Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

papildināts Slovākijai pamatīgs fiasko mājās, dāņi uzvar Vāciju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Slovākijai pamatīgs fiasko mājās, dāņi uzvar Vāciju
Slovāki cerēto medaļu vietā neiekļuva pat ceturtdaļfinālā un pēc spēles tika izsvilpti
Foto: AFP/Scanpix

2011. gada pasaules čempionātā hokejā, kas norisinās Slovākijas lielākajās pilsētās Bratislavā un Košicē, šodien fiasko piedzīvoja mājinieki slovāki, kas ar 1:2 piekāpās Somijai, neiekļūstot ceturtdaļfinālā. Otrā grupas spēlē Dānija zaudēja cerības uz ceturtdaļfinālu, bet uzvarēja Vāciju ar 4:3 pēcspēles metienos.

Somija - Slovākija

Šodienas mačam starp Somiju un Slovākiju bija milzīga nozīme - mājiniekiem bija nepieciešami trīs punkti, lai turpinātu cīņu par ceturtdaļfinālu. Savukārt viņu tiešajiem konkurentiem somiem bija vajadzīgs vismaz punkts, lai garantētu vietu izslēgšanas spēlēs pirms spēles pret spēcīgo Krieviju.

Pirmajā trešdaļā Slovākijai izdevās izvirzīties vadībā -, spēlējot vairākumā, ripu ilgi pieturēja uzbrucējs Pavols Demitra, kurš piespēlēja Mariānam Gāborīkam. Viņš izšķīrās par metienu un nekļūdījās, ripu raidot tieši zem vārtu pārliktņa un panākot tik vajadzīgo 1:0 slovāku labā.

Tomēr mača turpinājums pagāja somu zīmē, lai gan viņiem pārspēt Jaroslavu Halāku Slovākijas valstsvienības vārtos izdevās tikai trešajā trešdaļā. Tas 48. minūtē uzreiz pēc iemetiena izdevās Tumou Rūtu, kurš meta tuvajā stūrī. Šis bija viņa ceturtais rezultatīvais raidījums čempionāta, kas labāko komandas snaiperu sarakstā ļāva notvert līderi Jarko Imonenu.

Pēc trīs minūtēm Rūtu atkārtoti pārspēja Halāku ar metienu tuvajā stūrī, turklāt šoreiz vārtsargs nospēlēja ļoti neveiksmīgi. Slovāku cerības par ceturtdaļfinālu strauji sagruva...

Viņi, protams, tās mēģināja uzbūvēt no jauna, taču nepalīdzēja arī vārtsarga nomainīšana pret sesto laukuma spēlētāju divas minūtes pirms spēles beigām. Skanot spēles beigu sirēnai, tablo vēstīja 2:1 Somijas izlases labā. Tādējādi zināmas visas izlases, kuras no E apakšgrupas kvalificējušās ceturtdaļfinālam. Divas liekās - Slovākija un Dānija - tiksies pēdējā kārtā un noskaidros vājāko apakšgrupā.

Dānija - Vācija

Spēle sākās diezgan pārsteidzoši, jo 25 sekundē tā tika pārtraukta uz pārdesmit minūtēm. Iemesls bija pagalam neierasts - pēc spēka paņēmiena vācu hokejists ar nūju izdauzīja aizsargstiklu, kurš loģiski tika nomainīts.

Savukārt Dānija uzmanību pievērsa krietni ierastākā veidā, - gūstot vārtus. Vairākumā meta Latvijas kapracis Madss Kristensens, ripa pēc rikošeta nonāca pie vārtu priekšā esošā aizsarga Madsa Bodkera, kurš panāca 1:0 skandināvu labā. Čempionātā negaidīti pārliecinošā Vācija gan ātri spēja rezultātu līdzsvarot - ātra pāreja uzbrukumā, un Džons Trips no labā iemetiena apļa meta ripu tālajā vārtu stūrī.

Kopumā iniciatīva un teritoriālais pārsvars piederēja vāciešiem, bet otrās trešdaļas ievadā viņi atkal nonāca iedzinējos. Šoreiz izcēlās pirmā vārtu guvēja brālis, uzbrucējs Mikels Bodkers, kurš apslidoja pretinieku vārtus un pārspēja pagājušā gada čempionāta labāko vārtsargu un vērtīgāko spēlētāju Denisu Endrasu. Tomēr šoreiz dāņi vadībā pabija vēl īsāku sprīdi - rupji savu vārtu priekšā kļūdījās divu piespēļu autors Julians Jakobsens, un pēc elegantas partnera piespēles viegli vārtus guva Aleksanders Barta.

Pēc trešās trešdaļas ievadā aizsarga Kevina Lavalē gūtajiem vārtiem no distances vācieši pirmo reizi izvirzījās vadībā. Turklāt viņiem ilgu laiku izdevās turēties vadībā. Tomēr 58. minūtē Dānijai punktu atveda uzbrucējs Niklass Hardts, gūdams savus ceturtos vārtus turnīrā - 3:3. Turklāt pirms tam dāņi nespēja realizēt lielo vairākumu.

Pagarinājumā uzvarētāju noskaidrot neizdevās, bet pēcspēles metienos meistarīgāki izrādījās dāņi - precīzi meta Kristensens un Mi. Bodkers (viņam uzvaras raidījums), kamēr vācieši spēja atbildēt tikai ar Patrika Reimera realizēto bullīti.

Dānijai pirmā uzvara E apakšgrupā, kamēr Vācija čempionātā piecās aizvadītajās spēlēs jorpojām nav palikusi bez punktiem - zaudējumi pēcspēles metienos pret Somiju un tagad arī pret Dāniju.

Pasaules čempionāts hokejā, E apakšgrupa

Dānija - Vācija 4:3 (1:1, 1:1, 1:1, 1:0)

Vārti: 08:09 Ma. Bodkers (Kristensens, Jakobsens, vair.) 1:0, 10:15 Trips (Millers, Ulmans) 1:1, 21:39 Mi. Bodkers (Jakobsens, Jensens) 2:1, 22:05 Barta (Kinks, Reimers) 2:2, 41:32 Lavalē (Hordlers, Millers, vair.) 2:3, 57:33 Hardts (Grīns, Madsens) 3:3, 65:00 Mi. Bodkers 4:3
Soda minūtes: 12:8
Metieni: 22:33
Vārtsargi: Andersens - Endrass

Somija - Slovākija 2:1 (0:1, 0:0, 2:0)

Vārti: 16:21 Gāborīks (Handzušs, Demitra, vair.) 0:1, 47:14 Rūtu (Koivu) 1:1, 50:26 Rūtu (Salmela, Pierele) 2:1
Soda minūtes: 8:6
Metieni: 35:28
Vārtsargi: Vehanens - Halāks

E apakšgrupas kopvērtējums

VIzlaseSP
1.Čehija39
2.Somija48
3.Vācija48
4.Krievija36
5.Dānija42
6.Slovākija40

 +25 [+] [-]

, 2011-05-07 19:46, pirms 14 gadiem
nu tak tā Dānija galīgi nav vāja - tā kā nav ko kaunēties, ka zaudējām.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-07 19:46, pirms 14 gadiem
Kas par mača izskaņu,dāņi gāja uz visu banku uzliekot 6 spēlētājus bet neizdevās iemest.Malači par cīņassparu Atkal neiztika bez ķibelēm,stikls pārāk viegli saplīsa kad vācieti iegrūda tajā.

 +53 [+] [-]

, 2011-05-07 19:46, pirms 14 gadiem
Pēdējam vācietim nāksies atzīt ka dāņu līga tomēr ir spēcīgāka par DEL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-05-07 19:48, pirms 14 gadiem
Dāņi malači.
Nesludina lielas ambīcijas, bet vienkārši dara,kas jadara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Straka

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 19:49, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: psc dāņi... uz haļavu brauc ārā, vāci šodien nomētāja, mēs momentus uztaisījām, bet baigās līdz bullīšiem aizvelk un vinnē... lai gan varotčiks šiem labs, būs varbūt 7 dānis NHL...

un ziemeļu kaimiņiem pid**iem arī vienmēr veicas... paskaties pagājušos gadus, vienmēr esam šos apspēlējuši, bet vienmēr tie pamanās kādam grandam paņemt uzvaru un mums nekā...

da vispār besī, ka tādas viduvējības tiek uz augšu spēlēt, bet Latvija, kas cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu pret visiem kāš un spēlē par palikšanu....
Nu,haļava,ne haļava, bet veiksme smaida apņēmīgākiem.
Slēpts komentārs: sanorin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-07 19:50, pirms 14 gadiem
Ei noost Danji malachi!

 +20 [+] [-]

, 2011-05-07 19:51, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: 1. NHL
2. AL-Bank Ligaen
3. DEL
4. Šveice
5. Somija
6. Zviedrija
7. Norvēģija
8. BAČ
9. Slovākija
10. Čehija
11. VHL
12. GBR
14. KHL
nu tu gan nodevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-07 19:57, pirms 14 gadiem
Vācieši šādi spēlējot pakāsīs visas cerības uz vājāku pretinieku 1/4 finālā, kas tiem spīdēja pēc grupu turnīra.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-07 19:59, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ko jus par tiem daniem ta fanojiet? IDIOTU BARS! ja skatas no LATVIJAS pozicijas,tad izdevigak butu lai vini PAKAS!!! lieta ir tada,ja gadijuma mes saglabajam vietu elite,un ja dani netiek talak par 11.vietu,tad mes saglabajam vietu 12.nieka IIHF reitingu ranga nakosajam gadam.tatad,mes VEL JOPROJAM BUSIM TRESAJA GROZA.un ja baltkrievi izkrit uz 1.diviziju,mes pat varam pacelties uz 11. vietu,lai cik tas parodoksali nebutu
Par vēlu raudi, mans draugs, jo dāņi jau priekšā frančiem, un tāpēc visticamāk arī paliks 11 vietā šajā PČ, Varbūt pat 10 vietā, ja vien slovāki nesāks uzvarēt.

 +14 [+] [-]

, 2011-05-07 20:00, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ko jus par tiem daniem ta fanojiet? IDIOTU BARS! ja skatas no LATVIJAS pozicijas,tad izdevigak butu lai vini PAKAS!!! lieta ir tada,ja gadijuma mes saglabajam vietu elite,un ja dani netiek talak par 11.vietu,tad mes saglabajam vietu 12.nieka IIHF reitingu ranga nakosajam gadam.tatad,mes VEL JOPROJAM BUSIM TRESAJA GROZA.un ja baltkrievi izkrit uz 1.diviziju,mes pat varam pacelties uz 11. vietu,lai cik tas parodoksali nebutu
vispirms vēl jāpaliek tajā elitē, tikai tad tādām shēmām būs jēga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:06, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: atkal jūs pa tām līgām, nu kad beidzot pieleks ka PČ nav un nebūs līgu spēka rādītājs.
es tev pilnīgi piekrītu, vienkārši paneroju vācieti tā kā viņš to vienmēr dara, ar saviem topiem un līgām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-07 20:07, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nekas traks nav noticis, Vācieši gūst punktus,un var jau redzēt, ka domā par augstu vietu šajā pč, kā nekā taupības režīms ieslēgts, tā lai būtu spēki un nebūtu traumas, arī jāmin fakts, ka Vāciešiem nesen bija saspringta spēle, un tomēr emocijas pret Dāņiem vairs nav tās lielās, jo redz, ja Dāņi ir uzvarāmi, bet kāda vairs tur jēga? pts ir iegūts, zaudējumu nav, tā kā viss kārtībā, nav pamata sūdzēties un žēloties, ka trūkst kāda spēlētāja patriotisms, būtu noguris, vai nav dabūjis pietiekoši labu līgumu.
DEL parāda, ka mazi joki tajā līgā, un šodien, cik lasīju, DEL līgai ir pievienojušies pāris mazie sponsori, tā kā Vācu hokeja federācija var lepoties, ka hokejs aug un attīstās, gan ar laiku sasniegs hokeja elitē top3!
Mans līgu tops:
1v-NHL;
2V-DEL;
3V-Šveice;
4v-Zviedrija;
5v-Somija;
6v-Čehija/Slovākija;
7v-Austrija ( kur daudz Dāņi spēlē)
8v-KHL;
9v-GBR;
10v-Francija.

41-LAČ- teiksim zemāk par mūsējo ir Mongolijas līga, Izraēlas, Austrālijas, D-Amerikas, Islande.
A dāņi kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:09, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: butu apmeram tas pats,tikai labak!!!
Tantei būtu riteņi, tad viņa būtu ātrvilciens.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-07 20:10, pirms 14 gadiem
Pēdējais_austrietiss rakstīja: 0% jo Austrija vinnēs
Ou jaa ierunaajas Austrietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-07 20:11, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: atkal jūs pa tām līgām, nu kad beidzot pieleks ka PČ nav un nebūs līgu spēka rādītājs.
Protams , ka ir, tikai vieglāk laikam ir izlikties to neredzam.

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:12, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tu tak man 1 topikā aizrādīji, ka kaut kāda izlase spēlē pie Austrijas? kas tie bija? aaa, Slovēņi?
Bet dāņi ir pelnījuši būt top 10.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:12, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: butu apmeram tas pats,tikai labak!!!
Bet no tā nav itin nekā.
Izņemot skaistus sapņus kā būtu,ja tanti noliktu augšpēdus?Vai viņa kļūtu par krājkasīti?.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:14, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet dāņi ir pelnījuši būt top 10.
Ja jau viņi tur ir,tad protams,ka viņi to ir pelnijuši.
Neviens viņiem neko nav uzdāvinājis. Godīgā spēlē visu ir izcīnijuši.
Tas ka mūsējie ir ...............(cenzēts) ir jau cits stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:16, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: sapratu tavu ideju, bet pieskaitīju viņus vienādā līmenī ir Austriju, kā domā, pareizi?
dāņi vērtējami nedaudz augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:17, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: dāņi vērtējami nedaudz augstāk.
Dāņiem esot ļoti krities pašmāju čempionāta līmenis.

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:18, pirms 14 gadiem
AMAZING.

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:20, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: es tev pilnīgi piekrītu, vienkārši paneroju vācieti tā kā viņš to vienmēr dara, ar saviem topiem un līgām
es gan nepiekrītu, jo Dinamo spēlētāji praktiski visi pārstāv LV izlasi vai pa gadu nespēj saspēlēties un pierast pie vājākām, stiprākām komandām?
bet pārējās līgas arī ir rādītājs, jo izlases, kuru iekšējais čempis ir stiprs, var meklēt stiprākus un, uz to brīdi, labākus spēlētājus, kuri rodas konkurencē un dabīgajā atlasē, cīnoties viens pret otru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-07 20:25, pirms 14 gadiem
Pēdējais_austrietiss rakstīja: kā būtu ja Gorbačovs nebūtu pie varas? mēs joprojām fanotu par PSRS izlasi un skatītos finālu Kanāda-PSRS
JŪS varbūt fanotu par PSRS, mēs fanotu joprojām pret PSRS.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-07 20:25, pirms 14 gadiem
Kā jau paredzēju,sākas friču kāsieniprotams ka čempis nav nekāds dižais rādītājs kurš kurā līgā močī!OS izteica visu NHL 1.KHL un tad kaut kādas tur del mel

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:26, pirms 14 gadiem
viens no izskaidrojumiem labajam rezultātam ir tāds, ka "otrā" līmeņa komandām milzīgais slogs ir nost un otrajā riņķī var bez nervu spriedzes spēlēt, tā teikt- atbrīvoti, tā ka ja LV būtu iekļuvusi tālāk tad dāņu, norvēģu līmenī vien spēlētu, ja ne labāk...

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:27, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Dāņiem esot ļoti krities pašmāju čempionāta līmenis.
Kur ta tu šitādas pasakas esi lasījis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:28, pirms 14 gadiem
Dāņi malači,un šai uzvarai ir vērtība cīņā par 9-12 vietu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:35, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur ta tu šitādas pasakas esi lasījis?
Zinoši cilvēki te pat SC rakstija,ka dāņu klubiem esot gana lielas naudas problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 20:49, pirms 14 gadiem
JTerry rakstīja: es gan nepiekrītu, jo Dinamo spēlētāji praktiski visi pārstāv LV izlasi vai pa gadu nespēj saspēlēties un pierast pie vājākām, stiprākām komandām?
bet pārējās līgas arī ir rādītājs, jo izlases, kuru iekšējais čempis ir stiprs, var meklēt stiprākus un, uz to brīdi, labākus spēlētājus, kuri rodas konkurencē un dabīgajā atlasē, cīnoties viens pret otru
Tad atbildi uz vienu jautājumu, kādu līgu Lv izlase pārstavēja vienu gadu pirms dinamo ?? apvienotās pasaules līgu
lv.wikipedia.org
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 20:52, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Zinoši cilvēki te pat SC rakstija,ka dāņu klubiem esot gana lielas naudas problēmas.
Nu man te pienāk informācija no Dānijas pa tiešo un nekas tāds tur neesot pat dzirdēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-07 21:01, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nekas traks nav noticis, Vācieši gūst punktus,un var jau redzēt, ka domā par augstu vietu šajā pč, kā nekā taupības režīms ieslēgts, tā lai būtu spēki un nebūtu traumas, arī jāmin fakts, ka Vāciešiem nesen bija saspringta spēle, un tomēr emocijas pret Dāņiem vairs nav tās lielās, jo redz, ja Dāņi ir uzvarāmi, bet kāda vairs tur jēga? pts ir iegūts, zaudējumu nav, tā kā viss kārtībā, nav pamata sūdzēties un žēloties, ka trūkst kāda spēlētāja patriotisms, būtu noguris, vai nav dabūjis pietiekoši labu līgumu.
DEL parāda, ka mazi joki tajā līgā, un šodien, cik lasīju, DEL līgai ir pievienojušies pāris mazie sponsori, tā kā Vācu hokeja federācija var lepoties, ka hokejs aug un attīstās, gan ar laiku sasniegs hokeja elitē top3!
Mans līgu tops:
1v-NHL;
2V-DEL;
3V-Šveice;
4v-Zviedrija;
5v-Somija;
6v-Čehija/Slovākija;
7v-Austrija ( kur daudz Dāņi spēlē)
8v-KHL;
9v-GBR;
10v-Francija.

41-LAČ- teiksim zemāk par mūsējo ir Mongolijas līga, Izraēlas, Austrālijas, D-Amerikas, Islande.
un kurā vietā ir AHL?

     [+] [-]

, 2011-05-07 21:04, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu man te pienāk informācija no Dānijas pa tiešo un nekas tāds tur neesot pat dzirdēts.
Ne visi uzmanīgi vai vispār seko līdzi sportam, tāpēc var arī palaist garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-07 21:11, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: 1. NHL
2. AL-Bank Ligaen
3. DEL
4. Šveice
5. Somija
6. Zviedrija
7. Norvēģija
8. BAČ
9. Slovākija
10. Čehija
11. VHL
12. GBR
14. KHL
Man šķiet tu hokeju pārāk bieži neskaties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 22:20, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nekas traks nav noticis, Vācieši gūst punktus,un var jau redzēt, ka domā par augstu vietu šajā pč, kā nekā taupības režīms ieslēgts, tā lai būtu spēki un nebūtu traumas, arī jāmin fakts, ka Vāciešiem nesen bija saspringta spēle, un tomēr emocijas pret Dāņiem vairs nav tās lielās, jo redz, ja Dāņi ir uzvarāmi, bet kāda vairs tur jēga? pts ir iegūts, zaudējumu nav, tā kā viss kārtībā, nav pamata sūdzēties un žēloties, ka trūkst kāda spēlētāja patriotisms, būtu noguris, vai nav dabūjis pietiekoši labu līgumu.
DEL parāda, ka mazi joki tajā līgā, un šodien, cik lasīju, DEL līgai ir pievienojušies pāris mazie sponsori, tā kā Vācu hokeja federācija var lepoties, ka hokejs aug un attīstās, gan ar laiku sasniegs hokeja elitē top3!
Mans līgu tops:
1v-NHL;
2V-DEL;
3V-Šveice;
4v-Zviedrija;
5v-Somija;
6v-Čehija/Slovākija;
7v-Austrija ( kur daudz Dāņi spēlē)
8v-KHL;
9v-GBR;
10v-Francija.

41-LAČ- teiksim zemāk par mūsējo ir Mongolijas līga, Izraēlas, Austrālijas, D-Amerikas, Islande.
Nu, ja viņi kaut kur pusi ņems importā, gan trenerus, gan spēlētājus un naudas būs pietiekoši, pie tam savi resursi arī ir lieli, pateicoties iedzīvotāju skaitam, tad kādi 20 gadi un DEL var pietuvoties Zviedrijas, Somijas, varbūt pat apsteigt Čehijas līmeni...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-07 22:20, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nekas traks nav noticis, Vācieši gūst punktus,un var jau redzēt, ka domā par augstu vietu šajā pč, kā nekā taupības režīms ieslēgts, tā lai būtu spēki un nebūtu traumas, arī jāmin fakts, ka Vāciešiem nesen bija saspringta spēle, un tomēr emocijas pret Dāņiem vairs nav tās lielās, jo redz, ja Dāņi ir uzvarāmi, bet kāda vairs tur jēga? pts ir iegūts, zaudējumu nav, tā kā viss kārtībā, nav pamata sūdzēties un žēloties, ka trūkst kāda spēlētāja patriotisms, būtu noguris, vai nav dabūjis pietiekoši labu līgumu.
DEL parāda, ka mazi joki tajā līgā, un šodien, cik lasīju, DEL līgai ir pievienojušies pāris mazie sponsori, tā kā Vācu hokeja federācija var lepoties, ka hokejs aug un attīstās, gan ar laiku sasniegs hokeja elitē top3!
Mans līgu tops:
1v-NHL;
2V-DEL;
3V-Šveice;
4v-Zviedrija;
5v-Somija;
6v-Čehija/Slovākija;
7v-Austrija ( kur daudz Dāņi spēlē)
8v-KHL;
9v-GBR;
10v-Francija.

41-LAČ- teiksim zemāk par mūsējo ir Mongolijas līga, Izraēlas, Austrālijas, D-Amerikas, Islande.
Gudrs tu čista nēsi !

  +4 [+] [-]

, 2011-05-07 23:17, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Atšķirībā no tevis viņš pateica arī kaut ko reālu . Sāk jau likties, ka esi vispār kaut kāds mazgadīgais...
Kāds mazgadīgais ?! Saspiedies, prātiņu izkūkojis pensionārs, kas emigrēja uz Vāciju kara laikā !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-05-07 23:28, pirms 14 gadiem
Es tomēr sākšu ar to ka Henlons ir galvenais treneris, tur ir problēma. Nu tā mainīt virknējumus, nav tam trenerim nekādas taktikas.
Te tev nu bija medaļas, tādas zvaigznes sabraukušas, bet no uzbrukuma tur nekā nebija.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:30, pirms 14 gadiem
žēl man ļoti Slovākus, biju par viņiem šinī Čempī.... tāds sastāvs un tāds fiasko....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:30, pirms 14 gadiem
nu žēl ka mājinieki netiks 1/4daļ finālā

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:31, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Es tomēr sākšu ar to ka Henlons ir galvenais treneris, tur ir problēma. Nu tā mainīt virknējumus, nav tam trenerim nekādas taktikas.
Te tev nu bija medaļas, tādas zvaigznes sabraukušas, bet no uzbrukuma tur nekā nebija.
par Henlonu pilnīgi tev piekrītu! Spēlētāji paši brīžiem nesaprata kad viņiem jāiet uz ledus!
Slēpts komentārs: BookiesNightmare
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-07 23:33, pirms 14 gadiem
Ai,žēl par slovākiem, bet tāds ir hokejs!

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā,Slovāki savus fanus pavisam neiepriecināja. Slovākiem nākotnē varētu nākties pamest lielo top 7. Paliks tikai 6 izlases un pārējie sensāciju mednieki. Aizies pēdējie mohikāņi,bet vietā nav kam nākt.
NHL labi ja ir kādi 15 Slovāki.
es nevaru saprast kāpēc viņiem tāda krīze hokejā! varētu izskaidrot ??

  +3 [+] [-]

, 2011-05-07 23:33, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Vācieši šādi spēlējot pakāsīs visas cerības uz vājāku pretinieku 1/4 finālā, kas tiem spīdēja pēc grupu turnīra.
Ceturdaļfinālā nav vāju komandu! Pč vispar nav vāju komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BookiesNightmare

  +3 [+] [-]

, 2011-05-07 23:35, pirms 14 gadiem
Mums bija spēcīga grupa, pat ļoti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-07 23:35, pirms 14 gadiem
Nja,Diivaini,kas notiek ar Slovakiju... It kaa taads sastaavs,bet speeles nekaadas. Nesaprotu ari Slovaku treneri,kaadelj jaaspele no aizsardziibas
ar taadu sastaavu,pie tam vel maaajas. Halakam shogad ljoti neiet.
Gaidiju no Slovakiem labaaku speeli,jo puse no komandas speeletajiem man ljoti patik,bet izskatijas ka vinjiem kaut ka vienalga,vai
uzvares vai ne. Somija bija pelnijushi tikt talak.
Chehija,Krievija,Somija pagaidam ljoti patik.. NEzinu par Zviedriju un Kanadu,neesmu veerojis vinju speeles.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-07 23:35, pirms 14 gadiem
Slovākija ir uzvarējusi tik pat daudz spēles cik Latvija. Pagaidām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-07 23:35, pirms 14 gadiem
latvieši domā ka neveiksmīgi nospēlēja un arī baltkrievi tāpat, bet čempionāta mērogā lielākā neveiksme protams Slovakijai ..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ne par velti jau divi Slovaku klubi gatavi spēlēt KHL.
KHL nav burvju nūjiņa. Ja nav pienācīgu spēlētāju, tad nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:37, pirms 14 gadiem
Da labi, slovākiem vienkārši, nezinu, līga ļoti laba, ir tā saucamā hokeja piramīda, bet viens variants ir tāds, ka nav talantu, pat kanādiešiem ir gadi, kad no drafta nekas nav tā arī parādījies.

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nemāku teikt. Tas jāprasa Abragam,iespējams viņš ko zina. Ne par velti jau divi Slovaku klubi gatavi spēlēt KHL.
kāpēc krīze? vienkārši kārtējā reize kad nespēj pretoties kārdinājumam sastāvā savākt skaļākos uzvārdus - ir individuālie meistari, bet nav kapātāju .. pusei slovaku sastāva virs 35 gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:38, pirms 14 gadiem
Njā, slovākiem pamatīgs aplauziens ar visu zvaigžņoto sastāvu - vēl viens pierādījums tam, ka ne jau zvaigznes veido spēli, bet komanda...Acīmredzot, slovākiem tās nebija.

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:39, pirms 14 gadiem
rīt Krievija-Čehija un Zviedrija-Šveice, būs intresanta diena!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:39, pirms 14 gadiem
trololo rakstīja: Slovākijā hokejs turpina grimt... glūži kā belariem. Daudzi jau teiktu, ka arī pie mums pēc šāda čempja, bet ja tā padomā, Čehija sīvi+tiesnešu faktors, Somija cik tur trūka+atkal tās maitas, Dānijai hokejs plaukst+bija galīgi bruņojušies uz mūsu spēli, Slovēnija sīksti+bija gatavāki+mēs bijām psiholoģiski vārgāki+nebijām atpūtušies un te nu pret belariem mēs redzējām kas mēs īsti esam, bija labi, tā ka, galvas augšā! Dot Dievs lai mēs būtu nākošgad Zviedrijā, lai būtu ar maksimālo munīciju un tad jau brīnumi notiks.
Lai ta butu ) Domaju nakamgad Zviedriem un Somiem buus tik pat stiprs sastavs ka Slovakijai un Chehijai,ja ne stipraaks =)
Par Slovaku hokeju piekriitu,vinjiem ir paaris jaunu labu hokejistu,tas pats Tatars,bet vinji vinjus neizmanto. Kaada jega bija saukt uz izlasi,piemeram, B.Radivoevicu vai Marcelu Hossu,kuri neko neparaadija .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā,Slovāki savus fanus pavisam neiepriecināja. Slovākiem nākotnē varētu nākties pamest lielo top 7. Paliks tikai 6 izlases un pārējie sensāciju mednieki. Aizies pēdējie mohikāņi,bet vietā nav kam nākt.
NHL labi ja ir kādi 15 Slovāki.
12 un 9 no viņiem ir stabili NHl speletāji,no kuriem 6 ir stāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:41, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Njā, slovākiem pamatīgs aplauziens ar visu zvaigžņoto sastāvu - vēl viens pierādījums tam, ka ne jau zvaigznes veido spēli, bet komanda...Acīmredzot, slovākiem tās nebija.
Slovakiem nebija ne treneris,ne taktikas,ne gribeeshanas,ne aatruma(vairak runaaju par Demitru,Satanu un paarejiem paraugushajiem hokeja zvaigznem) un protams ka nebija vienotas speeles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:43, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nosauc kaut vienu Slovāku 1985 > ...... ko varētu nosaukt par pasaules klases špīleri ?
Tādus kā bija Palfijs,Bondra,Demitra utt .
Nav jaunie nav.

Paredzu,ka nākotnē iezīmēsies ASV un Kanādas hokejisti paši par sevi,eiropā šobrīd rādās,ka zviedri un krievi arī saglabā savu pozīciju.

Somiem vēl ir labi NHL un KHL spelet;aji,bet jaunie maz ir.

Čehiem sobrīd ir ir labi speletāju,bet maz jaunie nāk,un neviens nav augstakas klases speletajs,tas pats Froliks un Krejci ir tie jaunie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nosauc kaut vienu Slovāku 1985 > ...... ko varētu nosaukt par pasaules klases špīleri ?
Tādus kā bija Palfijs,Bondra,Demitra utt .
Tās jau ir viņu problēmas. Mums pietiek savējo, kas jārisina. Dod, Dievs, rītā "Vīnes desiņas" nokost un palikt Augstākajā sabiedrībā - šis čempis ir pierādījums, ka ar mūsu hokeja saimniecību nav kārtībā!

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:45, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nosauc kaut vienu Slovāku 1985 > ...... ko varētu nosaukt par pasaules klases špīleri ?
Tādus kā bija Palfijs,Bondra,Demitra utt .
Vai tad Gaboriks,Kopeckijs un Meszaros nav taadi?
Nav jau probleema speeletajos bet gan federaacijaa.. Slovakiem vnm bija labi speeletaji,vnk 10 gadus atpakalj bija izcili,tgd vnk labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:47, pirms 14 gadiem
Bet tiešām būtu intresanti uzzināt kurā top vietā ir LAČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:48, pirms 14 gadiem
zviedriem NHL šobrīd vispār ir 16 rūkiji,diezgan ievērojams skaitlis,priekš nākotnes.

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:48, pirms 14 gadiem
Mirret rakstīja: Slovakiem nebija ne treneris,ne taktikas,ne gribeeshanas,ne aatruma(vairak runaaju par Demitru,Satanu un paarejiem paraugushajiem hokeja zvaigznem) un protams ka nebija vienotas speeles.
Par to jau es runāju - nebija komandas! Piemēru šādiem aplauzieniem pietiek - Krievija 2000. gadā kaut vai...tad visi domāja, ka krievi visus "nomazgās". Beigās izrādījās, ka lielākā daļa "mazgā" krievus...

Pretējs piemērs ir Vācija, Norvēģija, tā pati Dānija - nav izteiktu zvaigžņu, bet ir komanda, kas daudz var sasniegt tikai kopā strādājot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:50, pirms 14 gadiem
interesanti, bet slovākiem no zelta 2002 gada sastāva veseli 8 spēlētāji:
Vārtsargs LASAK, aizsargi- VISNOVSKY, STRBAK
uzbrucēci- BARTECKO, HANDZUS, NAGY, STUMPEL, SATAN
Kamēr mums no 2002 gada tikai 2. Ņižiks un Krišjānis.

Izskatās, ka Slovāki mēģina, nē mēģināja, uz "penžām" izbraukt! ... nesanāca

Vēl interesani, ka toreiz bija "dinamietis" Petrovickis, šoreiz Surovijs.

te sastāvu linki:
2002- Slovakia men's national ice hockey team -...
2011- SVK

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:50, pirms 14 gadiem
Da b..ljedz es papisu totikā dēļ slovākiem

  -3 [+] [-]

, 2011-05-07 23:51, pirms 14 gadiem
tik tizli - žēl slovākus, viņi nebija to pelnījuši!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:52, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tavuprāt,ar to pietiek,lai noturēties top izlašu līmenī ?
Un kas tas tāds Kopeckis par stāru ir,nepastāstīsi ?
Gaboriks ir 82 gada viņam jau ir 29,tā kā būtu grūti viņu nosaukt par jauno talantu. U - 20 Slovakiem vispār nekā prātīga nav.
Nu Tatars vareetu but jaunais talants. Kopeckijs ir diezgan iespaidigs speeletajs,pasties uz statistiku.. Bet ja runajot kopuma ,man,piemeram, vnk neticas ka Slovakiem nav resursu,jo kaut ka gruuti noticet,ka visi labakie Slovaku hokejisti dzimushi viena maza perioda laika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kādas tad zvaigznes bija tajā 200 gadā ? To dzirdot nāk smiekli.
No 90 - 04 Krievi lika mīksto uz izlasi. Lielākā daļa viņu tā laika zvaigžņu vispār PČ nav piedalījušies.
Bure,Zhamnovs,Yashins,Morozovs nav zvaigznes? 0_O

  +2 [+] [-]

, 2011-05-07 23:54, pirms 14 gadiem
kur zubovs? tas bija labaks par markovu un gončaru.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:55, pirms 14 gadiem
Slovāki atgādina 2000.gada RUS izlasi, kad Hokejs tiek spēlēts katram individuāli un pārmērīgi biežā zvaigžņu laišana laukumā ne pie kā laba nenoved. Turklāt te nu arī parādās kāds meistars tad īsti ir Marcel Hossa.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:55, pirms 14 gadiem
Pelnīts zāģis Slovākijai. Beigās pat nespēja radīt spiedienu uz somu vārtiem, somiem aizsargāties pret šādi spēlējošu mājinieci beigās nesagādāja nekādas problēmas. Man personīgi ļoti patīk somu spēle - ātra, ar daudz spēka paņēmieniem, tendēta uz vārtiem, labi spēlē aizsardzībā, ar augsta līmeņa vārstsargu. Man nebūs pārsteigums, ja tieši Somija beidzot pēc tik 15 gadu pārtraukuma kļūs par pasaules čempioni šogad.

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:55, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Nav jaunie nav.


Paredzu,ka nākotnē iezīmēsies ASV un Kanādas hokejisti paši par sevi,eiropā šobrīd rādās,ka zviedri un krievi arī saglabā savu pozīciju.

Somiem vēl ir labi NHL un KHL spelet;aji,bet jaunie maz ir.

Čehiem sobrīd ir ir labi speletāju,bet maz jaunie nāk,un neviens nav augstakas klases speletajs,tas pats Froliks un Krejci ir tie jaunie.
Somiem ljoti daudz jaunu perspektivu speeletaju,Chehiem taapat,pie tam vinjiem vel NHL speele 1980-1990 daudz talantigu hokejistu. Zviedri pats par sevi paliks augstaaka topa,Svensons,Omarks ,Harju tam apliecinaajums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:55, pirms 14 gadiem
Slovākiem nebija komandas spēles , ja to ko viņi demonstrēja var nosaukt par spēli ! Domāju reāli ja viņi būtu bijuši mūsu vietā ,mūsu grupā , tad tagad viņi būtu tur pat kur tagad mēs ! Sastāvs pietiekami labs 1/2 finālam ,taktika saspēle 13/16 vietas līmenī !

Un reāli lielākai daļai slovāku spēlētāju šīs jau bija viens no pēdējiem ja ne pēdējais čempis , kas būs nākotnē ? Nekas spīdošs !
Jo jaunie talanti slovākiem ar lupu jāmeklē ! Tiem pašiem kanādiešiem 4 ja ne 5 uz medaļām pretendējošas izslases sanāktu jo jaunie spēlētāji aug !

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:56, pirms 14 gadiem
Zviedriem jau arī trīs izcili uzbrucēji noziedējuši(Alfredsons,Sundins,Forsbergs),ja tie bija zviedrijas izlasē,aceros,tad latvija kāsa 5:0 utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-05-07 23:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kādas tad zvaigznes bija tajā 200 gadā ? To dzirdot nāk smiekli.
No 90 - 04 Krievi lika mīksto uz izlasi. Lielākā daļa viņu tā laika zvaigžņu vispār PČ nav piedalījušies.
Kas tad, tavuprāt, tajā laikā bija Burē, Gončars, Mironovs, Žitņiks, Kamenskis, Kovaļenko, Žamnovs - krievu hokeja viduvējības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-07 23:58, pirms 14 gadiem
Da labi OS vienmēr būs kādas 4 izlases,kaz vienlīdzīgi var cerēt uz zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-07 23:59, pirms 14 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Tu gribi to nosaukt par sliktu sastāvu
Viņam laikam viss ir slikts, ja sastāvā nav 22 Krosbiju...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 00:00, pirms 14 gadiem
Pēdējais_austrietiss rakstīja: Krievija vinnēs
Tā kā Nabokovs vairs nespēlēs, visnotaļ ticams..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:07, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Zviedriem jau arī trīs izcili uzbrucēji noziedējuši(Alfredsons,Sundins,Forsbergs),ja tie bija zviedrijas izlasē,aceros,tad latvija kāsa 5:0 utt.
Nja sapnju sastavs Alfredsons Sundins Forsbergs Lidstroms Ohlunds D Sedins M Naslund H Sedins H Zettebergs M Sundins M Nylanders Holmstroms Modin Axelsons

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 00:09, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Zubovs Fjodorovs Kovoļovs Mogiļnijs Habibuļins Larionovs Fetisovs Makarovs Bikovs Homutovs Kasparaitis Malahovs Kasparaitis V Burē vairak nevaru atcerēties,bet noteikti bija vairāk.
OK, tikai tu aizmirsi paskatīties uz vecumu Mogiļnijam, Fetisovam, Makarovam, Bikovam, Homutovam...Kāda jēga izlasē aicināt pensionārus ar uzvārdiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 00:12, pirms 14 gadiem
Mirret rakstīja: Nja sapnju sastavs Alfredsons Sundins Forsbergs Lidstroms Ohlunds D Sedins M Naslund H Sedins H Zettebergs M Sundins M Nylanders Holmstroms Modin Axelsons
Jap 2006 os,jau zviedriem arī bija izcils sastāvs,būtībā pat vēsturiskais sastāvs.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 00:15, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: togad NHL spēlēja 68 krievi tā, ka liels viņu procents ari nokļuva play-off.. paskatoties play-off kļūst skaidrs, ka tavi nosauktie (vismaz lielākā daļa) spēlēja play-off un tāpēc arī nebija.
Šogad NHL spēlē 27 krievi... tas arī tā, paskatīties kā mainījusies hokeja pasaule...
Dēļ NHL, patiesībā, nevienai no hokeja lielvalstīm uz PČ nekad nebūs ideālais sastāvs. Uz šo brīdi vienīgais turnīrs, kurā var redzēt patiesos spēku samērus, ir OS. Ceru, ka NHL nesadomās to ignorēt 2014.gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:18, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Dēļ NHL, patiesībā, nevienai no hokeja lielvalstīm uz PČ nekad nebūs ideālais sastāvs. Uz šo brīdi vienīgais turnīrs, kurā var redzēt patiesos spēku samērus, ir OS. Ceru, ka NHL nesadomās to ignorēt 2014.gadā.
Ja,diemzhel taa ir. Bet vairak nevis taapec ,ka nevar atbraukt ,jo ir speeles play-offos ,bet tapec,ka neviens negrib braukt.. Man skjiet tas ir gauzham nepareizi.. Tomeer jaaizstaav gods. Zhel ka nevar uztaisiit ta,ka izsauktiem speeletajiem obligati ir jaabrauc,ja nav kadu buutisku skjeershlju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:20, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: salīdzinājumam 2000 - 137 amerikaņi, 2011- 216 amerikāņi
2004. 37 slovāki - 2011. - 12 slovāki
2004. 68 čehi- 2011- 39 cehi
Zato zviedri par aptuveni 20 kapariem ir arī pacēlušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:23, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Var paskatīt krievus pirms lokauta un pēc lokauta... krietna trešā daļa pēc lokauta beigām palika mājās... čehus un slovākus gan tā tendence sāka skart mazliet vēlāk.
Protams, dāļēji ne tikai krievu, bet arī slovaku un čehu NHl spēlētāju skaita mazināšanos var novelt arī uz KHL, bet tendence ir tāda, kāda ir...
Tendence jau bija ātrāk,nekā khl,turklāt khl jau ir ierobežots skaits vietu un tur jau arī nebūs vietas,vienīgi,ja slovāki liks divas komandas khl,tad jau 40 speletajus laba limeni var dabut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:30, pirms 14 gadiem
Mirret rakstīja: Ja,diemzhel taa ir. Bet vairak nevis taapec ,ka nevar atbraukt ,jo ir speeles play-offos ,bet tapec,ka neviens negrib braukt.. Man skjiet tas ir gauzham nepareizi.. Tomeer jaaizstaav gods. Zhel ka nevar uztaisiit ta,ka izsauktiem speeletajiem obligati ir jaabrauc,ja nav kadu buutisku skjeershlju.
Tomēr tā kā nevarētu neko pārmest spēlētājam, ja viņš ir aizvadījis ap 82 spēlēm regulārajā čempionātā + vismaz 4 PO...Redz, KHL, kur ir tomēr mazāk spēļu, dažam kājas vairs nevelk uz izlasi - gribās atpūsties...

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:31, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu bija, bet domāju, ka lokauts to tendenci krietni paātrināja... nedomāju, ka tu to vari noliegt
Protams.

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:32, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Tomēr tā kā nevarētu neko pārmest spēlētājam, ja viņš ir aizvadījis ap 82 spēlēm regulārajā čempionātā + vismaz 4 PO...Redz, KHL, kur ir tomēr mazāk spēļu, dažam kājas vairs nevelk uz izlasi - gribās atpūsties...
Mazāki laukumi,dabū vairāk traumas utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:34, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu bija, bet domāju, ka lokauts to tendenci krietni paātrināja... nedomāju, ka tu to vari noliegt
Ne jau KHL ir galvenais faktors, bet gan lokauts un pēc tā ieviestie algu griesti. Visiem pienācīga kāposta nepietika, jo pirmie griesti bija salīdzinoši zemie 45 miljoni, ja nemaldos. Daudzi borderline krievi dabūja ilgtermiņa līgumus ar smukāku kāpostu RSL un pēc tam, kad algu griesti pacēlās, vairs nevēlējās atgriesties.

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:35, pirms 14 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: Vācietis dabūja banu ?
Vācietis ir neaizskarams - vēsturiskus reptiļus neviens nebano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:38, pirms 14 gadiem
Vēl vērts ir atzīmēt to, ka līga pēc lokauta ir kļuvusi daudz konkurētspējīgķa un pat no superstāriem prasa spēli aizsardzībā. Viendimensionāli vai paslinki snaiperi, vai labi aizsargi-pleimeikeri, kuriem nepatīk spēka spēle tiek izspiesti no līgas. Pleioffi it īpaši paliek arvien nebaudāmāki dēļ superciešām aizsardzībām.

Arvien mazāk līgā paliek tādu izteiktu snaiperu kā Žerdevu, PP lielgabalu kā Babčuku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-08 00:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Katram sava dzīve un prioritates tajā. Nevajag te vienu līgu attaisnot,bet otrā vainīgos meklēt. Tā ir katra brīvprātīga izvēle.
Nez, nez - man liekas, ka dažam DR letiņam bišķi čuras ir sakāpušas galvā un viņš uzskata par savam līmenim neatbilstošu pārstāvēt savas valsts izlasi! Krievi, kanādieši, čehi, zviedri to var atļauties - viņu ir daudz, bet mūs ir tik, cik ir. Tomēr ir jābūt patriotam - vienīgais attaisnojums ir ģimenes apstākļi vai nopietna trauma. Lai gan, redz, Saška, uzskatīja par vajadzīgu palīdzēt izlasei, lai gan viņa atteikumu neviens neapšaubītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 00:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es vispār nesaprotu,kāpēc ir jāliek tādi mērķi,kā konkurēt ar NHL. Tas nav vajadzīgs. Iet savu ceļu un miers.
Tas vēl no PSRS laikiem krieviem saglabājies - tad viņi konkurēja ar sapuvušo kapitālismu. Tagad viņi apņēmušies konkurēt ar NHL. Gan jau pēc kādiem 20 gadiem būs kaut kur pietuvojušies...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 00:43, pirms 14 gadiem
MHL tāpat kā KHL nav kautkāda brīnumnūjiņa, protams, laba jauniešu līga nekaitē, bet līdz 17 gadu vecumam spēlētājam ir vēl jāaizvelk. Mums sistēma balstās uz neprofesionāliem un morāli novecojuša hokeju mācošiem treneriem, kuri nesaprot, ka mūsdienu hokejā lielākās prasības ir slidotprasme un agresīva spēle. Hvorostiņins bija laikam tas kadrs, kas aizlaida uz OHL un viņu pēc pāris spēlēm aizsūtīja pie visiem velniem, jo viņš atpaliekot pilnīgi visos hokeja komponentos.

Prieks bija skatīties kā šogad spēlēja mūsu U18 izlase. Piedāvāja ātru, modernu, metieniem bagātu hokeju ar vienkāršu bet efektīvu vairākuma izspēli. Nezinu vai tas bija Miļūna nopelns vai fakts, ka daudzi kadri bija trenējušies ārzemēs, bet tiem čaļiem ir nākotne. Tasrosina cerības, ka no A grupas tuvākajā nākotnē neizkritīsim.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 00:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Uz ko tu to attiecini ? KHL,NHL ?!
Atgādini, kad tieši KHL bija lokauts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 00:50, pirms 14 gadiem
Pats sarakstu neesmu taisījis, bet daudzmaz tam peikrītu.
Eiropas stiprākās līgas

1. Kontinental Hockey League - Russia
2. SM-liiga - Finland
3. Extraliga - Czech Republic
4. Elitserien - Sweden
5. Extraliga - Slovakia
6. Nationalliga A - Switzerland
7. Deutsche Eishockey-Liga - Germany
8. Belarusian Vysshaya Liga - Belarus

21. Elite Ice Hockey League - Great Britain
22. Liga Nationala de hochei - Romania
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pievienojos tavam domu gājienam. Bet grozi kā gribi,ta ir brīvprātīga izvēle. Janka jau ir piedalījies 6 PČ,kā tu domā,cilvēks nevar morāli,fiziski piekust no hokeja ?
Un dēļ tā ka Top izlasēm ir kadri kas rotē,vienu gadu vieni,otru otri,tas nav pamanāms. Bet saimniecībā kur bija jābūt četriem it trīs,jāstiepj tā ļamka gadu no gada/
Viss jau ir saprotams. Problēma, ka mums to rezervju īsti nav - šogad 2,5 maiņas spēlē, bet jaunie vēl netiek līdzi. Vienā brīdī būsim tādā pašā situācijā kā slovāki - būs jāspēlē večiem. Tā, manuprāt, ir LHF vaina, bet lai tas paliek...Cerēsim, ka šodien Latvijai veiksies vairāk kā austriešiem, bet pat ja tā, tad šis ir jāuzskata par ļoti nopietnu brīdinājumu Latvijas hokeja nākotnei!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 00:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nosauc kaut vienu Slovāku 1985 > ...... ko varētu nosaukt par pasaules klases špīleri ?
Tādus kā bija Palfijs,Bondra,Demitra utt .
ok nedaudz cita tēma, bet protams jāpiekrīt. Mikušs
te interesantāk būtu paskatīties SVK sasniegumus junioru čempī pēdējā 10gadē, bet pēc atmiņas par medaļām necīnījās un grozās starp 5 - 10.vietu ..

 +10 [+] [-]

, 2011-05-08 00:57, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: ... Bet grozi kā gribi,ta ir brīvprātīga izvēle. Janka jau ir piedalījies 6 PČ,kā tu domā,cilvēks nevar morāli,fiziski piekust no hokeja ? ..
manuprāt nav traģēdija, ka Sprukts vai kāds cits nespēlē un atsakās, bet slikti, ka viņš (un citi letiņi) sasniedzis tādu stāvokli - kad negribās spēlēt, morālais, aģents, sieva un sāk rēķināt kas izdevīgāk ..
tādā zinā Ņiživijs - respect!

     [+] [-]

, 2011-05-08 00:58, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Šosezon uz KHL varētu atnākt vēl virkne labu Rus spēlētāju.
Žerdjevs
Frolovs,
Širokovs
Brizgalovs
Hudobins
Širokovs
Tihonovs
Voinovs
Filatovs
Babčuks
Markovs
Samsonovs
Kovoļovs
Par Voinovu, Markovu un Samsonovu droši vari aizmirst. Babčuks, Brigalovs, Frolovs un Žerdevs ir 50 uz 50, kurā līgā spēlēs. Pārējie gan droši vien būs KHL spēlētāji nākamgad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 01:05, pirms 14 gadiem
Ā, jā, piemet sarakstam arī Skrastiņu. Diemžēl viņš priekš mūsdienu NHL ir par lēnu. Redzēs kā būs ar Daugaviņu neticu, ka viņs parakstīs ar Otavu jaunu līgumu un aizmainīt tiesības uz viņu jau droši vien nevarēs, jo neko jau NHL viņš nav izdarījis, lai parādītu savu vērtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 01:09, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es galīgi tā neteiktu,par to droši aizmirst.
Voinovs,Samsonovs var mierīgi nokļūt KHL. Vainovu Traktors pat ļoti vēlas izīrēt. Un nekas pārsteidzoš,ja viņu izīrēs kā sava laikā Filatovu,Tihonovu nav.
Markovam arī nepiedavā ilglaicīgi līgumu,zinot viņa veselības problēmas. Kads SKA uz to var pievērt acis un piedavāt līgumu uz gadiem 4-5 par 3-5 ļamiem gadā.
Redz, kas notika ar Filatovu, kad viņu tā raustīja no viena kontinenta uz otru. Nu jau viņš pēc ECHL spēlētāja drīzāk izskatās. Tas nenotiks, jo Voinovam ar iedzīvošanos ZA problēmu par laimi nav.

Samsonovs nu jau drīzāk ir Amerikānis nekā krievs, bet, ja KHL piedāvā pietiekami daudz nulles līgumā, tad jau gan droši vien varētu doies mājās, bet zinot Floridas vajadzību iztērēt 30 miljonus un to, ka talanta viņiem rosterī nav, tad arī Florida mierīgi var viņam uz sezonu pārmaksāt.

Un Markovs dabūs visus 5 miljonus uz trim gadiem arī Monreālā. Netraumēts Markovs ir līgas top10 aizsargs un vitāla Monreālas komandas daļa.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 01:11, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: nu tak tā Dānija galīgi nav vāja - tā kā nav ko kaunēties, ka zaudējām.
Latvija nav stipra nevis Danija nav vaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 01:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man interesanti,kur šis čalītis spēlēs. Uzskatu par talantīgu (pat ļoti),bet nenovērtētu. KHL varētu būt tas,ko dakteris izrakstījis.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11890
Višņevskis diemžēl kā NHL spēlētājs jau ir norakstāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 01:29, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Varu tev paredzēt uz priekšu,Tihonovs un Filatovs vēl savu vārdu teiks. Kā arī Višņevskis.
Filatova,Tihonova lielakā kļūda bija lielā raušnās uz NHL.
Runajot par Voinovu,redzēsim,lieku uz to ka viņs šosezon spēlēs Traktor.
Lai tā būtu, bet tas diemžēl noteikti nenotiks NHL. Un par Voinovu atcerēšos un rudenī tev atgādināšu, ka man bija taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 01:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pievienojos tavam domu gājienam. Bet grozi kā gribi,ta ir brīvprātīga izvēle. Janka jau ir piedalījies 6 PČ,kā tu domā,cilvēks nevar morāli,fiziski piekust no hokeja ?
Un dēļ tā ka Top izlasēm ir kadri kas rotē,vienu gadu vieni,otru otri,tas nav pamanāms. Bet saimniecībā kur bija jābūt četriem it trīs,jāstiepj tā ļamka gadu no gada/
WOW, iedomājies sešos! Zini, lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju strādā ilgāk nekā sešus gadus. Memļaki hokejisti redz nogurst, bet parastiem mirstīgajiem tas nav atļauts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 02:18, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: nu tak tā Dānija galīgi nav vāja - tā kā nav ko kaunēties, ka zaudējām.
neviens jau nekaunās, tikai bēdājās

     [+] [-]

, 2011-05-08 04:03, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: nu tak tā Dānija galīgi nav vāja - tā kā nav ko kaunēties, ka zaudējām.
tu esi chempions

  -2 [+] [-]

, 2011-05-08 04:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Šosezon uz KHL varētu atnākt vēl virkne labu Rus spēlētāju.
Žerdjevs
Frolovs,
Širokovs
Brizgalovs
Hudobins
Širokovs
Tihonovs
Voinovs
Filatovs
Babčuks
Markovs
Samsonovs
Kovoļovs
par ko tu domaa aani?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 10:01, pirms 14 gadiem
Pēdējais_austrietiss rakstīja: Dāņi atriebās par 1940.gada okupāciju, būtu mums iespēja, mēs arī atriebtos par 1938.gada anšlusu

visu cieņu dāņiem
nee tikai ne to.

     [+] [-]

, 2011-05-08 10:32, pirms 14 gadiem
sanorin rakstīja: 0. Latvija
1 .KHL
2. AL-Bank Ligaen
3. DEL
4. Šveice
5. Somija
6. Zviedrija
7. Norvēģija
8. BAČ
9. Slovākija
10. Čehija
11. VHL
12. GBR
14. NHL

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 10:45, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: diezgan neobjektīvs tops, tātad mans tops:
1v-NHL;
2v-DEL;
3v- Šveice;
4v-Zviedrija;
5v- Somija;
6v-Čehija- pat augstāk varētu būt, teiksim dalīt 5/6 vietu;
7v-KHL- nekas tāds stiprs tur nav, Vācu Eisbieri uzvarētu KHL finālistus vienā laidā;
8v-Dāņu/Fraņču/Austriešu līgas.
Stulbs esi

     [+] [-]

, 2011-05-08 10:46, pirms 14 gadiem
Dani mala4i,Slovaki ar savam zvaigznem no grupas neiziet

  +2 [+] [-]

, 2011-05-08 10:50, pirms 14 gadiem
Ko nozīmē pamatīgs fiasko, ja zaudē ar viena punkta starpību? varēja vēl uzrakstīt, ka sagrāve (: piekrītu, ka spēle bija svarīga, taču fiasko pēc būtības nozīmē tādu pamatīgu izgāšanos, ne nu tur izgāšanās ne kā...
jā, piekasos pie vārdiem (:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 11:54, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: nu beidz, pat slovāku līga iekabina tavam DEL
skumji, bet taisniiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 12:30, pirms 14 gadiem
nu blin... pēc virsraksta likās vismaz 0:5 mizā dabujuši

     [+] [-]

, 2011-05-08 12:32, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: nu tak tā Dānija galīgi nav vāja - tā kā nav ko kaunēties, ka zaudējām.
kaunēties ta protams nav pa ko... bet tāpat škrobe

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 12:55, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ka KHL neizkonkurēs NHL, kamēr uz turieni masveidā nedosies ZA spilgtākie profesionāļi (kanādieši un amerikāņi). Kamēr tas nenotiks, KHL vien tāds "zvjozdi na ljdu" vien paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-08 13:31, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pats ar sevi parunāji ? Uzskatu,ka KHL nekas nevienam nav jāpierāda un jāizkonkurē. Kāds sakars KHL ar NHL ? Nekāda.
Nemirstīgos kas pa nopietno nespēlē ne ar vienu un vienbalsīgi apgalvo ka ir labākie nav iespējams ne izkonkurēt,ne apspēlēt,tā kā rimsties. Muirikāņi/Kanādieši nevienam nedos iespēju to mītu apgāzt,viņiem pietika ar aplamu rīcību 72 gadā,pēc kā bija jāatdzīst,ka hokeju māk un vēl pat labāk spēlēt arī citā kontinentā.
Ar sevi runā vai kā? Tas ka tev varbūt nepatīk līgu salīdzināšana nenozīmē, ka tā nenotiek. Un tā notiek tieši no krievu puses. Lācēns par to vien runā. Nav iespējams izlasīt nevienu interviju ar krievi spēlētāju, kurā šīs jautājums netiek cilāts. Atver acis un beidz runāt muļķības. Ja nebūtu mērīšanās, tad KHL iespējams vispār nepastāvētu, jo nebūtu jau nepieciešamā "ienaidnieka".

     [+] [-]

, 2011-05-08 13:34, pirms 14 gadiem
kuku ruku efejuku rakstīja: nu tu gan nodevi
Pareizi saki jo Radulovs,Jagrs,Jašins,Červenka,u.t.t.Ir no KHL bet nav slikti spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-08 15:43, pirms 14 gadiem
kaa man patika kaa slovaaki pakaasa!!