Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2977, Did:0, useCase: 3

IIHF pārtrauc un atceļ pasaules čempionātu U20 izlasēm

Rolands Eliņš

IIHF pārtrauc un atceļ pasaules čempionātu U20 izlasēm
Foto: AP/Scanpix

Pasaules čempionāts hokejā elites divīzijā U20 izlasēm netiks pabeigts, ziņo TSN un citi Ziemeļamerikas mediji. To vēlāk apstiprināja arī IIHF

Vakardien IIHF atcēla ASV un Šveices U20 izlašu spēli, jo pozitīvi Covid-19 testi tika konstatēti ASV izlasē. U20 čempionātā spēļu grafiks ir sastādīts blīvi, attiecīgi nekādu lielo iespēju pārcelt spēles uz vēlāku laiku nav, tāpēc ASV saņēma tehnisko zaudējumu ar 0:1. Šovakar tas pats notika ar Čehijas izlasi (0:1 pret Somiju) un Krievijas izlasi (0:1 pret Slovākiju), un par visām trim izlasēm pastāvēja šaubas arī par to nākamo spēļu aizvadīšanu.

Krievijas izlases tehnisko zaudējumu apstiprināja Krievijas Hokeja federācija, kamēr IIHF vēl par to neziņoja. Tā vietā IIHF valde sasauca ārkārtas sēdi, kurā bija plānots lemt par turnīra turpmāko gaitu un iespējamajiem soļiem.

Kā informē TSN žurnālists Bobs Makenzijs un "Daily FaceOff" žurnālists Kriss Pīterss, IIHF esot pieņēmusi lēmumu turnīru apturēt un neturpināt.

IIHF to vēlāk apstiprināja oficiāli, informējot, ka šādu lēmumu pieņēmusi pēc IIHF Medicīniskās padomes sniegtās rekomendācijas. Tāpat IIHF ņēmusi vērā to, ka vairāku atcelto spēļu dēļ cietusi turnīra sportiskā integritāte. IIHF prezidents Liks Tardifs pauda nožēlu par notikušo un Covid-19 jauno variantu augsto izplatības pakāpi, taču viņš norādīja, ka šobrīd prioritāte ir parūpēties, lai visi PČ dalībnieki sveiki un veseli atgriežas mājās.

Jāatgādina, ka IIHF jau iepriekš nolēma, ka šogad no elites divīzijas neviena izlase neizkritīs un nākamgad tajā startēs 11 komandas.

PČ grupu turnīrā bija aizvadītas puse spēļu, katra izlase bija piedalījusies vismaz divos mačos. Bija paredzēts Kanādā notiekošo turnīru izspēlēt līdz 31. decembrim, kam sekotu izslēgšanas spēles no otrā līdz piektajam janvārim.

  +6 [+] [-]

, 2021-12-29 22:31, pirms 3 gadiem
zajebis b*e

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 22:33, pirms 3 gadiem
Tas tikai normāli

  +5 [+] [-]

, 2021-12-29 22:34, pirms 3 gadiem
Pekina - nākamā.

     [+] [-]

, 2021-12-29 22:35, pirms 3 gadiem
Vajadzēja spēlēt līdz pēdējai inficētajai komandai!

  -4 [+] [-]

, 2021-12-29 22:35, pirms 3 gadiem
cloud rakstīja: Pekina - nākamā.
Pekinā praktiski nav inficēto.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 22:36, pirms 3 gadiem
Somi bija favorīti uz palikšanu.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-29 22:37, pirms 3 gadiem
Jautājums, esmu palaidis garām, par U-20 hokeja čempja norises apstākļiem, viņiem ir burbuļa princips vai nav? Ja, nav tā tas visu izskaidro. Piemēram Rīgā, kad bija lielais "veču" čempis tad visu cieņu, tika viss bez nekādiem covidiem aizvadīts un lepojos ar to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-12-29 22:42, pirms 3 gadiem
Nu pēc šī gadījuma, uz OS daudzas profesionālās komandas uz izlasi negribēs laist hokejistus, it sevišķi līderus (piemēram Latvijas kontekstā par Ābolu mēs jau dzirdējām viedokli), tad jau kaut kas fenomināls būs ar to OS hoķa spēlēm, spēlēs tie kuri nebaidīsies no covida sekām un kurus no kluba palaidīs.

     [+] [-]

, 2021-12-29 22:43, pirms 3 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bernads un Mičkovs bēdīgi nākotnes Ovi vs Crosby
Par Kanādieti daļēji piekrītu, bet par Krievu gan nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 22:49, pirms 3 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Redzēsim izlase Miķeli, Bārtuli, Galviņu, moš ozo gribēs uzkapat būs tāds veteranu os
Starp citu par Miķeli un Oskaru lielas cerības, ka varētu redzēt, nu tik galīgi švaki viņi nav, protams ātruma īpašības zudušas, bet kaut cik lietderīgi būtu gan šie čaļi un noteikti Latvijas līga palaistu, bez nekādām problēmām viņus.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 22:53, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Jautājums, esmu palaidis garām, par U-20 hokeja čempja norises apstākļiem, viņiem ir burbuļa princips vai nav? Ja, nav tā tas visu izskaidro. Piemēram Rīgā, kad bija lielais "veču" čempis tad visu cieņu, tika viss bez nekādiem covidiem aizvadīts un lepojos ar to.
Nebija burbuļa un noteikts skaits fanu varēja būt arēnā.Protams žēl ,ka tā ,jo reāli četras komandas varēja uzvarēt Somija Zviedrija ASV un Kanāda.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:01, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nebija burbuļa un noteikts skaits fanu varēja būt arēnā.Protams žēl ,ka tā ,jo reāli četras komandas varēja uzvarēt Somija Zviedrija ASV un Kanāda.
Krievi raksta, ka hotelī, kur dzīvo komandas, svinĕtas kāzas ar daudziem viesiem
Jaunais iihf prezis ir iesēdies peļķē jau pirmajā izgājienā

  +2 [+] [-]

, 2021-12-29 23:01, pirms 3 gadiem
Kā raksta Kanādas žurnālisti,tad tā bija IIHF bezatbildība rīkot PČ ar viegliem ierobežojumiem un ,ka obligāti tas bija jārīko burbulī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-29 23:04, pirms 3 gadiem
Vajadzētu tagad iihf izspēlēt turnīru tāpat kā 2020 gada pieaugušo pasaules čempi, kad Latvija pirmo un pagaidām vienīgo reizi kluva par pasaules čempioni, finālā uzvarot Somiju🥇✌️

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:08, pirms 3 gadiem
Māc bažas par os
Kā skatītājiem mums vispār herova
Špenglers pa locekļiem, tagad čempis, ja vēl os
Nhl raustās kā puņķi uz drāts, pārceļ spēles
Ko blenzt februārī
Ja nu vienīgi za omikrona vilnis būs galā, tad nhl, vēl lv ohl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-29 23:09, pirms 3 gadiem
Kas liedz pa kluso sabraukt uz kāda LAT dīķa/ezera un pierādīt, kurš stiprākais? Cerams, džeki tika sapirkt CAN dāvanas savējiem J.G.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:12, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Māc bažas par os
Kā skatītājiem mums vispār herova
Špenglers pa locekļiem, tagad čempis, ja vēl os
Nhl raustās kā puņķi uz drāts, pārceļ spēles
Ko blenzt februārī
Ja nu vienīgi za omikrona vilnis būs galā, tad nhl, vēl lv ohl
Ķīna noteikti negribēs atcelt OS un tās atcelt var tikai SOK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:16, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Ķīna noteikti negribēs atcelt OS un tās atcelt var tikai SOK.
Šajā situācijā, kad pašā ķīnā pieaug saslimšana,
Turklāt ņemot vērā komunistu melīgumu
Šāds variants noteikti tiks izskatīts
Ko nolems, tad jau manīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:18, pirms 3 gadiem
Par to U20 tak vēl bazarēs? Tuvākajās stundās? Ofic.infa nav.
1.85/1.85?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:18, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Ķīna noteikti negribēs atcelt OS un tās atcelt var tikai SOK.
SOK nebūs rentabli aizvadīt sporta spēles bez sportistiem...Ja ies vaļā omikronspersejs8 pa visiem sporta veidiem, tajā skaitā hoķi, gribi vai negribi būs jāatceļ/jāpārceļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:20, pirms 3 gadiem
Ir gan, sorry! https://www.iihf.com/en/events/2022...

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:20, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Par to U20 tak vēl bazarēs? Tuvākajās stundās? Ofic.infa nav.
1.85/1.85?
Hz
Visi jau reportē par atcelšanu
Tas būtu tikai loģiski
Nahren tāds turnīrs ar tehniskajiem zāģiem vajadzīgs
Tas vēl tomēr ir sports
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:24, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Hz
Visi jau reportē par atcelšanu
Tas būtu tikai loģiski
Nahren tāds turnīrs ar tehniskajiem zāģiem vajadzīgs
Tas vēl tomēr ir sports
Loģiskāk būtu pārcelt uz vasaru.

  -3 [+] [-]

, 2021-12-29 23:28, pirms 3 gadiem
Ļoti izsvērts un pareizs lēmums. Cerams, atcels arī Pekinas hokeju. Veselība stāv pāri visam, gan šovbiznesam, gan arī biznesam kā tādam. Prozit!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:29, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Loģiskāk būtu pārcelt uz vasaru.
Nezinu
Bet, kas traucəja uztaisīt pilnvərtīgu burbuli kā rīgā
Aptirsās organizatori, tas acīmredzami

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:29, pirms 3 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tikmēr chelsea ierija no braitonas pēdējās minūtēs
atradi darbu?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:30, pirms 3 gadiem
Eu nu ir pa traku

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:31, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Eu nu ir pa traku
Visīti sadzēries?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:32, pirms 3 gadiem
Ble, ja no LAT meža sāks dzīt ārā individuālus amatieru slēpotājus, tad gan būs reālā persikā.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-29 23:32, pirms 3 gadiem
UK 200k case and only 56 died, nah kko tur atcelt, neko nesaprotu, kad kadreiz atcēla kko no gripas

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:32, pirms 3 gadiem
Loģisks solis, ja reiz tiek doti tehniskie zaudējumi pa labi un kreisi. Diez vai pat tādi izteikti autsaideri kā Austrija būtu apmierināti ar sasniegto, ja tas tiktu panākts uz pretinieku komandu problēmu rēķina.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:33, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: SOK nebūs rentabli aizvadīt sporta spēles bez sportistiem...Ja ies vaļā omikronspersejs8 pa visiem sporta veidiem, tajā skaitā hoķi, gribi vai negribi būs jāatceļ/jāpārceļ.
Lai nu ko ,bet cietuma režīma drošību ķīnieši noorganizēt prot.Ja vajadzēs tur pat putni nepārlidos spēļu ciematu.

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:34, pirms 3 gadiem
Michkovs ar Bernardu nakamgad vares uzipaat

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:34, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Lai nu ko ,bet cietuma režīma drošību ķīnieši noorganizēt prot.Ja vajadzēs tur pat putni nepārlidos spēļu ciematu.
Jautājums ir tikai-vai paši sportisti vēlēsies startēt cietuma režīma apstākļos?!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Loģisks solis, ja reiz tiek doti tehniskie zaudējumi pa labi un kreisi. Diez vai pat tādi izteikti autsaideri kā Austrija būtu apmierināti ar sasniegto, ja tas tiktu panākts uz pretinieku komandu problēmu rēķina.
Es zinu vienu valsti, kas būtu priecīga par zelta bļendukiem jebkurā gadījumā

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:36, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Es zinu vienu valsti, kas būtu priecīga par zelta bļendukiem jebkurā gadījumā
Starp JPN un mums?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:37, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Es zinu vienu valsti, kas būtu priecīga par zelta bļendukiem jebkurā gadījumā
Es arī!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:38, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nebija burbuļa un noteikts skaits fanu varēja būt arēnā.Protams žēl ,ka tā ,jo reāli četras komandas varēja uzvarēt Somija Zviedrija ASV un Kanāda.
A ko Krievi šogad vāji ?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:38, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī!
Tu mūziku klausies?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:39, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Es zinu vienu valsti, kas būtu priecīga par zelta bļendukiem jebkurā gadījumā
Pieskaiti mājiniekus belarus.

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:40, pirms 3 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu mūziku klausies?
Jā, klausos!
Kaut ko šādu un līdzīgu:
https://www.youtube.com/watch?v=rz3...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:41, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, klausos!
Kaut ko šādu un līdzīgu:
https://www.youtube.com/watch?v=rz3Wp8M9cM4
O, pat jājautā nebija. Pats izrādi iniciatīvu. Paldies!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:43, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: A ko Krievi šogad vāji ?
Pat viņu lielais fans Nīderlandes karļiks atzina pēc pirmajām divām viņu spēlēm,ka šoreiz medaļas krieviem nespīd.Un es arī skatījos un aizsardzība tiešām bija ne tik laba,lai uz kaut ko lielu cerētu.

  -3 [+] [-]

, 2021-12-29 23:44, pirms 3 gadiem
Viss skaidrs,nomīzās sīrupa mīlētāji,ka mūsu brāļi krievi izdrāzīs kanādiešu ļagušatņikus,un atcēla čempi.Nekas,visa Latvija svinēs mūsu krievu brāļu triumfu.За Россию!!!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:45, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, klausos!
Kaut ko šādu un līdzīgu:
https://www.youtube.com/watch?v=rz3Wp8M9cM4
Rets gadījums ,kad grupa pēc daudzu gadu pauzes izdod jaunu disku un tas ir praktiski slavas laiku līmenī.

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:46, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Eu nu ir pa traku
Speciāli priekš tevis:
https://jauns.lv/raksts/zinas/47936...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:47, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Rets gadījums ,kad grupa pēc daudzu gadu pauzes izdod jaunu disku un tas ir praktiski slavas laiku līmenī.
Jā, piekrītu!
Vienīgi žēl, ka, visticamāk, viņiem koncerttūres pat šādā sastāvā vairs nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:48, pirms 3 gadiem
ri4a rakstīja: Viss skaidrs,nomīzās sīrupa mīlētāji,ka mūsu brāļi krievi izdrāzīs kanādiešu ļagušatņikus,un atcēla čempi.Nekas,visa Latvija svinēs mūsu krievu brāļu triumfu.За Россию!!!
Vateņu mēslu vabole lien atpakaļ savā sūdu čupā!

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vateņu mēslu vabole lien atpakaļ savā sūdu čupā!
Gatavs man to pateikt sejā,vai bikses apmīzi tikpat,kad dirs pret Tamazu?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, klausos!
Kaut ko šādu un līdzīgu:
https://www.youtube.com/watch?v=rz3Wp8M9cM4
Šis ar labs
https://youtu.be/5tGYPSlMBwc
Sevìšķi klasika gìču variantā

  -1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Speciāli priekš tevis:
https://jauns.lv/raksts/zinas/479366-kadel-pedeja-laika-vakcinetie-inficejas-biezak-neka-nevakcinetie-skaidro-spkc
Tas neesi tu? https://www.youtube.com/watch?v=2Pt...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:53, pirms 3 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Ļoti izsvērts un pareizs lēmums. Cerams, atcels arī Pekinas hokeju. Veselība stāv pāri visam, gan šovbiznesam, gan arī biznesam kā tādam. Prozit!
Pats vispār saproti, ko raksti? Kā var atcelt hokeja turnīru, neatceļot visu pārējo olimpiādi? Ja notiks tā, tad IIHF iebrauks konkrētās auzās, visi šīvasaras kvaļi aiziez pa peipelēm un to rezultāti netiks ņemti vērā, kas būs milzīgs trieciens kvalifiikāciju uzvarētājiem. Par veselību runājot, pāri visam pirmkārt ir veselie cilvēki un to intereses, jo viņu ir absolūtais vairākums pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-29 23:55, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Speciāli priekš tevis:
https://jauns.lv/raksts/zinas/479366-kadel-pedeja-laika-vakcinetie-inficejas-biezak-neka-nevakcinetie-skaidro-spkc
Starp saviem paziņām dažus tamlīdzīgus pazīstu.Un jāsaka viņiem bezscerīgi kaut ko minēt no ziņu portāliem un masu medijiem,jo viņi tos ignorē un dzīvo šaurā youtube un facebook informācijā plus tamlīdzīgas informācijas atražotājiem Latvijā kā piemērs tas murgs Brīvvalsts tv.

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:55, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šis ar labs
https://youtu.be/5tGYPSlMBwc
pārbāztas vietas man ne pārāk, bet uz šo koncertu es aizietu gan
https://www.youtube.com/watch?v=eSa...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:56, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šis ar labs
https://youtu.be/5tGYPSlMBwc
Sevìšķi klasik gìču variantā
Jā, arī labs.
Es gan neesmu liels Accept fans, bet, ja ir noskaņojums, arī viņus var paklausīties.
Atradu labu gabalu no Metallica&Co
https://www.youtube.com/watch?v=__j...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:56, pirms 3 gadiem
Black_Knights rakstīja: O, pat jājautā nebija. Pats izrādi iniciatīvu. Paldies!
Piedod, biju izgājis, tagad tikai pamanīju. https://www.youtube.com/watch?v=apg...

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:57, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Starp saviem paziņām dažus tamlīdzīgus pazīstu.Un jāsaka viņiem bezscerīgi kaut ko minēt no ziņu portāliem un masu medijiem,jo viņi tos ignorē un dzīvo šaurā youtube un facebook informācijā plus tamlīdzīgas informācijas atražotājiem Latvijā kā piemērs tas murgs Brīvvalsts tv.
Te interesants sarakstiņš
https://www.covidgudrie.com/

  -2 [+] [-]

, 2021-12-29 23:57, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Pats vispār saproti, ko raksti? Kā var atcelt hokeja turnīru, neatceļot visu pārējo olimpiādi? Ja notiks tā, tad IIHF iebrauks konkrētās auzās, visi šīvasaras kvaļi aiziez pa peipelēm un to rezultāti netiks ņemti vērā, kas būs milzīgs trieciens kvalifiikāciju uzvarētājiem. Par veselību runājot, pāri visam pirmkārt ir veselie cilvēki un to intereses, jo viņu ir absolūtais vairākums pasaulē.
Tev hokejs veselību glābj?

     [+] [-]

, 2021-12-29 23:59, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tas neesi tu? https://www.youtube.com/watch?v=2PtlGlG7k_0
Tas jau vairāk līdzinās tev, jo tāds pats alkašs kā tu!

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:00, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pārbāztas vietas man ne pārāk, bet uz šo koncertu es aizietu gan
https://www.youtube.com/watch?v=eSaa3vC_n2k
Grāvis patīk? https://www.youtube.com/watch?v=iV-...

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:00, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau vairāk līdzinās tev, jo tāds pats alkašs kā tu!
Bet profesija tavējā

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:00, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šis ar labs
https://youtu.be/5tGYPSlMBwc
Sevìšķi klasika gìču variantā
Atceros nopirku savoku laikos pa blatu foršas botas,bet kad dabūju šo ierakstu,tad uz vienas botas uzrakstīju Accept,bet uz otras metal heart.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:00, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tev hokejs veselību glābj?
Kāds te vispār ir sakars ar jēdzienu glābj?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:00, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Pats vispār saproti, ko raksti? Kā var atcelt hokeja turnīru, neatceļot visu pārējo olimpiādi? Ja notiks tā, tad IIHF iebrauks konkrētās auzās, visi šīvasaras kvaļi aiziez pa peipelēm un to rezultāti netiks ņemti vērā, kas būs milzīgs trieciens kvalifiikāciju uzvarētājiem. Par veselību runājot, pāri visam pirmkārt ir veselie cilvēki un to intereses, jo viņu ir absolūtais vairākums pasaulē.
Pareizi

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:01, pirms 3 gadiem
Tikmēr namejs turpina tīrīt savus pamperus.Apdirsās tā,ka smaka no Liepājas jutama Saļikā

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:03, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Loģisks solis, ja reiz tiek doti tehniskie zaudējumi pa labi un kreisi. Diez vai pat tādi izteikti autsaideri kā Austrija būtu apmierināti ar sasniegto, ja tas tiktu panākts uz pretinieku komandu problēmu rēķina.
es teicu, ka cirks, bet tu prasīji, ko ar to domāju tagad baigi viedais rezumētājs cirks beidzās, klauns palika...

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:04, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pārbāztas vietas man ne pārāk, bet uz šo koncertu es aizietu gan
https://www.youtube.com/watch?v=eSaa3vC_n2k
Rammstein ir manas sievas mīļākā grupa
Pat uz mobilas zvana uzlikusi mutter

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te interesants sarakstiņš
https://www.covidgudrie.com/
Tur ir daži ielikti kas neko tādu nav izdarījuši

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te interesants sarakstiņš
https://www.covidgudrie.com/
Krēsliņš, Žigimants

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:06, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Atceros nopirku savoku laikos pa blatu foršas botas,bet kad dabūju šo ierakstu,tad uz vienas botas uzrakstīju Accept,bet uz otras metal heart.
Jā, bija laiki
Toreiz ar grupas cepa super albumus vienu pēc otra
Tik dabūt tos bija probləma

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:08, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: es teicu, ka cirks, bet tu prasīji, ko ar to domāju tagad baigi viedais rezumētājs cirks beidzās, klauns palika...
Un kas tieši ir pretrunā ar to ko jautāju?
Jā, es piekritu, ka pareizs solis ir saslimušās komandas noņemt no trases, kamēr nebija cita lēmuma. Tagad ir cits, arī pareizs lēmums.
Neredzu ne tad, ne arī pēdējā lēmumā kādu cirku.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:08, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Piedod, biju izgājis, tagad tikai pamanīju. https://www.youtube.com/watch?v=apggZTGoN4o
Šo es novērtēju. Atcerējies par mani. Paldies. Un Lindsija ir laba

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:10, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tur ir daži ielikti kas neko tādu nav izdarījuši
Jā, piekrītu.
Es, piemēram, Gunti Bojāru diez vai tajā sarakstā liktu.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te interesants sarakstiņš
https://www.covidgudrie.com/
Tas ,ka viņi pret vakcināciju ir tikai viens no ļaunumiem.Bet vairums no viņiem ir pret ES un NATO un labprāt gribētu,lai Latvija būtu NVS.Lai gan visi viņi skaļi uzsver ,ka esot patrioti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu.
Es, piemēram, Gunti Bojāru diez vai tajā sarakstā liktu.
ASV piemēram lieto ivermektīnu tā kā nekādi meli tie nav

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:13, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, bija laiki
Toreiz ar grupas cepa super albumus vienu pēc otra
Tik dabūt tos bija probləma
Man bija mazliet paveicies, jo čomam radi no štatiem sūtīja plates, un viņš man arī deva klausīties. Atceros, ka viņam sūtīja arī plakātus, kurus abi skolā andelējām. Njā, bija laiki!

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:13, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Rammstein ir manas sievas mīļākā grupa
Pat uz mobilas zvana uzlikusi mutter
es neteiktu, ka mīļākā, man tādas laikam vispār nav, katram garstāvoklim savs, bet kad vajag izlādēties vai uzlādēties, tad auto lieku uz pilnu klapi un dodu līdz telefonam visilgāko laiku laikam bijis acdc tnt, tagad kkāds pīkstulis - kkas saspaidījās un slinkums kko mainīt.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:14, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tas ,ka viņi pret vakcināciju ir tikai viens no ļaunumiem.Bet vairums no viņiem ir pret ES un NATO un labprāt gribētu,lai Latvija būtu NVS.Lai gan visi viņi skaļi uzsver ,ka esot patrioti.
ES man arī šķiet slikta lieta ,NATO gan ir ļoti laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:16, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tas ,ka viņi pret vakcināciju ir tikai viens no ļaunumiem.Bet vairums no viņiem ir pret ES un NATO un labprāt gribētu,lai Latvija būtu NVS.Lai gan visi viņi skaļi uzsver ,ka esot patrioti.
Tāpat skaidrs, ka tam visam apakšā no kaut kurienes aug kājas. Un reti kurš šaubās, ka tās kājas aug Rusņā. Lai visu to jampadraci radītu ir vajadzīgi nopietni līdzekļi, un no kurienes tie nāk īpašu jautājumu nav.
Tāds ir viens no hibrīdkara mērķiem-sašķelt sabiedrību, radīt sabiedrībā neuzticību valsts pārvaldei utt.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:16, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu.
Es, piemēram, Gunti Bojāru diez vai tajā sarakstā liktu.
Par Bojāru piekrītu un tavs novadnieks Žigis nav uz viena viļņa ar gobzemiešiem.Mani tajā sarakstā visvairāk pārsteidz tomēr J.Gulbe,jo kad es viņu ieraudzīju vienā no protestiem biju ļoti pārsteigts,jo uzskatīju viņu par gudru sievieti.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:20, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: ES man arī šķiet slikta lieta ,NATO gan ir ļoti laba
Kāpēc ES ir slikta lieta?
Varu iedomāties, kādi būtu mūsu ceļi, sporta un kultūras infrastruktūra, arī ekonomika, ja mēs nebūtu ES, un mums nebūtu pieejas ES struktūrfondiem.
Jā, protams, ir dažas politiskas nianses, kuras arī man nepatīk, bet mana dzīves pieredze rāda, ka pat siers peles slazdā kādam ir jānopērk, un nekas nav par velti.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:21, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: ES man arī šķiet slikta lieta ,NATO gan ir ļoti laba
ES atbalstu kaut ,vai tāpēc,ka mūsējiem kuri tur strādā nav problēmu un arī ceļot ļoti ērti.Pie tam daudzās nozarēs ES nauda ir ļoti būtiska.Jo bez tās piemēram neticu,ka tiktu sakārtota komunālā saimniecība mazpilsētās un pagastu centros,nerunājot par celtniecību.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:21, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Par Bojāru piekrītu un tavs novadnieks Žigis nav uz viena viļņa ar gobzemiešiem.Mani tajā sarakstā visvairāk pārsteidz tomēr J.Gulbe,jo kad es viņu ieraudzīju vienā no protestiem biju ļoti pārsteigts,jo uzskatīju viņu par gudru sievieti.
Par cik Žigi jau labu laiku neklausos, tad par viņu nezinu, bet ne tikai Gulbe tur pārsteidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:23, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc ES ir slikta lieta?
Varu iedomāties, kādi būtu mūsu ceļi, sporta un kultūras infrastruktūra, arī ekonomika, ja mēs nebūtu ES, un mums nebūtu pieejas ES struktūrfondiem.
Jā, protams, ir dažas politiskas nianses, kuras arī man nepatīk, bet mana dzīves pieredze rāda, ka pat siers peles slazdā kādam ir jānopērk, un nekas nav par velti.
ES kā ekonomiska savienība, kas tā sākotnēji bija ir okei, bet tagad tā pārvēršas par СССР līdzīgu mēslu

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:24, pirms 3 gadiem
Ništjak Sniegavirs rakstīja: Oh pežhaa ar klaat. Vakcineetaa zoss!!! Amerikaaņu farmas padstilka!!! Slieka bez serdes nu ameeba!!! Sashpricee tik lai uz kkaadu schveici aizbrauktu. Kaut tev aita lateraalaa piemestos.
Ko tu mīz no potes? Hroniskais slimnieks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:26, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es neteiktu, ka mīļākā, man tādas laikam vispār nav, katram garstāvoklim savs, bet kad vajag izlādēties vai uzlādēties, tad auto lieku uz pilnu klapi un dodu līdz telefonam visilgāko laiku laikam bijis acdc tnt, tagad kkāds pīkstulis - kkas saspaidījās un slinkums kko mainīt.
Man bija viens zons, kas katram vispirms jautāja
Cik kilometru ierakstu tev ir?
Nu , viņś 80 to beigās čiekurītī nopirka kārtējo izlasi
Un tur bija daži repa gabali
Bāls atskrēja pie manis ar to svemas lenteni
Un paziņoja, ka muzonam kirdik🤣🤣🤣
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:28, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šis ar labs
https://youtu.be/5tGYPSlMBwc
Sevìšķi klasika gìču variantā
paldies par šo, nebija zināmi, manai ausij ļoti tīk.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:28, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: ES kā ekonomiska savienība, kas tā sākotnēji bija ir okei, bet tagad tā pārvēršas par СССР līdzīgu mēslu
Jā, bet tā vienmēr ir bijis un būs, ka ES fondos vislielāko naudu ieguldošās valstis par to kaut ko gribēs atpakaļ. Par cik neticu lielvalstu filantropijai, tad zināju, ka mums agrāk vai vēlāk kaut kas tiks pieprasīts politiskā ziņā.

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:31, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Man bija viens zons, kas katram vispirms jautāja
Cik kilometru ierakstu tev ir?
Nu , viņś 80 to beigās čiekurītī nopirka kārtējo izlasi
Un tur bija daži repa gabali
Bāls atskrēja pie manis ar to svemas lenteni
Un paziņoja, ka muzonam kirdik🤣🤣🤣
kkā uzreiz iedomājos burtu

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:31, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: ES atbalstu kaut ,vai tāpēc,ka mūsējiem kuri tur strādā nav problēmu un arī ceļot ļoti ērti.Pie tam daudzās nozarēs ES nauda ir ļoti būtiska.Jo bez tās piemēram neticu,ka tiktu sakārtota komunālā saimniecība mazpilsētās un pagastu centros,nerunājot par celtniecību.
Tieši tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:34, pirms 3 gadiem
Ništjak Sniegavirs rakstīja: Pienaaks reiz diena kad pie juusu durviim miizali pieklauvees araaji un paraadiis taales plashaas
Uzrakstīsi latviski? Citādi acis kubā lasot šo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:38, pirms 3 gadiem
Ništjak Sniegavirs rakstīja: Shifreetie raksti!!! Morga formaldehiida piesaatinaatais gaiss!!!
Galīgi saspiedies esi. Veseļojies, vecīt!

     [+] [-]

, 2021-12-30 00:41, pirms 3 gadiem
Arlabunakti visiem skaistajiem cilvēkiem! Ja nav pārliecības par skaistumu, tad jāpaskatās spogulī un jāatrod, kas tāds, kas piesaista uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 00:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tā vienmēr ir bijis un būs, ka ES fondos vislielāko naudu ieguldošās valstis par to kaut ko gribēs atpakaļ. Par cik neticu lielvalstu filantropijai, tad zināju, ka mums agrāk vai vēlāk kaut kas tiks pieprasīts politiskā ziņā.
Bet tas parāda ka ES nav nekas labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-30 01:22, pirms 3 gadiem
Ništjak Sniegavirs rakstīja: Hehe pisssss juuus luuzeri!!!!
Laimīgu 2022. gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 02:27, pirms 3 gadiem
Nu ko,galvenais mutes runātājs (pareizāk sakot sūkātājs) Namejs ir nomīzies man sejā izteikt savas "drosmīgās" domas.No kā varam secināt,ka viņa teiktajam nav nozīmes.
Namej,vari droši dzēst savu profilu un nepazemoties

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 07:59, pirms 3 gadiem
Faking mīksto pajolu bars. Atcelt čempionātu jo konstatēts vīruss kurš pat simptomus nerada. Visiem kas seko statistikai ir skaidrs ka jaunais vīrusa paveids nav bīstams un ir labākā lieta kas varēja notikt jo rādīs masveida imunitāti bez sekām.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-30 08:26, pirms 3 gadiem
januseks88 rakstīja: Tas tikai normāli
Normāli būtu aizliegt tev dir.t un mīz.t, jo arī tad var noķert O-mikronu!

     [+] [-]

, 2021-12-30 09:28, pirms 3 gadiem
elgarz rakstīja: Michkovs ar Bernardu nakamgad vares uzipaat
Kā nesen dzirdēju vienā TV raidījumā kovida sakarā, burtu alfabētā ir daudz, gan jau vēl kādu jaunu versiju izgudros līdz nākamgada čempim

     [+] [-]

, 2021-12-30 09:53, pirms 3 gadiem
cirks turpinās tā ka gatavojaties mūs iznīcina....

     [+] [-]

, 2021-12-30 10:28, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Jautājums, esmu palaidis garām, par U-20 hokeja čempja norises apstākļiem, viņiem ir burbuļa princips vai nav? Ja, nav tā tas visu izskaidro. Piemēram Rīgā, kad bija lielais "veču" čempis tad visu cieņu, tika viss bez nekādiem covidiem aizvadīts un lepojos ar to.
Par šo neesmu interesējies, bet vakar vienā futbola pārraidē krievu komentētājs diezgan ilgi sūkstījās par turnīra atcelšanu, norādot, ka ar tādu organizāciju nekas cits arī nebija gaidāms. Kas tur bija greizi, nezinu.

     [+] [-]

, 2021-12-30 11:26, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es neteiktu, ka mīļākā, man tādas laikam vispār nav, katram garstāvoklim savs, bet kad vajag izlādēties vai uzlādēties, tad auto lieku uz pilnu klapi un dodu līdz telefonam visilgāko laiku laikam bijis acdc tnt, tagad kkāds pīkstulis - kkas saspaidījās un slinkums kko mainīt.
sen atpakaļ, kad no Rīgas braucu uz Talsiem šaibu dzenāt, tad kā reiz ar Ramšteinu uzlādējos, tādā ziņā baigi labs

     [+] [-]

, 2021-12-30 11:44, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Par šo neesmu interesējies, bet vakar vienā futbola pārraidē krievu komentētājs diezgan ilgi sūkstījās par turnīra atcelšanu, norādot, ka ar tādu organizāciju nekas cits arī nebija gaidāms. Kas tur bija greizi, nezinu.
Par to rakstīju vakar, jaunās IIHF rukovoģiķeļu rulēšanas neprognozējama specifika, kura tiks bazēta uz dažādiem pretrunīgiem pārsteigumiem. Fāzels vismaz bija prognozējams, kaut vai arī prokrieviska tipa stagnāts, no šitiem varēs visu ko sagaidīt. 11 izlases U-20 elitē un tehniskie zāģi par pozitīviem kovida testiem, tas ir tikai sākums. Turpinājums varētu būt vēl interesantāks. Piemēram, olimpiskā hokeja turnīra pārcelšana uz vasaras olimpiādi Parīzē...IIHF pašreizējais vadonis tak ir no turienes. Vajag tak arī Francijas izlasi kādreiz uz olipmiādi dabūt. Plus vēl bāzes klubu KHL izveidot, par ko tika runāts vēl pavasarī.

     [+] [-]

, 2021-12-30 12:28, pirms 3 gadiem
ja tur nav LV, tad tādu turnīru nafig, pašapmierinātie jaunekļi, lai tīksminās par sevi citur

     [+] [-]

, 2021-12-30 13:30, pirms 3 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: ja tur nav LV, tad tādu turnīru nafig, pašapmierinātie jaunekļi, lai tīksminās par sevi citur
pacieties vēl gadus 2us trīs un par tādu Latvoju vienkārši pasaule aizmirsīs un tā tiks skaisti un ātri un tīri aprīta izdzīvošanas cīņā un neviens pat īpaši pakaļ neraudās par to

     [+] [-]

, 2021-12-30 21:55, pirms 3 gadiem
Butu rikojusi bkrievija nebutu problemas. Kanada tur tak viena no lielakam covidfanu valstim.