Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

SKA viceprezidents Romans Rotenbergs oficiāli kļuvis par komandas galveno treneri

Agris Suveizda

SKA viceprezidents Romans Rotenbergs oficiāli kļuvis par komandas galveno treneri
Romans Rotenbergs. Foto: SKA.ru

Kontinentālās hokeja līgas grands Sanktpēterburgas SKA šorīt pavēstījis, ka par komandas galveno treneri kļuvis 40 gadus vecais Romans Rotenbergs, kuram tā būs pirmā oficiālā trenēšanas pieredze un kurš trenera diplomu ieguva pirms trim gadiem.

Līdzšinējais galvenais treneris Valerijs Bragins, kurš amatu ieņēma kopš 2020. gada janvāra, pazemināts par vecāko treneri, bet Aleksandrs Titovs kļūs par jauniešu komandas "SKA-1946" asistentu. "Klubs pateicas Valerijam Braginam par paveikto galvenā trenera krēslā un par to, ka viņš ar savu lielo pieredzi turpinās palīdzēt štābam un komandai," teikts SKA paziņojumā.

"Iepriekšējā mēneša laikā jau pamēģinājām variantu, kurā Romans Rotenbergs pildīja galvenā trenera funkcijas, un viss strādāja – tas deva rezultātu. Tādēļ ir pieņemts lēmums šo struktūru nostiprināt arī formāli. Es turpināšu darbu, strādājot kā vecākais treneris," SKA mājaslapā citēts 65 gadus vecais Bragins, kurš pavasarī pasaules čempionātā Rīgā vadīja Krievijas Olimpiskās komitejas izlasi, izstājoties ceturtdaļfinālā. "Sākas visatbildīgākais sezonas posms, līdz olimpiskajām spēlēm atlikušas tikai desmit spēles. Štāba darbs bija un joprojām ir kolektīvs, mēs turpināsim kopā strādāt kopīgu mērķu labad. Štābam ir nopietni uzdevumi: no vienas puses, nepieciešams olimpiskā sastāva kandidātiem panākt formas pīķi, no otras puses – optimālā stāvoklī sagatavot komandu izslēgšanas spēlēm. Svarīgi saglabāt līdzsvaru un izpildīt abus uzdevumus."

Sanktpēterburgas SKA 2021. gadu pabeidza ar izbraukumu Novosibirskā (4:3 pār "Sibir"), Habarovskā (2:3 pret "Amur") un Vladivostokā (3:1 pār "Admiral") un ar 62 punktiem 44 spēlēs ieņem otro vietu Rietumu konferencē. Romans Rotenbergs kopš 2011. gada ir Sanktpēterburgas SKA viceprezidents, bet kopš iepriekšējās sezonas viņš atrodas arī uz komandas soliņa un iepriekš jau ir neoficiāli pildījis galvenā trenera funkcijas. Viņš ir arī Krievijas Hokeja federācijas pirmais viceprezidents un izlases ģenerālmenedžeris.

Rotenberga oficiālā debija paredzēta šodien pret Pekinas "Kunlun Red Star".

Izmantotie resursi:
https://www.ska.ru/news/view/izmien...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-04 11:09, pirms 3 gadiem
Savdabīgs eksperiments - vai dīvāna eksperts, kuram hokejs ir nepiepildīts sapnis, var būt spēcīgas hokeja komandas treneris.

  +5 [+] [-]

, 2022-01-04 11:13, pirms 3 gadiem
Kolhozs paliek kolhozs.

  +6 [+] [-]

, 2022-01-04 11:18, pirms 3 gadiem
varēja jau paņemt pirmās maiņas centra vietu .
brīnos , ka savickis vēl nav treneris

  +2 [+] [-]

, 2022-01-04 11:24, pirms 3 gadiem
vienkārši - krievi ...

  +5 [+] [-]

, 2022-01-04 11:28, pirms 3 gadiem
Drīz bombardieri Putins ar ūsaini arī pievienosies.
Slēpts komentārs: pernambucan0
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 11:58, pirms 3 gadiem
krievi ir bremzes! Kāpēc šis izcilais kadrs trenē tikai tos nabaga ļeņingradas armijniekus? kāpēc izlasēs par treneriem ir visādi žamnovi, zubovi un cita nevērtīga draza? romkam ir jābūt kā ķirsim un moskaļu šaibasdzenātāju tortes, jātrenē arī junioru, jauniešu un pieaugušo izlases. tikai tā padumjās savienības hokejs beidzot apdzīs nolāpītos kanādiešus un pindosus! un savickijam pēdējais laiks ir šo censties pieslēgt par ģinamas konultantu, ja vairs nevēlas būt kolhoza mjaukas.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 11:58, pirms 3 gadiem
archy0 rakstīja: Savdabīgs eksperiments - vai dīvāna eksperts, kuram hokejs ir nepiepildīts sapnis, var būt spēcīgas hokeja komandas treneris.
Vispār jau viņam ir diploms
2019 gadā
Pabeidzis augstāko treneru skolu novosibirskā, piemēram, Irbem tāda nav
Kas savā laikā radīja problēmas, kā visi atceras
Bet tā
Protams, klaunāde, par naudu var visu

     [+] [-]

, 2022-01-04 12:00, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Vispār jau viņam ir diploms
uz izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 12:01, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: uz izlasi!
Nebrīnīšos
A shuļi, ja tēvs miljardieris
Un pats arī nav nabags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 12:18, pirms 3 gadiem
Laimīgie spēlētāji un zemākais personāls. Nu būs jāplēšas, jo treneris nekad nebūs vainīgs.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-04 12:22, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Vispār jau viņam ir diploms
2019 gadā
Pabeidzis augstāko treneru skolu novosibirskā, piemēram, Irbem tāda nav
Kas savā laikā radīja problēmas, kā visi atceras
Bet tā
Protams, klaunāde, par naudu var visu
Tad jau sanāk, ka par īstu treneri drīkst kļūt tikai ubagi un dīkdieņi?

     [+] [-]

, 2022-01-04 12:26, pirms 3 gadiem
Interesanti ko paši krievi par šito saka..ne jau standarta interneta troļļi,bet tie cilvēki kas tiešām iet uz hokeju un atbalsta savu klubu...

     [+] [-]

, 2022-01-04 12:28, pirms 3 gadiem
Nu šis ir bomba!!! Saprastu kkada mhl , bet te uzreiz SKA Pa lielam tur varēja arī kadu no mums ielikt lielas starpības nebūtu !

Kad uzņems pieredzi SKA varēs nākt uz Dinamo un izcīnīt kausu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 12:29, pirms 3 gadiem
Kas tur ar melnajiem sarakstiem un Magņitska sarakstiem? Vai nepastāv variants, ka šim fruktam izbraukkuma spēles ar jokerit un ģinama jāvada zūmā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 12:32, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Interesanti ko paši krievi par šito saka..ne jau standarta interneta troļļi,bet tie cilvēki kas tiešām iet uz hokeju un atbalsta savu klubu...
Viņiem ir vienkārša filozofija vai nu ar mums vai pret mums!
Es domāju lielie sporta zinātāji par šo smejas, Znaroks droši ka nav pārsteigts par šādu "loģisku" SKA lēmumu
Varbūt vēl Rotenbergu paspēs iecelt par galveno trenneri olimpiādē

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 12:32, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Vsp ar to treneru padarishanu ir loti divaini, cits pabeidz pro karjeru un automata tiek iecelts pasaules labaka futbola kluba galvenaa trenera amata, piemeram zidaans, cits atkal 15 gadus iet kkados kursos un tapat nekad nav gana labs, jo pats redz nav pro limeni sportojis. Te koks ar diviem galiem un tada pareiza definicija pat shodien vel nav izcepta. Es teiktu ka jabit gan fishkai sportaa un nevis 5min ot futene, kaa ari gluzhi vnk atbilstoshai komunikacijai, lai speletaji respektetu treneri un ieverotu disciplinu tani pat laikaa nestenot un nevaidot cik treneris slikts un stulbs. Tas ir tapat kaa par skolotaju vai komentetetaju, vienam varbut padodas vesturi pasniegt mazajiem kamer cits komentejot futeni shlupst un gaida 5min ot
Cik saprotu,tikko paslavēji Funi un ieņirdzi par bocmani😉
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 12:37, pirms 3 gadiem
badža rakstīja: Viņiem ir vienkārša filozofija vai nu ar mums vai pret mums!
Es domāju lielie sporta zinātāji par šo smejas, Znaroks droši ka nav pārsteigts par šādu "loģisku" SKA lēmumu
Varbūt vēl Rotenbergu paspēs iecelt par galveno trenneri olimpiādē
Te sēžot Latvijā protams forši spriedelēt,ko domā krievi Pēterburgā...man gan ari šitas liekas gana dīvains gājiens no sportiskā viedokļa..bet,ja paņemam LV,tad Znaroks uzreiz tika par U20 treneri...un nemaz ne sliktu trenera karjeru izveidoja..

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 12:37, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Shogad esi kluvis nedaudz apkerigaks
Metu dzeršanu malā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2022-01-04 12:51, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Te sēžot Latvijā protams forši spriedelēt,ko domā krievi Pēterburgā...man gan ari šitas liekas gana dīvains gājiens no sportiskā viedokļa..bet,ja paņemam LV,tad Znaroks uzreiz tika par U20 treneri...un nemaz ne sliktu trenera karjeru izveidoja..
Tādā veidā algādži jūtas piederīgi lēmumu pieņemšanā!

  +3 [+] [-]

, 2022-01-04 12:52, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Te sēžot Latvijā protams forši spriedelēt,ko domā krievi Pēterburgā...man gan ari šitas liekas gana dīvains gājiens no sportiskā viedokļa..bet,ja paņemam LV,tad Znaroks uzreiz tika par U20 treneri...un nemaz ne sliktu trenera karjeru izveidoja..
nja, tieši Znaroks ir tas kurš bij jāpielīdzina šim gadījumam Un vispār sāka ar junioriem, kā asistents. Bet kuru tādi sīkumu interesē.

     [+] [-]

, 2022-01-04 12:58, pirms 3 gadiem
https://allhockey.ru/

te ie jautri, citi cepjas, bet dazhi klanaas

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:01, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nja, tieši Znaroks ir tas kurš bij jāpielīdzina šim gadījumam Un vispār sāka ar junioriem, kā asistents. Bet kuru tādi sīkumu interesē.

Kāds tad ir tas īstais un pareizas ceļš?sākt ar 6gadniekiem un izaugt līdz lielai izlasei?es gan sliecos hulim piekrist.ne jau viņam tagad slidošanas pamati jāmāca..bet jāsavāc komanda..pie tam sava personīgā komanda.kursus ar LV iziet var jebkurš,pat es.cita lieta,ka pasaules praksē laikam nekas tāds nav pieredzēts

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:01, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Progress acimredzams, ta turpinat!
Uz zālīti pārgāju

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:02, pirms 3 gadiem
Krievijā visi svarīgākie un naudīgākie amati tiek putlera šaikas un viņu pēcnācēju cilvēkiem.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:03, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nja, tieši Znaroks ir tas kurš bij jāpielīdzina šim gadījumam Un vispār sāka ar junioriem, kā asistents. Bet kuru tādi sīkumu interesē.
U20 nav juniori?vai es ko citu rakstiju?bet kuru tādi sīkumi interesē😀

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:03, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Krievijā visi svarīgākie un naudīgākie amati tiek putlera šaikas un viņu pēcnācēju cilvēkiem.
Jepaķ ku svarīgs amats-privāta hokeja kluba treneris...

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:04, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tādā veidā algādži jūtas piederīgi lēmumu pieņemšanā!
Tas jau ir jūtams nepārtraukti

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:06, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Kāds tad ir tas īstais un pareizas ceļš?sākt ar 6gadniekiem un izaugt līdz lielai izlasei?es gan sliecos hulim piekrist.ne jau viņam tagad slidošanas pamati jāmāca..bet jāsavāc komanda..pie tam sava personīgā komanda.kursus ar LV iziet var jebkurš,pat es.cita lieta,ka pasaules praksē laikam nekas tāds nav pieredzēts
Es vispār nekādu "pareizo ceļu" neesmu pieminējis. Bet šim stāstam meklēt līdzības ar Znaroku...tur tiešām jābūt iztēlei, zinot ka Znars dzīvē neko daudz vairāk par šaibu nebija redzējis. Kāpēc tad ne Hartlijs, kurš sāka ar dīķhokeja pieredzi?

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:08, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Cik saprotu,tikko paslavēji Funi un ieņirdzi par bocmani😉
Tā, kurš te atļaujas bocmani apsmiet?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:09, pirms 3 gadiem
Sējēja bomba

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:09, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: U20 nav juniori?vai es ko citu rakstiju?bet kuru tādi sīkumi interesē😀
kas tev neskaidrs vārdā "asistents" ?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:10, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Nosaukšu tikai dažus piemērus ar dīvāna ekspertiem: ....Boumens, Hičkoks, Kupers, Bērns....desertā tas pats Bobis! Ar ko Roma varētu būt sliktāks?
Kurš no šiem ir pats sevi iecēlis par kādas TOP līgas kluba galveno treneri esot bez iepriekšējas pieredzes?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: kas tev neskaidrs vārdā "asistents" ?
Tāpēc ka ļoti labi atceros ka arī toreiz prievīšotie troļļi nīdēja,ka šamam vajag vispirms bērnus patrenēt un hvz ko tik vēl ne...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:19, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tāpēc ka ļoti labi atceros ka arī toreiz prievīšotie troļļi nīdēja,ka šamam vajag vispirms bērnus patrenēt un hvz ko tik vēl ne...
un tu protams aktīvi vicināji pižiku un strikti piecirti vaļinku savā mūžīgajā kaujā pret latviešu tautastērpa elementu - prievīti!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:20, pirms 3 gadiem
Po ljubomu te ir vietā krievu teiciens-ili pan ili propal.ja izgāzīsies rēks visi..ja uzvarēs varēs jāt baltā zirgā.domāju nākameis solis būs RUS izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-01-04 13:23, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: un tu protams aktīvi vicināji pižiku un strikti piecirti vaļinku savā mūžīgajā kaujā pret latviešu tautastērpa elementu - prievīti!
Es cilvēkus pēc darbiem vērtēju nevis pēc tautības.bet nu katram savs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:25, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es cilvēkus pēc darbiem vērtēju nevis pēc tautības.bet nu katram savs.
aha, tāpēc vislaik tirs par prievītēm. tev sanāk.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 13:28, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: aha, tāpēc vislaik tirs par prievītēm. tev sanāk.
Es netiršu pēc tautības..kā to dari tu!tu pat tagad sanervozējies,ka atļaujos krievu nenotirst.
Es principā ne pārāk cienu cilvēkus kas šķiro tautības vai ādas krāsas...es vērtēju pēc padarītā.

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:29, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Lonjka ar zaliti tu domaji sporta zaaliti kur sporto vai to kuru piipo?
Kur sporto

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:30, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es netiršu pēc tautības..kā to dari tu!tu pat tagad sanervozējies,ka atļaujos krievu nenotirst.
Es principā ne pārāk cienu cilvēkus kas šķiro tautības vai ādas krāsas...es vērtēju pēc padarītā.
Pārējie tevi arī ne pārāk ciena.

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:31, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pārējie tevi arī ne pārāk ciena.
Pilnīgi poh ko domā kaut kāds interneta trollis😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:32, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es netiršu pēc tautības..kā to dari tu!tu pat tagad sanervozējies,ka atļaujos krievu nenotirst.
Es principā ne pārāk cienu cilvēkus kas šķiro tautības vai ādas krāsas...es vērtēju pēc padarītā.
tev prievītes ir priekša pakaļā un katrs kurš domā savādāk tiek saukts par trolli. un tie teksti ka tavs oponents ir satraucies ir klaja tiršana. bet nu turpini sevi slavēt.

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:33, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pilnīgi poh ko domā kaut kāds interneta trollis😀
Tāpat kā visiem poh, ko domā tu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:34, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Vispār jau viņam ir diploms
2019 gadā
Pabeidzis augstāko treneru skolu novosibirskā
Ha ha ha .. visticamāk ne reizi tajā skolā neparādījās, diploms jau 1. septembrī bija sagatavots
Bet vispār šādas lietas ir prātam neaptveramas, čalis dzīvo savā pasaulē un viņam viss pie kājas .. gribu, ielikšu sevi par SKA treneri, gribu - par rūpnīcas direktoru, gribu - par kosmonautu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:36, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tev prievītes ir priekša pakaļā un katrs kurš domā savādāk tiek saukts par trolli. un tie teksti ka tavs oponents ir satraucies ir klaja tiršana. bet nu turpini sevi slavēt.
Ko tad raksti tik nervozi?pat te var manīt ka pirksti trīc😀
Normāls cilvēks netirsīs uz tikko ieliktu amatā personāliju.bet ļaus viņam pastrādāt.tāpēc ari pieminēju Znaroku un prievītes.prievītēm vēl šodien Znaroks ir kā suņa nagla pakaļā😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:38, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: A kas tev ar tam prievitem ir, taada pamatiga fobija. Pats vienmer iepin un tad kko shlupsti
Man patīks šis apzīmējums visiem pajoļiem,kuriem nacionālā piederība ir svarīgāka par profesionālajām prasmēm🙂

  +3 [+] [-]

, 2022-01-04 13:38, pirms 3 gadiem
skaidrs, ka Bragins paliek par vecāko treneri, kādam taču treniņi jāvada, kādam taču ar hokejistiem jāstrādā .. bet Roma smuki uz soliņa pazīmēsies, spēļu laikā uz tiesnešiem paklaigās, preses konferencēs pēc uzvarām pieņems apsveikumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:41, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ko tad raksti tik nervozi?pat te var manīt ka pirksti trīc😀
Normāls cilvēks netirsīs uz tikko ieliktu amatā personāliju.bet ļaus viņam pastrādāt.tāpēc ari pieminēju Znaroku un prievītes.prievītēm vēl šodien Znaroks ir kā suņa nagla pakaļā😀😀😀
pasaulei ir pie kājas tāds Znaroks, tu te kaut ko vervelē par viņu

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:43, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Kad pernaks ar namgeju bobi nolika, nemaniju neko par prievitem
Es ari Bobi par dievu neuzskatu,ja kas.to esmu ne reizi vien norādījis.negribu tagad no jauna uzsākt to diskusiju.bet man nav nekādas pretenzijas pret Bobi deļ viņa tautības vai deļ valsys kuru viņš pārstāv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:44, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: pasaulei ir pie kājas tāds Znaroks, tu te kaut ko vervelē par viņu
Ik pa laikam palasot SC,labi var redzēt cik ļoti pie kājas viņš ir daudziem😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:45, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Pareizi, nav tak slavs.
Kāds sakars ar tautību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 13:48, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ko tad raksti tik nervozi?pat te var manīt ka pirksti trīc😀
Normāls cilvēks netirsīs uz tikko ieliktu amatā personāliju.bet ļaus viņam pastrādāt.tāpēc ari pieminēju Znaroku un prievītes.prievītēm vēl šodien Znaroks ir kā suņa nagla pakaļā😀😀😀
Neprasiet no lietotāja, kuram vārds ir penis, lai ir objektīvs. Viņš jau ne reizi vien ir parādījis, ka viņam galvenais ir visus nozākāt. Pats neapzinās, ka vajadzēja vairāk trenēties, tad būtu izaudzis par sportistu un nevajadzētu ķengāties internetā uz īstiem sportistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:50, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Te jau kaut ka nemanu ka kads ko dizhi slavetu vai ko noliktu, tauta iesmej par krievu tautas parazham, kur jebkursh biznesmenis sevi var iecelt kada amata ko iekarojis vai ari kosmosa pie gagarina aizlidot. Bet atnac tu un kko par prievitem sac shlupstet. Neesmu manijis ka kadu aizstavetu ja vien tas nav krievs un tadu tendenci nto gadu garuma apstridet nav iespejams

Jums ar namgeju un funi ir daudz kopiga!
Ar Nameju toč ir...bieži piekrītu viņa komentiem par sportu..tie nav nekādā veidā ar politiku vai tautību saistīti.pat brīnos par to,jo sirdī viņš ir pat ļoti agresīvs nacionālists

  +5 [+] [-]

, 2022-01-04 13:51, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Man patīks šis apzīmējums visiem pajoļiem,kuriem nacionālā piederība ir svarīgāka par profesionālajām prasmēm🙂
ok, par prievīti sauc latvieti, kuram nacionālā piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā sauc krievu, kuram nac piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā kanādieti? vai tikai latvieši ar so nacionālo slimību slimo un citās tautībās tā nav? vai arī tomēr pats nodarbojies ar nac piederības izcelšanu īpašas iesaukas dodot tikai vienai nacionalitātei?

p.s. mani, lūdzu, saukt par pastalnieci, prievītes smukas un tā, bet pastalas esmu nesājusi arī arpus tautas tērpa, ārkārtīgi ērti apavi!

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:52, pirms 3 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Neprasiet no lietotāja, kuram vārds ir penis, lai ir objektīvs. Viņš jau ne reizi vien ir parādījis, ka viņam galvenais ir visus nozākāt. Pats neapzinās, ka vajadzēja vairāk trenēties, tad būtu izaudzis par sportistu un nevajadzētu ķengāties internetā uz īstiem sportistiem.
Es ari neprasu...es gan ari zinu izskaidrojumu tādai žultij😀😀😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:54, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ok, par prievīti sauc latvieti, kuram nacionālā piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā sauc krievu, kuram nac piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā kanādieti? vai tikai latvieši ar so nacionālo slimību slimo un citās tautībās tā nav? vai arī tomēr pats nodarbojies ar nac piederības izcelšanu īpašas iesaukas dodot tikai vienai nacionalitātei?

p.s. mani, lūdzu, saukt par pastalnieci, prievītes smukas un tā, bet pastalas esmu nesājusi arī arpus tautas tērpa, ārkārtīgi ērti apavi!
Tādu krievu sauc par utaino..a kas? Un proporcionāli tādu krievu ir tikpat cik prievīšnieku latviešiem.tā ka nepārdzīvo😉
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:57, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ok, par prievīti sauc latvieti, kuram nacionālā piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā sauc krievu, kuram nac piederība svarīgāka par prof prasmēm, kā kanādieti? vai tikai latvieši ar so nacionālo slimību slimo un citās tautībās tā nav? vai arī tomēr pats nodarbojies ar nac piederības izcelšanu īpašas iesaukas dodot tikai vienai nacionalitātei?

p.s. mani, lūdzu, saukt par pastalnieci, prievītes smukas un tā, bet pastalas esmu nesājusi arī arpus tautas tērpa, ārkārtīgi ērti apavi!
Tavā izpratnē laikam latvieši ir perfekta nācija,par kuru neko sliktu teikt nedrīkst??interesanta pieeja.un tad padomā ar ko tu no utainā vaņkas atškiries.

     [+] [-]

, 2022-01-04 13:59, pirms 3 gadiem
Семён Слепаков: В моей стране все есть

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 14:00, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Nu tad jau es tagad pilnigi oficiali namgeju driksteshu saukt par utaino, jo vinam visadi lonjkas um berjas kotejas augstak par jebkuru stenlija bundzas ipashnieku tikai un vienigi nacionalites del.
Ko tas bundžas īpašnieks var ar stipri viduvēju sastāvu visspilgtāk šis pavasaris parādīja.to gan jau ari agrāk norādīju.

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:00, pirms 3 gadiem
Drīz jau arī KHL cīnīsies par Rotenberga kausu.

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:01, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tādu krievu sauc par utaino..a kas? Un proporcionāli tādu krievu ir tikpat cik prievīšnieku latviešiem.tā ka nepārdzīvo😉
kas tev ta par apmātību citos saskatīt satraukumu un nervozitāti, pat redzi, kā kādam rokas trīc caur ekrānu ka tik tas vairāk kko nenorāda uz tavu psiholoģisko stāvokli, ne tavu sarunas beidru

būtu interesanti salīdzīnāt, cik bieži savos komentāros piemini prievītes un cik bieži utis, kaut abi dabā pēc paša teiktā esot vienādā daudzumā. ja pašam būtu jāizsaka minējumi - uz ko liktu?

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 14:01, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Nu tad jau es tagad pilnigi oficiali namgeju driksteshu saukt par utaino, jo vinam visadi lonjkas um berjas kotejas augstak par jebkuru stenlija bundzas ipashnieku tikai un vienigi nacionalites del.
Tik zvaigžņota izlase kā Bobim nav bijusi neviennam LV trenerim.un?kur tad ir tas mega rezultāts sasniegds?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:04, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kas tev ta par apmātību citos saskatīt satraukumu un nervozitāti, pat redzi, kā kādam rokas trīc caur ekrānu ka tik tas vairāk kko nenorāda uz tavu psiholoģisko stāvokli, ne tavu sarunas beidru

būtu interesanti salīdzīnāt, cik bieži savos komentāros piemini prievītes un cik bieži utis, kaut abi dabā pēc paša teiktā esot vienādā daudzumā. ja pašam būtu jāizsaka minējumi - uz ko liktu?
Ja te sanāktu jūra ar utainiem,tadari būtu iespēja pret viņiem izvērsties..bet te ir tikai prievītes...tāpēc nav īpaši variantu...
Tu var

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:05, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es ari neprasu...es gan ari zinu izskaidrojumu tādai žultij😀😀😀
zināju, ka tu sviedrainajam pielīmēsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:07, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tavā izpratnē laikam latvieši ir perfekta nācija,par kuru neko sliktu teikt nedrīkst??interesanta pieeja.un tad padomā ar ko tu no utainā vaņkas atškiries.
beidz kko pats izdomāt un tad sludināt to kā baigo patiesību man vispār cilvēki nepatīk, galīgi vienalga vai tam cilvēkam prievīte ap kaklu apsieta vai vaļinki kājās

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:07, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: zināju, ka tu sviedrainajam pielīmēsies
Tā laikam ir ļoti reta iespēja-piekrist funim...bet nu par tavu rupjību ne viņš pirmais saka..tā nu tas ir😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: beidz kko pats izdomāt un tad sludināt to kā baigo patiesību man vispār cilvēki nepatīk, galīgi vienalga vai tam cilvēkam prievīte ap kaklu apsieta vai vaļinki kājās
Pr to pat nebrīnos...😀😀😀😀man tieši otrādi-patīk cilvēki.

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:09, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Lonjka, funis ari teloja baigo lv patriotu, paskaties vina youtube kanala, piesekojis visiem vatenu kanaliem
Lidzibu juti,
Kas ir fuņa youtube kanāls?

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:10, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tā laikam ir ļoti reta iespēja-piekrist funim...bet nu par tavu rupjību ne viņš pirmais saka..tā nu tas ir😀😀
tas nav funis
un pirms bakstīt citiem, ej palasi ko pats dzērumā te esi sarakstījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:10, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: beidz kko pats izdomāt un tad sludināt to kā baigo patiesību man vispār cilvēki nepatīk, galīgi vienalga vai tam cilvēkam prievīte ap kaklu apsieta vai vaļinki kājās
Ko izdomāju?tu tak kayrreiz iespraudies ja par latviešiem ko netīkamu pasaku...vai tad tā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:11, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Vinsh tak teica ka vairs nedzer
viņs melo un dara to bieži

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:11, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tas nav funis
un pirms bakstīt citiem, ej palasi ko pats dzērumā te esi sarakstījis.
Lai ko es nebūtu rakstijis,pirmais es rupjības nerakstu..tā nu tas ir..patīk tev vai nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:12, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Lai ko es nebūtu rakstijis,pirmais es rupjības nerakstu..tā nu tas ir..patīk tev vai nē
raksti. un tas ka neatceries, neskaitās.

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:13, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: viņs melo un dara to bieži
Tiekat nu skaidrībā.tu saki ka nav funis,hulis saka ka ir..kā tad ir???

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:14, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: raksti. un tas ka neatceries, neskaitās.
Uz rupjībām un cūcībām attiecīgi atbildu..ko tad gribēji sagaidīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:15, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Bet tu par krieviem gan neko sliktu nesaki, ka tad ta? Tikai prievites un pendosi. Izskatas ka shkiro gan pec nac.
Te nav krievu,kas man par atbrīvošanu stāstītu...tāpēc nav iespēju izvērsties😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:15, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pr to pat nebrīnos...😀😀😀😀man tieši otrādi-patīk cilvēki.
nekad to neesmu slēpusi, pat vairākkārt uzsvērusi. ar visu to, nesaukāju cilvēkus kkādos īpašos vārdos, kas norāda uz to nacionālo piederību, kā teiksim tu, kuram cilvēki patīkot un tautība vispār neesot svarīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:16, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tiekat nu skaidrībā.tu saki ka nav funis,hulis saka ka ir..kā tad ir???
man viss ir skaidrs, mēs katrs par ko citu runājām

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:17, pirms 3 gadiem
Za to pasaules demokratizētāju(patreizzējo LV de facto okupantu)bļodlaižu te pa pillam

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:17, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Uz rupjībām un cūcībām attiecīgi atbildu..ko tad gribēji sagaidīt?
es neko netaisos gaidīt, es saku kas ir bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:18, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Uzmekle brediku!
Bredikam daudz subscriber

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:18, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nekad to neesmu slēpusi, pat vairākkārt uzsvērusi. ar visu to, nesaukāju cilvēkus kkādos īpašos vārdos, kas norāda uz to nacionālo piederību, kā teiksim tu, kuram cilvēki patīkot un tautība vispār neesot svarīga
Es jau tautas nesaukāju..bet idiņus...kam nacionalitāte svarīgāka par cilvēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:19, pirms 3 gadiem
Te nav jautājumi Rotenbergam, čalim ambīcijas ir, likumi to atļauj, uz priekšu.. te ir jautājumi Braginam, viņam kauns nav tur palikt? Vai arī tā nauda ir tā vērta lai viņš atļautu par sevi tā ņirgāties jau kuro reizi!! Laikam pats sevi vispār neciena!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:19, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Sodien ari kadu stavku liki?
Jau divas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:21, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Kak tam?
A kur liec?
Lieku divos! Viens ārzemju/viens vietējais!
Stabili izies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:21, pirms 3 gadiem
Jāsaka, ka FUNS neko nav melojis par vēsturi
Tie vēstures playlisti

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:22, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ko izdomāju?tu tak kayrreiz iespraudies ja par latviešiem ko netīkamu pasaku...vai tad tā nav.
kādreiz varbūt man tas arī grieza, tagad tiešām vienalga. konkrēti tavā gadījumā vnk nereāli acīs griežas tā divkosība, reizēm nespēju pretoties uz to ironiski norādīt tāds banss ir rupjš, necieš krievus ne acu galā, to nekad nav slēpis un nekad nav izlicies par to kas nav. viņš var patikt vai nepatikt, tā katra paša izvēle, bet cilvēks vismaz neizliekas, bet tu esi cits zvērs - norādi uz cita it kā sliktajām lietām pats paralēli sev sitot pie krūts, un tad dari precīzi to pašu, ko tikko izsmēji citā. tā teikt, klasisks piemērs par baļķi, skabargu un aci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:24, pirms 3 gadiem
sandis444444 rakstīja: Te nav jautājumi Rotenbergam, čalim ambīcijas ir, likumi to atļauj, uz priekšu.. te ir jautājumi Braginam, viņam kauns nav tur palikt? Vai arī tā nauda ir tā vērta lai viņš atļautu par sevi tā ņirgāties jau kuro reizi!! Laikam pats sevi vispār neciena!!
Šo es ar iedomājos. Nezinu vai tā ir pazemošana, bet jocīgai tai sajūtai vajadzētu būt. Bet to tur stumda un bīda kā sagribās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:27, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kādreiz varbūt man tas arī grieza, tagad tiešām vienalga. konkrēti tavā gadījumā vnk nereāli acīs griežas tā divkosība, reizēm nespēju pretoties uz to ironiski norādīt tāds banss ir rupjš, necieš krievus ne acu galā, to nekad nav slēpis un nekad nav izlicies par to kas nav. viņš var patikt vai nepatikt, tā katra paša izvēle, bet cilvēks vismaz neizliekas, bet tu esi cits zvērs - norādi uz cita it kā sliktajām lietām pats paralēli sev sitot pie krūts, un tad dari precīzi to pašu, ko tikko izsmēji citā. tā teikt, klasisks piemērs par baļķi, skabargu un aci
Vari konkrētāk?kyr un kad esmu notirsis sportistu vai funkcionāru tikai tautības dēļ?
Par to krievu neieredzēšanu es vispār ierēcu....

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:28, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Bet ziniet kas ir pats labakais visaa funa epopeja - vinsh tiesham piedalijas praida
viņš jau laikam nekad baigi nav slēpis, ka ir liberāls?

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:28, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Bet ziniet kas ir pats labakais visaa funa epopeja - vinsh tiesham piedalijas praida
Ir proof?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-01-04 14:30, pirms 3 gadiem
Paradoksāli, ka kaislīgākās diskusijas izvēršas ap tēmām, kuras Latvijas hokeju nekādi neskar!

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:30, pirms 3 gadiem
Vispār tas ir rēcigi,kad vari novērot situāciju-pārlatviskojies krievs ir lielāks krievu nīdējs par pašiem latviešiem😀😀😀tādas situācijas jau no bērnības atceros...tāpat ari otrādi-pārkrievojies latvietis bija vislielākais latviešu nīdējs...😉
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:33, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Tad jau likas ka vairak trollo vai dzen mulki bet praktiski visa shnaga ko vins seit stastija ir patiesiba
Tatad ari tie 8 ekrani ar renem, shautram, badmintoniem utt ir patiesiba! Tatad ari arena sedeja un visu speli trolloja, nu jebal zaabaks kaadam otru jeb paari neatrast
Un Krievijas himnas laikā ostīja pirdienus tualetē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 14:36, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Vari konkrētāk?kyr un kad esmu notirsis sportistu vai funkcionāru tikai tautības dēļ?
Par to krievu neieredzēšanu es vispār ierēcu....
kāds sakars ar sportistiem un funkcionāriem? vai tad tikai uz tiem attiecas termins cilvēki? to, kurš necieš krievus vai iesmej par šamējo nacionālajām īpatnībām, vienlga kāda iemesla dēļ tu sauc par prievīti, kā tā nav dalīšana kādu pēc nacionalitātes? ja tev vnk traucētu, ka civlēkus apsmej dēļ viņu nacionālās piederības un pats nekad nevērtētu civlēkus pēc nacionalitātes, kā te lepni stāsti, tad saukātu visus par lohiem, kas to dara (nenievājot konkrētā cilvēka nav piederību, jo tā taču nav svarīga) un par lohiem saukātu ne jau tikai latviešus, kuri smej par krieviem, bet arī latviešus, kuri smej par amīšies (būtu pašam jaapsaukā sevi ), latviešiem vai dajebkuriem.

bet dzīvo vien savā iedomu burbulī, kur tu tāds pareizs, bet prievītes ir lohi

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:39, pirms 3 gadiem
Aldis Brediks@

2021. the year will be remembered with the greatest achievement in the history of Latvian sports. New post added at

Bilde ar 3x3 basketbolu pret ROC

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:40, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kāds sakars ar sportistiem un funkcionāriem? vai tad tikai uz tiem attiecas termins cilvēki? to, kurš necieš krievus vai iesmej par šamējo nacionālajām īpatnībām, vienlga kāda iemesla dēļ tu sauc par prievīti, kā tā nav dalīšana kādu pēc nacionalitātes? ja tev vnk traucētu, ka civlēkus apsmej dēļ viņu nacionālās piederības un pats nekad nevērtētu civlēkus pēc nacionalitātes, kā te lepni stāsti, tad saukātu visus par lohiem, kas to dara (nenievājot konkrētā cilvēka nav piederību, jo tā taču nav svarīga) un par lohiem saukātu ne jau tikai latviešus, kuri smej par krieviem, bet arī latviešus, kuri smej par amīšies (būtu pašam jaapsaukā sevi ), latviešiem vai dajebkuriem.

bet dzīvo vien savā iedomu burbulī, kur tu tāds pareizs, bet prievītes ir lohi
Tev kādu 100to reizi saku-es nesmeju par amīšiem nekads neesmu smējis par amīšu sportistiem.spēj to sagremot?vot nesaprotu,negribi vai nespēj to sagremot?

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:41, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Nu bet tapec jau vini ari ir parkrievojusies vai otradi. Tu esi redzejis vegaanu kas vegaanus ar izkapt plauj un eed cucingalas sashliku? Es nee
😀😀😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:41, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tev kādu 100to reizi saku-es nesmeju par amīšiem nekads neesmu smējis par amīšu sportistiem.spēj to sagremot?vot nesaprotu,negribi vai nespēj to sagremot?
Pendosi ir bijuši vai nav bijuši?

  -2 [+] [-]

, 2022-01-04 14:44, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Pendosi ir bijuši vai nav bijuši?
Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:50, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tev kādu 100to reizi saku-es nesmeju par amīšiem nekads neesmu smējis par amīšu sportistiem.spēj to sagremot?vot nesaprotu,negribi vai nespēj to sagremot?
un es tev vēlreiz jautāju - vai tikai sportisti ir cilvēki? ķip, ja neizsmej vienas profesijas pārstāvjus atkarībā no viņu nac piederības, tad viss, par ko es runāju, uz tevi neattiecas? kurš te vispār izsmej sportistus tikai un vienīgi nac piederības dēļ? 99% sportistu izsmej tāpēc, ka viņš kko dabīlu ir izdarījis vai pateicis, ne jau dēļ tautības.

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:55, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Da lab
mācies huli, kā jāved diskusija, vnk noliedz visu, ko konkrētā diskusijā nav izdevīgi atzīt, piedēvē diskusijas biedram to, ko diskusija prasa. nav svarīgi vai tā ir vai nav, galvenai maukt ar pārliecību un tad katras diskusijas beigās jutīsis kā uzvarētājs ar taisnību tavā pusē un poh, kas sakāms pārējiem aldiņš (ne funis, bet tas kurš rododendrs) jau tā pat laiž

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:56, pirms 3 gadiem
Skatos, ka Liepājas Metalurga piena puika te baigo traci sacēlis.
Čigāniem no ratu pakaļas izkritušais uzmeties par baigo čuhonu aizstāvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:58, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē
Tiešām?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 14:59, pirms 3 gadiem
Turpināt? ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:07, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Turpināt?
Respect.tad ieliec visu diskusiju..lai var kontekstu redzēt...

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:10, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Te sēžot Latvijā protams forši spriedelēt,ko domā krievi Pēterburgā...man gan ari šitas liekas gana dīvains gājiens no sportiskā viedokļa..bet,ja paņemam LV,tad Znaroks uzreiz tika par U20 treneri...un nemaz ne sliktu trenera karjeru izveidoja..
Tu Znaroku salīdzini ar šo diplomātu!??? Tas būtu līdzīgi ja Znaroku ieliktu vadīt Latvijas gāzi kur neko nerubī no tā

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:11, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Respect.tad ieliec visu diskusiju..lai var kontekstu redzēt...
Ne man to vajag, ne es ko vairāk likšu. Ja tev kaut kas jāpierāda, tad liec pats. Man pietika ar pierādījumiem, ka esi melis.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:12, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Respect.tad ieliec visu diskusiju..lai var kontekstu redzēt...
pirmīt bija "nekad", bet tagad citiem jāmeklē konteksts?

Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:13, pirms 3 gadiem
badža rakstīja: Tu Znaroku salīdzini ar šo diplomātu!??? Tas būtu līdzīgi ja Znaroku ieliktu vadīt Latvijas gāzi kur neko nerubī no tā
Pirmkārt nesalīdzinu bet minu kā piemēru.
Otrkārt tas Rotenbergs ir kluba īpašnieks un izlases GM.tā ka teikt ka viņš neko nejēdz ir stipri pārspīlēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:16, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Te pat 2x ielika. Otraja replika par pendosu karogu, kads tur vel konteksts jamekle
nu gan jau kaut kā izkruķīsies

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: pirmīt bija "nekad", bet tagad citiem jāmeklē konteksts?

Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē
Oi pļa-izprovacēji ar savām rupjībām uz atbildes rupjību..bet nu malači atradāt kur piesieties.3 gadus senos pierakstos.respect,kā jau teicu

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: pirmīt bija "nekad", bet tagad citiem jāmeklē konteksts?

Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē
Ir vēl, bet domāju, ka ar diviem skrīniem pietiks.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:17, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Oi pļa-izprovacēji ar savām rupjībām uz atbildes rupjību..bet nu malači atradāt kur piesieties.3 gadus senos pierakstos.respect,kā jau teicu
ā, atkal es vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:18, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ā, atkal es vainīgs.
Ja jau uzrāvos uz provokāciju,nolaidos līdz tavam līmenim tad jau pats vien esmu vainīgs..un nemaz ar to nelepojos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:19, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ja jau uzrāvos uz provokāciju,nolaidos līdz tavam līmenim tad jau pats vien esmu vainīgs..un nemaz ar to nelepojos..
Smieklīgas atrunas. Visi citi vainīgi, tikai ne pats svētais ļoņka

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:19, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Bet lonjka lkm zem ipashi smagiem gradiem te smird vai ari mushmiru nastoiku dzer, citadi gruti izskaidrot kaa ar tadu parliecibu var apgalvot ka NEKAD neko tadu nav lietojis. Ikviena garaka diskusija vinsh piemim pendosus un blodas, par prievitem nerunajot, ar to vinsh parasti sak diskusiju
Bļodas un prievītes-normāli rakstoro lielu daļu šejienes kontingenta😉

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:20, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Smieklīgas atrunas. Visi citi vainīgi, tikai ne pats svētais ļoņka
Tu reāli parādi savu tupumu..izlasi vēlreiz uzmanīgi ko rakstu....

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:20, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Bļodas un prievītes-normāli rakstoro lielu daļu šejienes kontingenta😉
Ar kādu vārdu tu raksturotu sevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:21, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tu reāli parādi savu tupumu..izlasi vēlreiz uzmanīgi ko rakstu....
Izlasīju - "Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē"

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:22, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Taa jau tikai debiliki var darit
Bet nu garlaicigs tas lonjka, tiesham nesaprotu kas ar vinu regulari stridas, skiet no alkaana lietoshanas jau manamas ar8 degradacijas pazimes, domu uztvert nespej, psiho, pirksti raustas. Ni ni, tas nav prieksh manis, tad jau labak ar krasilniku diskutet
kkāds ķīselis ir, atceros pirmsākumos varēja baigi normāli diskutēt, daudz kur domas atšķirās, bet nu kkā zolīda tā diskusija varēja ritēt un kkā negrieza tas hypocrisy tā acīs un sišana sev piekrūts. jāatzīst gan arī, ka pati esmu mainījusies, pašai jau liekas, ka uz labo pusi, tā pat kā viņam gan jau

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:22, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Ar kādu vārdu tu raksturotu sevi?
Pietiek jau kā tu raksturo-vatņiks.man šinī prievīšu kompānijā apmierina tāds raksturojums

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:23, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ja jau uzrāvos uz provokāciju,nolaidos līdz tavam līmenim tad jau pats vien esmu vainīgs..un nemaz ar to nelepojos..
īpaši tavā atbildē Cofijam

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:25, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pietiek jau kā tu raksturo-vatņiks.man šinī prievīšu kompānijā apmierina tāds raksturojums
Tagad meklē skrīnus, kur es tevi vai vispār kādu esmu par vatņiku nosaucis. Par lohu jā, tas tev uz pieres būtu jāietetovē

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:26, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tagad meklē skrīnus, kur es tevi vai vispār kādu esmu par vatņiku nosaucis. Par lohu jā, tas tev uz pieres būtu jāietetovē
Ietetove😉
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:27, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: īpaši tavā atbildē Cofijam
Tāpēc prasiju iemest visu sarunu...kofijs ar zināms kā agresīvs prievīšnieks...bet neko kategoriski neapgalvošu.būs diskusija ielikta,tad varēs spriest

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:28, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: īpaši tavā atbildē Cofijam
jā, kofija komentārs ļoti nicinošs un izaicinošs

nu paštaisno topā Ļoņam īsti nav konkurences, varbūt Ivars? īsti pat cits neviens prātā nenāk, kas varētu konkurenci sastādīt "es esmu tik pareizs, visi citi lohi" klubiņā.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:31, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tāpēc prasiju iemest visu sarunu...kofijs ar zināms kā agresīvs prievīšnieks...bet neko kategoriski neapgalvošu.būs diskusija ielikta,tad varēs spriest
Nāksies tomēr ielikt, jo tu, loh, turpini melot. No Kofija nebija nekādas agresijas, pat nevienam to nebija adresējis. Bet tad nāci tu ar saviem pendosiem!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:34, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, kofija komentārs ļoti nicinošs un izaicinošs

nu paštaisno topā Ļoņam īsti nav konkurences, varbūt Ivars? īsti pat cits neviens prātā nenāk, kas varētu konkurenci sastādīt "es esmu tik pareizs, visi citi lohi" klubiņā.
Es sen nebiju lasījis, kā pieaudzis vecis pusdienu slavē pats sevi

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:35, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Nāksies tomēr ielikt, jo tu, loh, turpini melot. No Kofija nebija nekādas agresijas, pat nevienam to nebija adresējis. Bet tad nāci tu ar saviem pendosiem!
Ieliec gan...izskatās ka tu ari piederi pie tiem morālajiem urofiem,kas uzskata ka var mētāties ar apvainojumiem cik uziet

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Nāksies tomēr ielikt, jo tu, loh, turpini melot. No Kofija nebija nekādas agresijas, pat nevienam to nebija adresējis. Bet tad nāci tu ar saviem pendosiem!
Tā ari neieliki visu diskusiju,mīsli😉

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:37, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Tur jau tas labakais, pasam lonjkam japrasa ko vish gribeja pateikt, bet shis vaino parejos
Ja jau būtu kā viņš saka, ka viņu izprovocēja, tad pats atrastu kontekstu un pierādītu savu svētumu. Diemžēl pierādījumi runā par pretējo un viņa interesēs nebija rādīt kontekstu.

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:37, pirms 3 gadiem
Sīkie šakālīši vesels bars saskrējuši pariet😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:38, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tā ari neieliki visu diskusiju,mīsli😉
Kāda tev vēl diskusija, loh? Kofijs uzrakstīja un tu uzreiz sāki blatot ar pendosu karogu. Kas vēl tev trūkst? Ja jau ir konteksts, kurš pierāda tavu svētumu, liec vien iekšā, ievērtēsim.

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:39, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Ja jau būtu kā viņš saka, ka viņu izprovocēja, tad pats atrastu kontekstu un pierādītu savu svētumu. Diemžēl pierādījumi runā par pretējo un viņa interesēs nebija rādīt kontekstu.
Jepal,lai es rakātos 3 gadu vecos rakstos internetā...man vairāk darīt nav ko...

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:39, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Sīkie šakālīši vesels bars saskrējuši pariet😀😀😀
Pat uz paplātītes tev, idiotam iedošu linku uz rakstu, lai vari atsvaidzināt atmiņu

https://sportacentrs.com/hokejs/pc_...

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:40, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Jepal,lai es rakātos 3 gadu vecos rakstos internetā...man vairāk darīt nav ko...
Tāpēc ka pats apzinies kāds pretīgs provokators esi.

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:41, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pat uz paplātītes tev, idiotam iedošu linku uz rakstu, lai vari atsvaidzināt atmiņu

https://sportacentrs.com/hokejs/pc_2019/23052019-pc_ceturtdalfinali_sikstums_pret_meistari?page=1
Pirmais koments-kofijs mani par savoku nosauc....tālāk pat lasīt nav ko....

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:43, pirms 3 gadiem
Ej pamuļķi vēl ko izrauj no konteksta😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:44, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pirmais koments-kofijs mani par savoku nosauc....tālāk pat lasīt nav ko....
Jā, nav ko tālāk lasīt vienu lohu,jo skaidri redzams, ka Kofijs tiek izprovocēts!
';

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:45, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Protams, jo visa patiesība ar to ir pateikta
Tādus urodus kā tevi apbrīnoju jau no bērnības...pats tirš šķidru palekdamies,a kad kaut ko pretī dabū,tad prasa par ko😀😀😀tipiska utaina dvēsele....nez kāpēc par letiņu uzmeties?

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:47, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tādus urodus kā tevi apbrīnoju jau no bērnības...pats tirš šķidru palekdamies,a kad kaut ko pretī dabū,tad prasa par ko😀😀😀tipiska utaina dvēsele....nez kāpēc par letiņu uzmeties?
Ko tu vari visu dienu izlocīties no atbildības? Pateici, pateici, atzīsti, bet nē, visi vainīgi, visi nabadziņu provocēja. Nekas, ka bija otrādi. Tagad vēl mēģini no tēmas izlocīties ar nacionālā naida kurināšanu. Un tu vēl sevi sauc par vīrieti?

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:48, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: krievi ir bremzes! Kāpēc šis izcilais kadrs trenē tikai tos nabaga ļeņingradas armijniekus? kāpēc izlasēs par treneriem ir visādi žamnovi, zubovi un cita nevērtīga draza? romkam ir jābūt kā ķirsim un moskaļu šaibasdzenātāju tortes, jātrenē arī junioru, jauniešu un pieaugušo izlases. tikai tā padumjās savienības hokejs beidzot apdzīs nolāpītos kanādiešus un pindosus! un savickijam pēdējais laiks ir šo censties pieslēgt par ģinamas konultantu, ja vairs nevēlas būt kolhoza mjaukas.
Lindstrēmu Kurri atceries taču? Kadrs pat slidot nemācēja, bet Latvijā trīs gadus tīri ok nohalturēja, + kā Somijas hedkoučš tika pie PČ zelta.
Kas attiecās uz Rotenbergu.. nu pirmkārt, kārtējais piemērs, ka ar lielu naudu, daudz kas ir iespējams
Taču, SKA GM un RU izlases konsultants vai kas tur viņš bijis ilgi, bijis ģērbtuvē kopā ar komandu, vadijis treniņus kad hedkoučš bijis slims, visu vērojis no malas jau ilgtermiņā. Nav jau arī tā, ka pilnīgs amatieris, kurš neko nezin tagad te koučos grandu

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:48, pirms 3 gadiem
Vēl ti resnais Liepājas tūplis bocmanis te pietrūka...parazīts,kas pie valsts pupa piezīdies...nevienu šāvienu neizdarijis pensijā aizlaidās...

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:49, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Vēl ti resnais Liepājas tūplis bocmanis te pietrūka...parazīts,kas pie valsts pupa piezīdies...nevienu šāvienu neizdarijis pensijā aizlaidās...
Žēl, ka tavs fāters to izšķirošo šāvienu neuztaisīja aizkaros

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:51, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lindstrēmu Kurri atceries taču? Kadrs pat slidot nemācēja, bet Latvijā trīs gadus tīri ok nohalturēja, + kā Somijas hedkoučš tika pie PČ zelta.
Kas attiecās uz Rotenbergu.. nu pirmkārt, kārtējais piemērs, ka ar lielu naudu, daudz kas ir iespējams
Taču, SKA GM un RU izlases konsultants vai kas tur viņš bijis ilgi, bijis ģērbtuvē kopā ar komandu, vadijis treniņus kad hedkoučš bijis slims, visu vērojis no malas jau ilgtermiņā. Nav jau arī tā, ka pilnīgs amatieris, kurš neko nezin tagad te koučos grandu
Gan jau priekš SKA nebūs nemaz tik slikti rezultāti. Tikai, vai tas būs tik liels paša Rotenberga nopelns.

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:52, pirms 3 gadiem
Runājot par amatieru treneriem PRO sportā, nav tālu jāiet. Paskatāmies uz LV izlases futbola treneri. Un tam pat lielie Rotenbergu miljardi nebija vajadzīgi, vienkārši cieša sadarbība ar Ļašku un savējo bīdīšana un netīrās Gorkšam nelabvēlīgās spēlītes kabinetos

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:53, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Gan jau priekš SKA nebūs nemaz tik slikti rezultāti. Tikai, vai tas būs tik liels paša Rotenberga nopelns.
SKA patreiz ir 2. vietā, ja slīdēs zemāk, visi vainos Rotenbergu
Spiediens džekam gan jau liels

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 15:53, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Vēl ti resnais Liepājas tūplis bocmanis te pietrūka...parazīts,kas pie valsts pupa piezīdies...nevienu šāvienu neizdarijis pensijā aizlaidās...
mhm, nevienu neapsaukā un ja nu gadās, tad TIKAI un vienīgi, ja tevi konkrēti izprovicē

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:54, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lindstrēmu Kurri atceries taču? Kadrs pat slidot neprata, bet Latvijā trīs gadus tīri ok nohalturēja, + kā Somijas hedkoučš tika pie PČ zelta.
Kas attiecās uz Rotenbergu.. nu pirmkārt, kārtējais piemērs, ka ar lielu naudu, daudz kas ir iespējams
Taču, SKA GM un RU izlases konsultants vai kas tur viņš bijis ilgi, bijis ģērbtuvē kopā ar komandu, vadijis treniņus kad hedkoučš bijis slims, visu vērojis no malas jau ilgtermiņā. Nav jau arī tā, ka pilnīgs amatieris, kurš neko nezin.
Pa manam viņs ir amatieris konkrētajam amatam. Bet vai tad es rakstīju, ka tagad pasaule beidz griezties? Dažreiz labas lietas sanāk kaut ko darot nepareizi. Mums tak arī hokejs turās uz bezsistēmu, nevis sistēmu. Un ja Latvija uzvar pasaules čempī, būs jāatzīst ka tas ir bezsistēmas panākums. Nav jābaidās lietas saukt īstajos vārdos, domāju viņs to dara savu ambīciju apmierināšanai. Bet pie lielas veiskmes, šāds aplams solis var nest arī panākumus.

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:54, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: SKA patreiz ir 2. vietā, ja slīdēs zemāk, visi vainos Rotenbergu
Spiediens džekam gan jau liels
Varēs pats sevi atlaist

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:58, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Žēl, ka tavs fāters to izšķirošo šāvienu neuztaisīja aizkaros
Kārtējo reizi savu trulumu parādi😉prievīte vai bļoda ir pārāk maigs tev apzīmējums😉
Tavs fāters jau yoč pusšāvienu palagos ieblieza..jo redzams ka smadzenēm tev nepietika😀lai gan varbūt ka esi brīvās Latvijas izglītības produkts...anglijas plantāciju vergs

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: mhm, nevienu neapsaukā un ja nu gadās, tad TIKAI un vienīgi, ja tevi konkrēti izprovicē
Paškir paris lapas atpakaļ un tad tirs

     [+] [-]

, 2022-01-04 15:59, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Kārtējo reizi savu trulumu parādi😉prievīte vai bļoda ir pārāk maigs tev apzīmējums😉
Tavs fāters jau yoč pusšāvienu palagos ieblieza..jo redzams ka smadzenēm tev nepietika😀lai gan varbūt ka esi brīvās Latvijas izglītības produkts...anglijas plantāciju vergs
Tas nemaina faktu, ka esi melis, un mīzals, jo mīz atzīt savus vārdus.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-04 16:00, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Paškir paris lapas atpakaļ un tad tirs
Tur, kur tu meloji, ka nekad neesi lietojis vārdu pendoss? Vai tur, kur meloji, ka Kofijs tevi izprovocēja?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 16:02, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tas nemaina faktu, ka esi melis, un mīzals, jo mīz atzīt savus vārdus.
Vai tad neatzinu?
Baigais varonis netā esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:05, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Vai tad neatzinu?
Baigais varonis netā esi?
Ja atrunāšanās, ka tevi, svēto, izprovocēja, viņi vainīgi, es neko, ir atzīšana, tad bez komentariem, loh.
Nē, tīklā

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:07, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tur, kur tu meloji, ka nekad neesi lietojis vārdu pendoss? Vai tur, kur meloji, ka Kofijs tevi izprovocēja?
Resnajam yūplim te tik viens koments ir..a kofija apsaukāšanos katrs pats var izlasīt

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:10, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Resnajam yūplim te tik viens koments ir..a kofija apsaukāšanos katrs pats var izlasīt
To, kur tu viņu izprovocēji?
';

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:13, pirms 3 gadiem
He-he-he
Nav pat jālasa komentārus, lai saprastu, ka te notiek realitātes šovs-''Idiotu kari''.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-04 16:14, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
Nav pat jālasa komentārus, lai saprastu, ka te notiek realitātes šovs-''Idiotu kari''.
Un beidzot ieradās pats lielākais idiots, tautā zināms kā "Liepājas Vepris"

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:16, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: To, kur tu viņu izprovocēji?
Pamuļķi,tur neputne par resno bocmani iespringa..ne par kofiju...

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:19, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nebrīnīšos
A shuļi, ja tēvs miljardieris
Un pats arī nav nabags
Runa jau nav par miljardiem. Galvenais - pareizs uzvārds un tēva piedalīšanās kooperatīva "Ozero" dināšanā un cara trenēšanā džudo

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:25, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Un beidzot ieradās pats lielākais idiots, tautā zināms kā "Liepājas Vepris"
Un tagad peidar palasi uzmanīgi-kofijs iejaucās svešā sarunā pilnīgi netēmā.kur ar viņu pat nerunāju.un pirmajā teikumā nosauca mani par savoku.ko tad gribēji sagaidīt?svimpis tu

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:26, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Un tagad peidar palasi uzmanīgi-kofijs iejaucās svešā sarunā pilnīgi netēmā.kur ar viņu pat nerunāju.un pirmajā teikumā nosauca mani par savoku.ko tad gribēji sagaidīt?svimpis tu
Pareizi darīja, ja tāds slēptais gejs kā tu nozākāja latviešus.

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:27, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Un beidzot ieradās pats lielākais idiots, tautā zināms kā "Liepājas Vepris"
Mātes nedanēsātais urods un faktu kropļotājs tu esi pie tam dari to apzināti

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:27, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pareizi darīja, ja tāds slēptais gejs kā tu nozākāja latviešus.
Pis tu nakuj cūka

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:28, pirms 3 gadiem
uh kas par pērlēm te sarakstītas
gan jau ka es vainīgs

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:28, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pis tu nakuj cūka
Tava māte droši vien lepojas ar tevi.

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:29, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es principā ne pārāk cienu cilvēkus kas šķiro tautības vai ādas krāsas...es vērtēju pēc padarītā.
tev mazas spriešanas spējas vai arī neesi ceļojis ārpus LV

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:30, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tava māte droši vien lepojas ar tevi.
Galvenais ka tava kautrējas ka tādu urodu no palaga sakasījusi

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:31, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tava māte droši vien lepojas ar tevi.
Ej aizrijies ar saviem vēmekļiem urod.faktus kropļot tik māki,mīsli

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:32, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: tev mazas spriešanas spējas vai arī neesi ceļojis ārpus LV
Pietiekoši esmu bijis un redzējis,lai saprastu ka ne jau tautībā ir vaina..un ne ādas krāsā...

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:33, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ej aizrijies ar saviem vēmekļiem urod.faktus kropļot tik māki,mīsli
Kāpēc paliec tik agresīvs, kad pierāda, ka esi melis?

"Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē "

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Kāpēc paliec tik agresīvs, kad pierāda, ka esi melis?

"Nekad neesmu tādu vārdu lietojis..ne internetā nē sadzīvē "
Tāpēc ka esi mīslis kurš izliekas neredzam kā kofijs pats ar apvainojumiem iespraudās sarunā.pie .es atzīstu ka dusmās to pateicu atbildot uz apvainojumu.uzreiz to atzinu.un nekaunos,ka rupeklim rupji atbildēju

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:37, pirms 3 gadiem
Tāpat kā nekaunos,kad rupji atbildu jebkuram rupeklim...vai tas būtu tu vai kāds cits varonis

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:39, pirms 3 gadiem
Labi mīsli.pameklē vēl kādu iespēju man pie.pisties.moš sanāks labāk.man darba diena beigusies.

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:39, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Tāpēc ka esi mīslis kurš izliekas neredzam kā kofijs pats ar apvainojumiem iespraudās sarunā.pie .es atzīstu ka dusmās to pateicu atbildot uz apvainojumu.uzreiz to atzinu.un nekaunos,ka rupeklim rupji atbildēju
Ok, tas par to reizi.
Kas ar visām pārējām reizēm? Arī visi citi vainīgi?
P.S. Kofijs ir rupeklis, bet tu nē?

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:39, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Labi mīsli.pameklē vēl kādu iespēju man pie.pisties.moš sanāks labāk.man darba diena beigusies.
Ļoti bravūrīgs esi, tā skatos

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:40, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pietiekoši esmu bijis un redzējis,lai saprastu ka ne jau tautībā ir vaina..un ne ādas krāsā...
dēļ tādiem internacionālistiem kā tu Eiropa kļūst pr miskasti, maz cieņas pret tādiem

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:42, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Labi mīsli.pameklē vēl kādu iespēju man pie.pisties.moš sanāks labāk.man darba diena beigusies.
man darba diena nav beigusies, tāpēc turpini!

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:43, pirms 3 gadiem
Labākā ilustrācija šajā sakarā

https://twitter.com/18tgy5JIV5ko6BE...

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:43, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man darba diena nav beigusies, tāpēc turpini!
Lohs pālī atlūza. No rīta izgulēs dzērumu un atkal varēs stāstīt, ka nekad nav lietojis vārdu pendosi

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:45, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Lohs pālī atlūza. No rīta izgulēs dzērumu un atkal varēs stāstīt, ka nekad nav lietojis vārdu pendosi
sākumā nav lietojis, tad ir jo ir izprovocēts un vispār ir lepns ka internetā lamājas, jo pats nesāk pirmais!
nu ko vēl te piebilst?

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:47, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Ļoti bravūrīgs esi, tā skatos
Nebūt nē..runāju ar tevi tonī kādu pats uzņēmi😉

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:48, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: sākumā nav lietojis, tad ir jo ir izprovocēts un vispār ir lepns ka internetā lamājas, jo pats nesāk pirmais!
nu ko vēl te piebilst?
Ļoņa molodčiks

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:49, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Nebūt nē..runāju ar tevi tonī kādu pats uzņēmi😉
Labi, ej izgulies, no rīta atkal jātēlo svēto nevainību.

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:49, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: dēļ tādiem internacionālistiem kā tu Eiropa kļūst pr miskasti, maz cieņas pret tādiem
Kāpēc domā ka man ir kāda cieņa pret tevi?eiropa kļust par miskasti,piekrītu.bet sākās tas viss ASV zābakam sākot mīdīt Eiropas zemi 1945 gadā..ja neredzi no kurienes smaka nāk,tā jau nav mana darīšans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:50, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Labi, ej izgulies, no rīta atkal jātēlo svēto nevainību.
Ej tak tirst..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:51, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Kāpēc domā ka man ir kāda cieņa pret tevi?eiropa kļust par miskasti,piekrītu.bet sākās tas viss ASV zābakam sākot mīdīt Eiropas zemi 1945 gadā..ja neredzi no kurienes smaka nāk,tā jau nav mana darīšans
Redz gan, no meļa, kurš nekad nav lietojis vārdu pendosi

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:51, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Ej tak tirst..
Ok, sarunājuši, es tirst, tu izgulēt dzērumu

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:52, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: sākumā nav lietojis, tad ir jo ir izprovocēts un vispār ir lepns ka internetā lamājas, jo pats nesāk pirmais!
nu ko vēl te piebilst?
Jepaķ atrafa viens mīslis pa 3 gadiem vienu reizi kad pateicu pendoss...un tu tagad kā dējējvista kas olu izdējusi skraidā pa sētu un kluksti😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:55, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Jepaķ atrafa viens mīslis pa 3 gadiem vienu reizi kad pateicu pendoss...un tu tagad kā dējējvista kas olu izdējusi skraidā pa sētu un kluksti😀😀😀
čalim nebija slinkums un līki pirksti un parādija ka melo. paskaties kā pēc tam mainījās tava valodiņa.

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:55, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Kāpēc domā ka man ir kāda cieņa pret tevi?eiropa kļust par miskasti,piekrītu.bet sākās tas viss ASV zābakam sākot mīdīt Eiropas zemi 1945 gadā..ja neredzi no kurienes smaka nāk,tā jau nav mana darīšans
smaka nāk no Āfrikas un Indijas, un tikai pieaugs
bet ko tev stāstīt, tev patīk dzīvot miskastē

     [+] [-]

, 2022-01-04 16:59, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: čalim nebija slinkums un līki pirksti un parādija ka melo. paskaties kā pēc tam mainījās tava valodiņa.
Mana valoda nav mainijusies un nemainīsies rupekļiem vienmēr rupji atbildēšu.

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:00, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: čalim nebija slinkums un līki pirksti un parādija ka melo. paskaties kā pēc tam mainījās tava valodiņa.
es visu dienu asarās no smiekliem palasot ik pa laikam diskusiju par Rotenbergu

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:01, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: smaka nāk no Āfrikas un Indijas, un tikai pieaugs
bet ko tev stāstīt, tev patīk dzīvot miskastē
Nepielīdzini visus sev.man nepatīk tas kas notiek šobrīd LV un Eiropā.ļoti nepatīk.to simtiem reižu esmu teicis.tik te lielākai daļai patīk,viņi pat elš no laimes.bet tad ari paskaties no kurienes tai tolerancei kājas aug.

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:03, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: čalim nebija slinkums un līki pirksti un parādija ka melo. paskaties kā pēc tam mainījās tava valodiņa.
Pat ja viņš10 reizes pa 15 gadiem atradīs...un?uz tava fona mīksts plīša lācītis tik un tā būšu

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:05, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pat ja viņš10 reizes pa 15 gadiem atradīs...un?uz tava fona mīksts plīša lācītis tik un tā būšu
Svētā nevainība lonja

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:06, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pat ja viņš10 reizes pa 15 gadiem atradīs...un?uz tava fona mīksts plīša lācītis tik un tā būšu
ak tagad jau es esmu fons tev gan tā plate mainās

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:07, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pat ja viņš10 reizes pa 15 gadiem atradīs...un?uz tava fona mīksts plīša lācītis tik un tā būšu
nav runa par viņu, tu apgalvoji, ka NEKAD neesi nevienu tā nosaucis, bet izrādās - esi, un pats vēl tagad atzīsti, ka esi vēl kkur tā teicis. tātad tu melo, punkc

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:08, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pat ja viņš10 reizes pa 15 gadiem atradīs...un?uz tava fona mīksts plīša lācītis tik un tā būšu
tu pārteicies - liekulīgs nevis mīksts lai gan iespējams, ka arī mīksts esi, par to man viedoklis nav, bet liekulīgs plīša lācītis tiešām izklausās diezgan precīzs raksturojums

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:09, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: nav runa par viņu, tu apgalvoji, ka NEKAD neesi nevienu tā nosaucis, bet izrādās - esi, un pats vēl tagad atzīsti, ka esi vēl kkur tā teicis. tātad tu melo
Tiešām nebiju domājis ka līdz tādam vārdam biju nolaidies...
Meloju?smiekli nāk...tas ka kaut kur paspruka dusmās nenozīmē ka ikdienā lietoju

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:11, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ak tagad jau es esmu fons tev gan tā plate mainās
Protams,ja viens no SC lielākajiem rupekļiem piedalās sarunā,tad viņš ir fons😀

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es visu dienu asarās no smiekliem palasot ik pa laikam diskusiju par Rotenbergu
starp citu Romka darbīgs čalis, paspēj gan par treneri izmācīties, gan miljardus 'nopelnīt' gan bērnus ar modelēm taisīt, viens tepat LV aug
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:34, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Tikko bija nekad, tagad jau ikdiena
es tak vakar teicu, ka Ļoņka ir rēcīgs čalis, a tu nē.

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:36, pirms 3 gadiem
Kur tapa visām mucām?

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Kur tapa visām mucām?
Geralds?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Geralds?
Jā. Brīnos, ka šajā sarunā neiejaucās ar savām pamācībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 17:44, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Es taa domaa lonjka ir tik debils jo dzerot sudigu braadzhu jau ir degradejies un smadzenpods sagajis kiselii vai ari vnk vina utainais raksturs nelauj savas kludas atzit?
Varbūt viņam tiešām Jaunā gada apņemšanās bija pārtraukt mūžīgo alkohola miglu, izturēja divas dienas un smadzenēs radās īssavienojums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:08, pirms 3 gadiem
Ļoņa trebuju prodalženije banketa

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:10, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Ļoņa trebuju prodalženije banketa
tev jāpasaka kaut kas rupjš, tad atkal atrāpos izpausties viņs jau neko, tev jābūt "vainīgam"

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:25, pirms 3 gadiem
Kur Breidiks, kādēļ viņš nepiedalās?

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:28, pirms 3 gadiem
Blaaa

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:28, pirms 3 gadiem
Kariņš dalbajob

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:28, pirms 3 gadiem
Fenjkas ciet līdz 28. Februarim pagarinās ārkārtējo situaciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:33, pirms 3 gadiem
Zinājāt ja gurķis saskābst tas ir skābēts gurķis mmmm

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:33, pirms 3 gadiem
Cik maksā palaizities ar kariņ

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:34, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Poh uzgrieziis optibeta
No otras puses varētu tagad smagi strādāt un 28. Janvārī iet uzgriezt ar visiem iekrajumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:35, pirms 3 gadiem
2 mēnešus strādā lai 3 stundas visu padir.stu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:41, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Cik vsp ir max spina vertiba musu kaktu iestades?
10eur spins

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:41, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Un pa cik esi pats griezis spinaa?
20-50 cent
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:45, pirms 3 gadiem
Edu megaburger

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:49, pirms 3 gadiem
Mmmmm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:51, pirms 3 gadiem
SKA šodien vinnēja, tā kā Rotenbergs gana veiksmīgi iesācis karjeru kā galvenais

  -1 [+] [-]

, 2022-01-04 18:52, pirms 3 gadiem
Eu bļaķ ārkārtene pagarināta uz 28feb. Lohatroni!!!!

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:53, pirms 3 gadiem
Gribas iebāzt bet kaiminsh izgājis ar kādu draugu

     [+] [-]

, 2022-01-04 18:59, pirms 3 gadiem
Man parasti ap 19 stāv un šodien protams atkal sacēlās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 19:14, pirms 3 gadiem
2022 gadz rakstīja: Nee nu pandemija turpinas, frankoa izdomats jauns paveids, kkads huys, lkm par godu banusim
Tas ir pizgec!!! Man tik jautajums kur pazuda delta, tagad tikai omikrons un pie apvarshna jaunais huys a kas delta izgaisa? Kur parastaa koronka? Kapec nebija alfa un beta?
Tad kad apzināti izvairās lasīt rakstus par to sūdu, tad arī paliek pilnīgs pohujs. Netraucē ne ierobežojumi, ne ārkārtas situācija, ne bīstamās iesnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-04 19:24, pirms 3 gadiem
Mmmm