Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Karsums pieļauj iespēju atgriezties Ziemeļamerikā

Karsums pieļauj iespēju atgriezties Ziemeļamerikā
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja izlases vārtsargs Edgars Masaļskis sarunā ar "Latvijas Avīzi" noliedz, ka viņš "Dinamo" prasa trīs reizes lielāku algu nekā pagājušajā sezonā, savukārt Mārtiņš Karsums pieļauj iespēju atgriezties Ziemeļamerikā, lai gan visdrīzāk varētu palikt Rīgā.

"Esmu runājis gan ar Rīgas "Dinamo", gan ar dažām citām komandām. Viens otrs teic, ka es tikai blefoju, mēģinu uzsist sev cenu, bet īstenībā neviens cits man neko nepiedāvā. Tā nav. Interese ir liela – no četrām komandām. Pats nevaru izlemt, kā būtu labāk," saka Masaļskis. "Daļēji naudas jautājums, bet ir arī citas nianses. Ripa šobrīd ir manā laukuma pusē. Ceru visu nokārtot iespējami ātrāk, jo negribu vasaru pavadīt neziņā."

Edgars nekomentē informāciju, ka Minskas "Dinamo" viņam piedāvā 400 000 ASV dolāru sezonā un otrā vārtsarga vietu, taču noliedz, ka no rīdziniekiem prasītu trīsreiz lielāku algu nekā pērn: "Pilnīgas muļķības. Runa ne tuvu nav par tādu palielinājumu. Esmu gatavs kompromisam, lai spēlētu Rīgā, bet tam jābūt saprātīgam."

Mārtiņš Karsums savukārt neizslēdz atgriešanos ASV: "Pagaidām par nākamo sezonu neko negribu teikt. Visdrīzākais, ka palikšu Rīgā, jo, cik saprotu, uz citu KHL komandu nedrīkstu iet. Bet pieļauju arī atgriešanos Ziemeļamerikā, ja kādam klubam būs interese par mani. Vai braukšu tikai tad, ja piedāvās vienvirziena līgumu? Nē, tas nav obligāti, var parakstīt arī labu divvirzienu."

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +85 [+] [-]

, 2010-06-03 10:31, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka Karsumam labāk doties uz Z-Ameriku... Arī izlasei nenāk par labu, ka visi spēlē Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+124 [+] [-]

, 2010-06-03 10:40, pirms 15 gadiem
Spēlējot DR viens otra seju redz tik bieži, ka nav nekādas dzirksts rauties uz izlasi un satikt čomus, kā tas bija citās sezonās, kad čaļi bija nocietušies kopā uzspēlēt izlasē. Tagad gandrīz viss izlases kodols to dara kopā visu sezonu.
Domāju ka Karsuma lietderība vairāk izpaustos ZA nekā Eiropā, jo viņš ir tipisks ZA stila spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2010-06-03 10:59, pirms 15 gadiem
fcwild rakstīja: Spēlējot DR viens otra seju redz tik bieži, ka nav nekādas dzirksts rauties uz izlasi un satikt čomus, kā tas bija citās sezonās, kad čaļi bija nocietušies kopā uzspēlēt izlasē. Tagad gandrīz viss izlases kodols to dara kopā visu sezonu.
Domāju ka Karsuma lietderība vairāk izpaustos ZA nekā Eiropā, jo viņš ir tipisks ZA stila spēlētājs.
Piekrītu - Mārtiņš šeit pat nedrīkst līdz galam izmantot savu trumpi, spēka spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-06-03 11:08, pirms 15 gadiem
ficuks rakstīja: Piekrītu - Mārtiņš šeit pat nedrīkst līdz galam izmantot savu trumpi, spēka spēli!
Jā,aiz lielā dīķa viņš to tā kārtīgi izmantoja
Slēpts komentārs: brachka

     [+] [-]

, 2010-06-03 11:20, pirms 15 gadiem

 +12 [+] [-]

, 2010-06-03 11:38, pirms 15 gadiem
brachka rakstīja: Nu kādi gan likumi Galviņu var piesaistīt pie Dinamo,ja līgums ir beidzies?Ticamāk ,ka viņš kā leģionārs nevienu citu klubu sevišķi neinteresē.
līdz 28 gadu vecumam spēlētājs nevar tā vienkārši pāriet uz citu klubu, ja arī līgums beidzies...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 11:52, pirms 15 gadiem
i hočetsja, i koļetsja drīzāk varētu tulkot: vienlaikus gan gribas, gan negribas

 +12 [+] [-]

, 2010-06-03 12:19, pirms 15 gadiem
Kāpēc neko nedzird par Štālu?
Uzskatu, ka viņa atgriešanās LV redzeslokā bija vairāk kā veiksmīga: tāda aktivitāte, TĀDAS piespēles izlasē (un ne jau 1 vai 2 bet vairākas), kas aplieicnāja, ka viņš ir vairāk vērts, kā valdošais viedoklis te iespējams uzskata ...
Traumas gan nav nekas labs.

 +18 [+] [-]

, 2010-06-03 12:22, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: M.Karsums esot RD un LV izlasē parādija kāpēc viņš ir šeit (Eiropā), un nevis Z-amerikā. Diez vai kāds tur īpaši alkst pēc viņa pakalpojumiem.
Bet jebkurā gadijumā viņam novēlu izdošanos.
Vispār neteiksim gan, ka viņam ZA ir tikai neveicies. Ir bijis savā jauniešu līgā MVP, ir bijusi patiešām rezultatīva sezona AHL... Nevajag jau džeku 24 gados kā plinti krūmos mest.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-03 12:26, pirms 15 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: i hočetsja, i koļetsja drīzāk varētu tulkot: vienlaikus gan gribas, gan negribas
Gribas, bet lauzhas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-06-03 12:41, pirms 15 gadiem
Karsums parādīja savu potenciālu izlasē un Dinamo un nav vajadzīgs ārpus okeāna?
Redz, ja brauc. Tad ir vajadzīgs. Par izlasi un Dinamo nesākiet runāt pat. Statistika runā pati par sevi.

 +27 [+] [-]

, 2010-06-03 12:51, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Karsums parādīja savu potenciālu izlasē un Dinamo un nav vajadzīgs ārpus okeāna?
Redz, ja brauc. Tad ir vajadzīgs. Par izlasi un Dinamo nesākiet runāt pat. Statistika runā pati par sevi.
Ārpus okeāna Nāksies nākamsezonu pavadīt okeānā - tas būtu zelta vidusceļš starp NHL un KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-03 13:17, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vispār neteiksim gan, ka viņam ZA ir tikai neveicies. Ir bijis savā jauniešu līgā MVP, ir bijusi patiešām rezultatīva sezona AHL... Nevajag jau džeku 24 gados kā plinti krūmos mest.
Es jau ne tik daudz par to,kas varētu būt,bet par to,kas ir bijis.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 14:00, pirms 15 gadiem
pastulba kārtība - nospēlē džeks trešdaļu sezonas vienā KHL komandā un uz citu vairs nedrīkst pāriet...

loģiskāk būtu, ja uz citām komandām nevarētu pāriet klubu sistēmas audzēkņi (tie, kam RD ir pirmais profesionālais klubs), bet tiem, kurus klubs paņēmis jau kā gatavus hokejistus, vienīgais pāreju ierobežojums būtu spēkā esoši līgumi!
Slēpts komentārs: Trieciens

  -4 [+] [-]

, 2010-06-03 14:09, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vispār neteiksim gan, ka viņam ZA ir tikai neveicies. Ir bijis savā jauniešu līgā MVP, ir bijusi patiešām rezultatīva sezona AHL... Nevajag jau džeku 24 gados kā plinti krūmos mest.
24. gados jau ir jāspēlē līmenī, ja ne mājās!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 14:16, pirms 15 gadiem
Tikai ne Eiropā, lai brauz uz ZA kautvai,lai par jaunu sitas pa AHL un parāda sevi no labākās puses... Mēs taču visi zinām cik labi viņš var spēlēt un tad jau ari tālāk uz NHL !!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-03 14:18, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu nekāds spožais geimeris jau viņš nav.Bet vai tad hokejists var plaukt un zelt, ja jāspēlē maiņā ar Spruktu
Olimpiadee un shogad PČ tieshi Sprukta maina bija parliecinoshi labaakaa. Tieshi Sprukta uzbrukuma trijnieks bija pietiekoshi rezultatiivs un pats galvenais labi speleja aizsardzibaa, olimpiadee Sprukta trijnieks vienigais palika uz daudz maz normaala koeficienta, kaut gan skatijas pirmaa maina un speleja pret visiem labakajiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-03 14:21, pirms 15 gadiem
Ar tādu spēli kā pagājušā sezonā pat KHL vieta jāizcīna.....kur nu vēl Amerika.Drusku nesaprotu kas ar šo veci notiek......

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 14:25, pirms 15 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: i hočetsja, i koļetsja drīzāk varētu tulkot: vienlaikus gan gribas, gan negribas
zinot krievu folkloru, Tev šoreiz nebūs taisnība:}

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 14:27, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: pastulba kārtība - nospēlē džeks trešdaļu sezonas vienā KHL komandā un uz citu vairs nedrīkst pāriet...

loģiskāk būtu, ja uz citām komandām nevarētu pāriet klubu sistēmas audzēkņi (tie, kam RD ir pirmais profesionālais klubs), bet tiem, kurus klubs paņēmis jau kā gatavus hokejistus, vienīgais pāreju ierobežojums būtu spēkā esoši līgumi!
drīkst pāriet, ja pirmajam klubam (DR) nav tik kvēla interese. Tu domā NHL un citās top līgās ir savādāk?

 +10 [+] [-]

, 2010-06-03 15:18, pirms 15 gadiem
Domāju, ja Karsumam pašlaik nav nopietna piedāvājuma no NHL komandas, kas tiešām rēķinās kā ar potenciālu pamatsastāva veci, tad jāpaliek DR. Caur AHL viņš ir cik, 4-5 sezonas mēģinājis un nekas nav sanācis, tad kāds pamats domāt, ka tagad sanāks? Vajag mēģināt citu ceļu, varbūt KHL padarīs savu spēli daudzveidīgāku, un katrā gadījumā uguņojot KHL noteikti nepaliks nepamanīts arī NHL.
P.S. Ja skatās pēc statistikas, tad Karsuma DR pēc punktiem vidēji spēlē bija viens no līderiem (aiz Hosas un varbūt vēl kāda), tiesa spēles bija tikai 12, un lietderības koeficents +7 (tikai 12 spēlēs) arī viens no labākajiem komandā. Tā ka pienesums ir, un ja cilvēks vēl sagatavosies sezonai kopā ar komandu, nevis atlidos sezonas vidū no kaut kāda AHL miesta, tad ir pamats cerēt uz spilgtu spēli.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-03 15:20, pirms 15 gadiem
Karsumam novēlu tikt NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 16:28, pirms 15 gadiem
Par Masaļski - domāju, ka līgums būs ar Rīgas Dinamo tikai tādēļ, ka ar vienu amerikāņu vai kanādiešu vārtsargu vien būs par maz. Vismaz vienam mūsējam būtu jābūt. Un diezvai Masaļskis gribēs būt otrais vārtsargs komandā (Minskas Dinamo variants).

Toties par Karsumu - es domāju, ka vispirms, lai Mārtiņš parāda KHL laukumos, ka ir snaiperis, un tad jau durvis vaļā gan NHL, gan KHL. Jebkurā gadījumā, ideāli būtu, ja Karsums lādētu vārtos tāpat kā Hosa vai tuvu viņa līmenim un tad tiešām vairs nebūtu jāuztraucas. Lai sasniedz līmeni un tad domā par NHL, jo knapināties pa AHL ar divvirzienu līgumu un čakarēt sevi ar raustīšanu no AHL uz NHL un atpakaļ nekas labs nebūs. Tiesa, tuvāk NHL skautiem, kas ir pluss. Bet KHL skauti arī spieto un regulāri seko līdzi.

Ja runājam par faktu, ka gandrīz visa Latvijas spēlētāju armija ir teju visa valsts izlase nav labi, bet tai pat laikā ir labi, jo ir saspēlējušies, ceļ savu līmeni uz KHL līmeņa, kas nemaz TIK ZEMS nav. Tā kā, pagaidām ir labi, kā ir, jo Latvija diezvai var atļauties divas KHL komandas, lai nebūtu visa izlase vienā komandā. Toties citas KHL komandas īpaši tā ļoti neraujas pēc mūsu spēlētāju pakalpojumiem, izņemot Masaļski, vienu otru uzbrucēju un varbūt vēl kādu. Bet tie ir tikai daži spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-03 16:49, pirms 15 gadiem
Pēc Mārtiņa teiktā var noprast, ka viņš labprāt arī citā KHL klubā spēlētu. Rīga nav prioritāte un te jāpaliek tikai tāpēc, ka nekas cits neatliek un, jo AHL/NHL, visticamāk, vairs nespīd(diemžēl). nebūtu slikti, ja viņš dotos uz ZA, bet.. BET.
1 2 45 komentāri