Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: "Viasat Sport Baltic" hokeja eksperti apmierināti

Kristaps Zālītis
Pēc Rīgas "Dinamo" izcīnītās 4:2 uzvaras pār Mitišču "Atlant" vārtu guvumus analizēja "Viasat Sport Baltic" hokeja eksperti Armands Puče un Pēteris Skudra.

Izmantots "Viasat Sport Baltic" videomateriāls: viasatsport.lv
Vērtējums: +47
1 2 40 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2009-10-04 20:34, pirms 15 gadiem
Apmierinaati arii visi Dinamo fani... Malači...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 20:37, pirms 15 gadiem
nu malači visi šodien var but apmirinati ta tik turet nu tagad tikaj jauzvar galavanais necelt parak augstu galvas

  +6 [+] [-]

, 2009-10-04 20:46, pirms 15 gadiem
Virsraksts izsaka visu
Slēpts komentārs: nelabais6

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 20:55, pirms 15 gadiem
eksperti savā līmenī

 +21 [+] [-]

, 2009-10-04 20:57, pirms 15 gadiem
Peec pagaajushaas reizes Aabols uz studiju vairs nenaak!?

  +8 [+] [-]

, 2009-10-04 20:59, pirms 15 gadiem
putukrējums ar kūku?

un ābols pēc pernas reizes laikam vairs nenāks (ūdens-vodka joks)

 +15 [+] [-]

, 2009-10-04 21:20, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Peec pagaajushaas reizes Aabols uz studiju vairs nenaak!?
ievēroji, ka pat glāzēs vairs nav bezkrāsains šķidrums?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 21:33, pirms 15 gadiem
Jaa

visvaldis clinstons rakstīja: ievēroji, ka pat glāzēs vairs nav bezkrāsains šķidrums?
Slēpts komentārs: comandoss
Slēpts komentārs: Aivers0n

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 22:19, pirms 15 gadiem
Variet likt tik, cik mīnusus vēlaties, bet pēc Jura Robežnieka jeb Ruduļu Jura nav kompetentāku TV komentētāju par A.Kreipānu un M.Andersonu. Jā, A.Kreipāna enciklopēdiskās zināšanas var traucēt sekot notiekošajam laukumā, bet tomēr ļauj atsvaidzināt labi piemirstas lietas.
A.Pučes lielākie sasniegumi:
1) dokumentālā filma un grāmata par A.Irbi un S.Ozoliņu NHL Sanhosē "Sharks" sastāvā, kur pirmo jau tālajos 90.g. nosauca par nākamo Hašeku NHL (iespējams, tā arī būtu, ja ne A.Irbes principiālā nostāja LV izlases un NHL spēlētāju arodbiedrības viceprezidenta amatā);
2) būt par "Sporta Avīzes" pirmo galveno redaktoru, kas tagad kluvusi par "dzelteno lapeli";
3) "Mediju Nama", šķiet, galveno redaktoru, kurš izdod atkal "Sporta Avīzi" (kāda sagadīšanās).

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 22:21, pirms 15 gadiem
Sasniedzat kkautvienu mazaako kirpatu no taa ko vini ir abi sasnegushi un tad runaajat ka viens tads un taads

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 22:24, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: putukrējums ar kūku?

un ābols pēc pernas reizes laikam vairs nenāks (ūdens-vodka joks)
Es pat teiktu, ka šoreiz Ābols varētu pasmaidīt par Skudras komentāriem tā pat, kā pēc otrajiem (Galviņa) vārtiem... Spēle OK, un ar labu saturu!!!

     [+] [-]

, 2009-10-04 22:27, pirms 15 gadiem
comandoss rakstīja: Riebjas klausīties "leģendārā sporta komentētāja" un "leģendārā vārtsarga" (nav noliedzams, daudz sasniedzis, bet līdz leģendai vēl tālu, lai arī savu vārdu NHL, kaut nedaudz, bet ierakstījis) teiktajā. It īpaši pirmā teiktajā, kura prognozes gandrīz nekad nav piepildījušās. Nezin, kopš kura laika A.Puče kļuvis par "leģendāru sporta komentētāju"? Arī Puče ir leģenda sava veida, viņa vadībā (komentešanas ziņā) ir bijušas vēsturiskas uzvaras!!!
Ja citi slēdz ārā A.Kreipānu & Co, tad es kopš MTG meitas uzņēmums TV3 sāka raidīt hoķi ar Puči priekšgalā, slēdzu arā arī attēlu. Labāk meklēt kaut vai i-netā.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-04 22:31, pirms 15 gadiem
Komandai skaista uzvara, bet daži atkal ar kaut ko nav apmierināti. Tā es arī no augstāk lasītiem komentiem nesaprotu, kas tautai tā neapmierina Pučes un Skudras komentēšanā, man jau liekas, ka ir tīri sakarīgi.

  -3 [+] [-]

, 2009-10-04 22:49, pirms 15 gadiem
Lowd1nG rakstīja: Sasniedzat kkautvienu mazaako kirpatu no taa ko vini ir abi sasnegushi un tad runaajat ka viens tads un taads
Kas būtu jāsasniedz? "Ūdeni liet" varu un/vai "Pana skalpu" pieprasīt publiski ēterā, arī.
Kas un ko ir sasniedzis?
P.Skudra kā NHL komandas 2. vārtsargs, jā. Kā Krievijas Superlīgas 2. vārtsargs, nez vai. Krievijas Superlīga un tagadējā KHL nav pat salīdzināmas (par labu pēdējai spēka ziņā). To atzina pat P.Skudra.
Aizbraukt uz ASV/Kanādu par sponsoru naudu, arī.
Kas vēl jāizdara?

     [+] [-]

, 2009-10-04 22:50, pirms 15 gadiem
Galviņš kā īsts ''Opats''runā!

  +7 [+] [-]

, 2009-10-04 22:54, pirms 15 gadiem
comandoss

Ja tev kāds nepatīk, lai nepatīk, Tava darīšana, bet Skudras karjerā bijuši augstāki sasniegumi par 2. vārtsargu, tapēc nevajag melot

  +5 [+] [-]

, 2009-10-04 22:55, pirms 15 gadiem
Galviņš- "Laimigi nu, trāpiju nu"

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 23:00, pirms 15 gadiem
rigamons rakstīja: Komandai skaista uzvara, bet daži atkal ar kaut ko nav apmierināti. Tā es arī no augstāk lasītiem komentiem nesaprotu, kas tautai tā neapmierina Pučes un Skudras komentēšanā, man jau liekas, ka ir tīri sakarīgi.
Runa nav par spēli vai spēles kvalitāti, bet gan par VSB komentētāju attieksmi pret komandu un atsevišķām personālijām. To nu gan nevarētu nosaukt par objektīvu jeb konsekventu, salīdzinot spēli Liepājā un Rīgā.

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:07, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: comandoss

Ja tev kāds nepatīk, lai nepatīk, Tava darīšana, bet Skudras karjerā bijuši augstāki sasniegumi par 2. vārtsargu, tapēc nevajag melot
Jā, apt. 54 spēles 3 gadu laikā NHL karjerā 1. vārtsarga postenī.

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:12, pirms 15 gadiem
comandoss rakstīja: Jā, apt. 54 spēles 3 gadu laikā NHL karjerā 1. vārtsarga postenī.
Un Superlīgā?

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:29, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un Superlīgā?
Precīzi nepateikšu, šķiet, 5 gadu laikā kā 1. vārtsargs sācis apt. 120 spēles, t.i., katru trešo, ceturto, bet, cik pabeidzis kā pirmais, nepateikšu, varu kļūdīties. Pēdējos trīs karjeras gadus mocīja celis un mugura (mugura it īpaši). Salīdzinājumam, S.Naumovs 3 gadu laikā Krievijas Superlīgā kā pirmais sāka apt. 94 spēles.

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:37, pirms 15 gadiem
comandoss rakstīja: Riebjas klausīties "leģendārā sporta komentētāja" un "leģendārā vārtsarga" (nav noliedzams, daudz sasniedzis, bet līdz leģendai vēl tālu, lai arī savu vārdu NHL, kaut nedaudz, bet ierakstījis) teiktajā. It īpaši pirmā teiktajā, kura prognozes gandrīz nekad nav piepildījušās. Nezin, kopš kura laika A.Puče kļuvis par "leģendāru sporta komentētāju"?
Ja citi slēdz ārā A.Kreipānu & Co, tad es kopš MTG meitas uzņēmums TV3 sāka raidīt hoķi ar Puči priekšgalā, slēdzu arā arī attēlu. Labāk meklēt kaut vai i-netā.
lai wai kaaa daziem gudrisiem nepatiik,bet tik tiesham kripans &co ir vis labakie komenteetaaji ko wien aceros sawos ne daudzajos 23 gados,patik arii kreipana enciklopeediskaas zinasanas,ta turet,man prieks par dinamo

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:40, pirms 15 gadiem
S.Naumovs pēc sezonas 1.vārtsarga postenī Zviedrijas "MoDo" klubā, kur kļuva par Zviedrijas čempionu, pēc tam 1,5 sezonu bija pirmais Pēterburgas SKA. Pec tam jau sākās viņa karjeras līkloči līdz pagājušās sezonas "Dinamo" Rīga kā otrajam vārtu sargam.

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:44, pirms 15 gadiem
rigamons rakstīja: Komandai skaista uzvara, bet daži atkal ar kaut ko nav apmierināti. Tā es arī no augstāk lasītiem komentiem nesaprotu, kas tautai tā neapmierina Pučes un Skudras komentēšanā, man jau liekas, ka ir tīri sakarīgi.
Vnk tie ,kuri visu laiku blaustaas,nemaz pashi nesaprot,ko grib! Vinjiem uzdevums nr1. ir pateikt kaut ko riebiigu vai pretiigu!

     [+] [-]

, 2009-10-04 23:46, pirms 15 gadiem
kintijs rakstīja: lai wai kaaa daziem gudrisiem nepatiik,bet tik tiesham kripans &co ir vis labakie komenteetaaji ko wien aceros sawos ne daudzajos 23 gados,patik arii kreipana enciklopeediskaas zinasanas,ta turet,man prieks par dinamo
Prieks par domubiedriem

  +4 [+] [-]

, 2009-10-04 23:49, pirms 15 gadiem
comandoss rakstīja: Variet likt tik, cik mīnusus vēlaties, bet pēc Jura Robežnieka jeb Ruduļu Jura nav kompetentāku TV komentētāju par A.Kreipānu un M.Andersonu. Jā, A.Kreipāna enciklopēdiskās zināšanas var traucēt sekot notiekošajam laukumā, bet tomēr ļauj atsvaidzināt labi piemirstas lietas.
A.Pučes lielākie sasniegumi:
1) dokumentālā filma un grāmata par A.Irbi un S.Ozoliņu NHL Sanhosē "Sharks" sastāvā, kur pirmo jau tālajos 90.g. nosauca par nākamo Hašeku NHL (iespējams, tā arī būtu, ja ne A.Irbes principiālā nostāja LV izlases un NHL spēlētāju arodbiedrības viceprezidenta amatā);
2) būt par "Sporta Avīzes" pirmo galveno redaktoru, kas tagad kluvusi par "dzelteno lapeli";
3) "Mediju Nama", šķiet, galveno redaktoru, kurš izdod atkal "Sporta Avīzi" (kāda sagadīšanās).
Tikai nevajag, pret Kreipānu pa lielam nevaru piekasīties, par Andersonu gan varētu eseju sarakstīt, kāmdēļ viņam vajadzētu aizliegt komentēt hokeju. Šodienas spēlē šis tavs superīgais pāris visu spēli pārliecinoši (iesākumā Andersons) Mitišču "Atlant" komandu saukāja visos iespējamos pilsētas Atlantas locījumos. Epizodē, kad notika apbusējie sodi, gan Kreipāns, gan Andersons ne vella neko nesaprata, pirmkārt nepamanīja, ka Dārziņš svieda pēc svilpes un pelnīti dabūja pretī no Koļecka. Andersons kādas smits reizes atkārtoja, ka epizodes aizsācējs bija Posnovs (kurš patiesībā iesaistījās pēc Koļecka nokrišanas uz "grīdas" ār Spruktu), kļūdās visi, bet riebjas, kad pārliecinoši cenšas iestāstīt savu aplamo patiesību, uzspiež tas uz nerviem. Viņiem tač ir monitori, dzīvais skats, režisors...moš binokļus piesviest. Epizodē kad Hosa spēles beigās nobloķēja metienu un Saša iemeta tukšajos, abi atkal pārliecinoši slavināja Ozo, kā šis gūlies zem tanka. Tracinoši patiesībā. Un šādas kļūdas un nekompetences ir katrā spēlē, žēl ka man viņas tā krīt acī, bet ne tiem kam vajadzētu. Kreipāns vēl ir ciešams, jo viņš nemelo, Andersons - viņš nekad nekļūdās (vismaz viņš tā domā, un ar to arī viņi apsveicu).

     [+] [-]

, 2009-10-05 00:07, pirms 15 gadiem
Skudram derētu Meijas vārdu iemācīties

  +3 [+] [-]

, 2009-10-05 00:18, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: comandoss

Ja tev kāds nepatīk, lai nepatīk, Tava darīšana, bet Skudras karjerā bijuši augstāki sasniegumi par 2. vārtsargu, tapēc nevajag melot
Vēl tikai piebildīšu, ka runa nav par patiku vai nepatiku. Savulaik PSRS hokeja komentētāju leģendai N.Ozerovam tiešraidē gadījās kļūme: "Goool!!! Oi, bļ...j, mimo!". Par to tika liegts tiešais ēters vienu gadu. Emocijas būs vienmēr, bet objektivitātei jābūt, pirmkārt.
Otrkārt, arī daudzu tagad cildinātajam Znarokam bija iespēja Bostonas "Bruins", taču, kā pats izteicās, kas "muļķis "pašīt" par 50 tk gadā" (kā tagad teiktu divvirzienu līgums). Turklāt 1997. vasarā, kad izšķīrās ceļazīme uz pirmo LV hokeja izlases olimpiādi atlases turnīrā Rīgā (zvaigžnotā LV zaudēja Baltkrievijai 1:4), tas pats Znaroks treniņā dabūja "pa muti" no A.Andrejeva, kurš kopa ceļu uz NHL kā "policists". It kā izprotama pašreizējā O.Znaroka nepatika pret Ivanānu.
Treškārt, ne Kerčam, ne Panteļējevam, ne Ignatjevam u.c. neizdevās nostiprināties NHL, nemaz nerunajot par Reķi, kurš visam atmeta roku un no AHL pārcēlās uz Eiropu, jo priekšroka tika dota vietējiem, neraugoties uz, piemēram, Arvīda pārrākumu.
Tas viss un daudz kas cits ir emocionāli nepatīkami, bet jāvērtē objektīvi, kāpēc tā notika. Te vairs nav runa par patiku vai nepatiku pret kādu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 00:29, pirms 15 gadiem
Pūra trokīs rakstīja: Tikai nevajag, pret Kreipānu pa lielam nevaru piekasīties, par Andersonu gan varētu eseju sarakstīt, kāmdēļ viņam vajadzētu aizliegt komentēt hokeju. Šodienas spēlē šis tavs superīgais pāris visu spēli pārliecinoši (iesākumā Andersons) Mitišču "Atlant" komandu saukāja visos iespējamos pilsētas Atlantas locījumos. Epizodē, kad notika apbusējie sodi, gan Kreipāns, gan Andersons ne vella neko nesaprata, pirmkārt nepamanīja, ka Dārziņš svieda pēc svilpes un pelnīti dabūja pretī no Koļecka. Andersons kādas smits reizes atkārtoja, ka epizodes aizsācējs bija Posnovs (kurš patiesībā iesaistījās pēc Koļecka nokrišanas uz "grīdas" ār Spruktu), kļūdās visi, bet riebjas, kad pārliecinoši cenšas iestāstīt savu aplamo patiesību, uzspiež tas uz nerviem. Viņiem tač ir monitori, dzīvais skats, režisors...moš binokļus piesviest. Epizodē kad Hosa spēles beigās nobloķēja metienu un Saša iemeta tukšajos, abi atkal pārliecinoši slavināja Ozo, kā šis gūlies zem tanka. Tracinoši patiesībā. Un šādas kļūdas un nekompetences ir katrā spēlē, žēl ka man viņas tā krīt acī, bet ne tiem kam vajadzētu. Kreipāns vēl ir ciešams, jo viņš nemelo, Andersons - viņš nekad nekļūdās (vismaz viņš tā domā, un ar to arī viņi apsveicu).
Par A.Kreipānu piekrītu, bet par M.Andersonu neko nevaru pateikt, jo pašu spēles sākumu neredzēju, bet atkārtojumu skatījos netā. Iespējams, Andersonam pagaidām traucē tas, ka pāris gadus nav komentējis augsta un augstākā līmeņa mačus.

     [+] [-]

, 2009-10-05 10:28, pirms 15 gadiem
Pūra trokīs rakstīja: Tikai nevajag, pret Kreipānu pa lielam nevaru piekasīties, par Andersonu gan varētu eseju sarakstīt, kāmdēļ viņam vajadzētu aizliegt komentēt hokeju. Šodienas spēlē šis tavs superīgais pāris visu spēli pārliecinoši (iesākumā Andersons) Mitišču "Atlant" komandu saukāja visos iespējamos pilsētas Atlantas locījumos. Epizodē, kad notika apbusējie sodi, gan Kreipāns, gan Andersons ne vella neko nesaprata, pirmkārt nepamanīja, ka Dārziņš svieda pēc svilpes un pelnīti dabūja pretī no Koļecka. Andersons kādas smits reizes atkārtoja, ka epizodes aizsācējs bija Posnovs (kurš patiesībā iesaistījās pēc Koļecka nokrišanas uz "grīdas" ār Spruktu), kļūdās visi, bet riebjas, kad pārliecinoši cenšas iestāstīt savu aplamo patiesību, uzspiež tas uz nerviem. Viņiem tač ir monitori, dzīvais skats, režisors...moš binokļus piesviest. Epizodē kad Hosa spēles beigās nobloķēja metienu un Saša iemeta tukšajos, abi atkal pārliecinoši slavināja Ozo, kā šis gūlies zem tanka. Tracinoši patiesībā. Un šādas kļūdas un nekompetences ir katrā spēlē, žēl ka man viņas tā krīt acī, bet ne tiem kam vajadzētu. Kreipāns vēl ir ciešams, jo viņš nemelo, Andersons - viņš nekad nekļūdās (vismaz viņš tā domā, un ar to arī viņi apsveicu).
šim es piekrītu... lielākais LTV7 komentētāju un reportieru plus,viņi zin pareizu komandas nosaukuma locījumu latviešu valodā...

  -4 [+] [-]

, 2009-10-05 11:05, pirms 15 gadiem
Nu kas Skudra par ekspertu! Vai tiešām nav nekā labāka par šo.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-05 11:20, pirms 15 gadiem
xxxl rakstīja: Nu kas Skudra par ekspertu! Vai tiešām nav nekā labāka par šo.
un kapeec ne, vins ir splejis abas labakajas pasaules ligas
daudz pieredzejis uz redzejis
si studija daudz labaka par ltv
ta nu vins ir
1 2 40 komentāri