Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Afinogenovs: "Šādās zvaigžņu spēlēs nav zaudētāju''

Afinogenovs: "Šādās zvaigžņu spēlēs nav zaudētāju''
Jaromirs Jāgrs (#68)
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Vakar Sanktpēterburgā tika aizvadīta Kontinentālās hokeja līgas trešā Visu zvaigžņu spēle, kurā uzvaru ar rezultātu 18:16 izcīnīja Jaromira Jāgra komanda. Piedāvājam jums pēcspēles komentārus.

"Mēs ar "Avangard" komandas biedriem no Omskas lidojām apmēram 20 stundas, tāpēc, ja jau atbraucām, tad mums vajadzēja uzvarēt, lai arī pats jutos nedaudz apslimis un neaizvadīju savu labāko spēli," iesāk Jaromirs Jāgrs. "Šādās spēlēs svarīgākais ir spēlētāja vēlme gūt vairāk vārtus, bet ne spēle aizsardzībā. Tikai šādās spēlēs pāris minūtēs var atspēlēt četru vārtu deficītu. Kuru zvaigžņu spēli atceros vislabāk? Pirmo Krievijā, kura notika Sarkanajā laukumā. Tur bija neparasta atmosfēra un aukstums. Personīgi es šo spēli atcerēšos uz visiem laikiem. NHL un KHL zvaigžņu spēles? Nu nevar salīdzināt šīs divas līgas. Daudzi spēlētāji par zvaigznēm kļuva spēlējot mazajos laukumos, bet lielajos viņiem bija problēmas. Un otrādi. Kamēr visiem nebūs viena izmēra ledus, tikmēr salīdzināt nav jēgas.''

''Spēle tik lieliskā komandā man deva lielu gandarījumu,'' iesāk Aleksandrs Radulovs. ''Svarīgākais, lai neviens šādā spēlē neiedzīvotos kādā savainojumā. Tagad ir laiks sākt gatavoties nopietnākām spēlēm. Šādās spēlēs parasti jāspēlē tā, lai aizstāvētu savu vārdu par to, ka tevi nosauca par zvaigzni. Esmu priecīgs, ka man ļāva izpildīt soda metienus. Ne tik bieži tos izdodas izpildīt, tāpēc šī bija tā iespēja parādīt, ka joprojām māku mest šādus metienus. Vai ir atšķirība starp NHL un KHL zvaigžņu spēlēm? Īpašu atšķirību neredzu.''

"Bija ļoti interesanti spēlēt tādu spēli," iesāk Maksims Afinogenovs. "Daudz skatītāju, daudz manu draugu. Pēc šādas spēles sakrājas patīkamas emocijas un iespaidi. Šādās spēlēs nav zaudētāju, tāpēc noskaņojums ir lielisks gan skatītājiem, gan spēlētājiem. Vai nav žēl tas, ka kopā ar komandu nedevos uz Dubaiju? Ja jau esmu palicis šeit un smaidu, tad nē. Atkārtošos vēlreiz – ir ļoti patīkami piedalīties šādās spēlēs. Ar daudziem hokejistiem esmu draugos, tāpēc biju priecīgs viņus satikt. Kopā parunāties un pasmieties – tas ir lieliski. Ja runājam par pašu spēli, tad šādi mači tiek aizvadīti bez aizsardzības. Vienmēr dominē uzbrukums. Protams, šādās spēlēs jūtu līdzi vārtsargiem. Vai varu salīdzināt NHL un KHL zvaigžņu spēles? Grūti, lai arī šobrīd KHL dara visu, lai līdzinātos NHL. Domāju, ka šodien mēs bijām ļoti tuvu NHL. Mēs lieliem soļiem tuvojamies tam, lai kādu dienu varētu pastrīdēties par pasaules labāko hokeja zvaigžņu spēli.''

"Bija liels gods spēlēt šādā zvaigžņu spēlē, lai arī vārtsargiem šādas spēles ir ļoti grūtas," saka Dominks Hašeks. "Domāju, ka līdzjutējiem patika, jo līdz pat spēles beigām nebija zināms, kurš uzvarēs. Man jau no Čehijas atsūtīja tūkstošs ziņu, jo arī tur visiem viss patika. Par ko spēļu pārtraukumā runājām ģērbtuvēs? Par taktiku tiešām nerunājām. Vienmēr jau gribas uzvarēt, taču šoreiz tas neizdevās. Jāgra komandā spēlēja ļoti stipri uzbrucēji, kuri guva vairāk vārtu par mums. Taču neesmu vīlies. Labi pavadīju laiku ar pasaules labākajiem hokejistiem. Ja salīdzinām KHL ar NHL, tad Amerikā vairāk tomēr domā par aizsardzību, kamēr mums tās nebija. Tagad došos uz Čehiju, kur tikšos ar draugiem. Pēc tam atgriezīšos un sāksim gatavoties "play-off". "

Izmantotie resursi:
www.allhockey.ru

1 2 3 72 komentāri

     [+] [-]

, 2011-02-06 18:15, pirms 14 gadiem
Nu prieks nu

     [+] [-]

, 2011-02-06 18:16, pirms 14 gadiem
Labvakar tauta!!
Vai kaads nezinaatu kur Live var skatiities NBA Speeles??
Atdhed vairs nava

  +3 [+] [-]

, 2011-02-06 18:17, pirms 14 gadiem
kings21 rakstīja: Labvakar tauta!!
Vai kaads nezinaatu kur Live var skatiities NBA Speeles??
Atdhed vairs nava
ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV

  +5 [+] [-]

, 2011-02-06 18:19, pirms 14 gadiem
Jāgrs noteikt ilgi vel runaas par zvagžņu spēli

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 18:20, pirms 14 gadiem
Kuļaš jau izteicies, ka KHL ieliek NHL. Vispār interesanti, ka, piemēram , Eirolīga uz katra soļa necenšas sevi salidzināt ar NBA, bet KHL pie katras mazākās iespējas sevi cenšas salīdzināt ar NHL. Pat tajos pašos skillu konkuros kaut kas tiek izlobīts.

 +15 [+] [-]

, 2011-02-06 18:21, pirms 14 gadiem
Nākamgad lai būtu Rietumi vs Austrumi (un nekādus Jāgrus un Jašinus vairāk, apnicīgi paliek) un spēle notiktu Rīgā.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-06 18:25, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kuļaš jau izteicies, ka KHL ieliek NHL. Vispār interesanti, ka, piemēram , Eirolīga uz katra soļa necenšas sevi salidzināt ar NBA, bet KHL pie katras mazākās iespējas sevi cenšas salīdzināt ar NHL. Pat tajos pašos skillu konkuros kaut kas tiek izlobīts.
Es domāju ka ne pati līga visvairāk cenšas salīdzināt, bet gan komandu līdzjutēji, kas tik ļoti veido šīs baumas. Hokejistiem tomēr jau ir vairāk zināms un saprotams, ka nav ko likt uz vieniem svariem abas līgas. Vienīgais kas tiek darīts, ir KHL cenšas iegūt NHL izspēļu principu, zvaigžņu spēles un visu pārējo. Bet nu mēs paši vēl zinam, ka trūkst tik sasodīti daudz, līdz tādai sistēmai un kārtībai kā ir tajpus dīķim
Slēpts komentārs: KristsT

  +7 [+] [-]

, 2011-02-06 18:28, pirms 14 gadiem
KristsT rakstīja: Vispār būtu izcili, ja varētu kādreiz redzēt zvaigžņu spēli, kur visi spēlētu nopietni, kapātu aizsardzībā utt. Skatītos ar daudz līelāku interesi.
Pats ļoti labi saproti, ka tas nekad nenotiks, bet nu hokejs, protams, būtu pilnīgi cits.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-06 18:28, pirms 14 gadiem
MisterT rakstīja: Pats ļoti labi saproti, ka tas nekad nenotiks, bet nu hokejs, protams, būtu pilnīgi cits.
Protams, ka saprotu.
Slēpts komentārs: Madgunzer

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 18:35, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kuļaš jau izteicies, ka KHL ieliek NHL. Vispār interesanti, ka, piemēram , Eirolīga uz katra soļa necenšas sevi salidzināt ar NBA, bet KHL pie katras mazākās iespējas sevi cenšas salīdzināt ar NHL. Pat tajos pašos skillu konkuros kaut kas tiek izlobīts.
Kino, tev jau nu bija jāsaprot, ka NHL nespēlē visi labākie spēlētāji pasaulē. Kaut vai tas pats Ņikuļins no Ak Bars. Atlanta šo sauc katru gadu pie sevis, aizsargs zvērīgākais, tādi Baflini viņam tur ūdeni tik varētu pienest.

  +8 [+] [-]

, 2011-02-06 18:38, pirms 14 gadiem
Madgunzer rakstīja: Tavu komentāru iekš sportacentrs.com noteikti kāds ņems vērā pirms organizēt nākamā gada zvaigžņu spēli.
It kā es prasītu, lai kāds to darītu.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-06 18:41, pirms 14 gadiem
zvaigžnu speles domaatas lai tauta atkal alkoholu dzertu

  -3 [+] [-]

, 2011-02-06 18:41, pirms 14 gadiem
archa000 rakstīja: Nākamgad lai būtu Rietumi vs Austrumi (un nekādus Jāgrus un Jašinus vairāk, apnicīgi paliek) un spēle notiktu Rīgā.
Un iedomājies, visa pārraide krieviski, Simsons muld krieviski, kā tev šāda ainiņa?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-06 18:44, pirms 14 gadiem
tas pats Artis Ābols, kas spēli komentēja VSB, vairākas reizes teica, ka KHL līdz NHL tomēr vēl tālu...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 18:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kino, tev jau nu bija jāsaprot, ka NHL nespēlē visi labākie spēlētāji pasaulē. Kaut vai tas pats Ņikuļins no Ak Bars. Atlanta šo sauc katru gadu pie sevis, aizsargs zvērīgākais, tādi Baflini viņam tur ūdeni tik varētu pienest.
Tāda pati situācija ir ar Radulovu,arī viņš regulāri noraida NHL piedāvājumus.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-06 18:52, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kino, tev jau nu bija jāsaprot, ka NHL nespēlē visi labākie spēlētāji pasaulē. Kaut vai tas pats Ņikuļins no Ak Bars. Atlanta šo sauc katru gadu pie sevis, aizsargs zvērīgākais, tādi Baflini viņam tur ūdeni tik varētu pienest.
Nespēlē gan, jo NHL klubi spēlē ar specializētām maiņām (laikam sīkāk nav jāskaidro), bet par Ņikuļinu runājot, nevajag pārspīlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-06 18:58, pirms 14 gadiem
REEZUULTAATS BIJA 17:16 PEEDEJOS 18 NEIESKAITIIJA IZSLASIET KHL.RU!! KO JUUS MURGOJAT!!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-06 19:00, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: muļķības. viņš jau bija tur (Predators) bet laikam jau bija par švaku ka tagad spēlē khl. un ko var joprojām ņemties ar to salīdzināšanu, šīs līgas taču nav salīdzināmas
Neko neesmu līdzinājis un salīdzinājis.Pats pilnībā piekrītu tam,ka šo līgu salīdzināšana ir absolūti lieka un bezjēdzīga.Pateicu tikai vispārzināmu faktu,ka Radulovs arī savulaik ir izvēlējies spēlēt KHL nevis NHL.
Slēpts komentārs: juhans

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 19:01, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Un iedomājies, visa pārraide krieviski, Simsons muld krieviski, kā tev šāda ainiņa?
Kas tad būtu? Manuprāt KHL ir krievu veidojums, vai arī es kko jaucu??? Nekādā ziņā neesmu nekāds krievu atbalstītājs un nacionālists arī nē, veselais saprāts man vēl ir un neredzu ar kādām pretenzijām tu vari pamatot kāpēc zvaigžņu spēlei jābūt latviski vadītai ja tā notiktu Rīgā? Mums jābūt pateicīgiem, ka mūs uz tādu khl vispār uzaicināja.
Pat NHL, kurš ir ASV/Kanādas kopīgais veidojums zvaigžņu spēles netiek vadītas arī Fraņču mēlē, kas kā zināms ir otra oficiālā valoda Kanādā.
Nezinu ko tev skolā mācīja un kādā sakarā tev ir kādas pretenzijas pret krieviem un varu saderēt ka tev nav ne mazākās nojautas kāda ir Krievija mūsdienās un vēl jo vairāk esmu gatavs apgalvot ka tu Krievijā nemaz neesi bijis. Un ļoti iespējams, ka tu dzīvo Rīgā un visu Latviju asociē ar to un reālā situācija tev neizprotama.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-06 19:03, pirms 14 gadiem
Digars rakstīja: Neko neesmu līdzinājis un salīdzinājis.Pats pilnībā piekrītu tam,ka šo līgu salīdzināšana ir absolūti lieka un bezjēdzīga.Pateicu tikai vispārzināmu faktu,ka Radulovs arī savulaik ir izvēlējies spēlēt KHL nevis NHL.
Radulovs ir zvaigzne KHL, ne NHL.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-06 19:09, pirms 14 gadiem
kasix rakstīja: Nezinu ko tev skolā mācīja un kādā sakarā tev ir kādas pretenzijas pret krieviem un varu saderēt ka tev nav ne mazākās nojautas kāda ir Krievija mūsdienās un vēl jo vairāk esmu gatavs apgalvot ka tu Krievijā nemaz neesi bijis. Un ļoti iespējams, ka tu dzīvo Rīgā un visu Latviju asociē ar to un reālā situācija tev neizprotama.
Krievija ir briinishkjiiga valsts (siikaak Tev izskaidros kharljiks), kura jau vairaak ka 10 gadus karo ar saviem pilsonjiem Kaukaazaa. vairaak kaa 100 tuukstoshi chechenu vien ir noslakteeti. bet ko nu mees te sporta portaalaa runaasim par Krieviju, parunaasim par hokeju!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 19:17, pirms 14 gadiem
juhans rakstīja: Krievija ir briinishkjiiga valsts (siikaak Tev izskaidros kharljiks), kura jau vairaak ka 10 gadus karo ar saviem pilsonjiem Kaukaazaa. vairaak kaa 100 tuukstoshi chechenu vien ir noslakteeti. bet ko nu mees te sporta portaalaa runaasim par Krieviju, parunaasim par hokeju!
Sorry šī tava informācija ir atreferējums no tā kā to pasniedz rietumu masu mediji, painteresēties par šādu aktu cēloņiem protams neviens nevēlās, pietiek ar to ka krievija karo ar čečeniem un ir kādu noslaktējusi, lai sitot pie krūts to nomelnotu un nicinātu. Par pretējās puses teroraktiem protams neviens neko dzirdēt nevēlās. Es vēlreiz atkārtoju es neesmu nekāds krievijas vai jebkuras citas valsts atbalstītājs, bet man ļoti nepatīk faktu sagrozīšana un nepamatota kāda cita no.d.irshana.

     [+] [-]

, 2011-02-06 19:25, pirms 14 gadiem
kasix rakstīja: man ļoti nepatīk faktu sagrozīšana un nepamatota kāda cita no.d.irshana.
lieliski, lai Tev izdodaas!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 19:32, pirms 14 gadiem
Megadzilna rakstīja: Nu prieks nu
atdhenet.tv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-06 19:40, pirms 14 gadiem
Hmm, jociigi ka no Omskas liidz P-burgai jaalido 20 stundas...
Mosh ar kukuruzniku.

  -4 [+] [-]

, 2011-02-06 19:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Iesaku tev ar biedru juhans neiesaistīties sarunās par KHL un Krieviju.
Jo viss kas ar to saistās viņam izraisa šķielēšanas sindromu.
KHL Spēles ir pēdējais m.sls,zvaigžņu spēle velti izšķiests laiks utt.
Pie kam tas jau ir hvz cik ilgu laiku. Bet neskatoties uz to,viņš tērē savu laiku visam tam. Kā arī E - Sportā visu patiesību klāsta.
Viņš ir no tiem,kas prievītē un pastalās ar auseklīti uz krūts iet gulēt ik nakti.
kaapeec Tu tik kategooriski staasti par mani, mani tachu tu nemaz nepaziisti! staasti vairaak par to, ko Tu it kaa paziisti - KHL, Krieviju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-06 19:45, pirms 14 gadiem
Khaarlij, kaa Tu izskaidrosi, ka Jaagrs un partneri lidoja no Omskas liidz Peeterburgai 20 stundas? droshi vien tas ir taapeec, ka Krievija ir tik liela...

  -1 [+] [-]

, 2011-02-06 19:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu kur tad man pārzināt Krieviju,kā tev. Tu var teikt viņus un visu par viņiem var teikt līdz kaulu smadzenēm zini. Tā kā uz priekšdienām neiesaisti savās sarunās citus un runā par sevi
kaa Tu nonaaci liidz shaadam secinaajumam? es par Krieviju un "vinjiem" rakstu burtiski 100 (simts) reizes retaak kaa Tu!
1 2 3 72 komentāri