Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vārtos Avotiņš, Masaļskis noskatās

Andrejs Siliņš

"Dinamo" vārtos Avotiņš, Masaļskis noskatās
Edgars Masaļskis

Šodien ar pilnu sparu treniņus atsāka Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" hokejisti. Komandas otrā vārtsarga loma treniņā tika atvēlēta "Rīga 2000" vārtsargam Uģim Avotiņam, bet treniņu noskatījās arī Edgars Masaļskis.

Komandas hokejistiem sakarā ar pārtraukumu KHL čempionātā bija dotas dažas brīvas dienas, lai atvilktu elpu pēc smagā sezonas iesākuma posma.

Jau vakar notika pirmais ledus treniņš, kurā gan vēl nepiedalījās visi spēlētāji, bet šodien jau darbs ritēja ar pilnu sparu un pilnā sastāvā – divi ledus treniņi dienā, kā arī vēl sausais treniņš. Šādā režīmā komanda gatavosies līdz pat piektdienai (7. novembris), kad paredzēta pārbaudes spēle Liepājā ar pašreizējajiem Latvijas čempioniem "Liepājas Metalurgs" hokejistiem.

Pēc tam atkal cītīgs treniņdarbs, jo nākamā KHL čempionāta spēle paredzēta tikai 13. novembrī, kad izbraukumā būs jāsacenšas ar ļoti spēcīgo Magņitogorskas "Metallurg" komandu.

Šodien galvenā trenera Jūliusa Šuplera un palīgu Miroslava Miklošoviča un Arta Ābola rīcībā uz ledus bija 20 laukuma spēlētāji un divi vārtsargi. Pēc individuālas programmas un atšķirīgas krāsas kreklā uz ledus bija arī aizsargs Oļegs Sorokins, kurš turpina atlabt pēc savainojuma. Šodien uz ledus trenēties neizgāja Atvars Tribuncovs (uz treniņu viņš bija ieradies), kuram ir neliels savainojums, un treneri izlēma lieki neriskēt ar hokejista veselību, ļaujot viņam vēl atpūsties un atjaunoties.

Šīs dienas treniņā otrā vārtsarga loma bija uzticēta fārmkluba "Rīga 2000" vārtsargam Uģim Avotiņam, bet uz šo treniņu no malas noraudzījās arī Edgars Masaļskis, kurš gan pārvietojas vēl ar kruķu palīdzību, bet ģipsis no lauztās kājas jau ir noņemts un sadzīšanas process norit kā plānots, bet par atgriešanos laukumā pagaidām vēl pāragri runāt.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

1 2 64 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2008-11-04 23:41, pirms 16 gadiem
Jau 20 uz laukuma - iespējams, tas nozīmē to, ka Liepāja tomēr ieraudzīs arī Hossu un Novāku

 +13 [+] [-]

, 2008-11-04 23:45, pirms 16 gadiem
vai tad muštukovs nebij nākamais vārtusargs saraxtā?

  +9 [+] [-]

, 2008-11-04 23:46, pirms 16 gadiem
Logitech rakstīja: vai tad muštukovs nebij nākamais vārtusargs saraxtā?
acīmredzot sarakstā ieviestas korekcijas

  +1 [+] [-]

, 2008-11-04 23:52, pirms 16 gadiem
šoreiz kalendārs veiksmīgs - daudz vairāk laika atpūtai un treniņiem, jāizmanto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-11-05 00:06, pirms 16 gadiem
Lieta tāda,kad Muštukovu paturēju rigas sastāvā jo Dinamo viņam vienalga spēlēt nedos....tādēļ atdevu Avotiņu....jo uz Dinamo jau brauc vārtsargs
no Slovākijas....un Ervīnam ir jāspēlē neviss jādeldē soliņš.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:10, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Lieta tāda,kad Muštukovu paturēju rigas sastāvā jo Dinamo viņam vienalga spēlēt nedos....tādēļ atdevu Avotiņu....jo uz Dinamo jau brauc vārtsargs
no Slovākijas....un Ervīnam ir jāspēlē neviss jādeldē soliņš.
Tas ka Avotiņš nekandidē uz RD bija skaidrs, tātad jāgaida ziņas no RD npmetnes, respektīvi slovaka uzvārds

  +3 [+] [-]

, 2008-11-05 00:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas ka Avotiņš nekandidē uz RD bija skaidrs, tātad jāgaida ziņas no RD npmetnes, respektīvi slovaka uzvārds
Ir jau zināms tikai pagaidām nevaru ispaust...ja godīgi žēl Ervīna,bij zelta laiki čalim kad Spēlēja Liepājā,bet redz kā sanāk,ka pašlaik nemaz viņam neuzticās

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:17, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Ir jau zināms tikai pagaidām nevaru ispaust...ja godīgi žēl Ervīna,bij zelta laiki čalim kad Spēlēja Liepājā,bet redz kā sanāk,ka pašlaik nemaz viņam neuzticās
Esmu pacietīgs, ja jau šis ir ceļā tad uzvārdu uzzināsim jau pavisam drīz. Bet Ervīna "zelta laiki" Liepājā liekas bija tik sen...principā tagad jau var saprast to neuzticēšanos, neko ievērības cienīgu neesmu lasījis par viņu BAČ spēlēs, pašam nav sanācis ievērtēt, jo es trāpu uz tām spēlēm kad Lūsiņš vārtos

  +1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:18, pirms 16 gadiem
vai ta jau sarunājuši jaunu GK

  +2 [+] [-]

, 2008-11-05 00:19, pirms 16 gadiem
Piemēram Turnīrs pirms Olimpiādes,kad Ervīns jau gandrīs tika uz Turīnu,ja nebūtu Arčijs piekritis Ervīns būtu bijis Turīnā un,kas zin kā būtu karjera iegriezusies
http://images.google.lv/imgres?imgurl=http://www.tvnet.lv/sports/images/upload/mustukovs_e.jpg&imgrefurl=http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/article.php%3Fid%3D84320&h=210&w=180&sz=13&hl=lv&start=7&um=1&usg=__gx7AUv72HHiR5-_9k-xe9gdypUY=&tbnid=Dx2L5R0fpqE-RM:&tbnh=106&tbnw=91&prev=/images%3Fq%3Dervins%2Bmustukovs%26um%3D1%26hl%3Dlv%26sa%3DN

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:20, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Ir jau zināms tikai pagaidām nevaru ispaust...ja godīgi žēl Ervīna,bij zelta laiki čalim kad Spēlēja Liepājā,bet redz kā sanāk,ka pašlaik nemaz viņam neuzticās
Kā var spriest par kaut kādiem uzvārdiem ja viņu vēl nav...! Sējs brīnumu vēd ?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-05 00:21, pirms 16 gadiem
DeSoul rakstīja: Kā var spriest par kaut kādiem uzvārdiem ja viņu vēl nav...! Sējs brīnumu vēd ?
Ir jau ir....tikai nesaka....Iespējams,kad jau būs uz Liepājas Spēli.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:26, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Ir jau ir....tikai nesaka....Iespējams,kad jau būs uz Liepājas Spēli.
XE XE lai vai kā neticu, ka būs kas labāks kā Naumovs...
Un nezinu Dinamo problēma nevis ar Vārtu sargiem, bet gan Latviešu spēlētāju disciplīnu, kuri lidinās pa mākoņiem Brīvajā laika

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: acīmredzot sarakstā ieviestas korekcijas
Jā, bet cik ilgi šis korekcijas tā teikt "noturēsies", tas ir cits jautajums.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:29, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Ir jau ir....tikai nesaka....Iespējams,kad jau būs uz Liepājas Spēli.
ja ir no Slovākijas, tad tur tāda līmeņa vorotčiku nav daudz - es teiktu Ján Laco vai Sasu Hovi. Tā kā Laco patreiz ir slovāku izlases sastāvā, tad tas varētu būt Hovi... kaut gan, ja runā par slovākiem, tad Čehijas Ekstralīgā spēlē arī Lašaks (taču neticu, ka viņš, jo viņa labākie gadi jau ir garām - šobrīd čehu Ekstralīgā ir bariņš labāku par šamo).

  +2 [+] [-]

, 2008-11-05 00:30, pirms 16 gadiem
DeSoul rakstīja: XE XE lai vai kā neticu, ka būs kas labāks kā Naumovs...
Un nezinu Dinamo problēma nevis ar Vārtu sargiem, bet gan Latviešu spēlētāju disciplīnu, kuri lidinās pa mākoņiem Brīvajā laika
Piekrītu Ja Dārziņš 23 Spēlēs iemet vienus vārtus par ko vispār var Te runāt....ja nevar iemest lai iemet podāBet redziet viņš ir KingsOzols,Feldmanis...būtu vairāk iemetuši.

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:31, pirms 16 gadiem
Piedodiet par valodu, bet ko nafig Muštukovs dara RD, ja viņu neizmanto? Godīgi sakot, man Šuplers sāk kretinēt, lai vismaz viņu paprovē ielikt vārtos uz vienu spēli. Nekas trakāks par tagadējo rezultātu nenotiks.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-05 00:32, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Piekrītu Ja Dārziņš 23 Spēlēs iemet vienus vārtus par ko vispār var Te runāt....ja nevar iemest lai iemet podāBet redziet viņš ir KingsOzols,Feldmanis...būtu vairāk iemetuši.
Pamatīgs LM Fans

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:33, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ja ir no Slovākijas, tad tur tāda līmeņa vorotčiku nav daudz - es teiktu Ján Laco vai Sasu Hovi. Tā kā Laco patreiz ir slovāku izlases sastāvā, tad tas varētu būt Hovi... kaut gan, ja runā par slovākiem, tad Čehijas Ekstralīgā spēlē arī Lašaks (taču neticu, ka viņš, jo viņa labākie gadi jau ir garām - šobrīd čehu Ekstralīgā ir bariņš labāku par šamo).
iespējams,kad no Čehijas...es tieši nezinu,bet no tās puses ir

  +1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:33, pirms 16 gadiem
To ss... iespējams,kad no Čehijas...es tieši nezinu,bet no tās puses ir
šitais bija lieki

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:33, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Piedodiet par valodu, bet ko nafig Muštukovs dara RD, ja viņu neizmanto? Godīgi sakot, man Šuplers sāk kretinēt, lai vismaz viņu paprovē ielikt vārtos uz vienu spēli. Nekas trakāks par tagadējo rezultātu nenotiks.
Piedod man par valodu, bet nafig Tu te muldi aplamības? Muštukovs jau kopš atbrauca Sperle nav pie RD, bet gan R2000

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:34, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Piedodiet par valodu, bet ko nafig Muštukovs dara RD, ja viņu neizmanto? Godīgi sakot, man Šuplers sāk kretinēt, lai vismaz viņu paprovē ielikt vārtos uz vienu spēli. Nekas trakāks par tagadējo rezultātu nenotiks.
Ne Jau Tu viena gribi lai viņu ieliek,bet brīnumu nebūs

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:35, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: iespējams,kad no Čehijas...es tieši nezinu,bet no tās puses ir
nuuu, Čehijā izvēle lielāka - tur gana labu vorotčiku ir krietni vairāk. bez tam Normis jau uz čehiem bij aizlaidis nevis uz Slovākiju...

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:35, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nuuu, Čehijā izvēle lielāka - tur gana labu vorotčiku ir krietni vairāk. bez tam Normis jau uz čehiem bij aizlaidis nevis uz Slovākiju...
Piedod sajaucučehija Slovākija viss viens.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:36, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Ne Jau Tu viena gribi lai viņu ieliek,bet brīnumu nebūs
pie patreizējā snieguma to vairāk būtu pelnījis Lūsiņš kā Muštukovs...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-05 00:37, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pie patreizējā snieguma to vairāk būtu pelnījis Lūsiņš kā Muštukovs...
Līgums ar Dinamo ir Tikai Muštukovam un Avotiņam

  +3 [+] [-]

, 2008-11-05 00:38, pirms 16 gadiem
Starp citu, citāts no vakardienas SA, H. Balderis: "Ja uzbrucējs nevar iemest vismaz 20 ripu, tad viņam jāmet nūja krūmos vai arī jāmeklē savām spējām atbilstīga līga."

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:40, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Starp citu, citāts no vakardienas SA, H. Balderis: "Ja uzbrucējs nevar iemest vismaz 20 ripu, tad viņam jāmet nūja krūmos vai arī jāmeklē savām spējām atbilstīga līga."
Piekrītu un tādi mums ir Pilna komanda...Dārziņs,Bērziņš...utt

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:40, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Līgums ar Dinamo ir Tikai Muštukovam un Avotiņam
nu tam čehamvaislovakam ar tak nav līgums vismaz pagaidām, tā jau ir labojama lieta

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:41, pirms 16 gadiem
ss rakstīja: Piedod sajaucučehija Slovākija viss viens.
a par čehiem jau es minēju, ka varētu būt Mensators, Trvajs vai Svoboda (pēdējais gan bija šovakar čehu izlases vārtos - tas nozīmē, ka Liepājā šamais token nevarētu būt, jo būs aizņemts izlasē tai laikā) - šie 3 ir tie, ko Normis redzēja klātienē Čehijā. Tātad, loģiski būtu, ja viens no šiem.

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:42, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Starp citu, citāts no vakardienas SA, H. Balderis: "Ja uzbrucējs nevar iemest vismaz 20 ripu, tad viņam jāmet nūja krūmos vai arī jāmeklē savām spējām atbilstīga līga."
Pārāk kategoriski, Baldera stilā. Nekad komandās visi uzbrucēji nemetīs pa 20 ripām, bet protams viena ripa 23 spēlēs stabilam izlases uzbrucējam ir stipri par maz

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:43, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nu tam čehamvaislovakam ar tak nav līgums vismaz pagaidām, tā jau ir labojama lieta
tā ir,bet tici man nemēģinās nekādu Lūsiņu,Avotiņu,Muštukovu.Viņiem tas nav interesanti jo labāk lai leģionāri laiž ripas nekā savējie...viņiem vismaz neviens nepārmetīs

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nu tam čehamvaislovakam ar tak nav līgums vismaz pagaidām, tā jau ir labojama lieta
vo - vo, bez tam KHL reglamentā ir atrunāta spēlētāja pacelšana no "farma". Starp citu, visas spēlētāju izmaiņas arī farmā ir jāreģistrē KHL "buhgaltērijā"

     [+] [-]

, 2008-11-05 00:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Pārāk kategoriski, Baldera stilā. Nekad komandās visi uzbrucēji nemetīs pa 20 ripām, bet protams viena ripa 23 spēlēs stabilam izlases uzbrucējam ir stipri par maz
Vienīgie, kas RD met ir leģionāri un tie paši knapi pāri 20 savākuši. Pagajušo gadu Dārziņš ārdijās pa Baltkrieviju, šogad čušš..Varbūt jādod laiks, otra sezona viņiem..bet ja tad nekas nebūs. Citāts būs tieši laikā.
1 2 64 komentāri