Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Video: Sprukts: "Izlasē es būtu kā Arnasons..."

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + sarunas ar Latvijas izlases hokejistu Jāni Spruktu, kurš pamato, kāpēc šogad nevēlējās palīdzēt Latvijas izlasei.

Garāk sarunu ar Jāni Spruktu par viņa motivāciju un apsvērumiem šopavasar nepalīdzēt Latvijas izlasei meklējiet rīt.
Vērtējums: +69

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 14:27, pirms 14 gadiem
Lieciet taksh cilveekam mieru! Ja negrib, tad negrib! Nesaprotu, ko jus vinam piep.sas visu laiku??!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 14:29, pirms 14 gadiem
es to pašu saku !
Aarnys rakstīja: Lieciet taksh cilveekam mieru! Ja negrib, tad negrib! Nesaprotu, ko jus vinam piep.sas visu laiku??!

     [+] [-]

, 2011-04-14 14:32, pirms 14 gadiem
Ta jau labas piespēles dalītu...

  -4 [+] [-]

, 2011-04-14 14:36, pirms 14 gadiem
Dartele rakstīja: Vienmēr atradīsies nolicēji! Jā, viņš ir profesionāls sportists, ir jāaizstāv savas valsts gods izlasē, bet viņš vēl nekad nav atteicis izlasei un pirmajā reizē visi viņu noliek! Piedodiet, bet tas ir stulbi! Neaizmirstat, ka neskatoties ne uz ko viņš pirmām kārtām ir CILVĒKS!
Protams,tikai nākošā KHL sezona vieglāka nekļūs,ko tad katru gadu samierināsimies ,ka daļai nebūs emociju. Mēs nēsam ne Zviedria, ne Čehija,kuras pat 10 un vairāk spēlētāju atteikumu sevišķi neizjūt, mums svarīgs katrs. Drīz beigsies khl fināls ,spēlētāji būs noguruši uz pusi vairāk kā mūsējie,bet neticu ,ka kāds no krievu spēlētājiem atteiksies pārstāvēt izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-14 14:47, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
Acimredzot esi talu no hokeja. pagajushogadu nebija pilnu apdroshinashanu - bija videjas standarta apdroshinashanas, vel ieprieksh kads musu izlases aizsargs gaja vairakas reizes lugdamies, lai sanemtu atpakal naudu par samaksatajiem cekiem! Ta nav normala sistema. Un pateikt vari Tev vienu - ja tev ir miljonu kontrakts, bet Tu iesi spelet bez apdrosinasanas, riskejot dabut traumu un zaudet kontraktu (par kuru visu muzu esi cinijies), tad tev kaut kas nav kartiba ar galvu.
Par papildu naudas balvam vai premijam vispar neiet runa - nakada!

  +6 [+] [-]

, 2011-04-14 14:49, pirms 14 gadiem
nu negribas neko parmest! Spruktam man vins patik ka speletajs !

  -4 [+] [-]

, 2011-04-14 14:57, pirms 14 gadiem
lai kā viņš te taisnotos - zīmogs uz visu mūžu, to līdzjutēji neaizmirsīs. Un vai tas viņam bija izdevīgi?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-14 15:02, pirms 14 gadiem
Krabis44 rakstīja: lai kā viņš te taisnotos - zīmogs uz visu mūžu, to līdzjutēji neaizmirsīs. Un vai tas viņam bija izdevīgi?
To neaizmirsīs tikai tādi savtīgi idioti kā tu.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-14 15:04, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu te bāz to tēmu par apdrošināšanu,vienmēr atrodas kāds kas šo jautājumu paceļ,bet katru gadu beigās visi ir apdrošināti. Arī šogad ne tikai Lipmans to garantē, bet arī OZO telefona sarunā to apsolija Skrastiņam. Drīzāk daudziem SA vajadzētu izlasīt Matuļa rakstu par šo tēmu. Kur viņš raksta ,ka jau labu laiku pirms play off Dinamo ģērbtuvēs sākušās runas par to ,ka daļa negribot par tām kapeikām 8000 eiro pakaļu plēst PČ un aktīvākais runātājs esot bijis Sprukts,tur arī pieminēts par viņa sievu un siltajām jūrām.Ja vien nesāktos lielas daļas fanu nosodījums Spruktam atkritēju būtu vairāk,pat tagad vēl neticu ,ka visi no tiem nogurušajiem un traumētajiem spēlēs. Bet ja par iedvesmu un visu pārējo,tad jāatceras psrs laika cska. PSRS izlasi veidoja kādi 60-70% šī kluba spēlētāji un tas viņiem netraucēja spēlēt psrs čempjos,PČ,OS un vēl dažādās turnējās pa Eiropu un Ziemeļamēriku.Tā kā viss atkarīgs no gribas un motivācijas pārstāvēt savu valsti.
Ar savu viedokli plāties pie visiem rakstiem.... nav vēl apnicis? Viņam nav jāspēlē priekš Tevis, viņam ir jāspēlē priekš sevis, nevis priekš kāda cita, un tā ir viņa brīva izvēle... Tev nav ne mazāko tiesību Jāni nolikt!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 15:06, pirms 14 gadiem
vins ar sievu uz spaniju brauks

     [+] [-]

, 2011-04-14 15:13, pirms 14 gadiem
malacis Janka - pasaka visu kā ir un kā jūtās. Neliekuļo un ir godīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-14 15:19, pirms 14 gadiem
Ko Jūs tur "cepjaties"? Katram savi iemesli, viņam vispār nekas nebūtu jāpaskaidro - ja pasaka 'nē', jautājumiem vispār nebūtu jārodas.

     [+] [-]

, 2011-04-14 15:23, pirms 14 gadiem
Ļoti labi redz, ka čalim nav motivācijas. Manuprāt, tas ir vienīgais iemesls. Tāds Sprukts mums izlasē nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2011-04-14 15:30, pirms 14 gadiem
principā piekrītu jankam, tas par arnasonu, bija pilnīgi pareizi pateikts, protams, ka vins tad bija pat meistarigakais speletajs komanda, bet reali redzeja, ka vins butu atbraucis taka stradat uz laukiem, ko vins pats negrib.. nafig vinjam tagad spelet ? 6chempos piedalijies.. ir un miers, nakamgad atkal bus..

     [+] [-]

, 2011-04-14 15:40, pirms 14 gadiem
SPRUKTS IR ZEM SIEVAS TUPELES, KO VIņA LIEK TO ARī SPRUKTS DARA.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-14 15:41, pirms 14 gadiem
Domāju suns ir aprakts trenerī !!!!!!! Katru gadu cīnīties par valsti un dzirdēt komandas krievu valodā,lamu vārdos un t.t. Zin var jau piegriesties latvietim tas,jo izlase- tā ir cīņa par savu valsti !!!!! Esmu dienējis latvijas armijā ,esmu ziedojis savu veselību ,laiku valsts labā un atrodoties dienestā iedomāties nevarēju ka mani komandētu krieviski jo kā ,ne kā dienēju LATVIJAS armijā !!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-14 15:44, pirms 14 gadiem
Žēl ka Sprukta sievai vairāk interesē izklaide ,nevis ka viņas vīrs pārstāv Latviju. Galvenai, taču nauda ko nopelnija Dinamo, izlasē jau nevar nopelnīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 15:47, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: SPRUKTS IR ZEM SIEVAS TUPELES, KO VIņA LIEK TO ARī SPRUKTS DARA.
šitāda veida komentāru lasu jau kādu 3 reizi laikam.
nu ja nav ko rakstīt, tad neraksti neko. Pats debīlākais ko šādā sakarā varētu uzrakstiīt. Varbūt ka pats esi zem kādas tupeles, ja jau tik ļoti uztraucies?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-14 16:07, pirms 14 gadiem
tie, kas ir gribējuši, tie ir sapratuši un novēl Jānim veselību un veiksmi turpmāk.
tie, kas atsakās šo faktu pieņemt, tā pat paliks pie sava un turpinās gudri d**st, lai arī ko Sprukts teiktu.
Patiesībā, būtu interesanti dzīvē ieraudzīt visu šos ambīļus- noteikti cilvēki kā lupatas, kuriem nogurums izpaužas pēc kolas pudeles pacelšanas un patriotisms pēc 1x nodzietātas latvijas himnas.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 16:21, pirms 14 gadiem
Indra737 rakstīja: tie, kas ir gribējuši, tie ir sapratuši un novēl Jānim veselību un veiksmi turpmāk.
tie, kas atsakās šo faktu pieņemt, tā pat paliks pie sava un turpinās gudri d**st, lai arī ko Sprukts teiktu.
Patiesībā, būtu interesanti dzīvē ieraudzīt visu šos ambīļus- noteikti cilvēki kā lupatas, kuriem nogurums izpaužas pēc kolas pudeles pacelšanas un patriotisms pēc 1x nodzietātas latvijas himnas.
Malacis! Precīzi!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 16:36, pirms 14 gadiem
Indra737 rakstīja: šitāda veida komentāru lasu jau kādu 3 reizi laikam.
nu ja nav ko rakstīt, tad neraksti neko. Pats debīlākais ko šādā sakarā varētu uzrakstiīt. Varbūt ka pats esi zem kādas tupeles, ja jau tik ļoti uztraucies?
Taisnība nevienam nepatīk.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-14 16:52, pirms 14 gadiem
Dārziņš jau arii negribēja piedaliities,bet nu protams lauris tad dinamo miilulis,tapeec jau viņu nevar nolikt

  -2 [+] [-]

, 2011-04-14 16:55, pirms 14 gadiem
Sprukts nekad nav paticis kā spēlētājs, tāpēc man poh

  +3 [+] [-]

, 2011-04-14 16:58, pirms 14 gadiem
Man šķiet, ka problēma ir LHF, par ko Sprukts pieminēja - jāsakārto. Protams, viņš nevar atļauties kā Lipmans bļaustīties pa labi, pa kreisi.

     [+] [-]

, 2011-04-14 17:02, pirms 14 gadiem
RaymondRegza rakstīja: vins ar sievu uz spaniju brauks
Ja HK Rīga var, kāpēc gan Sprukts ne?

     [+] [-]

, 2011-04-14 17:26, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Taisnība nevienam nepatīk.
tu jau noteikti esi stāvējis klāt un redzējis ir zem tupeles vai nav. Piedod, bet nu šeit nederēs: viena tante teica, es dzirdēju.. vai kaut kas tamlīdzīgs

     [+] [-]

, 2011-04-14 17:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņam par neko nav jātaisnojas, manuprāt.
piekrītu!

     [+] [-]

, 2011-04-14 17:35, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Ja HK Rīga var, kāpēc gan Sprukts ne?
Tāpēc, ka Sprukts spēlē ar smagāku ripu un trīsreiz lielākiem laukumiem, nogurst vairāk nekā citi. HK Rīga tak ar ping-ponga bumbiņām spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-14 18:02, pirms 14 gadiem
Ese Ller rakstīja: Ar savu viedokli plāties pie visiem rakstiem.... nav vēl apnicis? Viņam nav jāspēlē priekš Tevis, viņam ir jāspēlē priekš sevis, nevis priekš kāda cita, un tā ir viņa brīva izvēle... Tev nav ne mazāko tiesību Jāni nolikt!
Kam tad ,ja ne faniem hokejisti spēlē,nav fanu ,nav arī naudas viņiem. Protams pašlaik Latvijā pietiek gāzes abdulināto Dinamo fanu, kam nošpļauties uz izlasi, bet tas nebūs mūžīgi. Riropa nav Ziemeļamērika ,kur faniem intresē tikai klubu turnīri,te tomēr lielu uzmanību pievērš PČ.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-14 18:11, pirms 14 gadiem
Daudz runaaja bet ta arii iisti nepieleca, kaads ir tas iemesls kaapeec nespeelee, noguris utt labie iemesli bet saprast taapat neko nevareeja, neko pat iisti nepastaastija, runaa pa citiem bet ne pa sevi (puke)

     [+] [-]

, 2011-04-14 18:15, pirms 14 gadiem
Nu tak npmierinaties , ja Janka grib atpūsties , tad arī lai tā dara! Nākamajā gadā spēlēs, kas jūs visi debīli esaT? IZŅEMOT DAŽUS
Nē mēs neesam debīli. Gribam tikai zināt, kāpēc vienu gadu ir motivācija citu gadu nav.

     [+] [-]

, 2011-04-14 18:23, pirms 14 gadiem
kalnietis rakstīja: Nē mēs neesam debīli. Gribam tikai zināt, kāpēc vienu gadu ir motivācija citu gadu nav.
šis ir tikai fragments, noskatoties visu interviju varbūt radīsies lielāka skaidrība

     [+] [-]

, 2011-04-14 18:29, pirms 14 gadiem
Oi kā es tūlīt dabūšu, bet gan jau pārdzīvošu! Man daudz pieņemamāks ir Sprukta attaisnojums par nogurumu, emociju izsīkšanu nekā Ozo nespēlēšana izlasē,jo šis uz korķa uzsēdās... Varat Jūs teikt,ka Spruktam nepiedosiet un tas zīmogs uz mūžu, bet beigās būs kā ar Ozo-visi grēki piemirsti (piedoti, noklusēti) un tik nemitīga celšana debesīs!