Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Čehija notur pārsvaru un pieveic Krieviju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Čehija notur pārsvaru un pieveic Krieviju
Čehijas izlase svin vārtu guvumu pretinieku vārtu priekšā
Foto: AFP/Scanpix

Šodien 2011. gada pasaules čempionātā hokejā, kas norisinās Slovākijas lielākajās pilsētās Bratislavā un Košicē, Čehijas un Krievijas izlases izspēlēja pagājušā gada fināla atkārtojumu. Ilgu laiku atrodoties vadībā ar divu vārtu pārsvaru, pašreizējā čempione Čehija spēja izturēt un gūt uzvaru ar 3:2.

Sakarā ar Krievijas izlases pamatvārtsarga Jevgēņija Nabokova savainojumu šodien spēli sāka Konstantīns Baruļins, kurš Gagarina kausa izcīņā izpelnījās vērtīgākā hokejista balvu. Pirmajās minūtēs vairāk darba bija viņa kolēģim pretējā laukuma galā - čeham Ondrejam Pavelecam. Viņš glāba pēc lieliski izspēlēta krievu pretuzbrukuma, tiesa, metiens lāgā neizdevās Danisam Zaripovam.

Pēc trešdaļas ekvatora šķērsošanas noteikumus pārkāpa Krievijas uzbrucējs Sergejs Zinovjevs, taču krievi nespēlēja mazākumā - aizturētā soda laikā metienu no zilās līnijas izdarīja aizsargs Martins Škoula, tālu no vārtiem izslidoja Baruļins, kurš ripu tikai atsita. Kaut gan cīņā, bet Jakubam Vorāčekam nebija problēmu gūt pirmos vārtus čempionātā un panākt 1:0 pasaules čempionu labā.

Pēc pusotras minūtes čehi pārsvaru dubultoja - Tomāšs Plekanecs atstāja ripu Jaromīram Jāgram, kurš, Aleksandra Ovečkina nepieskatīts, viegli apspēlēja divus sāncenšus un guva gan savus, gan Čehijas otros vārtus. Krieviju otrās trešdaļas sākumā centās pamodināt 196 centimetrus garais un 116 kilogramus smagais uzbrucējs Jevgēņijs Artjuhins, kurš ar neatļautu paņēmienu savainoja vienu no čehu līderiem - Milanu Mihāleku.

Viņa centieni deva labumu - vairākumā meta Aleksandrs Radulovs, vārtu priekšā cīņā par atlēkušo ripu veiksmīgākais bija Aleksejs Tereščenko, kurš samazināja krievu deficītu līdz minimumam. Pēcāk atkal izcēlās Artjuhins - tūdaļ pēc metiena spēka paņēmienu saņēma aizsargs Karels Rahūneks, kurš atsita pakausi pret ledu un laukumu pameta ar asiņojošu galvu. Gan viņš, gan Mihāleks turpmākajā cīņā dzimtenei palīdzēt nespēja.

44. minūtē pašreizejiem pasaules čempioniem komfortablo divu vārtu pārsvaru atjaunoja vadošais vīrs mazākumā - Tomāšs Plekanecs. Viņš rāvās uz vārtiem, bet centienus apturēja aizsargs Iļja Ņikuļins. Tomēr, pēc tiesnešu domām, viņš tīšām izmeta nūju, un soda metienu Plekanecs izmantoja ar apbrīnojamu aukstasinību - 3:1.

Intrigu atgrieza rupja Škoulas kļūda pie saviem vārtiem - viņš tika veikli atbruņots un Zaripovs meta tukšos vārtos, panākdams 2:3. Krievija spēles beigās nomainīja Baruļinu pret sesto laukuma spēlētaju, taču sakarīgi mēģināju izglābties netika radīti.

Pateicoties šodien iegūtajiem trim punktiem, Čehija nodrošinājusi uzvaru E apakšgrupā, kamēr krieviem, konkurējot ar Somiju un Vāciju, jāturpina cīnīties par labāku pretinieku ceturtdaļfinālā. Jāpiemin, ka Čehija ir vienīgā izlase šajā čempionātā, kas joprojām cīnās bez zaudētiem punktiem.

Pasaules čempionāts hokejā, E apakšgrupa

Čehija - Krievija 3:2 (2:0, 0:1, 1:1)

Vārti: 14:01 Vorāčeks (Rolineks, Škoula) 1:0, 15:52 Jāgrs (Plekanecs) 2:0, 31:50 Tereščenko (Atjušovs, Radulovs, vair.) 2:1, 43:27 Plekanecs (soda metiens) 3:1, 55:04 Zaripovs (Kaļiņins, Zinovjevs) 3:2
Soda minūtes: 8:16
Metieni: 33:26
Vārtsargi: Pavelecs - Baruļins

E apakšgrupas kopvērtējums

VIzlaseSP
1.Čehija412
2.Somija48
3.Vācija48
4.Krievija46
5.Dānija42
6.Slovākija40

 +56 [+] [-]

, 2011-05-08 19:27, pirms 14 gadiem
Ka man riebjas Radulovs,Artjuhins parsit Rahunekam galvu,tas rec un vel dod pieci....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-05-08 19:28, pirms 14 gadiem
Chehi labi izskatas , pretendetnti uz medalam. P.S Ja skatities uz rezultatu, mes esam Krievijas izlases limena sogad.

 +17 [+] [-]

, 2011-05-08 19:28, pirms 14 gadiem
Malači Čehi

 +48 [+] [-]

, 2011-05-08 19:28, pirms 14 gadiem
Prieks šoreiz, ka krievi zaudēja. Pārāk rupji viņi spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rand.oM^

 +35 [+] [-]

, 2011-05-08 19:29, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Ka man riebjas Radulovs,Artjuhins parsit Rahunekam galvu,tas rec un vel dod pieci....
Tas tiešām bija normāls urlu gājiens

 +38 [+] [-]

, 2011-05-08 19:30, pirms 14 gadiem
Tas Radulovs ir riktīgs idiots,Rahunekam pārsit galvu abi ar Artyuhinu rēc pie borta, ganjau abiem kā vienam nav smadzeņu,tā vien gribās ,lai tas Radulovs dabūn ar kādu ripu pa zobiem,protam nav labi tā domāt,bet pēc šādām reizēm derētu !

 +11 [+] [-]

, 2011-05-08 19:30, pirms 14 gadiem
itkā sīkums, bet tomēr patīkami

 +38 [+] [-]

, 2011-05-08 19:30, pirms 14 gadiem
Artjuhins šitā gandrīz pusi no čehiem varēja satraumēt.
Bet no krieviem šogad nekā nebūs droši vien 1/4 finālā arī paliks.
Slēpts komentārs: smart
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-05-08 19:30, pirms 14 gadiem
Krievi nemaak zaudeet.Malaci CEHI.
Slēpts komentārs: Erzelis

  +7 [+] [-]

, 2011-05-08 19:30, pirms 14 gadiem
Malači Čehi uzvilka urleniekus ar visu gaili Radulovu un pārējos kas bija nokarājušies ar georga lentēm,super čehi

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 19:31, pirms 14 gadiem
Ko Oveckins dara komanda????

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:32, pirms 14 gadiem
Kāpēc krievi zaudēja?
Lūk atbilde:
Новости Чемпионат мира-2011: Вся правда об...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 19:32, pirms 14 gadiem
Ovečkin spēlē daudz sliktāk nekā Tarasenko. Tarasenko spēlējot 4 maiņā kaut momentus varēja izveidot. Bikovs idiots.

 +20 [+] [-]

, 2011-05-08 19:32, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Ko Oveckins dara komanda????
neredzēji? Ļauj Jagram slidot

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 19:33, pirms 14 gadiem
Man kaut kā likās ka Ābols pa krieviem tā safanojies ka nupat sāks balalaiku spēlēt..ķrievu tupā agresīvā spēle bij riebīga..pārņēmuši kanādas 70 gadu stilu un jūtas laimīgi..bet kopumā..S prazdnjichkom tovariščī ar SSSR lakatiņiem un tjelņjikos un georga lentās..wot~!

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:33, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Ka man riebjas Radulovs,Artjuhins parsit Rahunekam galvu,tas rec un vel dod pieci....
Njā,es arī to pamaniju.
Riktīgs preteklis tas Radulovs.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-08 19:33, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Ko Oveckins dara komanda????
To Pasu ko Darzins musu komanda

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:34, pirms 14 gadiem
skinheds rakstīja: sveicieni 9. maijā!
To tu varesi izdarit rit un bez pukem nenac !!!
Slēpts komentārs: jureks

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:35, pirms 14 gadiem
Erzelis rakstīja: Vajadzēja vēl kādu čehu izrudīt ārā, lai galvas nelaiž lejā. Besī man čehu sūda hokejs, ne paši spēle, ne citiem ļauj. Krievi gan nav īpaši saspēlējušies, var pret Kanādu dabūt spēlēt 1/8 un dabūt pa mizu. Ceru Kanāda vai Zviedrija apturēs šo čehu pajolu bandu.
jā, labāk kā Latvija skaistas spēles bet sūda vērtas !

 +12 [+] [-]

, 2011-05-08 19:35, pirms 14 gadiem
Oi būs interesants 1/4 fināls . Kanādiešiem ir Hičkoks, atliek dabūt to pašu "nastroju" ko Vankūverā un krievi vispār var neiet laukumā.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 19:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: To kas notika laukumā grūti nosaukt par spēli. Nekādu emociju.
Nu kā nebij !?!?!?! Kad ,pārsita galvu Ŗahunekam -emocijas sita augstu vilni dažiem labiem !!!! Un kad uz līdzenas vietas paklupa Kovalčuks visa arēna ierēca un pēcāk viņam toč emociju vairs nebij !!!!! krievi pārāk daudz sadomājas un spēlē individuāli -tur tas suns !!!!! Bet ,čehi kā īsta komanda nokapāja !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 19:36, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: To Pasu ko Darzins musu komanda
Oveckins shaja cempi ir apala nulle,atshkiriba no Darzina!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:36, pirms 14 gadiem
bla, kā man tīk tā kopīgā lēkāšana faniem

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 19:36, pirms 14 gadiem
Erzelis rakstīja: Vajadzēja vēl kādu čehu izrudīt ārā, lai galvas nelaiž lejā. Besī man čehu sūda hokejs, ne paši spēle, ne citiem ļauj. Krievi gan nav īpaši saspēlējušies, var pret Kanādu dabūt spēlēt 1/8 un dabūt pa mizu. Ceru Kanāda vai Zviedrija apturēs šo čehu pajolu bandu.
Man vienkārši riebj šāda tipa komentētāji - vajadzēja hokejistam vienam otru izrubīt, jo viena ir stulba komanda, vajadzēja F1 pilotam izlidot no trases, jo lohs... Tas aiziet līdz tam, ka pie kriminālziņām par izvarošanu pasaka, pati dura, īsos svārkos staigāja, izaicināja. Nu kur vēl tālāk šādā idiotismā. Spļauj jau sejā pie Brīvības pieminekļa un saukā par maitu tikai neizglītotības un neiecietības rezultātā.

Atvainojos par šādu blakustēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 19:36, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: krievi kaut kāda huligānu un zīmuļu komanda. nesaprotu kā par tādu var fanot. ja rādītu viņi skaistu hokeju tad neko nesaku, bet šādi spēlēt... nu rupekļu banda. prieks ka viņi zaudēja
Ak jel,es arī nefanoju par Krievijas izlasi,bet nevar noliegt,ka spēka spēle bija ļoti laba,ja tā nospēlētu Latvija tu ganjau teiktu vot zvēri ,tā turēt

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:37, pirms 14 gadiem
Njā, Artjuhins konkrēts atmaroza.ks kopā ar Radulovu, pārsit galvu Rahunekam un abi parēc, vnk nožēlojami, parādīja savu intelekta līmeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:38, pirms 14 gadiem
Čehi malači!!!!

Bet tie Radulova smiekli....... pi%$#s!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:38, pirms 14 gadiem
visvairāk žēl Baruļinu , centās viņš! Ovečkins vispār nekāds pagaidām!

 +19 [+] [-]

, 2011-05-08 19:38, pirms 14 gadiem
Gribu redzēt kā Artjuhins pret Kanādu varoni tēlos.

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:38, pirms 14 gadiem
KB rakstīja: Njā, Artjuhins konkrēts atmaroza.ks kopā ar Radulovu, pārsit galvu Rahunekam un abi parēc, vnk nožēlojami, parādīja savu intelekta līmeni
nu bet viņš nepārsita

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:38, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: tu pi dar-vinjsh pirmo speeli speeleeja !
Darzinsh ari pirmo reizi speleja pret Cehiem,bet golu iemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:39, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas jums pret tām Georga lentām? Nu taču lai sprauž, skauž vai?
nepatīk
tās tiek izvazātas, nomelno Svētā Jura Ordeni

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:39, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Da kāds rupji,tas ir hokejs,Artyuhins visu pareizi darīja,tā vajadzētu biežāk spēlēt,es domāju LV izlasi
Īstenībā tas spēka paņēmiens pret Rahuneku tiešām bija tīrs, taču vai vajag skriet virsū kā niknam bullim virsū spēlētājam kurš jau zināms nebūs sagrupējies un jau ir izmetis pa vārtiem?

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:39, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: drīzāk ko nedara
ko juus gribeejaat? Dzekam tik speeles beidzeeas lidmashiinaa iekshaa un uz eiropu. Bez liekiem jautaajumiem. Cepuri nost par taadu patriotismu. Liidz finaalam buus ok.

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas jums pret tām Georga lentām? Nu taču lai sprauž, skauž vai?
nu vēl nav tie gadi, kad būtu laiks ignorēt
Slēpts komentārs: sirmais vecis
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:41, pirms 14 gadiem
KB rakstīja: Njā, Artjuhins konkrēts atmaroza.ks kopā ar Radulovu, pārsit galvu Rahunekam un abi parēc, vnk nožēlojami, parādīja savu intelekta līmeni
apskaties atkaartojumu. Kursh vainiigs ja kjiveri nemaak piesiet ap galvu???

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:41, pirms 14 gadiem
gaisma2 rakstīja: ko juus gribeejaat? Dzekam tik speeles beidzeeas lidmashiinaa iekshaa un uz eiropu. Bez liekiem jautaajumiem. Cepuri nost par taadu patriotismu. Liidz finaalam buus ok.
Lidz 1/4 finalam,jo tur viniem viss beigsies!

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:42, pirms 14 gadiem
cehi apspeleja klassiski sava stila, pa visu speli krieviem bija loti reti bistami momenti, vienkarsi netika cauri murim

 +10 [+] [-]

, 2011-05-08 19:42, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas jums pret tām Georga lentām? Nu taču lai sprauž, skauž vai?
ja viena daļa krievu to nedarītu stipri provakatīvi,tad viss būtu Ok.
Uzprasi jaunajiem krieviem ko šīs lenta vispār nozīmē. Tikai ļoti retais zin tās patieso nozīmi un izcelšanos.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:42, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: pag, rīt urlinieku svētki 9. maijs un vēl somi viņus uzraus uz desas. varēs bimbāt un psihot
Da labi, tu ņirgājies vai? Tur būs pavēles no "augšām" , krievi vienkārši nevarēs atļauties zaudēt.

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:43, pirms 14 gadiem
sirmais vecis rakstīja: tev normali pa jebaljniku vajadzetu sadot
Jebalniks tev un traktoram!

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:43, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kapēc lai viņiem neierēkt ? Tu gribēji lai Artjuhins pieslido un Rahuneku uz vaidziņa nobučo ? Vai lai ķiveri viņam ciešāk aizpogā ?!
Ja dažam labam sava galvu nav zēl,var to ķiveri vispār nesprādzēt.
Neaiztāvu Artjuhinu,jo viņš man arī riebjas,bet šajā gadījumā bija tīrs spēka paņēmiens.
Piekrītu, tīrs spēka paņēmiens un Rahuneks ir idiots, ka nesprādzē ķiveri kā nākas, bet man liekas, ka hits bija par vēlu izdarīts, metiens jau labi sen bija izdarīts.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 19:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja viena daļa krievu to nedarītu stipri provakatīvi,tad viss būtu Ok.
Uzprasi jaunajiem krieviem ko šīs lenta vispār nozīmē. Tikai ļoti retais zin tās patieso nozīmi un izcelšanos.
Jū kaut vai paskatoties uz mūsu urlām.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 19:43, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Krievi tā izrāda cieņu veterāniem, neredzu tur neko nosodāmu.
Hm, ne vienmēr tam ir sakars ar cieņas izrādīšanu.
drīzāk,lai parādītu,kas viņi ir.

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:44, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja viena daļa krievu to nedarītu stipri provakatīvi,tad viss būtu Ok.
Uzprasi jaunajiem krieviem ko šīs lenta vispār nozīmē. Tikai ļoti retais zin tās patieso nozīmi un izcelšanos.
Za to rīt būs prazņiks - balalaika, vodka, šašliks varbūt.

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:46, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Piekrītu, tīrs spēka paņēmiens un Rahuneks ir idiots, ka nesprādzē ķiveri kā nākas, bet man liekas, ka hits bija par vēlu izdarīts, metiens jau labi sen bija izdarīts.
Tur jau tā lieta ka metiens jau bija izdarīts, nu priekškam Artjuhinam vajadzēja skriet virsū, šādi ļoti ātri smadzeņu satricinājumu var dabūt.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:46, pirms 14 gadiem
prieks par cehiju.....krievi speelee netiiru hokeju!....domaaju kanaada ieraadiis vinjiem vietu!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kapēc lai viņiem neierēkt ? Tu gribēji lai Artjuhins pieslido un Rahuneku uz vaidziņa nobučo ? Vai lai ķiveri viņam ciešāk aizpogā ?!
Ja dažam labam sava galvu nav zēl,var to ķiveri vispār nesprādzēt.
Neaiztāvu Artjuhinu,jo viņš man arī riebjas,bet šajā gadījumā bija tīrs spēka paņēmiens.
Piekrītu par to ka tīrs paņemiens ,piekrītu ka tas ir hokis nevis daiļslidošana ,bet i tāda lieta kā -SPORTISKĀ CIEŅA !!!!!!!! Bet,bidlas ir bidlas un vecīt nepaliec tu ar tāds ar tām replikām par bučiņām !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:48, pirms 14 gadiem
To Artjuhinu tā i gribētos redzēt guļam uz ledus bezsamaņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 19:49, pirms 14 gadiem
Raiv_ix rakstīja: To Artjuhinu tā i gribētos redzēt guļam uz ledus bezsamaņā...
Drīz jau būs Icebox pasākums, varbūt musu cerības piepildīsies

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 19:50, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: a tu , sāki bimbāt kā Heat fanelis?
Viens aunapiere pat jauc basketbolu ar hoķi... kauns. Pilnīgi bezjēdzīgs koments.
Bet par spēli jāsaka, ka čehi vinnēja pašsaprotami. Tika izmantotas kļūdas, tiesāšana uzskatāmi par labu čehiem (čehu mafija labi strādā ), vārtsargs nospēlēja ļoti labi.
Artjuhina spēlē nesaskatīju nekādas rupjības. Asi, labi spēka paņēmieni. Tas, ka čehi nespēj turēties kājās un kaskas turās uz puņķiem - paši vainīgi. Radulovs gan kā Radulovs - nesmuki priecāties par pāršķeltu galvu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas lai paliek uz tiesnešu sirdsapziņas. Mani izbrīna vēl viena lieta,kā PČ var būt tik sliktas kvalitātes ledus. Ripa lec kā negudra un komandas nevar spēlēt savu labāko spēli. Vai tiešām to ledu nevar sagatavot atbilstoši ?! Pie kam tas ir praktiski visās spēlēs.
Korupcija. Cik atceros no Rīgas čempja, ka Lipmans par to pašu problēmu taisnojās ar vārdiem, ka ledu sagatavo Fāzela ieteiktie šveicieši un viņš tikai ieklausās "augšas'' padomos. Karoč, visur IIHF savējie iebīdīti un nekas uz labo pusi pa šitiem gadiem gan jau, ka nav gājis, jo Fāzels joprojām sēž tronī kā mercens.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 19:53, pirms 14 gadiem
Artjuhina paņēmiens bija diezgan tīrs, bet nežēlīgs. Ok, lai tā būtu, bet Radulova smiekli par to, ka pretinieks pakausi pārsitis ir vienkārši nožēlojami zems līmenis. Artjuhins nesmaidīja, pārsists pakausis var būt dzīvībai bīstama lieta, bet Radulovs ir dzīvnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 19:54, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Artjuhina paņēmiens bija diezgan tīrs, bet nežēlīgs. Ok, lai tā būtu, bet Radulova smiekli par to, ka pretinieks pakausi pārsitis ir vienkārši nožēlojami zems līmenis. Artjuhins nesmaidīja, pārsists pakausis var būt dzīvībai bīstama lieta, bet Radulovs ir dzīvnieks
beidzot kāds objektīvs viedoklis!! piekrītu tev par 100%! un tev ir arī lielākā taisnība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:56, pirms 14 gadiem
dryy rakstīja: krievi pret kaanaadu 1/4 finaalaa!
Nu diezvai, krieviem būtu jāpaņem somus

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 19:56, pirms 14 gadiem
Krieviem pašiem ir lielisks apzīmējums tādiem kā Radulovs. Atmarozaks!

     [+] [-]

, 2011-05-08 19:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā jau teicu ieprikš,pagaidi izšķirošās spēles un tad dali nenomēdīta lāča ādas. Ka nesanāk atkal tavam Hočkokam ar sarkanu mulli stavēt un tīņiem ar nolaistām galvām.
Zinot ka tu hokeju skaties un tomēr ko jēdz,grūti šodienas spēli nosaukt par spēli. Rupjības un slidināšanās nekā vairāk.
Nav vairs daudz jāgaida

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 19:57, pirms 14 gadiem
Čehi malači, parādīja raksturu. Iet uz medaļām. Lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:00, pirms 14 gadiem
tas Radulovs ir kronis visam, viens speeleetaajs paarsita galvu Rahunekam, un peec tam Radulovs ar to sasitaas ar rokaam svineedami, kad Rahunekam galvu paarsitushi.....

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tad arī pagaidi,nevis pirms laika te stilo. Ka nesanāk atkal stāstīt stāstus,ka priekš Z- Amerikāņiem PČ ir tāda ekskursija pa Eiropas pilsētām.
To es jau Tev tagad varu izstāstīt. Tobišs, Kanādai kā tādai tas ir tikai kūrorts. ja tā nebūtu, tad viņi līstu no ādas arā, lai katru gadu uz PČ dabūtu visus savus spilgtākos spēlētājus. Piemēram Ducks izkrita no PO, bet Perijam un Geclafam neviens pat nepazvanīja...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:00, pirms 14 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Piekrītu par to ka tīrs paņemiens ,piekrītu ka tas ir hokis nevis daiļslidošana ,bet i tāda lieta kā -SPORTISKĀ CIEŅA !!!!!!!! Bet,bidlas ir bidlas un vecīt nepaliec tu ar tāds ar tām replikām par bučiņām !!!!!
Tieshi taa ir sportiskaa ciena. Un peec tam krievi briinaas ka Eiropaa vinjus neviens neciesh...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:01, pirms 14 gadiem
Tač Tatāriem ir viens no nabadzīgākajiem genofondiem pasaulē, tas sen kā pierādīts, nav brīnums, ka viņš ir diezgan agresīvs un nekulturāls.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:02, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: To es jau Tev tagad varu izstāstīt. Tobišs, Kanādai kā tādai tas ir tikai kūrorts. ja tā nebūtu, tad viņi līstu no ādas arā, lai katru gadu uz PČ dabūtu visus savus spilgtākos spēlētājus. Piemēram Ducks izkrita no PO, bet Perijam un Geclafam neviens pat nepazvanīja...
A kāpēc viņiem jāzvana? Viņiem jāspēlē tikai OS un nekur citur. Punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:03, pirms 14 gadiem
nē nu URĀLI ir un paliek URĀLI tur nu nekā
''šaurās pierītes''

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:05, pirms 14 gadiem
Laba dāvana šiem "uzvaras" svētkos

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atrast tev video kur Captan Canada finālā būdams iedzinējos Čeham kāju gribēja salauzt sitot ar nūju pa slidu reizes 20 ?! Kā tādu var nosaukt ? Un pēc kā tu spried ? Pēc video montāžas ?
Protams atmarozaks !!!! Es to sapratu- pēc salaustajām ģērbtuvēm Magnitagorskā !!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 20:06, pirms 14 gadiem
vispār krievu hokejs degradējās pamazām. Bikovs? nekādas elegances, tikai tāda nesaprotama, bezjēdzīga agresivitāte.Ja kanādieši ir agresīvi, tad tam ir mērķis - uzvarēt spēli, krievu izpildījumā nav turpinājuma. Kur palikusi krievu spēja 'ķerpeķ', saspēle, ilgs spiediens ar slidošanu un vairākkārtēju ieeju zonā utt? Šodien skatījos spēli un secināju, ka gribētos redzet tādu īstu krievu hokeju nevis šito hibrīdu ar uzmetieniem uz vārtien un nepārtrauktu psihopātu bakstīšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 20:08, pirms 14 gadiem
cehi vnk graujoshi

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tad arī pagaidi,nevis pirms laika te stilo. Ka nesanāk atkal stāstīt stāstus,ka priekš Z- Amerikāņiem PČ ir tāda ekskursija pa Eiropas pilsētām.
Pareizi ir tas, ka priekšlaicīgi sist plaukstas par jebko ir muļķīgi. Bet kāpēc Tev šķiet, ka krievi šogad kaut ko sasniegs? Pagaidām spēle viens pret vienu ar slovāku spēli. Ar to atšķirību, ka savstarpējā spēlē mazliet vairāk paveicās krieviem.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:09, pirms 14 gadiem
Artjuhins vnk ir vecis , iziet savu maiņu noslauka 3 rreizes čehus tīri ar plecu , protams tiesnesis beigas iedod 2 minutes par bloķēšanu ... Super spēka spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:12, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: vispār krievu hokejs degradējās pamazām. Bikovs? nekādas elegances, tikai tāda nesaprotama, bezjēdzīga agresivitāte.Ja kanādieši ir agresīvi, tad tam ir mērķis - uzvarēt spēli, krievu izpildījumā nav turpinājuma. Kur palikusi krievu spēja 'ķerpeķ', saspēle, ilgs spiediens ar slidošanu un vairākkārtēju ieeju zonā utt? Šodien skatījos spēli un secināju, ka gribētos redzet tādu īstu krievu hokeju nevis šito hibrīdu ar uzmetieniem uz vārtien un nepārtrauktu psihopātu bakstīšanos.
Protams hibrīds !!!!!Krieviem smadzenēs ar hibrīds -krekliņš Rassija a ap galvu lakatiņš cccp !!!! Kopīga nekā, izņemot valodu !!!Un kamēr tautai tāds bardaks smadzenēs -hibrīds būs uz ledus un apkārt tam !!!P.S. un veselu kaudzi ar hibrīdiem redzēsi rīt pārdaugavā !!!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:12, pirms 14 gadiem
ļoti laba spēle, izskatās pēc 1.perioda izgāšanās arī krievi pamodās - ļoti labs sniegums 2. un 3.periodā.

nu ko - uz zeltu 4 reāli pretendenti - SWE, FIN, CEH un RUS. teorētiski arī CAN, bet reāli skaidrs, ka Eiropā viņu jaunieši vēl nav gatavi uzvarēt ..

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:13, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un pastāsti par sportisko cieņu.
Brīnums ka Irži Fišeram kāju nesalauza.
Un tas krievus baigi attaisno

  -3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:13, pirms 14 gadiem
neesmu Artjuhina fans, bet bija patīkamas epizodes kā izmētāja čehus. visiem skaidrs ka čehi ilgstoši netīrākie spēlētāji ..

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es galīgi nesaku,ka viņi ko sasniegs,tieši otrādi.
Bet kretinē šie plātīzeri. JPČ U - 20 viņš arī plātijās. Tieši tāpat Kvebekā un Šveicē. Žel ka pēc tam jādzied vecā dziesma.
Līdz Vankūverai Kanāda 3 reizes norāvās no Krieviem un tajā pašā Turīnā,bet plātīzeram tas nav arguments. Tikai pēc uzvaras var pateikt par spēlētaju klasi utt. To gan viņš var.
Man liekas, ka Tu biški par daudz uz to uzvelcies

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:15, pirms 14 gadiem
Katrs nākamais komentārs stulbāks par iepriekšējo. Strīdas, lamājas par visu ko, tikai ne par hokeju.

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:15, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Chehi labi izskatas , pretendetnti uz medalam. P.S Ja skatities uz rezultatu, mes esam Krievijas izlases limena sogad.
tad jau vajadzēja gan Daniju gan Sloveniju vinnēt!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es galīgi nesaku,ka viņi ko sasniegs,tieši otrādi.
Bet kretinē šie plātīzeri. JPČ U - 20 viņš arī plātijās. Tieši tāpat Kvebekā un Šveicē. Žel ka pēc tam jādzied vecā dziesma.
Līdz Vankūverai Kanāda 3 reizes norāvās no Krieviem un tajā pašā Turīnā,bet plātīzeram tas nav arguments. Tikai pēc uzvaras var pateikt par spēlētaju klasi utt. To gan viņš var.
Pag, pag. Es un plātīzers. Kad Kanāda zaudēja savās mājās finālā, tu man pa visām varītēm bāzi sejā. Pēc Kanādas trimfa Vankūverā es ne vārda tev par šo tēmu nepateicu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:18, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: neesmu Artjuhina fans, bet bija patīkamas epizodes kā izmētāja čehus. visiem skaidrs ka čehi ilgstoši netīrākie spēlētāji ..
Pārāk daudz esi klausījies Andersona prātojumos. Tas bija 30 gadus atpakaļ un, otrkārt, tā bija krietna deva padomju propagandas.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 20:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kas man tev jāataisno ? Paver ačeles platāk un paskaties apkārt,nevis caur savu šauro pierīti tikai vienā virzienā.
Te izliku video,bet tu tapat ko par Krieviem te murgo. Jo par video taču nav ko teikt,jo tur reāli atmorozka cienīgs spēles elements.
Kad Kanādieši visus pa bortiem smērē,te daži mīž bikšelēs,bet kad kāds cits tad akūnie (serdaboļnie ) sarodas pilns SC.
Te nav runa par Artjuhina paņēmieniem, bet par to kā Radulovs ierēc par pretinieku, kuram skalps pāršķilts.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-08 20:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Še paskaties uz Kanādas izlases kapteini

YouTube
- Ryan Smyth - A very strange...


Un pastāsti par sportisko cieņu.

Brīnums ka Irži Fišeram kāju nesalauza.
Te iet runa par krievu un čehu spēli !!! Un par to ka Radulovs pasmējās par cita nelaimi !!!!! Nesaprotu ko tu vari pērties un meklēt ataisnojumus un salīdzinājumus nevietā !!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:19, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač Tatāriem ir viens no nabadzīgākajiem genofondiem pasaulē, tas sen kā pierādīts, nav brīnums, ka viņš ir diezgan agresīvs un nekulturāls.
Kā nosaka kas ir tatārs, kas nav? Un kā viņi to mērija?
Krievijā ir vairākas republikas kur dominējošā reļiģija ir musulmanisms, Tatarstana starp viņām ir vismiermīlīgākā.
Radulovs ir dulls un tieši viņš tāds ir, nevis kaut ko jākarina veselam etnosam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:20, pirms 14 gadiem
Mjā, Radulovs pilnīgi atsaldēts, talantīgs bet nu cirvis.. eh, krievs paliek krievs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:22, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Mjā, Radulovs pilnīgi atsaldēts, talantīgs bet nu cirvis.. eh, krievs paliek krievs.
Datsuks arī ir krievs - arī atmarozaks? Ko tu visu nāciju iekļauj?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:23, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur nu nekā darīt,tāda daba
Tapēc, ka arī atsaldēts Bet neveiksmes karjerā un personiskajā dzīvē atsaucas uz nervu sistēmu, so.. mazāk sēdi netā čatojot, get a life un mazāk stresosi

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:23, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atšķirību jūti, (pēc spēles). Neko jaunu nepateikšu,grozi tu kā gribi,ir 6 - 7 favorīti katrs atbalsta savu. Viss. Un tavi favorīti ir vieni no,tā kā neplāties. Uzvarēs,tad Welcom
Es nosaucu analoģiju, kad spēlējot līdzvērtīgos sastāvos kanādiešu tavus mīluļus noslaucīja. Kad līdzvērtīgos sastāvos spēlējot to ir paveikuši krievi (pēdējo reizi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:24, pirms 14 gadiem
maks0n rakstīja: Datsuks arī ir krievs - arī atmarozaks? Ko tu visu nāciju iekļauj?
ok, ir izņēmumi, Datsuks ir viens no viņiem Viņam visu cieņu

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:25, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Mjā, Radulovs pilnīgi atsaldēts, talantīgs bet nu cirvis.. eh, krievs paliek krievs.
Izņēmi vārdus no mutes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vecuks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:26, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Pareizi, kādreiz krievu hokejs asociējās ar ātriem uzbrukumiem, superaugstu individuālo tehniku, ātrām, precīzām piespēlēm, ideāli atstrādātām kombinācijām. Un viss tas tika pasniegts ELEGANTI. Kur tas viss ir pazudis ??? Tagad ir bariņš labu hokejistu, kurus kopā nekas nesaista.
tu runā par laiku līdz Bikovam? (kad skaistā spēle un medaļas sapņos)

vai CCCP laikiem, kad skaisto spēli izlase kopā slīpēju visu sezonu kā CSKA?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:27, pirms 14 gadiem
btw, viens jautājiens- Ja Kuldam par praktiski tīru, bet neveiksmīgu spēka paņēmienu iedeva diskābeli bezmaz uz visu čempi, pēc šodienas spēles, neko nedalīs?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:29, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Artjuhina paņēmiens bija diezgan tīrs, bet nežēlīgs. Ok, lai tā būtu, bet Radulova smiekli par to, ka pretinieks pakausi pārsitis ir vienkārši nožēlojami zems līmenis. Artjuhins nesmaidīja, pārsists pakausis var būt dzīvībai bīstama lieta, bet Radulovs ir dzīvnieks
Bet tu paskaties uz to Radulovu,izskatās jau arī kā dzīvnieks,viss noaudzis,tāda sajūta,ka viņš mežā dzīvo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nerātnais Dārsijs

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:34, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: tapēc jau NHLā viņš nespēlē jo tur ātri tiktu nolikts pie vietas... Izlaidies galīgi, teļš
Radulovs nespēlē NHL, jo KHL viņam vairāk maksā.

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:34, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: btw, viens jautājiens- Ja Kuldam par praktiski tīru, bet neveiksmīgu spēka paņēmienu iedeva diskābeli bezmaz uz visu čempi, pēc šodienas spēles, neko nedalīs?
Kuldam tas borts gadījās tuvumā un eksperti izmērīja, ka viņam tomēr esot pekas atrāvušās no ledus. Tas jau pojuh, ka Jemeļins slovēnim uz borta kantes gandrīz galvaskausu uz pusēm pārsita.

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:36, pirms 14 gadiem
krieviem pareizā attieksme!!!tik jāmet iekšā.tos sūda čehus tāpat agri vai vēlu apturēs Kanāda

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:37, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Lai jau čehi papriecājas, krievi tāpat būs čempioni.
Skatos Tu esi no tās publikas kas pēc Putina dzēšanas ar lidmašinu degošo mežu, teica -ka mežš pēc šī lidojuma esot zaļš palicis !!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:40, pirms 14 gadiem
Ir kaads video ar Artjuhina "speeka panjeemieniem"???
Gribas redzeet un saliidzinaat ar Kuldas, gribu redzeet, ja shie speeka panjeemieni buus veel izteiktaaki paarkaapumi, tad gribeeteesies dzirdeet IIHF disciplinaaraas komisijas sleedzienus...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:40, pirms 14 gadiem
es te biju rakstīja: Tas tiešām bija normāls urlu gājiens
Cirvis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 20:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu par šitiem pie vietas licējiem runā ?

YouTube
- Evgeny Artyukhin vs Chris...


Te pats visu vareinais Čara,kas ir tikai uz KG smagāks.

YouTube
- Evgeny Artyukhin vs. Zdeno Chara


Te visa Somu maiņa atrāvās

YouTube
- EHT 2010/11: Fights Evgeny...


Tas saucās ko tu stipram padarīsi.
Starp citu Charas ciinjaa fani atdeva uzvaru tieshi vinjam, ne Artjuhinam, bet...vinjsh nav tiirs kauslis, jo pamaz vinjam to ciininju, pagaajushaa sezonaa (09/10) -2....

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:42, pirms 14 gadiem
Respect Artjuhinam, ierādīja čehiem vietu.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:42, pirms 14 gadiem
markuss70 rakstīja: saņemiet, stulbie krievi, idioti!!
Kāpēc idioti? ar sevi salīdzini? Liels un lepns tgd jūties? Kā tu jutīsies, kad padirsīs mūsējie austriešiem?

Varu derēt, ka pat uz slidām nevari kārtīgi nostāvēt! sūda trollis!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:44, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: ļoti laba spēle, izskatās pēc 1.perioda izgāšanās arī krievi pamodās - ļoti labs sniegums 2. un 3.periodā.

nu ko - uz zeltu 4 reāli pretendenti - SWE, FIN, CEH un RUS. teorētiski arī CAN, bet reāli skaidrs, ka Eiropā viņu jaunieši vēl nav gatavi uzvarēt ..
Tu gan esi ists hokeja parzinejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:45, pirms 14 gadiem
Kaut Krievi zaudētu Kanādai un tā riktīgi nav ko sevi lielīt pirms čempionāta!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lūdzu,iepriekšējā OS
Man paskaidrot vārda noslaucīja nozīmi šajā gadījumā?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 20:46, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Ka man riebjas Radulovs,Artjuhins parsit Rahunekam galvu,tas rec un vel dod pieci....
Džeki rāda, kā jāspēlē hokejs. Vēl iesildās tik. Plejoffos bliezīs pēc pilnas programmas!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 20:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu LV elku Ivanānu uz ilgu laiku izslēdza,ka tik vispār nav pielicis viņa NHL karjerai punktu.
Ivanaanu izsleedza Makintairs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lūdzu,iepriekšējā OS
tad Ovi bija jauns, superaatrs un bez liekaa svara

  +4 [+] [-]

, 2011-05-08 20:51, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Džeki rāda, kā jāspēlē hokejs. Vēl iesildās tik. Plejoffos bliezīs pēc pilnas programmas!
Bliezis,bliezis,jo pec 1/4 finala viniem viss beigsies un tad toc vares bliezt pa krogiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-08 20:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu LV elku Ivanānu uz ilgu laiku izslēdza,ka tik vispār nav pielicis viņa NHL karjerai punktu.
Nūūū, tas Čaras ''izslēdziens'' bija tik tizls un netīrs, ka pat negribas pieminēt. Tiesneši tur Ivanānu un varonis Čara ievelk visā duhā pa žokli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:00, pirms 14 gadiem
šitas ir līdzīgi kā Rīgas Dinamo pret Maskavas Dinamo PO.. (punch)

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:00, pirms 14 gadiem
Noskaatiijos, kaa Artjuhins izsleedz Mihaleku... izskatiijaas tiiri ar plecu plecaa...
YouTube
- IIHF WC 2011 - [ CZE-RUS]...

un arii otrs izskataas tiirs...
YouTube
- IIHF WC 2011 - [CZE - RUS]...

Bet vienalga....taas bija mediibas! Otrajaa gadiijumaa Artjuhins pat neskatiijaas uz ripu bet tik blieza virsuu, kaa lai citaadaak nosauc...mediibas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pilnīgi iespējams. Ja Bikovs paliks,tad Krievi 100 % tur nebūs.
Bikovs jau gribeeja liigumu liidz Sochiem, bet KHF tomeer nosleedza 2+2.... Bet viss jau vareeja beigties aatraak, ja Eirotuuree Krievija neuzvareetu kopveerteejumaa, tad jau runaaja, ka KHF vareetu lauzt liigumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:06, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Zviedri,Čehi ,Somi. Z - Amerikāņi pagaidām ārpus sava kontinenta OS pat medāļās nav bijuši. Kanādai noteikti būs liela motivācija Krievus pazemot pašmājāšs.
1994 Lillehammer- CAN 2 vieta
1972 Sapporo- USA 2ie
1968 Grenoble- 3 CAN
Bet nu tas viss ir ar taadu neregularitaati....

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:07, pirms 14 gadiem
Prieks par Čehijas sniegumu šajā PČ.

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:08, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kanāda noteikti nav nekāda ''sverhģeržava'' kā kādi Kanādomāni te mēģina iegalvot... no otras puses, Krievija šobrīd arī tāda nav un nebrīnīšos, ka, ja kanādiešu arogance un krievu nekompetence turpinās, Sočos, tāpat kā Turīnā, finālā nebūs ne kanādiešu, ne krievu...
Grūti pateikt, kā būs ar kanādiešiem, bet, ja krieviem turpināsies patreizējā tendence, tad atkal labākajā gadījumā varēs demonstratīvi nevilkt medaļas. Es nemāku raksturot stilu, kādā viņi spēlē, varu pateikt tikai to, ka tas nav ātrs, skaists, kombinacionāls hokejs, kādu gaida viņu līdzjutēji, bet gan bakstīgs, uz nejaušībām balstīts aizsardzības hokejs, kuru nekādi negribas saukt par ''krievu hokeju''. Brīžiem izskatās, ka viņi piekopj tādu nekvalitatīvu čehu stilu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Zviedri,Čehi ,Somi. Z - Amerikāņi pagaidām ārpus sava kontinenta OS pat medāļās nav bijuši. Kanādai noteikti būs liela motivācija Krievus pazemot pašmājāšs.
Albertvilla un Lillehamere neskaitās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es minu laiku,kopš tur piedalās NHL spēlētāji. Tobiš no Nagano.
Tādā gadījumā runa ir par diviem turnīriem no kuriem vienā Kanāda bija 4. vietā. Nav bišķi pa maz materiāla, lai dižus secinājumus izdarītu?

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:13, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es minu laiku,kopš tur piedalās NHL spēlētāji. Tobiš no Nagano.
Jau Lillehammeree speleeja NHL vechi!
Lillehammeres sastaavs-
Corey Hirsch
Adrian Aucoin
Derek Mayer
Brad Werenka
Ken Lovsin
Todd Hlushko
Fabian Joseph
Paul Kariya
Petr Nedved
Dwayne Norris
Greg Johnson
Brian Savage
Wally Schreiber
Todd Warriner
Greg Parks
Mark Astley
Jean Yves Roy
Chris Kontos
David Harlock
Manny Legace
Allain Roy
Chris Therien
Brad Schlegel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 21:14, pirms 14 gadiem
Erzelis rakstīja: Vajadzēja vēl kādu čehu izrudīt ārā, lai galvas nelaiž lejā. Besī man čehu sūda hokejs, ne paši spēle, ne citiem ļauj. Krievi gan nav īpaši saspēlējušies, var pret Kanādu dabūt spēlēt 1/8 un dabūt pa mizu. Ceru Kanāda vai Zviedrija apturēs šo čehu pajolu bandu.
ceru ka krievu pajoļu bars izgāzīsies tikpat līdzvērtīgi kā LV. radulovs vispār preteklis. Varētu kāds kanādietis izrubīt viņu na..uj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:16, pirms 14 gadiem
Nerātnais Dārsijs rakstīja: Džeki rāda, kā jāspēlē hokejs. Vēl iesildās tik. Plejoffos bliezīs pēc pilnas programmas!
1 spēli bliezīs un dabūs ierīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 21:48, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Malači Čehi ! Pelnīta uzvara !
Krievija gribēja vinnēt spēlējot netīru spēka spēli, kā komanda Krievija Čehiem līdzi nestāv !!!
Kas tur rupjš bija? visi spēka paņemieni bija pareizi, izņemot to 1, kad noraidija... Tad jau sanāk, kad nhl ari rupji spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-08 21:54, pirms 14 gadiem
Ko jūs te fanojat par tiem čehiem?? Piekritīšu, labi nospēlēja, bet tikai tāpēc, ka krievi nospēlēja slikti! Artjuhins malacis, izsmērēja "liekos". Vispār īsti hokejisti ir tādi, kas var pa muti sadot un ripu iemest vārtos, tādi ir Artjuhins un Radulovs. Viņi vismaz prot aizstāvēties, ne jau kā tas 9 nr. no Čehijas izlases, Artjuhins pakratīja cimdiņu, šis jau bikses pietaisīja. Nokrita un sāka rīstīties, lai tiesnesis iedo 2min. Esmu bijis par krieviem un būšu. Krievu hokejs ir īstu vīru hokejs, Zaripovs , Morozovs vēl parādīs. Krievi gribēja nospēlēt individuāli, Bikovam steidzami kautkas jāmaina. РОССИЯ ВПЕРЁД!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 21:59, pirms 14 gadiem
Artjuhins nospēlēja tā saucamo Finish Check. KO jūs te čīkstat? Rahuneks pats vainīgs, ka no bērnības gāja uz hokeja skolu, vajadzēja rēķināties, ka agri vai vēlu dabūs pa galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 22:04, pirms 14 gadiem
Pret čehiem savādāk nemaz nevar spēlēt, jo citādi viņi šādi spēlē pret tevi. Kaut gan viņī šadi arī spēlē gan pret somiem gan pret krieviem, bet tiko kāds nospēlē pret viņiem tā viņi sāk pinkšķēt. Ja kas ja ķiveri pareizi piesprādzē tā nevar nokrist. Ceru ka vismaz Kanāda šos traumatiskos pinkšķus aizsūtīs mājās.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 22:04, pirms 14 gadiem
makaka6 , pasaki to kādam krievam, 90% ka pieliksi bikses vēl pirms būsi izteicies S burtu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 22:05, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Pret čehiem savādāk nemaz nevar spēlēt, jo citādi viņi šādi spēlē pret tevi. Kaut gan viņī šadi arī spēlē gan pret somiem gan pret krieviem, bet tiko kāds nospēlē pret viņiem tā viņi sāk pinkšķēt. Ja kas ja ķiveri pareizi piesprādzē tā nevar nokrist. Ceru ka vismaz Kanāda šos traumatiskos pinkšķus aizsūtīs mājās.
Pilnīgi piekrītu. Čehi ir ņuņņas.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 22:16, pirms 14 gadiem
Super! krieviem faking tizla spēle, puse komandas spēlētāju sajutušies kā zvaigznes un pa laukumu baigi "blato" , bet malači Čehi, ierādija krieviem īsto vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 22:38, pirms 14 gadiem
juriics rakstīja: Ko jūs te fanojat par tiem čehiem??
Čehiem smuka himna.

     [+] [-]

, 2011-05-08 22:40, pirms 14 gadiem
Ha ha, čehu treneris pieprasījis Arķuhinam diskvalifikāciju, cik pazīstami. Viņš uz nākamo spēli varētu saviem spēlētājiem pārbaudīt vai ķiveres pareizi piesprādzētas, jo kā izrādās, ja tas tā nav var dabūt traumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 22:58, pirms 14 gadiem
Man arī grūti saprast kā var šajā spēlē fanot par čehiem pēc tā ko viņi izkārtoja Kuldam un izlasei tikai dēļ savas ietekmes IIHF. Šis spriedums Kuldam bija balstīts uz emocijām, nevis pragmatisks. Paši viņi šādus paņēmienus izpilda vismaz vienu spēlē.
Un tajā pašā laikā Bukarts, Meija, Cibuļskis un Sotnieks savu meistarību kā redzams slīpē pret tiem čaļiem kuri šodien piekāpās čehiem.
Un vēl palasot vairākus krievu portālu komentārus var redzēt ka vairums tur novēl Latvijai uzvaru, bet palasiet ko čehi domā par Latvijas /Lietuvas izlasi.
Bet tā jau katra paša izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:12, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Man arī grūti saprast kā var šajā spēlē fanot par čehiem pēc tā ko viņi izkārtoja Kuldam un izlasei tikai dēļ savas ietekmes IIHF. Šis spriedums Kuldam bija balstīts uz emocijām, nevis pragmatisks. Paši viņi šādus paņēmienus izpilda vismaz vienu spēlē.
Un tajā pašā laikā Bukarts, Meija, Cibuļskis un Sotnieks savu meistarību kā redzams slīpē pret tiem čaļiem kuri šodien piekāpās čehiem.
Un vēl palasot vairākus krievu portālu komentārus var redzēt ka vairums tur novēl Latvijai uzvaru, bet palasiet ko čehi domā par Latvijas /Lietuvas izlasi.
Bet tā jau katra paša izvēle.
piekritu,esmu reģistrejes viena krievu sport portala,un tur var teikt visi krievi vienmer novel Latvijaj uzvaru,ko ne teiksi par Latviešiem.A runajot par Artjuhinu viņš ir malacis,un vienkarši izmanto savu milzigo ķermeni,cits viņam vieta but darijs ta pat

     [+] [-]

, 2011-05-08 23:29, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: mēs tagad nerunājam par normāliem spēka paņēmieniem kas ir ikdiena. es par Artjuhinu. varbūt vēl neesi paskatījies tos viģikus, tad paskaties
normals speka paņemiens,vienkarši Arķuhins ir ļoti liels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 23:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: ЧМ: чехи хотят дисквалификации Евгения Артюхина

08.05.2011 22:59
Как стало известно корреспонденту "Советского спорта" Павлу Лысенкову, чехи будут настаивать на длительной дисквалификации нашего силового форварда Евгения Артюхина.

Об этом заявил главный тренер чехов Алоиз Гадамчик, общаясь с чешской прессой. Похожий эпизод случился в матче с Латвией, когда игрок Кулда атаковал защитника сборной Чехии Мартинека и нанес ему сотрясение мозга. Тогда Кулде не дали даже двух минут штрафа. Но впоследствии дисциплинарный комитет ИИХФ отстранил его от трех матчей чемпионата мира. Точно такую же схему чехи хотят применить в отношении Артюхина.

- Я объяснялся с ним во втором перерыве, - сказал Гадамчик. – Говорил ему на русском. Немного знаю этот язык. Сказал, что очень разочарован поступками Артюхина. И так просто это дело не оставлю.

- Вы не боялись, что Артюхин может вас побить?

- Нет, - отрезал Гадамчик.
pilniga figņa,ceru ka čehiem nekas nesanaks,ritigas nunņas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:16, pirms 14 gadiem
Bikovs savu lentīti var iebāzt sev pakaļā !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-09 00:25, pirms 14 gadiem
Labs! Sēras pie okupācijas pieminekļa! nils laikam bimbo

     [+] [-]

, 2011-05-09 00:53, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Man arī grūti saprast kā var šajā spēlē fanot par čehiem pēc tā ko viņi izkārtoja Kuldam un izlasei tikai dēļ savas ietekmes IIHF. Šis spriedums Kuldam bija balstīts uz emocijām, nevis pragmatisks. Paši viņi šādus paņēmienus izpilda vismaz vienu spēlē.
Un tajā pašā laikā Bukarts, Meija, Cibuļskis un Sotnieks savu meistarību kā redzams slīpē pret tiem čaļiem kuri šodien piekāpās čehiem.
Un vēl palasot vairākus krievu portālu komentārus var redzēt ka vairums tur novēl Latvijai uzvaru, bet palasiet ko čehi domā par Latvijas /Lietuvas izlasi.
Bet tā jau katra paša izvēle.
Я рад что есть адекватные люди как на русских порталах так и тут. За исключением дэлфи и этого сайта на всех других спортивных и медиа порталах, практически все в один голос говорили что желают удачи Латвии и Белоруссии выйти победителями и остаться в Элитном дивизионе. Я сам жил в Латвии с рождения, теперь учусь в Великобритании (родился в русской семье) и даже тут я следил и переживал за Латвию больше чем за Россию. Сейчас когда Латвия закончила этот чемпионат, болею за Россию, я не могу понять от куда у вас столько злости, столько неновисти, вы будете болеть за любую команду лиж бы Россия проиграла. Будте образованней, поддерживайте соседей так же, как поддерживают вас (адекватные люди). И если на делфи или еще где кто-то пишет бред про Латвию и т д, так это просто люди которые хотят просто посмеяться над вами, некогда не надо вестись на провакации. Надеюсь в скором будущем Латвийские фанаты будут так же симпатизировать России как и русские болельщики это делают!

     [+] [-]

, 2011-05-09 07:10, pirms 14 gadiem
vitmars rakstīja: Я рад что есть адекватные люди как на русских порталах так и тут. За исключением дэлфи и этого сайта на всех других спортивных и медиа порталах, практически все в один голос говорили что желают удачи Латвии и Белоруссии выйти победителями и остаться в Элитном дивизионе. Я сам жил в Латвии с рождения, теперь учусь в Великобритании (родился в русской семье) и даже тут я следил и переживал за Латвию больше чем за Россию. Сейчас когда Латвия закончила этот чемпионат, болею за Россию, я не могу понять от куда у вас столько злости, столько неновисти, вы будете болеть за любую команду лиж бы Россия проиграла. Будте образованней, поддерживайте соседей так же, как поддерживают вас (адекватные люди). И если на делфи или еще где кто-то пишет бред про Латвию и т д, так это просто люди которые хотят просто посмеяться над вами, некогда не надо вестись на провакации. Надеюсь в скором будущем Латвийские фанаты будут так же симпатизировать России как и русские болельщики это делают!
Наконец тут появился человек с мозгами. Вот именно что у русских против нас нет некакого зла, f почему то у латышей есть. Соседи как не как. Я всегда был за Латвию и Россию, но за Россию в 1. очереди, потаму что мне симпатизирует русский хоккей. Канечно Чехи боролись и были дастойные победы, но это неозначает что надо тупо обзывать Радулова и Артюхина.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-09 11:47, pirms 14 gadiem
Atkal kharlamons ņemās te kaut ko.

     [+] [-]

, 2011-05-09 17:01, pirms 14 gadiem
Labi Artjuhina speka paniemieni,Rahuneks tagad zinas kada laza var sanakt kad tiveri kartigi nenofikse.