

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 14:19, pirms 15 gadiem
Tiko apskatïjos, büs tiesraide ltv7.lv!!!

     [+] [-]

, 2009-10-06 14:25, pirms 15 gadiem
iespējas ir 50 uz 50, lai tad mūsējiem izdodas, ceru, ka tikpat labi stāvēs Masaļskis kā pēdējā spēlē Rīgā! SARAUJ!

     [+] [-]

, 2009-10-06 14:26, pirms 15 gadiem
klavinsky rakstīja: Iespëjams, ka seit rädïs khl.ru, pagaidäm vël nevar saprast!
Vai tad ltv7.lv nerädïs???
atdhe.net site arï var pachekot!!!
allhockey.ru te laikam büs tikai teksta rezïmä!
Vël varbüt käds justin.tv iestrïmos
visas Rīgas Dinamo spēles šosezon rāda ltv7 tiešraidē, tā kā nav iemesla satraukumam- spēles sākums 18.30 tas tiem, kas nepalasa pašu rakstu, bet brēc jau komentāros!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 14:28, pirms 15 gadiem
Es jau nebrëcu, es tikai devu cilvëkam infor.!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:38, pirms 15 gadiem
Turesu ikskus par Rigas Dinamo. Varbu kads zina kas vartos staves ??

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:39, pirms 15 gadiem
bornbad rakstīja: Nekādu glupību tur nav - Maskavas Dynamo uz šodienu ir 14p. 11 spēlēs. Minskai ir 11p. 10 spēlēs.
http://www.khl.ru/statistics/
ai lab, par ko tad es runāju - izlasi rakstu tur teikts, ka uzvaras gadījumā Rīgas Dinamo var apsteikt Maskavas Dinamo kurai "it kā" esot 11.p....

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:41, pirms 15 gadiem
Kur ir 2.oktobra fantasy spēles rezultāti?

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:42, pirms 15 gadiem
Lai veicas Rīgas Dinamo!!

Jāturpina uzvaru sērija!

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:44, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Visdrīzāk Sandim Ozoliņam vai Guntim Galviņam būs jāņem uz sevi spēka spēle ar Krievijas "Dinamo Mskava" aizsargu Pāvelu Valentenko dynamo.ru: Динамо :: Состав , citādi šitais puisis kādu no mūsējiem var , maigi izsakotie kārtīgi pie borta ‘’piespiest’’, jāpiezīmē, fiziskajā un svara ziņā mēs nedaudz atpaliekam no ‘’Dinamo Maskava” Hokejistiem bet, ceru ka mūsu tehnika un ātrums būs pārāka par viņa svaru.
Galviņš un spēka spēle- diezgan dīvains salikums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:45, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: konkurentu portāls raksta ka maiņas būšot sekojošas:

Hosa - Fosters - Cipulis, Ņiživijs - Iguldens - Meija, Ankipāns - Sprukts - Cinks (šajā maiņā trenējās arī Bukarts). Rēdlihs - Bērziņš - Dārziņš.
Es arī uzgrauzu šitādu infu, bet esmu pat gatavs saderēt, ka spēles gaitā maiņas tiks mainītas!

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:49, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Es jau esmu saacis nelasiit lielaako dalju rakstus, izlasu tikai virsrakstu un samekleeju statistikas ciparus, jo buutiibaa bez tiem nekaa cita arii nav. Shoreiz gan Gudlers kaut kaa iekrita aciis Labaak Silinsh buutu iekopeejis to statistiku tabulaa, kur to var eerti paarskatiit, nevis centies piedzejot kaut ko klaat.
Un izskatās, ka viņš arī netaisās labot kļūdas un netaisās laboties vispār
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 15:56, pirms 15 gadiem
Клуб И В ВО ВБ ПБ ПО П Ш О
1 Металлург Мг 10 8 0 1 0 0 1 33-12 26
2 СКА 10 8 0 0 1 0 1 32-12 25
3 Салават Юлаев 11 7 0 0 1 0 3 40-29 22
4 Нефтехимик 11 6 0 1 1 0 3 36-34 21
5 Спартак 11 6 0 1 0 0 4 35-29 20
6 ЦСКА 10 5 1 1 1 0 2 29-23 20
7 Трактор 9 6 0 0 0 0 3 28-26 18
8 Атлант 10 5 0 0 1 0 4 31-24 16
9 Авангард 10 5 0 0 0 1 4 23-19 16
10 ХК МВД 9 5 0 0 0 1 3 29-26 16
11 Торпедо 11 4 1 1 0 0 5 32-30 16
12 Витязь 11 4 0 1 1 1 4 34-37 16
13 Ак Барс 10 3 2 1 0 0 4 22-24 15
14 Динамо М 11 4 0 0 1 1 5 30-35 14
15 Локомотив 11 3 2 0 0 1 5 35-36 14
16 Барыс 11 2 1 1 3 0 4 25-31 13
17 Динамо Р 10 4 0 0 0 0 6 27-33 12
18 Металлург Нк 10 3 0 1 1 0 5 17-30 12
19 Лада 10 3 0 0 2 1 4 30-36 12
20 Динамо Мн 10 3 0 1 0 0 6 21-28 11
21 Сибирь 11 1 1 2 1 1 5 26-32 11
22 Северсталь 10 3 0 0 0 1 6 21-25 10
23 Амур 10 3 0 0 0 0 7 19-32 9
24 Автомобилист 11 1 0 2 0 0 8 19-31 7

     [+] [-]

, 2009-10-06 15:58, pirms 15 gadiem
ui, sorry, tok kaut ko sajaucis esmu...

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:02, pirms 15 gadiem
Jātur īkšķus un gan jau Riga parādīs kuri ir labākie!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:18, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Noteikti mainīs, špēlē pret "Dinamo Maskava" Šuplers iespējams mainīs pieciniekus pat vairāk nekā spēlē pret "Atlant Mitišči", tiem nebija Hokejisti ar tik dažādām iespējām,
pilnīgi pieļauju ka pieciniekus sāks mainīt jau 1/3 vidū, kad Šuplers redzēs ar kādiem pieciniekiem spēlē "Dinamo Maskava" .

Tas kādus pieciniekus pirms spēles pieteiks Maskavieši nav rādītājs, jau pēc pirmās nomaiņas spēļes laikā uz ledus var iznākt pavisam citi piecinieku sastāvi .
Neko pirmā perioda vidū nemainīs un vai mainīs vispār - tas atkarīgs no spēles gaitas, beidz tak kaut ko izdomāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 16:26, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: šuplers šosezon izceļas ar ļoti biežām virknējumu izmaiņām. ja rīdziniekiem spēle neies, var jau sākt kombinēt jaunus virknējumus pat pirmajā trešdaļā.
Neteikšu ka ļoti bieži, bet dažas reizes gadījies ir. Pirmajā trešdaļā - neticu ja vienīgi spiestā kārtā.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:27, pirms 15 gadiem
Kas vaartos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:28, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Mēs ar "Maskavas Dinamo" šogad spēlējuši vēl neesam un Šuplers Maskavas komandas spēli zin tikai pēc videoierakstiem, kā vieksies spēles laikā viņš nezin, visās iepriekšējās spēlēs vairāk vai mazāk vienmēr tika veiktas maiņas .
redz - pēdējās maiņas bija uz ātro izdomātas otrajā pārtraukumā, lai sapurinātu komandu (to intervijā atzina Ābols), tas darīts vēl pāris spēlēs, bet tagad uztaisīt Šupleru par baigo un regulāro kāršu jaucēju arī nevajag, vēl jo vairāk pirmajā trešdaļā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:33, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Katrā spēlē, vienā vairāk citā mazāk. Neviena spēle vēl nav pagājusi ar nemainītiem sastāviem un tas ir tikai tāpēc ka, mums joprojām nav izveseļojušies trīs pamatsastāva Hokejisti .
Pārsvarā spēļu šīs izmaiņas bijušas nenozīmīgas un epizodiskas vai arī dēļ traumām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:36, pirms 15 gadiem
Lai veicas Dinamo, lai spēlē ar tādu pašu cīņas sparu kāpret Atlant

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:37, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es jau to neapgalvoju, tas ir mans pieņēmums, ka tā var būt, jo šodienas komanda atšķirās ar labiem "Maskavas Dinamo" leģionāriem .
protams, cienu viedokli, vnk tā arī īsti nesapratu argumentus kapēc kaut kas baigi jamaina....parasti jau pirms spēles nosaka maiņas, taktiku, uzdevumus...reāli sanāk, ja Tu prognozē virknējumu maiņas pirmajā trešdālā, Tu prognozē ka mums spēlē klāsies baigi plāni, ka tik ātri jamaina virknējumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 16:42, pirms 15 gadiem
kas vaartos, luudzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 16:50, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja nav rakstīts khl.ru tad, drošvien neviens pagaidām nezin, ja nu vienīgi kāds kuram ir kristālbumba .
Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 16:55, pirms 15 gadiem
Šupim gribētos lai mums ir divi pirmie numuri, tad jau būtu laiks Martinam paspēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:11, pirms 15 gadiem
Veči turaties visi par jums es ceru ka bus uzvara!!!
DINAMO DINAMO RĪGA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ir tāds teiciens: uzvarētāji sastāvu (arī vārtsargu) nemaina, tāpēc nebrīnīšos, ja atkal spēlēs edža. kaut gan arī viņam atelpa ir vajadzīga.
Es brīnīšos tik vienā gadījumā, ja vārtos parādīsies Muštukovs. Šodien tas nedraud, cik zinu šams ir Žlobinā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:25, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: laba ziņa no allhockey.ru- šovakar spēlēs Krišjānis Rēdlihs, kurš ir izveseļojies.

Нападающий рижского "Динамо" Кришьянис Редлихс примет участие в сегодняшнем матче с московскими одноклубниками. Хоккеист восстановился после травмы, сообщает Telegraf.lv.

Редлихс заменит в составе рижан Оскара Цибульскиса.

http://allhockey.ru/news/62845/
Нападающий
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:27, pirms 15 gadiem
Jācenšas uzvarēt!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:35, pirms 15 gadiem
njaaa centiibas mums nepietiek!!! Bet mees vienalga uzvareesiim, es par to esmu paarliecinaata!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:36, pirms 15 gadiem
Nu jāatriebjas pa play off bet es domāju ka to būs grūti izdarīt!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:37, pirms 15 gadiem
Tikai Riga, tikai Dinamo. Par uzvaru un skaistu, emocionalu speli!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:47, pirms 15 gadiem
veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:02, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Jā, gribētos vēlreiz redzēt saspringtu, skatītājiem interesantu spēli, es pat neatteiktos skatīties visu spēli kura būtu uz "nerviem" spēlēta, protams lai "Dinamo Rīga" beigās uzvarētu !
ko tu murgo

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:05, pirms 15 gadiem
Tātad cik var spriest no MD mājaslapas, vārtos Masaļskis, sp'elējams ar 7 aizsargiem un 13 uzbrucējiem

Состав "Динамо" (Рига): Александр Ниживийс - Майк Иггулден - Гинтс Мейя, Кристапс Сотниекс - Сандис Озолиньш; Марцел Хосса - Адриан Фостер - Мартиньш Ципулис, Екабс Редлихс - Ли Свитт; Лаурис Дарзиньш - Армандс Берзиньш - Микелис Редлихс, Гунтис Галвиньш - Родриго Лавиньш; Роналдс Цинкс - Янис Спруктс - Гиртс Анкипанс, Олегс Сорокинс - Робертс Букартс.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:06, pirms 15 gadiem
Rīgas "Dinamo" - Mitišču "Atlant" 4:2 kliedz ta itka dzemdetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:08, pirms 15 gadiem
Sanāk ka pa LTV7 nerādīs tiešraidi, ja raxtiits ka saakas 19.30 ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:10, pirms 15 gadiem
tas ka rādīs man ir skaidrs, tik vai tiešraidē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:12, pirms 15 gadiem
muuseejie ir labaakie !!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:12, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Kur tu saskati murgus? Kāpēc tu domā ka es "murgoju" ?
tadus tekstus 5kl rakstija
Slēpts komentārs: viko21

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 18:17, pirms 15 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:17, pirms 15 gadiem

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 18:18, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: Динамо М
Динамо Рподготовка
pidar pervie!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:20, pirms 15 gadiem
Rīdziniekiem vēl šosezon nav sausā uzvara,tā kā būtu laiks...
Slēpts komentārs: viko21

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:27, pirms 15 gadiem
Domājams, ka būs līdzīga cīņa, bet maskavieši liekas ir nedaudz spēcīgāki

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:28, pirms 15 gadiem
sergis89 rakstīja: Sanāk ka pa LTV7 nerādīs tiešraidi, ja raxtiits ka saakas 19.30 ?
Paldies dievam,rādīs gan.Es jau biju sagatavojies skatīties pa NTV+

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:29, pirms 15 gadiem
viennoziimiigi,ka uzvarees Dinamo!!!!

kursh?...to mees redzeesim

p.s. ceru,ka mums zdosies uzvareet Maskavieshus....

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:30, pirms 15 gadiem
iemet kāds linku, kur var internetā skatīties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:32, pirms 15 gadiem
ilmis2 rakstīja: iemet kāds linku, kur var internetā skatīties!
ltv7.lv
allhockey.ru
khl.ru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:38, pirms 15 gadiem
Brīžiem aizsardzībā tādas burkas laižam,ka vienīgais glābiņš paliek Masaļskis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:39, pirms 15 gadiem
Hokeja Tiešraide šeit:

bartending.lv: bartending.lv

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:39, pirms 15 gadiem
Nu cik tad var...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:41, pirms 15 gadiem
faak ka ta var- 0:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:42, pirms 15 gadiem
Njā - sākās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:43, pirms 15 gadiem
jebal kadi Maskavai atrumi, musejie netur pagaidam lidzi, cerams ka pec gutajiem vartiem Maskaviesi mazliet piebremzes, savadak bus vaks....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:45, pirms 15 gadiem
Vēl jāspēlē ir daudz, cerams, mūsējie lauzīs spēles gaitu!
P.s - kāds pie TV arī šobrīd sēž (no jums)?Moš lielos vilcienos par maiņām un spēles gaitu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:45, pirms 15 gadiem
mazaakumaa atkal

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:46, pirms 15 gadiem
Laikam atkal noraidamies?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:46, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Laikam atkal noraidamies?
jap, armandam 2min

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 18:48, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Laikam atkal noraidamies?
bet iztureejaam

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:49, pirms 15 gadiem
nu nav labi 0:2

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:49, pirms 15 gadiem
2:0 no nekaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:49, pirms 15 gadiem
2-0 diemzheel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:49, pirms 15 gadiem
Metiens, jaatziist, izcils Omarka izpildiijumaa!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:50, pirms 15 gadiem
jaaa,12 minutes mums neviena uzbrukuma
oz pec sagraves

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:50, pirms 15 gadiem
2:0???
Man tas LIVE formāts khl.ru mājas lapā reāli velk tādā gadījumā, man vēl rāda, ka Bērziņš tikko noraidījies

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
Beidzot mums vairākums skatīsim ko parādīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
kaa vienmeer saaakuma spele taka aizmigushi,besii ara,nekas te nebuus....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
Izliek kaa vietejaas SEETAS sunus.............
Izgerbj..........tabula atrodas vienaadi,bet te liimenis ka kakim ar peli!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
ilmis2 rakstīja: Beidzot mums vairākums skatīsim ko parādīs!
visticamaak ka neko, kaa parasti

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
Vells, Kaļužnijam jau otrais punkts spēlē...

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:51, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: AAaaaaaaaaaaaaaaa..... Tūlīt būs MEGA vairākuma izspēle !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:52, pirms 15 gadiem
Kaapeec jaaseko liidzi textam, ja var skatiities pashu speeli!?
ltv7.lv: RĪGAS DINAMO - MASKAVAS DINAMO. TIEŠRAIDE NO...

Digars rakstīja: 2:0???
Man tas LIVE formāts khl.ru mājas lapā reāli velk tādā gadījumā, man vēl rāda, ka Bērziņš tikko noraidījies

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:52, pirms 15 gadiem
nu buus suudi!

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:52, pirms 15 gadiem
Nu nostājās mūsējie????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:53, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Nu nostājās mūsējie????
vai tu traks? vel savaa zonaa, saak uzbrukumu no saakuma tikai tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:54, pirms 15 gadiem
Mūsu Dinamo pašlaik atgādina vecu gludekli-ilgi jāgaida kamēr uzsilst,bet kad ir uzkarsis tad jau viss ir par vēlu!

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:54, pirms 15 gadiem
interesanti cik ilgi vēl to triperi skatīšos

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:54, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Kaapeec jaaseko liidzi textam, ja var skatiities pashu speeli!?
http://www.ltv7.lv/lat/Dinamo%20LTV7/6261/tiesraide/
Būtu jau labi, bet man darbā nets šitos neatbalsta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 18:54, pirms 15 gadiem
Vienkārši kauns par tādu komandu. Izskatās, ka pirmo gadu spēlē hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:55, pirms 15 gadiem
Tad gan

Digars rakstīja: Būtu jau labi, bet man darbā nets šitos neatbalsta...

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:55, pirms 15 gadiem
Spartaka treneris tads sasutis, doma ka mes varejam viniem zaudet?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:55, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Būtu jau labi, bet man darbā nets šitos neatbalsta...
veel viens nabadzinjsh darbaaa
laipni luugts klubinjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 18:56, pirms 15 gadiem
eu pa TV3 rāda ?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:56, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: eu pa TV3 rāda ?
ltv7

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:56, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: eu pa TV3 rāda ?
nee, pa tv5

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:56, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: veel viens nabadzinjsh darbaaa
laipni luugts klubinjaa
Dzīve ir nežēlīga

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:56, pirms 15 gadiem
Es darbam nopirku istabas antenu un aizstiepu mazo TV! Ljoti labi kjer

Lanana rakstīja: veel viens nabadzinjsh darbaaa
laipni luugts klubinjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 18:57, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: ltv7
a kāpēc man rāda pa TV3, komentē Rupais !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:57, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Es darbam nopirku istabas antenu un aizstiepu mazo TV! Ljoti labi kjer
man par to paruupeejaas priekshnieks

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:57, pirms 15 gadiem
0:3

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:57, pirms 15 gadiem
3:0

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:57, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: a kāpēc man rāda pa TV3, komentē Rupais !
BEIDZ PIIPEET

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
Masaļskis guva vartus !

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
jopcik

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
Tev labs priekshnieks Tagad droshi vien nikns Taads rezultaats

Lanana rakstīja: man par to paruupeejaas priekshnieks

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
ha ha 0:3 , vismaz kādai komandai ir pajāt uz krīzes situācijām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
mana prognoze pirms spēles bij ka mūsējie kāsīs 3:4 bet izskatās, ka tomēr būs kārtējā sagrāve

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:58, pirms 15 gadiem
Pruseks naak laukumaa! Masaljski nomainiija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 18:59, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja nsegsim Veinhandlu, beigsies tā, kā tam ir jābeidzās .... .
kadu ***** vissi jasedz ja nesegs ta buusss 10:0 neviens nav tur nekads vajais ja iedos jebkuram iespeju vinji iemetiiss

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:59, pirms 15 gadiem
es laikam pieslēgšos tikai 3 perioda sākumam, nav ko nervus bendēt ! Gan jau akal būs kādi 6 goli 3 minūtēs, yyeeeaaahhh !!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 18:59, pirms 15 gadiem
Nu ne jau Masaļskis te bija "grēkāzis"!
Slēpts komentārs: Ontario

     [+] [-]

, 2009-10-06 18:59, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Tev labs priekshnieks Tagad droshi vien nikns Taads rezultaats
ne vinjsh vien ir nikns
tikai pirmais periods...un jau shaads rezultaats

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:00, pirms 15 gadiem
0:4

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:00, pirms 15 gadiem
velns, kā neiet tā neiet pret to Maskavas Dinamo. Bet Omarka gols gan bija skaists

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:00, pirms 15 gadiem
lmao 4:0

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:00, pirms 15 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
tas ir murgs nesaprotu kas notiek ar muuseejiem?!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
Lužņiki RD nav veiksmīgi un tas ir fakts!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
Nu ko ejam uz rekordu 0 : 10 ???

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
0:4 Tuuliit uzspraags

Lanana rakstīja: ne vinjsh vien ir nikns
tikai pirmais periods...un jau shaads rezultaats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
nu baac
veel peec 3 vaartiem liks atpakalj Masaljski??

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
Aizsardzība kā caurstaigājamā sēta mūsējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:01, pirms 15 gadiem
Mums vairaakums Bez maz vai jaasmejas, to izsakot

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:02, pirms 15 gadiem
es laikam pieslēgšos tikai 3 perioda sākumam, nav ko nervus bendēt ! Gan jau akal būs kādi 6 goli 3 minūtēs, yyeeeaaahhh !!!!

nē nu jau vajadzēs 9 !!!!
Slēpts komentārs: mamonovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:02, pirms 15 gadiem
Maskavieši ir sākuši spelet neistaja laika,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:02, pirms 15 gadiem
mamonovs rakstīja: idiotu bars,kada jega bija no iepriekshejas labas speles,ja turpinajuma reali iesuuka tas muusu hokejs....pajolinji blje
nu nevajag jau uzreiz shitaa par muuseejiem!!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:03, pirms 15 gadiem
Dievs pasargaa kaadi lohu bari..............

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:03, pirms 15 gadiem
Sorokinu vārtos !

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:03, pirms 15 gadiem
Šķiet, ka jau tagad ir zudusi spēles intriga....

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:03, pirms 15 gadiem
šodien saspēle tāda bezzobaina, uzbrukumi nekādi, kas notiek??????? nevr pat nostāties vairākumā!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:04, pirms 15 gadiem
mums vajag investoru no arabiem
Slēpts komentārs: Latvianboss

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:04, pirms 15 gadiem
Mums vispaar kaut 1a REAALA vaartu guushanas iespeeja ir bijusi!? Diez kaada ir metienu attieciiba!?

  +7 [+] [-]

, 2009-10-06 19:04, pirms 15 gadiem
Latvianboss rakstīja: Ja es speeleetu tanii jobanajaa RD-- man buutu kauns,goda vaards!!
pisies ellee, idinj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 19:04, pirms 15 gadiem
Godīgi riebjas pat skatīties, šādas sajūtas šosezon pārņem pirmo reizi

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:04, pirms 15 gadiem
Mjā,to es negaidīju.

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:05, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: nu nevajag jau uzreiz shitaa par muuseejiem!!!!
Tas ir diezgan tipiski 70-80% šejieniešu, kādas tik nebūtu slavas dziesmas ja mūsējie tagad ņemtu!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:05, pirms 15 gadiem
ņiziviju vārtos tad labāk

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:05, pirms 15 gadiem
Apmeeram to, ko shinii portaalaa

NeooNs rakstīja: Ko ta tagad Šuplers teiks ģērbtuvē... Maskavieši jau smejas par mums

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:05, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: mums vajag investoru no arabiem
jā, laba doma - paņemsim uz RD Ovečkinu, Krosbiju, Lekavaljē, un varbūt arī Skrastiņu un Ivanānu

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
it`s a dream?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
Nu galīgi nekā mums šodien neiet!Visos komponentos mūs čakarē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
Pirmais laikam ''nolauzts''!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: it`s a dream?!
es jau arī sāku domāt ,ka sapņoju

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Mums vispaar kaut 1a REAALA vaartu guushanas iespeeja ir bijusi!? Diez kaada ir metienu attieciiba!?
izskataas bezceriigi!
bet nu...veel divi periodi..
varbuut pauziite vai vaardu apmainja ar Shupleru kaut ko pamainiis

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:06, pirms 15 gadiem
šuplers ir totāls daunis - pat vairākumā liek spēlēt no aizsardzības - nu cik tad ilgi var veikties viņš ņem un nomaina labi spēlējošu vārtsargu - rezultāts ir 0:3 bet mēs vēl sēžam aizsardzībā un vārda tiešā nozīmē sēžam nevis spēlējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:07, pirms 15 gadiem
Rigas Dinamo neizskatas,ka kaadreiz kljuus par stabilu komandu,kaa vienmeer kaa pa vilnjiem,shitads hokjis nekam neder....

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:07, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Īstenībā jau rezultāts atbilst budžetiem
eu moš beidzam khl sezonu - salīdzinam budžetus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:07, pirms 15 gadiem
laikam nav verts turpinat skatities

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:07, pirms 15 gadiem
vienīgais komponents kur mūsējie pagaidā līderi ir noraidījumi un ielaistie vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:07, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: mums vajag investoru no arabiem
Es jau to sen teicu! Dinamo lielākais ienaidnieks ir naudas trūkums!
Man jau patiktos, ja uzceltu jaunu arēnu ar 20 000 vietām kkur, pirmo maiņu noformētu no Ozo, Fanufa, Jāgra, Torntona un Ovečkina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: tu te man nepateiksi.. ej skaties savas multenes. Tur vienmēr ir pozitīvas beigas
tas ir tikai pats saakums un jau kaunpilns....kaa var nebuut shkrobiigs...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
newajaga jau uzreiz dirst, pasi dzirdeejaat ko pirms speeles teica, ka siem pilns nhl speeleetaaju, tas jau wien ir labi ka wel ciinaas, bet nu nesanaak soreiz... wel tak ir laika un speeles daudz....

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
Vienu spēli var nospēlēt labi, bet pēc tam trīs pēc kārtas atdod kā zīdaiņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Spēles ziņā jau mums nav kautkādas MEGA kļūdas, Maskava ļoti spēcīgi uzbrūk, saspēle ideāla.
Jāsaka kā ir - spēles ziņā mēs izskatamies lēnāki un dauz tizlāki

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
Nesauciet mani par kaut kadu Dinamo noliceju bet bus apmeram 8-1.Vienkarsi maskaviesiem ir gandriz vai Eiropa spelejoso Zvaigznu izlase un vini ir nikni del ieprieksejiem rezultatiem........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:08, pirms 15 gadiem
Es pierakstīšu tos kas šodien rīdziniekus nodirš.Nu nedod dievs kādreiz teiksiet pretējo,visus iezārkošu,neandertālieši gatavie!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:09, pirms 15 gadiem
zināju ka būs smagi, bet... šitādu sākumu.... Gribētos tagad ģērbtuvē paklausīties, kas pa 9stāvīgajiem no Šuplera nāk ārā

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:09, pirms 15 gadiem
tas ir tikai deelj taam krievu miilas dziesmaam kas skan paartraukumos,muuseejie domaa ka uz baletu atnaakushi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:09, pirms 15 gadiem
Skatiisimies, kas buus taalaak! Peec idejas, Maskavieshi jau vareetu noticeet uzvarai un muuseejie uz to vinjus vareetu panjemt! Lai gan maz ticams, zinot vinju liimeni!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:09, pirms 15 gadiem
Nu jā šis nu ir par traku....

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 19:09, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es jau to sen teicu! Dinamo lielākais ienaidnieks ir naudas trūkums!
Man jau patiktos, ja uzceltu jaunu arēnu ar 20 000 vietām kkur, pirmo maiņu noformētu no Ozo, Fanufa, Jāgra, Torntona un Ovečkina!
nafig visus sos allstarus labak pa so naudu atvert kartigu hokeja akademiju lai mums pasiem aug zvaigznes...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
Ja mēs tagad iesitīsim 3 golus 2 minūtēs, tad atkal spēle atgūs krāsas

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Skatiisimies, kas buus taalaak! Peec idejas, Maskavieshi jau vareetu noticeet uzvarai un muuseejie uz to vinjus vareetu panjemt! Lai gan maz ticams, zinot vinju liimeni!
Ar ko ta paņemsim? Savu blāvo uzbrukumu vai līgas 23. vietas vērto vairākuma izspēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
sakas gudrie spriedelejumi,kad komanda papiš, bet ka vinee tad viss bumbas,un kliedz ka debili itka dzemdetu(Rīgas "Dinamo" - Mitišču "Atlant" 4:2) tads nu mums tas limenis ir ko padaris????

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
Kā asmens ledu griež, mus sakapās ik vie-ens, mans draugs ar tevi kopā, mūs zaudējumi sveiks, sveiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: šuplers ir totāls daunis - pat vairākumā liek spēlēt no aizsardzības - nu cik tad ilgi var veikties viņš ņem un nomaina labi spēlējošu vārtsargu - rezultāts ir 0:3 bet mēs vēl sēžam aizsardzībā un vārda tiešā nozīmē sēžam nevis spēlējam
esmu ievērojis, ka tu šeit parādies un sāc smirdēt tikai tad, kad mūsējiem neiet... kad metam iekša vai uzvaram, tad laikam sēdi savā alā un tur ņurdi

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:10, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Ja mēs tagad iesitīsim 3 golus 2 minūtēs, tad atkal spēle atgūs krāsas
Brīnumi 2x nenotiek un šitie uz atlant grābekļa nekāps

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: nafig visus sos allstarus labak pa so naudu atvert kartigu hokeja akademiju lai mums pasiem aug zvaigznes...
Jā, bet gatavs vienmēr būs labāks!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Es pierakstīšu tos kas šodien rīdziniekus nodirš.Nu nedod dievs kādreiz teiksiet pretējo,visus iezārkošu,neandertālieši gatavie!!!
laba doma
ja nesanaak uzvareet..tas nenoziimee,ka mees neko nejeedzam!.Vnk nu nevaram buut par visiem labaaki!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
Šupleram vajag likt uzreiz divus vātrsargus !!!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
Šupleram diemžēl atkal būs jāpasaka pāris "laipnību" pārtraukumā. Bet spēles pret MD mums vienmēr ir bijušas kā murgs jo īpaši izbraukumā

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
ar katru speli es vel vairak nevaru saprast kas notiek ar musejiem!!!!!!!!!!!!!!
Aizsardziba 0 , uzbrukums 0,jo pat VAIRAKUMA mes nestajamies zona, bet vienkarsi iemetam ripu, cinamies,protams zaudejam ripu, ieiejam velzreiz uzreiz metam pa vartiem,metiens protams preks Maskaviesu vartsarga nav bistams, vins atver ripu, aizsargi izmet to no zonas, jo musejie pat ne paspei aizslidot lidz pretinieku vartiem.
vartsargi ari nulles, 3 un 4 vartus vareja mierigi panemt

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
Slikti tas,ka izbraukuma speelees tik aatri pazuud intriga

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
Cik klausos muziku kādu šie laiž un kādu arēnā, var teikt, ka šiem tā sporta mūzikas gaume nekāda, mūsējiem līdzi nestāv!

 +11 [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: eu moš beidzam khl sezonu - salīdzinam budžetus !
piekritu, apnika tas asaras par to budzetu

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:11, pirms 15 gadiem
Lozbergu banda RD,
par ko vispaar algas maksaa viniem,ja sitaa atdod speeles,lai suutu RDjuniorus uz speeleem,tie par briivu skraidiis,un kautko vairaak ieguus.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:12, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, bet gatavs vienmēr būs labāks!
ja bet ja ir savejie tad vel labaak

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:12, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: Šupleram vajag likt uzreiz divus vātrsargus !!!
nē vajag par vārtusargu paņemt 1,8metrus garu un 2,5 metrus platu cilvēku !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:12, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Es pierakstīšu tos kas šodien rīdziniekus nodirš.Nu nedod dievs kādreiz teiksiet pretējo,visus iezārkošu,neandertālieši gatavie!!!
vecit sita vel nav noliksana un ko tad vel cilveki var rakstit pie 0-4???????

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:12, pirms 15 gadiem
Galvenā intriga - ko ar ko atkal samainīs, kas pasēdēs maliņā? Liekas nu ir piemērots moments Bukartrobi iespēlēt nākotnes vārdā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:12, pirms 15 gadiem
Nezinu... citas speeles varam nospeeleet ljoti cieniigi, citas vienkaarshi drausmiigi! Bet mums bezmaz katraa speelee ir bijis "melnais" periods!

huy rakstīja: Ar ko ta paņemsim? Savu blāvo uzbrukumu vai līgas 23. vietas vērto vairākuma izspēli?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
Latvianboss rakstīja: Lozbergu banda RD,
par ko vispaar algas maksaa viniem,ja sitaa atdod speeles,lai suutu RDjuniorus uz speeleem,tie par briivu skraidiis,un kautko vairaak ieguus.....
Ko tu te āksties, puika?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
Masaļski jau noņem tik tāpēc lai spēlētājs pats nenokārtu degunu un sapurinātos

Valmierietis12 rakstīja: Un dēl aizsardzibas kartejo reizi tiek izčakarēts Masaļskis.. nafig Suplers vinju njema nost? Lai dabutu kkadu luzumu? Bet nekas tachu nemainaas un toreiz kad spelejam pret Torpedo tad ari Masalskis tika nonjemts no speles, bet nekas jau nemainijas.. nevajag raustiit vinju, ja uzticies tad dari to liidz galam.. drizak vajadzeja kadu aizsargu vai uzbruceju nosedinat malaa kas taisa tos patiesos suudus...

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
Viniem loti palidz ari tas ka galvenais tiesnesis ir no Maskavas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: vecit sita vel nav noliksana un ko tad vel cilveki var rakstit pie 0-4???????
varbūt izmantot iespēju nerakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: ja bet ja ir savejie tad vel labaak
Bet ja savējie nejēdz iemest?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:13, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Nezinu... citas speeles varam nospeeleet ljoti cieniigi, citas vienkaarshi drausmiigi! Bet mums bezmaz katraa speelee ir bijis "melnais" periods!
daļa taisnības ir... tikai šitas ir pārāk melns, lai kvai sapņaini optimistiski domātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Sodien jaabuut ir rekordam nu ir jaabuut..!!!!!
Nu ja nebuus 0-10,apsolos pasekot veel paris speeleem liidzi,ja buus 0-10 un vairaak NEKAD vairs.........

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Un dēl aizsardzibas kartejo reizi tiek izčakarēts Masaļskis.. nafig Suplers vinju njema nost? Lai dabutu kkadu luzumu? Bet nekas tachu nemainaas un toreiz kad spelejam pret Torpedo tad ari Masalskis tika nonjemts no speles, bet nekas jau nemainijas.. nevajag raustiit vinju, ja uzticies tad dari to liidz galam.. drizak vajadzeja kadu aizsargu vai uzbruceju nosedinat malaa kas taisa tos patiesos suudus...
tur tev taisniba

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Vispār esmu vīlies šā gada leģionāros! Vajadzēja Hartiganu noturēt!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: varbūt izmantot iespēju nerakstīt?
ari laba doma

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet ja savējie nejēdz iemest?
Macees ja akademijas treneri pamaciiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:14, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Nezinu... citas speeles varam nospeeleet ljoti cieniigi, citas vienkaarshi drausmiigi! Bet mums bezmaz katraa speelee ir bijis "melnais" periods!
Mums atspēlēšanās no 0;2 ir brīnums un tas bija spēlē kur turējāmies cienīgi...Tagad ir 0:4, spēlē kur par mums vnk ņirgājas

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
hosu prom un vel dazus piemeram sorokinu

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Ja mēs tagad iesitīsim 3 golus 2 minūtēs, tad atkal spēle atgūs krāsas
Laikam jau šodien nebūs tas gadījums,jo pretinieki par daudz nopietni un mūsu Dinamo nedod nekādas cerības!Tad jānotiek baigajam brīnumam,kam mēs vēl ļoti ceram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: laba doma
ja nesanaak uzvareet..tas nenoziimee,ka mees neko nejeedzam!.Vnk nu nevaram buut par visiem labaaki!
Tev arī idiņi iespēruši mīnusu.

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
viko21 rakstīja: hosu prom un vel dazus piemeram sorokinu
tewi prom!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:15, pirms 15 gadiem
Aizvakar visi bija varoņi, šodien praktiski mēsli Jūsu, cienījamie "fani", acīs. Kas notiek ar Jums?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:16, pirms 15 gadiem
Šodien ridzinieki ir mīkstie plīša lācīši.Ne mazāka vēlēšanās turpināt skatīties tādu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:16, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Mums atspēlēšanās no 0;2 ir brīnums un tas bija spēlē kur turējāmies cienīgi...Tagad ir 0:4, spēlē kur par mums vnk ņirgājas
smejies ?, mūsējie testē vai varēs atspēlēties no 0:4 ! simulators rādija šorīt, ka varēs ! tagad testē realitātē !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:16, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka mūsu džekiem ir psiholoģiskas problēmas vinnēt MD. Smagie zāģi izslēgšanas spēlēs diez vai palikuši bez sekām. Nu 0:4 pēc pirmā perioda, kur nu vēl trakāk...!!! Mums pēc divām vinnēm garīgajam vajadzēja būt super, motivācijai visaugstākajai, nogurumam minimālam, bet rezultāts pilnīgā pakaļā. Tāda sajūta, ka džeki laukumā guļ...un paši netic, ka varētu vinnēt...Vienu vārdu sakot, šobrīd kauns, ka necīnās

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:16, pirms 15 gadiem
Fosters laikam tomer brauks majas pec paris nedeljam
mb pameklet aizsargtipaizsargs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:17, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Tev arī idiņi iespēruši mīnusu.
kursh,kad,ko? es pat neesmu lietas kursaa par miinusiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:17, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Un dēl aizsardzibas kartejo reizi tiek izčakarēts Masaļskis.. nafig Suplers vinju njema nost? Lai dabutu kkadu luzumu? Bet nekas tachu nemainaas un toreiz kad spelejam pret Torpedo tad ari Masalskis tika nonjemts no speles, bet nekas jau nemainijas.. nevajag raustiit vinju, ja uzticies tad dari to liidz galam.. drizak vajadzeja kadu aizsargu vai uzbruceju nosedinat malaa kas taisa tos patiesos suudus...
18:59 teicu tieši to pašu-piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:17, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: esmu ievērojis, ka tu šeit parādies un sāc smirdēt tikai tad, kad mūsējiem neiet... kad metam iekša vai uzvaram, tad laikam sēdi savā alā un tur ņurdi
es vienkārši nefanoju par tizlu hokeju, ko mūsējie rāda šosezon un spēles, kuras tika uzvarētās drīzāk bija pretinieku zaudējumi nevis mūsu uzvaras no 10 spēlēm mēs esam nospēlējuši trīs trešdaļas, pārējo laiku skatījušies kā citi spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:17, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Par aizsargiem runājot - Svets bija liela kļūda.. Manā skatijumā švakākais leģionārs, pēc šīm aizvadītajām spēlēm. Aizsardzībā ir pilnīgs nulle un piespēles arī bieži nesasniedz mērķi..
PIEKRĪTU par 100% un Fosters ir arī liels feileris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:17, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Aizvakar visi bija varoņi, šodien praktiski mēsli Jūsu, cienījamie "fani", acīs. Kas notiek ar Jums?
Aizvakar nebija varoņi, bet kapājās labi un pelnīti izkapāja 3 punktus. Vai dēļ aizvakardienas rezultāta būtu jaraksta ka šodien spēlējam labi?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
vairakums zem katras kritikas, maskaviesi mazakuma var justies drosak neka spelejot vienados sastavos
nesaprotu kapec ja neiet spele vairakuma suplers nepamaina kautko loti kardinali? kapec nelauj spelet cinkam vairakuma? vins tiesam doma ka ar cinku vairakums varetu but vel drausmigaks? kautkas ir kardinali jamaina

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
atkal sadomajushies,ka ir baiga komanda,sezona ir vairak kaa 50 speles,nejau 1na,kura paradiit labu sniegumu....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
Hokeja saprateeji piekritiis, ka gandriiz visas speeles atskaitot dazhus periodus esam nospeelejushi LJOTI vaaji. Aciimredzami truukst shaujam pulvera shogad Legjionari ir shvakaaki, muusu aizsargi tikai 2 vai 3 speletu KHL liimenii ja nebuutu RD. Lavinsh un Sorokins jaunaaki nepaliek un Omarks vinjus aptin uz liidzenas vietas. Manupraat, nav fiziskas formas un arii sastaavs ir pasliktinaajies salidzinoshi ar pagajusho gadu. Vispaar, liekas, ka mums ir vajadziigas paarmainjas treneru korpusaa. Neticu vairs Juulim. Dabuushu daudz miinusu Bet taa ir realitaate, komanda visu sezonu konkreeti buksee, ir reti uzliesmojumi, bet ljoti reti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: viko21

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: kursh,kad,ko? es pat neesmu lietas kursaa par miinusiem
Paskaties pie saviem iepriekšējiem komentiem.

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Par aizsargiem runājot - Svets bija liela kļūda.. Manā skatijumā švakākais leģionārs, pēc šīm aizvadītajām spēlēm. Aizsardzībā ir pilnīgs nulle un piespēles arī bieži nesasniedz mērķi..
mazak doma!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:18, pirms 15 gadiem
Vai tik Šuplera kungam nav jāsāk domāt par atkāpšanos, nekas nav pret šo treneri, bet citu iespēju,kā uzlabot sniegumu neredzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:20, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: bet viņš tomēr tika ņemts uz sitiena + pārbaudes laiku, Svets jau tika iepriekš noskatīts.
jā un es ceru, ka pārbaudes laiks beigsies līdz ar karijas un džeriņa atgriešanos

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:20, pirms 15 gadiem
labi, eju skatīt tālāk, sveiciens īdētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:20, pirms 15 gadiem
mees nevaram uzvareet visas spellees... diemzeel kad mees zaudejam tad mees zaudeejaam ar lielu rezultaatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:20, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: tavs elks, favorīts? Ja tā, tad atvaino..
ne, nav vins mans favorits. bet nevaig jau ari nolikt svetu vins jau nu noteikti nav vajakais posms aizsardziba.

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:20, pirms 15 gadiem
NOST ŠUPLERU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:21, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Paskaties pie saviem iepriekšējiem komentiem.
un ko tas maina?
miinusinjsh vai plusinjsh

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:21, pirms 15 gadiem
ikwils rakstīja: Vai tik Šuplera kungam nav jāsāk domāt par atkāpšanos, nekas nav pret šo treneri, bet citu iespēju,kā uzlabot sniegumu neredzu
Vēl viens hokeja specs uzradies,ko tu vēl neesi NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:22, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: ŠUPLER VELC NOST ŠLIPSI
tu pamperus labaak apmaini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:23, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: un ko tas maina?
miinusinjsh vai plusinjsh
Normāli cilvēki tā vērtē tavu komentu,bet izskatās,ka te uzradušies daži dauņi.

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:23, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Kamēr Fosters nevāra tādus sūdus, tad lai tik mēģina sevi pierādīt.. Varbūt izdodas?
nu nez, tik daudz zaudētas divcīņas es pat duļevskim nepiesietu, a zaudētas divcīņas nozīmē zaudētas vārtu iespējas ! un priekš kam tad ir leģionārs ?!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:23, pirms 15 gadiem
Komentētājs teica, ka ja mūsējie atspēlēsies tas būšot brīnums, ja tā notiks lai šis nodzen matus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:23, pirms 15 gadiem
daudz komentāru shon te

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:24, pirms 15 gadiem
Sejējam jāsāk meklēt kāds jauns treners!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:24, pirms 15 gadiem
un atkal mazaakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:24, pirms 15 gadiem
5 tos piektos ,5 ktos...aiziet

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:24, pirms 15 gadiem
4:4

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:25, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Ja Dinamo piedzīvos sagrāvi šodien, sāksies runas pa Šuplera atlaišanu
To vajadzēja izdarīt jau februārī un pašlaik ir pēdējais brīdis tikt no viņa vaļā - KHL nav Šuplera līmenis. Var jau viņu aizstāvēt un brīnīties par šādu neskatāmu un tajā pat laikā rezultātu nenesošu hokeju. Bet ja jau komandas lielākā daļa fanu ir lūzeri, kuri priecājas par 0:2 pret CSKA, tad tāds laikam liktenis.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:25, pirms 15 gadiem
uj, nu ir traki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:26, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Un lielākā daļa NEVIS KOMENTĒ BET KOMANDU UN NU JAU ŠUPLERU APD!RŠ !!!!
Mīkstie.....!!!!! Man kauns par jums !!!!!!
tieši tā..mīkstie..a pirms 2 dienām kad mūsējie uzvarēja,tad visi kā viens - oo šuplers malacis,utt.. tiešām šiten esošie bērni ir mīkstie..

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:26, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: 4:4
speele vienaados sastaavos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Small-print
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:27, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Un lielākā daļa NEVIS KOMENTĒ BET KOMANDU UN NU JAU ŠUPLERU APD!RŠ !!!!
Mīkstie.....!!!!! Man kauns par jums !!!!!!
Dauņi jau nesaprot vārdu''kauns''.
Slēpts komentārs: jbk

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:27, pirms 15 gadiem
Ir iespēja!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:27, pirms 15 gadiem
80 gados,sii speele buutu intriga....Riktiiga milzu ciina......
Tagad RD ir pastariitis un co........

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:28, pirms 15 gadiem
tikai Rīga , tikai DINNAMMO !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:28, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Vismīkstākais esi Tu pats un tā arī mīskts 12. vietā rietumos paliksi, reņgēdājs, ibio....
sīkais tu esi ej mācies rēzrēķinu! rīt tev skolā kontroldarbs

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:28, pirms 15 gadiem
Arii

kalcium rakstīja: daļa taisnības ir... tikai šitas ir pārāk melns, lai kvai sapņaini optimistiski domātu...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:28, pirms 15 gadiem
vai tad tieshaam neizmantosim 5:3 iespeeju?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:29, pirms 15 gadiem
Tukshos vaartos nevaram iesist!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:29, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: vai tad tieshaam neizmantosim 5:3 iespeeju?
tā izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:29, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: vai tad tieshaam neizmantosim 5:3 iespeeju?
Ir sāpīga pieredze arī šādā versijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:30, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:30, pirms 15 gadiem
JA MŪSĒJIE slidotu ātrāk, mēs noteikti kādu golu iesistu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:30, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Ir sāpīga pieredze arī šādā versijā!
zinu...bet man kaa iistai latvietei..vienmeer buus ceriiba

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:30, pirms 15 gadiem
Pat 5 pret 3 nevīžo iemest!! Švaki,švaki!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:30, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: zinu...bet man kaa iistai latvietei..vienmeer buus ceriiba
tu tomēr esi labā

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:31, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: zinu...bet man kaa iistai latvietei..vienmeer buus ceriiba
Ta kam viņa nav

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:31, pirms 15 gadiem
spams uz nebeedu iet muuseejie taka aizmigushi shodien, nav liela bauda skatiities

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:31, pirms 15 gadiem
TE NO CIINJAS NAV NE MINJAS!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:31, pirms 15 gadiem
ja mūsējie dotu precīzākas piespēles, mēs vinnētu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:32, pirms 15 gadiem
a ar kādu rezultātu pagajšsezon mūsējie papisa M.Dinamo reg. čempī? es atceros kad play-off mūsējie šitajā hallee papisa lkm 1:6 kkā tā..

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:32, pirms 15 gadiem
Aizsardziiba - vaajpraats vnk!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
ja mūsējie beidzot tiktu pie 5:1 vairākuma, mēs noteikti realizētu vairākumu !

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
aizsardziba= 000000.12 ripu izmet caur trim speletajiem un neviens neviizzo to paneemmtt taka stabi staav.... nu sitas ir *******
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
kura sevi cienoša komanda lielajā vairākumā (5:3) met pa vārtiem no zilās līnijas un cer ka vārtsargs atsitīs ripu? 4:3 vairākumā iniciatīva vispār piederēja maskavai, paldies dievam, ka šie pa vērtiem neuzmeta...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: a ar kādu rezultātu pagajšsezon mūsējie papisa M.Dinamo reg. čempī? es atceros kad play-off mūsējie šitajā hallee papisa lkm 1:6 kkā tā..
7:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
Ir!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: 7:1
paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
1:4 Hossa pec Njizhivija piespeeles!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
he 4:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:33, pirms 15 gadiem
o jaa, ir arii mums viens gols

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
jeeeee

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
Nu ,apdirsēji,apdirsāties?

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
eu jurčiks maskavā !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
Varbūt Hosa turpinās tādā pašā garā arī uz priekšu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
Ja mūsējie nebūtu pārēdušies soļanku,būtu jau 4:4'!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
vai kaads maniija kaa muusejo pagruuda?
vai tieshaam par to nevareeja dot 2min?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
nu ko, tagad mums ir trīs minūtes, lai samestu piecas ripas

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:34, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: BŪS 4 VĀRTI 3 MINŪTĒS?
cerams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:35, pirms 15 gadiem
'Dinamo labaakie, mainam domas

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:35, pirms 15 gadiem
Lai cik tas stulbi neizklausiitos tad HOSSA ir rezultatīvākais spēlētājs Dinamo komandā šķiet ka šitais ir viņa 8.punkts šosezon.. nesaprotu par ko juus vinu apdiršat... nu ok golus kadus divus vinjsh ir ielicis,bet paareejaas ir rez.piespēlēs!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:35, pirms 15 gadiem
var teikt ka shuplers ir labs trenners, un vinjsh varbuut tieshaam nav slikts, bet ir tomeer dazhas lietas, kas ljoti kriit aciis:
1) nespeeja realizeet vairaakumu - taa ir tiiri trenneeshanaas vaina, un kombinaaciju izspeele, kuras izskataas, ka vienkaarshi nav, taapat vairaakuma izspeeles brigaade, vienk nav. lavinjsh vairaakumaa, ha ha ha, kad vinjsh vispaar ir peedeejo reizi guvis vaartus?
2) muuseejie jau kuro speeli saak kaa aizmigushi, un bez nekaadas paarlieciibas, tad luuk tas ir trennera darbs noskanjot speeleetaajus, un nejau vinjam tas ir jaadara pie 0-4, vai 0-2, bet pie 0-0, pirms speeles.
3) taa vaartsargu mainja saak kaitinaat, OK, lai sapurinaatu speeleetaajus, bet tas neizdosies vienmeer, iisaak sakot, domaaju, ka shodien no taa bija vairaak slikta nekaa laba, 30sek paartraukums pie 0-3, piekriitu, bet mainiit, diez vai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:35, pirms 15 gadiem
Hossam krīt pret Maskavas Dinamo, arī pagājušogad šis gandrīz katrā spēlē pret šiem ielika!
Prieks protams

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:35, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: vai kaads maniija kaa muusejo pagruuda?
vai tieshaam par to nevareeja dot 2min?
un vispār tie MD apdirš mūsējos sēdēdami uz soliņa, varētu 5 minūtes iedot !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:36, pirms 15 gadiem
aizsardzibai jamainaas uz labo pusi... ja nemainiisies tad buuss *****
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:36, pirms 15 gadiem
VAJAG OTRO GOLU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:37, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: un vispār tie MD apdirš mūsējos sēdēdami uz soliņa, varētu 5 minūtes iedot !
tu viens no vinjiem,ka tik labi zini kas notiek uz solinja!!!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:37, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Ne jau Šuplers iet laukumā!
kaads sakars ar shupleru laukumaa?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:38, pirms 15 gadiem
Kā ir?Spēles temps nekrītas?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:38, pirms 15 gadiem
Cipulis!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: JAA !! ŠAUSMĪGI APDIRSOS !! DINAMO UZVARĒJA SPĒLI
Es dauņiem nepievēršu uzmanību,bet tev izdarīšu izņemumu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Cipulis!!
cipam vispābā kau kādus štrafnujus vajag kādi 8-10 100% momenti jau šogad nav realizēti

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Runājot par to talantīgo Linusu. Atcerējos kā Mārtiņš PČ bortā ielika Enstromu
Sakars ta nekāds!

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
Harju un linuss iet tikai komplektaa kopā!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
Ha, ha, ha Kaads vinjiem remix: Maroon 5 + Ģinamo Taads prikols

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:39, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Runājot par to talantīgo Linusu. Atcerējos kā Mārtiņš PČ bortā ielika Enstromu
logjika vnk staro no shii komenta

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:40, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Ha, ha, ha Kaads vinjiem remix: Maroon 5 + Ģinamo Taads prikols
es arī9 smējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:40, pirms 15 gadiem
eu, meitenes nebaidās no jurčika !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:42, pirms 15 gadiem
Izdzēsiet lūdzu kāds to neoona lampu-baigi spiež uz nerviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:42, pirms 15 gadiem
Kā tejca Boumens,vajrāk jāmet pa vāāārtiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:43, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: sīkais tu esi ej mācies rēzrēķinu! rīt tev skolā kontroldarbs
Es uz Rīgas Dinamo izbraukumiem kā līdzjutējs braucu vēl PSRS čempionātā, konkrēti uz 1988. gada pusfinālu Maskavā pret to pašu Dinamo, tā ka reizrēķinu atkārto pats, kamēr vēl neesi aizmirsis, gan jau nesen mācījies.

Šuplers absolūti neprot motivēt komandu, ja ir fiziska bedrīte vai nav savu skatītāju, izskatās, ka spēlēt negrib neviens. Nu un taktiskas kļūdas pa pilnam, vairākums drausmīgs utt. Būtu pateikuši Jūlim paldies par paveikto un meklējuši citu, citādi play-off nespīd nekādi.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:43, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Kā tejca Boumens,vajrāk jāmet pa vāāārtiem!!!
To jau GADIEM visi runā un iesaka, bet kaut kā līdz šim iztrūkst

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:43, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Kā tejca Boumens,vajrāk jāmet pa vāāārtiem!!!
katrai 10ajai shaibai peec statistikas jaaiet iekshaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:44, pirms 15 gadiem
ceram jūlis pateiks to pašu pārtraukumā, ko pirms 3. trešdaļas ar atlantu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:45, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Divasssssssssssssss min!
tas nozīmē, ka mēs neielaidīsim !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:46, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: tas nozīmē, ka mēs neielaidīsim !!
Nav teikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:48, pirms 15 gadiem
Ko Fosters tikko izdarīja?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:48, pirms 15 gadiem
nu redz katrānelaimē var atrast laimi - toļiks svin mūsējo uzvaru periodā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:49, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Ko Fosters tikko izdarīja?
pamodaas

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:50, pirms 15 gadiem
jaunais Black Sabbath hits "ĢINAMA"

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:50, pirms 15 gadiem
omg freaki pat black sabbath ir izkroplojushi! p*dari!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:51, pirms 15 gadiem
1-5 visdriizaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:52, pirms 15 gadiem
kads rez?

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:52, pirms 15 gadiem
Beerzinjsh

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:52, pirms 15 gadiem
zajebis.. 3:5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:52, pirms 15 gadiem
zeel ozo

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:52, pirms 15 gadiem
mūsējiem laba iespēja izveidot labu pretuzbrukumu !

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 19:53, pirms 15 gadiem
Kas Tur skan - sheit ir muusu Teevu dzimtene!? Muusu fani saguustiijushi DJ

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:53, pirms 15 gadiem
ar sitajiem noraidijumiem speles intriga izsika laikam..............

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:53, pirms 15 gadiem
Jānotur, katrā ziņā šis periods jau liekas jaudīgāks mūsējo izpildījumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 19:54, pirms 15 gadiem
Nu šī tad bija pieklājīga trešdaļa-vismaz nekādus reālus podus nenogāzām!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
Vnk Shupleram jaasaak lamaaties jau PIRMS speeles

Yuri rakstīja: Varbūt vajag 1. periodā nākt laukumā ar domu, ka ir 0-3 ?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
Pēdējā min.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Varbūt vajag 1. periodā nākt laukumā ar domu, ka ir 0-3 ?
dienas gaišākā doma ! Šupleram pirms spēles jau jālamājas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
Malači,izturēja.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
ES jūtu - Jūlis gatavo runu !!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:55, pirms 15 gadiem
ar sitajiem noraidijumiem speles intriga izsika laikam..............

aaaaaa,forsi ka es kludijos
Bravo musejiem, 2 minutes gandriz 3-5 notureja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:56, pirms 15 gadiem
neitrals23 rakstīja: ar sitajiem noraidijumiem speles intriga izsika laikam..............


aaaaaa,forsi ka es kludijos
Bravo musejiem, 2 minutes gandriz 3-5 notureja
Tas saucās - ja grib, tad var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:57, pirms 15 gadiem
Pieklajigi.Ja butu iemetusi kada vairakuma butu 2-4 un tas jau butu loti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 19:57, pirms 15 gadiem
vo! ka sāk mest pa vārtiem, rodas arī momenti... 3 vārti, 20min... ceribas nežēlīgi maz... bet visā visumā, spēle tāda, kā tikko no gultas izlīduši...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 19:58, pirms 15 gadiem
Ko labu stāsta pa LTV7? Es pa VSB skatos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 19:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ko labu stāsta pa LTV7? Es pa VSB skatos
to ka lai tu iesleedz ltv7

  +7 [+] [-]

, 2009-10-06 19:58, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: tas džeks kas partraukumos liek mūziku tiks pec speles noteikti izsaukts uz kādu VDK biroju par dziesmas "Jo šeit ir Latvija" atskaņošanu mazajā Lužņiku arēnā


taa dziesma skaneja peec OZO noraidishanas..
Bet tas bija forsi ka uzlika.Tas vien pierada ka ar Maskavas Dinamo faniem labas attiecibas.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-06 19:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ko labu stāsta pa LTV7? Es pa VSB skatos
Un kā Tu domā?
Ko gan Kreipās ar Andersonu labu varētu teikt!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:00, pirms 15 gadiem
kas mums ar to reklamu? besi jau
pirma krita basketbola izlase TAGAD vai NEKAD, galigi garam,cempionata izgasanas, tagad VEFS kaut ko baigo safilmeja cerams ka BTB liga nebus graujosie zagi
musejiem tadas reklamas it ka butu baigi meistari

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:00, pirms 15 gadiem
nu ko, vajag atkal spēlēt savu spēli, mest un samest m-Dinamo vārtos. Atkārtot tādu gājienu kā aizvakar pret Atlant nav neiespējami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:01, pirms 15 gadiem
Nu ko,tagad 2 minūtēs 3 vārtus un viss OK.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:01, pirms 15 gadiem
Visvairaak zheel Masala kuru jau tresho speeli shogad pamet kaa zem tanka

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:02, pirms 15 gadiem
dzinchis rakstīja: Nu ko,tagad 2 minūtēs 3 vārtus un viss OK.
man to pasu vecais teica bet es tomer neticu..........

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:02, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Un kā Tu domā?
Ko gan Kreipās ar Andersonu labu varētu teikt!
Piem. ka tagad jāatspēlē vēl tikai 3 vārti

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:02, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ko labu stāsta pa LTV7? Es pa VSB skatos
raada jaunaako top7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:02, pirms 15 gadiem
[+] [-]
lacoste_123, 20:01, pirms dažām sekundēm, citēt
Visvairaak zheel Masala kuru jau tresho speeli shogad pamet kaa zem tanka

tas gan ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:02, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Piem. ka tagad jāatspēlē vēl tikai 3 vārti
vai tad tas nav iespējams ?!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:03, pirms 15 gadiem
BaronsW rakstīja: vai tad tas nav iespējams ?!
tas ir iespējams

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Piem. ka tagad jāatspēlē vēl tikai 3 vārti
Es gan pats neesmu pie TV, jo strādāju, bet nojausma par šī tandēma runu plūdiem gan ir diezgan liela!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:04, pirms 15 gadiem
amurs.007 rakstīja: [+] [-]
lacoste_123, 20:01, pirms dažām sekundēm, citēt
Visvairaak zheel Masala kuru jau tresho speeli shogad pamet kaa zem tanka

tas gan ;(
Jā Edgara žēl, sākumā dažus izvilka, parādot komandai ka ir gatavs savu darbiņu padarīt, bet šamiem bija po
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:04, pirms 15 gadiem
djruucha rakstīja: tas ir iespējams
tad jācer. mēs neesam tik labi finansiāli nodrošināti, diemžēl sportā tagad ļoti daudz ko nosaka nauda !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:05, pirms 15 gadiem
BaronsW rakstīja: vai tad tas nav iespējams ?!
Iespējams ir, bet ne tik vienkārši kā basī, kur atliek vienu truli ieplivināt Un ar mūsu vairākumu...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:05, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ja jau Tev ir internets tad ieej atdhe.net un skaties spēles tiešraidi...
Nevar, viss maksimāli bloķēts un vaļā neatverams
Jāsamierinās ar pliko khl.ru LIVE

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:06, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Es gan pats neesmu pie TV, jo strādāju, bet nojausma par šī tandēma runu plūdiem gan ir diezgan liela!
es pat neriskēju pārslēgt tā jau noskaņojums čābīgs

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:06, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Iespējams ir, bet ne tik vienkārši kā basī, kur atliek vienu truli ieplivināt Un ar mūsu vairākumu...
labinieks !

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:06, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Nevar, viss maksimāli bloķēts un vaļā neatverams
Jāsamierinās ar pliko khl.ru LIVE
sezona veel gara
iesaku iet parunaat ar priekshnieciibu

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:07, pirms 15 gadiem
komentaari joprojaamdaudz loti daudz

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:07, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es pat neriskēju pārslēgt tā jau noskaņojums čābīgs
Tas gan, turklāt ietaupīsi pultij bateriju

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:08, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: ja jau Tev ir internets tad ieej atdhe.net un skaties spēles tiešraidi...
nē viņam nav internets, vinš komentu uz papīra uzrakstīja un pie monitora pielīmēja !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:09, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: sezona veel gara
iesaku iet parunaat ar priekshnieciibu
Kā tad, te es diezin vai dabūšu akceptu tādam pasākumam

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:09, pirms 15 gadiem
Šupleram būs sirmi mati ar to mūsu Dinamo

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:09, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Cik ilgi mēs teiksim- sezona vel gara?..
kaa Tu domaa?

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:09, pirms 15 gadiem
BaronsW rakstīja: nē viņam nav internets, vinš komentu uz papīra uzrakstīja un pie monitora pielīmēja !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:10, pirms 15 gadiem
hokejists77 rakstīja: Šupleram būs sirmi mati ar to mūsu Dinamo
Pozitīvā ziņa - mati viņam tomēr būs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:10, pirms 15 gadiem
hokejists77 rakstīja: Šupleram būs sirmi mati ar to mūsu Dinamo
Mjā,labāk būt plikpaurim.
Slēpts komentārs: ilmis2

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:10, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Kā tad, te es diezin vai dabūšu akceptu tādam pasākumam
nusss....ja neakceptee plashaaku piekljuvi netam,tad lai paaugstina algu

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:11, pirms 15 gadiem


huy rakstīja: Pozitīvā ziņa - mati viņam tomēr būs

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:11, pirms 15 gadiem
Aiziet!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:11, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Pozitīvā ziņa - mati viņam tomēr būs
hahahaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:12, pirms 15 gadiem
Kreipaan, Prusekam pa rokaam iesita, kad kjekseeja ripu aaraa!!! Nevis epizode "palika aiz kadra". Taapat kaa ar Daarzinja nmetienu peec svilpes!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:12, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: nusss....ja neakceptee plashaaku piekljuvi netam,tad lai paaugstina algu
Ja neesi pamanījusi šobrīd valstī ir tāds neliels piesitiens no Zimbabves vai Somālijas, tāpēc uz Tevis minētajiem labumiem var necerēt

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:12, pirms 15 gadiem
Tiesnesim atzinības rakstu!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:13, pirms 15 gadiem
komentē perfekti, ta mūsējo noraida, ta krievu !!! idiots komentetājs !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:13, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Ja neesi pamanījusi šobrīd valstī ir tāds neliels piesitiens no Zimbabves vai Somālijas, tāpēc uz Tevis minētajiem labumiem var necerēt
zinu
tas taa..humorinjam
kameer veel esam speejiigi uz to

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:14, pirms 15 gadiem
Par šo spēli - izšķiroša bija treneru kļūda sākt ar sajauktajām maiņām. šoreiz bija jāsāk ar ierastajiem trijniekiem, jo spēlētājiem būtu motivācija pierādīt, ka var arī ar iespēlētajiem partneriem rādīt labu spēli. Sākšana ar "krīzes", jeb uz dullo saliktajiem trijniekiem demotivēja spēlētājus, netieši norādot, ka iepriekšējam darbam pie saspēles veidošanas nav bijusi nekāda vērtība.

Par sezonu kopumā - spēlētājiem jāatvadās no ilūzijas, ka šajā līgā var spēlēt kaut kādu iedomāto "savu spēli". Ar rīdzinieku individuālo meistarību nepietiek ne pret vienu pretinieku. Tikai ar maksimālu koncentrāciju un atdevi var cerēt aizķert punktus. Tāpat kā pasaules čempionātos.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:14, pirms 15 gadiem
perfekts metiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:15, pirms 15 gadiem
la la laa,la la laa. vairaakums vienkaarshi izcils...

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:15, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: OZO it kā pazaudē ripu, bet visu laiku uzreiz atgūst
tas citu maldinaashanai

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:15, pirms 15 gadiem
mes laikam pedejie vairakuma realizacija????!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:15, pirms 15 gadiem
Nu jau izskatījās pēc vairākuma.

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:15, pirms 15 gadiem
grieķis visīstākais rakstīja: Par šo spēli - izšķiroša bija treneru kļūda sākt ar sajauktajām maiņām. šoreiz bija jāsāk ar ierastajiem trijniekiem, jo spēlētājiem būtu motivācija pierādīt, ka var arī ar iespēlētajiem partneriem rādīt labu spēli. Sākšana ar "krīzes", jeb uz dullo saliktajiem trijniekiem demotivēja spēlētājus, netieši norādot, ka iepriekšējam darbam pie saspēles veidošanas nav bijusi nekāda vērtība.

Par sezonu kopumā - spēlētājiem jāatvadās no ilūzijas, ka šajā līgā var spēlēt kaut kādu iedomāto "savu spēli". Ar rīdzinieku individuālo meistarību nepietiek ne pret vienu pretinieku. Tikai ar maksimālu koncentrāciju un atdevi var cerēt aizķert punktus. Tāpat kā pasaules čempionātos.
Nu par to meistarību daļēji Tev jāpiekrīt, bet toties cīņas spars un griba mūsu čaļiem ir liela!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:16, pirms 15 gadiem
Iespējas jau ir,tik nav kurš realizē!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:17, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Nu par to meistarību daļēji Tev jāpiekrīt, bet toties cīņas spars un griba mūsu čaļiem ir liela!
it īpaši šodien tā izskatās

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:17, pirms 15 gadiem
Šupleram kaut kas jādara ar vairākuma realizāciju priekšpēdējā vieta līgā. 4 iesisti vārti. khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:17, pirms 15 gadiem
Kur ir Laviņa pizdatie spēka paņēmieni? vajag panemt kādu Maskavieti uz ''muguriņas''

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:18, pirms 15 gadiem
Diez kaads tad izskataas vairaakums peedeejaa vietaa esoshajiem!?

morfeus rakstīja: Šupleram kaut kas jādara ar vairākuma realizāciju priekšpēdējā vieta līgā. 4 iesisti vārti. http://www.khl.ru/statistics/167/?section=powerplay
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:19, pirms 15 gadiem
Maskavai 7 ītā vieta vairākuma realizācijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:19, pirms 15 gadiem
Mūsējiem jāspēlē piņķos vissmaz arēna būs pilna

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:19, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Šupleram kaut kas jādara ar vairākuma realizāciju priekšpēdējā vieta līgā. 4 iesisti vārti. http://www.khl.ru/statistics/167/?section=powerplay
Ar vairākuma realizāciju,ar uzbrukumu,ar aizsardzību u.t.t.

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:19, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Diez kaads tad izskataas vairaakums peedeejaa vietaa esoshajiem!?
Par vienu golu mazāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:20, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Šajā spēlē tomēr Prusekam uzreiz bija jābūt vārtos!
šoreiz šuplera intuīcija nebija līmenī

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:20, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Vairākums ! Es jūtu būs vārti!!!
Pādējā laikā pārņem sajūta Vairākums - tātad 2. min var iet pīpēt, gola toč nebūs

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:20, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ar vairākuma realizāciju,ar uzbrukumu,ar aizsardzību u.t.t.
Tomēr vairāk vajadzētu strādāt pie šī elementa, ir jāizmanto iespējas.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:21, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka vienaa speelee tomeer ielaidaam

huy rakstīja: Pādējā laikā pārņem sajūta Vairākums - tātad 2. min var iet pīpēt, gola toč nebūs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:21, pirms 15 gadiem
JAAAAA hoSSAAA

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:21, pirms 15 gadiem
Hosaa 2:4

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:21, pirms 15 gadiem
Hosa iet uz hat- trick
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:21, pirms 15 gadiem
tas bija labs no Hosas jaaaaaaaaaaaaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:22, pirms 15 gadiem
To pashu iedomaajos

Yuri rakstīja: Nu gan jāuzliek dj Tiesto

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:22, pirms 15 gadiem
nu re, jau 2-4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:22, pirms 15 gadiem
jaaaaa 4:2 bet pa velluu un vairakums jaiemet tad mosh vel vel...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:23, pirms 15 gadiem
Vari iet tagad uzpiipeet

huy rakstīja: Pādējā laikā pārņem sajūta Vairākums - tātad 2. min var iet pīpēt, gola toč nebūs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:23, pirms 15 gadiem
nu saņemās, vārti tagad + noņemam vārtusargu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:23, pirms 15 gadiem
Nu jau rezultāts vairs nav graujoš,bet pieklājīgs!Tomēr spēlējam,ja neaizmirstam,ar Maskavas Dinamo!Tā kā nav jau tik traki!

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:23, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Šupleram kaut kas jādara ar vairākuma realizāciju priekšpēdējā vieta līgā. 4 iesisti vārti. http://www.khl.ru/statistics/167/?section=powerplay
Toties mazākumā iemesti 2 vārti,vairāk tikai ACSK-3.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:24, pirms 15 gadiem
kāpēc kritienā neiemeta !!!!!!
Da joptvai !!!!!
divas izdevības

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:24, pirms 15 gadiem
Kursh tas bija!? KURSH Tukshos vaartos neiemest!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:24, pirms 15 gadiem
baac nu srukt kaa neiemeti!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:25, pirms 15 gadiem
Kapēc mūsējie saņemas tieši pēdējā periodā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:25, pirms 15 gadiem
SPRUKC AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa

  +8 [+] [-]

, 2009-10-06 20:25, pirms 15 gadiem
SPRUKTSSSSSSSSSSSS brauc uz AHL

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:25, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Kapēc mūsējie saņemas tieši pēdējā periodā?
Patīk pārvarēt grūtības.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:26, pirms 15 gadiem
spruktu uz junioriem lai vinji visus vine

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:26, pirms 15 gadiem
neitrals23 rakstīja: SPRUKTSSSSSSSSSSSS brauc uz AHL
... uz Getliņiem Spruktu !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:26, pirms 15 gadiem
Lai skatiitaajiem nav tik garlaiciigi

morfeus rakstīja: Kapēc mūsējie saņemas tieši pēdējā periodā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:26, pirms 15 gadiem
morfeus rakstīja: Kapēc mūsējie saņemas tieši pēdējā periodā?
labi ka vsp sanjemaas

  +6 [+] [-]

, 2009-10-06 20:26, pirms 15 gadiem
Kā Sprukts tagad kož pirkstos, ai ai ai

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 20:27, pirms 15 gadiem
Un Seejeejs sviitro nulliites liigumaa

LVlidbiters rakstīja: Kā Sprukts tagad kož pirkstos, ai ai ai

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:28, pirms 15 gadiem
6:30 vel tik davaJ!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:29, pirms 15 gadiem
Jekaab nah tevi nemt!!

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:29, pirms 15 gadiem
sttaabbsss

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:29, pirms 15 gadiem
uz dinamo..

  -2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:29, pirms 15 gadiem
mjā, šķita, ka ripai nav, kur Sprukt, bet ..... jebkurš algots darbinieks jebkurā algotā amatā par tik rupju kļūdu savā pamatdarbā saņemtu vismaz rājienu, tiktu nogriezta prēmija, vai pat smagāk. Ko saņem hokejists par neprasmi veikt savu elementārāko PIENĀKUMU - iemest ripu tukšos vārtos? :-)

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:29, pirms 15 gadiem
Atkal sāk tiesāt kā basketbolā.

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:30, pirms 15 gadiem
davaj iemetam mazakuma mosh sapurinasies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:30, pirms 15 gadiem
vel 2 minutes sotniekam vis spelee norakstiita.. !

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:30, pirms 15 gadiem
5 pret 3

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:31, pirms 15 gadiem
Nu,tas bija lieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:31, pirms 15 gadiem
Man ar likaas, ka nebij!

Yuri rakstīja: Tur nebija noraidījums!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:31, pirms 15 gadiem
ko es dzirdeeju
Dzimis Latvijaa?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:31, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Tur nebija noraidījums!
bija, viņš nepaspēja pievilkt pie sevis nūju un palika starp kājām

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:31, pirms 15 gadiem
viss sakas ar Sprukta trapijumu vartsargam cimda...besis,nu tik tuvu mes butu a tagad pat ja ne ielaizam,tika 3 minutes paliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:32, pirms 15 gadiem
DAVAJ.... TAA LAI TIK MASKAVIESHI ATBRAUC UZ RIIGU ES VINIEM PARADISHU SAAKSHU METAT TIESHESHUS NO MASKAVAS JA KAADS BUSS TAD VINJI REDZEES KA PRET DINAMO RUNAAT... ! UN TIESAAT

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:32, pirms 15 gadiem
Izklausiijaas peec Fomina

Lanana rakstīja: ko es dzirdeeju
Dzimis Latvijaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:32, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Izklausiijaas peec Fomina
bija arii

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:33, pirms 15 gadiem
cipuliit...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:33, pirms 15 gadiem
cipulis āksts

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:33, pirms 15 gadiem
cipulis cipulis cipulis un nekaaaaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:34, pirms 15 gadiem
Dinamo vinjam neiet, bet izlasee bija viens no labaakajiem shogad!

BaronsW rakstīja: cipulis āksts

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:34, pirms 15 gadiem
Sprukts noraka

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 20:34, pirms 15 gadiem
Cipulim vienam pasham jau 3 varti bija jaabuut, cik var laist garaam izdeviibas

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:36, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Dinamo diemzheel vinjam neiet, bet izlasee bij viens no labaakajiem shogad!
zinu..., mirkļa vājums. tāpēc arī nolamāju .

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:36, pirms 15 gadiem
Bet tasniiba Tev ir, Dinamo kaa nevar iemest, taa nevar!

BaronsW rakstīja: zinu..., mirkļa vājums. tāpēc arī nolamāju .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
Nuuuuuuuuu ................

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
blaaviens
darzin!!!
izklipeianaa!! davja
zb!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
bulliits

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
Ar visu tureeshanu bij jaaiemet!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Bet tasniiba Tev ir, Dinamo kaa nevar iemest, taa nevar!
gan pienaks ari vina laiks piemeram Play offos

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:37, pirms 15 gadiem
Pēdējās minūtes, žēl, ka jau spēles sākumā palaidām tik tālu šos priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:38, pirms 15 gadiem
viss

     [+] [-]

, 2009-10-06 20:38, pirms 15 gadiem
viss 4:2

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:38, pirms 15 gadiem
Nu, izdeviibas bija, bet iemest mees nemaakam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:39, pirms 15 gadiem
Digars rakstīja: Pēdējās minūtes, žēl, ka jau spēles sākumā palaidām tik tālu šos priekšā!
tas dinamo sezonas sakumam raksturigi, palaizam , un tad dzenamies pakal, diemzel 0:4 , nesanaks soreiz laika nu nekas, hossa toties atveries :0 veelcipulim un aizies

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:39, pirms 15 gadiem
jaa..pirmais periods visu sabeidza!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:40, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: jaa..pirmais periods visu sabeidza!!!
beigas jau sabeidza nespeeja realizeet momentus

  +3 [+] [-]

, 2009-10-06 20:40, pirms 15 gadiem
Paldies par sadarbību un āmen šodien !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:41, pirms 15 gadiem
laba tendence - 1.peroda izliet uzdeni un tad megjinat sasmelt.. shoreiz pa daudz izleja... pirma puse speles vnk drausmiga... otraja, saka pamosties... kkas saka sanakt...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 20:41, pirms 15 gadiem
Nikestyle rakstīja: beigas jau sabeidza nespeeja realizeet momentus
nu ja pirmajaa periodaa nebuutu iemestas 4 ripas,tad šie momenti realizeetie momenti nemaz nebuutu vajadziigi,lai uzvareetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja